Vigtigste > De Bedste Svar > Air Canada cykelgebyr - hvordan man beslutter

Air Canada cykelgebyr - hvordan man beslutter

Hvor meget koster det at tage en cykel på Air Canada?

Gebyrer.Cyklerer underlagt et gebyr på $ 50,00 CA / US (plus gældende skatter) for transportAir CanadaogAir CanadaRouge-flyvninger såvel som videreAir CanadaEkspresflyvninger, der drives af Jazz. Gebyret gælder for enkeltflyvninger og for hver måde at rejse på returflyvninger og flersegmentflyvninger.



På vej? Når du forbereder dig på en flyvning, er to vigtige ting, du måske er bekymret for, hvordan du pakker alle dine rejseartikler i din ydmyge kuffert, og hvordan du kommer igennem sikkerhed så hurtigt som muligt; interessant, begge disse ting afhænger af det Hvor omhyggeligt og omhyggeligt du pakker din håndbagage og indchecket bagage. Stop: 1. Advarsel: Manglende opladning af din bærbare computer før din flyvning kan medføre, at den bliver konfiskeret! Det er ikke ualmindeligt, at en lufthavns sikkerhedsmedarbejder beder dig om at fjerne din enhed. Hvis du ikke gør dette, kan din gadget blive taget til en yderligere inspektion.

Af sikkerhedsmæssige årsager er det vigtigt at sikre, at det ikke er blevet manipuleret med eller ændret for at forårsage skader under flyvningen. 2. At pakke en elektrisk børste i din håndbagage kan spare dig. Bliv i problemer ved sikkerhedskontrollen.

Børstning af nogle mærker indeholder lithiumbatterier indeni, og disse kan potentielt forårsage alvorlige luftbårne problemer, så det er lettere for dig at passere sikkerhedsscanningen, hvis du efterlader din elektriske c-børste i din kontrollerede kuffert. 3. Brug af en støvsuger og flere plastposer hjælper dig med at pakke meget mere effektivt.



Rul dit tøj sammen, læg det forsigtigt i en plastikpose med lynlås og luk posen, så der kun er et lille hul tilbage. Brug derefter støvsugeren til at fjerne al luft fra posen og luk lynlåsen. Hvis du har meget tøj, er det bedre at bruge specielle kompressionsposer. 4.

Lufthavnsmyndighederne advarer mod sikkerhedsudstyr, der bruges til at kontrollere indchecket bagage, beskadiget uudviklet film. Åh, er det dig, der stadig bruger film? Hvis du vil undgå dug, skal du lægge din uudviklede filmrulle i din håndbagage. Håndbagagescannere er ikke så kraftige og vil sandsynligvis ikke skade filmen.

Men prøv ikke at få din film scannet flere gange - ellers siger du farvel. Eller du kan altid bede sikkerhedsofficerer om manuelt at kontrollere din bæltetaske sammen med din håndbagage om bord på plænen, men hvis du ønsker at medbringe en kobling eller anden type mini-taske, kan du blive bedt om at lægge den i din håndbagage Undgå at indpakke dine ejendele i aluminiumsfolie, når du pakker dine tasker. på og indchecket bagage passerer en røntgenscanner.



Det kan ikke se gennem aluminiumsfolien, da dette materiale effektivt blokerer røntgenstråler. Lufthavns sikkerhedspersonale ser kun mørke pletter på skærmen. Derfor bliver din indcheckede bagage undersøgt mere grundigt, hvilket vil tage yderligere tid.

På denne måde kan du flyve væk og efterlade din bagage. Hvis folien er i din håndbagage, bliver du bedt om at åbne din taske og vise pakken. 7.

Eventuelle usædvanligt formede genstande, hvis du har besluttet at lægge din kuffert, som en hæftemaskine eller en lang lysestage, i din kuffert, vil sikkerhedsvagterne helt sikkert blive mistænkelige. Du vil kontrollere din bagage mere grundigt, så prøv at møde op i lufthavnen på forhånd. 8.



Selvom næsten alle lufthavne i verden nu er udstyret med moderne sikkerhedssystemer, kontrolleres din håndbagage af mennesker. Årsagen er enkel: mange stoffer ser ens ud, når de scannes. Så hvis du vil gennemgå sikkerhed, skal du ikke lægge musikalske lykønskningskort i din håndbagage - de kan vække mistanke, mens de passerer gennem en scanner.

Honning, pølse eller ost kan også virke usikre for officererne. Dreng, jeg så nogle usikre typer ost på min tid 9.

Hvis du rejser med en enkelt håndtaske, skal du drage fordel af prøvestørrelserne! De mest erfarne rejsende samler alle de prøver, de modtager, og tager dem med på en tur. Når det er en kort tur, virker det som spild af tid at lægge dine daglige produkter i påfyldning af rejsestørrelsesflasker. Prøver er mere end nok til en weekendferie.

Du kan opbevare prøveprodukter i tilfælde af kontaktlinser - dette forhindrer spild i at spilde lugten af ​​ikke så lovlige stoffer. 11. Hvis du ikke har specielle skoposer til at opbevare dem. Hvis du har dine beskidte sko, skal du pakke dine sko ind i billige plastbruserhætter.

Sæt en skosål ned i en badehætte, og resten af ​​din bagage er sikker. Hver indtjekket taske får sit eget klistermærke med en unik stregkode, der indeholder oplysningerne om din flyvning og dens destination. Hvis du efterlader disse klistermærker på din kuffert efter din flyvning, kan din bagage gå tabt på din næste rejse.

Et specielt scanningssystem, der distribuerer passagerers bagage mellem flyene kan blive forvirret af flere stregkoder og sende din kuffert på det forkerte fly. Åh åh! 13. Forresten, hvis sikkerhedsvagter fandt din taske mistænkelig og de åbnede den, skulle der være et specielt mærkat på den, der fortæller dig, at din bagage har bestået en ekstra kontrol. 14.

Efterlad aldrig dine opladere i din indtjekket bagage. Kufferter har tendens til at gå tabt fra tid til anden. Forestil dig, at dine opladere kommer med din taske! 15.

Du kan undgå at få din klud til at krølle den ved hjælp af 'bundt wrap' -metoden. Fyld en lille taske med nogle bløde ting som undertøj, sokker osv. Og vikl en større vare rundt om denne taske, så du har et pænt bundt med ting, der holder dit tøj krøllet.

Læg et par ark silkepapir mellem dine foldede tøj. Mange rejsende sværger, at denne enkle handling reducerer rynker ved at minimere tryk og friktion. 17.

Når du pakker din taske, skal du fylde dine sko med sokker, slips og andre små ting. På denne måde sparer du værdifuld plads, og dine sko mister ikke deres form. 18.

Hvis din kuffert er lavet af klud, kan du beskytte den mod sne, regn, mudder og andre problemer ved hjælp af et godt olelys. Sørg for, at din taske er tør, og gnid lyset over hele overfladen. Voks Den er lavet af danner et tyndt vandafvisende lag.19.

Hvis din kuffert virker for lille til alt det, der ser ud som ting, du vil pakke, så prøv at lukke og låse den. Ved at komprimere din taske med lynlås hjælper det ofte med at skabe mere plads indeni. Når du åbner den igen, skal du tilføje flere genstande på de tilgængelige steder, du vil bemærke, såsom: B. mellem større genstande, i hjørnerne eller på siderne. 20 For at forhindre dine opladere Du kan opbevare dem i solbrilleetuier, så de ikke bliver sammenfiltrede (um!).

Dette gør dem også nemmere at finde i lommen. Tørretumbler kan hjælpe dig med at slippe af med den mærkelige lugt af 'kufferttøj'.

Læg bare et par lagner i din taske, og ikke kun holder de lugten i skak, men de holder også din bagage lugtende pæn og frisk.22. Undgå at pakke genstande 'bare i tilfælde'.

Du venter på denne 'kuffert'! for sandsynligvis dukker det slet ikke op, men halvdelen af ​​din kuffert bliver fyldt med helt unødvendige ting. Og hvis du har brug for det, kan du altid købe, hvad du har brug for på din destination, et stabilt tyngdepunkt som muligt. Pak tungt udstyr, så det er tættere på ryggen og et sted i midten.

Højre-venstre-fordelingen skal være jævn - du kan bruge mellemstore genstande som stabilisatorer. Du kan også distribuere dem i lommen, så de fylder rummet så effektivt som muligt. Udfyld derefter de resterende tomme rum med bløde, fleksible og små genstande. 24 Folk er opdelt i to grupper: dem, der foldes, og dem, der ruller.

Eksperter anbefaler at rulle dit tøj, hvis du rejser med en rygsæk, og fold det, hvis du medbringer en kuffert. Hej, hvis du har lært noget nyt i dag, kan du lide denne artikel og dele den med en ven! Og her er nogle andre artikler, som jeg tror, ​​du kan lide Bare klik til venstre eller højre og bliv på den lyse side af livet!

Betragtes golfklubber som indtjekket bagage?

Golfudstyr accepteres på alle flyvninger. Der er ikke noget ekstra gebyr eller for stort gebyr forGolfposer, så længe de er inden for vægtbegrænsninger. ENGolftaske tæller som en af ​​dinekontrolleretposer. Bemærk: alt udstyr skal pakkes i en hårdtsidet beholder.

Den første ting jeg gør er at gå igennem min golfpose og bare tage alt, hvad jeg ikke har brug for, okay, fordi du har mange ting herinde og meget af det, som du måske ikke har brug for, hvis du går som vi gør nu er vi lægger alt i en lille taske, lad os rulle den op, vi holder den organiseret, så jeg får den lille taske, så tager jeg alle de handsker, jeg vil have. Disse er regnhandsker, dette er godt, her er en handske, som jeg brugte, dette er en almindelig handske, de går i deres egen lille taske, det er en større taske med lynlås, der er en ældre der stikker den ind Jeg elsker det og så disse gå i en anden ziploc-taske, lige der, okay, jeg skal holde tingene tørre og beskyttede, det er godt, og den seje ting er, at du aldrig ved, hvornår du muligvis har brug for ekstra vejrbeskyttelse til hvad som helst, så jeg pakker alt i ziploc-poser, så det gør jeg tag nogle flere handsker med, så jeg har vejrhandsker regnhandsker har alle mine handsker her og så har jeg ekstra ziploc-tasker, som jeg vil medbringe, okay, et par små drenge og et par større drenge eller noget, men man ved aldrig, hvornår man har brug for dem og så spiller vi g som uh en to tre fire fem seks runder golf ved ikke hvor mange bolde jeg har brug for, jeg har hvad en to tre fire fem seks sigter n otte ni fortæller dem tolv to dusin, de skal være okay okay to dusin Jeg bringer to dusin bolde okay, de bevæger sig, alt er fint næste ti p her er hvad jeg vil have du skal bestemme hvilket udstyr du har brug for og lægge det i din taske så jeg går titlen er tsi tre uh anmeldelse kommer så hænger tæt på hvalpen du er okay så jeg øh jeg bare går jeg har en fuld titel er oprettet her, så vi er gode der, jeg går alt det, der stryger tingene godt, bare tjek dit udstyr, sørg for at alt er dit udstyr uhis her, okay, det er næste trin.

Du har udstyret, og jeg lægger det hele her, så jeg ved, at det skal gå, hvis jeg tager en paraply. Det er bare en øh temmelig god, ikke en fuld Kæmpe fyr, men øh, bare hvis vi har brug for det af en eller anden mærkelig grund, ja, det regner sandsynligvis, det er okay, mit regnudstyr er her, jeg vil have det med mit golfudstyr, så øh regnjakke her bukser her så mit regnudstyr er alt sammen godt, jeg rul dette op, og jeg vil også have en Ziploc baggie, så vil jeg ikke have under undertøjet, men under ting som under rustning, ting som en langærmet fyr, lange bukser og tykke lange bukser bare fordi det bliver koldt går det under dit tøj, jeg ruller det op, så jeg holder det okay, for hvad jeg gør er, hvad jeg vil have mig til at have alt mit tøj og ting nu. Jeg beskytter mine køller på toppen af ​​min klub, så jeg pakker undertøjet i. Jeg får mit håndklæde beskidt, gammelt håndklæde, jeg lægger det også her, bare pak det ind her, og jeg får endnu et håndklæde, okay, bare læg den der for forhåbentlig at beskytte dine klubber mod skader under transit. Man ved aldrig, hvad der kunne ske, og de laver små toppe, som du kan tage på her for at beskytte topor coveret, det er også gode ideer. Jeg har ikke nogen, så w Vi går uden, bare pakk ind, bedst du kan beskyt det mod flyselskaberne, hvis du bruger det næste tip.

Hvis du bruger en afstandsmåler, der skal oplades, skal du oplade den, inden du går, okay de gør det? varer i uger og måneder, men hvis du ikke oplader den og bare lader den være i lommen, har du ikke din oplader med dig, og den vil uundgåeligt være ude, når du dukker op, hvor du går, så giv den en fuld lad op, inden du går og pakker det, og du er god til at rocke og rulle, åh, jeg bruger uhvoice caddy gl1, den har lidt GPS her, så det giver dig yardage hældningsnålen, og så giver det dig andre numre, som bunkers er foran og tilbage, og det er ret sejt synkroniseres med den GPS, du kender, satellitpositionering over hele verden, i tilfælde af at du spekulerer på, hvad vi laver, og det skulle være godt, jeg har sandsynligvis ikke brug for en oplader, hvis den løber tør, er det bare en dårlig ting, men vi skal være gode, sørg for, at dine oplysninger er på dine handsker, så er min på den anden side, men dette er for at hjælpe med at identificere min taske til nøglen til alle andres puslespil eren, måske også en lille slips på håndtaget eller noget bare for at identificere det som der. Du vil ikke have nogen til at hente dine klubber, okay, vi er klar til at holde fast i dette er Sonnenberg dette er uh Club Glider Pro rejsetaske, du kan sætte en personlig taske i denne ting, og du er god eller to af dem, men vi har kun en okay, hold den derinde klip herinde for at få remmen ned, um, din ryg okay, så klip den på, du ved, klip hunden dernede, der er en heroppe, og der er også en af ​​disse rushposer hernede, jeg lægger regnudstyret herinde, okay øh, det er sejt, det har hjulene øh, nedenunder kan du bare rulle det gennem lufthavnen, det er ret sejt okay øh , du kunne låse det, du kunne løbe ind i problemer med tsa i tasken, du skal tjekke med dine lokale flyselskaber om dette, så måske kan du øh også tage det i betragtning, næste tip er alt ok næste trin du ved sikkert dette, men du vil vifte med dine tasker, så vej mig først og øh og så få posen god her vi går 41 knaster lige ja okay okay så øh normalt er det li ke 50 pund, og du er god, så blød topkasse slår alt, hvad jeg har 41. Jeg kan stadig oplade ni pund mere, så hvad jeg kan lide at gøre er at holde en lille, lettere kuffert.

Jeg køber alt, mens jeg er der, så som to tip i den ene vejer det, sørg for at du har plads i kufferten til souvenirs som souvenirs til tøj, okay du kan lægge dem i din anden taske, men du vil hen hvor som helst Har vægt, fordi jo mere værdifulde ting, du køber, er hvad du skal gøre, du vil have en anden i enten din håndbagage eller i din indcheckede bagage, du ved noget lignende, lad os gå videre, så her er din taske, du er god at gå , det er så let for nogen at gøre dette og gå derude med min uh tsi splinterny d-flod, de er ikke engang på markedet endnu, okay så jeg tænkte på det. Jeg synes det er en meget god idé at have en slags lås her ved uhthingamabob, så du kan gøre en af ​​disse låse. Denne fyr er ret god og så eller denne fyr denne? skal være sejt, men du ved aldrig, at stropperne vil låse ordentligt, de kan stadig komme ind, så det er sejt og alt, men du kan stadig fiske en chauffør, hvis du virkelig ville, så jeg vil gå med denne fyr og derefter låse den op Bare vær forsigtig med ikke at miste din nøgle og hold den altid med dig, jeg holder den i min håndbagage. Jeg går videre næste tip, um hvis du forlader, fordi du sandsynligvis har en anden forladt taske og dine golfklubber, du har din bagage med dig, du skal give dig selv lidt mere tid end normalt plus med alt, hvad der sker i denne verden uh, du har brug for lidt mere tid på toppen, og så har vi et kort spil med den herre, der kører mig til lufthavnen, hun ville ikke gøre det, der fik hende til at få din kone til at køre dig, fordi du ved, du skal bruge lidt mere tid sammen uh, og hun ville have mig til at tage som 100 pendulkørsler. Jeg sagde nej, du er min shuttle, så lad mig ikke gå af, hun vil gerne hænge ud hele dagen vil ikke ske, kør hr. kortspil, lufthavnen fik det næste tip næste tip er et spil, det er et must, ellers vil du være i store problemer, ja, ja, næste tip, og det er ikke kun til golftip, men til rejsetips? det er når du kører til lufthavnen, hvad du har brug for er en måde at beskytte din identitet på.

En mulighed er din tegnebog Dette er Umexcur ekstern tegnebog Jeg efterlader et link i nedenstående beskrivelse for dette her er hvad? Cool, du fik denne lille fyr boom, så han skyder dine kort ud som en lille række små quickswitchblade ting, men hvad der er rigtig godt ved det er, at denne lille plade her på bagsiden er en riffifd omkring blokering eller plade og sådan beskyttelse de beskytter dig fra datasvindlere, nogen ruller op til dig og lader bare deres lille scanner køre i nærheden af ​​dig, og det suger dine kortoplysninger og alle dine data godt ud, denne lille umbackplatte beskytter dig mod dem, beskytter din identitet, beskytter dine ting, så de ikke stjæler dig og dine ting ikke. God ting, jeg kender et par dudeshows op i mit hus som om, at han er mig, og prøver at stjæle mit korte spil fra kone. Jeg ville ødelægge alt, fordi du ikke beskyttede dig selv, så beskyt dig selv, når du rejser, uh link i beskrivelsen nedenfor for uh, den lille tegnebog fyr er temmelig cool Thinprofile ekstra ekstra kan ikke udtale det exeter og så gør du har uhthe bungie her til din uh din cashola. Jeg har ingen kontante olaf, men hvis du gør det, er det sejt, mine ting flyver ikke ud, før du gør alt rigtigt, et tip til, du sorterer halvanden flere tip til dig lad os gå, så hurtig historie, min ven inviterede mig til en velgørenhedscramble-turnering, du ved disse ting og øh, jeg klarede det ikke, det har været et stykke tid, og han sagde hej kedelig, hvad med denne fyr? Jeg tror, ​​ja, han er en god spiller, jeg mener, du skal hente ham, og han er ligeledes kedelig, du kender de velgørenheds ting, de er som fem seks timers runder, så middag to timer eller hvad der er sejt jeg er som om han er sej og han ligner, uanset om han er otte timer sej, og jeg er ligesom um, du måske vil tage en anden med dig, så et af tipene er at finde nogen, der er otte timer seje, som vi har med os åh mand selv hr. golfalix otte timer af cool i det mindste sætter jeg pris på denne intro, som var meget flot af dig, det er en god start på turen, vi har meget golf planlagt på denne tur, vi fløjter lige, vi har aaron bakker, vi har tandhjul, det bliver bare en god tur øh dette er vores anden tur sammen, så vi har rejst temmelig godt og altid haft det godt, bam, så øh, han er otte timers sej, hans kanal er mere end otte timers sej for artiklerne vi er ' Jeg sprænger dig, vi ses snart

Kan jeg medbringe min cykel på flyet?

Din cykelskal pakkes indtilstiv og / eller beholder med hård skal specielt designet til forsendelse eller itil''cykelkuffert ', idettilfælde af sammenklappeligcykler. Styr skal være fastgjort sidelæns, pedaler skal fjernes, og dæk skal tømmes delvist.25. 2016.

Hvis du aldrig har fløjet væk på din cykel, kan du være bekymret for at pakke din dyrebare cykel og aflevere den til en anden. Men jeg vil forsikre dig om, at hvis du ordentligt pakker din cykel og arrangerer dine rejsearrangementer, er det muligt at være temmelig ubekymret og ikke nær så hård som du tror det ville være. Selvfølgelig kunne du bare flyve et sted og leje en cykel.

Nu er der steder som Whistler eller Alperne, hvor du kan gå til store cykelparker. De vil have flere muligheder for at gøre det. Så rigtige cykelbutikker med rigtige cykler.

Selvom det kan være ret dyrt, og det har jeg aldrig gjort før. Jeg tog altid min cykel med mig, fordi jeg vil cykle. Men mit første råd til at flyve med en cyklist er at prøve at booke på forhånd.

Så gå online. De fleste flyselskaber kan nu gøre dette på hjemmesiden. Det ville være en god mulighed for også at læse Ts og Cs og kontrollere vægtgrænserne. Der er en risiko for, at du møder op i lufthavnen, og hvis det er på en populær rute, hvad enten det er træningsudstyr eller cykler, er flyets hold kunne allerede være fuld, og det vil næsten helt sikkert koste dig mere, hvis du gør det i lufthavnen.

Vil virkelig kontrollere flyselskabets vægtbegrænsninger, hent en taske på 32 kg. Kun af hensyn til sundheden og sikkerheden for nogen, der løfter denne taske. Så hvis de er over 32, bokser de bogstaveligt talt ikke dem.

Du vil heller ikke rigtig gøre det. Selvfølgelig vil det koste dig flere penge. Men 32 kg er ret tungt for at være retfærdig.

Da jeg var en racerchauffør, World Cup Downhill, kender du en stor, tung alpincykel med et reservehjul, reservehjul, lidt gear, og det løber sandsynligvis. Men jeg har ikke været så højt på en trailcykel i lang tid. Men selvfølgelig vil du kontrollere, hvor meget det vil koste dig.

Bare for eksempel koster easyJet £ 35 hver vej, hvis du bestiller det på forhånd, men hvis du dukker op i lufthavnen, vil £ 45-flyselskaber gøre det samme og opkræve mere for det. Med easyJet får du en bagagegodtgørelse på 32 kg. Nogle flyvninger, nogle flyselskaber begrænser det til omkring 23-25, og du skal helt sikkert være lidt mere forsigtig med at læse, hvordan du pakker din cykel for at sikre, at den ikke bliver beskadiget.

Men når du har din taske eller kasse klar, kan du simpelthen kontrollere, at vægten med badeværelsesvægte er supernøjagtig, men forhåbentlig har du en god idé - ishof hvor meget den vejer. I mine dage som professionel racerchauffør er det naturligvis et rejsecirkus med hundredvis af kørere, der går rundt i verden, så du hører historier om ting, der sker på cykler. Og når cykler går tabt, skyldes det hovedsageligt tilslutningsflyvninger.

Så hvis du flyver et sted, måske en større lufthavn, en stor hub lufthavn og derefter går vild, og så dukker de ikke op i den anden ende. Hvis det er muligt, mener jeg, at du muligvis ikke kan, men hvis du kan få direkte fly, ville jeg tro, at dette stort set eliminerer risikoen for at miste din cykel på den flyvning, når det kommer til faktisk at få din cykel. Du har to muligheder her. Du har en speciel cykeltaske, eller du har en cykelkasse.

Jeg starter med dette først. Det er naturligvis den billigste måde, og jeg tror, ​​den nemmeste måde. Og der er forskellige tip til hver måde at komme rundt på. Så dette er en cykelkasse, der kan hjælpe dig med at finde din cykel, hvis den bestilles fra et direkte mærke som Canyon, YT, alle de mærker, der sender den direkte til dig.

Så prøv at holde det på, hvis du kan. Eller den anden mulighed er at gå til en cykelbutik. De har normalt hundredvis af dem, fordi alle deres cykler også vises i dem.

Og efter min erfaring har de altid været glade for at give mig en. Jeg har aldrig været nødt til at betale for en før. Måske er det fordi min ven ejer en cykelbutik, og jeg tager derhen for hende.

Men hvad jeg vil sige er, at øl og småkager kommer langt i cykelbutikker. Så når du har lyst til, at du har brug for en? Og måske vil de opkræve dig, tage nogle cookies med dem. Du får sandsynligvis en.

Før du begynder at tage din cykel fra hinanden, er det absolut værd at få den virkelig ren. Dette er Blakes cykel. Det er lidt semi-rent.

Faktisk, hvis jeg skulle rejse med dette, ville jeg sandsynligvis sørge for, at det er så uberørt som muligt. Grundlæggende fordi når først du lægger det i din kasse, falder alt mudder og snavs inde, og det kan begynde at ridse dele på din cykel, plus indersiden af ​​din taske eller kasse bliver uopretteligt beskidt, du kommer aldrig ind for at kunne at komme ind og rense alt. Men en anden stor grund er krydskontaminering.

Nu har jeg haft det i Australien. Du er super varm for det. Hvis du møder op med en virkelig mudret cykel, kan du faktisk få en bøde for det.

Du vil naturligvis gerne have nogle værktøjer med til at samle din cykel på den anden side af cyklen. Så jeg tager et mini-sæt værktøjer til dette. Hvad jeg skal starte er at tage peedals af, fordi det er lettere, når du har dine hjul på.

Og jeg bruger en stor 8 mm unbrakonøgle til det, for nogle gange kan multiværktøjet ikke købe nok til at tage pedalerne af, det tager jeg helt sikkert. Jeg tager et multiverktøj. Jeg tager et mini-skraldesæt, bare fordi det er rigtig rart at arbejde med, især når du laver noget meget gentagne som dine diskrotorer, dine bremserotorer væk, hvor du skal skrue 12 skruer ud.

Det er meget lettere med en af ​​disse. Plus en pumpe. Dette er en fantastisk rejsepumpe.

Dette er Turbo Morph G fra Topeak. Bare en smuk lille, men superkraftig pumpe. Og så vil jeg tale om reservedele et øjeblik, tænker jeg senere.

Men jeg tager først pedalerne af. Du kan få kasser i forskellige størrelser i butikkerne. Nogle af dem er faktisk ret store.

Måske finder du den, du kan finde. Du kan bare tage forhjulet ud. Og det er ret rart, for hvis du lader dit baghjul sidde i det, beskytter det bare baghjulet lidt mere; det bliver ikke knust, plus på en eller anden måde vil din mech ikke falde til jorden. Forhåbentlig kan du gøre det.

Hvad du dog skal passe på igen er boksstørrelsen. Hvis de er rigtig store, er nogle af dem virkelig lange, skal du kontakte flyselskabet for at se, om de vil være i den størrelse. Dette er lidt mindre, hvor vi skal tage begge hjul ud og forskellige andre ting.

Men denne cykelboks er jeg næsten sikker på, at flyselskaber vil tage den. Jeg har aldrig haft et problem med nogen af ​​disse. Nu har jeg taget pedalerne af.

Dernæst skal du droppe din sadel. Med en dropper-post så åbenlyst super let, gør jeg den lidt mindre. Hjul udenfor på Strive, hvor denne gaffel er bred, har du gennem aksler, i hvilket tilfælde vil jeg helt sikkert geninstallere dem.

Det vil naturligvis forhindre mig i at miste det, men selvom det er tilfældet, hvis du på en eller anden måde sætter det der, vil der forhåbentlig ikke være nogen chance for, at noget bliver knust. Så tydeligvis det samme på bagsiden. Og fordi jeg tager hjulene ud, er det her, du også skal gøre noget på den bageste mech, for hvis du lader det være på cyklen, vil det naturligvis være den laveste ting i kassen, så det vil næsten helt sikkert blive din Bøjle eller mech bøjer eller bryder den bageste kommer ud, det er bestemt også tid til at tage den bageste mech af.

Selvfølgelig, hvis du begynder at tage ting af cyklen, der stadig er fastgjort, som den bageste mech, vil du stadig have kæden på. Dette er virkelig vigtigt. Begynd at pakke det rigtigt.

Her kan du se en masse skader på cykler, fordi de ikke helt fik det rigtigt. Så selvfølgelig har jeg stadig skiftkabel og kæde på. Så jeg vil bare prøve at lægge det et godt sted.

Du trækker måske bare akslen tilbage. Og pakk derefter 'Mech'en i noget blødt. Jeg har brugt en klud før, noget lignende.

Men bobleplast er naturligvis en rigtig god mulighed, og pakk den deroppe og læg den derefter i din kæde, hvis du kan få din aksel igennem igen. Det holder lidt op. Og pakk det derefter rundt.

Pas på, at dette ikke kommer ind i tingene. Jeg tager noget af det bånd med mig ret ofte. Prøv at pakke den ind så godt du kan, og sørg for, at intet bevæger sig, så hvis du løfter cyklen nu og lægger den i en tom kasse, vil den stadig rasle rundt, og du skal tænke på de slags ekstreme punkter eller de laveste point og det mest fremadrettede punkt.

Dette er de steder, hvor alt sandsynligvis går i stykker. Så i dette tilfælde er der en bash-vagt på Blakes cykel, så det er ret godt. Men jeg vil også prøve at pakke det rundt.

Forhåbentlig har du nogle af disse papstykker, der fulgte med din cykelkasse. Jeg tænkte på at tape en gammel klud nedenunder, så cyklen ville sidde på den og ikke beskadige noget, men jeg vil bruge dette i denne sag. Også nogle af disse ting.

Ligesom blikkenslagere er rørledningen dejlig at starte i din. Bliv tæt på rk-udvidelser, dybest set hvor som helst du tror, ​​det bliver lidt beskadiget med ting, der roder rundt indeni. På dette tidspunkt tager jeg faktisk cyklen op og begynder at lægge den i lommen. Du finder ud af, at jeg stadig skal tage styret af, men det føles altid for mig som om det er lettere nu, når det begynder at sidde i kassen.

Okay, åbenbart for bredt. Så hvad jeg normalt gør, er bare at tage styret af og lade stilken være på, for hvis du tager stilken af, kan gaffelen rasle. Det holder ikke op.

Så det er normalt bedre bare at gøre stangen. Og så skal du tilslutte stængerne lidt som med Mech. Og så skal du sætte alt det andet ind.

Selvfølgelig ville jeg med dine pedaler pakke dem ind i noget igen, fordi jeg ikke vil have dem til at rasle rundt. Hvis cyklen vendes på hovedet, kan den begynde at ridse ting, jeg ville pakke din cykel med så mange ting som muligt. Mere bobleplast, flere klude.

Og hvem åler med. I tilfælde af en kasse vil jeg helt sikkert huske at tage dine rotorer af. Jeg har sluppet væk med dette tidligere, når jeg er super doven ved bare at stikke dem ind som at sætte rotoren i kassen i stedet for udefra, men jeg har bøjet dem ved visse lejligheder, jeg har sandsynligvis fløjet på en cykel, jeg ved det ikke et par hundrede gange, og de blev bøjet et halvt dusin gange, da jeg var doven og satte dem i en kasse, lige med alt sat i, så hjul til side din cykel, jeg ville bare se så .

Prøv det og klem det sammen. Se om noget berører noget. Selvfølgelig skal alt pakkes så godt som muligt.

Bobleindpakning er tingen, fordi den ikke vejer noget. Hvis du begynder at smide for meget andet ind, vejer det for meget. Og se virkelig efter noget, der rasler eller bevæger sig.

Og så er du færdig. Det er tid til på en eller anden måde at lukke det op, få dit brune pakningstape ud og sørg for at pakke det godt ind. Du har måske bemærket, at jeg ikke svigtede mine dæk.

Nu vil nogle flyselskaber bede dig om det. Jeg er sandsynligvis kun blevet spurgt et par gange i de sidste 15 år, så det meste af tiden behøver du ikke at gøre det. Lad dem bare være som de er.

Jeg ved, det kan være lidt kontroversielt. Men jeg har aldrig haft et problem med det, og det sparer mig selvfølgelig fra at skulle pumpe det op på den anden side. Når du har fået din cykel ind, er det tid til at sikre dig, at der er værktøjer i.

Jeg har en taske, som jeg kan lide at lægge dem i, så de ikke rasler rundt. Jeg har også mine reservedele. Så det er her jeg normalt bærer hvad har jeg? Jeg glemte.

Dækhåndtag, et ekstra skiftkabel, en ekstra mekanikbøjle, egernøgler, bare et par stykker stykker, som jeg muligvis har brug for på min rejse, så en gang til skal du sørge for, at den er i, så er det tid til at lime kassen på, og du er så gode som færdige. Det er bare meget vigtigt at sikre, at du ikke lægger ting som multiværktøjer i din håndbagage, fordi de trækker dig videre. Jeg tror, ​​de kunne bruges som et våben, så sørg for at sætte dem tilbage i din bo x, klæb den på, og så er det også en ting at huske at medbringe noget mere tape, for i den anden ende skal du klippe din kasse, og du bliver nødt til at tape det op igen for at komme hjem, på lommemuligheden.

I slutningen vil jeg gå ind på fordele og ulemper ved kassen og posen. Men hvad du sandsynligvis vil se, når jeg gør dette, er at der dybest set er mindre behov for at tage din cykel fra hinanden. Og de er bare designet til åbenlyst at flyve på cykler.

Der er mange rige funktioner, hvilket betyder, at din cykel er beskyttet og lettere at opbevare. Derfor bruger jeg Savage's Douchebags til at vise dig i det væsentlige alle funktionerne i denne taske. Selvfølgelig er der også andre tasker, der tilbyder dig unikke funktioner, men alle er designet til virkelig at beskytte din cykel, men er også lette at transportere.

De fleste cykeltasker leveres med hjul for at trække dem rundt i lufthavnen for at være meget nemmere, når de er lastet, glemmer du altid, hvordan du gør det. Så forbered cyklen, fjern de første hjul, sænk sædet, fjern styret. Du kan se en stor forskel for kun kassen, at du også har en metalramme her.

Så igen superbeskyttende. Så jeg begynder at sætte dette sammen. Ret, du har sådan et godt gaffelrum i denne taske.

Tjek den rigtig tykke polstring, som du slags skubber din gaffel ind i. Jeg sprænger bare mech'en sådan, og så er der også den pude i bunden. Så du sidder i bunden af ​​din ramme.

Du kan justere dette. Skub den sammen. Derefter vil din ramme sidde rigtig pænt på den, så start med at chippe bits ind.

Du kan se, hvor godt det går ved at beskytte dine gaffelben. Din cykel er faktisk fastspændt, så den næsten bliver en del af posen. Mens der er i kassen, er der altid en risiko for, at din cykel bevæger sig i den.

Og det er derfor, jeg virkelig prøver at pakke dem så tæt som muligt, når det kommer til en cykelboks. Det behøver du ikke. Du kan også se, at det er en enorm tidsbesparelse, men med denne er posen speciel, du behøver ikke nødvendigvis tage den bageste mech af.

Det er i denne ramme, så jeg glider kun cyklen fremad, så vidt jeg kan få den i lommerne, så mech er i den ramme. Skift nu op til et lavt gear, og når du ser, er det virkelig svært at blive sprængt væk af noget. Hvis du spiller det sikkert, kan du stadig tage det af, men hvis du tager det af, har du en chance for at det vil rasle igen.

Så jeg foretrækker at lade den være tændt, så den forbliver fastgjort til min cykel. Og bare dobbelt-sørg for, at den er i rammen af ​​denne taske, så den ikke bliver smadret af noget. På dette tidspunkt vil jeg sandsynligvis fylde mine ridesko, måske noget ridetøj her, som shorts, bukser. Bare for at sætte dem et sikkert sted, hvor jeg ikke nødvendigvis vil have dem i min anden hovedlomme, fordi de måske er lidt beskidte.

Så fyld dem, hvor de ikke bevæger sig. En ting du skal passe på er, at jeg ved, at en irline easyJet faktisk igen siger, at du kun skal have din cykel i tasken, intet andet sæt. Og jeg blev spurgt om det en gang.

Men det er kun en gang i 20 år med cykelture. De fleste flyselskaber er ligeglade med, at du har et lidt andet sæt derinde. Bare gå tilbage til din vægtgrænse.

Det er her, nogle af disse virkelig gennemtænkte funktioner i disse poser virkelig begynder at betale en beskyttende taske i processen. Og i dette kan du sætte din stang. Gå op og over toppen.

Og det er lidt pænt og sikkert spændt. Så dette er lidt universelt, du kan køre på begge sider af cyklen din type kabelorientering, spænd den der, spænd den også på den side. Igen vil intet bevæge sig, og det er allerede ordentligt polstret, så du ikke kan beskadige din ramme eller gaffel i deres egen slags pose, pæn og beskyttet.

Hvad du også vil se er denne type f-ramme rundt om ydersiden. Og jeg tager ikke rigtig mine rotorer af, når det kommer til at bruge denne taske, for når jeg skubber min cykel ind, spænder den op, se om jeg faktisk gør Hvis jeg rent faktisk trykker på den og simulerer, at cykelkassen presses, denne rotor vil faktisk ikke røre ved noget, fordi mit dæk, min fælg, faktisk rører ved cyklen og på siden af ​​rammen og sadlen, før rotoren endda kommer til at røre næsten alt. Så efter min erfaring var det altid fint med denne taske.

Jeg har aldrig rigtig bøjet nogen rotorer. Det sparer mig lidt tid end at løsne de 12 skruer, hver gang jeg vil flyve. (lynlås taske) Gå.

Cykeltasken er pakket. Dækhjul klar til at rulle. Nu to ting at huske.

Sæt ikke CO2-patroner i. Du bliver sandsynligvis røntgen, hvis du alligevel tager for stor bagage, og det vil være, du beder om at tage den ud. Selv i øjeblikket er det virkelig et mysterium at flyve med e-cykler.

Dybest set er batterierne for store. Så kan ikke gøre det lige nu. Okay, to forskellige muligheder, men hvad er fordele og ulemper ved hver enkelt? (Luftstøj) Cykelkasser er normalt gratis, så de er de nemmeste muligheder, så hvis du har en tung cykel, downhill-cykel eller en. Hvis du har mange reservedele, kan det være din bedste mulighed.

De er også lette at bortskaffe, eller skal jeg sige genbruge, i destinationslufthavne. Så måske når du går? På en cykelturrejse, hvor du vil gå til lufthavnen, samle din cykel, dumpe den. Så kan du gøre det.

Det er klart, at du derefter skal finde en kasse til vejen tilbage. Det er bare kasser, de er ikke som tasker med rum til at sætte dine pedaler i, sådan noget. Så du er nødt til at pakke dem meget omhyggeligt.

Og sørg for, at ting ikke kan bevæge sig. Hvis de bliver våde, vil de sandsynligvis også blive beskadiget og falde fra hinanden. Jeg så det, da jeg gik ud af flyet til bagagekrav.

Tingene begynder at falde ud af lommerne. Så hvis du får en beskadiget undervejs, bliver du nødt til at gå tilbage til en cykelbutik for at få en ny at flyve hjem med. (Luftstøj) med tasker, hvis du læser instruktionerne omhyggeligt og følger procedurerne, burde det virkelig være usandsynligt at beskadige dine cykelcykelkasser, hvor forhåbentlig denne artikel vil hjælpe dig, men lidt forsøg og fejl for mig at hjælpe dig lære at beskytte din cykel mod skader.

Tasker, meget lettere. De er holdbare og vil sandsynligvis vare i årevis og år, plus de er sandsynligvis mærket, så taskehåndterere er mere tilbøjelige til at indse, at der er en cykel derinde, så forhåbentlig vil de behandle det med en vis respekt. Der er mindre adskillelse med det.

Jeg fik min mech ikke taget ud. Jeg tog ikke mine rotorer af så hurtigt at pakke. også lettere at bevæge sig rundt. en cykelkasse kræver, at du bruger håndtag og løfter dem op. hvis du har andre tasker, der er virkelig vanskelige.

Selvom du kan bruge vogne i de fleste lufthavne k sidst, men ikke mindst, har det det beskyttende bur inde for at forhindre ting i at blive knust. De er uden tvivl dyrere end bare en kasse, men de er designet til at vare i årevis. De kan være voluminøse, hvis du har brug for at opbevare dem et eller andet sted i din garage efter butik, og mens denne på en eller anden måde går ned, kan du spænde den fast.

app der minder dig om at spise

Så det er pænt og lavt. Forhåbentlig kan du hænge det på din hems. De kan være tunge, når de er bygget over.

Så husk, hvor meget din cykel er, hvor meget og hvor meget posen vejer. Okay, der er et par tip til, hvordan du flyver din cykel. Det hele er faktisk ret simpelt, som jeg forhåbentlig har vist.

Og forhåbentlig skal du ikke bekymre dig om at beskadige din cykel. Touch Wood Jeg har aldrig beskadiget min cykel i alle de ture, jeg har været på, bortset fra en lille krumning af rotorerne. Og fik mig begejstret for at gå et sted, selvom det er en Blakes-cykel, jeg lige har pakket sammen.

Hvor dyrt er det at flyve med en cykel?

Afhængigt af din operatør og destination,flyver med en cykelkunnekosteså lidt som $ 30 eller derovermegetsom $ 300 hver vej. Så hvis du planlægger en tur, betaler det sig at lave dine lektier. En lidt meredyrtbillet på et flyselskab kan være umagen værd, hvis et andet opkræver en storcykelgebyrer.22. 2019.

Hvor meget koster det at flyve med golfpose?

De fleste amerikanske flyselskaberoplade$ 35 fortilsekundtaske, hvilkener hvadditgolfklubbersom regeler.Mange opkræver megetmere, $ 75 - $ 150, hvis du har brug for at tjekketiltredjetaske.

Flyver golftasker gratis?

Så længe dinposerikke er for store eller overvægtige, vil du sandsynligvis ikke opkræve gebyrer forflyvendemedGolfudstyr, men som nævnt er der nogle luftfartsselskaber, der har særegne regler, du skal være opmærksom på.17. 2019.

Hvor meget koster det at flyve med en cykel?

Afhængigt af din operatør og destination,flyver med en cykelkunnekosteså lidt som $ 30 eller derovermegetsom $ 300 hver vej. Så hvis du planlægger en rejse, betaler det sig atgørDine lektier. En lidt dyrere billet i et flyselskab kan være umagen værd, hvis et andet opkræver store omkostningercykelgebyrer.22.05.2019

Kan jeg tage cykel på fly?

Flyselskaber tillader dig at kontrollere dincykelog placer det iflylastrum under rejsen, selvom nogle kræver, at du placerercykelinde i en taske eller andet kabinet. Hvis dincykelfalder ikke inden forflyselskabernekontrollerede poses vægtkrav,flyselskabvurderer ekstra gebyrer for den ekstra vægt.

Kan du tage sportsudstyr på et fly?

Sportsudstyratkanbruges som en slam (såsom flagermus og klubber) er forbudt i kabinen iflyog skal transporteres i din indcheckede bagage. Eventuelle skarpe genstande i kontrollerede poserskulle gernevære kappe eller sikkert indpakket for at forhindre personskade på bagagehåndterere og inspektører.

Koster det mere at kontrollere golfklubber?

MestAmerikanske flyselskaberoplade$ 35 for en anden taske, somer hvadditgolfklubbernormalt er. Mangeoplademegetmere, $ 75 - $ 150, hvis du har brug for detkontrollereen tredje taske. Så dererbekvemmelighed - du tager aldrig dine tasker ud af dit hjem eller ud af udvej.

Hvor meget koster det at tage en cykel med en Air Canada Flight?

Cykler er underlagt et gebyr på $ 50,00 - $ 59,00 ** CA / US for transport på Air Canada og Air Canada Rouge-flyvninger samt på Air Canada Express-flyvninger, der drives af Jazz, Sky Regional og Exploits Valley Air. Gebyret gælder for enkeltflyvninger og for hver måde at rejse på returflyvninger og flersegmentflyvninger.

Hvor meget koster det at flyve en motorcykel fra Canada til Europa?

Hvis du køber en passagerbillet sammen med din motorcykelgodsbillet, kan du forvente at flyve til de europæiske destinationer for omkring $ 1.200 - $ 1.300 CAD en vej. Hvis du ikke køber en passagerbillet, vil flyprisen være omkring $ 1.400 - $ 1.550 CAD. At få din motorcykel tilbage til Canada er mere dyr, ligesom i tidligere år.

Hvor meget koster det at flyve med en cykel på Delta?

Opdatering: Disse tal afspejler en ændring i Delta Airlines-politikken fra den 18. juli 2019, hvor virksomheden stoppede med at opkræve et gebyr på $ 150 for cykler som stort sportsudstyr og i stedet begyndte at opkræve det samme som en første standardtaske ($ 30). Cykler over 50 pund pådrager sig overvægtige gebyrer på $ 100 eller $ 200, afhængigt af vægten.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Racercykelulykke - finde løsninger

Hvad gør jeg, hvis jeg styrtede ned på min cykel? Hvis du befinder dig i en livstruende situation, skal du ringe til 911. Find et sikkert område. Gå ikke i panik. Tjek din krop. Tjek dit hoved. Cykel-køretøj nedbrud. Tjek din cykel. Når du er hjemme sikker. Tag dig tid til at helbrede.

Kvindernes cykelløb crash - hvordan man beslutter

Fandt de kvinden, der forårsagede Tour de France-styrtet? Efter at have appelleret til vidner er personen identificeret, fundet og er nu i politiets varetægt i Landerneau, ifølge RTL. Ifølge Reuters afgav hun sig. Den 30-årige franske kvinde er anklaget for ufrivilligt at have forvoldt skade og står over for en bøde på 1.500 euro. 30. 2021.

Geraint thomas crash - handlingsorienterede løsninger

Hvad fik Geraint Thomas til at gå ned? Geraint Thomas gik glip af sin første sejr i næsten tre år, da han gled og styrtede ned med mindre end 50 meter tilbage i 4. etape i Tour de Romandie. Thomas sagde, at det i sidste ende var at skifte gear midt i sprinten, der fik ham til at gå ned.2 2021.

Cykelbilulykke - handlingsorienterede løsninger

Hvad sker der, når en cykel rammer en bil? En ulykke med en cykel kan medføre intensiv beskadigelse af din bils lakering samt skader på kroppen ved buler i køretøjets krop. Ofte koster skaderne langt mere end den gennemsnitlige cyklist kan betale ud af lommen. En cyklists bilforsikring dækker ikke skaderne på dit køretøj.

Concorde Crash Ofers Photos - Sådan løses

Hvem døde ofre for Concorde-nedbrud? Dele af Concorde faldt direkte på den del af hotellet og dræbte de to polske studerende, Eva Lipinska og Paulina Sypko, og kammerpiger Kenza Rachid og Devranee Chundunsing.

Formel 1 alonso crash - hvordan løser du det?

Hvad skete der med Alonso-ulykken? Bare fire dage efter en cykelulykke på vej, der efterlod Alpine F1-chauffør Fernando Alonso på hospital, er spanieren udskrevet for at fortsætte sin bedring derhjemme, har hans hold afsløret. Det blev senere afsløret, at han blev opereret for en brud i kæben, hvorefter han forblev på hospitalet til observation.