Vigtigste > De Bedste Svar > Cykelraseri - almindelige spørgsmål

Cykelraseri - almindelige spørgsmål

Hvorfor raser cyklister?

En cykelraserihændelse kan starte, fordi encyklist, chauffør eller fodgænger mener, at en anden vejbruger var uhøflig og overtrådte trafikregler eller i mange tilfælde fordi nogen følte, at deres sikkerhed kompromitteres af handlinger fra en anden trafikant.





Og da jeg kører denne bil, er den parkeret på cykelstien. Jeg mener, jeg parkerer ikke min cykel i banen, jeg ville ikke forgylde, det ville ikke freak ud mine pumper Alt en, to, tre, som jeg ikke kan kontrollere, de gader, som jeg kun kan kontrollere mig selv velkommen tilbage til cyklisten - Vrederåd ok nu lad os starte på en lidt dyster note, da vi alle ved, at aMiche var stærk i 30 dage uden en hændelse, men i et øjeblik af svaghed vendte han tilbage, en chauffør gjorde dette mod dig, lad os få ham lige efter at vi hørte en Michel, hvad han havde at sige, kompis, ja, det hele startede, da min kone besluttede at vaske bil, hun ved ikke, at det er dårligt for miljøet, eller hun er ligeglad med, hvem hun er Bigoil selvfølgelig skiller jeg hende, men jeg inviterer hende? Advokater med papirerne Jeg blæser gennem et rødt lys, og denne idiot smækker mig virkelig en last af hans bil med din hånd, du er ulovlig. Se i vinduet som en last, du ser mig ikke, selvom du unødigt snuser for at sige der var et skænderi, og inden jeg gik ud blandt andre ting, brækkede jeg tåen og sparkede hans dæk, så hvem er idioten nu, han skal betale for det, fordi han nu er lovligt autoriseret. Jeg kender som cyklister, vi handler med meget vrede , okay, men vi er her for at tale om det i går, en chauffør fortalte mig at køre på min cykel fortov, din dumme kammerat okay, og hvordan hjalp det dig, han vil ikke gøre det igen okay er blodet på din skjorte, jeg gætte du vidste det sidste gang han kalder mig selvtilfreds, okay, jeg tror, ​​vi alle har råd til at være lidt mindre selvtilfredse over at være selvtilfredse med at bekymre os om vores pl aneten, ja jeg vidste, at disse chauffører ikke engang lærer vores videnskab, vi ved, de er små blinkende lys, hvad Jeg har lavet det sidste er at få en voodoo dukke fra en carone to tre fyre, vi skal få vejen til at finde disse vrede biler og lastbiler og varevogne motoriserede køretøjer ja giveokay husk det eneste du kan gøre er at fokusere på hvordan man undgår at blive udløst to ud af seks af jer argumenterede på vej her hvad fortæller dig at du havde en hændelse okay tre ud af seks? Du gjorde noget, ja, jeg er forsinket til en levering, så jeg bomber en bakke og min faste gearcykel midt om natten, klædt helt i sort i en snestorm, jeg har spændt et barn foran baby i ryggen, jeg vil skære ned på to børn, jeg er babysitly, jeg hader børn alligevel. Jeg kigger op og ser disse forbandede sindssygdomme sende en sms til mig og køre min mobiltelefon for at advare myndighederne. Dernæst glider jeg på en skøjtebane og alle tre af os gennem hospitalet åh min gud og chaufføren slap sandsynligvis væk skotfrit, sandsynligvis hjem til hisman chill okay fyre du ser ikke et mønster her du går ind i disse situationer blæser biler gennem stopskilte alle ved et stopskilt er et nej -kørsel tegn perbike ting er så ubarmhjertigt, at du ikke kender skaderne på en krop? gør mod en motorcykel, du tror ikke, jeg er klar til at dø for min sag, nogle gange har jeg denne drøm, hvor en bil rammer mig og dræber mig, og så griner jeg bare ud af himlen, fordi han var så sikker på, at jeg gerne vil være en martyr for det, hvorfor jeg siger, at vi gør hver motorcykel, er et skridt tættere på at få biler væk fra vejen, som ingen lægger mærke til, nej, han har ret, der er med mig, jeg kender den tunnel på bloor street, der fører til et blindkryds, jeg næsten døde der en gang , ja biler vil vi ikke engang se, at Uspain helt sikkert vil dø, og så kan vores børn leve i en verden med en falsk cykel, men hvad vil du ikke gå med dem? Jeg har faktisk ikke en cykel længere. Kvinden tog det med sig, da jeg blev skilt og snyder mig også

Hvorfor hades cyklister i Australien?

australskkultur synes at have en vis bias modcyklister. Mange antager, at det er fordicyklister'tag for meget plads på vejene' - at få det ekstra minut på din dag gør hele forskellen. Andre siger, at de 'ikke overholder vejreglerne' fordi hver P-plater derude er et klistermærke til reglerne.26. 2015.

Hvordan stopper jeg min vrede vrede?

8 tip til at hjælpe chaufførerundgå raseri
  1. Planlæg fremad - Giv dig selv god tid påvej.
  2. Ro dig selv - Lyt til musik, du nyder, slapp af i grebet.
  3. Lad dem gå - Flyt over, hvis nogen skræddersy dig.
  4. Bliv ikke engageret -Undgåøjenkontakt medvredchauffører og give dem plads.
  5. Vær den voksne - Ignorer uanstændige bevægelser.



Hej smarte drivere, Rick med Smart Drive Test taler til dig om at tute i dag. Ja, aggression på vejen. Jeg havde en kommentar fra Nathaniel 1 til 10, og han ønskede at vide, hvordan man skulle håndtere folk, der tønder vejen, mens de kører.

Du vil ikke hindre dem, lave fejl og vigtigst af alt ikke ønsker at ligne en fjols, fordi det er pinligt, når du laver fejl på gaden. Desværre, hvis vi lærer at køre dig på en eller anden måde, bliver barnet kastet i den dybe ende, fordi der ikke er noget sikkert sted at gå. Nå, når du er sammen med en kørelærer eller mentor, en sådan person, er den første ting du skal gøre, at arbejde på en parkeringsplads, før du selv går på en vej.

I det kontrollerede område skal du gøre dig bekendt med de primære kontroller og gøre dig komfortabel under langsomme manøvrer, før du endda rammer vejen. Og gå ikke ud og begynd at arbejde på komplekse kryds som den bag mig. Start i de stille forstæder.



Så du kan vænne dig til sving, højre og venstre sving og lignende. Så horn - hvordan håndterer vi horn? Først og fremmest, når nogen klemmer deres horn, ved du alt, hvad der vil ske, når du lærer at køre, ikke hvis det vil! Det afhænger af, hvornår det vil ske, men ved, at det vil ske; Hvis du ved, at det vil ske, og andre mennesker bliver kede af, at du lærer at køre, vil de tønde, selvom du sidder i en køreskolebil, vil de stadig tune på dig. Så ved det vil ske, og det er bare et spørgsmål om hvornår det vil ske.

Når det sker, træk vejret som min kørelærer, der lærte mig, hvordan jeg blev kørelærer, sagde: hvis folk tyder på dig, har de tre muligheder: 1) de kan vente på dig; 2) de kan støde på dig, hvilket sandsynligvis ikke er noget, de vil; 3) eller de kan bare gå hjem og køle af.

Fordi det bare er et tegn på aggression, og når du lærer, ved jeg, at det er virkelig svært, men du skal trække vejret dybt og komme videre. Fordi du ikke bliver presset og tvunget til at gå af andre mennesker og andre chauffører på vejen, når du ikke skal køre. Især når du drejer til venstre ved et kompliceret kryds som det bag mig.



For hvis du forlader, og hullet ikke er nok, vil du ende i et nedbrud. Og du ender i en farlig ulykke, især hvis du har en passager i køretøjet. Fordi T-bonecrash er blandt de dødbringende ulykker, vi har i dag med hensyn til køretøjsulykker og kollisioner på vores veje.

Så vær opmærksom på, at når du kommer under pres i venstre drejning, giver du ikke efter for det pres. Træk vejret og gå, når du er komfortabel eller sikker. Og hvis du har lyst til at du ikke kan gå og ikke kan holde presset, annullere drejningen - bare gå lige og fortsæt, hvis du ikke vil dreje til venstre ved et komplekst kryds, så er færdigheder ikke der bare kør og drej til højre.

Og så kan du gå tilbage til krydset og gå lige igennem det. Så tut, desværre i dagens sociale køreperiode er dette simpelthen et tegn på vrede på vejen og andre utålmodige. Og det er et af kendetegnene ved social kørsel.

Så træk vejret dybt og fokuser på hvad du laver, ikke hvad andre mennesker laver. De kan gå hjem lige der eller vente på dig.

Så vær opmærksom på, at de bare er idioter. Du er nødt til at fokusere på, hvad du laver! Så dette er vigtigt, hvis du lærer at køre igen. Spørgsmål til mine smarte chauffører: Har du nogle tip til nye chauffører, der lærer at køre, og andre mennesker tutter deres horn? Efterlad en kommentar der i kommentarfeltet - alt dette hjælper de nye chauffører med at lære at køre.

specialpris stubjumper

Jeg er Rick med Smart Drive Test. Tak fordi du så med. Hvis du kan lide det, du ser her, del, abonner, skriv en kommentar i kommentarsektionen.

Tryk også på tommelfingerknappen. Tjek artiklen her på kanalen, når du er på vej til at få dit kørekort eller starte din karriere som lastbil eller buschauffør. Masser af gode oplysninger her og gode oplysninger på min hjemmeside samt online kurser, som du kan købe.

Hold dig til slutningen af ​​artiklen, sjove ordsprog og links til mine andre artikler og min hjemmeside. Tak igen for at se. Held og lykke med din vejtest.

Og husk, det sidste svar henter ikke nødvendigvis det rigtige svar. Hav en god dag. Farvel du vil være i en ulykke, og du vil være i en farlig ulykke, især hvis du har en passager i køretøjet.

Fordi T-bone crash er i øjeblikket en af ​​de dødbringende trafikulykker og kollisioner på vores veje. Så du ved, at hvis du er under pres, går du ikke i en venstresving

Hvordan behandler du raseri?

Chauffører kan klare ved at tage et ærligt kig på deres køreadfærd og forsøge at reducere deres stressniveau bag rattet.
  1. Få dine Z'er.
  2. Planlæg forud.
  3. Din bil er ikke en terapeut.
  4. Skru ned for basen.
  5. Løsn op, og træk derefter vejret:
  6. Det handler ikke om dig.
  7. Fjendtlighed er giftig.
  8. Brug restaurantetikette.

Vejens vrede er en realitet rundt omkring i verden, men at reagere effektivt på det er en vigtig del af vores aktive selvbeskyttelse. Velkommen til dagens aktive selvbeskyttelses lektion Jeg er din vært, John Correa Dagens lektion kommer til os på Gwinnett County motorvejen uden for Atlantain Georgia i USA efter grundig test. Jeg har for nylig ændret min daglige OC spray til Palm Personal Defense Spray, det er dårlige ting, og jeg kan varmt anbefale at læse nyhedshistorien Driveren til denne afhentning er en 18-årig dreng med Dash-cam og her er lidt trafik, det er i Gwinnett County uden for Atlanta, lidt øst for Atlanta, tror jeg, og når ting bliver skør, denne fyr kommer ud af skulderen og begynder at komme ind og springer lidt ind og dem, jeg tror ikke de rørte ved hinanden, men det var lidt stramt, og sådan kommer denne fyr ud, og han er vred på det. Læs nu nyhederne.

Denne fyr har problemer med vrede i trafikken, før vi ikke kan se, hvad der sker med dem side af vinduet, men fyren rent faktisk når ud gennem vinduet, du vil se, hvordan det går om et øjeblik. De skændtes her, kiggede på et slag, og han rammer vores chauffør og griber nøglerne. Du kan se, det er chaufføren af ​​lastbilnøglerne, han har i hånden, vil køre lastbilen til hende, og hvis det er med en flagermus, kommer den ud og går efter fyr, og de har en lille smæk derovre, hvad skete der, at fyren greb ham om halsen og derefter løber ned ad motorvejen, læser nyhedshistorien, hvem? Det siges, at han trak ham en kilometer ned ad motorvejen på over 40 km / t og til sidst lod ham gå. Politiet fangede gerningsmanden her, du kom ud okay, en af ​​måderne til at forbedre dit selvforsvar er at besøge os på vores facebook-side, uploade dit facebook-nummer og se efter aktivt selvforsvar, det vil ri Hvis du klikker på ved at trykke på den lignende knap får du artikler og links fra hele internettet for at hjælpe dig med at blive bedre og tænke på dit selvforsvar på dybere og vigtigere måder, dine værktøjer effektivt inklusive glasset på dit køretøj, og jeg vil tænke på værdien af ​​vores ejendom, og når vi er nødt til at indse, at vi sætter vores liv på banen, hvis vi forsvarer det, tror jeg, vi sagde på kanalen, at vrede på gaden er dum, for forhåbentlig er den ankommet nu, men hold dine kølige venner, jeg får det , du ved, at alle synes, det er en personlig fornærmelse, meget sjældent prøver nogen personligt at gå efter dig på gaden, lad det gå nu, var så dumt, ja det var dumt, jeg ved ikke, hvor disse fyre er fra, han kommer ud af skulderen, dette er ikke et drev måde eller noget, folk jeg bare tror, ​​jeg prøver at undgå trafik eller noget, men lyt, her er reglen, vær ikke en idiot, kør ikke sådan et ryk på vejen fri, jeg tror, ​​at fyren i sort er at komme ud af skulderen til denne anden fyr, der prøver at få sig til at blande sig, kører som en idiot, men her er den anden del af det med føreren af ​​køretøjet med dashcam-looket, der ikke reagerer på venner, du skal bare have det godt, uanset hvad, jeg vil ikke gå med det på grund af det argumenterer du, for nogle gange kommer en fyr ud af bilen, der er en idiot og et stort tidsproblem, nu er jeg nødt til at fortælle dig, at du ser en fyr, der åbner en bildør som denne, jeg bliver nødt til indse nu, at han ikke kommer ud og beder dig om at være hans valentine-venner, han kommer ud derfra, fordi han har problemer med di, han vil give dig et øre, han vil give dig et problem, så han kan ikke fortælle dig nok, hvis du kan.

I dette øjeblik kommer han ud af bilen, uanset om du er til højre og omkring ham eller til venstre. Jeg ved ikke, hvordan trafiksituationen så ud til venstre for ham i det øjeblik, ikke sidde her, hvis du kan hjælp mig, selvom du er nødt til at træde lidt tilbage, men du ved, at du ikke altid kan gøre hans opførsel her nu, bemærk, denne fyr er som om jeg vil kæmpe igen, han kommer ikke til vinduet for at tage din passage rækkefølge her okay, så jeg kan ikke fortælle dig nok, drej vinduet op, sørg for at i dette tilfælde havde du dit vindue i et par sekunder for at få biler op, fordi det er en barriere for dig, men for at undgå at blive såret af denne fyr skal du sørge for dine døre er også låst, brug din bil som en effektiv kraftmultiplikator og effektiv barriere. Jeg siger ikke som en kraftmultiplikator for at slå ham med bilen, men for at holde ham væk fra dig og have en effektiv barriere endnu et forslag her, jeg don ved ikke i øjeblikket, at noget som en pistol ville have været nyttigt her på grund af fyren. Sandsynligvis ikke en objektiv leth al trussel, men det er en af ​​grundene til, at jeg bærer OC-spray, at fyren råber på mig, råber på mig, knytter næverne og gør en sur webbevægelse, hvilket gør dette til en sådan stor mulighed for at komme, fordi du lytter til ham igen, du velsign ham med den varme sauce, og det vil give ham noget andet at tænke over, hvor i helvede kan du komme ud af farezonen Politiets kald, nu har han stjålet nøglerne til vores forsvarere, det er her han tager hans ejendom nu At stjæle hans nøgler er et stort problem, ja det er et stort problem, men når du kommer ud af bilen, husk at du også sætter dig selv i fare, sandsynligvis meget bedre her for at få fyrens nummerplade, fortæl dem dig ved, ring 911, fortæl dem, hvad der skete, fordi politiet dukker op ret hurtigt, og du kan få den fyr ned ad gaden, eller hvad som helst, og se, hvor han er, og få dine nøgler tilbage uden at sætte dig selv i fare et par ting, jeg vil have at tænke over her, springer vores forsvarer ud med en baseballbat tror jeg ikke, at en baseballbat er meget nyttigt - et forsvarsværktøj i et køretøjsbaseret miljø, da det tager meget afstand at svinge effektivt og få magt. Du kan ikke skille dig ud med en baseballbat meget effektivt, du skal svinge den på den. Jeg har travlt med biler og døre og lignende, det vil ikke være et meget effektivt værktøj, så det er ikke et, som jeg virkelig kan anbefale forsvarsværktøj i næsten enhver indstilling, fordi det ikke er Det er virkelig effektivt, og det var slet ikke effektivt til denne fyr her, for hvad vi skal se, er når han nærmer sig bilen og prøver at få sine ting, han taber flagermusen og flagermusen forsvinder og træder nu ind, hun slår kampområdet, nej han har ret til at få sin ejendom tilbage, selvfølgelig har han ingen ret til sin ejendom, men han udsætter sig selv for ekstrem risiko, og så det er ikke smart, du skal være en smart selvforsvarer nu, hvad fanden skal du gøre her, hvis fyren holder dig fast Nå, du vil holde fast i mit liv, og du vil gøre dit bedste, det er præcis, hvad den unge mand gjorde her, heldigvis kunne han holde nok nok, indtil disse ting gik ned, og nu en gang til, når du læser nyheden, sagde fyren, at jeg ' Jeg dræber dig, mens du kører ham ad vejen ved 40 km / t, så i det øjeblik var denne fyr det klart, åh nej, hvad skal jeg gøre, hvis han havde en pistol med sig? vi brugte det i det øjeblik, men lad os lære de bedre lektioner her om, hvordan vi kan sikre, at vi bruger vores bil effektivt, at vi ikke reagerer på trafikvred, at vi måske er noget af en slags for denne type trusler. spray på os, og at vi undgår at sætte os i fare igen for at dække vores æsler

Hvorfor hader cyklister bilister?

Uanset hvor godt du overholder reglerne eller cykler høfligt, er der et mindretal afchaufførerdet ganske enkelthader cyklisterfor at være på vej, og det er skræmmende.Cyklisterer virkelig sårbare, og det kræver virkelig ikke meget at justere adfærd for at beskytte dem bedre.

Hvorfor er cyklister så uhøflige over for fodgængere?

Beggecyklisterogfodgængerebevæge sig under deres egen magt og er lige så sårbare,når nogen på en cykel møder enfodgængerdet føles som mere personlig forræderi. Hvor meget af problemet kommer fra, er en historisk pålagt tro på, at folk på cykler skal handle som om de kører biler.

Hvorfor hader bilister cyklister?

Uanset hvor godt du overholder reglerne eller cykler høfligt, er der et mindretal afchaufførerdet ganske enkelthader cyklisterfor at være på vej, og det er skræmmende.Cyklisterer virkelig sårbare, og det kræver virkelig ikke meget at justere adfærd for at beskytte dem bedre.

Hvad er den mest almindelige form for raseri?

Aggressiv kørselermest almindelige form for raseri.

Hvorfor er min raseri så dårlig?

Mens det er svært at sige nøjagtigt, hvad der vil afskrække nogen, nogle afdetmest almindelige faktorer ivej raserihændelser er: Tung trafik. Ingen nyder at sidde i trafikken, men alvorligt utålmodige chauffører bliver hurtigere frustrerede; og mindre ulemper kan lettere afskrække denne type person.

Hvorfor handler cyklister som om de ejer vejen?

Som cyklist, vi har faktisk de samme rettigheder tilvejsom bilistergør. Så længe vi følger lovgivningen ivejså viejer vejenså megethave enbilistejer vejen. Ja, du har de samme rettigheder, men du har ikke den samme fysik. Lovgivning kan ikke omdanne en cykel til et køretøj på et ton.9. 2016.

Hvilken slags cykel er et raseri?

Road Rage er en ægte gruscykel, stiv, hurtig og meget effektiv. Takket være de brede dæk ruller den let over grus og gennem mudder og bliver ikke engang fazed af huller eller rødder. De kraftige skivebremser er et andet stort plus, især i våde vejrforhold.

Hvor store er dækkene på en brandspidsecykel?

Denne cykel kender ingen genre: Med sine brede 29 '' dæk demonstrerer den MTB-kvaliteter, mens den stive ramme og de forskellige bagagebæringsmuligheder afslører sine tourer-gener. De kraftfulde, vejrafhængige skivebremser efter montering sikrer sikkerhed ved lange nedkørsler - hvilket er især vigtigt, når du rejser med masser af bagage.

Hvor ofte opstår der raseri mellem chauffører og cyklister?

Den typiske vejraseri mellem chauffører og cyklister består normalt af et par valgord, der råbes mellem hinanden, og nogle gange bruger føreren deres køretøj som et våben mod cyklisten. Så det er sjældent, at cyklisten giver noget fysisk gengældelse (ikke at nogen på Cycling Weekly tolererer det handlingsforløb).

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Billig effektmåler - pragmatiske løsninger

Hvad er den billigste effektmåler? 4iiii Venstre krankarm 4iiii PRECISION og Podium er de letteste og mest overkommelige direkte kraftmålere til rådighed. De er nøjagtige, pålidelige og enkle at installere.

Cykel effektmåler - hvordan man beslutter

Er en cykelmængdemåler det værd? Da effektmålere er blevet overkommelige, er de absolut værd at investere. En god træner kan bruge dine magtnumre til at sikre, at din træning fører til specifikke mål.

Cykellamper med høj effekt - en løsning på

Hvad er det mest kraftfulde cykellampe? Det lyseste cykellampe fra 2021 Niterider 3600 Pro, der skinner med 3600 lumen, er i øjeblikket det lyseste cykellampe (en typisk billygte producerer ca. 1500 lumen). Den sælger for omkring $ 600. Den lyseste selvstændige cykellampe er Nitecore BR32 et 1800 lumen OLED-lys, der fås til $ 130.

Pioneer effektmålere - hvordan man opnår

Hvad skete der med banebrydende effektmålere? Pioneer meddelte i dag, at de vil overføre deres CycloSphere effektmålere og andre cykelaktiver til Shimano. Nyheden kommer 6 år efter, at elektronikgiganten kom ind i cykelverdenen med et radikalt koncept - en dobbeltsidet effektmåler.

4iiii effektmåler - den ultimative guide

Er 4iiii effektmålere gode? Det er tilstrækkeligt nøjagtigt og konsekvent for de fleste ryttere at få nyttige oplysninger, der forbedrer deres træning, og derfor kan jeg varmt anbefale det. Vægten er også et attraktivt tilbud, hvor 4iiii er den letteste effektmåler på markedet. 2017.