Vigtigste > De Bedste Svar > Bæltedrev foldecykel - hvordan løser du det?

Bæltedrev foldecykel - hvordan løser du det?

Er bæltdrevcykler det værd?

Remdrever bedre end kædendrevi mange aspekter. De er lettere at rengøre og vedligeholde, holder længere og er også mere støjsvage og glattere. De er dog også dyrere, hvilket hæver den samlede pris påcyklerder har dem integreret.



Jeg har kørt på bæltecykler på tværs af kontinenter siden 2010, og efter mere end 100.000 kilometer i 100 lande er jeg klar til at fortælle dig, at der ikke er noget bedre touring, bikepacking eller pendling. Jeg har bælter gennem de hotteste ørkener, ind i iskolde snemarker, gennem tæt jungle, langs strande, på mudrede stier og til toppen af ​​den højeste vej i verden. Jeg formoder, at der er få mennesker på jorden med den samme virkelige verdensoplevelse som mig.

I denne artikel ser vi på, hvad bæltedrev er, hvad fordele og ulemper er, og så gennemgår jeg de ofte stillede spørgsmål for at sikre, at der ikke er sten, der bliver vendt om. Åh, og dette er ikke en sponsoreret artikel, jeg har ikke investeret i bæltedrevsselskaber, og jeg kan altid bruge kæder på mine cykler. Jeg er bare en stor fan af bælter, og jeg håber, du snart kan se hvorfor.

Så hvad er remdrev? Bælter bruges til at drive fans af 10.000 hestekræfter racing motorer, drivlinjer på 150 hestekræfter motorcykler og for nylig drivlinjer på mange cykler. Gates Corporation opfandt deres første bilskruer for omkring et århundrede siden, og i dag er de det mest populære mærke af bæltesystemer til cykler. Selve stropperne er lavet af en polymer forstærket med flere kulfiberledninger.



De parres derefter normalt med gear i rustfrit stål og holdbare aluminiumskæder. Og hvorfor tror jeg, at bælter er det bedste drev? For det første har bælter en meget lang levetid. Du kan forvente, at et remdrev varer tre til fire gange længere end en typisk kæde.

Det er mere end 30.000 kilometer, selv under de dårlige kørselsforhold, hvor jeg ofte kastes rundt! Derudover er de ufølsomme over for vand og salt, så der ikke er rust her, selv efter måneder med cykling gennem intense regntider. Nummer to er, at bælter kræver lidt eller ingen vedligeholdelse. Bælter strækker sig ikke, de har ikke brug for smøring, de smøres aldrig, og de renser mudderet utroligt godt.

Et stænk vand er normalt nok til at holde dem i gang. Nummer tre, bæltedrev er absolut lydløse. Ved du, hvornår din kæde er nyrenset og smurt og kører absolut lydløst? Nå, det er stort set hele tiden! Nummer fire, bælter er lettere end kæder.



Du kan stole på en vægtbesparelse på mellem 100 og 300 gram sammenlignet med et kædedrev. Fordelene ser forbandet godt ud, men hvad med ulemperne? For det første kan du ikke bruge et remdrev med derailleurs. Et bælte er designet til at køre i en perfekt lige linje.

Det betyder, at det ikke kan kombineres med bagskiftere, kæderinge eller kassetter, men det kan bruges med en gearkasse på krumtapssættet eller et gearnav på baghjulet. Nummer to, du har brug for en remkompatibel ramme! Da stropper normalt er i et stykke, skal din stel være udstyret med en bæltefordeler bagpå, så du kan fastgøre en rem til din cykel. Rammen skal også gennemgå en 'stivhedstest' for at sikre, at rammen ikke bøjer for langt, og bæltet glider af det bageste kædehjul.

Nummer tre, reservedele og findes ikke i typiske cykelbutikker. Personligt har jeg aldrig set dette som et problem, køb alle mine reservedele online og har altid et reservebælte med i tilfælde af nødsituationer. Jeg rejser normalt 18 måneder, før jeg overhovedet tænker på at bestille dele.



Nummer fire, der er højere omkostninger på forhånd. Abelt-drivsystemet er ikke super billigt, men det er omkostningseffektivt, forudsat at du får den fulde kilometertal ud af dit bæltdrev. Jeg estimerede, at du ville rejse 125 kilometer for dollaren.

Dette svarer til et kædedrev, der koster dig omkring $ 60 pr. 7.500 kilometer. Til reference er det den samme pris som den længst holdbare kæde, vi har, som bærer mellem 5.000 og 7.000 kilometer. Og nummer 5, det er et mindre effektivt drivaggregat.

Derailleurs er utvivlsomt de mest effektive drev, der er tilgængelige med en gennemsnitlig dreveffektivitet på tværs af alle gear mellem 95 og 98 procent. Da du skal bruge en transmission på en cykel med et bælte, er der altid yderligere friktionstab. Ifølge de tilgængelige data er Shimano-nav og Pinion-gear lidt over 90 procent effektive, mens Rohloff-navene stiger til over 94 procent.

Effektivitetsafvigelsen er en af ​​grundene til, at du sjældent ser gear og remdrev på racercykler. Yderligere modstand kan også forekomme på bæltet, men dette er meget mindre end selve transmissionen. Nu kommer vi til alle de ofte stillede spørgsmål om bæltedrev.

Hvordan føles Gates Carbon Drive? Det kører som en velsmurt kæde, men har en lidt anden brummen. Og på trods af sit udseende føles det lige så stift og solidt som en kæde. Hvordan fikser man et bælte? Det er meget let at fjerne et kædeled undervejs.

Bælter er derimod designet til at blive udskiftet. I stedet for at bære et kædeværktøj anbefales det at medbringe en ekstra rem, der ruller op til en lille størrelse. Jeg har kun brudt 19.000 miles med gamle bælter i de sidste 10 år, så det kommer aldrig til at tænke på at skifte et nødbælte.

Hvornår ved du, at et bælte er for slidt? Overraskende nok er det det bageste gear, der slides hurtigst på et remdrev, tænderne kan blive meget, meget skarpe! Da jeg afviger ret fra service, udskiftede jeg hele min drivlinje som en sikkerhedsforanstaltning efter ca. 30.000 kilometer. Jeg har aldrig fundet den sande grænse for afstand, hvor bælterne ville stoppe med at virke, men det ser ud til, at livet lige er steget, da Gates introducerede et nyt højstyrket ståludstyr i denne uge! Hvad sker der med bæltemodstanden? Du har måske set artikler fra mennesker, der stabler vægte på pedaler for at vise forskellen i drevmodstand mellem et bælte og en kæde. Disse test er lidt vildledende, da friktionen mellem kæden og bæltet øges med forskellige hastigheder - båndets hældning er faktisk fire gange mindre stejl.

Der er et overgangspunkt, hvor et bælte bliver mere effektivt end en kæde, når du træder på to hundrede og tolv watt. Dette er lidt højere end typiske bump fra en cyklist, så forvent cirka en halv watt slæk i bæltesystemet under ideelle kørselsforhold, men sandsynligvis bedre effektivitet under ugunstige forhold på grund af den måde, hvorpå et bælte kan fjerne snavs fra gearene. Men hvis du bruger en særlig stiv ramme, kan du sænke bæltespændingen under anbefalingen.

Du har ikke hørt dette fra mig, men jeg har langsomt reduceret bæltespændingen på min Koga i løbet af det sidste år, og ærligt talt bliver det latterligt. Mit bælte kan nu røre ved mit kædestag, det er så langt over minimumet, at jeg ikke engang kan måle det! Og jeg er en meget stærk chauffør med en meget tung belastning, der kører op på utroligt stejle bjergveje. Ved min omtrentlige bæltspænding og de kraftudgange, jeg skubber, kører mit bælte sandsynligvis den samme eller mindre friktion end en kæde.

Jeg anbefaler kun at prøve dette med en fastgjort spjæld, som sikrer, at stroppen forbliver tændt, selvom stroppen springer over. Hvordan ser den faktiske vedligeholdelse ud? Når du kører under ugunstige forhold, er det en god ide at bruge en tandbørste og vand til at rense affald fra systemet - hvis det kun er for at reducere slid på dine gear. Under tørre forhold med meget fint støv kan et remdrev undertiden forårsage en irriterende knirk.

Dette kan let afhjælpes med en silikonspray, der straks tørrer på dit bælte. Jeg eksperimenterer i øjeblikket med løbebåndsiliconesmøremiddel, der forbliver vådt lidt længere og tiltrækker mere sand på kort sigt, men det ser ud til at kræve færre anvendelser. Det biologisk nedbrydelige kædesmøremiddel Rohloff er kendt for at arbejde på en lignende måde.

Glem bare Hanseline bælteplejepinden, den er ekstremt klæbrig og ærligt talt et forfærdeligt produkt til et bælte. Sådan justeres bæltespændingen I modsætning til kæder forlænges bælterne ikke over tid, hvilket resulterer i et ægte sæt og glemmer drivlinjen. Der er to typiske måder at justere spændingen på et bælte på.

Nogle cykler bruger glidende bagudfald, men når man taler med en håndfuld cykelingeniører, lyder det som om en excentrisk bundbeslagskal muliggør den stiveste mulige bageste trekant for at køre den lavest mulige bæltespænding. Du kan bruge din smartphone til at bestemme spændingen på dine bælter i overensstemmelse hermed. Ved at plukke bæltet afkoder din smartphone-app spændingsfrekvensen og bestemmer, om din bæltespænding er korrekt.

jawbreaker briller

Som du kan se, falder mit bælte under frekvensområdet. Men hvis vi strammer alt, kan vi læse. Ødelægger ikke bælter lejerne? Det er muligt, at en cykel med bælter med maksimal bæltespænding kan slidte lejerne for tidligt.

Men på en cykel designet til stropper er rammen stiv nok til, at spændingen svarer til en rytter ved hjælp af en kæde og træder på 250 watt, hvilket slet ikke er usædvanligt. Er der ikke begrænsede gearforhold? Der er fire baghjul, fire tandhjulsstørrelser og tyve bæltelængder at vælge imellem. Dette bør på ingen måde være begrænsende for touring og pendling.

Kan du konvertere en ramme til et remdrev? Jeg tog to turneringsrammer til en brugerdefineret rambygger for at få de bageste bæltsplitter indbygget i den bageste trekant. De fungerede fint, men jeg var nødt til at bruge høj bæltespænding, da de bageste trekanter havde mere krumning fra side til side end en dedikeret bælteramme. Er der andre producenter af bælter? Gates dominerer fuldstændigt markedet, når det kommer til remdrev, men der er få producenter, der tilbyder alternativer, herunder Veer, Accord og Driveline.

Veer ser ud til at være den mest lovende og har en stor fordel i forhold til Gates - deres stropper kan splittes, hvilket betyder at de kan fastgøres til enhver cykel! Da den bageste ende af en typisk cykel ikke er særlig stiv, har jeg mistanke om, at Veer-systemet har en høj friktionsgrad, når man eftermonterer en cykel. Men det betyder, at du stadig får alle fordelene ved bæltdrev, så jeg synes, det er et rigtig sejt produkt, hvis du er nysgerrig og ikke vil have en helt ny cykel. Lad os opsummere det! Jeg håber, at disse oplysninger rammer alle mulige talepunkter i bæltet.

Jeg har kørt bæltedrev gennem vriderne og kørt dem til de fjerneste steder i verden i 10 år, og jeg er sikker på, at der ikke er noget bedre drev til touring, bikepacking og pendling. Hvis ideen om et gearsystem som Rohloff eller Pinion overbeviser dig, skal du sørge for at springe over kædemuligheden og kombinere den med et remdrev. De er utroligt holdbare, praktisk taget vedligeholdelsesfrie, lette og støjsvage at køre.

Du kan støtte dette indhold på Patreon, du kan følge mig @ cyclingabout på Instagram og Facebook, tjek Bikepacking Bike Buyer's Guide og Touring Bicycle Buyer's Guide, find ud af seje ting på CyclingAbout.com, efterlad en kommentar nedenfor og her er en udfordring - overbevis mig om, at kæder er bedre end bælter!

Hvad er den bedste foldecykel på markedet?

DetBedste foldecyklerDu kan købe lige nu
  • BedstMotor. Tern Vectorsron S10. bikeattack.com. 3.999,00 $.
  • Mest alsidige. Rad Power RadMini. radpowerbikes.com. 1.499,00 $.
  • Budgetmodel. Schwinn Loop. amazon.com. $ 321,62.
  • Mest bærbare (op trin!)CykelFredag ​​PakIt. bikefriday.com. 1.260,00 $.
  • BedstEventyr. SinchSammenfoldeligEbike. aventon.com.
12. 2021.

Cykling til arbejde bliver mere og mere populært som en måde at komme rundt og spare tid og penge under pendling. For nogle er dør-til-dør-kørsel mulig, men mange af os lever for langt fra arbejde til at give mulighed for at bygge bro på cykling og offentlig transport og stadig lade din bil være hjemme. Før vi begynder vores artikel, der beskriver de bedste foldecykler på markedet, har vi inkluderet links i beskrivelsen for hvert produkt, der er nævnt, men en er inden for dit budget.

Startende med den bedste foldecykel samlet har vi Tern Vektorron. Jeg har mange cykler - for mange, hvis du spørger min kone. Jeg troede ikke rigtig, at jeg havde brug for en foldecykel, og alligevel befandt jeg mig i butikkerne, i baren og endda på arbejde og heldigvis skubbede en foldecykel ind i et skab eller hjørne sidste måned, end jeg nogensinde troede, det ville .

Tern Vektorron er den cykel, der ændrede den måde, jeg ser foldecykler ud. Det er ikke kun motoren, jeg har testet andre elektriske foldecykler. Det er ikke kun den intuitive foldemekanisme og den justerbare pasform.

Det er den utrolige anvendelighed af cyklen, der gør den til et godt valg, selvom du ikke vil folde den ofte. Den overflod af tankevækkende designtilpasninger til vores design gør Vektorron til en standout-cykel. Den højre pedal er aftagelig, hvilket gør cyklen meget mindre bred, når den skal opbevares, men Tern går et skridt videre og giver et sted at stuve den fjernede pedal bag sadlen.

Vektorron foldes let sammen og kan rulles op på baghjulet som en indkøbsvogn, når den foldes. Denne funktion alene reddede mig fra at savne mere end et tog. Selvfølgelig skadede Vektorrons mid-engine ikke i denne henseende.

Ved at placere motoren på kranken, hvor rytterens kraft kommer fra, laver Tern en cykel, der føles som en normal cykel, men hurtigere. Der er ingen uventede drejningsmomenthjul eller hastighedsgynger, som vi forbinder med billigere cykler her. Inc inviterede bagageholdere og Tern's valgfri 'tørvarepose' gør denne cykel til en mere end dygtig madspiser.

Jeg har også drastisk reduceret mit behov for at bære bagage, når jeg cykler til kontoret, fordi jeg ikke sved med elmotoren på medium indstilling. Det medfølgende batteri er let at oplade og styrer også de indbyggede lys. Det eneste problem Vi havde et forbindelsesproblem med frontlyset, som vi havde med Vektorron, men Terns kundeservice var god, og det blev hurtigt løst.

Det var så let at behandle, at jeg stadig kunne tage cyklen til mine svigerforældre, der stadig er væk fra cyklen, og der er plads i fodbrønden til deres bil eller opbevaringsrummet på deres både og lader dem suse gennem Palm Springs. REI-købere elskede også Vektorron. Den ene sagde, at hans kone overvandt sin frygt for at køre i trafikken takket være, at midtdrevsmotoren øgede hastigheden.

Bike Radar-korrekturlæsere sagde, at Vektorron 'roligt vil tage enhver byudfordring på' og troede, at det ville være et godt valg for bycyklister med lange pendler eller tunge belastninger at transportere. Vektorron havde flere justeringspunkter end nogen anden cykel, vi testede, hvilket betyder, at enhver, som jeg fik lov til at leje cyklen til, inklusive nogen af ​​mine ikke-cyklende venner, kunne ringe ind i en behagelig position, der ville give god håndtering, selv når den elektriske motor fremskynder cyklen til 32 km / t. Tern fremstiller et antal Vektorron-modeller, der tror, ​​at de er tunge brugere eller måske vil opgradere fra en billigere e-cykel, der går til s10, som har et mærke motor og robustere bagagebærer, men jeg havde Bafang-motoren på min test cykel Meget arbejde udført uden problemer.

Derefter har vi den bedste foldbare terræn foldecykel, der går til Urbana. Undertiden er innovation stor, det gør opgaver lettere og produkter bedre, men nogle gange vil du bare have et simpelt værktøj til en simpel opgave. Urbana er netop det.

Med kun et gear og en coasterbremse er det ikke så kraftig Phill eller Downhill som andre cykler her i testen. Men hvis du vil have en cykel, der får dig et par blokke til at arbejde eller køre på kanalstier, kan dette være noget for dig. Urbanas 20-tommer hjul er mere komfortable end de mindre hjul på andre cykler i denne test og er mindre tilbøjelige til at blive slået af banen af ​​ujævne vejoverflader eller hulrum.

Plus det er meget nemmere at finde 20-tommer slanger, når du får et fladt dæk, da dette er hjulstørrelsen på BMX-cykler. Amazon-købere ser ud til at elske Urbana, fordi det er let at samle på trods af sin lette vægt og lave pris og er 'robust og af høj kvalitet'. Med kun 21,5 pund er Urbana en af ​​de letteste foldecykler i denne prisklasse, og kyndige testere værdsatte cyklens enkle design, der forhindrer skader, når den foldes og bæres, eller når man kontrollerer den foldede cykel på et fly eller tog.

Eksperter og Amazon-korrekturlæsere bemærkede, at det kræver lidt mekanisk dygtighed at samle cyklen fra det, der ser ud til at være M, som alle kommer fra fabrikken med skruer, der ikke er spændt ordentligt. Heldigvis er cyklen overkommelig nok til at afsætte et par dollars til at tjekke ud i en lokal cykelbutik inden brug. Derefter har vi den bedste budget elektriske foldecykel, der går på e-Joe Epik.

Ved længere eller kuperede forlystelser kan det begrænsede gear og de små hjul på en foldecykel gøre livet elendigt. Tilføj en pose dagligvarer eller din bærbare computer, så ankommer du på arbejde, som om du lige er færdig med en træning. Det er naturligt, medmindre du kan få lidt hjælp fra en elektrisk motor.

Hvis du ikke kan nå ud til Vektorron, er Epik et godt budgetvalg. Epik er ikke en motorcykel, så du bliver nødt til at pedalere for at motoren skal starte, men der er en tommelfingerregulering, hvis du har brug for lidt ekstra juice for at komme over bakker eller travle kryds. Selve motoren er placeret i det bageste nav, hvilket får cyklen til at styre mere som en normal cykel.

Strøm tilføres med det samme hjul. Dette gør det muligt for motoren at 'Drivlinjen kan ikke bruges som Ternens midtmotor for at tillade Epic at kæmpe op ad bakke. Det aftagelige batteri giver tilstrækkelig opladning til op til 45 miles kørsel, selvom dette rækkevidde ville blive reduceret, hvis du skulle op ad bakke eller bruge det medfølgende bagagebærer til at bære tunge belastninger.

Med fem niveauer af pedalassistance valgte jeg rutinemæssigt niveau tre og stadig overhalede pendlere på cykler i fuld størrelse. Epik er meget praktisk i brug, men ikke så raffineret som Vektorron. En Amazon-anmelder bemærkede, at sædeposten kunne udvides nok til at rumme sin 6-fods-4-tommer ramme og værdsatte komforten i affjedringsgaffelen, som er en relativt sjælden opgradering på en foldecykel - tommer høj og en anden seks fod høj og begge kunne finde en behagelig position, men kørere, der er meget mindre eller højere kæmper.

Andre ejere elsker skivebremsernes nemme og pålidelige bremsekraft. Ekspertest Chaufførerne værdsatte det større rækkevidde i forhold til andre mapper og tophastigheden på næsten 30 miles i timen. Vi kunne også lide de indbyggede lys, men ønskede at de var lidt lysere, og controlleren havde baggrundsbelysning.

cykelulykke

Da cyklen vejer 50 pund, er det ikke en god mulighed for dem, der skal bære deres cykel op ad trappen eller have det sjovt at køre uden motoren. Men når motoren er tændt, føles cyklen nippy og accelererer meget hurtigt til over 20 km / t for at se affjedringen til denne cykel blev skrottet til fordel for en mere pålidelig stiv gaffel, affjedringen tilbød ikke meget komfort og følte sig høj i svinghastighed Bekymrende fjedrende og fleksibel. Denne cykel kan virkelig skifte gear, men det er værd at bemærke, at de små hjul kombineret med gaffelen og opretstående position ikke er de mest stabile, hvilket betyder, at begyndere skal være forsigtige, inden de går ind i byen ahon EEZZD3.

Dahon EEZZ D3 pakker så små - dens pakkedimensioner er 25,6 fod lange, 10,6 fod tykke og 24,4 fod brede - at den passer i en standard rutetaske.

Faktisk testede jeg det sådan på en kort arbejdstur til Europa. Da jeg vidste, at jeg ikke havde tid til sport og måtte skifte mellem forskellige arbejdspladser og min Airbnb, sparede cyklen mig meget stress og penge, der ellers ville være gået i samkørsel og taxaer. Da jeg havde lange ture, var det en leg at folde cyklen op og tage den på metroen eller bussen, og det var let at opbevare under et skrivebord eller i et skab, når jeg arbejdede.

Ikke kun sparede jeg penge og fik nogle øvelser, der hjalp med at udligne mit enorme wienerbrødforbrug, jeg fandt en rigtig god måde at se byen på. Men pakkbarhed er ikke det eneste, EEZZ D3 har at tilbyde på trods af den relativt overkommelige pris på $ 599 på frigivelsestidspunktet, EEZZ D3 inkluderer komponenter af høj kvalitet som en Shimano bagskifter, KM C-kæde og en behagelig lager sadel. Den tre-trins drivlinje er muligvis ikke nok til racing, men det er en kæmpe opgradering fra single-speed versionen af ​​denne cykel, der tilbyder en rækkevidde, der giver mulighed for høje hastigheder på lejlighederne og et gear til store stigninger.

En anmelder fandt, at cyklen gik 'overraskende hurtigt' op og var i stand til at forhandle om 'Vancouver's stejleste bakker'. Foldemekanismen på EEZZ D3 er let at aktivere, med en takstator, der tager mindre end 15 sekunder at sætte cyklen op. Jeg har aldrig målt mig selv, men fundet mekanismen nem at bruge, selv når jeg har tykke handsker på koldere ture.

Det lette design på kun 21,5 pund gjorde cyklen let at løfte op ad trapper og på busser. I modsætning til Brompton-brandede cykler, der tilbyder samme gearing, ruller denne cykel ikke sammen, når den er foldet, men kompenserer for den med sin lettere vægt og prisen på lidt over en tredjedel af prisen.

Det eneste, vi gerne vil se ændret ved EEZZ D3, er størrelsesområdet, ryttere over 6 fod skal se andre steder, da sadelhøjden ikke gør dem retfærdige. Det er også værd at bemærke, at den eksterne skifter er mere følsom end den interne gearnav, der foretrækkes af andre mærker, og at skifteren skal håndteres forsigtigt under transport. På trods af disse mindre problemer er EEZZ D3 så god ledsager, at et par Amazon-korrekturlæsere købte hans og hendes D3 til deres rejse rundt i verden.

Så det opsummerer vores topfoldecykler i 2019. Vi håber, du har haft det. Efterlad en lignende på artiklen, og hvis du er ny her, skal du klikke på knappen Abonner.

Hav en dejlig dag indtil næste gang.

Er foldbar cykel god?

TILfoldecykeler enstorevalg, især for pendlere eller personer med begrænset plads. De tilbyder masser af frynsegoder til ryttere og tiltrækker opmærksomhed af alle de rigtige grunde. Plus, de er også super sjove at ride. Derudover, ligesom alle andrecykel, de tilbyder også sundhedsmæssige fordele og er bedre for miljøet.4 2018.

Velkommen tilbage fyre fra Maine temperaturerne når ikke engang 80 grader i de næste fem dage, så blå himmel og endelig behageligt vejr for mig, forresten, så vidt jeg ved, er det endda lidt mere udtalt Arby er i Portland end Jeg foreslår, og måske var jeg for et par gange siden Lidt naiv i årevis, men der er faktisk en lov i Portland City-området, der forbyder parkering af autocampere natten over, som endda omfattede privat ejendom der i et stykke tid, indtil de begyndte at afvise hundrede dollar bøder og autocampere trækker lige ud af folks ejendom eller offentlig ejendom eller noget, jeg ikke vil dvæle ved, det betyder ikke noget, Portland er bare en lille, ubetydelig by i staten Maine, og jeg planlægger at nyde sommeren et eller andet sted ellers hvor det er lidt mere indbydende for autocampere, der taler om spænding og eventyr. Min foldecykel er ankommet, så er dette et amazon-køb, det er en sammenklappelig kompakt cykel, det tager lidt montering, så jeg skal åbne denne fyr op og se, hvordan det detaljerer det er, og hvor svært det bliver at sætte sammen, lad os tage en pause i unboxing her- og installationsfasen, for hvis du har set min sidste artikel, bemærkede du sandsynligvis samtidig, at de sendte mig en hvid cykel, ikke den blå cykel, jeg bestilte, og den kommer i fire forskellige farver Jeg ved ikke, hvorfor de sendte mig den hvide cykel, det er ikke forfærdeligt, der er noget blåt i det, men det er den hvide cykel, og jeg har meget sjældent problemer med amazon, dette er et stort køb og investering, så jeg er Jeg vil ringe og se dig, hvad de vil gøre. Hej, jeg har et problem med en ordre, jeg lige har modtaget via Amazon.

Du sendte mig den forkerte farvecykel. Ja det er Eric, de havde fire farver til rådighed, og kun en af ​​dem var Amazon Prime, det var den blå blå med nogle hvide accenter. Jeg fik en solid hvid cykel med sorte accenter, og hvordan to eller tre blå linjer er, kan du kan du fortælle mig, hvis du er den, jeg skal få, og det var derfor, du troede, at jeg ikke vil have en hvid ins? Jeg sætter pris på din ærlighed for at fortælle mig, at de var ude af det blå, da de solgte mig en blå, det er vigtigt, fordi det ikke er værd at min tid til at vente en uge til Anna, send denne til mig hvid en mere, så jeg mener, så jeg værdsætter din ærlighed, kan du give mig en rabat på den hvide og derefter give mig en rabat i stedet, så jeg kan komme ud på gaden igen, så jeg ringede bare til Amazon og fik det gjort rigtige folk, jeg mener det er svært at rejse? fordi du ved, at jeg ikke har en ekstra uge, og jeg prøvede at sætte det godt, gik de videre og tog hundrede og fyrre dollars fra den købskredit, der ikke blev returneret til min konto i et gavekort, men på mit kreditkort, mit betalingskort inden for fem dage, så jeg mener, jeg har stort set brødet og cyklen halvt væk, og jeg er ligeglad med hvilken farve den har til denne pris, det er det absolut værd, så det hele fungerede ud og så kan jeg ikke lide stress. Det var bare ikke det, jeg bestilte, og det ville ikke give mig noget at vente, de har ikke den blå på lager, så de ville gøre det samme, hvis jeg returnerer den blå og ombestiller den blå, den vil sende mig en anden hvid, så jeg skal tage hundrede og fyrre dollars af prisen og samle denne cykel, godt fyre, vi har den hvide version af lejren foldecykel alle samlet sådan , det hele kommer sammen strammet, som jeg gerne vil, alt er justerbart her, så jeg justerede styret som jeg ville have i alle posi træk og bremser og gearhåndtag, som jeg ville have sædet, er den eneste del, jeg er ikke begejstret for, fordi jeg virkelig vil have det så langt, men du kan se, at det justerbare stød sidder fast her, hvilket er uheldigt, men jeg bliver måske bare slibet og sand bare en tomme af det, så jeg kan få sædet, hvor jeg virkelig kan have, at han skal have det godt. Det kan stadig gøres, men mine ben er næsten helt nede på pedalen nu, så ja, dette er den cykel, jeg tager afsted på mine første små tes.

Jeg kører ikke her og efterlader disse hvalpe alene, det er faktisk en dejlig og behagelig tur, og jeg vil være i stand til at få lidt frisk luft og motion og mobilitet på en cykel, der er sikker i min garage med de 21 gear, jeg kommer op stejlt bakker, men jeg kan godt lide det behageligt og kompakt. Jeg har en smule friktion. Jeg tror det er forbremsen. Forbremsen her gnides udefra, så den er ikke helt lige der. Jeg kan ikke fortælle om det bare er et øjeblik at gøre en lidt research eller måske kunne jeg bruge en vaskemaskine, og der er noget at få puden af, den rører lidt og arub, og mens jeg kører, men ellers er det en 26 tommer foldbar mountainbike, og nu skal jeg prøve at vise hvordan det foldes op. Der er i alt fire ting, du kan gøre for at gøre denne ting mindre. Tag først sædet ud, fold derefter pedalen, og vi tager styret af og lægger dem til side, og så har jeg en anden klemme lige her, dette skal cyklen foldes i halvdelen, så se hvordan den holder, og det kan gå så måde.

Jeg viser dig, hvor tynd den er 13 tommer bred på dette tidspunkt, med pedalerne foldet og armstangen god, som stangen ikke har? for at gå der kan det faktisk blive fedt eller noget, nu ser vi på 13 tommer brede, temmelig fede, temmelig pæne, så det behøver ikke opbevares udenfor, det kan gå direkte til min garage, bare så vejrbestandigt, smukt meget sejt, hvis du har cyklen på en eller anden måde? Det er lidt af en smerte at skulle sælge cyklen for at rette bremserne, men jeg ringede faktisk fra Greeley i dag, de har alle de dele af OEM Chevy trommeskoene og drejekontakten, som jeg vil dreje autocamperen i morgen formiddag kl. 07.30 venter på kontrol i lobbyen om morgenen og forhåbentlig har vi endelig løst dette episke bremseproblem på Chevy-chassiset og er klar til nye eventyr i Maine. Jeg elsker Maine, det er tid til at være her og jeg virkelig værdsætter det igen, at Renee og Monique lod mig blive her på ejendommen, mens jeg beskæftiger mig med et par ting, men ja, cyklen bliver sjov at ride rundt i Jackson

Er remcykler bedre end kæde?

Hvis du nogensinde har vendt kranken på enbæltekørecykel, har du bemærket, at de ikke drejer så frit somkædekørecykler.Bæltertilbyder et par gode fordele i forhold tilkæder: en længere levetid (30.000 km!), lidt eller ingen vedligeholdelse af drivlinjen (ingen smøremiddelelleraffedtningsmiddel), lydløs drift og en lavere vægt.24.12.2019

Hvor længe holder bæltedrevscykler?

Remdrevkansidst10.000-20.000 miles, før de skal udskiftes. En måde at forlænge levetiden på dit kædedrev er at bytte kæder hver 500 miles eller deromkring.20.04.2020

Er foldecykler gode til lange ture?

Brompton M6l 2017foldecykeler virkelig fantastiskcykeltil turné. De, der relaterer dem til 'ikke-foldevej eller nogle andre cykler jonglerer absolut pointen. Denne Brompton'skøre på cykelplads og koordinering er mere end en rivalisering for normale cykler.

Kan foldecykler gå op ad bakke?

Foldecyklerhar en række geartommer, der er så brede som en standardcykel, så detkanhelt sikkert rideop ad bakke. Når det kommer til stejlere bakker eller bjerge, skal du have lave gear, hvilket betyder at du bliver nødt til at kigge efter et af de fåfoldecykelmodeller, der har denne funktion.

Hvorfor foldecykler er dårlige?

Selvom de tilføjer styringen lettere og kan være lidt hårde, når det kommer til kørekvaliteten, kan du hvile enhver rygte om ustabil håndtering, lave gear og ekstra indsatsfoldecyklermed mindre hjul er lettere at manøvrere og meget lettere at bære.08.21.2019

Bryder foldecykler let?

Foldecyklerer strukturelt stærke og udformet til at være holdbare. Degørikkebryde letmedmindre du har lagt for meget på dem.

Hvorfor bruge en kæde i stedet for et bælte?

TILkædekøreanvendelseren kontinuerlig løkke af metalforbindelser, hvorimod abæltekøreanvendelseren sløjfe af fleksibel gummi (ofte med stærke trækfibre eller metal indeni) Akædedrev kræver et smøresystem. ENbæltedrev ikke. ENkædedrev sikrer synkronisering mellem input og output gear.

Er der nogen foldecykler med remdrev?

Bridgestone Picina var en foldecykel, der var populær i Japan, men aldrig rigtig solgt i Vesten. Nu er foldecykler en enorm niche. I 1984 gik designer Marks Sanders sammen med Gate Corporation for at udvikle et bæltedrev til cykler i USA.

Hvilken er den bedste cykel med Gates remdrev?

Sidst men ikke mindst er den sidste cykel på vores liste over de bedste cykler med Gates Belt Drive Tern Verge S8i foldecykel. Det er ret usædvanligt at finde en foldecykel med Gates, men Tern har implementeret systemet sammen med en cykel, der foldes lille og kører lige så godt som en cykel, der ikke gør det.

Hvad var den første cykel med drivrem?

De blev brugt på cykler ved århundredskiftet, men den første kommercielle cykel med drivrem var den berygtede Bridgestone Picina i 1980. Bridgestone Picina var en foldecykel, der var populær i Japan, men aldrig rigtig solgt i Vesten. Nu er foldecykler en enorm niche.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Bedste cykelsolbriller - listede spørgsmål og svar

Er polariserede solbriller gode til cykling? Polariserede linser anbefales til vandaktiviteter og kørsel, men er ikke ideelle til landevejscykling, da der er situationer, hvor blænding faktisk kan være en fordel. 18.05.2021

Racercykelløb - brugbare løsninger

Hvad kalder du et cykelløb? Racercykelracing er cykelsportdisciplinen for landevejscykling, der holdes på asfalterede veje. Scenevæddeløb eller 'ture' tager flere dage og består af flere massestart- eller tidsforsøgsfaser kørt fortløbende.

Cykelben - handlingsorienterede løsninger

Kan du få store ben ved at cykle? Det korte svar på, om cykling vil gøre dine ben enorme, er - nej. Selvfølgelig forbedrer cykling dine benmuskler, men som en aerob træning fungerer det dine udholdenhedsmuskelfibre, hvilket gør dem mere modstandsdygtige over for træthed under træning, men ikke får dem til at vokse. 21. juni 2018

Mountainbike-greb - hvordan man beslutter

Hvad er de bedste greb til mountainbiking? Dette er de bedste mountainbike-greb BEDSTE SAMLET: PNW Loam Grips. BEDSTE FOR STORE HÆNDER: OURY Enkeltsidet Lock-On V2. BEDSTE TACKY GRIP: Race Face Half Nelson. BEDSTE ENDURO GRIPS: Ergon GE1 Evo Factory. ESI Racer's Edge. BEDSTE BUDGET: Bontrager XR Trail Comp. BEDSTE TIL HELDAGSTUR: Ergon GA3.28 maj 2021 г.

Mountainbikesko - handlingsorienterede løsninger

Hvilken type sko er bedst til mountainbiking? Bedste flade MTB-sko Fem Ten Freerider Pro. En stilfuld, holdbar mountainbikesko med fremragende greb. Specialiseret 2FO Flat Roost. Giro Riddance. Pearl Izumi X-Alp Flow. Bontrager Flatline. Ride Concepts Livewire. Giro Code Techlace. Scott MTB Team Boa.

Cykelpulsmåler - omfattende reference

Er en pulsmåler det værd at cykle? Selvom effektmålere stadig er for dyre for mange ryttere, er pulsmåler overkommelige og bør betragtes som en væsentlig del af udstyret. Det er naturligvis muligt at træne på at føle og bruge de forskellige skalaer for opfattet anstrengelse, og cyklister klarede sig perfekt i dagene før pulsmålere.