Vigtigste > De Bedste Svar > Bontrager-hjul anmeldelse - hvordan man løser det

Bontrager-hjul anmeldelse - hvordan man løser det

Er Bontrager-hjulene gode?

Bontragerhar været en spiller i lang tid inden for den konkurrencedygtige kulfiberhjulmarked og dets Aeolus Pro 3 TLRhjuler et virkelig solidt valg med slangeløs kompatibilitet,godtbremseevne, pålidelig holdbarhed og hastighed i overflod. De kiggergodtogså med undervurderede mærkater.11. okt 2018

forskellige kropstyper



Du skal elske at bringe et nyt stykke teknologi til din cykel. Og i dag er vi utroligt heldige, fordi Bontrager bad os om at lave deres helt nye Aeolus XXX, som de hævder er lettere at se på og køre på, mere aerodynamisk og stabil end tidligere modeller - ja, og hvor er det bedre at tage væk end på komponentskrotværfter i Flandern i Belgien? (elektronisk R&B musik) Aeolus-hjulserien har eksisteret i nogen tid nu, lanceret tilbage i 2011. Men Bontrager har nu udgivet en helt ny serie, tre år i udvikling og også et komplet redesign - ja, og der er tre modeller i denne nye serie.

Så vi har XXX 2'erne, XXX 4'erne og XXX 6'erne med en dybde på henholdsvis 28 millimeter, 47 og 60 millimeter. Alle disse modeller fås som skivebremse- og fælgbremseversioner samt klip- og rørdæk. Og clincher-versionen er kompatibel med slanger.

I dag bærer Matt XXX 6'erne der på sin Orbea, ellers har jeg de meget fladere XXX 2'er på min Trek Emonda. Med redesignet har Bontrager sat sig målet om aerodynamisk ydeevne. Forfining af disse hjul sammenlignet med det tidligere Aeolus-sortiment og samtidig gøre dem endnu lettere, to nøglekomponenter i top-end hjulsættet. Men den store ting for mig er investeringen, de gjorde for at gøre disse cykler utroligt stabile under sidevind. - Bontrager hævdede, at dette nye sæt hjulmesser i en test, de løb, er bedre end konkurrencen om en lignende fælgdybde på alle tre komponenter, Matt lige talte om.



Og som Matt også netop nævnte, er sidevindstabilitet virkelig en stor ting. Det betyder ikke noget, hvor aerodynamisk dine fælge er, det vil ikke gøre dig meget godt ved at blive sprængt af cyklen og sidde i en tagrender ved siden af ​​vejen. Nu gør baghjulets fælgdybde ikke nogen stor forskel i sidevindens stabilitet, så jeg kan stadig bruge en dyb fælg eller endda et skivehjul til at teste det uden bekymringer. Men heroppe, hvor du også kan finde din styring, det er en anden historie.

Senere mere. (R&B elektronisk musik) - Hvis du har det godt nu, Dan, lad os starte med et nærmere kig på mine hjul. Nå, jeg elsker virkelig et sæt aero-hjul, men de kan føles lidt sketchy fra tid til anden under blæsere forhold.

Alt, hvad der kræves, er et stort vindstød for virkelig at øge din selvtillid, og vi har alle været der - og det er derfor, Bontrager har lagt så stor vægt på at forbedre stabiliteten i deres nye produktlinje. De sendte et antal chauffører ud på vejen på blæsende dage og bad dem om at notere nøjagtigt, hvornår de følte sig ustabile på grund af et vindstød. Fra dette var de i stand til at ekstrapolere de nøjagtige vindforhold, der gør bilisterne mest nervøse og derefter genskabe disse forhold til deres vindtunneltest.



Og de hævder, at denne nye linje af hjul resultaterne af denne test, oplever betydeligt lavere side f i tværvind end deres hovedkonkurrenter på en lignende fælgdybde. For at komme her testede Bontrager først forbløffende 10.000 forskellige fælgformer med computersoftware. Derefter fik de de bedste former og lavede flere modeller af dem og placerede dem derefter i vindtunnelen for endelig at opnå den optimale form, det bedste inden for aerodynamik, styrke og stabilitet for hver af de tre fældedybder, du ser her i dag, tilbyder i sidevind. - Historisk set har en af ​​ulemperne ved carbonfælge været deres bremseevne under våde forhold.

Nu var jeg for min del ret lidt nervøs midt i en bunke, i det våde, fordi jeg vidste, hvor lang tid det var mellem at trække i armen og faktisk bremse. Så Bontrager brugte meget tid og energi på at løse dette problem. Bremsefladen på disse har laserkontrolbane.

Dybest set brugte de en laser til præcist at ætse en slags tekstur på bremsefladen, og det skal være et massivt skridt fremad med hensyn til kulstoffælgens bremseevne. (energisk elektronisk musik) - Jeg er ligeglad i dag, Matt, fordi jeg bruger skivebremser. Nu, som jeg nævnte, er jeg på den slankeste af deres nye modeller i dag, XXX 2'erne.



De vejer kun 1305 gram til fælgbremseversionen eller 1380 gram til denne. Temmelig imponerende, jeg tror du er enig med mig. Og du kan miste yderligere 150 gram fra disse vægte, hvis du vælger den rørformede version.

Selvom de er så lette, er de relativt brede som fælge. Den indre fælgbredde er 21 millimeter, så optimeret til nutidens bredere dæk fra 25 til 28. Bontrager anbefaler mindst 23 mil dæk, men helt ærligt kan jeg ikke rigtig forstå, hvorfor du vil blive så stram i disse dage - da Matt ikke er ' ikke rigtig om vægten af ​​hans hjul har talt, jeg tror jeg hellere gør det for ham.

Selv på 60 mm dybde kommer hans hjul kun ind med 1530 gram - men bare fordi mine er meget fladere, betyder det ikke, at de ikke er aerodynamiske. I den vindtunneltest, de udførte, fandt Bontrager faktisk, at denne model var lige så aerodynamisk og hurtig som fælgen på nogle af dens hovedkonkurrenter, som er 50% dybere, fordi de er så flade, at det betyder, at sidevind virkelig ikke gør betyder noget på disse cykler. Jeg tror ikke bare fordi de er lette, betyder ikke, at de ikke er designet til at være stærke nok, ikke kun til vejen, men også med grus, hvis du vælger det, eller over brosten, vi kørte i Flandern i dag.

Og der er heller ingen vægtbegrænsninger for rytteren på disse cykler. Lad os nu se nærmere på selve fælgen. DT Swiss leverede egerne.

Nu er 24 Aerolite eger for og bag. I fælgbremseversionen af ​​disse hjul er der dog 16 foran. Og det er det samme antal eger på tværs af alle tre modeller.

Og så i midten på navet er disse skaller fra Bontrager selv, men internt leveres dette igen af ​​DT Swiss. Og du ved bare, når du hører dette navn, vil det være meget pålideligt. (elektronisk R&B musik) - Det tredje hjulsæt er Aeolus XXX 4s.

De sidder midt på hjulene, jeg og Dan kørte i dag, og de siger, at de er deres allround fælge, så gode til alle spor og forhold - ja, ligesom os har XXX 2'erne vist Bontragers tests, at disse er aerodynamisk på en svarende til nogle af de dybere fælge fra deres konkurrenter. Og så har du fordelen ved at gå lige så hurtigt, mens du er mindre nervøs under vindstød. Faktisk er der muligvis en dobbelt fordel, måske ikke fordi du stadig kan bruge disse, mens dine konkurrenter når ud til meget fladere fælge. Men inden vi er færdige, Dan, er det værd at bemærke, at hjulene på denne fælge er i Trek HQ blev designet og fremstillet i Waterloo, Wisconsin, hvilket er ret sejt er det ikke? Faktisk ikke færdig, fordi vi glemte noget.

Jeg huskede lige - Hvad? Et bryg? - Nej, frihjulstest. - Hvad er det? - Vi tester lyden af ​​frihjulet. - Åh, rigtigt. - Jeg mener, folk bliver gale i kommentarerne, hvis du glemmer det. - Vi burde bedre, end vi virkelig gør - fik mikrofonen her.

Er du klar? - Lad os lytte lidt - Pas på dine fingre - Okay - Det er ikke meget højt, er det? - Du kan ikke rigtig høre med denne vind. - Nej, er det godt eller dårligt? - Jeg ved det faktisk ikke. Jeg er sikker på, at vores seere vil give os besked i kommentarfeltet nedenfor. - Ja det gør de. - Okay, godt, hvis du har nydt denne artikel, kan du give os tommelfingrene op, hvis du vil, lige nedenfor.

I øvrigt vil Team Trek-Segefredo i år bruge disse rørformede versionhjul til både Tour of Flanders og Paris-Roubaix løb der, kun hernede.

Er Bontrager fælge krogefri?

Bontragerhar valgt at bruge en kroget perle i stedet forkrogfridesign ansat af lignende som ENVE og Zipp på deres senestehjul.Hookless fælgeer blevet brugt i mountainbikehjuli nogen tid.4. sep 2020

Fortæller: Dette er de helt nye Zipp 303S-hjul, der er mere overkommelige, lettere og tilsyneladende hurtigere end de 302 hjul, de erstatter. Det ser ikke ud til at gøre dem retfærdige, da Zipp siger, at de har forbedret den samlede effektivitet af dette hjulsæt til det punkt, hvor præstationen overgår den klassiske 303Firecrest, der ramte markedet tilbage i 2016 og koster dobbelt så meget. Helt ærligt vil jeg have dig til at vide, hvordan Zipp gjorde det, så lad mig udfylde dig.

For det første, ja, jeg er stadig stort set begrænset til mit hus, men forbløffende har jeg fået fat i noget varm ny teknologi. Mange tak til Zipp for at have sendt mig og også for tålmodigt besvare alle mine spørgsmål, så jeg kan give dig de saftige detaljer til 808 og skivehjulene. De fleste dybder har forskellige modeller og priser.

Jeg har Firecres t, den klassiske lynlås med dens karakteristiske fordybninger, der bruges og misbruges både på og uden for vejen. NSW, der øger ydeevnen endnu mere, og så havde du 302, som forenklede al kulstof- og aero-viden og destillerede den til et mere overkommeligt hjulsæt. Nu har vi endnu billigere, lettere og hurtigere 303 S.

Diskspecifik, glad off-road såvel som på og slangeløs klar. Så hvad sker der? For det meste fik de et nyt logo til at begynde med. Lad os tale om disse ydelsesrettigheder først, skal vi? Zipp siger, at denne 303 S er 10 watt mere effektiv end hvad deres 2016 303 Firecrest er ved 40 km / t.

Hvis jeg forlader et øjeblik, at disse er hurtigere end deres dyrere brødre, synes jeg det er også meget vigtigt og interessant at bemærke, at Zipp hurtigt ændrer den måde, det kvantificeres på, og det er fordi Zipp siger, at de er fra bare vindtunneler til holistisk virkelighed test, der ikke kun inkluderer aerodynamik, men også dæk, dynamik også. Dens dataindsamlingsteknikker er så avancerede, at du nu kan få nøjagtige og gentagelige resultater udendørs med en aero-stick, der måler vind- og atmosfæriske data i realtid. Zipp-ingeniørerne måtte stort set bruge utallige timer på at køre op og ned ad vejstrækninger i 40 km / t.

Hvordan stabler disse i vindtunnelen? Jeg ved ikke. Zipp siger, at de heller ikke er så hurtige, og påpeger i stedet, at det er deres virkelige data, der viser, at de er 10 watt mere effektive ved 40 km / t på glatte veje, fordi forskellen på ujævne overflader ser ud til at stige endnu yderligere. Hvordan? Zipp har designet disse, så de er aerodynamisk optimale til 28 millimeter brede dæk.

Det er en rigtig stor del af denne samlede stigning i effektivitet, fordi bredere dæk ruller med lidt modstand og kan også køres ved lavere tryk, hvilket også øger rullende effektivitet. Seerne vil finde ud af, at der er mindre forskel, end der er mellem ydersiden og indersiden, og ja du har ret, fordi disse er krogløse. En traditionel fælg har en lille krog øverst på indersiden af ​​fælgets sidevæg, men med den nyeste udvikling inden for dækteknologi har du ikke længere brug for det.

Du kan slippe af med det og få en lang række fordele ved det. En af dem er aerodynamik. Hookless betyder en meget glattere overgang fra dæk til fælg, der skaber mindre turbulens, end du skærer gennem luften.

Diamondback sync r anmeldelse

Da den indvendige fælgbredde kan være bredere, blæser dækket mindre over fælgen, hvilket også skaber mindre turbulens. Resten af ​​fælgprofilen har også ændret sig i overensstemmelse hermed, gamle 302, 45 millimeter, men fælgen er meget mindre stump ved næsen end på Zipps forgængere. Hvad med vægten? De er 165 gram lettere end 302'erne, der kom foran dem, hvilket betyder, at de kun er 1.530 inches i alt til rygsækken.

Det er 710 foran og 820 bagpå. Indrømmet, det er ikke et dumt, dumt lys, men for en cykel af denne dybde, styrke og pris vil jeg sige, at det går ret godt. Hvordan har du det? Meget lettere da? Zipp siger, at fremme af byggeprocessen, formstøbning og kulstofoplægning har gjort det muligt for dem at være mere effektive med mindre materiale.

Et af de store skridt fremad var overraskelse, overraskelse, gå uden kroge; du kan ændre den måde, de former fælgbunden på. Du skifter fra en blød dorn til en metalform, der muliggør en jævnere kompression. Du kan stort set bruge mindre harpiks og mindre kulstof i denne del af fælgen.

Hvis styrke er din bekymring, behøver du ikke være det. Jeg synes, det er rimeligt at sige, at Zipp altid har været risikovillig, når det kommer til konstruktion. I kollisionsprøven er de lige så stærke som deres forgængere, men disse har endda en livstidseffekt og skadespolitik, der dækker al skade under kørsel. Hvordan har du det? Nå, dette er de første Zipp-hjul med kulstof, der fremstilles uden for USA.

SRAM, moderselskabet til Zipps, har sit eget kulstofproduktionsanlæg i Taiwan, og det har fuldstændigt replikeret produktionen af ​​Zipp Indianapolis Process derovre, men så siger Zipp også, at ved at foretage disse forbedringer i byggeprocessen, som f.eks. Krogfri, var i stand til at gøre det mere effektivt. De siger også, at fordi de er lettere, er der bare færre råmaterialer herinde. Du hører ikke ofte producenter sige, at noget er billigere, fordi det er lettere, men high-five rundt.

Det tager et stykke tid at komme tilbage til dette, men det er som om der er sket mange seje ting, men en af ​​de mest åbenlyse forskelle fra de nye hjul er de nye klistermærker. Det klassiske Zipp-logo skifter fra dette til dette. Eagle-entusiaster vil selvfølgelig have bemærket dette ikke kun på mountainbikehjulene, der blev lanceret sidste år, men også på de hjul, som Movistar-teamet brugte tidligere på året.

roning træning

To sidste punkter skal nævnes først navene siger, at de har den samme lejeaksel og frihub som dem, der er brugt på Firecrest-hjulene i de senere år, men her er forskellen faktisk i egerne og den måde, de kommer ind i navet. Disse bruger J-bend eger, mens Firecrest bruger straight-pull eger. Endelig en meget vigtig note om de dæk, du bruger sammen med dem.

Det er vigtigt, at du bruger slangeløse dæk på disse fælge, da de højere tolerancer og stivere perler på slangeløse dæk betyder, at de ikke har brug for det traditionelle krogdesign for at fungere. Du kan selvfølgelig bruge et indre rør her, men du har brug for disse dækklare dæk. Vi har snart en anden artikel, som du kan dykke ned i Zipps nye testprotokoller. fordi det er en stor pause for mærket, og de har bestemt fundet nogle super interessante og også super nyttige indsigter, hvoraf nogle faktisk allerede findes på deres nye dæktrykberegner, hvorpå en algoritme er bygget på al deres nylige forskning .Jeg havde lidt leg.

Jeg synes det er super sejt. Vi inkluderer et link til det i beskrivelsen nedenfor denne artikel. Det er en meget kort oversigt over den nye 303 S.

De fås i butikkerne for lige under $ 1.300 eller lige under £ 1.000 for parret, som, som jeg sagde i begyndelsen, gør dem til nogle af de billigste carbon zipps til dato. Sørg for at fortælle os, hvad du synes i kommentarfeltet nedenfor, og giv denne artikel store tommelfingre.

Hvor fremstilles Bontrager kulhjul?

Waterloo, Wisconsin

Hvor meget vejer Bontrager Race hjul?

Ved 1660 gram er dette ikke de 1400-1200 gram clinchers, der også pryderBontragers hjulstå på række. Men vi ville ikke sælge dem korte som kun fremragendehjuli hårde dage og stor holdbarhed.

Er Bontrager god Reddit?

Bontragertilbyder noglestoreting rundt omkring, ingen klager. Korrekt materiale og tanke går ind i tøjet, og jeg kan ikke finde noget særligt, som jeg kan vælge.6. maj 2016

Hvad er den letteste Trek-cykel?

fredag ​​afslørede det nyestecykel, detTrekÉmonda SLR 9, en dag før starten af ​​den 104. Tour de France. Waterloo, Wisconsin, firmaet siger, at det er detletteste cykeldet er nogensinde lavet oglettesteproduktionsvejcykeli verden. Émonda SLR 9-rammen på 56 cm vejer 640 gram (1,41 pund).30. juni. 2017 nov.

Er en Trek-cykel pengene værd?

ErTrek pengene værd? Ja,Trek cyklererpengene værd.Trekpakker avancerede teknologier i derescykler, bygge derescykleromkring aluminiums- og kulstoframmer af høj kvalitet og bruger kun pålidelige Shimano- og SRAM-komponenter.23. apr 2021

Er Trek cykel god Reddit?

Treker helt fint. Find encykeldu kan lide, at du har det godt og ligger inden for budgettet. Hvis du elskercyklingdu kan altid sælge dincykelog køb en pænere.2. nov. Okt 2018

Hvad er verdens letteste landevejscykel?

fredag ​​afslørede det nyestecykel, Trek Émonda SLR 9, en dag før starten på den 104. Tour de France. Waterloo, Wisconsin, firmaet siger, at det er detletteste cykeldet er nogensinde lavet oglettesteproduktionlandevejscykeliverden. Émonda SLR 9-rammen på 56 cm vejer 640 gram (1,41 pund).30. juni. 2017 nov.

Hvad er verdens letteste cykel?

Det er også den samlede byggevægt af Vial Evo Ultra fra tyske maestroer af kulfiber Ax-Lightness, hvilket gør det tillettesteproduktionsvejcykel i verden.

Hvilket er det bedste Bontrager cykelhjul at købe?

Letvægts, stabile og smidige Bontrager-hjul er en sikker måde at forbedre din præstation på. Tjek vores anmeldelse af disse Race Lite-hjul og se, hvordan en opgradering kan ændre spillet.

Hvilken type bremsespor bruger Bontrager?

Bontrager tilføjede også et nyt laserætset bremsespor til Aeolus XXX-linjen, som også har mindre dybe fælgversioner i 2 (28 mm) og 4 (47 mm) samt skivebremse og rørformede muligheder for alle fælghøjder. Efter at have kørt på hjulene på en række blændende Colorado-dage kan jeg sige, at hjulene håndterer roligt for sådanne dybe aero-bøjler.

Hvad gør Bontrager line pro 30 hjul så gode?

Bontragers ingeniørteam arbejdede med deres OCLV kulstoflagdeling for at give hjulene den rigtige mængde stivhed og styrke og samtidig holde vægten på et minimum. Det nye hjuldesign flyttede også til en lavere 27 mm fælgdybde for at give mulighed for mere overholdelse, hvilket er en god forbedring fra det tidligere hjuldesign.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Solide gummicykeldæk - hvordan løser vi det?

Gør de solide gummicykeldæk? TANNUS SOLID DÆK Letvægtspatenterede flercellede skumdæk er 100% punkteringssikre.

Vintage motobecane-cykler til salg - Sådan repareres

Er Motobecane-cykler gode? Det er ikke eksplosivt under hård pedalering, og hvis den fornemmelse af stivhed og øjeblikkelig kraftoverførsel er vigtig for dig, kan en aluminiumscykel måske være bedre. Men for at komme ud og nyde vejene ser Motobecane ikke kun den del ud, det er også en af ​​de glatteste cykler for pengene.

Sådan parkeres en cykel - holdbare løsninger

Hvordan låser du din cykel på en parkeringsplads? Når du parkerer udenfor, skal du kigge efter: sikre, forankrede udendørs cykelstativ. Cykelstativ, hvor der er to kontaktpunkter med rammen, giver sikkerhed og stabilitet (dvs. post-og-ring pullerter, omvendt-U, løkker, forskudt hjulbrønd, vægbeslag, klædebøjler) god belysning. områder med høj eller medium trafik.

Van rysel-cykler - anførte spørgsmål og svar

Hvilken gruscykel? Vi testede disse gruscyklerMærkeModelPrisMeridaSilex + 6000Testbogstav2949 EuroTiticiA-GR 012990 EuroRoseBackroad GRX RX8102999 Euro * StorckGrix ProTestbogstav 2.999 Euro

Carlton cykler - almindelige svar

Hvornår købte Raleigh Carlton? 1960