Vigtigste > De Bedste Svar > Cadex hjul - besvare spørgsmålene

Cadex hjul - besvare spørgsmålene

Er cadex-hjul noget godt?

DetCADEXRaceDækernogleaf det bedste, jeg nogensinde har kørt. Jeg vælger et stivere dæk med bedre punkteringsbeskyttelse i de fleste tilfælde. Der er en slags Goldilocks-zone, hvor punkteringsbeskyttelsen ergodtnok, men dækket føles stadiggodt. DetCADEXRaceDækfalder i den zone.7. apr 2021





Det er Tour de France 2019, og jeg skal til Grand Depart i Bruxelles. Der foregår meget her, der foregår meget. En af de mest spændende ting er lanceringen af ​​et helt nyt komponentmærke kaldet Cadex Grand Depart, Cadex inviterede os til lanceringen for at vise dig, hvad det hele handler om, og for at teste de nye komponenter. (afslappet elektronisk musik) Det starter herinde, men inden jeg dykker ind og viser dig alle de seje tekniske detaljer i de nye produkter, skal du huske at abonnere på GCN, hvis du ikke allerede har gjort det, og klik på det lille klokkeikon, siden hver gang vi upload en artikel, du får en underretning og understøtter kanalmærket, men nogle af jer husker muligvis Cadex-navnet fra omkring 20 år siden, og det er fordi Cadex er et datterselskab af Giant, den største cykelfabrikant i verden også sattelaber m ore produkter er for at blive tilføjet til serien senere, og de har dem udstillet hernede på nogle meget velsmagende cykler, så tjek denne Sarto! Meget flot, hvad en stofmester, også Greg Van Avermaets skinnende guldcykel.

Meget fint. Lad os først se på hjulene, og der er en ret omfattende rækkevidde. Og hjulene tilbydes som skivebremseversioner, rørformede dækversioner og også rørløse versioner i hele sortimentet.

Cadex ønsker at positionere sig som et premiummærke, og der er derfor investeret meget forskning og udvikling i hjul og produkter. I modsætning hertil køber en slags low-end hjulproducent typisk nogle kulstoffælge fra en kulstofproducent og derefter nogle hylder, der ikke er på hylden, og bygger hjulene og slår bare deres eget logo på dem og sælger det. Men Cadex designet alt fra bunden, alle komponenterne. og fælgen er aerodynamisk optimeret.



CFD, Computational Fluid Dynamics og vindtunneltest anvendes i Magny-Cours. Og så test i den virkelige verden med topatleter, inklusive CCC-holdet og Greg Van Avermaet. Og dette hjælper med at optimere stivheden og håndteringen af ​​hjulet. og design, der går ind i hjulene, som adskiller dine kulstofhjul på indgangsniveau fra godt, top-end ting.

hvor mange kopper kaffe om dagen er sikkert

Landevejscykler kommer i to dybder, så vi har 65 millimeter hjul som dette ene og 42 millimeter hjul. Der er også rørformede, rørløse og skivebremsehjul. Disse 65'ere, kun 1367 gram pr. Par.

Men jeg er nødt til at vise dig de 42'ere, som jeg så der, fordi de er meget lette. Så det er Cadex 42 Tubular seriøst let, kun 1163 gram pr. Par, det er virkelig imponerende, de er latterligt lette! Og det er imponerende for et flyhjul, der er 42 millimeter dybt. Og også meget interessant, den rørløse version, som tydeligvis har en anden fælgprofil, er kun 100 gram tungere, som simpelthen er der.



Hjulene er også pæne og brede, så 19 millimeter inden i fælgbredden, hvilket er godt, fordi det hjælper med at holde dækket pænt og bredt, når man sidder og forhindrer svampe, hvilket påvirker aerodynamikken, når dækket er bredere på en smallere fælg. Og noget En af de ting, der hjælper med at holde vægten på disse hjul nede, er egerne. Få dette, disse eger er lavet af kulfiber, og de bruger det, som Cadex kalder dynamisk, afbalanceret snøring.

Jeg er ikke helt sikker på, hvad det betyder, men de er specielt lavet til disse hjul, og de er retningsbestemte, gør det rigtigt? Så hver af disse eger er omhyggeligt formet til en mini hydrofoil. Det er svært at se, men hvis du kører fingrene over det, kan du føle det, så forkanten er afrundet som en lille mini-flyvinge, og bagkanten er skarpere, hvilket tilsyneladende hjælper med at gøre et hjul mere aerodynamisk, når hjulet drejer . Det er virkelig sejt.

Jeg talte faktisk med nogle CCC-mekanikere og chauffører i går og nu Cad. sponsorerede ex-balance cykler De fortalte mig, at de faktisk skulle tilføje lidt ekstra vægt til cyklerne for at få dem op til UCI-grænsen på 6,8 kg, så vi vejede Greg Van Avermaets cykel, og det kom ud til 6 med 65'erne, 5, ret interessant, men jeg er en enorm TT-nørd, som mange af jer kender, så jeg er især begejstret for at se, at du har nogle nye tidskørecykler herovre.

prioritet 600 gennemgang



Nu er dette den nye Cadex 4-eger Aerofront tidsforsøgscykel, og dette er den nye Cadex Aero Disc. Nu har ørneøjnene blandt jer måske opdaget, at disse blev brugt af CCC-ryttere i tidsforsøget tidligere på året. Men de var prototypeversioner.

højt fedtindhold vs højt kulhydrat

Dette er de færdige versioner, og de er meget smukke. De er lavet af den type Tech Stream-kulfiber, vi tidligere har set på nogle Shiro-hjelme med denne type plaidstof. Jeg har set profferne køre, og det er det, der er også en slangeløs version.

Det er lidt sværere, men jeg elsker slangeløs i tidsforsøg, fordi det betyder, at du kan køre slangeløse dæk, som ofte tilbyder mindre rullemodstand og gør dig hurtigere. Disse eger er også retningsbestemte, så de er som mini-vinger, ligesom De faktisk små eger har denne afrundede forkant, der smalner til en vingeform bagpå. Meget fint.

Nu er navene også seje, ikke? Så navene blev designet af Cadex til at være en del af det homogene system i hjulet, og de lyder godt, ikke? Der er andre mennesker her, men jeg skal foretage en gratis hub-lydcheck, tjek dette ud. (Hjulnavet klikker hurtigt) Hvor mega lyder det? Det lyder som en klaxon, (griner han) som en luftangrebssirene! Jeg tror, ​​at lyden forstærkes, fordi den er på et skivehjul, og den er hul, og en af ​​grundene til den lyd er de hubber med lav friktion, der er i disse hjul. En af grundene til, at de har en 30-tommers pickup truck, hvilket er fantastisk ? Du får et meget hurtigt, skarpt klik, når du bruger det, og det er mere end mange konkurrerende nav. DT Swiss 240-hub har for eksempel ofte et 18-tænder skralde-system i det, som ikke går i indgreb så hurtigt.

30-tand mekanismen kan også tage en højere belastning her ifølge Cadex 30%. Det lyder godt, ikke? Pæn. Som tidligere nævnt har Cadex også et nyt sortiment af slangeløse dæk, der integreres perfekt med deres slangeløse racercykler.

Så de starter med Cadex Race Tubeless, og den fås i tre bredder, så vi har 23 millimeter som denne, 25 og så har vi disse ret klumpede 28'ere. Og så er der sadlen. Det hedder Cadex Boost, og du kan måske se, at det er en beskåret sadel med en kort næse, disse slags former bliver mere populære, men Cadex fortæller mig igen, dette er kun den første i deres sortiment, og de vil sandsynligvis have andre i nærheden Fremtid Det er et produkt af meget høj kvalitet som de andre ting, så kun 138 gram for den dårlige dreng, og en af ​​grundene er, at det har et fuldt karbonskal og skinnesystem nedenunder, det ser meget ud til at have på alle hans hjul.

Så der har du det, nogle lækre nye premiumprodukter. Nu bliver det virkelig interessant at se, hvad der ellers kommer ud af det, fordi ingeniørerne fortæller mig, at det bare er begyndelsen. Måske endda en disk, diskettedrev, som ville være særlig cool.

Så lad os vide, hvad du synes om et nyt Cadex-sortiment i kommentarfeltet nedenfor. Og jeg ved, hvad du sandsynligvis tænker, hvor kan jeg få en af ​​disse fantastiske GCN-t-shirts med Frankrig-tema? ? Heldigvis er de i øjeblikket tilgængelige i GCN-butikken, så du kan købe en der. Okay, jeg går nu, farvel!

Er cadex kæmpe?

kæmpe storintroduceredeCADEXkulfiber-vejcykel i 1987 og blev den første cykelfabrikant, der anvendte computerstøttet design og volumenproduktionsteknikker til produktionen af ​​kulfiber-vejcykler.

I begyndelsen af ​​dette år bragte Look deres nyeste og bedste cykel på markedet, Klinge 7 9 5RS, det giver os mulighed for at se nærmere på teknologien og også tage dig med på en jagtfart over hele verden, han bærer? Jeg bragte et andet cykeludseende, dette er akg 86, den første kulfibercykel, der vandt Tour de France, okay, du har Greg Lemonds 1986 Tour de France vindende cykel, så hvad bærer du La VieClaire KITT, hvor får du dig fik det, jeg lånte det ser ud som fabrik, du ved, du lånte det, ja, jeg vil seriøst undersøge det, men det ser venligt ud som denne ikoniske cykel, så vi kan sammenligne carboncykler fra første generation til nyeste. Selvom det ikke er Luanns egen cykel, er den næsten bogstaveligt talt skåret af det samme stof, der er skåret med sine strikkede kulstofrør produceret af TVT, men det ser ud som om de er forbundet i aluminiumsudseende uden tvivl påpeget af historikere blandt jer, at Lomond faktisk har et Campagnolo-sæt, mens denne cykel er et andet sjældent Mavic-gruppesæt, men vær ikke for hård, jeg måtte skynde mig og bare gribe alt, hvad jeg kunne for at se, hvilken forskel 32 års teknisk fremskridt har gjort, det virker bare underligt passende, at vi Jeg tager en tur, jeg tror, ​​vi sandsynligvis skulle gå på kaffe, er det ikke så skrivbart, som vi plejede at sige, er ganske skrivbart, det er virkelig skrivbart nu, hvis du kan tænke over, hvad der gør en cykel til gode egenskaber som pris, vægt, stivhed, komfort, aerodynamik kommer nu til at tænke på, hvilken af ​​dem er vigtigst for dig? i den slags ridning, du nyder mest, men i tilfældet med KT 86 var en cykel, der var vigtigst i Tour de France-hastigheden uden tvivl den hurtigste cykel i verden for 32 år siden, hvis du ikke tænkte, at du ikke har fordelene ved moderne teknologi, at vi faktisk meget let kunne kvantificere forskellen mellem disse to hjul, og vi kan næsten med denne cykel, du kan fortælle nøjagtigt, hvor meget kraft der kræves. Vi er nødt til at køre i en bestemt hastighed, tak for den meget SRM effektmåler nu, selvom vi meget hurtigt bliver mindet om, hvor langt teknologien er kommet, og at ingen effektmåler passer på den. Desværre kan vi ikke tilpasse det swanky nye look SRM-pedaler nøjagtigt til kg 86, fordi pedalens spindeldiameter på krumtapene er mindre men det lykkedes mig at få nogle rigtig seje pedaler herinde, jeg fik den originale klickp edalethe look PP 65 se på disse, hvor seje de er super seje hellige super seje, og selvom jeg havde en effektmåler på denne cykel, kunne jeg stadig ikke ride det er virkelig hurtigt for at se, hvor hurtigt det kunne gå, for det er museumstykket, ja gode ting at få dig tilbage på toppen af ​​en hurtig, mens Psion gør vejcyklen svarende til donuts og Kraft-glider, jeg kom tilbage i caféens varme, dette er et rigtigt stykke historie, og jeg ønsker, at vores look med det ikke overvælder, faktisk er det min alder, og jeg ved førstehånds, hvor meget pleje og opmærksomhed du har til at spilde 32-årige, men seriøst vil jeg også fortælle dig lidt mere om denne 86 kg end da den var på kom på markedet, det var en total GameChanger, disse rør blev lavet af TVT som nævnt, hvilket tilsyneladende står for type, hvilket betyder strikkede rør rør Legenden har det at Dave lavede et rør, der faktisk blev lavet af byens søsterselskab, som står for teknik gabon. Disse teknikker til strikning af kulstof, men hvor godt disse rør er lavet, består hvert rør af syv strømper lavet af kulstof og et lag kevlarfiber, der At modstå stød? og går i stykker, og det skaber et sømløst rør, nu blev hver af disse strømper anbragt over en stålspids, der var formen på den sko, du ønskede bortset fra helingen, og resultatet blev et meget stift rør, du siger denne ollie, men det er bare en til en vis grad Cykel, der brugte teknologi, der allerede eksisterede i rammekonstruktion, kun med forskellige materialer, dvs. i stedet for stålrør, og alligevel elsker man kulstof og aluminium.

er Diamondback-cykler gode

Faktisk er disse to cykler lavet af det samme materiale, det er næsten lidt misvisende, hvordan f.eks. Hvilken kulfiberteknologi er blevet forbedret siden da, mener jeg, KT 86 blev faktisk afløst, da de gjorde en bare to år senere Fremstilling af rammer af kulfiber i sin helhed, hvilket underligt nok ikke blev kaldt kg 88, selvom det blev frigivet, men kg 96 alligevel var det kulfibre og harpikser, der har vist sig at diversificere, men det er mest vigtigt, det er faktisk fremstillingsteknikkerne, der følger med overgangen til monokok-design, mens ligesom de 86 kg, vi lavede med de vævede rørsektioner på dette blad, blev fire hundrede og fem stykker individuel flad kulfiber omhyggeligt skåret og håndlagt for at skabe det ultimative 3d-puslespil, hvad det betyder, at du i praksis kan få mere komplekse ex-former, og du kan få mere M Put aterial i områder, hvor du har brug for det for stivhed og styrke, og tag det væk fra områder, du ikke har brug for at gemme vægt, mens den er på denne kg86 har du ensartede slanger med ensartet styrke, hvor der ikke er nogen Fordel, de andre fordele ved at bruge enkelte stykker kulfiber er, at du rent faktisk kan skære fibertyperne til bestemte områder, så du måske vil have stivere, men mere skøre fibre i visse steder og orienteringer, og så potentielt mere fleksible i andre, ja, men det gør det? Forbedre kørekvaliteten ærligt, det er utroligt svært at sige, at rammen ikke kun er forskellig, men hjulene er også meget forskellige - de har også en helt anden sadelpind, og så har moderne carboncykler en anden kørekvalitet end vintage cykler, dog med bredere dæk med større overholdelse indbygget i rammen, er det svært at argumentere for, at de ikke er mere komfortable. Jeg er glad for, at vi ikke overholdt, fordi en kritik, der blev tempereret i de tidligste generationer af aerobe cykler, var, at de ikke var så svære at køre, og faktisk er det en kritik, som de stadig gør den dag i dag, prøver at trække på skuldrene, det kommer måske ikke som en overraskelse, og de blev overladt til rammedesignerne og lagde alt for at skabe rammeformer, der faktisk ville spare dig for energi i stedet for bare at redde din bum den dag, de ville skabe med denne cykel, ikke kun en smal cykel men en superpil rundt om cyklen, og sådan teknisk overholdelse var en af ​​deres prioriteter, tanken var, at det vil forbedre komforten, men også trækkraft, sagde de, som jeg aldrig har talt om, jeg har tænkt på, men det er lidt fornuftigt at din ramme er for stiv, så du rasler overalt, og dit baghjul hopper rundt i stedet for at løbe fremad. Du skal se på den bageste trekant, så de kan omgå bremsebroen på fælgbremseversionen ikke ' behøver en pause, vi har ikke en dvisse imod det alligevel, men dette vil hjælpe dem med at styre de super lange C-dage og give maksimal plads til overholdelse fungerer godt, det virker bestemt retfærdigt, selvom det føles som om vi kommer rundt på kanten af ​​problemet her, ender vi med at sammenligne en Tour de France vindende cykel til en anden cykel for at hylde enhver mester, der kører den, og med det i Husk at vi skal tale om hastighed, og når vi taler om hastighed, kan der kun være en vinder Pil er foran hver dag, vent et øjeblik dig tænker måske, at alle disse nye Arrowbike-ting ikke kan være rigtige, se på de tyndere, rundere rør på en cykel som de 86 kg, de tilbyder meget mindre frontareal end den bredere luft i alle Fs Orms som en cykel som Bladewell troede jeg man kan sige, dette er en aerodynamik-lærebog. genstande med en cylindrisk indre form er slet ikke meget aerodynamiske. de skaber en masse turbulent luft og tegner en pillignende form, der har samme bredde eller endnu bredere, hvilket skaber betydeligt mindre turbulens og luftmodstand t han meget hurtigere cykler som Rs Blade A bestemme over flere udviklingstrin først geometri og rørformer skal ligge inden for bestemte parametre specificeret af UCI yderligere prototype rørformer oprettes i en computer og derefter bestemmes af computerstøttede væskedynamik simuleringer eller CFD det det er bestemt ikke så kompliceret som det lyder, det er også en virtual reality-vindtunnel i matrixen, det lyder sejt, hvad det i sidste ende gør er, at det giver ingeniører mulighed for meget hurtigt at teste en række rørformer for at finde ud af, hvilke der er de mest lovende og hvad får dem til derefter at udskrive eller prototype til vindtunnelen for at kontrollere CFD-beregningerne nu meget var kendt aerodynamik i 1986, de siger dette er ikke en ny teknologi, jeg mener en Boeing 747 startede for første gang i 1969 og de er - min Ice er temmelig aero, men hvad der gjorde en forskel i cykler er ubalancen.

brompton cykel anmeldelse

Minh hos kulfiberfabrik tillod ingeniører at skabe enhver form, der er nødvendig og stadig ikke, og store mængder, hvis du aldrig har kørt i et område før, hvor stor forskel gør det kan få dig til at undre dig over, hvor stor forskel det gør, og jeg vil ærligt sig hanoi ha, men du kan mærke forskellen, når du kommer op i hastigheden. Hvor stor forskel ville det gøre? Lavet af Greg Lemonds i 1986, er et interessant spørgsmål, hvor meget hurtigere han kunne have kørt på denne cykel. Det er et godt spørgsmål, nu kunne vi ikke placere de to cykler i en vindtunnel til sammenligning, men der kan foretages rimelige skøn for at teste moderne aero-cykler mod moderne klatringcykler har konsekvent vist, at når de ramte De samme hjul blev monteret, en forskel i Aerodrag på ca. 15 watt fra 45 ki. er miles i timen, så du kan antage, at forskellen mellem vores to motorcykler, vi har her, sandsynligvis er omkring 20 watt, og det er et rimeligt og konservativt skøn, ja, og selvom 45 miles lyder ret hurtigt nu, så husk at vi sætter det i sammenhæng med en Tour de France-vindere ja som leder af et etapeløb vil du sandsynligvis ikke være forrest eller alene det meste af tiden, hvor du ville få fuldt udbytte af din aero-cykel, men selv i gruppen sparer du stadig betydelige , hvilket betyder, at du i løbet af en tre ugers Grand Tour kunne være friskere for de vigtigste øjeblikke, så du træder på etaper, og også ved dine tidsforsøg, ved du hvad hvis jeg fik disse to cykler ved siden af ​​hinanden.

Jeg husker en moderne superbil, men det er meget af en midten af ​​80'erne cykel, det ligner ikke en 80'ers superbil, det ligner en 60'ers bil og nej, dette er ikke en Ferrari Testarossa, men den ene Evolution skete temmelig hurtigt da kulbåndsagonen fik Lamborghini Countach-øjeblikket til at rulle, hvis du kun sker fire år senere, da Look lancerede sin første carbon monocoque-ramme, der vejede 196 kg, som den dag i dag stadig ser sej ud, gør det ikke, ja, jeg løfte, se, at jeg ikke kørte på denne cykel i vrede, bare pulveriserede den? En parkeringsplads føles meget som en klassisk bil. Jeg tror ikke, du får rigtig mange positive ting fra din styring, lad os sige med sikkerhed i sammenligning, og så må jeg sige, at jeg er 100% en moderne type cykel hvis du har det godt med os, skal du køre hjem, og jeg vil have denne til at prøve en, jeg ved, det er ikke så let og så stift og ligesom Eros mig, men tjek det ud, det er en smuk fjern fremtid og tjek det er smukt, og det er stift og det er hurtigt ja, og hvis du vil se, hvordan det er gjort, er det Ollie, der lavede en god artikel i lookfabrikken, hvor du kan se 405 stykker, der lægges hver for sig i hånden og komme igennem det med et klik, spørg mig lidt senere, vi skal hellere knække kammerat hvis du vil have mig til at give jakken svigt, ja jeg ved hvad du lige har efterladt i din hat, en mekanisk hvor mange stykker kage spiste du

Hvad er en Cadex-cykel?

DetCADEXnavnet var på avanceret tidlig kulfibervejcyklerog bjergcyklerunder navnet Giant. Kæmpe - ja, den Kæmpe - havde brug for et udløb for deres sejeste teknologi og KæmpenCADEXvejcykelvar den førstecykelat bruge computerstøttet design i sin kulfiberudviklingsproces.3. mar 2021

Hvem laver cadex?

Det var 1987, da Giant først afsløredeCadexuden tvivl verdens første kulfibervejcykelat værelavetpå masseskala. 32 år senere bringer Giant nuCadexnavn tilbage, og denne gang er det et mærke dedikeret til premium-præstationskomponenter.05.07.2019

Hvorfor bruges cadex?

CADEXer en beskyttet formateringsstandard. Det giver importører og toldmæglere mulighed for at indgive en elektronisk formular B3-3, Canadas toldkodningsformular.CADEXdeltagere kan arkivere direkte til os eller via en tredjepartsudbyder. For at åbne disse filer anbefales det, at du bruger PKUNZIP eller WinZip.1. aug 2017

Hvor stor er kanten af ​​et Cadex skivehjul?

Når du køber via links på vores side, tjener vi muligvis en tilknyttet kommission, men dette påvirker aldrig vores mening. Fælgen på Cadex's 42 Disc-hjul er, som man kunne forvente, 42 mm dyb og har en slank 23 mm ydre bredde og en 19,4 mm indvendig: dimensioner designet til at arbejde optimalt med 25 mm og 28 mm dæk. Indtil videre, så normalt.

Er Cadex 65mm et klatrerespecifikt hjul?

Med en hjulsætvægt på kun 1501 gram er CADEX 65mm Road Wheelsystem let nok til at være et klatrer-specifikt hjul. Par det med tilstrækkelig stivhed til, at de klatrer med det bedste af dem og dæk med stort volumen for komfort. Alt sammen tilføjer en konklusion, gør CADEX 65mm hjulsystem til dit hverdagshjul.

Er Cadex vejhjul en god investering?

Cadex's hjul er en investering, og de er imod en etableret og bevist konkurrence. Men med overbevisende design og god ydelse bakket op af en af ​​de mest erfarne producenter i branchen er de en legitim spiller, der fortjener et kig.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Strava finder ruter - pragmatiske løsninger

Hvordan udforsker jeg ruter på strava desktop? Åbn derefter Strava, og tryk på knappen 'Udforsk' i bunden, og tryk derefter på 'Udforsk ruter'. Det åbner en side, der begynder at overveje livet i et par sekunder og viser dig et syn på verden. Et par sekunder senere kommer den tilbage med tre ruter, baseret på standardparametre øverst på siden. 23.03.2020

Strava stier - hvordan man tackler

Hvilken er bedre Strava eller Komoot? Atleten, der søger sammenligning med andre og konkurrencen, er bestemt bedre stillet hos Strava. Komoot bruges mere til udveksling i et samfund og til inspiration, når man planlægger en rute

Strava globale varmekort - praktiske løsninger

Hvad er global Heatmap på Strava? Det globale varmekort Varmekortet viser 'varme' lavet af aggregerede, offentlige aktiviteter i løbet af det sidste år. Heatmap opdateres månedligt. Aktivitet, som atleter markerer som privat, er ikke synlig. Atleter kan fravælge ved at opdatere deres privatlivsindstillinger. Områder med meget lidt aktivitet viser muligvis ikke 'varme'.

Strava gratis prøveversion - svar på problemerne

Hvor lang er strava gratis prøveperiode? i 60 dage

Strava manuel indtastning - typiske svar og spørgsmål

Kan du tilføje en manuel aktivitet på Strava? vælg + ikonet nederst til højre i dit feed 2. vælg Manuel aktivitet. 3. Vælg din sport, indtast de andre påkrævede felter, og klik på Opret eller Gem.

Strava klatre kategori - hvordan man opnår

Hvad er klatrekategorierne? Bedømmelse CykelstigningKategori 4: Stigninger på 250 til 500 fod i højdeforøgelse.Kategori 3: Stigninger på 500 til 1.500 fod i højdeforøgelse. i højdeforøgelse.