Vigtigste > De Bedste Svar > Cannondale Synapse 2018 - holdbare løsninger

Cannondale Synapse 2018 - holdbare løsninger

Er Cannondale Synapse en god cykel?

DetCannondale Synapse105 Isdet bedste2.625 $CykelDu kan købe. Du vil elske turen og den lave pris. Takeaway: TheSynapser udholdenhedsvejencykeltil folk, der ønsker en jævn, behagelig vejcykelder har også noget af snap og pop af en race model.21. mar 2019





Hej gutter, dette er Peter fra Bikes and Life. Nu er vi her for at tjekke Cannondale Synapse, men der er bare meget sne herinde, end vi troede, vi fik, da vi kom ud herfra. Alligevel tager vi denne dejlige cykel til et spin og snakker lidt om det.

Lad os gå..Cannondale er designet med Synapse til at være ægteskab, race geometri og opretstående komfort, så du føler dig selvsikker, du vil føle dig selvsikker, dæmpe funktionen i rammen og dæmpe vibrationen for at sikre, at dine dæk forbliver forbundet til vej.

De er sandsynligvis suspensionen i en Formel 1-racerbil, der er perfekt indstillet til at sikre, at håndteringen er korrekt. Så selvom synapsen generelt er en behagelig og noget mere afslappet landevejscykel. Hvis du skal bremse pedalerne, har du meget stivhed i rammen for at opnå dette.



En af måderne til at opnå dette var ved hjælp af Power Pyramid-bundbeslaget. Kraftpyramiden deler sig og sidder direkte i bundbeslaget og øger den laterale torsionsstivhed af denne bundbeslag. Hver gang du træder, vil du have bundbeslaget til at være superstivt, så det ikke bøjer for at bringe mere benstyrke på vejen.

Når jeg kommer tilbage langs rammen, er der dramatiske formændringer i hele synapsen, og så rammer den ramme mig meget mere roligt. De kalder det en Save-funktion, og Save-funktionen skal give dig en lille smule vibrationsdæmpning og en lille smule affjedring til håndtering, hvilket øger cyklens evne til at tackle ujævnt terræn, grave, ride snavs og let gøre cyklen mere behagelig samlet. De har alle de gode interne kabelføring, der følger med det elektroniske kredsløb.

De ved, at du ikke rigtig kan se andre kabler på denne cykel end de hydrauliske skivebremser. De kører endda det hydrauliske kabel lige ned gennem gaffelbenet og til rotoren. Så Cannondale Synapse bruger Synapse Endurance Road Geometry, hvilket betyder, at du har et større hovedrør her, der bringer styret op og op på dine skuldre, og du er tilbage i hovedet og ser frem til at sidde på en dejlig balance mellem en racinggeometri og en opretstående behagelig geometri.



Dette var den første type landevejscykel, jeg nogensinde har købt. Årsagen til dette var, at jeg altid kørte på en ret afslappet stålcykel, som min fars cykel i Univega fra 1980'erne. sådan en enorm sentimental værdi for mig.

Jeg kørte det hundreder af miles, fordi jeg virkelig var interesseret i fjerntur. da jeg ønskede at øge min præstation, så jeg på udholdenhedsgeometrien, fordi den kombinerer præstationen af ​​en carbonramme med den afslappede følelse, jeg havde fra min gamle stålcykel. Så du ved, det er en cykel, som jeg virkelig kunne køre komfortabelt i timevis, hvor alle de andre typer cykler, jeg har kørt, bare er lidt for aggressive for mig, lidt for dybt her nede, og du ved, det er ikke rigtig hvad Jeg ville have.

tryk på cykeldæk

Jeg har været i komfort efter hele dagen, jeg har været efter at have udforsket, jeg har været efter at komme ud af stien, og du ved bare, hvor cyklen dybest set skulle tages. Så igen, Cannondale Synapse Carbon Ultegra di2 med hydrauliske skivebremser er en fantastisk off-road eller racercykel, uanset om du vil slå fortovet og løbe, hvor du vil slå grus, have det sjovt hele dagen, have det sjovt, have en masse magt en stor gadecykel alt i alt. Så hej, hvis du vil se flere artikler om racercykler, kan du klikke her for at se vores racercykel playliste.



Du kan se en artikel om en helt anden all-road racercykel, der er mere aggressiv og let, det er den gigantiske TCR Advanced Pro One. Klik her for at se artiklen, og jeg håber selvfølgelig, at du nyder denne artikel at abonnere på og modtage automatiske opdateringer hver gang du uploader en ny artikel for at abonnere lige her eller nedenfor. Så hej tak så meget, kom derude og kør inden sneen smelter eller efter hvad du vil.

Men tak, pas på og have det sjovt.

Er Cannondale Synapse en gruscykel?

2018Cannondale SynapseRide anmeldelse. Jeg kommer direkte til det: TheCannondale Synapsekører nøjagtigt som jeg vil have en vejcykelat ride. DetSynapser ikke beregnet til at være engrus cykel, og jeg ville ikke bruge det som sådan. Men kom ud på landeveje eller ikke-inkorporerede områder, og somme tider kan asfalt køregrus.21. mar 2018

Du har ikke brug for en gruscykel for at køre på grus. Folk har altid gnides racercykler i snavs. Men hvis du kører meget grus eller vil ride mere grus, kan det være en god ide at bare få din racercykel, så du kan føle dig mere komfortabel og have det sjovere at forlade Tarmac.

Det, der er afgørende, er dog, at du hurtigt og nemt kan omdanne den til en racercykel og uden permanent skade. (Rockmusik) Den første investering, du skal overveje, er i bredere dæk. Tommelfingerreglen er at passe det bredeste dæk, som du sikkert kan passe ind i din ramme og fæstning.

Du kan selvfølgelig køre grusveje på et 23 mil bredt dæk, men du bliver sandsynligvis nødt til at pumpe det op, så det er hårdt for at minimere risikoen for nedbrud, og på det tidspunkt kører du meget langsommere og meget mindre behagelig. Så på en almindelig landevejscykel vil du sandsynligvis være i stand til at bevæge dig som et klem på et 28 mil bredt dæk, der er perfekt bredt nok til at håndtere pæn grus urance cykel med skivebremser, du måske måske får en 32 in, og så du er virkelig i spillet. For at sætte det i sammenhæng på en ud-og-ud-gruscykel kunne du sandsynligvis montere en 40-tommer cykel, måske endda et 45 millimeter bredt dæk på den.

På denne, som er en ægte racercykel, har jeg tilfældigvis et monster-dækafstand. Så jeg skal bare se, om jeg kan gøre det stort. (Rockmusik) Dernæst vil vi forsøge at beskytte vores cykler så meget som muligt, fordi grus betyder sten.

Og sten betyder ridser på vores smukke lak og muligvis endda buler på vores sarte ramme, rammebånd eller helikopterbånd. Nu stjal jeg det bogstaveligt talt fra mountainbike-fyre. Dette er et særligt slidstærkt sort mastiksbånd fra 3M.

Og det er helt perfekt til kædestænger, for bortset fra den faktiske påvirkning og påvirkning fra klipper, vil bumpene også betyde, at du får flere kædeflik. Så dette beskytter det følsomme kulstof der og fungerer som en bonus for allierede, stop eller dæmp lyden lidt. Derefter kan du få klar tape såvel som de tykke sorte ting, og jeg vil bruge det frit på nedrøret for at beskytte mod stenflis fra forhjulet.

Og faktisk forbliver indersiden af ​​dit sæde her og bag sæderøret. Jeg sætter også i Terrain siger altid, at enderne af mine krumtap virkelig gnides af sten, og så kan du faktisk investere noget gummi på kofangere, der går over enderne. Så hvis du vil holde dem i uberørt stand, kan det også være et godt ry.

Dernæst taler vi om gearforholdet. Da det er sværere at køre på grus, har det en tendens til at være langsommere, så du virkelig kan klare dig med mindre gear. Generelt er det hurtigste, nemmeste og billigste at bytte din bageste patron ud til en større.

Men du skal være lidt forsigtig, fordi dine bagskiftere begrænser dig til størrelsen på den kassette, du kan bruge. I dette tilfælde med en Dura Ace bageste trekant ailleur kan jeg sætte en 11 til 30 derinde. Ofte med mellemlange Shimano-burskiftere eller faktisk store bure, kan du få en 11 til 32, måske endda en 11 til 36 der.

Men der er en sej lille ting, at Wolf Tooth sælger komponenter kaldet en vejforbindelse. Og det forlænger dybest set din derailleur-bøjle, så du kan køre en 11 til 40 kassette, der er helt massiv. Den anden ting, du selvfølgelig kan gøre, er at skifte kæderingen foran.

Men jeg har allerede et kompakt kædesæt på det, så 5034 kædelængde. Så jeg kan ikke få en mindre indre ring, medmindre jeg bytter hele krumtappen til en super kompakt en. Men hvis jeg lavede meget grus, kunne det være en investering, jeg vil foretage mig.

Racercykler er ret robuste, men et område, hvor du potentielt kan se et dyrt mekanisk problem, er i dine hjul. Ikke fordi de ikke er stærke nok, bare fordi du er mere tilbøjelige til at ramme store eller store klipper, når du kører på grus, hvilket efterlader dig med et fladt dæk og en mulig ting i fælgen. Med et alufælge kan det ordnes, hvis det ikke er så slemt.

Men på en kulstofcykel kan det vise sig at være fatalt. Ikke fordi cyklen ikke er stærk, bare på grund af kulfiberens egenskaber. Alligevel en god.

Så hvis du har pengene, er ideen at investere i et uovertruffen dyrt sæt hjul. Ikke som jeg sagde, fordi de er stærkere, men kun fordi du ikke behøver at bekymre dig om hver sten, der ser forbi dine smukke hjul. Som en ekstra bonus kan du altid efterlade det andet sæt hjul med dine fede grusdæk og din fede gruskassette, hvilket betyder, at dit andet par kan blive tilbage med dine vejdæk og din vejkassette.

Derfor kan du skifte mellem din gruscykel og din landevejscykel ved blot at bytte dine hjul, ingen dikkedarer, ingen besvær. (Jazzmusik) Vores sidste ændring er at bruge mountainbike sko og mountainbike pedaler. Af den enkle grund, at du kan få mountainbike sko af og på, fordi de er gået på grus, nu behøver du ikke at gå af og gå, men du kan, selvom det bare er for en selfie.

Og hvis du træder på grus på dine carbon-sole vejsko, kan du meget hurtigt finde ud af, at de bliver utroligt ridsede. Så mountainbikesko er en bonus. Jeg vil hellere tilbringe tid i sadlen med landevejscykelpedaler end mountainbike-pedaler, men hvis du bruger mountainbikesko, kan du ikke montere vejknopper, så du har også brug for mountainbike-pedaler.

Men der er en bonus, de er dobbeltsidede, hvilket gør det nemt at klippe ind. Nå, der er min modificerede racercykel. Bredere dæk, forskellige hjul, jeg skiftede pedaler og skiftede sko.

Jeg har andre gear der, og jeg beskyttede det med rammebånd så meget som muligt. Den eneste ændring forlod mig. Som Kelly Fritz engang sagde som en værdsat journalist, er baggies faktisk en sindstilstand.

Og jeg tror, ​​at dette også er fanny-pakker, ikke kun klar til grus, jeg er også trendy. Alt hvad jeg behøver er et skæg. Men jeg kunne muligvis vente et helt liv på en af ​​disse på GCN.

Der er en anden artikel til dig, Rock on, Gravel! (Jazzy musik)

Hvornår kom Cannondale Synapse ud?

2005

Har Cannondale Synapse hurtig frigivelse?

Hvis du har været på markedet for en udholdenhedscykel når som helst i de sidste femten årCannondale Synapse, først lanceret i 2005, har sandsynligvis væretdin favoritliste.22. nov. Feb 2020

(Efterklangskollisioner) - Den hurtige frigivelse, der ofte overses af mange cyklister. Og ofte ikke brugt korrekt. Nu tilbyder den en ultra vigtig mekanisk funktion såvel som en meget vigtig sikkerhedsfunktion.

Så lad os se nærmere på, hvad det er, og hvordan man bruger det korrekt. (downbeat urban chill) Lad os så se på den mest almindelige hurtige frigivelse, den flip-type håndtag visuelle forklaring, dette er bestemt den nemmeste at forklare. Så du kan se, at håndtagets håndtag faktisk er formet til at presse mod dette vaskesystem, når håndtaget åbnes og lukkes, hvilket i det væsentlige lukker et mellemrum på mellem 1 1/2 millimeter og to millimeter.

Det lyder ikke meget nu, men disse 1 1/2 eller to millimeter holder din cykel faktisk på plads. Så lad os gå lidt dybere da? Først tager jeg cyklen ud af arbejdsstanden, grunden til, at når cyklen er hævet, er det faktiske nav i nedfaldet af rammen forkert justeret, så akslen ikke sidder lige inde. Men hvis du skal skubbe cyklens vægt ned på akslen, finder den vej ind i frafaldet, normalt i den rigtige position. (downbeat urban chill) Hvis du faktisk ser på hurtigudløsningen, består den af ​​et par forskellige dele, håndtaget eller håndtaget her, så har vi denne tandskive, så er der en lille justerbar møtrik i den anden ende og derefter to små fjedre på siden af ​​denne stang.

Nu er disse fjer formet som små kegler, når du ser, så en bredere ende bliver smallere. Den smallere ende sidder faktisk i den mest centrale del af cyklen, så de går mod navakslen. Hvorfor gør de det? Nå, det skal holde spyden pæn og central, så når du sætter et hjul, er der ikke behov for at justere spydet på nogen måde, det har bare brug for den lille justering fra justeringsknappen.

Nu sidder disse bredere ender faktisk i en fordybning, både her og der. Så det er vigtigt at få det rigtigt. (downbeat urban chill) Så der går vi så gik vi godt, først fjerner vi den justerbare møtrik eller låsemøtrik fra den ene ende af spydet og sørg derefter for at holde den lille fjeder et sikkert sted også, og det går af og så fra ikke-drevne side af selve navet eller hjulet, dvs. siden på venstre side, når du sidder over cyklen, skal du indsætte spyd og den lille fjeder, selvfølgelig sørg for at den smalle ende af den koniske fjeder først løber sådan .

Hvis du ikke er sikker på, hvilken side der er venstre eller inaktiv side af cyklen, har nogle dæk faktisk en retningspil, du kan bruge, eller du har en lille magnet oven på en af ​​dine eger, så den generelt er tændt højre side af gaffelen. Jeg ved ikke, hvorfor vi rent faktisk gør dette, men det virker bare som den måde, det er gjort i mange, mange år. Selvom de nogle gange ikke engang er retningsbestemte, så husk det også.

Derefter, faktisk med spydet, skal du nogle gange bare give et lille tryk fra denne side, læg den lille fjeder på, selvfølgelig skal du sørge for at have den smaleste ende først, og derefter bare give den justerbare møtrik et par vendinger derefter vi er klar, frafaldet af Nu, når spyd er på plads, og som du kan se, er det perfekt centraliseret, og det er funktionen af ​​disse fjedre. Selvom jeg klemmer den ene side, vender den tilbage til sit centrale sted på hjulet inden for gaffel eller ramme. Forudsat at du ikke har strammet justeringsmøtrikken for hårdt, finder hjulet let vej ind i rammen eller gaffelens udfald.

cykler i brand

Nu er den forkerte brug af en spyd, og noget jeg ser ret meget, tro det eller ej, er at en spyd er i åben stilling, så denne, og så vinder nogen det op så fuldstændigt og går ud og kører væk . Det er ikke en idé til hurtig frigivelse. Dette er den rigtige måde, hvorpå du får spyden i lukket position.

Pak det gradvist op steder, så begge sider berører, og åbn det derefter, og drej det lige nok et par gange til, og når du lukker spydet, skal du have det ret tæt, så det giver dig en lille fordybning på din håndflade eller bare skifter farve der. Og du opbevarer det også lige bag gaffelbenet. Noget, jeg har set i pastis, har det faktisk sådan? at det er på linje med ønskebenet.

Det vil jeg ikke, for jeg har ikke nok styrke til virkelig at fortryde det. Og så ikke være i stand til at åbne det midt om vinteren, når de er følelsesløse, kolde hænder, så det er ikke det, du vil kæmpe med på siden af ​​vejen, så husk det og placer det bare bagved Vær også opmærksom her på at sikre, at den ikke er for stram. Og mest af alt er det ikke rigtig løs.

Så hvad er faren for, at en hurtig frigivelse er for løs? Nå, hvis det er på baghjulet, får du ikke en ideel kraftoverførsel, da hjulet måske har en lille smule flex. Og så er der en risiko for, at hjulet falder ud på forhjulet. Fordi de fleste moderne cykler faktisk har disse små faner på indersiden af ​​frafaldet, der kaldes advokatfaner, der forhindrer en cykel i at falde ud selv i ugjort position.

Men hvis det fortrydes, kan det stadig fortryde lidt mere, så du kan finde ud af, at hjulet springer meget tæt nok ud. Hvis du kan gøre det med en finger, er det ikke stramt nok. Du vil virkelig have din håndflade til at lukke den. (downbeat urban chill) Nå, hvor skal den bageste spyd placeres? Nå, min foretrukne position er sådan med kædestangen og sædeophold imellem for at beskytte dem mod skade.

Da jeg var en lille dreng, talte jeg med en professionel cyklist, der fortalte mig, at dette var vejen at gå. Årsagen til dette var, at en chauffør kom bagfra, og så pludselig flyttede du forhjulet, kan du faktisk åbne håndtaget. Hvis det skete, ville begge chauffører sandsynligvis falde af, men det hang altid med mig.

Jeg gætter dog på, at ikke alle hurtige udgivelser og rammedesign giver dig mulighed for at placere en håndtag på den måde. Hvis ja, ville jeg sandsynligvis flytte det og pege det fremad. Men selv her ikke rigtig mod rammerøret, for det er ikke let at løse.

Så i stedet kan det være nede under selve kædelængden, sådan. Nu er et sidste lille tip, der kan hjælpe nogle mennesker derude, at smøre din hurtige frigivelse, som er den egentlige bjælke, inden du indsætter den i navet. Hvorfor? Nå kan det? Reducer faktisk alle knirkende lyde, du kan høre, når du er ude af sadlen.

Husk, hvis dine hurtigudgivelsesspidser knager lidt, nu håber jeg, du har haft denne artikel om det, og glem ikke at tjekke GCN Shop på shop.globalcyclingnetwork.com for at se, hvor vi har masser af godbidder til dig.

Abonner også, så klik på logoet til højre på skærmen Nu. Og hvis du ikke allerede har gjort det, skal du klikke på beskedklokken for at fortælle dig, hver gang vi sender en af ​​vores fantastiske artikler, og få en lille advarsel.

Er Cannondale bedre end Trek?

Hvis du har en lang torso,Cannondale'stoprør har tendens til at løbe lidt længere og kan passe lidtbedre, Råder Jowett. Omvendt kan en kort torso matche hinandenbedretil enTrek. Finish og overordnet kvalitet er sammenlignelige. ''Trekfaktisk tilbyder enbedreværdi i den nederste ende.

Er Cannondale et godt brand?

ErCannondalecyklergodt? Ja,Cannondalecykler er megetgodt. Uanset hvor mange penge du bruger, får du en omhyggeligt samlet cykel, der er bygget til at holde. Selvfølgelig får flere penge digbedrespecifikationer, men endda entry-levelCannondalemodeller fungerer godt, hvis de bruges af deres målgruppe.11.05.2021

Hvilket er bedre Trek eller Cannondale?

Hvis du har en lang torso,Cannondale'stoprør har tendens til at løbe lidt længere og kan passe lidtbedre, Råder Jowett. Omvendt kan en kort torso matche hinandenbedretil enTrek. Finish og overordnet kvalitet er sammenlignelige. ''Trekfaktisk tilbyder enbedreværdi i den nederste ende.

Kan du køre en Cannondale Synapse?

DetCannondale Synapseerenaf disse udholdenhedscyklerduville blive undskyldt for at tage fejl af en ordentligracecykel. Dets mål har altid været at blande sigrace- klar præstation og geometri med den komfort, vi alle ønsker til de lange udholdenhedsture.10. jul. 2017 nov.

Er Cannondale fremstillet i Kina?

Specialiseret: Taiwan ogKina.Cannondale: Taiwan, samlet i Amerika.

Er Cannondale-cykler stadig fremstillet i USA?

Bedømmelse: AreCannondale Cikes MadeiANVENDELSER? Ikke,Cannondale cyklerer desværre ikke længerelavetiANVENDELSER. De fleste af derescyklerer nulaveti Taiwan.6. maj 2021

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Cykling køle ned - pragmatiske løsninger

Er cykling god til afkøling? At tage et par minutter på at køle ned efter en mountainbike-tur vil forbedre din følelse af velvære og din langsigtede præstation, siger MTB-træner Chris Kilmurray fra Point1 Athletic Development.

Marginal gevinst cykling - typiske svar og spørgsmål

Hvad er teorien om marginale gevinster? Definition af marginale gevinster: Teorien om, at små, men betydningsfulde forbedringer kan føre til monumentale resultater.

Olympisk landevejscykling - brugbare løsninger

Er landevejscykling en olympisk sport? Cykling er blevet anfægtet ved hver sommer-OL siden fødslen af ​​den moderne olympiske bevægelse ved sommer-OL 1896, hvor der blev afholdt et racerløb og fem sporbegivenheder. Kvindernes vejbegivenheder blev introduceret til det olympiske program ved Sommer-OL 1984.

Bedste cykeltræningsbøger - hvordan man kan slå sig ned

Hvor mange timer om ugen skal jeg cykle til træning? Pro-cyklister kører ofte 20-30 timer om ugen. Ryttere, der træner til ultramarathonbegivenheder, kan logge endnu mere. Fritidscyklister (kategori 3, 4, 5 og mestre) lægger normalt omkring 10 ugentimer, selvom nogle klarer sig på 5 eller 7 kvalitetstimer, hvis deres begivenheder er korte.

Cykelcomputer - besvare spørgsmålene

Har du virkelig brug for en cykelcomputer? Cykelcomputere er dog designet specielt til cykling, og batteriets levetid er ekstremt vigtig. 'Til noget mere end en to til tre timers tur ville jeg have en dedikeret cykelcomputer, fordi de fleste cykelcomputere har 10+ timers køretid med GPS kørende.' 6. februar 2020

Cykling solbriller - finde løsninger

Hvad er de bedste solbriller til cykling? De bedste cykelsolbriller, efter rækkefølgeRapha Pro Team Full Frame Glasses. Stil møder substans. Oakley Flight Jacket Prizm Road. SunGod Velans FF. Tifosi Eyewear Alliant Gunmetal Fototec Light Night Lens. Oakley Custom Holbrook. Koo Open Cube. Oakley Jawbreaker solbriller. POC Do Blade cykelbriller.