Vigtigste > De Bedste Svar > Bedste udholdenhedscykel under 1500 - besvare spørgsmålene

Bedste udholdenhedscykel under 1500 - besvare spørgsmålene

Hvilken er den bedste udholdenhedscykel?

Bedste udholdenhedscykler2020
  • Køb Canyon Endurace 105 fra Canyon her.
  • Køb Cube Agree C: 62 fra Chain Reaction Cycles her.
  • Køb Giant Defy Advanced 1 fra RutlandCyklingher.
  • Køb Trek Domane fra Evans Cycles her.
  • Køb Orro Terra C 105 Hydro fraCyklusRepublik her.

Hej gutter !! Dette er Peter of Bikes and Life. I dag skal vi i stedet for at gennemgå en bestemt cykel se på forskellene mellem to forskellige rammegeometrier for at give dig de oplysninger, der hjælper dig med at købe din næste cykel. Så på min højre side har vi en aero-cykel, den kæmpestore Giant-aero-cykel, som er drevet, og til min venstre har vi BMC GF 01, som er en udholdenhedscykel.

Disse to cykler repræsenterer modsatte ender af spektret af vejgeometri. Så drevet her er meget aggressivt, let og designet til at være så hurtigt som muligt. Du ved, med mange kompromiser for komfort og afslapning.

Til venstre har BMC Grand Fondo Endurance Geometry, og denne cykel er sat i en mere afslappet position, det handler om komfort, overholdelse, ridning hele dagen osv. Du kan stadig gå rigtig hurtigt med en sådan cykel, men du skal arbejde lidt hårdere, fordi du køber mere komfort end speedometre. Lad os nu se nærmere på forskellene mellem din aero-cykel og din udholdenheds-cykel.

Den største forskel mellem en aerobike og en udholdenhedscykel er i geometri, som er den samme oversættelse af kropsposition, hvilket betyder, hvordan cyklen justeres? Afhængigt af om de forventer, at du går super hurtigt eller forventer, at du går i et mere moderat tempo, og så vil det til sidst være kompatibelt. Lad os se på de to forskellige cykler, og hvordan de sammenligner hvert af disse punkter. Så for det første viser geometrien og kropspositionen på fremdrivningssystemet, at hovedrøret er kortere sammenlignet med BMC's hovedrør, og det skyldes, at det gør din styrestilling lavere, hvilket bringer dine skuldre fremad og dit hoved ned. således at set fra forsiden danner de en mindre form for vinden.

Så det handler om aerodynamik, når du sidder i en mere lodret position, har du en meget stærkere form, der skaber vindmodstand, og du har færre strømlinjer. På en eller anden måde kender du formen på din krop, men så igen, mindre vægt på dine hænder, du kender lidt mindre belastning på dine skuldre og lænd, og du behøver ikke at vippe nakken så meget op for at se sammenlignet til når du er i flyvepositionen, ved du, at du bestemt er mere om cyklen, kom på, din hals er sådan, og du prøver at kombinere hele din krop og hoved til en strømlinet type kuglerystelse, bortset fra kropsposition, en anden ting, de gør med aero- og udholdenhedscykler, de ændrer den måde, hvorpå håndteringen er indstillet på aero-roadcykler, fordi dette mere er en racermaskine, du får mere aggressiv hurtig styring, så skift det t Faktisk er vinklerne på gaffelen, riven og de bringer den lidt tilbage for at få en stejlere gaffelbremsevinkel. Hvad dette gør, er bare for at give dig mulighed for at dreje hurtigere, så du kan tilpasse dig racersituationer på en udholdenhedscykel, du har mere rive til havnen, kendt som en afslappet hovedrørvinkel, som giver dig mulighed for at få en bredere Drejningsradius for en mere stabil, behagelig følelse af hastighed og at sige, at du måske ikke er behagelig på en aero-cykel, men det kræver lidt mere fin kontrol i forhold til den tilgivende håndtering af en udholdenhedscykel.

En af de mere subtile forskelle mellem en aerobike og den ene er Endurance-cykel er, at oversættelsen på en aero-cykel er en 53-39 kombination foran til kædehjulet, og en 53-tand gearkasse er massiv. Det er den slags ting, du ville gøre, hvis din pro racer er god, hvis du kører generelt, fordi det giver dig mulighed for at få en hurtigere tophastighed, end du snurrer på dine fødder på udholdenhed, end hvis du havde et kompakt gadegruppesæt, og det vil være som en 52-34 i kædehjulet foran, så forskellen på tre tænder alene heroppe er en utrolig forskel og sænker dit gearområde, hvilket generelt gør det lettere at klatre op i bakker, du kender. Du skal dreje dine fødder hurtigere uden at skubbe en tungt hjerte. Sidst men ikke mindst er cyklens modstandsdygtighed, og det er den følelse, du får, når du kører, den er hård men hurtig eller er den behagelig og afslappet.

Når du designer en cykel, skal du veje mellem disse to forskellige veje, og der tilføjes mere og mere teknologi, der giver dig mulighed for at opnå stivhedsoverensstemmelse, der fører til ydeevne, men i sidste ende adskiller disse to hjul sig meget i overensstemmelse med den flyvevej, som fremdrivningen har en meget stivere ramme, som fører til bedre kraftoverførsel fra din benkraft og armkraft til din w. En krop, der overfører magt gennem driv toget og ind i hjulene, hvilket gør dig hurtig - alt her er skræddersyet til det, hver og en Brug gram af din muskelkraft så effektivt som muligt, og der er et betydeligt antal kompromiser i din komfort, ligesom aero-positionen er designet til at minimere vindens indvirkning på dig, er alt på en udholdenhedscykel designet til at give dig et afbalanceret forhold mellem ydeevne og komfort at tilbyde, så du har et længere sæderør r, der også er snævrere det kan bøjes frem og tilbage for at absorbere de stød, der knækker i rammen her. Du har knæk i rammen og formændringer og krydsninger, og lyserøde og endda drejepunkter bliver mere og mere en del af racercykel Design til at matche det slap Nu er der flere forskellige måder, hvorpå rørene er formet for at få den stivhed og ydeevne, du får, men jeg kan fortælle dig, at det er super behageligt at køre en faldende aggressiv cykel og hele dagen lang, så de begge har deres d ifferente kvaliteter, og det er derfor, det virkelig kommer ned til, hvordan du har det, når du cykler, hvad er de ting, du forsøger at opnå, og alle er min butik, vi har interne bitteknikere, der kan guide dig gennem hele processen med justering af hver lille del fra din sædehøjde til din stængellængde, styret du kan vælge, og disse mikrojusteringer er mindre, de k kan måske gøre en verden af ​​forskel, der adskiller dig fra dig, du ved, jeg har cyklen og jeg ' er jeg ikke sådan? behagelig - åh min gud, selvom det er fantastisk, så kom forbi vores cykler og livsbutik for at finde ud af mere om de forskellige cykler, vi tilbyder, for at se vores enorme turartikel her. Hvis du vil lære mere om, hvordan du kører mere behageligt uanset din landevejscykel, kan du se en artikel deo fra en kanal kaldet gcn, hvordan tocykel og komfort, en af ​​mine foretrukne kanaler på tværs af YouTube, så klik deroppe for at se det.

cykeltræner træning

Selvfølgelig håber jeg, at du abonnerer på vores kanal for automatiske opdateringer, der hjælper dig med at træffe de rigtige cykelbeslutninger for dig, så klik her for at abonnere.

Skal jeg købe en udholdenhedscykel?

Udholdenhedscyklervil ikke have en darty følelse som mangevejracecykler. De er stadig adræt, men fordi moderneudholdenhedscyklerfavoriserer stabilitet, de giver en mere afslappet tur. Mindre energi skal afsættes til at kontrollerecykel, hvilket betyder at du bliver friskere og mere behagelig under eventyr på lang afstand.1. 2020.

Er udholdenhedscykler mere behagelige?

Udholdenhedscyklerer kendt for at være megetmere behageligend et løbcykel. Hævet styr gør stængerne lettere, hvilket kan hjælpe dem, der ønsker en aggressiv position, men som kæmper for at findekomfort.

Komfort er nøglen til din cykel, uanset hvor mange timer du bruger på den, skal den altid være behagelig, når du kæmper. Der er et par subtile ting, du kan gøre for at gøre din kørsel mere behagelig. I denne artikel vil vi vise dig, hvordan du gør det ved at diskutere nogle af de enkleste vi kan.

Når du starter med sadelhøjden, er det meget almindeligt, at seeriders har den forkerte sadelhøjde, og at dreje hofterne mere end nødvendigt, og det kan skade dine knæ er en sikker måde at gøre dig meget ubehagelig under ridning, uanset om du havde en cykelpasning, det skal være ret nemt at justere din sadelhøjde, hvis du følger disse enkle trin, sidder på din cykels eget klip og placerer din hæl i midten af ​​pedalaksen med det fjerneste punkt, så kranken er på linje med et sæde rør, som dine hofter ikke skal vippe for at nå pedalens længste punkt, men dit ben skal være helt lige, så der er en svag bøjning, når det klikker på plads, som vi gjorde Som nævnt tidligere, før en cykel passer , stryg små justeringer godt ud, og jeg vil tage din krops unikke egenskaber i betragtning da, men dette er et rigtig godt udgangspunkt for cykling. Specielle sko har mange fordele med hensyn til kraftoverførsel og effektivitet i pedalerne. Dine klamper er den eneste faste interferens mellem dig og cyklen.

At få dem i den rigtige position får dig ikke kun til at føle dig godt tilpas og gøre dig så effektiv som muligt, men hjælper også med at forhindre personskade. At få dem i den rigtige position kan tage en masse fiddling, men det er bestemt værd at bruge tid på, når det kommer til cleat setup . Sæt din cykel på en statisk træner, og start professionelt med dine klamper i en neutral position fastgjort lige bag dine fødder. Vi lavede faktisk en artikel om klampekonfigurationen, som de ville anbefale at tjekke ud, hvis du nogensinde har haft ømme hænder? rom Ridingwell Double Wrap i dit styretape kunne løse dette problem, mange proffer vil have et dobbelt wrap styretape i de klassiske årstider, når de kører på de ekstremt ujævne brosten alle sammen, men mange professionelle vælger at have en dobbelt wrap hele året rundt Brug styretape ved at købe mange standard styrbånd, men der er specielle styrbånd, der er meget tykkere, og hvis du gør det på lange ture, kan det virkelig gavne din komfort på disse ture for at holde blodet i bevægelse i den rigtige At få dæktryk er bare lige skal du bare pumpe dækkene op til det anbefalede område på siden af ​​dækket, og der går du, det viser sig, at det ikke er så let, dine dæk gør en masse ting, de giver dig, når du kommer på dækkene, så du kan styre , de giver også affjedring for at dæmpe dig på vejen, og når du rammer huller og bump, skal de være hårde nok til ikke at forårsage sammenbrud, men også lette og tynde nok til at rulle godt. Alle disse ting er påvirket af trykket og selve dækkets konstruktion og design.

Der er et nomagisk nummer, der er virkelig unikt for dig. Gør nogle eksperimenter, kør den samme rute ved forskellige tryk, så længe den ikke er for lav eller for høj, og se hvordan det føles at montere mudderklap kan være en opgave, men når du har dem på, er det det værd. tilfældet, at stænken i vandet ikke sprøjter på dig, og at du forbliver varm og tør, ikke kun at din cykel ser frisk ud, selv i værste tilfælde, vil dine kammerater også takke dig, hvis du kører dem med dem, når det gør er våd, fordi alt snavs ikke sprøjter i deres ansigter, alle vil kæmpe for din cykel, hvis du har bryster med polstrede siddepuder, undgå en sadel med for meget polstring, jo mere polstring eller gel du har i din sadel, jo mere du skaber mere gnidning mellem din sadel og dine siddeben og på lange rejser kan du virkelig mærke, at denne vaskeskindcreme ikke er for alle, men det er bestemt værd at prøve n, om det fungerer for dig, hvis du ikke ved, hvilken vaskeskind creme er en creme, der hjælper med at eliminere friktion mellem din sadel og blodprop hængsel og påføres direkte på din hud, hvor den kommer i kontakt med sadlen. Mange professionelle cyklister vil skrive flere gange om dagen hver dag og kontakte chamoiscream for at undgå ting som sadelsmerter, som nogle gange kan føre til en cykelpause, når du tror, ​​vi har noget vigtigt for din sikkerhed og komfort Gå glip af din cykel, eller har du dine egne tip, som du gerne vil dele med os, lad dem være i kommentarfeltet nedenfor, og vi håber, at disse tip hjælper dig med at komme på din cykel

Skal jeg købe en gruscykel eller udholdenhedscykel?

Udholdenhedscyklerer lidt mere opretstående, har mere stabil håndtering, lægger en præmie på komfort og kan have indbygget opbevaring og monteringer til stativer og fendere.Gruscyklerderimod er designet til at være mere dygtige og tackle en bredere vifte af terræn.

Gruscykler, cyclo-cross-cykler, uanset hvad du vil kalde dem, de er cykelverdenens arbejdsheste. Og netop af denne grund køber flere og flere mennesker dem med rette - ja, som et alternativ til en racercykel. Eller måske som en anden cykel.

En som du bruger om vinteren eller som pendler. Men hvis du overvejer at købe en, vil dette spørgsmål uden tvivl lure bag i dit sind. Når du køber en, hvordan? meget langsommere end en racercykel? - ja, og hvis du vælger en gruscykel som din eneste cykel, hvor meget mister du til dine venner på deres racercykel og en silkeglad vejoverflade - skal vi finde ud af det, Matt? Gør noget videnskab og lignende? - Vi er her, ikke? - Skal vi lave noget videnskab? - Noget våd videnskab? - Våd videnskab - Våd videnskab - Jeg hørte, det er vandtæt. - Så hvad er testen så? Nå, vi har to cykler til rådighed.

Begge med effektmålere for at sikre, at vores ydeevne er konstant. Den ene er en Canyon Aeroad CF SLX og den anden er en Trek Crockett, der hører til den brede kategori fra cykelcrosscykel til gruscykel. Testen er let.

Vi kondenserede hele turen på kun otte kilometer. Vi har tre typer snoede nedkørsler, en kort sløjfe på flade veje, inden vi går tilbage den sidste stigning. Tre forskellige sektioner.

Vi gør det to gange hver, en gang på hinanden. Og vi vil holde lidt forskellige gennemsnitlige præstationer. Matt vil gå i den nedre ende, 200 watt.

Og jeg går efter en lidt højere ende, 300 watt. Så sammenligner vi bare de to. Kør nummer et, crosscykel, racercykel Et lille forspring, for at være ærlig.

Nu sker det. - Det er sandsynligvis et rimeligt punkt. Okay ven, vi ses snart! Så hvad forventer vi så? lidt langsommere, og det er dels fordi den vejer lidt mere.

Så omkring et kilo over Matts racercykel og to kilo over min. Men jeg tror, ​​det er dækket, som du gør den største forskel. Ser du, disse er bredere og profilerede.

Så der er ikke sådan noget som et generelt cyclocross / grusdæk. Der er mange forskellige typer. Disse er Continental CycloCross Racers.

De er meget, meget gode off-road. Ikke mudderdæk igennem og igennem, men de har et godt greb. Alligevel føler de, at de ruller ret hurtigt.

Ikke så hurtigt som et vejdæk, ganske vist, men jeg synes, de har det godt. Jeg ville bare ønske, at jeg var ude et sted og udnyttede det meste af det, der var tilgængeligt for mig. - Okay, kør nummer et på min trofaste racercykel.

Nu sker det! Jeg fik fødderne for anden gang. (Udånder) Nå, hvad kan jeg sige, det er en top-of-the-road cykel, og det føles helt fantastisk, ja jeg tror, ​​jeg kan faktisk sige lidt mere, og det er ikke kun de sædvanlige ting som vægt og dæk, der adskiller en top- slut vejcykel fra en grus- eller crosscykel. Fordi generelt har en top-end vejramme en aerodynamisk formet skal, der holder vinden ude og skærer gennem luften meget bedre.

Men aerodynamik er noget, der er åbent for absolut alle, uanset dit budget. Fordi den største årsag til træk er din krop. Og her kan en racercykelstel eller racercykel hjælpe.

Fordi de generelt er lavere og længere, så de strækker dig ud og gør dig meget mere aerodynamisk. (Trækker vejret tungt) - Hvordan var den ven? - Nå som altid. Fantastisk, virkelig - ja (latter), ret nok, formoder jeg - hvordan var gruscyklen? - ja, det var godt, det var rigtig godt.

Faktisk var det overraskende nok. Nedstigningen var utrolig. Nedkørslen på vejen var som om den var på skinner.

Så jeg ville være interesseret i at vide, hvad du faktisk synes om det. - Hold det. Jeg skal skåle dette.

Det lyder fantastisk. Nå, hvad angår kørefølelse, er disse to cykler bemærkelsesværdigt forskellige. Med det samme Når du kommer på crosscyklen, føler du dig bare meget højere.

Generelt er bundbeslaget meget højere på en crosscykel. Så jeg føler mig meget mere væk fra jorden. Og også foran føler jeg styret meget højere.

reparation af cykeldæk

Definitivt ikke skære gennem luften lige så effektivt. Og med hensyn til håndtering føltes crosscyklen lige så god i nedstigningen som racercyklen i hjørnerne. Masser af greb med denne brede, knudrede profil.

Men det eneste du skal huske på er, at når du har bremset et hjørne, vil du ikke få fart så hurtigt på grund af den øgede vejmodstand for de større, knudrede dæk. - Min racercykel, ikke Matt. Bare forskellen, lidt mindre aero og ingen skivebremser.

Men pund lettere. Se hvad der sker. Jeg kender ikke hastighed endnu, men de to bik Det føles som kridt og ost.

Nu er det det faktum, at denne ruller hurtigere og alle de ting. Men faktisk viser håndteringen den største forskel. Det skifter retning meget, meget lettere og med meget mindre indsats på styret - dels fordi styret er smallere, men bestemt på grund af den faktiske geometri på cyklen.

Nu er det vigtige at vide, at det hverken er bedre eller værre. Du vænner dig til det, bare hold dig til det. Og for at være retfærdig bemærker du sandsynligvis bare det.

Det springer bogstaveligt talt fra en og lige til en anden. Men de er meget forskellige cykler. Højre, nok af de følsomme ting.

Hvor meget langsommere er en gruscykel? Nå, omkring to kilometer i timen. Eller 6,7%.

Og underligt var det det samme for mig og Matt. Det er næsten som om vi faktisk fik det rigtigt. Men som forventet er det ikke så simpelt som det.

På den tekniske, snoede nedstigning var gruscyklen slet ikke langsommere. Den stabile geometri i hjørnerne kompenserer mere end de langsommere rullende dæk. På lejligheden var de relativt tæt koordinerede.

I løbet af sektionen på tre minutter var de kun få sekunder fra hinanden svarende til ca. 5%. Derefter blomstrede forskellene i opstigningen, delvis selvfølgelig, fordi det var en langsommere sektion. Derfor tog det længere tid.

Men måske også fordi vægten var vigtigere, især med lavere effekt. Så Matt var 12% langsommere på en crosscykel, og jeg var 9% langsommere. Så gruscykler er hurtigere tvivl. - nej. - Ikke med vores resultater.

Men --- nej, de er langsommere - de er langsommere. Hvad sagde jeg - hurtigere. (griner) (Matt kæler) - Så gruscykler er langsommere.

Der er ingen tvivl om vores resultater, men forskellene er ikke enorme, og hvad der er vigtigt at huske er, at crosscykler eller gruscykler blev designet til at gå hvor som helst på vejen. Cykler ville være vanskelige. Som Dan fandt ud af - Ja, det fandt Dan virkelig ud af.

Nu kan du muligvis fortælle fra cyklen bag os, at vi ikke var helt tilfredse med resultaterne. Så vi satte et sæt vejdæk på cykelcrosscyklen for at se, hvor meget hurtigere det ville gå. Og forskellen er ret betydelig.

Det var lige så hurtigt på fladen som racercyklen. Og på stigningen fik det 20 sekunder over cykelcrosscyklen. Sammenlignet med min cykel var den stadig 30 sekunder langsommere end racercyklen.

favorit tour de france

Men vi forklarede det meste af det faktum, at det er to kilo tungere. Vi kunne ikke rigtig forklare resten. Men det er kun en håndfuld sekunder - Ja, så hvis en crosscykel, gruscykel, vil være din enestående cykel, er det værd at investere i et par glatte dæk, som du kan vælge imellem kan bytte på gå.

Og du vil slet ikke være i en ulempe - Nej, slet ikke to cykler til prisen for en, hvilket virker som en vindende situation. Nå, uden tvivl ville nogle af jer have lagt mærke til det nu. Så lad os vide det i kommentarfeltet, er en gruscykel din eneste cykel? Pendlercykel? Er det din vintercykel? Fortæl os dine tanker i kommentarerne nedenfor. - Hvis du ikke allerede har tilmeldt dig Global Cycling Network, skal du klikke på kloden, det er din one-stop-shop for alt relateret til at Cykling skal gøre.

Lad os nu holde fast ved grus, hvad med dig bare klik her nedenfor, hvor vi har testet nogle gruscykler i det dybeste Wales. - Det er rigtigt. Hvor meget kan en gruscykel gøre, som en racercykel ikke kan.

En af vores favoritter, og ikke kun fordi Lloydy bliver rigtig grumpy - Han blev super grumpy, ikke? - Ja, den artikel, der faktisk fik mig lidt grinende, var hvor Matt og jeg kørte en e-cykel mod en landevejscykel. Jeg var på racercyklen. Matt var på elcyklen.

Det er et godt ur, selvom jeg er grinete - jeg var virkelig træt.

Du var slet ikke træt - Nej, jeg var kun på en e-cykel.

Hvor meget hurtigere er en aero-cykel end en udholdenhedscykel?

Med enaero cykel, vil du simpelthen være i stand til at gåhurtigere enddu ville med en ikke-aero cykel. 150-watt-rytteren, der kører i løbet af en blæsende dag, slutter nu 6,5 minutterhurtigerepå enaero cykel(8,4 minutter uden tegning) og er 83,3 sekunder i timenhurtigere(93,6 sekunder uden kladning).femten. 2020.

Er en gruscykel langsommere end en landevejscykel?

Ergruscykler langsommere endracingcykler? Svaret er: 'Det afhænger. 'Der er et par ting, der kan skabe engrusdæklangsommere: Aerodynamik afcykel: Bredere dæk fanger lidt mere vind, men en 10 mm stigning i frontområdet gør ikke nogen stor forskel.

Er en gruscykel lige så hurtig som en landevejscykel?

SVAR: Du kan helt sikkert bruge engruscykelhave enlandevejscykel. Du får stadig masser af gear til de flestevejridning, men du har ikke helt nok høje gear til når hastighederne bliver megethurtig, som 26 mph til 30 mph ellerhurtigere. Du vil sandsynligvis dreje ud, fordi du ikke kan trædehurtignok.

Bruger proffer aerocykler?

Du behøver ikke være hurtig til at opleveaerofordele

Verdensturnéfordeleer ikke de eneste ryttere, der drager fordel af forbedretaerodynamik. Din gennemsnitlige rytter kan stadig vinde værdifuld hastighed og tid. Men det er lettere at se, hvornår enaero cykelbruges på grund af den kvantificerbare hastighedsforskel.
04.05.2020

Er aerocyklen død?

Detaero cykelerdød. Nå, ifølge Specialized er det. Tidligere på ugen lancerede virksomheden sin seneste road racingcykel, Tarmac SL7, der ikke kun rammer UCI-vægtgrænsen på 6,8 kg, men er så hurtig i vindtunnelen, at Specialized har besluttet at droppe sin dedikeredeaero cykel, Venge, helt.

Rider grus hårdere end vej?

Grusridningerhårderefordi det bruger flere musklerendtypiskvejkørsel, inklusive de i din overkrop, som for det meste bare følger med tilridenår du er på fortov.

Hvilken er den bedste cykel under $ 1500?

Sørg for at læse den, før du foretager et køb. Så videre til de bedste cykler til rådighed for under $ 1500. Tommaso Monza er den perfekte cykel til landevejscyklister, der ønsker at tage deres ridning til det næste niveau. Rammen og gaffelen ligner andre Tommaso cykler, men det er en god ting.

Hvilken er den bedste udholdenhedscykel at købe?

Giant har to familier af udholdenhedscykler, Defy-serien med kulfiberrammer og skivebremser i hele serien, og Contend-cyklerne med aluminiumsrammer og et valg af skiver eller fælgbremser. Dette er topmodellen i Contend-familien med seks cykler.

Hvilken er den bedste landevejscykel til £ 1, 500?

I denne opdaterede version af vores guide til vejcykler omkring £ 1.500 har vi tilføjet Spa Cycles Wayfarer og Whyte Dean 2021. Mere om road.cc købers guider. Shimano 105 og Tiagra er de dominerende gruppesæt i denne prisklasse.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Bmc cyling - pragmatiske løsninger

Hvad står BMC for i cykling? Cykelfremstillingsvirksomhed

Sådan behandles vejudslæt - hvordan man håndterer det

Hvor lang tid tager det vejudslæt at heles? Vejudslæt er en almindelig betegnelse for slid forårsaget af skraber modtaget under en ulykke. De fleste vejudslæt skal heles inden for 2 uger med god pleje af dine sår ved at holde dem rene og fugtige. Nogle gange kan vejudslæt gå gennem alle hudlagene og kræve hudtransplantationskirurgi for at helbrede.

21 superfoods - hvordan man beslutter

Hvad er de top 20 superfoods? 20 bedste superfoods til vægttabskale. Grønkål er en grøn grøn grøntsag, der er kendt for sine sundhedsfremmende egenskaber. bær. Bær som jordbær, blåbær og brombær er levende, smagfuld og meget nærende. Broccoli. Chia frø. Æg. Avocado. Søde kartofler. Kimchi og surkål.

High stakes low rider - mulige løsninger

Hvor kan jeg finde lowrider i GTA San Andreas? Loco Low Co. er en baggårdsmodebutik i Grand Theft Auto: San Andreas, der tilpasser lowriders, der er placeret på en blindgyde i Willowfield, Los Santos.

Motobecane titanium anmeldelse - hvordan beslutter du dig?

Er Motobecane-cykler af god kvalitet? Det er ikke eksplosivt under hård pedalering, og hvis den fornemmelse af stivhed og øjeblikkelig kraftoverførsel er vigtig for dig, kan en aluminiumscykel måske være bedre. Men for at komme ud og nyde vejene ser Motobecane ikke kun den del ud, det er også en af ​​de glatteste cykler for pengene. г.