Vigtigste > De Bedste Svar > Cykelture - hvordan man retter

Cykelture - hvordan man retter

Hvad er en god afstand til at starte cykling?

Mestbegynderehar tendens til at holde sig til 5 til 10 miles i flere måneder, før de byggede grundlæggende udholdenhed i længere tidafstandsig 20-30 miles og endnu højere som en almindeligcyklistpå ture ogcykelture. Hvis du vil være i stand til at dække længereafstandei hurtig tid skal du opbygge udholdenhed ogStartat stole på dincykel.10. nov 2020





Hvis du vil komme i gang på en cykel, og der er et par virkelig grundlæggende færdigheder, du gerne vil dække. - I dag skal vi bare holde os til det grundlæggende, så hvis det er første gang, du begynder at cykle, er det artiklen for dig. (Glad musik) Lad os starte helt i starten.

Lad os gå allerførste gang, lad os gå fra det Sørg for, at din cykel er tilpasset din størrelse, og at alt er i orden. Så vil du blot placere din cykel 30 centimeter væk fra kantstenen. Juster dine krumtap fornuftigt.

Vi anbefaler positionen klokken tre for din favorit Legis. Bare sådan. Hold derefter styret og sadlen, læn cyklen mod dig, tag din hånd af sadlen og sving benet fremad.

mad, der bremser dig



Tag nu begge bremser, stabiliser din vægt over cyklen, læg din bedste fod på den forreste pedal, skub ryggen på sadlen, se over skulderen for at kontrollere trafikken, og du er klar til at gå. Så tryk ned på din frontlinje for at opretholde en afslappet balance på tværs af cyklen. (glad musik) - Nu hvor vi er på vej, er det sandsynligvis et godt tidspunkt at tænke på, hvordan man stopper.

Nu er dette en virkelig vigtig færdighed at ringe til, især hvordan man stopper med kontrol. Dette kunne også udvides til timing og modulering. Bremsekraften overføres hovedsageligt via forhjulet.

Du kan teste dette ved at gå ved siden af ​​din cykel og helt sætte de bageste bremser på. Se hvad der sker med bagmusikken) Gentag dette ved at trække forbremsen helt ned. Hvad sker der? Den bageste del af cyklen begynder at løfte sig fra jorden, hvilket betyder, at du ikke længere er i stand til at anvende nogen bremsekraft på baghjulet.



Okay, det er ekstremt. Men de samme principper gælder. Hvis du vil sænke farten, er det helt afgørende at beherske dine forreste bremser.

Nu gør øvelse mester. Men at være enig med den tid og afstand, det tager at stoppe, er helt afgørende for at have det sjovt, være hurtig og behagelig at cykle. (Klik på cykelhjul) Fortsæt med at øve så mange forskellige stigninger og forskellige vejoverflader som muligt, så du ved, hvor meget greb hver service giver dig - og det fører os til noget, du måske vil bruge dine bremseteknikker efter behov for at mestre cyklen, men det er vigtigt, at du får det rigtigt.

Start med at holde din vægt over dækket, da dette giver dig det bedste greb på vejen. For at gøre dette, vil du lægge dit udvendige ben ned og også lægge vægten gennem din udvendige arm. Og det hjælper dig med at vende.



Ideelt set skulle du øve dig væk fra trafikken, som på en stor parkeringsplads, og så kunne du lave en otte som jeg er ved at vise dig. (Upbeat musik) Og hvad du vil gøre, når du accelererer ud af kurven, vil du stå op for maksimal acceleration. (optimistisk musik) - For at gøre dette er dit forreste ben på vej ned klokken to til tre, skal du blot glide frem på sadlen, for at holde styret fast, men afslappet, når du rejser dig. Cykel bevæger sig under dig, så don prøv ikke at bekæmpe det.

Denne teknik bruges bedst, når man fremskynder en kort stigning eller holder fart på en rigtig stejl stigning. Vi kan placere uforholdsmæssigt mere kraft på pedalerne på pedalerne end når vi sidder. Dette skyldes hovedsageligt tyngdekraften.

Stående kan endda være en fantastisk måde at mindske virkningen af ​​ujævne veje og gøre din tur lidt mere behagelig. Og på bestemte tidspunkter kan det endda give dig mere kontrol. (glad musik) Som med enhver første gangs færdighed anbefaler vi, at du finder et roligt sted væk fra trafik. - Dette er virkelig gode grundlæggende færdigheder for at komme i gang, og de er også gode at mestre. - Hvis du kunne lide denne artikel og fandt det nyttigt, så giv os store tommelfingre, og klik her nedenfor for flere artikler om færdigheder.

Hvordan planlægger jeg en cykeltur?

47 rejsetips tilPlanDig førstCykeltur
  1. TAG DET ROLIGT.
  2. BRUG IKKE FOR MEGET PENGE PÅ GEAR.
  3. Lær i det mindste det grundlæggende i SPROG I LANDET digplantilcyklusi
  4. Vær ikke bange for at spørge.
  5. VÆR IKKE REDT FOR FORFINDELSER.
  6. Nogen gange har du brug for en løft.
  7. Sæt GPS'en ned, og TAL TIL FOLK.
  8. TAG EN PAUSE.

Vi lever ikke alle i cykelparadis, men med lidt know-how kan vi alle komme mindst et skridt tættere på at køre stille og sjove veje. Så i denne artikel skal vi tale om ruteplanlægning, hvordan vi bruger den teknologi, vi har nu, til at finde fantastiske nye ruter til at køre og derefter følge dem, så hvis du er ny inden for sporten og spekulerer på, hvordan du skal håndtere travle veje kan flygte. Du leder bare efter nye veje til at krydre velkendte ruter.

Forhåbentlig hjælper denne artikel! Så hvad er gode veje at køre på? Lidt afhænger af, hvad du kan lide personligt: ​​Jeg elsker at gå op og ned ad bakker, så længe de ikke er for stejle, mange tak. Andre mennesker kan lide at krydse langs lugen eller køre så hurtigt som de kan. Så vi overlader denne type ruteplanlægning til dig.

Det, der er universelt blandt alle cyklister, er imidlertid kærligheden til rolige, sikre og stille veje, men det skal være: kør ikke, hvor du kører, jeg siger igen for at effekt: kør ikke, hvor du kører, eller kør ikke, hvor du kører! 'ding'Jeg ser meget her, hvor jeg bor i Storbritannien. Jeg tror, ​​at folk kender et par vigtige by- og landveje, og de kender dem, fordi de kører dem. Og fra din bils kokon kan de se rigtig smukke ud: smuk natur, dejlige brede gader, hurtig bevægelse og hvad der ikke er, der ikke kan lide! Nå, hurtig bevægelig trafik til at begynde med: disse veje er dårlige til cykling, og alligevel er de så ofte fulde af cyklister Veje at køre Dette er hvor teknologien kommer ind, så der er et par dedikerede ruteopdagelsesapps og websteder, som vi bruger her på GCN en kaldet 'Komoot', og de har også en fantastisk gratis version og en premium-mulighed.

Det er super nemt. Så nu er jeg på din hjemmeside. Jeg klikkede på ruteplanlægningssiden.

Jeg gav mit udgangspunkt, en fremragende cafe, som jeg kender, og jeg satte en destination, der er en fremragende tebutik, køb note og Komoot bogstaveligt talt gjorde resten, som jeg ved af erfaring, at det er gader, jeg ville vælge, og Komoot fandt dem, fordi det har alle mulige intelligente algoritmer, data, som det har adgang til fra sine egne brugere, og også ting, der kaldes højdepunkter der, der blev efterladt af de folkelige folk og styrer mig til at være enige om store ting for cyklister. Så i dette tilfælde er strålende stier fra Portbury til Clevedon nu, som du kan se, det er en outback, nu er jeg i humør til en looping-sti, der lyder godt, og efter et stykke tid kan du se Komoot bogstaveligt talt en loop-performance oprettet. Nu er der masser af andre små muligheder her at lege med, inklusive hvilken slags rute du vil have.

Så jeg tog en cykeltur, som normalt er de mest støjsvage veje derude, giver mig også grus eller hurtigere vejture, hvor langt min rute er: i dette tilfælde 44,1 kilometer fortæller det mig, hvor meget klatring der er, og hvor på ruten det kommer ned til, ved denne højdeprofil nedenfor, og det giver mig endda en anslået tid, og det er baseret på hvor fit jeg tror, ​​jeg er, som du kan se, gjorde jeg mig selv til ydmyg, ret generøs vurdering af min egen Fitness besluttede.

Der er tre måder, hvorpå du kan følge denne rute: Den første er old-school-ruten, hvor du omhyggeligt nedskriver sving-for-sving-instruktioner, jeg er ikke med på et kort, der derefter bliver vådt og svedigt helt sikker, hvorfor det vil du bestemt ikke længere. I stedet kan du bruge din telefon som en slags navigationsenhed. Så Komoot har en app, og når jeg blot klikker på min rejse, starter sving-for-sving-navigationen enten akustisk, når jeg vil lægge min telefon i lommen eller visuelt når jeg har en bakke, som giver mig mulighed for at klippe min telefon til styret. Den tredje teknik er at bruge en GPS-cykelcomputer som denne. Så dette er en Wahoo, og faktisk kan jeg synkronisere den med min Komoot-konto, hvilket betyder, at jeg kan følg min Komoot-rute ved et tryk på en knap Hvis du vil undersøge lidt mere om din planlagte tur, inden du går, måske fordi du skal derhen, så der er lidt mere til det, har du investeret mere, så Jeg anbefaler Google, at jeg bruger dette hele tiden, meget af det, til optagelse, men faktisk er det super nyttigt, når du kun har en op. Du vil muligvis få en idé om, hvordan vejen ser ud, endda hvordan vejoverfladen er er og også trafikforholdene, fordi du kan være temmelig sikker på, at Google Street View-bilen forårsager trafik fic jam Den gamle gamle cyklist vil sandsynligvis også gøre det, hvilket er et klart rødt flag, og det er naturligvis super nemt at bruge.

Jeg tror ikke, jeg har brug for at forklare. Men uanset ego trækker du den lille orange person ud på gaden, som du vil tjekke ud i dette tilfælde strålende gyder Portbury til Clevedon og undskyld forresten dig selv med en idé om min internethastighed. Åh, lad os gå: 'uforståelig'.

Brilliant Lane Portbury til Clevedon, faktisk ser det godt ud. I sidste ende er lokal viden en stor ressource, der bare venter på at blive udnyttet, hvad enten det er digitalt på sociale medier eller i det virkelige liv - folk går til din lokale cykelbutik, som altid er en bonanza, eller en lokal cykelklub også, for eksempel bare tilfældige cyklister, som du ser i min erfaring, er altid mere end glade for at chatte om ruter, så du kan helt sikkert få mest muligt ud af det og derefter også dele dine tip, og jeg er sikker på, at du byggede en Byg et fantastisk vejnetværk og bygg derefter skrædder -lavede sløjfer. Det er præcis, hvad du nyder, og hvor du holder den tid, du bruger på travle veje, til et absolut minimum.

Forhåbentlig var denne artikel nyttig. Giv det store tommelfinger, hvis du nød det, og vær sikker og nyd at køre. Det er en smuk ny vej

Er cykling i 30 minutter om dagen?

Cyklingøger din udholdenhed på og af cyklen

Træner på cyklen i det mindste30 minutter om dagenvil opbygge din kardiovaskulære og muskulære udholdenhed. Ved at gøre en konstant indsats, vil du bemærke en forbedring af din aerobe kapacitet, så du kan cykle længere eller på mere intense forlystelser.

Ridning kan tage alle mulige former og størrelser, men hvis du virkelig er presset til tiden, kan du bygge en ordentlig tur på 30 minutter. Nå, vi troede, at vi ville prøve det og se, om vi kan få en ordentlig køretur på bare en halv time, tag en undersøgelse i gcn-appen, hvilket drev du foretrækker. Da omstændighederne ikke er de samme for alle, vil vi vise dig nogle eksempler fra det virkelige liv på, hvad vi som gcm-moderatorer gør, når vi kun har 30 minutter til at lave itapenlets til at cykle sko 30 minutter, det er ikke meget lang tid at få en at lave ride på vejen.

Jeg troede, det ville tage mig 30 minutter bare at komme ud af døren med mit gear på Mypike, det ville være ret meningsløst for mig en rigtig anstændig session på 30 minutter på turboen med skift og brusebad efter en kort, skarp session 2040'erne, og jeg skal bare gøre dette så ofte som muligt med en opvarmning og en afkøling, så jeg tror, ​​jeg kunne lave 10-15 sæt, som jeg kunne gøre for at blive organiseret, så jeg går og gør mit udstyr klar og min cykel klar okay jeg synes, det er den hurtigste ting, jeg nogensinde har flyttet for lidt over to minutter siden, og tiden sidder fast i garagen, jeg forventede næsten fire minutter, men jeg har penge, og jeg skal virkelig tænde blæseren, for jeg har lyst det bliver temmelig varmt, så jeg tænder dette, okay, så nu er jeg fire minutter og 30 sekunder i min opvarmning, jeg fik ic 20 sekunder før h startede min første indsats tænkte ok nu er det min tur jeg føler en lidt mindre stresset, jeg mener, jeg havde ikke den bedste opvarmning, jeg har normalt gode 10-15 minutter, men ja, jeg tror, ​​vi kommer ind i disse første aktiver, jeg tager dem i starten lidt let, og så kommer vi ind i dem, så jeg har fire sekunder, så jeg må hellere gå væk det meste af tiden, jeg ved ikke engang, hvilken ugedag det er, så giv mig 30 minutter og du ved, det bliver en uhyggelig fest, uanset om det er koldt udenfor, og jeg ikke ønsker at være udenfor, jeg er her for længe, ​​eller jeg har noget at gøre med familien, jeg ved, jeg skal gøre det hurtigt, så jeg har normalt at puste trafikprop for at komme ind i zonen skift tøj, vi skal ramme det, vi skal ramme porten lige når jeg kommer ud af døren, intet rod omkring to tre minutter bare for at blæse spindelvævene ud af mine ben for at varme op mig op, gør det behageligt på cyklen og derefter tempo en puls på 120 til 140 i fem minutter bare for at komme i bevægelse, så jeg kan forberede mig til den træning, jeg skal til, så vi har tre minutter til at trykke på skødet timer bare for at rejse sig. I de næste fem minutter vil jeg opretholde en dejlig høj kadence. Jeg vil ikke stramme musklerne, især når du ikke har meget tid, du ikke ønsker at fokusere på at mestre Biggear for at få pulsen super højt ud af porten, du vil bare holde dit tempo i en iskoldance nå højt arbejde på det kardiovaskulære system stress ikke nødvendigvis hele kroppen, der kommer senere om et par minutter, pas ind i en tur på 30 min. det bliver svært, men jeg tror det er gennemførligt, og jeg vil benytte dette som en mulighed for bare at tage på en dejlig cykeltur, sprede mine ben, træne mine lunger, være et med naturen, et fredeligt øjeblik midt i en måske ret stressende arbejdsdag ja ja min dage er stressende, de er bedre, skift tøj. Vent på, du er ikke her, se væk efter en anden smule privatlivshjelme checkokay, jeg er klar, jeg er væk, jeg er ude af døren, jeg er ude i det fri åh, føles godt at være ud nu, det tog mig to minutter at blive klar, fordi jeg skar alt det forbandede just-kit ud af døren på cyklen, jeg tillod mig 13 minutters køretid, at jeg skal gøre en vej på mine lokale gader, og mig gjorde dette, fordi jeg ikke vil vælge en løkke, der kan være længere, end det sandsynligvis ser ud på papir, og også fordi det betyder, at jeg ved, at jeg bare skal vende om og komme tilbage, så jeg kan være tilbage til tiden, så hvis jeg gør 30 minutter? i en retning 13 minutter tilbage, det er 26 minutters samlet rejsetid, så jeg har de to minutter klar til at blive klar, tillad mig to minutter mere at skifte bagefter, fordi jeg har et meget vigtigt møde efter det, så jeg er nødt til at sørge for at jeg ' Jeg er tilbage i tiden, så alle skal være i stand til at køre en tur i absolut høj kvalitet på 20 minutter, 26 minutters køretid, jeg slap væk i en halv time, jeg kom af cykelsko, men jeg er ligeglad, jeg besluttede at skrive en sang om det at skrive, jeg har vådt vådt vådt vådt cykelsko og virkelig ville have mig til at synge for bluesnow min 30 minutters træning, jeg kommer ud og går op ad nogle bakker i badet, hvor jeg bor, fordi de er virkelig tæt, så forhåbentlig kan jeg gøre en god 10 minutters vo2 max-anstrengelse i dette vindue, hvad skal jeg gøre? fordi det tager mig 10 minutter at blive klar, så jeg har kun 20 minutter tilbage til at klatre op inutes, gennemsnittet er 10, det er svært, men jeg tror, ​​jeg kan gøre to anstændige reps her, cirka 380400 watt, og så er det cirka 10 minutter på denne slags vo2 max endstop-samtaler var jeg på turbo i 19 og et halvt minut nu stoppede jeg med at tælle, hvor mange 20 sekunders indsats jeg lavede, men jeg begynder at vågne op, jeg sværger, min hjerterytme stiger, så jeg får en god træning antager jeg Jeg er fitfive mere, så det vil betyde yderligere fem minutter åh nej jeg er nødt til at køle ned ja fem mere og derefter to minutters nedkøling virkelig bare drej mine ben og se om jeg kan kan bevæge mig på bare tre minutter, der vil være næsten alt i orden, lad os gøre lidt mere indsats, jeg vil gerne have det nu, men jeg er kun på vej i en dejlig, let ti minutter sen Virkelig, jeg fik mig færdig herovre det andet, lavede min anden rep, og klokken går i cirka 26 minutter, hvilket betyder, at jeg har fire minutter til at komme hjem og blive ændret, det er dumt idé oh godoh, jeg må hellere lade mig fnise så meget for en cool downokay, så jeg vil ikke være på vej i syv minutter, men jeg troede, jeg lige var stoppet, fordi jeg fandt nogle gode brombær.

Jeg mener, at jeg normalt kommer her om efteråret for at plukke dem være så tidligt i sæsonen for at være ærlig, og og jeg har lige bemærket dem her, jeg bliver nødt til at stoppe og se, jeg prøver dem bare meget saftige, men alligevel en smule tærte en lidt vred de kunne have været stående lidt længere to uger jeg synes det er godt at vide alligevel, jeg knækker bedre, fordi det på en eller anden måde bruger lidt dyrebar tid, jeg er meget heldig at have dette som en lille fræk tur i min frokostpause for at fortælle dig bjerget er en stejl stigning undervurder det ikke ordentligt, jeg nåede det midt i Myride og Carrick på skjorte og lige på broen over floden nu, og hvordan du kan se et helt vidunderligt udsigtspunkt herfra, floden er temmelig opsvulmet Jeg skulle sige, at vi havde meget regn, så det ser ret mørkt ud. Eget rødt denne stakkels fyr kano havde lidt af det en ulykke, tror ikke, han får en kanotur på en halv time en halv time åh Jeg mistede lidt, jeg må hellere gå tilbage, for godt, så ruterne taler strategisk og for at være ærlig har jeg lidt med mig selv for at komme op Downsiskin hill, det tager mig 30 minutter at komme her og på vej tilbage er det hele op ad bakke, det er ikke i min plan, jeg har ikke tænkt på det, jeg har det overhovedet ikke tænkt igennem, så jeg er nødt til at bevæge mig, hvis jeg skal gøre dette møde, fordi det faktisk er et vigtigt møde. 30 minutter fik alt rigtigt, så jeg er lige færdig med denne sætning to minutters tærskel sidste 30 sekunder, jeg rammer hårdt, og jeg vil tag en pause på to minutter, 30 sekunder alt sammen, så de første to minutter er færdige, nu har jeg to minutter fri, og jeg vil stort set bare køle ned, så gør jeg det igen, yderligere to minutter. Jeg kom her til denne lokale sandkasse bare for at få en god anstrengelse, det er spændende og have lidt off-road sjov for mig, så jeg nyder virkelig at bruge 30 minutter af min dag, sandsynligvis som mange af jer, off-road-delen er ikke Det betyder ikke noget, så jeg har 60 sekunder tilbage til at hvile, så gør jeg endnu en to minutters indsats, så gør jeg også nogle off-the-bike-opgaver, ja, lad os starte den anden heroppe , vi har det andet sæt færdigt, vi har stadig to minutter, og så slår jeg for mit sidste sæt af disse tærskel-Vo2-intervaller, at jeg ikke havde meget at huske, denne session havde brug for mit udstyr mine sko, min cykel, og jeg glemte en svejsehul tre mere. Jeg kan bare gøre en indsats, og jeg kan ringe ned. Jeg vil altid anbefale at lave en god opvarmning og foretage et godt telefonopkald, når du laver en session som denne da, men enten troede jeg, jeg fik det igennem, men Jeg har helt klart ikke ret i at komme op til 27 minutter, og jeg fandt ud af, at en nedkøling på to minutter efter en så intens session ikke er lang nok til mine ben brænder stadig, mit hjerteslag er stadig ret hurtigt, og hvis jeg går af nu, vil mine ben hader mig i morgen, så jeg bliver på turboen i et par minutter mere bare for at køle ned ordentligt, så jeg ikke får smerter senere, men hvad tænkte jeg, tre minutter på at komme ud og tage et bad? og det viser sig, at jeg ikke har planlagt så godt, jeg bliver så hårdt som muligt for at komme hjem mod Hillah Power, så disse intervaller er færdige, nu er det tid til at gøre noget fra cykelarbejdet, hvis jeg parkerer cyklen og nu holder jeg 20 sekunder ud, så mens jeg arbejder mig tilbage nu, vil jeg fortsætte denne indsats, nu en mere, jeg føler mig syg, også for alt det, jeg har det område, jeg er i, bor aldrig rigtig, jeg har aldrig været for langt hjemmefra, jeg har en sidste indsats at gøre, det gør jeg kun ved siden af ​​vejen, mens jeg vender tilbage til mit hus Okay, nu 20 sekunder lige lykkedes det mig at teste det over stigningen og Jeg er ved at rejse hjem nu, jeg tror, ​​jeg er klar, jeg har 25 minutters kørsel, så jeg har tre minutter til at komme hjem, to minutter, for at blive ændret, og så er jeg tilbage til arbejde i en halv time, så nu er jeg overbevist om, at jeg vil se det ved mit skrivebord, så jeg har lige lavet mit møde, og jeg har måske ikke lavet de mest episke ture, men du ved hvad det ikke betyder noget, fordi jeg jeg har Frisk luft, og jeg er lidt trænet, er bedre end intet nogle gange i livet, vi gør ikke noget, fordi vi ikke kan gøre alt, vi vil hellere ikke gøre noget end at gøre lidt, og du ved, nogle gange alt hvad du har at gøre er let at komme derude, vride benene og prøve det, og det er den magiske ret, så jeg går tilbage og bygger det hele ind i min tur, så jeg er tilbage på min plads omkring minutter, og jeg ved, at jeg har fik allerede mine uhthree minutter - Varmede op Jeg lavede min lille smule let tempo Jeg gjorde mine to minutter til to minutter af cyklen og løb med sprints nu gør jeg et par Let A quick sprint for at afslutte denne sidste, så det er det 3 0 minutter med mig ser ud, hvis du kan hoppe ud derfra, få dig til at føle dig bedre, du får blodet til at strømme i din hjerne, du vil føle dig meget positiv, du vil føle dig godt, du har noget i det lidt er bedre end intet er uanset hvad sige have det sjovt, skal du være sikker på tak fordi du overhovedet kiggede. Jeg håber, at du nød denne, og jeg håber, det inspirerede dig til at gå på din cykel og nyde disse mindre forlystelser, men lad os det vide i kommentarerne nedenfor, gør eller foretrækker træning eller foretrukne små landture som jeg virkelig gerne vil høre fra dig som vi alle gør, og lad os det vide i kommentarfeltet nedenfor, nu kan jeg godt lide at høre din inspiration, jeg må hellere vende tilbage til mit møde, fordi jeg lige har spurgt det, vi ses snart omhyggeligt, tak for at se alle sammen og have det sjovt at ride

Hvad er en god afstand at cykle dagligt?

Voksne mellem 18 og 64 år skal udføre fysisk intensitet med moderat intensitet i to og en halv time hver uge for at holde sig i form. Men hvis du ercykling, så skal du gøre det i mindst 30 til 45 minutterhver dagfor kortere sessioner eller 2 til 3 gange om ugen for længere sessioner på en time eller mere.

Mange mennesker. Jeg er sikker på, at jeg ser på en cykelsadel og tænker, at det ikke kun skal være ubehageligt, men det er sandsynligvis også dårligt for dig. Du ved - forårsager skade, smerte, følelsesløshed og, hos mænd, måske erektil dysfunktion, måske prostatakræft.

skumrulle cykling

Og alligevel cykler mange af os og har slet ingen problemer. Nogle cyklister gør det på den anden side. Det har jeg, så jeg kan fortælle dig, at når der sker noget, er det virkelig bekymrende.

afvis bænk russisk twist

Se - dette er min 'åh min gud! Min penis er blevet helt følelsesløs! 'Vi kommer tilbage til dette, når vi udforsker problemerne omkring mænds sundhed og cykling. For at gøre dette har vi gået sammen med en af ​​Storbritanniens førende urologer - en mand ved navn Anthony Koupparis - for at give solide, praktiske råd, som alle mandlige cyklister skal lytte til, og når du har brug for en anden grund end omfattende klinisk erfaring for at tro hvad han siger, at han også er en jernmand, og disse fyre bruger meget tid i sadlen. Før vi dog starter, her er en hurtig anatomi-lektion.

Det er mig, som jeg cykler på. Dette er nu et skelet, der kører på cykel, og det gjort er et nærbillede af en penis.

Stop med at fnise i ryggen. Det er hverken godt eller sandt i målestok. Alligevel, vittigheder til side, er det virkelig vigtigt at forstå vores egen anatomi.

Du ved, jeg er sikker på, at når du kører, er din penis og testikler normalt godt skjult. Området med blødt væv mellem din bagdel og dine testikler kaldes din perineum, og når du er på en cykel, er dette område i kontakt med din sadel. Under huden er din urinrør, som er røret, der forbinder din blære med omverdenen via penis.

Perineum er også hvor de store blodkar og din pudendal nerve er placeret, hvilket giver en fornemmelse af området og derfor også hjælper med erektionen. Over perineum er din prostata, en kirtel, der producerer sædvæske, og som krydser urinrøret. I betragtning af vores anatomi og sadlenes form ser det ud til at være rimeligt at sammenhænge mellem cykling og smerte eller følelsesløshed, erektil dysfunktion og prostata problemer, men lad os se nærmere på det.

Men ingen bekymring. Det bliver ikke mere levende end hvad du allerede har set, de foreslog Anthony at nedbryde dette emne. Så vi har følelsesløshed, erektil dysfunktion og også prostatakræft, især prostatakræft.

Lad os starte med døvhed og først og fremmest, kan jeg fortælle det? Er du min følelsesløse penishistorie? - Det ville være, ja

Jeg tror, ​​vi kender hinanden godt nok til at fortælle mig om det. Det var, da jeg var i en vindtunnel i Indianapolis, og vi lavede en vindtunneltest, i hvilket tilfælde skal du sidde forsigtigt på en cykel i 30 minutter, mens din cykel gør en fuldstændig fejning af vindvinklerne. Hvad det betyder Du skal være helt bevægelig i din overkrop, fordi enhver form for ryk kan forvride resultatet.

Så det er en virkelig kunstig situation at cykle, og efter de 30 minutter kom jeg ud og indså ret hurtigt, at jeg absolut ikke havde nogen fornemmelse i min penis, som faktisk foregår, for heldigvis ved du, at fornemmelsen er vendt tilbage. Så i slutningen af ​​dagen tror jeg, at der ikke skete noget på lang sigt, men hvad sker der på kort sigt? Dybest set på grund af det pres, du lægger direkte på perineum, presser du på nerverne, og du trykker på nogle af blodkarrene, og det er det, der forårsager følelsesløshed. Efter en periode med at sidde på en nerve, vil det tage nogle meget mindre skader, som ikke er langvarig skade, det fører dybest set til følelsesløshed i det område, det tjener, hvilket er, hvad der skete med dig.

Så det svarer til at falde i søvn i en underlig position og vågne op med dine arme helt døde, og det er massivt foruroligende, men følelsen kommer ret hurtigt tilbage, og der er ingen langvarig skade. Meget ligner det lige rigtigt. Så hvad skal vi så gøre? Hvis vi lider af døvhed efter at have kørt på cykel, hvad er så den første anløbshavn? Hvis du finder ud af, at dette sker, skal du gå på cyklen, og den bliver følelsesløs bagefter.

Jeg ved mere end jeg gør, du får en ordentlig cykeltilpasning og nogen til at se på din sadel og alt, hvad der følger med den. Hvis du går på din cykel i lang tid, og hver gang den er følelsesløs i det område, og den forbliver følelsesløs, og så gør du det samme igen og igen, vil du uundgåeligt forårsage langvarig skade, men sund fornuft overtager det, og når det får bare den rigtige cykelpasning og sadel. En enkelt følelsesløshedsperiode derefter vil ikke forårsage nogen langsigtet skade på fornemmelsen i dette område eller nogen erektioner og lignende.

Derefter ville det næste emne være erektil dysfunktion, og baseret på hvad vi har hørt om følelsesløshed, er der en sammenhæng mellem cykling, gentagen følelsesløshed, der fører til erektil dysfunktion? - svaret er nej. Mere vigtigt er vigtigheden af ​​erektil dysfunktion i første omgang. Processerne, der fører til erektilproblemer, er nøjagtigt de samme som de processer, der fører til hjerte-kar-sygdomme, som fører til et hjerteanfald.

Så hvis du har diabetes, forhøjet blodtryk eller røg, har du sandsynligvis erektil dysfunktion, men du har sandsynligvis også hjertesygdomme. Faktum er, at de fleste middelaldrende begynder at cykle. Hvis du er en cyklist nu og i den bestemte alder udvikler erektil dysfunktion, skulle din første tanke ikke være, 'Åh, dette er min sadel' bare på grund af cyklen. 'Det skulle være, jeg vil ikke begrave mit hoved i sandet. Dette kan være en indikation af noget, der ikke er blevet diagnosticeret.

Jeg er nødt til at få dette tjekket ud, hvilken type skade på din pubic nerve, der derefter vil føre til erektil dysfunktion. Så er det faktisk ret svært at gøre det? Den underlige følelsesløshed, der påvirker din perineum, vil ikke give dig erektil dysfunktionsdysfunktion. Gå og få det tjekket ud.

For det første at have en ordentlig MOT fra hjertets synspunkt, hvorfor så ikke have en erektionsproblembehandling? Jeg mener, cirklen er kommet fuld. Det er gået fra at være en lidt latterlig ting til et reelt helbredsproblem, som du kan få ordnet. Og så finder du dem.

Hvad med prostata-relaterede problemer og især prostatacancer. Heldigvis har cykling ingen effekt på prostatakræft. Men det er ikke kun, hvordan prostatakræft udvikler sig, det er også spørgsmålet om, hvorvidt du screenes forkert for prostatakræft.

En af de ting, vi bruger til at give en indikation af en risiko for prostatakræft, er at have en blodprøve, og der er en tanke om, at hvis du cykler meget, kan du irritere din prostata, og det kan være din blodprøve, der kaldes PSA kaldet kunstigt hæve blodprøve en prostataspecifik antigenblodprøve, der kommer til det punkt, du gjorde, at blodprøven er kunstigt forhøjet, og så har du en hel række tests, som du aldrig havde brug for, fordi du cyklede, og det er faktisk ikke sandt, ikke det - der er en chance for, at det kunne blive påvirket en smule, men hvis man ser på laboratoriebaseret forskning på mange, mange molekylære markører for prostatacancer, cykling og motion gør ingen forskel for nogen af ​​indikatorerne for prostatacancer, så cykling er god Du får montør, det forbedrer din kardiovaskulære sundhed alle de ting, der reducerer din risiko for kræft, og det påvirker ikke upassende test af prostatakræft, og så fortsætter det. Heldigvis er der ingen høj risiko for prostatakræft. Hvad vi skal gøre som fyre er at tænke over det.

Så når vi bliver ældre, er sandsynligheden for at udvikle prostatakræft højere. Den første ting du skal gøre nu er at være opmærksom på nogle af symptomerne nu, de ting vi ser ud til er ting som vandarbejdssymptomer, rygsmerter, problemer med blødning i vandet, den slags ting, hvis du er bekymret for disse ting, hvis du oplever disse ting igen, skal du enten se en urolog eller en huslæge og have en rimelig diskussion om vurderingen. Det betyder ikke automatisk, at du bliver screenet for prostatakræft, men den pågældende læge vil lede dig gennem de gode ting ved eksamen og muligvis ulemper ved en eksamen.

Så kan I to beslutte, om de vil fortsætte eller ej. Jeg vil ikke have, at fyre overhovedet ignorerer det. Og for det meste finder vi disse ting meget tidligere i disse dage, og de kan sorteres fuldstændigt.

Hvilken alder taler vi om her? Hvilken alder skal du bekymre dig om? Og jeg sætter pris på, at der sandsynligvis er tragiske eksempler, du kender, tidlige tilfælde, men du har ret.

total konditionering træning

Så og med min i min praksis, har jeg et meget forvrænget billede. Så vi har så stor praksis, at du får patienter i 30'erne til 80'erne og 90'erne til at tænke over det, og hvis du har nogen bekymrende symptomer, skal du ikke få panik, så begrav ikke hovedet i sandet og føre. Har en rimelig diskussion og vurdering af, hvad problemet er, hvis der er røde flag at handle på, og hvis du har brug for dem, så der er ingen sammenhæng mellem cykling og prostatacancer, men prostatacancer er en stor for en stor del af cyklister Problem bare fordi de er mænd, de er middelaldrende, så det er nødvendigt at tænke over det. Jeg ved ikke om dig, men min største takeaway fra denne samtale med Anthony er, at vi sandsynligvis ikke bør tage vores helbred for givet. Vi skal stå over for vores egen dødelighed og faktisk søge hjælp, når vi har brug for det, fordi vi ikke får tynde gs er sandsynligvis det største problem, som vi alle vil stå over for.

Nu har jeg sandsynligvis givet lidt for meget information, end jeg har givet dig Fortalt om min følelsesløse penis i vindtunnelen Men jeg tror i den forstand måske vi alle skulle prøve at føre en samtale med måske vores venner i klubben, der kører den i weekenden i det mindste har denne artikel, jeg tror, ​​det ville være et positivt udgangspunkt. Sørg også for, at det giver mig store tommelfinger op for at takke Anthony for hans tid og utrolige delingsoplevelse med os, og hvis du gerne vil se en anden artikel om det samme emne. Vi har bare en på denne kanal, der hjælper dig med at købe den rigtige sadel, så du kan møde det første problem med døvhed.

Hvad er 75-reglen i cykling?

Det75-procentHerskeangiver, at i det mindste i løbet af en given træningsuge75procent af dine miles (eller tid) skal være på eller under75procent af din maksimale puls (MHR).

Kan du tabe mavefedt ved at cykle?

Ja,cykel kanHjælpmister mavefedt, men det vil tage tid. En nylig undersøgelse viste regelmæssigtcyklingkan forbedre sig genereltvægttabog fremme en sund vægt. Tilreduceresamlet setbugomkreds, aerobe øvelser med moderat intensitet, såsomcykling(enten indendørs eller udendørs), er effektive til at sænkemave fedt.2. februar 2021

Kan jeg miste mavefedt ved at cykle?

Forbrænder cykling fedt? Ja. Selvom dinmavemusklerne arbejder ikke så hårdt som dine quads eller glutes, når du kører, mencyklingaerob natur betyder, at du brænderfed.2. jan 2020

Reducerer cykling mave?

Ja,cykel kanHjælpmister mavefedt, men detviljetage tid. En nylig undersøgelse viste regelmæssigtcyklingkan forbedre det samlede fedt tab og fremme en sund vægt. Tilreduceresamlet setbugomkreds, aerobe øvelser med moderat intensitet, såsomcykling(enten indendørs eller udendørs), er effektive til at sænkebugfed.2. februar 2021

Hvad er regel 1 for cykler?

Mens minimumnummerafcyklerman skal eje er tre, det rigtigenummerer n +1, hvor n ernummerafcyklerejes i øjeblikket. Denne ligning kan også omskrives som s -1, hvor s ernummerafcyklerejet, der ville resultere i adskillelse fra din partner.25. oktober 2018

Er cykling god i over 50'erne?

Folk i alderenhalvtredsår ogoverhar meget at drage fordel afcykling. Aerob træning med lav effekt som f.ekscyklinger perfekte tilover-50'erneder ikke længere kan foretage øvelser med høj intensitet; måske fordi deres knæ ikke er somgodtsom de plejede at være.8. jan 2018

Hvor kan jeg tage på en cykeltur?

Backroads Bike Tours 1 Østersøen Ocean Cruise Bike Tour 2 Berlin til Prag Bike Tour 3 Bordeaux & amp; Dordogne Bike Tour 4 Bretagne & amp; Normandie Bike Tour 5 Burgundy Bike Tour 6 Canadian Rockies Bike Tour 7 Champagne & amp; Alsace Bike Tour 8 Classic Provence Bike Tour 9 Kroatien & amp; Slovenien Cykeltur 10 Kroatien Cykeltur Flere varer

Hvor lang er en cykeltur i Europa?

Find en cykeltur, der udforsker Europa. Der er 688 ture at vælge imellem, der varierer fra 3 dage til 31 dage. Den mest populære måned for disse ture er september, som har flest afganger. 'Selvom turnoten sagde, at aldersgrænsen er op til 99 år, men denne tur er fysisk' Book med fleksibilitet.

Hvem er lederne af cykelture?

Vores cykelture ledes af ekspert Trip Leaders, der kender de mest naturskønne cykelruter - langt fra folkemængderne og nedsænket i skønheden i den region, du er kommet for at opdage.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Boxing Day handler USA - hvordan man håndterer

Er der Boxing Day salg i Amerika? Boxing Day-salg er ikke en fremtrædende tradition i USA, selvom mange detailhandlere ofte begynder at sælge efter jul den dag.

Bedste cykellamper - anførte spørgsmål og svar

Er LED-lys gode til cykler? At være genopladelig er fantastisk og alt, men det betyder, at når du først er på farten, kan du ikke bare smække et nyt par AA'er, hvis du løber tør for juice. De bedste cykellamper bruger dog lysdioder til at indikere, hvor meget batterilevetid du har tilbage, så der er virkelig ingen undskyldning.

Brudt rygsøjlegenopretningstid - mulige løsninger

Kan du gå med en brækket rygsøjle? Afhængigt af hvor alvorlig din skade er, kan du opleve smerter, gåbesvær eller være ude af stand til at bevæge dine arme eller ben (lammelse). Mange brud heler med konservativ behandling; dog alvorlige brud kan kræve operation for at justere knoglerne.

Driver på italiensk - hvordan man afregner

Hvad betyder Cuesta på italiensk? : en bakke eller højderyg med et stejlt ansigt på den ene side og en blid hældning på den anden.

Specialiseret sikringskomp. - praktisk løsning

Hvor meget koster en specialsikring Comp 29? Den svageste del er sandsynligvis niveaubremserne. De er selve basisspecifikationen, ikke engang niveau T. Ved 190 kg føler jeg bestemt, at jeg har brug for lidt mere stopkraft. Heldigvis kommer XL med 180 og 200 mm rotorer, hvilket er den frelsende nåde.

Ydeevne blodprøvning - hvordan man løser

Kan en blodprøve fortælle dig, hvor atletisk du er? Blodtrækninger og fysiologiske tests giver os ikke nok information til at fortælle, hvad der gør en atlet fantastisk, eller hvordan man gør en atlet bedre. Stadig, hvis en atlet er sund, spiser rigtigt og ikke overdriver deres træning, har de en bedre chance for at præstere bedre. 2018.