Vigtigste > De Bedste Svar > Auto tagtelt - hvordan man beslutter

Auto tagtelt - hvordan man beslutter

Er tagtelt dårligt for din bil?

velkommen til channeli'm justin b mcbride, og du ser det med justinjust i dag er det super lette tagtelt fra go hurtige campister ifølge gfcthis er et racetelt, og selvom det lyder lidt forvirrende, mener jeg, hvilken slags race er dig ind, hvor du tager en lur, kan jeg se, hvor de kommer fra, men jeg antager, at jeg hellere vil sige, at det er et raceinspireret telt, fordi det følger nogle af de metoder, man ville bruge til at bygge en hurtigere racerbil, der starter fra bunden og forestille sig hvordan et hårdt skal telt er konstrueret? hvis du har brug for hængsler, der låser forseglinger og alt det der traditionelt findes i en hard shell-tentor, kan du tage det væk og starte med det grundlæggende, kun to platforme, en top og en bund, og gøre det til et letvægtsprodukt med mindre fare for dig Fraktioner der kan opsættes hurtigt og hurtigt kan blive revet ned, tilsyneladende kan du og dermed gøre et produkt, der bærer navnet super lyn tyndt, behageligt og overkommeligt, før vi graver for dybt. Med min mening om dette telt vil jeg gerne starte med en lille tur rundt Vis dig hvordan jeg monterede superlyset og justerede sugekoppen. Som de fleste tagtelte fastgjorde jeg teltet med et par skruer og plader for at indpakke tværstængerne på mit tagbøjle for at få adgang til de tværstænger, som jeg havde brug for for at fjerne to af Rhino rack-plankerne, der løber foran og bag ved hjælp af denne metode har fungerede godt for mig tidligere og er ikke anderledes med dette telt. Nu til en lille rundtur i teltet omkring de to sider og på bagsiden er der seks stropper, der er små løkker i. Der er en ghook fastgjort til dækslet, der går ind disse bæltestropper er på plads for at sikre dækslet, før du kan åbne dækslet.

Du skal bare løsne velcroen ved at løfte stroppen og derefter trække G-krogen ud. Noget jeg stødte på her er, at stropperne ville falde ned i min dørstop, hvis mine døre var åbne, så pas på de stropper, som du ser på fronten behøver ikke at løsnes af teltet fra venstre mod højre, når det er åbent, og størrelsen af ​​teltet, når det er lukket for at rumme det sengetøj og den madras, du måtte have indeni, når stropperne er fri, kan du begynde at åbne teltet. Der er et par kroge- og løkkebeslag, som du skal løsne ved åbning, hvis du savner det for at løsne dem, kan du lægge hånden i dem og tro, at lynlåsen blev fanget, jeg har gjort det et par gange og fandt ud af, at Velcrolukning betød, at lynlåsen ikke engang kunne åbnes. Du kan få adgang til de trekkingstænger, der holder taget fra bagsiden af ​​teltet. Jeg holder min halvdel udvidet og krydser bare madrassen, når jeg lukker teltet, for at spare tid på opsætningen bliver du nødt til manuelt at hæve teltet under din første trek -Pole udvide.

Start med at bringe den første pind til omkring tre fjerdedele af den højde, jeg har brug for, derfra går jeg til den anden pind og trækker den ud så tæt som muligt på fuld højde, og skub den derefter på den hvide bikageplatform, der er udsat i Co Så går jeg tilbage til den første stang og trækker den ud i fuld højde. Hold øje med dørstoffet. Hvis stoffet er bøjet, skal du løfte telt taget en gang til, når du når grænsen, kan det blive et lille anden stang løsner sig, så foretag justeringerne i overensstemmelse hermed, når begge stænger er i fuld højde, skal du forbinde dine fødder til velcroløkken i bunden af ​​hvert bageste hjørne af teltet. dette skal forhindre stængerne i at falde ned af platformen, når teltet er oppe. Jeg vil kontrollere, at velcroen er fastgjort til forsiden af ​​teltet, dette hjælper med at lede sne eller regn væk fra indersiden af ​​teltet. Du skal også trække ned på de bageste hjørner af bunddækslet for at undgå en dæmning, hvor vand eller sne kan samles teknisk, du kan opbevare din stige i teltet med dit sengetøj, men jeg er underlig over snavs på min madras, så hold fast, jeg har fastgjort stigen til min næsehorn rygrad i dette prototype telt er der ingen fastgørelseselementer til drengen til at fastgøre den til soien, bare læn stigen mod tagbøjlen og sørg for, at den ikke rører ved andre dele af jeepen, og inden Lad os gå ind alle detaljerne i dette telt, det er et velbygget telt, det er robust og klarer sig godt som et 4-sæsonstelt, hvis du bare kommer ind over land og en nybegynder på tagterrassen, dette telt er bestemt perfekt til dig, især hvis du er den type, der ønsker ikke at holde dit telt oven på dit køretøj 24 7365.

Dette telt er så let, at du kan gøre det med lidt øvelse eller i det mindste ved hjælp af en anden, du kan samle og demontere det, så du nemt kan køre til kontoret, teltet om morgenen kører hjem og rammer det på dit køretøj og køre ind i bakkerne ligesom en kage, en ting der går hurtigt er at gøre. Hvad jeg ikke har på denne prototype er at låne det meste af deres nye hurtige frigivelsessystem, der hjælper med at tilføje og fjerne tiende lettere og stadig få et mandjob eller to, selvom landrejser ikke er dine ting, men du har en historie med eventyr og andre aktiviteter såsom klatring, vandreture, cykling, fiskeri eller andre traditionelle udendørs aktiviteter for at bruge ordet igen, vil du virkelig finde dette passer og kan overstiger endda dine behov, især når man sammenligner med et jordtelt eller en bivak-sæk, og for kun $ 1200 er der intet andet tagtelt af denne kvalitet på Marktokay, så lad os gå til D Dive i detaljer om denne dårlige dreng, som er består af to 1-tommer komp osite bikageplatforme, den ene til gulvet og den anden til taget, samles uden hardware og placeres i en tekstilpose. Patenteret design, callpibb Techor-panelet er fast i tasketeknologi, dette sparer meget materialebrug som med andre hårde skal telte og tilbyder en rigtig god specifikation er 90 inches lang og 50 inches bred, og fordi den ikke har noget aluminium ekstruderingsbad inde og udvendige dimensioner er de samme, hvilket maksimerer det anvendelige område på dit tag. Det tidligere testede kileformede telt var omkring 84 tommer udenfor, hvilket gør det tæt på dine fødder, størrelse på to og ikke for stort, hvis du løber alene traditionelle boghængsel telte føles overdrevne, når du er deroppe alene og jeg ikke har du ikke det Med dette telt, føler du, at du ikke lyver, når du siger, at det er en super let vægt, der vejer omkring 80 pund? er det som omkring to poser kartofler, dit køretøj næppe bemærker, at det er der, og dit tyngdepunkt ikke vil være ude af klask, så du ikke har brug for avancerede grader som fysik eller raketvidenskab eller noget andet for at håndtere køretøjet, så dit sengetøj forbliver ovenpå, kan den udvides til 6 inches, og uden sengetøj eller madrassen kan den kollapse til så meget som 10 inches, når du lægger den på plads.

Teltet når en udvendig højde på 50 inches og en solid indvendig højde på 44 inches inden i og på loftet af teltet. Dette er en simpel opbevaringsdeler. Dette er et godt sted at få din telefon ur tegnebog ringkniv eller hvad du ellers har brug for at sove i hurtigt, fordi du bliver nødt til at få din kniv, mens du sover, den midterste lomme på overhead giver mening for mig -Opbevaring er et maske så du kan indsætte en iPad og falde i søvn til din yndlingsepisode af Seinfeld, mens du er ude og omkring. Væggene er lavet af 300 denier honeycomb ripstop polyester, dette er ekstremt slidstærkt, vandtæt og strækker sig ikke, når det bliver vådt først Frygt for det gule ville se så super påtrængende ud, som om det bare slog lysstyrken under solopgangen, men jeg fandt det faktisk lidt trøstende og behageligt at vågne op til, lynlåse på døre og skærme er slanke og nemme at bruge i alle mine anvendelser med I dette telt havde jeg aldrig en dør eller en skærm, der blev viklet ind i lynlåsen.

Skærmene er stramt strikkede, og jeg har ikke problemer med mindre bugs, der kommer igennem dem, de er også meget lette, nemme at flytte og nemme at se igennem, så din vision ikke forhindres, når du gemmer dig for bugs. Fanerne, der holder skærmene og dørene på plads, er nogle af de bedste, jeg har set på et tag på taget, synes at spare på disse, og jeg er nødt til at give op hurtigt for at bemærke de små detaljer, at den ydre skal er en 600 denier løsning farvet polyester, der er UV-stabil og ekstremt modstandsdygtig, fibrene er faktisk farvet inden vævning. Dette specielle polyesterstof er også vandtæt og bevarer sin form. Selv når det er vådt, blev jeg spurgt, om tagpaneldækslet blæser op, mens man kører som omslagene til traditionel fold- ude på teltene i en lavt hængende gren med denne ting, troede jeg, at jeg havde plads nok, men undervurderet og bam, da jeg sprang ud for at se, det var virkelig intet andet end en ridse på toppen af ​​teltet, ingen revner, ingen revner, intet virkelig, jeg beskadiger det ikke polyesteren, så det er virkelig en hård ting, jeg kan ærligt sige, jeg kan se, at jeg ser konstruktionen af ​​dette telt positivt og ikke en negativ jubel for at være hurtig, for bogstaveligt talt at tænke uden for boksen for dette telt. Noget andet, som vi virkelig har brug for at forbedre, er at dette telt er modulært, hvis der sker noget med omslaget Udskift det, hvis dine bikagepaneler har et problem Udskift polerne indeni, der gør dig trist alle moduler, så alle udskiftelige med lille indsats stort skridt fremad, fordi de fleste af de teltvirksomheder, jeg har haft med tidligere, gør det lidt vanskeligt, når ting går galt, især når det er en strukturel del af teltet, ligesom gulvvirksomhederne er mindre, end de fleste ville forvente, og de har bestemt været igennem nogle voksende smerter som jeg synes, jeg er fantastisk til den super lette vægt, er at der virkelig ikke kræves nogen fremstilling bortset fra monteringsskinnerne, så jeg kan ikke se leveringstider for så vidt deres autocampere og platformstelte er et andet plus dette telt er, at det er ikke? Har nogen fjederstænger at bekymre mig om, jeg har haft problemer med fjederstænger tidligere, herunder et slag i ansigtet hårdt nok til at banke mine briller til jorden Ikke disse forårstænger skar også opsætnings- og afmonteringstider Racinginspirationen til dette telt stopper ikke ved vægtbesparelser, men inkluderer den tidsbesparelse, det tager at oprette lejr eller komme tilbage på stien Dækslet har fine klumpede lynlåse, der gør det virkelig nemt at bruge Denne prototype, jeg har, har ingen udvidede lynlåstræk , men jeg fik at vide, at Stock-versionen er tilføjet, lynlåse hjælper virkelig med at bruge dette telt i koldt vejr eller for at få lidt mere gearing, når du lynlåser rundt om de bageste hjørner, det er unikt for supe r-lyset, som du køber det Ikke alle har brug for det en madras og bemærk, at hver enkelt har en L. Hvis du er en ivrig backpacker, har du sandsynligvis en taske med forskellige liggeunderlag i din garage lige nu, så hvorfor tilføje en til blandingen? få dem ud og brug den i dit tagtelt for at spare nogle få dollars, eller hvis du kører en lastbil, kan du bare hoppe på bagklappen og derefter klatre derfra ind i bagsiden af ​​teltet, så du muligvis ikke har brug for en stige, eller når du ligesom mig har du brug for en madras og en stige, og du kan tilføje dem, ingen vrider armen her for at købe noget, du måske ikke har brug for, og det kan jeg virkelig godt lide, når det kommer til madrassen, eller hvordan det går hurtigt, går crash pad , der passer som en handske i teltet, er en kombination af hukommelseskum og luftmadras, som har et to-ventilssystem, så du får nøjagtigt det rigtige niveau af hårdhed til dine behov som sidevæg, jeg havde ingen problemer med madrassen og ville have det ærligt også foretrukket i den forrige telttest Madrassen er ikke skør tyk, måske 3 tommer og er lavet af let og åndbar nyloni kunne godt lide det meget, da det er i koldt vejr, det føltes ikke som om det var for hårdt , men kombinationen hjalp med at isolere teltet og holde mig komfortabel når har du brug for en madras, der koster $ 279 for dig? det er det værd for de ting, jeg ikke er så begejstret for ved dette telt og mindyouthis telt, som gfc lånte mig, er en prototype, så nogle af disse bekymringer kan ændre sig i de fulde produktionsversioner af det trekking pole design, som taget holder, kunne bruge lidt arbejde jeg kunne godt lide et hårdt stop i afstemningerne, der gav mig besked, når jeg nåede teltets maksimale højde, afbrudte jeg en af ​​polerne helt og tænkte, at der var et stop, når fødderne trekkingstolperne ikke kan glide lidt og falde fra platformen tror jeg, dette helt sikkert vil ændre sig i produktionsversionen af ​​teltet, men det er en af ​​de ting, jeg ledte efter, da jeg oprettede teltet, som jeg ville implementere, hvis jeg gjorde det. Dette telt har nogle af de største teltvinduer, jeg har ' har set, og de er fantastiske for at få en god lur i luften og med e Vågne op til en betagende udsigt. Den eneste ulempe ved disse massive vinduer er, at skærmen sidder inde i revnerstoppet og ikke? på ydersiden er den ulempe, jeg ser med dette, at når jeg camperer, hvor der er mange bugs, og jeg vil krydse luften, er jeg nødt til at åbne skærmen helt for at åbne vinduet, der sikkert vil lade bugs ind i teltene , hvorfor jeg tror, ​​at ribben sidder på ydersiden af ​​skærmen, jeg tror, ​​det er sådan, det går hurtigt, retfærdiggjorde ikke regn på teltet ved at holde alt det vejrbestandige materiale udenfor.

Det beskytter dig bedre indeni. Dette er ikke en deal breaker, men det er til tider lidt ubelejligt. Den sidste store ændring, jeg ville foretage, er lynlåsen, der trækker i bagklappen, døren ruller til højre for teltet, hvilket gør det vanskeligt at oprette trekkingstangen, det ville være en stor ting, r døren ville ligne andre kiletelte og ville åbne fra bunden og siderne i stedet for bare at åbne fra venstre, skal jeg bare altid komme til toppen af ​​døren, mens jeg er inde i teltet.

Alt i alt fik jeg dette telt gennem skridtet, fulgte med mig på pony-ekspresstien, som var det beskideste støvede spor, jeg er stødt på, og ærligt talt holdt det bedre end selve jeepen, så du kan? Stol på ham, uanset hvad du kaster på ham, det har nogle særegenheder, men når du først forstår, at dette telt er bygget til at være hurtigt og let, bliver særegenheder nuanceret af den overskyggende glæde, der følger med et så gennemtænkt telt, har en pris, der er næsten for lavt for det, du får, er let og tyndt, hvilket gør kørslen på dit køretøj næppe mærkbar indlines og reducerer kørestøjen markant. Dette er virkelig et godt telt og for de penge kan du efter min mening helt sikkert gå galt med en køb, hvis du er på udkig efter et budgetvenligt tagterrasse alt sagt, hvis du forlod denne anmeldelse af det super lette tagterrasse, spekulerer jeg på, hvad der ellers er derude? Har en hel artikel, der sammenligner hårde kuglepenne og traditionelle foldekasser, som er linket nedenfor, tjek den ud og udvid din tagteltkendskab godt, det gør det for mig. Så hvis du kan lide artiklen, kan du lide artiklen, hvis du har et spørgsmål, og hvis du vil hænge ud igen, skal du abonnere indtil næste gang, jeg er bare mcbrideyou

Kan min bil understøtte et tagtelt?

Hvis du placerertiltagtelttilfabriksinstalleret tagbøjler, der ertilgod chance for at du ikke kun går i stykkerdetrack men også skaderdin bil. Faktisk, hvis du brugerdin bilregelmæssigt til pendling, vil du sandsynligvis sætte dettagtelteten bilder bliver mindre hyppig brug.15. juni. 2017 nov.

I dag er en god dag! Jeg tilføjer en ændring til min Toyota Tacoma i 2018, som jeg har ønsket at tilføje i lang tid - et telt over lastbilens seng lige her. Det er som et 2-etagers telt på anden sal, det folder bare ud på få minutter og hopper derefter ned ad en stige, og du kan bare campere hvor som helst. Det er godt.

Jeg vil linke alt, hvad jeg har købt i nedenstående artikelbeskrivelse. Jeg fik det meste fra Amazon og eBay. Disse metalrammer er lige her, som går over lasteområdet, så du stadig kan bruge rummet under teltet til opbevaring.

Og så selve teltet, som er lige her, tror jeg, det var omkring $ 900. Prisen er i artikelbeskrivelsen med dette link. Men ja, lad os installere denne ting og tage et spin.

college cykelhold

Lad os begynde. Okay, så en ting, jeg vil fremhæve, er 3. generation 2018, men lige her har vi endnu en Tacoma, dette er 2. generation, og stativer og telt passer til begge dele. Så min ven Braxen udpakker bare stativerne, der har disse - de er de billigste, jeg kunne finde på Amazon.

Der er nogle temmelig dyre stativer, der sidder bagpå, men realistisk set vil jeg sandsynligvis ikke campere så ofte. Jeg vil bare have muligheden, så jeg mente ikke at give ud, du ved, tusinder af dollars på den metalramme i et telt. En sej ting ved disse stativer er dog, at der er denne lille metalclips ting lige her, hvor jeg kan holde en af ​​disse sokler eller som en skovl mellem de to stænger, når de er monteret på lastbilen, og se hardwaren her sådan.

Så denne lille smule her vil sidde i disse sengeskinner, som både 3. generation og 2. generation har. Og så er skruerne her simpelthen forbundet med selve stativet og holder det på plads. Okay, vi sætter dette op nu og pakker teltet ud.

Jeg tror der er er der også en pude herinde? Store! Det åbnede med det samme! Så lige nu er jeg bekymret for, at den ikke har en stige eller dækning eller i det mindste kan jeg ikke se noget.

For som på billederne hos Amazon har den stigen plads og dækslet, når det er monteret på et køretøj. Så vi åbner den ting op og ser, om den er inde, men jeg er i tvivl. Åh ja, det er inde.

Hvad har vi, Brax? Det ligner et dæksel, når det er oven på lastbilen. Perfekt. Og her er stigen.

Perfekt. Okay. Det viste sig, at vi har det hele.

Godt. Første gang i teltet. Den har en pude indeni, som er ret flot.

Jeg er omkring 6 meter høj. Lad mig se her. Med mine ben komplette I den ene ende af madrassen har jeg plads til at nå min arm helt op.

Det er ret rummeligt. Vi kunne opbevare rygsække og sådan heroppe og stadig have plads nedenunder til en masse plads, sove 2 eller 3 personer. Jeg vil sige 2 meget behagelig.

Tre normalt ville jeg kun sætte 2 herinde eller gerne 2 personer og et barn eller noget lignende.

Okay, så lige her sidder vi på skinnen over, og så er teltet monteret på skinnerne. Vi kommer til det om et øjeblik. Og så har vi stigen her.

Jeg samler i øjeblikket hardwaren i rammen, der forbinder stigen, der falder ned over min lastbil fra denne position på anden sal. Og så bruger jeg disse skruer lige her med en stor skive, der stikker gennem jorden, skiven i bunden, teltets side. Når de er inde, kan jeg skrue stigen på, og så kan vi løfte det hele, når vi har monteret det på disse skinner.

Så jeg vil kaste Zacks artikel et øjeblik her. Når du monterer skinnerne i bunden af ​​teltet, er de skruer, du vil bruge, de mindre skruer. Så der er to skruestørrelser: du har den mindre og derefter den større.

Disse større monterer teltet på sengestængerne. Du vil sætte de mindre igennem her, og så monteres dette i disse huller. For at komme til disse skruer skal du åbne teltet lidt og gå under madrassen.

Der er selvfølgelig en dør på begge sider af teltet. Og så kan du finde de små huller og derefter sætte de små skruer igennem. Lad os nu sætte sølvskinnen på.

Så når du skubber møtrikkerne ind i skinnen for at montere dem til bunden af ​​teltet, skubber du møtrikken ind i skinnen lige her. Det glider op til fastgørelsespunktet. Og så har du skiven og skruen på bagsiden.

Okay, det er en af ​​skinnerne. Vi gør det samme for den anden skinne nedenfor, og så plopper vi det hele på sengebeslagene sengestellet.

Okay, hardware til disse skinner er faktisk ret simpelt, det er det samme på alle 4 sider. Jeg tager bare dette lille stykke sort metal og skubber det ind i skinnen til det punkt, jeg vil have det. Flyt det lige frem, så kan jeg slippe det ned og skrue det ind fra den side.

Og det er gjort. Så de er nu løst fastgjort, så vi kan foretage et par små justeringer, når vi først har installeret teltet der. Fordi vi ikke ved nøjagtigt, hvor langt vi ønsker, at den skal placeres i forhold til lastbilens bagklap og førerhus, men det er det, vi skal finde ud af.

Okay så jeg tror, ​​denne ting vejer omkring 120 pund, og det er uden installeret stige. Så 2 personer er sandsynligvis en god ide at komme rundt til? Okay så vi fik det deroppe. Og med hensyn til stængerne, ville jeg have, at teltet skulle være ret godt i midten d på stativerne til højre her, men jeg ville også have stativerne her og oven på den anden side have samme afstand.

Så jeg tror, ​​jeg har 8 tommer her og derefter 13 tommer her. Så vi skal stramme alt sammen og derefter fastgøre bunden af ​​teltet med den runde stang. Fik Braxen i lastbilen.

Og det er netop her, hvor vi monterer teltet på sengeskinnerne. Nu er den ting sengeskinnerne vi har er lidt tykkere end hvad monteringshardwaren planlagde, så disse er de originale skruer her, og det, vi endte med at bruge, er en M8 - 1,25 x 65 mm, som bare er en lille smule længere, fordi de skruer, der fulgte med sættet, var ikke lange nok til at passe over denne stang.

Så det er de 65 mm, vi købte fra Home Depot. Jeg vil prøve at linke nogle i artikelbeskrivelsen, så du bare kan købe alt på én gang. Men ja, andre sengeskinner fungerer muligvis med sættets hardware, men ikke for os.

Okay, alt skal samles. Vi fastgør teltet til sengeskinnerne og t Lastningsområderne er fastgjort til lastbilen. Brax, vil det falde af? Nej, det er solidt.

Lad os trække dækslet åbent og prøve det ok, så vi tilsluttede det, jeg vendte det lige op, som om du så det fra droneoptagelserne, stigen er superstabil på gulvet mere, når jeg har brug for det. Disse metalstænger her, der holder klapperne over vinduerne, går ind i de små huller under rammen lige her. Og vi har de udvendige vinduer og alt.

Og alt er superstabilt, når du er inde. Jeg mener, du vil naturligvis parkere på plan grund, så du ikke behøver at bekymre dig om at rulle ind i den næste person, mens du sover. Og hvordan ser det ud indeni? Vi er klar til at gå.

Jeg vil vise dig. Du har din solsejl derovre. Når regnfluen er væk, kan du faktisk åbne lynlåsen.

Du kan se lige op på himlen og se stjernerne. Der er to vinduer på hver side. Jeg tror, ​​det ville være bagdøren hoveddøren.

Temmelig behagelig pude. Der kunne sandsynligvis være plads til 3 komfortabelt her. Ret sød.

Det er åbenlyst temmelig blæsende lige nu, men det er efter min mening at lave denne camping, når det er nat og ikke blæsende. Det er bare en anden måde at udstyre et køretøj på, et terrængående køretøj, som du allerede har. Hvis du har spørgsmål, skal du lade dem være i kommentarerne.

Vi vil være der for at besvare alle disse. Og hvis du ikke har set Braxens kanal endnu, efterlader jeg også et link til det. Tak for at se, og vi ses snart.

Hvilket tagtelt er bedst?

Ja, dinkøretøjet kan understøtte et tag på teltet, så længetagetbelastningsgrænse er over 165 pund. Mange SUV'er, lastbiler og større biler vil være ideelle til dette, men mindrebilerog sedans har muligvis ikke en strukturel kapacitet tilstøtte et tag på taget,racksystemet og campisterne selv.

Er tagtelte det værd?

Hurtigt svar:Bedste tagtelt
  • BedstSoftshell: Thule Tepui Explorer Kukenam 3.
  • BedstHardshell: iKamper Skycamp 2.0.
  • Bedsttil små biler: iKamper Skycamp Mini.
  • Bedstfor familier: Thule Tepui Explorer Autana 4.
  • BedstBudget: Smittybilt Overlander.
19. juni. 2021

Hvorfor er tagtelte så dyre?

Den primære årsag til dettelte på tageterså dyrter materialet.Telt på tagetfindes i to varianter: soft shell og hard shell. Dog soft shelltelteer mindredyrtend hårde skaller af en grund. At samle softshells er besværligt.

Hvorfor er tagtelte så populære?

Telt på tagetgive deres ejere en hurtig og nem måde at oprette lejr næsten overalt. Dette gør dem gode til folk, der kan lide at campere på steder, hvor de indstiller en traditionelteltop er muligvis ikke mulig.19. juni. Feb 2020

Hvad er meningen med et tagtelt?

Med entagtelt, er du isoleret fra jorden, hvilket betyder, at du kan være mindre selektiv og jage den campingplads med den perfekte udsigt. 5 Uanset om du er solo eller en del af en duo, har du sandsynligvis mere plads end en to-persontelt.26. juni. 2017 nov.

Hvad sker der, hvis du lægger for meget vægt i en bil?

Transportererfor meget vægtviljesættepres på motoren og kør nedditbrændstof økonomi. Bilproducenter inkluderer typiskvægtgrænse mindst to steder. Det er angivet i brugervejledningen såvel som på et klistermærke inde i døren på førersiden. Det maksimalevægtkan være lavere enddutænke.1. jan. Feb 2020

Hvad er meningen med et tagtelt?

Med entagtelt, er du isoleret fra jorden, hvilket betyder, at du kan være mindre selektiv og jage den campingplads med den perfekte udsigt. 5 Uanset om du er solo eller en del af en duo, har du sandsynligvis mere plads end en to-persontelt.26. juni. 2017 nov.

Er tagteltene varme?

Det korte svar er, at ja,tagteltervarm. I det mindste har de en tendens til at være detvarmereend traditioneltelte. Det lange svar er lidt mere kompliceret.Telt på tagenehar flere aspekter, der forbedrer deresvarme, men du har stadig brug for yderligere beskyttelse, hvis du planlægger at campere i koldere måneder eller områder!

Er der tagtelte til bilcamping?

Følg de blæsende grusveje til slutningen, og sæt derefter lejr, hvor som helst dit hjerte ønsker. For bare et par år siden begyndte tagteltene at dukke op på det udendørs marked, men de var latterligt dyre.

Hvad hedder det nye tagtelt?

En ny hård skal til en ny åbningsteknik: fra foreningen af ​​Maggiolina design og det gasdrevne åbningssystem fra Columbus kommer AirTop, det første tagtelt, der kombinerer et stort levende miljø og uovertruffen hurtig åbning.

Kan du campere på taget af din bil?

Sikker på, traditionel teltcamping er stadig en storslået gammel tid, men tagtelte har nogle alvorlige frynsegoder. Installation er en leg (efter den første installation)! Disse telte monteres på dit køretøjs tagstænger og kan let installeres på få minutter, når du finder en campingplads.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Bmc cyling - pragmatiske løsninger

Hvad står BMC for i cykling? Cykelfremstillingsvirksomhed

Sådan behandles vejudslæt - hvordan man håndterer det

Hvor lang tid tager det vejudslæt at heles? Vejudslæt er en almindelig betegnelse for slid forårsaget af skraber modtaget under en ulykke. De fleste vejudslæt skal heles inden for 2 uger med god pleje af dine sår ved at holde dem rene og fugtige. Nogle gange kan vejudslæt gå gennem alle hudlagene og kræve hudtransplantationskirurgi for at helbrede.

21 superfoods - hvordan man beslutter

Hvad er de top 20 superfoods? 20 bedste superfoods til vægttabskale. Grønkål er en grøn grøn grøntsag, der er kendt for sine sundhedsfremmende egenskaber. bær. Bær som jordbær, blåbær og brombær er levende, smagfuld og meget nærende. Broccoli. Chia frø. Æg. Avocado. Søde kartofler. Kimchi og surkål.

High stakes low rider - mulige løsninger

Hvor kan jeg finde lowrider i GTA San Andreas? Loco Low Co. er en baggårdsmodebutik i Grand Theft Auto: San Andreas, der tilpasser lowriders, der er placeret på en blindgyde i Willowfield, Los Santos.

Motobecane titanium anmeldelse - hvordan beslutter du dig?

Er Motobecane-cykler af god kvalitet? Det er ikke eksplosivt under hård pedalering, og hvis den fornemmelse af stivhed og øjeblikkelig kraftoverførsel er vigtig for dig, kan en aluminiumscykel måske være bedre. Men for at komme ud og nyde vejene ser Motobecane ikke kun den del ud, det er også en af ​​de glatteste cykler for pengene. г.