Vigtigste > De Bedste Svar > Box jump variationer - hvordan man håndterer det

Box jump variationer - hvordan man håndterer det

Hvad kan jeg bruge i stedet for boksespring?

Det bedste alternativ tilBoksespring? 8Box JumpStedfortrædere
  • Ankel hoppe.
  • Dybdefald: Landingsmekanik.
  • Kettlebell-sving.
  • Submaximalspringer.
  • Hoppe-over.
  • DybdeSpring.
  • Maksimal bredspringer.
  • Eksplosiv opstigning.



Hvad sker der nation? I dag vil jeg dele med dig to tricks, der hjælper dig med det samme med at forbedre dit boksejob. Hvis du aldrig har bokset før, eller hvis din form kaster lidt, skal du først tjekke denne artikel her. Det vil lære dig korrekt form på en boks hoppe, hvis du vil se min nuværende PR, kan du tjekke dette her, da det er 52 inches højt.

Jeg er ret stolt over at være i stand til at gøre det, og jeg bruger de to tricks, som jeg vil dele med jer i dag for at være i stand til at springe så højt og bryde min gamle PR, som var 51 inches og en tomme måske ser ikke ud til meget for jer, men når disse plader bunker højere og højere, kan en tomme virke som en kilometer. Den første ting, du skal gøre, især når du prøver at bryde en PR, og selvfølgelig gælder dette for begge forsøger at bryde en PR til få højere spring eller bare springe højt er selvtillid først, selvtillid er alt, når det kommer til et boksspring skal du også sørge for at have god proprioception, ved at vide, hvor du skal hen uden at se, når du boksespring, og du starter Hvis du hopper højere og højere, kan du ikke se ned. Forvent at få din krop op i luften så højt som muligt hver gang du hopper, du stoler på både din egen e magt til at skubbe jorden, men også lidt momentum, at kaste dine arme i luften, at kaste dine arme i luften og se ned vil påvirke, hvor høj du er spring faktisk, så vi stoler på at bygge først ved at nedbryde den barriere mellem at se visuelt, hvor høj kassen er og fysisk vide, hvor høj den er, og hvordan du gør det, er faktisk meget let og kan virke fjollet for dig. Men når du først har prøvet det, vil det virkelig hjælpe dig, og alt hvad du klatrer op på kassen, så bare klatre op og se, hvordan det føles at stå op her og se, hvor høj du faktisk er, så vil jeg også have dig til at øve din landing, som vil blive sådan, og sidde herinde den landing og se visuelt, hvor høj du er og få en fysisk fornemmelse af, hvor høj du er. Fordi hvis du klatrer op og ned et par gange, vises boksen ikke så højt som den gjorde, første gang du kastede pladen op og kiggede.

For for mig personligt bliver jeg skræmt, når jeg starter boksespringet, mens pladerne bliver højere og højere nær brystet og halsen, hvad jeg kan lide at gøre er at klatre op til toppen, hvilket hjælper mig med at overvinde denne barriere, og jeg er i stand til at gå direkte til toppen uden problemer med at hoppe, så selvtillid er nøglen, og for at bryde den barriere skal du bare klatre op på kassen, og den anden ting, jeg vil vise dig, er selve springet, hver tomme er afgørende for din evne til at holde den landing og jeg bemærker mange begyndere, fordi kassen er så lav ved første start, du ved Noget, hvordan man hopper ind i landet i modsætning til knæene Placering betyder måske ikke så meget, jeg viser dig, hvad jeg mener, mange af jer vil hoppe i luften og land med armene fremad, som du skulle, men dine knæ er i brystet, og hvad der skete til sidst, når du hopper højere og højere, selvfølgelig prøver du at holde benene sådan, så hvis du hopper meget højt og du lander på dine knæ, det skubber dig baglæns, det smider væk fra dit tyngdepunkt, hvad du vil gøre er at hoppe ind her og lande med dine arme i dine ben sådan. Og hvis jeg kan lide det, er jeg faktisk i stand til at få mine fødder meget højere op fra gulvet, og jeg kan vise dig, at der bare ved at stå her og gøre dette og derefter gøre dette, er der en klar forskel. Jeg vil gøre det her igen.



Du kan se, så jeg springer sådan, eller jeg springer sådan, okay. Det er en god fem til tre inches forskel i min evne til at løfte mine ben højere i luften, og selvom du begynder at hoppe rigtig højt, ender du muligvis ikke altid i midten af ​​pladen, du kan være så tæt på den seneste startkant og hvis du kan. Hvis tyngdepunktet ikke bevæger sig fremad, falder du baglæns, og du kan skade dig selv, og vi ønsker ikke, at det skal ske, så du kan blive bedre til boksespring.

Når du hopper, skal du sørge for at lande på denne måde nu. Hvis du generelt vil programmere dem til at hoppe højere, vil jeg give dig det program, som jeg elsker at lave. Jeg lægger faktisk mange af mine boksekast, og når jeg prøver at arbejde, især omkring mine For at øge maksimumet, bygger jeg det kredsløb, jeg kan lide at lave, et blankspring ind i min ugentlige cirkel, så to eller tre gange om ugen og derefter i den første uge.

Hvad jeg skal gøre er at hoppe så højt som muligt, fire sæt med 15 reps. Jeg laver normalt tre eller fire runder af dette, så for mig er det højt nok, hvor jeg kan lave et sæt på femten, ca. 45 tommer, og det bliver uge 1, jeg arbejder på det i uge to, jeg ' Jeg vil sandsynligvis skære det i halve eller opskåret ned her, og jeg begynder at bokse med vægtvesten på, og jeg bruger normalt ca. 25 til 30 pund i den vægtede vest. Det er klart, at jeg faktisk har 25 eller 30 pund med mig, og jeg vil ikke hoppe så højt, men det vil angribe box jump på en anden måde og opbygge styrke.



Du skal hoppe højere, hvis du ikke har adgang til en vægtvest, du kan bruge noget som en rygsæk eller bruge håndledsvægte, men jeg vil ikke anbefale at bruge ankelvægte. Det er aldrig godt at have vægte omkring dine ankler, når du hopper, fordi det kan forårsage en hel del adskillelse i dit knæ, du vil virkelig ikke gå derhen og selvfølgelig, når du har en rygsæk med dig, ændrer du dette fokus. Nogle mennesker, jeg har set, lægger faktisk lidt vægt i rygsækken, lidt vægt i ryggen, en rygsæk foran gør det op. Men det bedste du kan gøre er at skaffe dig en vægtvest, fordi det er sådan det er, hun lavede frontvægte og bagvægte nu. Jeg gør det den anden uge og derefter den tredje uge, hvad jeg kan lide at gøre er faktisk at øge højden fra uge en, måske som to tre og fire tommer maks.

Så vil jeg prøve at lave tre eller fire runder med fem spring i træk bare fordi jeg på fem spring stadig bygger den styrke, jeg har brug for, til at hoppe højere, så kan jeg prøve at gøre min en-rep max igen og forhåbentlig 52 inches jeg vil være på 53, 54 snart, men det er behandlet, og vi skal gøre det Hjælp mig med at fortælle mig i kommentarfeltet nedenfor, og som altid fyre, flere gode ting kommer snart. farvel

Er et 50-tommers boksspring godt?

Boksespringforstærke nervesystemet for gevinster i styrke og størrelse, forudsat at du gør dem korrekt. De unge nørder du ser gørehalvtreds-tommer boks springbare har fantastisk hoftefleksibilitet snarere end storhoppeevne og eksplosiv kraft. Kvalitet er vigtigere end kvantitet.

Hvad er box jumps et godt mål for?



Eksplosionsstyrke, hastighedsstyrke og lodrethoppemagt er de primære områder, du træner. Ibokshoppetræning du arbejder på alle dine benmuskler og styrker din kerne ved hjælp af din egen kropsvægt.Boksespringøger også udholdenhed og forbedrer dit kardiovaskulære helbred.

Hvor høj er en kasse til boksespring?

Hvad er enboks hoppe? TILboks hoppeer en plyometrisk øvelse, hvor i det væsentlige en atlet begynder at møde enboks30-50 cm væk fra det. Han derefterspringereksplosivt på nævnteboks, som normalt er mellem 50 og 70 cmhøjde.

Er 30 tommer box jump godt?

For eksempel, hvis en atlet ikke længere kan komme inden for 1tommeaf hans / hendes bedst stående LodretHoppefra enboksindstillet til 36tommerderefter 24 til30 tommerville være engod kassehøjde at arbejde med, hvilket giver engodtplyometrisk overbelastning. Brug kun en 12- til 18-tommer kasseville ikke udfordre atleten nok.06.04.2016

Hvorfor er boksespring dårligt?

Når duhoppefra enboksisær en høj vægt og tyngdekraft trækker dig mod gulvet. Dette øger indvirkningen på dine knæ drastisk. Og hvis det gøres igen og igen, kan det føre til smertefuld senebetændelse og ligamentstress.11.03.2014

Er et 32 ​​tommer boksspring godt?

En megetgodt springville være i 28- til32-tommerækkevidde. En atlet med enfremragendelodrethoppeville stige32til 36tommer. Alt over 36tommerville placere en gymnasieatlet øverst i sin klasse.

Er en 35 tommer box jump god?

Nelson forklarer, at langt de fleste mennesker ikke kanhoppemere end35 tommerfra stående stilling. Den resterende afstand består ved at trække benene op for at nå toppen afboksog får dig til at lande i en dyb squat-position. Skader kan også stamme fra flubbing en højhoppe.16.08.2017

Er det OK at boks hoppe hver dag?

Hvis du ønsker at tilføje noget nyt og spændende til din træningsrutine, skal du ikke lede længere endboks spring. Perfekt til at få din puls op og forme de bedst udseende kalve derude,boks springer en af ​​de mest effektive øvelser, du kan deltage ihver dag.

Er en 40 tommer boks hoppe god?

36-40er ikke dårligt, synes jeg. Det er lige så højt som køkkenbordet, hvilket jeg er sikker på, at jeg kunne gøre, hvis jeg ryddede alt fra. De fleste af bordene i huset er omkring 28 ', og det ville være et gennemsnithoppefor min højde (ca. 3tommerkortere end min hofte).

Hvad er de forskellige typer box jump?

Box Jump 1 Box Jump Guide. Box jump er en klassisk plyometrisk øvelse, der kræver koordination, nøjagtighed, 2 Begyndende boks-spring. Når man lige starter med boks-spring er det vigtigt at starte 3 Avancerede boks-spring. Efterhånden som du bliver stærkere, og din lodrette springhøjde øges, kan du øge 4 Variationer i spring. Sidekassespring,

Hvordan øges styrken med variationer i boksespring?

Vi diskuterer tne (10) boksespringvariationer styrke, kraft og sportsudøvere skal gøre for at øge benskraften, eksplosiviteten og styrken. Gå videre til indhold Abonner GO GO Styrkesport CrossFit Vægtløftning Styrketræning Strongman Bodybuilding Alle nyheder Træning Træningsvejledninger Bygger muskler derhjemme Træning øger styrketræning

Hvornår stopper du box jump-øvelsen?

Stop med øvelsen, når form og hastighed er kompromitteret. Box jump er en klassisk plyometrisk øvelse, der kræver koordination, nøjagtighed, smidighed og balance. Øvelsen styrker og tone underkroppen, øger lodret springhøjde og udvikler din effekt.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Radcity cykel anmeldelse - varige løsninger

Er RadCity-cykler gode? RadCity 4 imponerede os med sin usædvanligt behagelige og glatte kørekvalitet. Denne cykel har forudsigelig håndtering og en pænt dæmpet følelse takket være sin forreste affjedring og omkredsede dæk. Den har også en afslappet geometri, rigeligt justeringsområde i sædepinden og stammen, plus en behagelig sadel og ergonomiske greb. 3 авг. 2020 г.

Cykling til skolen - hvordan man beslutter

Er det sikkert at cykle til skolen? På individuelt niveau kan gå og cykling øge elevernes sundhed, fysiske aktivitet og endda deres koncentration i skolen. Jo flere studerende, der går eller cykler, jo færre biler på vejen omkring skoler, hvilket kan minimere sikkerhedsrisici og mindske luftforurening.

Quick release-cykel - almindelige spørgsmål

Hvad er en hurtig frigivelse på en cykel? Hurtig frigivelse eller gennem aksel? En hurtigudløsningsaksel har en 5 mm stang med en kamstang på den ene side og en møtrik på den anden, og dens funktion er at lade dig fjerne hjulet på din cykel uden brug af værktøj. En hurtigudløsningsaksel giver dig også mulighed for at fjerne hjulet uden at fjerne akslen.

Byg din egen cykel - holdbare løsninger

Er det billigere at bygge din egen cykel?

Bedste cykeltrøjer - søg efter løsninger

Hvad skal jeg se efter i en cykeltrøje? Se efter vandmodstand, vindblokering og åndbarhed afhængigt af hvornår og hvor du skal køre. Hvis du foretrækker naturlige fibre, skal du passe på cykeltrøjer lavet af merinould. Merinofår har tilpasset sig kolde vintre og varme somre, så deres uld er naturligt fugtgivende og forbliver varm, når den er våd.

Cykelposition - levedygtige løsninger

Er cykling dårlig for kropsholdning? Cykling og siddende er ikke det samme; cykling styrker dit kardiovaskulære og muskuloskeletale system, mens siddende ødelægger begge dele. Problemet er, at cykling og siddende forårsager lignende ubalancer i musklerne; en afrundet kropsholdning, en 'fast' og stiv øvre ryg og stramme hofter (især hoftebøjere) .24 авг. 2016 г.