Vigtigste > De Bedste Svar > Bradley wiggins times rekordcykel - hvordan man tackler

Bradley wiggins times rekordcykel - hvordan man tackler

Hvad er en times cykelrekord?

55,089 km





100 miles 160 kilometer en målestok for mange cyklister, det er muligt at cykle under tre timer for den afstand, men i dag er den dag, vi måske finder ud af, og det vil han i dag, i dag er den dag, jeg kan være vidne til cykelhistorie her, Jonathanschubertis skal til prøv at bryde den tre timers rekord over 100 miles, som ikke er assisteret, så han er nødt til at bære sin mad og vand, så vi er lige efter Milton Keynes, som er nord her i Storbritannien fra London, og han cykler til Norwich , hvorfor det? Vi gør det i dag, fordi vi kommer fra bagenden af ​​en stor storm, og vinden, der kører alle disse vinde nordøst, holdes lidt med os i dag, men vi har blå himmel, så det er perfekte dag-perfekte forhold forhåbentlig vinden ser det bare Jonathan går under tre timer markboy Jeg er begejstret for, at dette kunne være den dag, vi ser store kapitler i cykelhistorien, der er helt knust af en normal manalærer, en videnskabsmand, en tidsforsøg, åh, der fik mig ophidset, Jonathan er videnskabsmand, instruktør og atlet slog 100 mils tidsforsøgsrekord uden hjælp, en rekord, der har været på tre timer, otte minutter og 15 sekunder siden 1993, men denne gang vil han gå under tre timer, som om du føler at du er klar for det. Udfordringen er at være den første person, der går 100 miles på mindre end tre timer uden at tegne, hvad der virkelig er underligt, fordi du normalt kører mod andre mennesker, eller du kører en rekord, som en anden er ked af, men jeg kører bare den tid, du kører i ved, og det er en position, som jeg aldrig har været før vinden helt sikkert blæser, hvilket helt sikkert vil være på din side, et af tankerne til at gøre det i dag, absolut så alt er næsten det samme som sidste gang Jeg var registreret på tre timer og otte minutter, så vi havde alle datoer, som vi vidste, hvad vi kunne lege med, og vi vidste, hvornår en sejr var på vej, fordi det er en lige linje, vi rammer herfra nær Miltonkeynes til Norwich. Når vinden kommer, går jeg meget hurtigere, og det ser ud til, at vi har perfekt medvind under to timer.

Lad os se på omkring 28 km / t gennemsnitshastighed på den medvind, så det bliver sindssygt, og hvor mange gange får du chancen for at gå hundrede miles med medvind og ikke behøver at gå tilbage, det er absolut drøm, så det er værd at nævne, at dette er gjort fra rra, dette er vejregistreringsforeningen, for at sikre, at det er en reel rekord, og vi holder os til reglerne, vi har to opfølgende biler, så vi har to tidtagere, den ene tikker altid bag ham og derefter med cirka 20 miles før mål, de springer frem og kører til mål, så målene ikke går glip af, og den anden bil kommer derefter, og de tager tidtagningen, ingen biler har lov til at komme forbi dem undtagen gennemsnittet, jeg vil gå frem, spring for at fange en få blik, mens han skyder forbi, og så læser vi en kameramand bag på bilen, så du kan se lidt af, hvad der foregår med kommissærerne og deres timing, og forhåbentlig vil han blive på sporet for at bryde det, øh , det illevarslende under tre timers hundrede mil mærke fire tre to en gå op, så Jonathan er væk for at tro, at vi kun er tre miles væk, er ret utroligt, men han udnytter bestemt den vind, så vinden er gennemsnitligt omkring 45 km / t i den nordøstlige retning, det har været dejligt utroligt, hvor hurtigt det kan rejse to miles og katastrofe rammer, kæden faldt lige af for at få den tilbage på den massive 62-tandkæde ring, Jonathan skal af. Dette er et chokerende øjeblik for Jonathan og holdet, den største tid, der går tabt her, er lige ved at rejse sig igen. Motorcyklen og sikkerhedskopien til hastighed. Jeg håber, det vil ikke hjemsøge ham senere under forsøgene, det ser ud til at det ser ud som Jonatan var på kursus, så bare ham flyve forbi, vi har allerede kørt 20 minutter og han ser ud som om han sidder så godt i gennemsnit ca. 35 miles i timen, hvilket er godt over 55 kilometer i timen, helt uvirkeligt, så jeg skyder og prøver at få dig Der er et OS-kort, og det giver dig bare sejlhastigheden i mph, og vi har en lille cirkel her, der sporer den rute, vi er på, og som ikke sporer os chaufføren, der lige før fjerner øh ved den sorte kat omkring, omkring 29 minutter, 39 sekunder, fire minutter, 21 sekunder, som bygger sig pænt op, så jeg er i øjeblikket sidder g bag de følgende køretøjer, og mit speedometer siger, at jeg kører 37 km / t, så det kommer ned til 40 km / t på nogle punkter Time, og vi er på en svag stigning, er vred, vi er nu kommet til en kørebane med en kørebane omkring faren er, at vi kan ikke stoppe langt nok til siden for at lade følgende trafik s røv, så hvad vi vil gøre er, at vi nu er foran føreren, når vi genvinder den tofelts kørebane, vi vil forsøge at få den til at blive ved og trække ind og derefter gå tilbage bag føreren og tage position n tilbage på, men hvad vi ikke vil gøre her, er at holde trafikken op i ryggen, du får noget af det i høj hastighed, og også John får en tå fra trafikken, når han kører forbi, så scounterproductiveright er han lige bag ham, så Jeg vil prøve at springe ind og se på det, han vil være hurtig op til en time, og det er bare en kamp bare for at holde fast ved ham kontrolpunkt 36.1 til tiden er 61.48 okay nu, når jeg følger denne r, bemærker du virkelig denne rute er gennemtænkt ned til mindste detalje, hver lille detalje følger den rigtige retning for at få asfalt rigtigt og vejret afstanden trafikken hvor mange kryds, hvor mange trafiklys det hele er planlagt ned til mindste detalje, fordi alt er hvert lille minut i sekunder Spildt tid, der sad ved et vejkryds, spiser op igen ledningstid ruten vejret og hastigheden blev beregnet, lad os se nærmere på cyklen på, Jonathan kører, så John bare snak os igennem um din cykel godt faktisk rammen er over et årti gammel, så alle tror, ​​du har brug for nyeste studs, du kender de nyeste studs, men dette var af en fyr fra Formel 1 ved navn Simonsmart designet, og han sagde på det tidspunkt, at han kom ud med det.

hurtig vægttab

Du ved, det var langt foran alt andet, og han hævder stadig, at det er en af ​​de bedste rammer, han nogensinde har haft? kommer med den har en anosekegle på den, som blev forbudt af theuci i et stykke tid. Jeg tror du er alt, hvad jeg skyldte det igen nu, så jeg havde ingen problemer med at bruge hele denne ramme, jeg ved, det fungerer, jeg har været i lang tid tid Lavet denne cykel aero-tests. Vi har en massiv kædering foran med 62 tænder, øh, overdimensionerede jockeyhjul, remskivearm med de store kædeholdere Holder kæden mere centreret i den bageste kassette, så du ikke øh, du mister ikke et par watt med en dårlig kædelinje, og du har ikke de stramme bøjninger uh omkring træningshjulene, så pedalerne er mere effektive uhshastighed spiller nul pile, så de flugter og er i tråd med bunden af ​​skoen og faktisk de bevægelige dele i luften virkelig vigtigt for at udjævne luftstrømmen over folk, hvad der gør en stor forskel disse stænger disse uh-projekter er tre søjler, som jeg har designet mig selv til dette rekordforsøg, og de krammer profilen på min underarm, de er ikke uci lovlige, men din cykeltid er lovlig i Storbritannien også lovligt for jernmands triatlonbegivenheder, og du har bestemt lavet nogle fejltest på dem, der fik mig ret betydelig. Jeg kører med rørløs teknologi på den forreste clincher, den har en bedre grænseflade mellem fælgen og dækket end en rørformet, hvilket kompromitterer hydrering.



Jeg havde en blå blære på ryggen, og den form på forsiden hjælper også med at holde luftstrømmen rundt og effektivt spredes rundt og reducere trækflappen på bagsiden, så jeg tror, ​​det er nogle af de små ting, de alle tilføjer, så jeg er klar over, at du har din krumtaparm her med tape, forklar bare lidt om det ja, jeg tror som om jeg sagde, at de bevægelige dele er nogle af de vigtigste, der roterer i luften for at rense luftstrømmen Overso ja, bare limet over toppen af ​​alle skruerne, um over hele cyklen, men især kædesættet og taler om bånd nu, jeg undersøgte lidt, dit første skivehjul var ikke rigtig en rigtig skive, det var en LSO, da jeg var studerende Jeg lavede en læreruddannelse og boede i Wales, jeg havde ikke mange penge, og jeg havde en smart idé, fordi jeg ikke havde råd til et skivehjul til at pakke mine eger med pakkebånd og bygge dette skivehjul, og jeg måtte løbe og folk lo, hvilket betyder, at jeg normalt overhaler dem ret hurtigt og derefter en uge eller l ater ville du se andre mennesker forsøge at lave deres egne hjemmelavede skivehjul med selvklæbende tape, men jeg er nu lidt kommet på og jeg fik et rigtigt skivehjul, kom Jonathan bare for at få en fornemmelse for vinden i dag Jeg mener, at det bogstaveligt talt blæser bogstaveligt talt ikke kunne få bedre vilkår, du måske tror, ​​at Jonathan er i stand til at spise, og disse aerodynamiske stilling så længe, ​​og han har udført mange tidsforsøg med stor udholdenhed, 24-timers mester, startende han gjorde en masse ting sad i den aerodynamiske position, så han vænnede sig til det. Den anden ting, der er værd at nævne, er at han har sin hud på forsiden af ​​sin huddragt. Du ser normalt camelbacks på bagsiden af ​​rygsækken eller noget lignende, men han har sin krop på forsiden af ​​sin huddragt, så han kan forblive hydreret.

Det er let at forblive hydreret uden at skifte position, men det er også der for at gøre dig selv endnu mere aerodynamisk, så du kan se, at den faktisk lukker hullet i midten mellem hovedet og cyklen, og når du lukker det mellemrum, gør du faktisk dig selv endnu mere dynamisk holder du luftstrømmen ved noget glattere, jævnere og reducerede den aerodynamiske træk, som dybest set er imod en tidsforsøg, så alt tænkes virkelig på i øjeblikket. Jeg skyder frem for at se, om jeg kan se på det igen, det ser ud til, at Jonathan er på planen, han har cirka 45 minutter tilbage og cirka 25 til 27 miles, indtil Gohe ser ud som om han ville knuse det, så jeg skynder mig og komme til destinationen, hvad en tur, ja det så jeg? Tso 17 miles til Norwichhe bremser langsomt, men han holder stadig et fantastisk tempo, så jeg beder om, at han kommer til ham nu, fordi han strækker sig lidt, han er ubehagelig, han bliver tydeligvis øm og stiv, og musklerne begynder at blive trætte. Han er bare i stand til at holde den styrke, han klarede sig så godt, og han har kun 32 minutter tilbage, kom nu John, du kunne gøre det rigtigt.

Jonathan fik lige besked om, at han var klar til en 250 258, så det bliver meget stramt, han har cirka 11 miles at gå, så det er virkelig touch and go, jeg vil prøve at se ham for en sidste svingning og se ham for den sidste smule , før jeg skyndte mig til målet, så vi jagede Jonathan rundt, fra mellemkongerne til Norwich, forhåbentlig vil han være rundt om dette hjørne i de næste tre eller fire minutter, alt tæller i dette øjeblik, det betyder noget nu, kan han gøre det, eller han kan 't ah det er ab Det er sjovt, nøjagtigt fire minutter nu har han fire minutter til at vente to minutter indtil gocome onwow de tre timers grænse er blevet brudt med en tid på to timer 57 minutter og 58 sekunder lad os tage et hurtigt kig på statistikken for denne utrolige præstation John har en gennemsnitlig hastighed på 33 miles i timen 54,3 kilometer i timen, hans maksimale hastighed, han nåede, var en sindssyg 47,9 miles i timen 77 kilometer i timen, han opnåede en gennemsnitlig ydelse på 279 watt og en normal ydelse på 295 watt, et ord utroligt, så john dette er smukt am forbløffende, og det vil muligvis forblive i historiebøgerne, du har lige brudt en tre timers grænse, som ingen anden cyklist har gjort, som hvordan føles det faktisk, ja du har ret, det er ikke faldet, det er surrealistisk, jeg blev inspireret tidligere af uh roger bannister, der løber under fire minutter n, og jeg foregiver ikke engang at være den slags atlet, han var, og jeg er fascineret af hans historie, fordi jeg ikke tror, ​​det var ham, han ville have indrømmet, at han ikke var den verdens bedste på det tidspunkt, hvor verden var op, men han havde modet til at komme derhen, før nogen andre gør det, hvad ville du sige til de unge tilskuere derude, der bare går på deres cykler, de går kun 100 miles, ved du , og hvilken slags tip og tip vil du give dem Jeg synes, at cyklen er et vidunderligt redskab til at udtrykke dig selv? at opdage dig selv og opdage dig selv, og der er mange andre poster og ting, jeg har fulgt tidligere, øh, og jeg er vokset som person, så du ved, at du primært bare har det sjovt at cykle og finde udfordringerne der er derude for dig, uanset hvad der appellerer til dig og dig, ved du, at du måske overrasker dig selv, jeg mener, hvis jeg kan gå hundrede miles ved 34 km / t, ved du, at meget er muligt, så har du det? og lad os vide, hvad du synes om denne sindssyge hastighed og udholdenhed i denne kommentarsektion nedenfor.



Bryt nu denne ting

Hvad var den hurtigste tid nogensinde registreret på en cykel?

Detoptagefor den længste afstand tilbagelagt ien timeejes i øjeblikket af den belgiske Victor Campenaerts, der satte mærket 55,089 km den 16. april 2019 i Agusascalientes (Mexico).

Hvem er den hurtigste cykelrytter?

Søndag den 16. september 2018 brød Denise Mueller-Korenekcykellandhastighedoptagepå 167 mph, der rammer 183.932 mph ved Utahs Bonneville Salt Flats.



Vi vil sandsynligvis alle køre på vores cykler lidt hurtigere, ikke sandt, men vi ønsker ikke alle nødvendigvis at køre hårdere - Å nej, bestemt ikke. Så kan du komme hurtigere på en cykel uden at blive montør? Selvfølgelig kan du! Det er præcis, hvad vi vil fortælle dig i denne artikel, men vi vil ikke prædike de indlysende ting som at få mere aerobic eller hvilke kosttilskud, du skal overveje. Jeg bliver lidt klogere. - Åh, det er rigtigt.

Vi tager højde for vindretning, lufttryk, momentum, drevfriktion, kædelinje og endda det tidspunkt på dagen, du er bedst til. Alle mulige måder at øge den hastighed, hvormed du kører på din hest. Men først vil vi have en diskussion om dæktryk. - Det var forfærdeligt. (glad popmusik) - Hvis du virkelig mærker presset, er det måske ikke kun dit hoved.

Det kunne være, at du var lidt overivrig med din lastbilspumpe. Nu med stenhårde dæk kunne du næsten være på de glatte brædder i en velodrom, men hvor mange veje kender du, der er så glatte? Ikke mange, især her i Storbritannien. Højere tryk føles hurtigere, men det giver dig ikke bare mere komfort, men også mere hastighed.

Nylige undersøgelser har nu vist, at rullemodstand har to komponenter, og at deres virkninger er uafhængige af hinanden. Først hysteresetabene, energitabet gennem varme forårsaget af deformation og regression af dine dæk og derefter suspensionstab. Disse affjedringstab opstår på ufuldkomne vejoverflader, Paris-Roubaix er et godt eksempel.

Hvis du sænker dit dæktryk nu, kan dine dæk miste sig selv, deformere, rulle rundt og absorbere brosten i stedet for bare at hoppe af dem. Profferne i Paris-Roubaix vil køre deres 30c-dæk på omkring 4 bar eller kun 60 psi. Disse nylige undersøgelser har vist, at affjedringstab på normale veje ved normale dæktryk virkelig er meget høje, I 100 til 120 psi, så at reducere dit tryk, hvis ikke helt så ekstremt, vil effektivt gøre det samme for dig på normale veje På denne måde dæk absorberer stød og pletter på vejen i stedet for at springe over dem - hurtigere, mere behageligt og gratis.

Desværre kan vi ikke fortælle dig nu, hvad dit optimale dæktryk vil være. Det afhænger af din vægt, din højde og også af den vejoverflade, du kører på. Tryk er mere greb i sving. (glad popmusik) - Det bringer os godt til vores næste punkt.

Momentum er meget din ven. Jo mere hastighed du kan opretholde, jo hurtigere kører du med nøjagtig samme indsats. Dette kan betyde, at du har mere fart gennem hjørner, fordi du har mere greb, eller det kan også komme i spil, når du starter en op ad bakke - Det er rigtigt, jo hurtigere du går i en opstigning, jo hurtigere kommer du derhen med det samme indsats.

Jo kortere stigningen er, jo mere påvirkning har den. Der er et kompromis. Hvis du mister en masse energi, når du kommer til bunden af ​​opstigningen, har du mindre styrke at bruge på opstigningen.

Men der er også en luskede kneb - du har ret, Sy, der er en kneb for det. Jeg så dette på en sportsbegivenhed sidste år, fordi jeg endte i en gruppe på omkring 30 eller 40 ryttere, selvfølgelig har jeg en slags svævende flyvning mod ryggen for at spare energi - Gamle vaner dør hårdt - Min observation var, at når jeg skulle fra en anstændig stigning til en stejl stigning, efterlod mange kørere bag gruppen ikke plads og måtte derfor bremse, da kørerne øverst bremsede på klatringen lidt luskede, hvilket gav mig plads på siden skaffe. Og det betyder, at du ikke behøver at bruge dine pauser, og hele det momentum og den hastighed, du har, effektivt fører dig næsten frem fra bagsiden af ​​gruppen.

Ikke foran, selvfølgelig. Du vil ikke rigtig tage vinden. - Nej, gamle vaner dør hårdt.

Nu lyder det måske lidt som snyd, men det er det ikke, det er helt fair spil. Det er bare en smart brug af dit sving. (glad popmusik) En anden bemærkning, jeg havde ved nøjagtig den samme sportsbegivenhed, var at der var et par chauffører, der ikke ved, hvilken retning vinden kommer fra.

Som en ny cyklist vil du hurtigt lære, at der er en enorm fordel ved at køre bag rytteren foran dig. Imidlertid synes langt færre mennesker at lære, at denne energibesparende søde plet skifter position, når vinden begynder at komme ind fra siden - hvis vinden kommer fra venstre, bliver du nødt til at sidde direkte til højre for manden i foran og omvendt. Hvis vinden kommer fra højre, skal du sidde til venstre for den.

Nu afhænger din nøjagtige position i forhold til dig af ting som vindvinklen, din hastighed og også vindhastigheden. Fordi du måske finder ud af, at du i rigtig stærke sidevind er nødt til at overlappe manden foran en hel del - Ja, så vidt vi ved, er der ingen talformel for dette, men ved prøve og fejl skulle du kunne finde sweetspot i sidevind. Og det er værd at gøre, fordi det sparer dig masser af energi.

Kraft, der får dig hurtigere i gang. - Lasere tændt. (glad popmusik) - Ved du hvorfor folk som Tony Martin og Tom Dumoulin lægger 58 tandkæder på deres TT-cykler? Og ikke kun fordi de producerer meget mere magt end vi bare dødelige.

Nej, det er kun en del af historien. Den anden ting er, at du med denne enorme plade på en klinge kan bruge mere tid med lidt større gear, den bageste kassette og deres kædelinje er meget lige, hvilket igen betyder mindre friktion i driv toget. Det er ikke en stor forskel, men det sparer stadig energi.

Så mere fri hastighed. Så for os bare dødelige kan det betyde, at det er bedst at køre en kompakt foran end en tværkæde på en 53. Det betyder, at vi kan gå hurtigere.

Glade dage. (Glad popmusik) På et lignende emne er en ren drivlinje hurtigere. Nu er friktionstab på drivlinje især meget snavset og en overstrakt kæde.

Vidste du, at en ren, ikke-smurt kæde er meget mere effektiv end en oversmurt kæde? Nå, det gør jeg heller ikke, men det er det tilsyneladende. Og så er der nogle smøremidler, der er meget hurtigere end andre på det reducerede drivsystem. Desværre hævder en række virksomheder, at de er de hurtigste og har data til at bakke op om deres påstande om at understøtte.

Så på en måde er vi ikke klogere, hvilket bare er lidt forvirrende. Så det er virkelig værd at undersøge noget, hvis du leder efter disse marginale gevinster. (glad popmusik) Hvis du føler dig presset, kan det bare være dit hoved.

Men vejrforholdene kan også bremse dig betydeligt. Nu er vind og regn de åbenlyse, at lufttryk også kan have stor indflydelse? Mange af jer vil vide, at vi kan gå hurtigere i store højder, selvom vi ikke kan producere så meget magt. Men hvad der er mindre indlysende er, at forskellige lufttryk og temperaturer påvirker hastigheden; små daglige ændringer i lufttryk og temperatur gør ikke nogen stor forskel, men hvis du kører efter en kraftig tordenvejr, f.eks. om midsommer, kan det gøre en væsentlig forskel i lufttrykket.

Hvor meget? Nå, op til tre procent vinder i hastighed med samme præstation. (glad popmusik) Nu kan ikke kun vejret, men også tiden påvirke hastigheden. Forskere i Brasilien har fundet en forbedring på næsten syv procent, når de tager en laboratorietest med fast afstand om aftenen snarere end om morgenen.

Givet, denne forbedring var kun over en kilometer, men dette bevis bekræftede andre tidligere undersøgelser. Så vi kan roligt sige, at hvis du kører om aftenen, vil du gå hurtigere. 'Hvorfor?' Jeg hører dig spørge De ved ikke den nøjagtige årsag og det gør jeg heller ikke.

Men næste gang jeg tager en Strava KOM, bliver det en sommeraften efter en storm. Det er tidligt om morgenen nu, lufttrykket er ret højt, mine dæk er bare lidt for hårde, min drivlinje er virkelig snavset, og for at være helt ærlig tror jeg, jeg også brugte det forkerte smøremiddel. Jeg kan lige så godt få kaffe med en anden artikel om hastighed, 'Sådan går du hurtigt gratis', som bare at klikke her nedenfor.

Og glem ikke at kunne lide og dele.

Er 300 watt god cykling?

Mest procyklisterproducere omkring 200 til300 watti gennemsnit i løbet af en fire timers turné. det er hvad der erstoreomeffekt. Det tager ud af alle variablerne, siger Pennino. Hvis du træner af din puls, forklarer han, at når du er stresset, træt, dehydreret eller syg, er dine tal altid forskellige.06.28.2015

Hvad er den mest effektive måde at få maksimal kondition på? Er træningen indendørs? - eller udendørs? Vi troede, vi ville diskutere fakta. (Blød jazzmusik) - For det første er kvaliteten en af ​​de største fordele ved at træne indendørs. Og med det mener jeg, hvert sekund, du bruger på en indendørs træner, kan du træde og tælle det.

Så ingen ventetid ved trafiklysene, ingen stop ved kryds og ingen stop i trafikken. Og vi har vores egen indendørs træning succeshistorie lige her i GCN kontorer. Fordi i sidste del af sin racerkarriere brugte Matt indendørs træning med stor effekt.

Han tog al kvaliteten af ​​flere timers bilture med sig og kondenserede den til superharde indendørs træningsenheder. Okay, fair point. Kan ikke argumentere med det.

Jeg må indrømme, at jeg hader det, når jeg skal løbe fri midt i en pause og se min gennemsnitlige præstation falde. Men hvad angår lange ture, kan de være rigtig sjove. Meget sjovt.

Lange ture med intervaller er fantastiske. - Altså ja. Men at arbejde hårdt og nå milepæle er også meget sjovt og meget motiverende.

specialsikring komp

Så hvis du tager noget som dette, er TrainerRoad for eksempel en træningsapp, der leverer nøje gennemtænkte træningsplaner, der består af individuelle træningsprogrammer, der er målrettet mod et mål. Og også under hensyntagen til den tid, du har til rådighed til at træne. Og ikke kun det, men også individuelt skræddersyet til dit præstationsniveau, indstillet af din funktionelle tærskelstyrke.

Og du kan holde øje med det med regelmæssige FTP-tests. Du har også en her. Så hvis du er den type person, der kan lide at sætte mål, arbejde hårdt, kontrollere milepæle, er indendørstræning bestemt noget for dig.

Og ikke kun det, men du vil kategorisk vide, at hver træning gennemføres efter din bedste viden og tro. Og ikke kun det, men hvert interval, fordi det indeholder min målkraft. Nå, ganske vist, hvis du ikke er heldig nok til at have en smart træner, ville det ikke, men den konstante modstand hos en indendørs træner giver dig, woo, glad for 300 er forbi, det giver dig mulighed for at ride meget jævnt med dette indstil niveau for anstrengelse.

Og hvis du er heldig nok til at have en smart træner, holder du dig bogstaveligt talt ved det angivne wattforbrug bogstaveligt ved at markere afkrydsningsfeltet for ERG-tilstand - ja, nej, jeg antager, at en gade ikke vil give dig en bestemt modstandsværdi. Du kan dog stadig køre med en bestemt effekt, du skal bare finde de rigtige veje til at gøre det på. Og ved at køre på disse veje udvikler du også dine kørefærdigheder, hvilket kan være lige så vigtigt for at køre hurtigt, hvad som helst, der er ingen hjørner at komme rundt på en indendørs træner. - Nej, indendørs træning fungerer ikke på dine cykelfærdigheder her, hvor vi er placeret.

Men en ting, vi ikke har, er lange, stabile stigninger for konstante intervaller indendørs træning. Du kan simulere de længste stigninger, som du kan lide, men der er intet at sige, at det er den mest effektive måde at køre lange stigninger på. Fordi en af ​​de andre fordele ved at træne indendørs er, at du faktisk kan vælge at øge kompleksiteten af ​​dine træningssessioner for at gøre dem mere specifikke.

Så hvis du tager denne fra TrainerRoad igen, hedder den Wolf Jaw Plus Five, og det jeg ser på her er syv sæt på cirka fire og et halvt minut, der hver er 20 tommer, sekunder til, 15 sekunder fra, ved 125 % og derefter 88% af min FTP. Prøv på vejen, ikke? - Uh, det er et retfærdigt punkt, men uden for det kan du bare smadre det op ad bakke. Og hvad kan der være mere? specifikke og på nogle måder sjovere end at gøre det? Åh, og når du har en god gruppe at ride med, er denne intervalsession, du ser, lige så effektiv som at køre på en paceline. dette er super sjovt og en meget vigtig færdighed i at lære det, bortset fra det faktum at vi taler om ultimativ præstation.

Og grupperejse er inkonsekvent. Og hvis du vil nå et fysisk klimaks, har du brug for konsistens. Og det er indendørs træning gennem og gennem den tildelte tid, og så ved du, at du kategorisk kan få dit job gjort.

Konsekvent arbejde af høj kvalitet. Og igen, hvis vi vender os til vores TrainerRoadhere-eksempel, hvis du følger nogen af ​​deres planer, så kan du gøre det religiøst og kontrollere en session ad gangen, når du er færdig. Og ja, retfærdigt kan du gøre det udenfor, men indeni garanterer du denne vedholdenhed uanset det tilgængelige dagslys, uanset vejret.

Og alligevel bringer det mig til et andet pluspunkt med indendørs træning, er at du ved nøjagtigt, hvilket vejr du får, så ofre ikke træningspas under ugunstige forhold - Ja, men hvad med det store udendørs og solskin? - Dan, vi bor i Storbritannien - Det er rigtigt, men vi kommer fra en dejlig dag eller to. I august. Sommetider.

Og faktisk er det sjovt, selv når vejret ikke er så godt. Vi er cyklister. Vi kan godt lide at være udenfor.

Og indvendigt mener jeg, jeg kender dig, Si, sveder, uanset hvor du er, men det bliver særlig dårligt for en indendørs træner. - Ja, retfærdigt sveder jeg lidt. Men en fan hjælper meget, og det er heller ikke så langt fra min cykel til brusebadet - Okay Si, jeg kan se, at der er et argument, at indendørs træning rent rent kvalitet og interval simpelthen kan være gavnlig.

Selv med den bedste balance cykel i verden bruger du sandsynligvis ikke mere end 90 minutter lige på en indendørs træner, selvom jeg tror, ​​der er nogle dedikerede, die-hard mennesker derude, der muligvis kan gøre mere. Når vi jokter til side, når vi prøver at beslutte, hvad der er bedre, mangler vi muligvis pointen. Selvom det er effektivt for næsten alle handler indendørstræning om at få os hurtigere udenfor.

Åh, her er det! Endelig hos os, Si. - Jeg er allerede helt beskidt. Og du behøver ikke rengøre din cykeltræning i hallen.

Mens træning indendørs kan få dig skrigende fit, vil det ikke nødvendigvis gøre dig til en god cyklist. Og hvis du kun træner udendørs, bliver du muligvis ikke så fit, som hvis du også blev suppleret med indendørs træning. - Hvis du ikke allerede har abonneret på Global Cycling Network, skal du sørge for at gøre det ved at klikke på den klode, der i øjeblikket er et sted på din skærm.

Når du har gjort det, vil du måske se denne næste artikel, der beskriver nøjagtigt, hvordan man laver en FTP-test på en indendørs træner - yep. Eller for en anden artikel, der er særlig nyttig, hvis du er meget udenfor, hvordan man rengør en beskidt cykel.

Hvad var Lance Armstrongs FTP?

Lance Armstrongsagde, at han plejede at være i gennemsnit 495 watt i 30-40 minutter.07.08.2020

Hvad var Usain Bolts topfart?

Ved den rekordvindende begivenhedUsain Bolt'sgennemsnitlig jordfartvar 37,58 km / t, mens den nåede entophastighedpå 44,72 km / t i 60-80 m strækningsnumre, der passer til verdenshurtigstemand. Jamaicansk sprinterUsain Boltbetragtes somhurtigstemand på planeten.

Hvor hurtigt kan en pedalcykel gå?

Hvis du erpedal, digkan gåsomhurtigsom du er i stand tilpedaldet. Men de flestecyklerstop med at levere elektrisk hjælp, menspedalved 20 km / t (klasse 1 og klasse 2 e-cykler). Noget elektriskcyklervil hjælpe med at gå i hastigheder op til ca. 28 km / t (= 45 kilometer i timen klasse 3 e-cykler).

Er 20 mph hurtigt på en cykel?

Gennemsnitlig hastighed - indikationer

De fleste cyklister kan nå 10-12mphgennemsnit megethurtigtmed begrænset træning. Rimelig oplevelse, medium (for eksempel 40 miles): gennemsnit omkring 16-19mph. Ganske kompetent klubrytter, sandsynligvis regelmæssig træning, mellemlange afstande (siger 50-60 miles):tyve-24mph.

Er dyrere cykler hurtigere?

I gennemsnit jadyrere cyklerhurtigere. Mindre på grund afcyklerend på grund af deres ryttere. Folk, der kørerdyre cyklerer (igen i gennemsnit)meresandsynligvis køre, træne systematisk og køre længere afstande. De gør sig til bedre motorer end mindre engagerede kørere.

Er 2,5 watt pr. Kg godt?

Her er de kategorier, som de anbefaler, at du kører på baggrund af dine FTP-data ogwatt pr. kg. Zwift C-kategorien (næste nedenfra) siger, at du skal kunne køre på niveauet imellem2.5til 3,1 w /kg. Hvis du vil lykkes i A-kategorien, skal du være i stand til at ramme 4,0 w /kgeller bedre.

Hvor mange watt har Bradley Wiggins i gennemsnit pr. Kilometer?

Den britiske cyklist Bradley Wiggins, der i 2015 trampede 54,526 kilometer (33,881 miles) for at sætte den nuværende mænds rekord, anslås at have gennemsnitligt 440 watt. Hvis du nogensinde har været opmærksom på dine tal i løbet af spin-klassen, vil disse tal uden tvivl forbløffe dig.

Hvem var den første rytter, der satte timesrekorden?

Unified hour record forsøg (herre) Efter ændringen af ​​reglerne blev tyske Jens Voigt den første rytter, der forsøgte timen, den 18. september 2014 på Velodrome Suisse, Grenchen, Schweiz. Han satte en ny rekord på 51.110 km og slog Sosenka's tidligere rekord med 1,41 km.

Hvilken er den reneste cykelrekord i verden?

Timen anses bredt for at være cyklens reneste rekord, omend en usædvanlig: I stedet for at kræve, at de krydser en bestemt afstand, tildeler denne begivenhed cyklister en indstillet tid på 60 minutter til at træde i så mange omgange som muligt omkring en velodrome.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Fransk held og lykke charms - hvordan man løser

Hvad er de 7 heldige charms? Føler du dig heldig? 7 historiske held og lykke charms forklaret Firkløver. Ifølge legenden går firkløverets held tilbage til Eva, som angiveligt bar en ud af Edens Have. Hestesko. Lommelygter. Kaninfod. Farven grøn. Nummeret syv. Penny.9. 2016.

Pakke velkomstpakke 2017 - praktisk løsning

Hvad er inkluderet i parabol velkomstpakke? Hvad angår kanaludvalg, tilbyder Dish Welcome Pack 40+ kanaler Dish Welcome Pack (ca. $ 19,99 / måned) TLC.RT.ICTV.Epic.Discovery Family.CCTV NEWS.MSNBC.The History Channel.1. 2021.

Betal for at spille tyveri - bæredygtige løsninger

Hvor mange penge tjener du på 99 tyverier? Den første er en smule mere en pengeindtjeningsmetode, og du kan gøre dig selv omkring 50 000 100 000 GP i timen ved at gøre dette. Det er tyveri fra mesterlandmændene. Det bedste sted at gøre dette ville enten være i Ardougne nær landbrugsområdet eller i Draynor Village. Du får ca. 20.000 25.000 XP i timen. 26.10.2020

Gennemsnitligt tempo for halvmaraton - hvordan man løser

Hvad er et godt tempo for en halv maraton? At køre en sub 2 time eller 1:59:59 halvmaraton betyder at opretholde et gennemsnitligt tempo på 9:09 minutter pr. Mil, hvilket betragtes som en respektabel halvmaraton tid blandt løbere. Meget konkurrencedygtige løbere sigter mod hårdere mål som en halvmaraton på 1 time og 30 minutter (6:51 minutter pr. Kilometer tempo eller hurtigere).

Platform hamstring dias - svar på problemerne

Hvordan laver man en hamstring dias? Trin 1: Læg på ryggen med dine ben udstrakte og placer en møbelglider under hver hæl. Hold dine skuldre og hoved presset ned i gulvet, mens du kører dine hæle ned og dine gluter op, så din røv, lænd og ben kommer op fra gulvet.

Tænder gør ondt, når du løber eller hopper - hvordan man beslutter

Hvorfor gør min tand ondt, når jeg hopper eller løber? En af de mest almindelige årsager til tandpine er følsomhed. Når du går eller løber, passerer luft gennem din mund; ekstrem følsomhed udløser tandpine. Så sammen med at spise og drikke varme og kolde ting er luften også en årsag til følsomhed og forårsager smerte.