Vigtigste > De Bedste Svar > 27,5 x 3,0 dæk - hvordan man retter det

27,5 x 3,0 dæk - hvordan man retter det

Hvilken størrelse er 27,5 Plus dæk?

Fordi de er så store,mere-størrelse dækhar større diameter (a27.5x3-tommer breddæker tæt på diameteren på en 29x2. 2) så de lettere ruller over forhindringer end et hjul med mindre diameter, og de har en større kontaktplaster, som skulle forbedre trækkraften.19. maj 2015



Du ved, det var virkelig ikke så længe siden, at mountainbikejournalister og brandchefer over hele verden bifaldt fordelene ved store volumen dæk, hvad der skete med dem, hvad der skete med de store, er de stadig relevante hurtigt, og hvilket sted har de på en mountainbike? -Størrelse godt, det er et navn opfundet af mountainbikeindustrien til at beskrive de større dæk, der oftest er forbundet med 27,5-tommer hjulstørrelse, selvom du kan få et plus i 29, og det kan ikke forveksles med fede dæk, som bare er latterlige, fordi plus gør faktisk en stor forskel Så her er et udvalg af dæk, som du kan se plus, dette er et tre tommer plus dæk fra en 2016 specialiseret Levo og som dig Som du kan se, er det faktisk ikke uligt et 2.3 dæk eller et 29 tommer hjul, hvis du ser på højderne der og over på højre side, her er et moderne 2,8 dæk eller nu et 27,5 hvis du har det at sammenligne et 29 tommer hjul med et aggressivt 2,5 dæk, som kan være aggressivt Se, det er faktisk langt bedre end hvad de store funktioner i disse plusstørrelsesdæk var.

Nå, de rullede hurtigere. Jeg tilbød mere greb, selv på hårdere forbindelser og slidbaner med lavere profil, de var mere komfortable og gav også et element af bounce til deres egen mikro-suspension, som faktisk er ret praktisk på den tungere cykel, forudsat at nogle dæk har på grund af de tyndere sidevægge havde flere punkteringer og mindre svingstøtte, men den hurtigere, glattere tur og øget greb var bare ikke nok til at tiltrække folks opmærksomhed, og inden for få år var overdimensioneringen næsten glemt, men lad os ikke glemme pluset var virkelig meget godt med ord fra en britisk journalist, de bedste plusstørrelsescykler tilbyder mere trækkraft, mere kontrol og mere komfort, så jeg spekulerer på, hvorfor plus har mistet denne popularitet, fordi mountainbikejournalister og mountainbikeindustrien generelt også har ændret andre ting, blandet flere kurser? Hjulstørrelse elektriske ører og slukket Selvfølgelig er elektriske cykler det, men jeg tror, ​​de er stadig så hurtige og komfortable som nogensinde, og der er nu et sted for dem at besvare det spørgsmål og forstå, hvorfor modeller i plusstørrelse vinder popularitet, har mistet, har vi brug for at indstille en kontekst, fordi vi har haft en kontekst i tre eller fire år? Faktisk plejede der at være en masse misforståelser om hjulstørrelse. Folk er bange for en ændring af hjulstørrelsen, hvis man ser på downhillere i verdensmesterskabet i 2015, mange af dem sagde, at de bare ville forlade sporten, hvis der var en ændring i hjulstørrelse, men i dag er langrend Even racing enduro verdensserie, når en Sam Hill stod på 29 hjul, selv fagfolk havde brug for lidt tid til at tilpasse ændringerne i hjulstørrelse for hele mountainbike-befolkningen, 27,5 plus blev faktisk betragtet som en springbræt til 29 i dag har 29 tommer hjul er meget mere udbredte og er en del af grunden for dette er overdimensioneret, hvilket faktisk er ret mærkeligt, da et 2,3-29 tommer hjul er 27,5 gange tre pl. temmelig ligner vi er trætte, spørgsmålet er, om solskinnet igen på 27,5+ sukker godt, jeg tror det vil jeg tror mountainbikeindustrien forlod denne hjulstørrelse lidt for tidligt, vi ved, at det altid vil, er stadig behageligt og tilbyder mere greb end nogensinde før, men selvfølgelig vil mange mennesker sige, at de stadig er så hurtige, ja jeg tror, ​​de er, fordi fakta bare ikke ændrer de tests, som mange mountainbikekørere gør.

At holde journalister døde over hele verden og endda dem, der begyndte mine kolleger på GMB ved 27.5+ versus 27.5, disse resultater holder stadig rigtige, + er endnu hurtigere, næsten og endnu en grund til, jeg håber, at de kommer tilbage, er mine yndlingsdæk, og hvad jeg bruger en hel del er Maxis High Roller 2.8, som kan betragtes som et plusdæk, og lad os se det i øjnene, mange andre mærker fremstiller stadig store volumen dæk, de fleste producenter af høj kvalitet fremstiller forskellige e-made slidbanematerialer og slidbanemønstre til specifikke forhold, om det er et glat spor eller teknisk ned ad bakke, og på mange måder var nogle af testerne og brandcheferne lidt uretfærdige for at bruge specielle dæk mod et 27.5+ dæk, som bare var et allround-dæk på det tidspunkt, nu på dette tidspunkt for dem der ønsker at freak os ud, jeg vil dykke dybt og undersøge antallet, vægten og målingerne, så hvis du ikke er så i tallene først, kan du hurtigt fremad, men hvis du har nogle fakta og måske en præstationsfordel t så fortsæt med at se, så lad os starte forfra og se på nogle af fakta omkring 27,5 plus med hensyn til vægte og rumbredder og dækforbindelser, det er faktisk ret vigtigt at vide, da du måske vil bytte din 9-tommer ægte cykel ud på bakken til en 7,5 plus ti på grund af alle de fordele, vi allerede har talt om, er det faktisk ret interessant at se, hvor de specialiserede løftestænger har været i de senere år, cyklen vores date 27.5+ hjul derude med tre tommer dæk og i 2016 er 201-greb 7 blevet en 10 20 7,5 plus i 2,8, nu er min nuværende Levo faktisk steget op til 29-tommer hjul, og jeg bruger faktisk en der på grund af dens utroligt aggressive slidbanemønster, blød sammensætning og robust side vægge 2,5-asagai.

vejcykelture



Lad os starte med et kig på de forskellige højder af forskellige hjul- og dækkombinationer, nu kun når du sammenligner et 27,5 hjul med et 2,8 tommer dæk og en aggressiv profil med en 3 tommer med en flad profil, kan du faktisk se, at det faktisk er ret og hvis du derefter sammenligner det samme 3 tommer 27,5 hjul med et 29 tommer hjul på 2,3 tommer dækket, ser du, at dette også er ret ens, men hvis du er fra et 29 tommer 2,3 tommer Skift til et 2,5 tommer dæk, er højden faktisk helt anderledes, så højderne var ens på mange måder, vægten var kernen på 27,5+ dæk, og mange mærker besluttede at gøre tyndere sidevægge ud Bange for at lave dæk, der var selvfølgelig for tunge Det var let og havde også meget lidt støtte, når bøjning over hjørner, men hvad de egentlig skulle have troet var systemets vægt og ikke dækkets vægt isoleret, så se os nogle fakta, for systemet består nu kun af hjul, rotorer, skiver og dæk på en eller anden måde interessant jeg har vejer d systemvægten på baghjulene på specialniveau fra 2016 til 2017 og til i dag.

Nu er det værd at bemærke, at 2016 Butcher-dækket vejede 1045 gram, så faktisk et ret let 3-tommer dæk, men når du vejer systemerne, og det inkluderer tundraen? Mølle roterer kassetten selvfølgelig fra hjul og dæk kombineret alt med et rør, der er sat helt anderledes op nu, 2016-systemet vejer 2,9 kg, 2017-systemet vejer 3,2, men den moderne version af håndtaget vil huske med denne opsætning og disse fælge, vi har her 30 ml fælg sammenlignet med 38 Miller var tidligere trukket på med 2,7 kilo, så det er faktisk det letteste system, selvom dette maksimum er Asagaityre.

Anya vejer 1344 gram, hvilket betragtes som det tungeste dæk. Lad os nu fokusere på vægten af ​​forskellige hjul, et par hjul uden dæk kan vente alt fra 1500 gram eller et sæt trailhjul op til over 2 kg til et downhill-sæt, du skal også tage kassetten og rotorerne med dig, hvilket er enten omkring 360 gram for en Shimano XT eller vores Ostrom Eagle 2 vil være over 600 gram for en billigere kassette. Sammenlign det med dæk, og du vil se, at et par hjul og et par dæk faktisk kan være omtrent den samme type hjul, men i forskellige størrelser, et par Mavic d max ned ad bakke og 27,5 gram vejer 1990 gram, mens en 29 tommer sæt vejer faktisk kun hundrede gram mere, hvis du ser på nogle lette carbon- eller trailhjul, kan du måske se på omkring 1.500 gram for et par.



Hvad med dæk? Mange bekymrer sig faktisk om vægten af ​​plusstørrelsesdæk, men hvad er fakta? og 2,8 i nøjagtigt den samme forbindelse og profil, og vægtforskellen er godt åtte hundrede og fire gram med 2,3 og 980 gram til 2,8-versionen, der nu faktisk er under et kilo og stadig meget populær sammenlignet med et dæk. Vi bruger onEMBL en hel del meget, og det er Maxis Asagai 29 x2.5, og denne vejer 1334 gram, så du kan se en stor forskel nu.

Det skulle egentlig ikke komme som en overraskelse, at Asagai er et tungere dæk, da det faktisk har et tungere sidevæg fuldt WorldCup-dæk til generelle formål, men jeg har nu sat begge dæk på lignende Mavic-hjul, selvom Maverick til højre er en Maverick til 29. d-maxelite er, mens 27.5 er en minyan monteret på en Mavericks d-max downhill, og når du vejer disse systemer sammen, vejer de faktisk nøjagtigt den samme vægt, hvad jeg ikke nævnte var, at 29 tommer hjulet er faktisk slangeløs monteret, mens Minion i 27.5 var en rørformet version også tage højde for, men det er her, det bliver virkelig meget interessant, nu er 29 tommer hjulets ydre diameter 750 millimeter, 28 er faktisk 725, hvilket vil gøre en stor forskel til håndteringen af ​​din cykel med hensyn til at gøre bundbeslagets højde, men jeg bringer det med mig nu. Fra en 2016 Levo, der har et 2,8 dæk, er dette en 38 mil interiør våd un som du kan se den er dyppet tilbage til syv hundrede og femten år så virtuelt , så 715 725 og 750 ydre diametre, men det er vigtigt at se på vægten af ​​de forskellige typer dæk, nu vejer et par svale hvirvelstrøm og blød forbindelse 3 pund andasagai 29 2 point 6 4 Mike Donaldversions og som jeg sagde og de 2 kilo til et par Minion 2.8, som bringer os tilbage til, hvad mange mennesker betragtede egenskaberne ved 2,8 3 tommer dæk med et større volumen, og det var et bredere dæk med en hård sammensætning giver mere trækkraft og stærkere bremsning end en smallere dæk i en blødere sammensætning og selvfølgelig og med den ekstra fordel ved lavere rullemodstand og større holdbarhed, var problemet, at mange brandchefer og journalister trods alle disse fordele fandt Plusties at være mindre præcise, og det er fordi de kørte deres test på spor, de vidste nu, at dette er det punkt, hvor jeg tror, ​​at Plus stadig har et sted, for hvis du gentager generel kørsel på spor, kender du ikke, kan Plus ikke markant skjule driverfejl og selvfølgelig alle af de andre faktorer, jeg diskuterede tidligere, som komfort, hastighed og greb, ok et par sidste ting at tale om plus en ting, der er dæktryk for tre eller fire år siden, fortalte mange mærker uhøfligt bilisterne at køre mindre end 20 psi, hvis du er en størrelse på 2,8 eller tre bøjler, hvilket faktisk er ret latterligt, fordi bøjlen åbenlyst snor sig rundt om hjørnerne. Jeg ser på den minion, og det anbefaler faktisk 17 til 35, som handler om lige nu, det er når du tænker på det at skifte til plus størrelse? at overveje, din ramme vil være i stand til at rumme denne logik, for det andet skal du ikke glemme, at hvis du går fra 29 til 20, vil geometrien på din cykel ændre sig meget, 7,5 plus, som jeg sagde, der er en 25 forskel Millimeter den højde på disse dæk, nu har nogle cykler faktisk en flip-chip, der giver dig mulighed for at skifte mellem forskellige hjulstørrelser, men det er noget, du skal kontrollere.

Jeg tror, ​​det var det. Det er naturligvis et komplekst emne, men lad os vide, hvad du synes om plusstørrelse i kommentarerne nedenfor, og glem ikke at følge os på sociale medier

Hvad er det bedste 27,5 plus mountainbike-dæk?



BedstHurtig rullende27.5″ / 650BDæk
  • Maxxis Minion DHF27.5 Mere.
  • Maxxis Chronicle27.5 Mere.
  • Sluge raket Ron27.5 Mere.
  • Schwalbe Nobby Intet27.5 Mere.
  • Schwalbe Smart Sam27.5 Mere.
  • WTB Ranger27.5 Mere.
  • WTB Trail Boss27.5 Mere.
  • WTB Bridger27.5 Mere.

Er 27,5 det samme som 700C?

Ligesom en700Chjulet ersammediameter som et 29 ”(29er) hjul,650Bdeler det nøjagtigesammefælgdiameter som27.5”.27.5”/650Bfælge har en perlesæde diameter på 584 mm og 29 ”/700Cfælge har en perlesæde diameter på 622 mm.26. april 2018

Vi har lige sendt en artikel på GCN, hvor Dan og jeg endelig kan se denne nye trend ved hjælp af mindre 650b hjul, men med større, federe dæk. Der er meget i denne artikel. Men så blev vi også nødt til at gå meget ud, ikke mindst det faktum, at vi begge næsten næsten stakkede op i dagens første hjørne.

Noget du sikkert har set før. Men hvis ikke, så du det bare igen - for godt til at blive udeladt. Alligevel troede vi, at vi ville benytte lejligheden her på tech-kanalen til bare at dykke lidt mere ind i linjen.

muskelstimulatorgenopretning

Et 650b hjul er mindre i diameter end et traditionelt 700c vejhjul. Det måler 584 millimeter i diameter Diameter, mens et 700c hjul måler 622 millimeter, men hvis du faktisk lægger et målebånd over dit hjul, vil du se (grunt), at det slet ikke er 622 millimeter. Og det er fordi 622 henviser til det, der kaldes perlesædets diameter.

Så dette er det inderste stykke fælg, som dit dæk sidder på. Nu kunne man tilgive spørgsmålet om, hvorfor de i verden kaldes det. Og det er et meget godt spørgsmål om et gammelt fransk hjulmålesystem, hvor 650 og 700 henviser til den samlede diameter på ikke kun hjulet, men også dækket.

Og så henviser brevet til dækkets bredde. Til A, B og C. Nu med de tykkeste dæk, C, havde du brug for en mindre fælg for at holde den samlede diameter nøjagtig den samme.

Som du kan se, er dette et ret lort system, så hvorfor har vi nu kun to større beslutninger tilbage. Eller findes de? Fordi der også er 650 c. Og som har en diameter på 571 millimeter.

Husk, at der tidligere ville have været et tykkere dæk på det, der måler op til 650 inches i samlet diameter. Nu er det en underudnyttet hjulstørrelse, normalt på mindre racercykler, men den kan ikke have brugt lidt for at være retfærdig, fordi Continental stadig laver 650c streetdæk, og der er også andre muligheder, hvis du begynder at kigge. Og Emma Pooley vandt faktisk sit World Time Trial Championship ombord på en Cervelo P3 designet omkring 650c cykler.

Desværre fremstiller Cervelo imidlertid ikke længere denne cykel, og de begynder at stoppe med at bruge dem. Men de erstattes nu af 650b. Åh ja.

Sandsynligvis fordi de er blevet populariseret af mountainbikere sidst, mere om det på et sekund. (Glad musik) Nu, mens Emma Pooley's World Time Trial Championship-sejr stadig er nyt i vores sind, lad os tænke over forestillingen, ikke? Fordi det er en populær tro på, at større hjul ruller bedre og mere effektivt end mindre? Og mountainbikere ved det alt for godt. De er blevet solgt som et koncept i 10 år.

En 29er, som for øvrigt har samme fælgdiameter som vores 700c vejfælge. Så 622 millimeter i diameter bliver bedre acro. Rullens ujævne terræn, så hurtigere og mere effektivt end det originale mountainbikehjul, som var 26 tommer.

Undskyld for at have blandet min Imperial med min metric. Men lad os tage et hurtigt kig på, hvorfor skulle vi? En hypotetisk hindring på et spor, lad os kalde det en klippe, er to inches høj. Hvis 26-tommers hjul med mindre diameter rammer det, er vinklen mellem dækkets fodaftryk på stien og forhindringen 128,7 grader.

Når den større 29er, når cyklen rammer den nævnte hindring, er angrebsvinklen også større, op til 131,1 grader. Og den større vinkel betyder, at det større hjul lettere kan rulle over forhindringen.

Nu tror du måske ikke, at denne forskel gør en enorm forskel - det er trods alt kun 2%, men som enhver, der nogensinde har kørt en 29er, kan bevidne, ruller de næsten overalt. Og de er betydeligt bedre end 26'erne. Og der er faktisk en masse empiriske beviser for, at 29ers også er virkelig hurtigere.

Men føl at større cykler er mere effektive selv i vores magre, trætte verden. Heldigvis, hvis du tænker over det, løber vi ikke så ofte i to-tommer forhindringer. Når vi gør det, har de en tendens til at være ret katastrofale.

Hvad vi konstant støder på er disse meget, meget mindre mikrobump, nogle få millimeter høje, der bidrager til den højfrekvente vejstøj, som vi føler på cyklen. Og når du tænker på angrebsvinklerne, er der forskellen mellem en 700c-cykel, og en 650b-cykel er næsten intet. Faktisk mikroskopisk.

Og faktisk kunne du sandsynligvis komme væk fra det bare ved at lade 10 PSI ud af dine dæk. Og når du tilføjer det faktum, at 650b-hjulet er 7% mere aerodynamisk end en 700c ifølge Zip, og det også er 12% lettere, er der faktisk en sag om, at mindre hjul alligevel er hurtigere end 700c-hjul på glat asfalt kunne rulle. På denne GCN-artikel var der imidlertid kun en del af den på asfalt, som du kan se, fik vores 650b-hjul ret fede, meget trendy 47 millimeter brede dæk.

Det betyder, at vi kan køre off-road. Hvordan lige off-road. Og med disse dæk er spørgsmålet om angrebsvinklen også stort set akademisk, da diameteren på disse dæk er næsten identisk med diameteren på vores cyclocross-dæk, selv på standard 700c-hjul.

I betragtning af hvad jeg lige har talt om, kan man med rette stille spørgsmålet: hvorfor ikke bare sætte et mountainbike-dæk på din racercykel og gøre det til en 29er? Og så ville du være hurtigere. Legitimt spørgsmål. For mig ligger svaret i geometrien, fordi hjuldiametre har en enorm indflydelse på køreoplevelsen.

Men det er også den måde, cyklen skal designes på. 29ers cykler, cyklen skal være længere og større for at passe. Og det vil have en alvorlig indvirkning på køreegenskaberne.

For det første føles det sandsynligvis mere stabilt, skråstreg, pramdrev. Og det vil også løfte dig mere op, hæve din position. For at du ikke har lyst til at stå 12 meter fra jorden, vil forakslen og bundbeslaget sandsynligvis være lavere.

Nu på en mountainbike er dette en rigtig god ting. Det får dig til at føle, at du er der på cyklen, ikke på cyklen. Men igen for at forværre dette positionelle problem.

hvor mange kopper kaffe om dagen er sikkert

For mens du måske ikke længere har lyst til at være 12 fod fra jorden, er dit styr sandsynligvis 12 fod fra jorden. er, at du bruger 650b hjul, men med større dæk, og du kan holde geometrien og din position nøjagtig den samme som med din landevejscykel. Så du får den samme håndtering, den samme position.

De har den samme chaserlængde, den samme gaffellængde. De har de samme vinkler, de har det samme spor. De har den samme akselafstand, de har den samme - (fræk musik) Så føles det det samme da? Nej, nej, det gør det faktisk ikke.

Jeg mener, det føles virkelig det samme, når du går på en cykel for første gang og accelererer ud af sadlen på vejen. Og så føles det ens, når du kører i lave hastigheder som omkring parkeringspladsen i cykelbutikken. Men når du kommer hurtigere og tager hjørner ved højere hastigheder, føles det virkelig meget, meget anderledes.

Og det er på grund af dækkets bredde og noget, der kaldes et pneumatisk spor. Ser du, større dæk har større kontaktområder med vejen. I ordets rette forstand er mere gummi i kontakt med asfalten på samme tid, og dette gælder især hvis du også drager fordel af det faktum, at du kan køre lavere tryk, fordi dækkene er bredere, du har mere greb, yay! Men det kan også få hjulet til at føles trægt på grund af det pneumatiske hjul, som jeg nævnte tidligere.

Du kan bogstaveligt talt mærke det på styret, for når du svinger, vil forhjulet naturligvis rette sig ud af svingretningen. Det betyder, at du skal lægge mere kraft i styret for at forblive i den ønskede retning. Og det er på grund af den kraft, der opbygges på bagsiden af ​​fodaftryk.

Og det skaber, hvad der oprettes et selvjusterende drejningsmoment, der bogstaveligt talt prøver at rette dit forhjul. Og det bemærkes virkelig selv på 30 millimeter brede dæk. Du kan bekæmpe det ved at øge cyklens mekaniske spor og justere geometrien.

Men så skal du finde en bestemt balance på en cykel, hvor du regelmæssigt skifter mellem tynde og tykke dæk. Og der er også en kortvarig løsning ved at pumpe dækkene rigtig hårdt op, så du reducerer størrelsen på kontaktplasteret. Hvis du efter at have set GCN-artiklen og også få lidt mere information på den tekniske side, hvis du vil prøve 650b-hjul, spekulerer du sandsynligvis på, hvordan du gør det, hvad er kompatibiliteten? Hvilke cykler passer den? De cykler, vi kørte i artiklen, blev venligt lånt til os og fremstillet af Rondo.

De blev specielt udviklet til bredere dæk på 650b hjul og byttes også som du har set, selv med 700c hjul d-cykler, som er specielt udviklet til dette formål. Jeg fik at vide, at nogle cyklocrosscykler også ville passe ind i det. Eller i det mindste de mere beskedne 47 millimeter brede WTB-modeller, vi har her, min egen TREK Crockett cyclocross cykel.

cykelsko

Jeg har ikke prøvet det, og TREK siger ikke specifikt, at du kan. Selvom jeg ikke er sikker på, siger de udtrykkeligt, at du ikke kan. Men GCN-seeren Adam Walter var venlig nok til at lade mig vide på Instagram, at han gjorde netop det og med stor effekt.

Så du har brug for dækafstand og desværre også skivebremser. Fordi fælgbremser naturligvis ikke er i stand til at klare forskellen i fælgdiametre mellem 650b og 700c. Åh, og så skal du selvfølgelig låne et par 650b hjul, men hvis du har gennem aksler, kan du bare få fat i et par af dine mountainbike-venner.

Hold øje med deres ansigt, når de ser dig køre rundt på en helt stiv dropcykel. Uvurderlig. Alligevel skal du sørge for at give denne artikel store tommelfinger op, hvis du nyder at have det sjovt og dele Lad os vide dine tanker om dette emne i kommentarfeltet med nerd-out, bliv involveret i lidt mere videnskab, og vi gør vores bedst.

Vi vil også bruge tjenesterne fra Mr. John Cannings. Og så hvis du ikke har set GCN-artiklen, foreslår jeg, at du går der nu.

Hvor brede er 27,5 dæk?

Lige nu er der to forskelligemere-størrelsesmuligheder derude: 27 og 29Mere. Den enkleste måde at tænke på det er dette–27.5+ svarer til at stikke en 3-tommerdækti abred(45 til 55 millimeter),27.5-tommer kant.21. april 2015

Hvad er bedre 27.5 vs 29ers?

27.5in. hjul har hurtigere acceleration, mens29erser mere effektive på længere ture. Mindre hjul accelererer hurtigere end større hjul. Større hjul placerer vægten af ​​egerne, fælge, rør og dæk længere fra midten af ​​hjulet, hvilket resulterer ihøjererotationsmasse og langsommere acceleration.

Hvilke dæk skal jeg sætte på min mountainbike?

Spor og alt-mountainbikes vilhardækidet2,25 'til 2,4' breddeområde. Ned ad bakkecykler, som er beregnet til at modstådetmisbrug af dråber og stenhaver, er typisk udstyret meddækop til 2,5 'bred. Fed-dækcykler, hvilkenkanbruges til helårs sæson ridning, hardækbredder på 3,7 'til 5' eller mere.

cadex hjul

Hvad er 2,8 dæk gode til?

Jeg vil stadig anbefale2.8”Version til alle, der nyder lange forlystelser og ikke er alt for bekymrede over ydeevne ved høj hastighed. Det2.8'dæker fantastisk til folk, der ønsker at få tillid på ujævnt terræn eller til at udjævne bumpene til længere ture.15. december 2017

Kan du sætte 700C dæk på 27,5 tommer fælge?

Montering700c hjulDen 26. og27.5-tommeMTB'er

MTB'er designet til 26-tommer hjultilbyde den mindste clearance, men selv dekanacceptere en700chjul, så længe dækket ikke er meget stort. Chainstay-broen og gaffelbuen vil være de områder, der har den ringeste frihøjde.

Passer et 27,5 tommer dæk til en 28 tommer fælg?

700C og 27tommer størrelser ernæsten det samme; de rør, der blev brugt til begge delestørrelser erdet samme ellerkanbyttes mod hinanden (menfælgeogdæk erikke udskiftelig). Du bør ikke have noget problem med at bruge en 700C eller 27tommerøritil28 tommer hjul&dæk.

Passer et 275 dæk til en 10 tommer fælg?

Ja,275 passerti a10''kant. 275mm = 11 ', så sektionsbredden er bredere endkant.27. december 2009

Passer et 10 tommer dæk på en 9 tommer fælg?

Fabriksperler er ikke9'bred men en10'Roctanepasserpå dem.18. februar 2016

Hvor stort er et 27,5 tommer mountainbike-dæk?

NY! Michelin Wild AM MTB Cykeldæk 27,5 x 2,60 'Tubeless Ready Gum-X3D Ny! Maxxis Minion DHF Mountainbike-dæk 27,5 x 2,5 (enkelt) Brunvæg EXO TR Kun 1 tilbage! Ny! Maxxis Minion SS 27,5 'Wire Bead Clincher Mountain Bike Dæk 2,5' Bredde

Hvad er forskellen på 27 '' og 29 '' dæk?

'27,5 tommer danner det glade medium mellem to cykelverdener i stedet for bare den rette balance mellem to etablerede størrelser! ' Opsummerer Markus Hachmeyer. Det skal endnu ses på lang sigt, om disse tre størrelser, 26 tommer 29 tommer og 27,5 tommer kan eksistere sammen.

Hvilken type mountainbike-dæk er bedst?

27,5 'mountainbike-dæk betragtes af mange for at være den bedste blanding af professionelle & amp; ulemper fundet i 26 'og 29' cykeldæk. Den søde plet opnås, hvor acceleration, tophastighed, kontaktplaster og rullende kraft er afbalanceret for en legende cykeltur. Kør hurtigere, flyv længere og pin disse hjørner denne sæson! Viser: 92 resultater

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Tour de France etape 19 resultater - Sådan løses

Who won the Tour de France Stage 19? Soren Kragh Andersen

Australsk vinder i Tour de France - besvare spørgsmålene

Har en australier nogensinde vundet Tour de France? Cadel Evans blev Australiens første og eneste vinder af Touren i 2011.

BBQ tour de france - besvare spørgsmålene

Er Cavendish i Tour de France 2021? Tour de France cykling 2021 - Trin 10 - Mark Cavendish sikrer 33. Tour etape sejr for at komme tættere på rekord

Tour de france sceneprofiler - Komplet manual

Hvor mange er der i Tour de France? Gennemsnitlige værdier Tid3: 51: 32 timer Effekt 246,0 wattHjertefrekvens153,0 / minHastighed43,03 km / tKadens79,0 / min

Elektrisk cykel Frankrig - hvordan man håndterer

Er elektriske cykler lovlige i Frankrig? Så snart den elektriske cykel overskrider den lovlige grænse på 25 km / t, betragtes den ikke længere lovligt som en elektrisk cykel, men som en hurtigcykel i Frankrig. Sidstnævnte, hvis hastighedsgrænse er begrænset til 45 km / t, er underlagt forskellige regler.

Tour de france tal - hvordan løser du det?

Hvordan tildeles numre i Tour de France? Den første del af et løbenummer tildeles af løbets arrangører, mens den anden del vælges af holdet. For at være 51 skal du være leder af holdet givet den sjette kaj i løbet. Ni ryttere pr. Hold betyder, at ingen bærer en hagesmæk, der slutter med nul.