Vigtigste > De Bedste Svar > Bmc roadmachine review - hvordan man beslutter

Bmc roadmachine review - hvordan man beslutter

Er BMC Roadmachine god?

BMC Roadmachine01 Fire Di2 Disc landevejscykler: turen

Strømoverførsel følesgodtuden synlig bøjning i rammen, når du skubber på, mens forenden føles plantet i nedkørsler og i hjørnerne. Ved 7,78 g er det ikke en tung cykel og klatredegodt.
17. mar 2021





Hej, dette er Alexander fra BIKE24 igen, og i dag er vi på BMC-forhandlerbegivenheden i Montecatini Terme i Italien. Og her er Stefan fra BMC, og han bragte os noget varmt. Hej Stefan! Hej Alex, velkommen! Hvad har vi her? Det er den helt nye ROADMACHINE, som vi lige har frigivet.

Vi udgav den originale ROADMACHINE i 2016. Det eksisterede ikke før, gjorde det? Det er rigtigt, det eksisterede ikke. eksisterede ikke, det var helt nyt, og jeg tror, ​​det var cyklen, der ændrede racecyklernes udseende en smule.

Vores ICS frontend-system med integrerede tog, det var en revolution dengang. I dag prøver mange at kopiere det. Som altid er vi gået et skridt videre med denne cykel.



Så hvad er nyt på ROADMACHINE 2020? Vi ønskede at udvide hjulegenskaberne. Vi gjorde dette på to måder: For det første øgede vi dækafstanden, der er nu plads til 33 tommer dæk, og samtidig gav vi cyklen et sportyere look. Dette er vigtigt, for selvom den gamle ROADMACHINE var uovertruffen behagelig, fik vi altid feedback: 'Ja, cyklen kunne være lidt mere snappy, når den accelererede.' Eller mere præcis håndtering på nedkørsler, det er præcis, hvad vi gjorde uden at ofre komfort, jeg var lige ved at spørge, har den lodrette komfort været den samme? Ja, vi har faktisk øget det med 20%.

Vi har udviklet en ny D-formet sadelpind, der har lidt mere fleksibilitet. Og vi er nødt til at sænke sædeopholdene lidt lavere for at give virkelig mere komfort, også i kombination med flade sædeophold. Men stadig stivere? Ja, kørestivheden det bliver rigtigt hver gang! kommer primært fra en revideret kulstoflayup.

Vi har meget på dette område arbejdet med vores ACE-teknologi og foretaget nogle andre forbedringer. Vidunderlig! Der skete også noget med geometrien. Du ændrede det, fordi rammestørrelserne bliver større, ikke? Ja præcis! Vi bemærkede, at for mange høje ryttere var fronten på ROADMACHINE stadig lidt for dyb og også lidt for lang, med de større størrelser 56, 58, 61 er rammen nu lidt kortere og frem for alt højere Spacer, for eksempel hvis du har en høj position.



Det er en dejlig cykel. Færre afstandsstykker ser altid godt ud, det er rigtigt! Det øger også stivhed! Så du mistede på forhånd, hvad de fleste ryttere ville have mistet alligevel? Temmelig meget, ja! Jeg ser BMC-logoet. Det er meget subtilt med 2 farver på begge sider.

Ja, her har vi BMC-mærket på det øverste rør. Jeg synes, det skiller sig godt ud. Dette er en sti, som vi allerede har taget med TIMEMACHINE ROAD.

Og så på nedrøret kan du se logoet i 2 farver. Det spiller også lidt med asymmetri, hvilket er typisk for schweizisk design. OKAY



Hvad mener du med det? Er asymmetri et typisk schweizisk designelement? Ja præcis! Som schweizisk virksomhed følger vi stort set det schweiziske design og har altid skjult det lidt, men også med ICS-stammen... det er ikke tilfældigt, at BMC-logoet er asymmetrisk.

Også heroppe ser jeg. Præcis også på hovedrøret. Dette er de små finesser, der i sidste ende giver cyklen et rigtig rent udseende, idiosynkratisk, og jeg synes umiskendeligt en BMC.

Som jeg kan se, installerede du Force AXS på denne model. Det er en nem gruppe, men hvad med hele cyklen, hvad vejer rammen? Kan du fortælle os det? Rammevægten er omkring 900 gram, selvfølgelig afhænger det lidt af håndværk og farve. Inkl. Vedhæftede filer? Med bagskifter, skifterbøjle og sædeklemme.

Wow, det er virkelig godt! Vi var i stand til at måle vægten af ​​Reducer den forrige model lidt, men vores fokus var mere på komfort og håndtering. Men det er også let nok

Jeg kan se 2 små skruepunkter her ?! Hvorfor har du dem på ROADMACHINE? Ja, vi ønskede at give rytterne mulighed for at montere en taske på det øverste rør. Ved Gran Fondo begivenheder og cykelture ser vi igen og igen, at mange chauffører i dag har en lomme foran. Til dagligvarer, men også til værdigenstande som mobiltelefoner, kreditkort eller nøgler.

Vi har ikke en endelig løsning endnu, men vi arbejder på at designe en ren taske, der vil gøre retfærdighed mod BMC-cyklerne. Der er allerede produkter, der passer til flaskeburstandarden, og det synes jeg gør cyklen lidt mere alsidig og ser endnu smukkere ud. Ja, du kan se det tydeligt: ​​det har skivebremser! Du bliver på VEJEMASKINEN, ikke? Ja, vi har haft meget gode oplevelser, og vi har været med skivebremser med den tidligere model.

Mens vi er ved gaflen, kan jeg også påpege, at det er første gang, jeg bruger en asymmetrisk form til gaflerne, som du kender fra TEAMMACHINE. Fordelen er, at gaffelen reagerer godt på de asymmetriske belastninger på skivebremserne og giver os mulighed for at bygge en lettere gaffel. I sidste ende har du vægten? Ved du det ud af dit hoved, jeg tror, ​​vi er på 380g ved fuld hovedrørlængde.

Ved fuld hovedrørlængde? Så omkring her? OKAY! Maksimal frigørelse af skivebremse 160 mm? 160 mm, nøjagtigt! Stefan, mange tak! Tak til dig også, og jeg håber, du kommer på en tur! Ja, det tror jeg, jeg er! Hvad synes du om den nye ROADMACHINE a? Fortæl os i kommentarerne og se dig næste gang! Alex

Er BMC Roadmachine en udholdenhedscykel?

Nu en All-Vejmaskine.BMCser påudholdenhedkategori med en præstationsindstilling. Og hvis det ikke tilbyder overholdelse, er det ikke etudholdenhedscykel. Med sådan en tydelig tænkning erVejmaskineer bygget til at være en forestillingcykelmed ekstra kørekomfort og kontrol - nøjagtigt som det var i 2017.19. juni. Dec 2019

Hej gutter !! Dette er Peter of Bikes and Life. I dag vil vi i stedet for at gennemgå en bestemt cykel se på forskellene mellem to forskellige rammegeometrier for at give dig de oplysninger, der hjælper dig med at købe din næste cykel. Så på min højre side har vi en aero-cykel, den kæmpestore Giant-aero-cykel, som er drevet, og til min venstre har vi BMC GF 01, som er en udholdenhedscykel.

Disse to cykler repræsenterer modsatte ender af spektret af vejgeometri. Så fremdriften her er meget aggressiv, let og konstrueret så hurtigt som muligt. Til venstre har BMC Grand Fondo Endurance Geometry, og denne cykel er sat i en mere afslappet position, det handler om komfort, overholdelse, ridning hele dagen osv.

Du kan stadig gå rigtig hurtigt med en sådan cykel, men du skal arbejde lidt hårdere, fordi du køber mere komfort end speedometre. Lad os nu tage et detaljeret kig på forskellene mellem din aero roadcykel og din udholdenhedscykel. Hovedforskellen mellem en aerobike og en udholdenhedscykel vil være i geometrien, som er den samme kropspositionsoversættelse, hvilket betyder, hvordan cyklen justeres? Afhængigt af om de forventer, at du går super hurtigt eller forventer, at du går i et mere moderat tempo, og så vil det til sidst være kompatibelt.

Regelmæssig motion

Lad os nu se på de to forskellige cykler, og hvordan de sammenligner hvert af disse punkter. Så først og fremmest geometri og kropsposition på fremdrivningen kan du se, at hovedrøret er kortere sammenlignet med BMC's hovedrør, og det er fordi din styreposition bliver lavere, hvilket bringer dine skuldre fremad og hovedet ned. så de set forfra danner en mindre form for vinden.

Så det handler om aerodynamik, når du sidder i en mere lodret position, har du en meget stærkere form, der skaber vindmodstand, og du har færre strømlinjer. På en eller anden måde kender du formen på din krop, men så igen, mindre vægt på dine hænder, du kender din Dine skuldre og nedre ryg er lidt mindre stressede, og du behøver ikke at vippe nakken så meget op for at se sammenlignet med når du er i flyvepositionen, ved du, at du bestemt er mere komfortabel med cyklen, kom på, din hals er sådan, og du prøver at kombinere hele din krop og hoved til en strømlinet slags kuglerystning, til side fra kropsposition, en anden ting, de gør, de skifter med aero- og udholdenhedscykler de, som håndteringen er indstillet på aero-cykler, fordi dette mere er en racermaskine, du får mere aggressiv hurtig styring, så skift dem t Faktisk a vinklerne af gaffelen, riven og de bringer den lidt tilbage for at få en stejlere gaffelbremsevinkel. Hvad dette gør, er bare for at give dig mulighed for at dreje hurtigere, så du kan tilpasse dig racersituationer på en udholdenhedscykel, du har mere rive til havnen, kendt som en afslappet hovedrørvinkel, som giver dig mulighed for at få en bredere drejningsradius for en mere stabil, behagelig følelse af hastighed og at sige, at du måske ikke er behagelig på en aero-cykel, men det kræver lidt mere fin kontrol i forhold til den tilgivende håndtering af en udholdenhedscykel. En af de mere subtile forskelle mellem en aerobike og den ene er udholdenhedscykel er oversættelsen af ​​en aero-cykel, der har en meget større kædehjul, er en 53-39 kombination foran til kæderingen, og en 53-tand transmission er massiv.

Det er den slags ting, du ville gøre, hvis din pro racer er god, hvis du kører generelt, fordi det giver dig mulighed for at få en hurtigere tophastighed, end du snurrer på dine fødder for udholdenhed, end hvis du havde et kompakt gadegruppesæt, og det vil være som en 52-34 i kæderingen foran, så forskellen på tre tænder alene heroppe er en utrolig forskel og sænker dit gearområde, hvilket generelt gør det lettere at klatre op i bakker, du kender. Du skal dreje dine fødder hurtigere uden at skubbe dem tunge dele. Sidst men ikke mindst er cyklens modstandsdygtighed, og det er den følelse, du har, når du kører på den, kører den er hård men hurtig eller er den behagelig og afslappet. Når du designer en cykel, skal du veje mellem disse to forskellige veje, og der tilføjes mere og mere teknologi, der giver dig mulighed for at opnå stivhedsoverensstemmelse, der fører til ydeevne, men i sidste ende adskiller disse to hjul sig meget i overensstemmelse med den flyvevej, som fremdrivningen har en meget stivere ramme, der fører til bedre kraftoverførsel af din benstyrke og din armstyrke til din w En krop, der overfører kraften gennem drivstangen og ind i hjulene, hvilket gør dig hurtig - alt her er skræddersyet til det, alle Brug en ounce muskelkraft så effektivt som muligt, og der er et betydeligt antal kompromiser i din komfort, ligesom aero-positionen er designet til at minimere vindpåvirkningen på en udholdenhedscykel, alt er designet til at give dig den rette balance mellem For at give ydeevne og komfort, så du har et længere sæderør, der også er smallere, så det kan bøjes frem og tilbage for at absorbere de bump, der har knæk i ramme her.

Du har knæk i rammen her og formændringer og krydsninger og lyserøde og endda støttepunkter bliver mere og mere en del af design af landevejscykler, omkring Nu er der forskellige måder, hvorpå rørene er formet for at få den stivhed og ydeevne, du får, men jeg kan fortælle dig, at det er super behageligt hele dagen for enhver off-road rytter. Denne cykel er raceren, der superhurtig ikke kører på en faldende aggressiv cykel, og så har de begge deres forskellige kvaliteter, og det er derfor, det virkelig kommer ned til, hvordan du har det når du kører på cyklen, hvad er de ting, du forsøger at opnå, og alle er min butik, vi har interne bitteknikere, der kan guide dig gennem hele processen med at justere hver lille del fra din sædehøjde til din stængellængde på styr, jeg da du kan vælge, og disse mikrojusteringer er mindre, de kan måske gøre hele den store forskel, der adskiller dig fra dig, du ved, jeg har cyklen, og jeg er ikke så behagelig - åh gud, selvom det er fantastiske bønner kom på vores Bikes and Life Store for at lære mere om de forskellige cykler, vi har at tilbyde. Du kan se vores enorme rideartikel her.

Hvis du gerne vil lære mere om, hvordan du kører mere komfortabelt uanset din landevejscykel, kan du se en artikel deo fra en kanal kaldet gcn, hvordan tocykel og komfort, en af ​​mine foretrukne kanaler over hele YouTube, så klik derop for at Kan du se det. Selvfølgelig håber jeg, at du abonnerer på vores kanal for automatiske opdateringer, der hjælper dig med at træffe de rigtige cykelbeslutninger for dig, så klik her for at abonnere. Tak fordi du så med.

Er BMC Roadmachine Aero?

DetVejmaskinetilbudBMC'erIntegreret Cockpit-design, intern bremseføring og endda en integreret computer- og kameramontering. Det deler også Teammachinesaerodynamik. Stammen skjuler ledninger og kabler, der kommer ud af styret, og omhyggeligt formede afstandsstykker fuldender en ren integration i rammen.19. juni. Dec 2019

Hvor fremstilles BMC-cykler?

Hele produktionsprocessen - fra starten af ​​en ny cykel til dens design, prototyping, test, iterering og helt til det endelige produkt - sker i vores Impec Advanced R & D-laboratorium i Grenchen, Schweiz.

Jeg var virkelig bekymret for dig, jeg vil ikke lade dig køre flere cykelløb..Hej, tohjulskrydstogt her! I dag er race dag i Japan Vi er i Nagoya på Morikoro Park cykelbane. Jeg har min BMC SLR01 landevejscykel her og min sikkerhedsvest virkelig race.

Jeg arbejder som chauffør for sikkerhedsstøtte. Jeg gør det hvert år, jeg lavede en artikel sidste efterår, og jeg laver en ny artikel i dag. Jeg er lige færdig med mit første løb, denne gang er det tre løb. der var en times løb, så var der et tre timers løb, og så var der to timers løb. Det er lidt underligt, de blander begyndere og eksperter sammen..ikke for mange hurtige mennesker i det første løb, det hurtigste løb i dag vil sandsynligvis være det 2-timers løb, hvor mine knævarmer var på, det er mine skræddersyede Taiyaki knævarmer, men jeg tror jeg tager dem af snart. Jeg har også mine smukke WolverineSports Club armopvarmere. Jeg har også mine nye DKDanny Little sokker, der repræsenterer Danny Klein her i Japan-legenden fra Detroit Michigan cykelscene, så vi skal ride mange miles i dag til ære for min gode ven, min gamle holdkammerat Danny Klein, og mit mål i dag er at køre 200 km, jeg bruger, har lige fået min Garmin, men jeg har lige fået en ny wahoo-computer.

Jeg har ikke haft tid til at teste det endnu, og jeg vil forhåbentlig lave en artikel om det i morgen, så jeg kan filme udpakningen, og prøvekørslen på den første artikel skal være en dejlig solrig weekend, og så går vi perfekt perfekt vejr i dag dejligt solrigt vejr mig er faktisk temmelig sulten, så lad os få en hurtig snack, inden vi går videre til næste løb, så jeg skrev her i dag, jeg fik min nye håndværkskadence penduletaske, denne ting er enorm, det kan sætte en masse ting derinde og det er mine snacks i dag, så vi har noget daifuku somesame, og jeg elsker, at det for nylig er dette proteinbiscuit, jeg importerer gennem hubben, jeg efterlader et link nedenfor, så du kan få dette rigtig billigt i japan, hvis du køber det i løs vægt og selvfølgelig min on-dam strøm og yderligere vandreserver, så lad os hurtigt sætte noget op, før vi går til næste løb ved hjælp af GoPro-klar cykler klar motorer Lige siden vi er ved at starte det tre timers løb, men vi har et par minutter før de starter, lad os gå lidt rundt, og min kone stopper faktisk lidt senere, så du kan se hende senere i artiklen, død stille, som jeg plejede at gøre havde ike, men nu kan jeg godt lide lyden, så her er vores hovedområde, vi har noget varmt vand her, du kan få lidt kaffe te, dette er antallet af afhentningsområdet, vi har også oliesponsoren her podiet derovre, og vi har mange mennesker her i dag, der nyder godt vejr, der er et par dejlige dybe skålcykler der og mange mennesker i en dejligt kompleks her er en fantastisk park i baggrunden der vi har fodbold i gang vi har tennis der går der faktisk en mag skinne her der forbinder så du kan komme her fra byen og selvfølgelig har vi hovedbygningen her, så dejlige badeværelser og alle gode steder at have et løb, vi har også Folk, der sætter deres udstyr her i skyggen, det bliver ikke varmt i dag, det bliver ret varmt, det er nu omkring 15 grader Celsius, i dag vil det være over 22 , dejlig varm dag, så når vi går ned ad disse trapper, er vi på Når du ankommer til Psycho-Tingu Station du kan normalt leje et par cykler her et par mors velgørenhedsorganisationer 1 00 yen pr. runde, og vi har også et par automater, mange mennesker kommer her til datoer, mange familier kommer her med deres børn, men i dag er et løb dag, hvilket betyder, at vi kan køre sporet hurtigt de tre timers løb her. Vi har to andre kursusfrivillige som mig her, vi har Tim lige foran mig med vores smukke sikkerhedsvest Vi har actionmusikken, der pumper tid til forfatterens møde har en besked Tim en besked til det globale publikum det er varmt ja der er støv der passer til din motorcykel inden løbet starter det er mit job, omkring en halv kilo ometer ind i sporet for at finde et godt sted for dig at starte løbet starter faktisk som en neutral start, så løbet officielt kun begynder, når jeg vinker med dette flag, så jeg lader et dejligt sted se et par minutter før start, og så står der og vinker med flag og skrig start, så lad os se efter et godt sted at oprette, og det er starten lad os gå til sporet Desværre havde en lille smule uheld et stort nedbrud, frontgruppen kom med en anden stor gruppe og gør niveauet par langsomme mennesker, nogle hurtige mennesker og bare for overfyldte og gik ned. Dette er mine smukke sår her biler henter os og mine cykler fladtrykte tre personer her, men flere mennesker kom i strømpebuksen, ser ok ud, det er gode sår her, og cyklen er fint for det meste. Jeg tror, ​​de kørte os tilbage her for at få førstehjælp, så vi foretager en lille kontrol på cyklen, men forhjulet er sikkert, dækkene er fladt ud, og der er et par små ridser, jeg bemærkede, men forhåbentlig ingen stor skade på ramme lad os behandle såret og får desværre ikke de 200k, jeg ville have i dag, fik en 80'ers sag i dag i dag, lad os se om vi kan finde en løsning til mig til at køre resten af ​​dagen, de er stille og er nu lige ankommet til dette løb og 2 timers løb bagefter og aftalt god timing der er en ny Daniel og Kido nøgle her han vil bestride 2 timers løb næste tak skal du ikke trykke på ja og sangen får en masse billeder af mine ruiner alligevel køling kom bare at sige hej, tag med mad så hun skal forlade Johnnay og efter hendes mening har jeg ikke lov til at deltage i andre løb jeg tager, men dagens løb er lidt ,, især fordi de blander begyndere og avancerede kategorier sammen. Den eneste grund til dette nedbrud var, at begyndere og hurtige fyre var lidt for tæt på hinanden, og personen foran mig desværre gik under, der var ikke noget sted for mig og for nogen, der kunne gå mindst som om ti mennesker havde gået under og tre mennesker kunne ikke fortsætte alligevel vi kører ikke længere i den hurtige gruppe, lad os komme tilbage på vejen tre af vores drenge er lige færdige og de to af vores drenge får deres cykler sat op, vi har nogle seje cykler her, så lad os først kigge hurtigt, vi har glitrende specielle kurver her, det er et ret intens lak ja virkelig skinnende håber han ikke kører på det og let behøver vi dem ikke i et løb vi har en sort og lyserød kæmpe canyon følte, at hver cykel er forskellige tricks åh, og jeg genkender denne cykel, det er Dokis Show DeRosa, i dag er alle på noget andet Ascot og et par andre mennesker, der forbereder sig på de 2 timer, så her er min BMC, du kan se, vi har en lille rid her og en lille ridse her jeg håber det er bare en ridse, og her er der en anden lille ridse, dette er den største skade på hoveddelen. her er der et par ridser på gearskiftehåndtaget på den ene side, men det er stort set selve hjulet, du kan se det er lige blevet ødelagt, og dækket er temmelig grimt, selve hjulet er stadig rigtigt, dækket er temmelig ødelagt, og her er fælgen lidt beskadiget, men skal stadig kunne bruges, desværre har jeg ikke et reservehjul i øjeblikket, så heldigvis låner vi disse carboncykler her, men der dine kulstofhjul og jeg låner dem fra nogen, jeg lige har mødt.

Jeg vil helt sikkert køre meget mere sikkert i næste løb. Jonny Guns Getthe fyr behøvede ikke at se på artiklen i dag. Jeg ser Gaddafi Nikki Michellechuchito ikke kan slå et hold i aften, et andet lokalt barn bringer den Nama-malede cancellara-caucus i dag, så vi er Dr. Ikuma lection Akana, så desværre faldt vi sammen og hans ven, der reddede mig i dag og lånte mig sin cykel, så jeg kunne afslutte dagens tur, så tak for madlavning os, og de bor i nærheden og i nationen, du ved jeg ' Jeg går ikke længere ja, uanset om de bor lidt i nærheden, så forhåbentlig træner vi i nærheden sammen, jeg fortalte dem om vores sprint træning, hej wacko og sprint træning, vi gør, måske kommer de alligevel ud for at dræbe, lad os gå til nogle af disse ting handler penge, fyr, som du troede var den samme, han går efter min com du ser noget tyggegummi låne, hvordan mister du et rod, hvor mange youtube kender du bilbombe eller st ick arm eller knæ mit navn åh ja, men at give os tid til en protein shake Jeg var temmelig bekymret over hvordan man kommer hjem, men heldigvis låner Jim mig det forhjul, han kørte her, så hvis jeg får min beskadigede cykel, henter jeg den senere, så jeg faktisk kan gå hjem nu, heldigvis er det kun 5 7K for mig at komme hjem herfra hovedsageligt ned ad bakke kører vi i øjeblikket podietiden, så jeg har dagens artikel med ideen startet med planen om at skubbe 200 K til grænsen, og desværre kunne jeg ikke implementere den i dag desværre fungerer alt ikke efter planens nedbrud ikke var at blive forventet og gik desværre under, men heldigvis alt i ét stykke kun to kødsår og forhåbentlig minimal skade på bikelet håber det er bare dækket lad os håbe det er bare et par ridser og jeg krydser virkelig fingrene for dig nu jeg havde en fantastisk tid i dag kom mange mennesker ud og sagde, som om kanalen altid sagde, at den elskede, når et band kommer til at sige, at de har fået nye venner. I dag er det dejligt at få nye venner, nye cykelbekendte og nye træningsvenner.

Det er virkelig sjovt med den ene fyr, der sagde, at han målrettede mod nogle af mine Strava Kids-segmenter, og han tog faktisk et af mine segmenter før, og jeg var sur, at jeg fik posten, og jeg gik ud og tog den næste tilbage dagen, så vi havde sådan en lille rivalisering på Strava, det har altid været sjovt at skubbe hinanden, det er det, jeg elsker ved denne sport, og det er mere, lad os afslutte dagens vlog her tak for at se som mig, jeg har allerede nævnt artiklen, jeg skal teste min nye Wahoo-cykel computer i morgen, så tjek denne artikel, og som altid tak for at se, vi ses næste gang her hos værktøjshold, der skulle have abonneret, hvis du har flere artikler om emnet Cykling skal se livet i Japan, og vi ses senere i den næste artikel, så du ved, at du holder op

Hvad er BMC udholdenhedscykel?

VoresUdholdenhedserien er din betroede partner, dit sidste par dråber energi. Daggry til skumring håber krigere ikke at holde kurset; de har brug for det. Konstrueret til at mindske træthed og udjævne vejen, dissecyklerkombiner komfort hele dagen med hastighed.

Hvad er forskellen mellem BMC Teammachine og Roadmachine?

Den nyeBMC Roadmachinesynes at være identisk medTeammaskine.BMCsiger, at det er 'en cykel til at gøre det hele' og en cykel til 'at køre på en vej.' Med den øgede dækafstand til 33 mm dæk og et sædeopholdsdesign, der er blevet justeret for at give lidt mere lodret overensstemmelse, er det mere end bare en idyllisk taglinje.19. juni. Dec 2019

Er BMC et godt cykelmærke?

At være en præstationsorienteretmærke,BMCer stolt af sin tekniske og ramme teknologi. Disse cykler er engodtvalg, hvis du er mere interesseret i at samle en topramme og opgradere komponenter, mens du går, eller dybest set hvis du er mere generet af rammen end logoet på skifterne og bremserne.

Skal jeg få en udholdenhedscykel?

Udholdenhedscyklervil ikkeharen darty føles som mangevejracecykler. De er stadig adræt, men fordi moderneudholdenhedscyklerfavoriserer stabilitet, de giver en mere afslappet tur. Mindre energi skal afsættes til at kontrollerecykel, hvilket betyder at du forbliver friskere og mere behagelig under langdistanceeventyr.1. jul. Feb 2020

Er BMC bedre end Trek?

BMCcykler er fantastiske og meget unikke. Du skiller dig ud i mængden, hvis det er vigtigt for dig. De er meget stive og har ret aggressiv geometri sammenlignet medTrekMadones dog. Test ride dem begge, da jeg vil vædde på, at de føler sig ret forskellige.12. jul. 2011 r.

Hvilken slags cykel er BMC roadmachine?

For tre år siden fik vi fat på BMC Roadmachine, en udholdenhedsorienteret cykel med et slankt, meget integreret look, som vi var mere vant til at finde på racer- eller flyveorienterede vejcykler. Alt i alt var det et godt produkt, men selv de bedste har plads til forbedringer.

Hvad er problemet med BMC roadmachine 01?

En tidligere klage fra den tidligere Roadmachine 01 var mangel på fenderbeslag, og BMC har delvist behandlet det med muligheden for en proprietær bolt-on bagskærm fra toppen af ​​sædepinden - selvom vi ironisk nok ikke havde det til vores dag med ridning i regnen.

Hvor meget koster en BMC roadmachine i Australien?

Der vil være i alt syv modeller, der tilbydes mellem toppen af ​​intervallet 01 og 2. niveau 02 - som alle deler den samme ramme. BMC vil også tilbyde 01 i et rammesætmodul (US $ 4.399 / AU $ 5.899), i enten sort stealth eller ravfarve.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Er cykling en vægtbærende øvelse - praktisk løsning

Er cykling god for knogletæthed? Cykling har en række sundhedsmæssige fordele, men forskning har vist, at det ikke hjælper med at skabe stærke knogler. Faktisk, afhængigt af hvor meget cykling du laver, kan det endda mindske din knogletæthed. Så hvis din eneste form for træning er cykling, kan du ende med svagere knogler end dem, der er inaktive.

Alternativer til smørecykler med kæde - omfattende håndbog

Hvad kan jeg smøre min cykelkæde med? Sørg for at bruge cykelsmøremiddel, ikke WD40 eller et andet opløsningsmiddel. Hvis du lægger andet end cykelsmør på dine komponenter, kan det korrodere hurtigere. Jeg har fået kunder til at fortælle mig, at de har brugt motorolie, babyolie, kokosolie, vegetabilsk olie osv. г.

Cykling bib strømpebukser - hvordan løser du det?

Hvad er de bedste cykeltæbebukser? De bedste gennemgåede bibtights - Men's Endura Pro SL II Bibtights. Assos HabutightsMille S7 strømpebukser. Castelli Nanoflex Pro 2 strømpebukser. Castelli Sorpasso RoS tights til kvinder. Rapha Women's Pro Team Winter bib-strømpebukser. Assos Habu LaaLaLai_S7 kvinders bib-strømpebukser. Sportful Pro strømpebukser. Endura Xtract bib-strømpebukser. Årsager til at købe.

Cykling i New York - praktisk løsning

Er New York City cykelvenlig? Hvis vejen er for smal til, at en cykel og en bil kan køre sikkert side om side, har du ret til at køre midt i kørebanen. Cykling er tilladt på alle hovedgader og lokale gader i hele byen, selv når der ikke findes en bestemt rute.

Regel 5 cykling - omfattende reference

Hvad er cyklereglerne? Du skal: holde begge hænder på styret, undtagen når du signalerer eller skifter gear. Hold begge fødder på pedalerne. Kør aldrig mere end to ajour, og kør i en enkelt fil på smalle eller travle veje eller når du kører rundt om sving. Ikke køre tæt bagud et andet køretøj.