Vigtigste > De Bedste Svar > Campagnolo bilhjul - almindelige spørgsmål

Campagnolo bilhjul - almindelige spørgsmål

Lavede Campagnolo bilhjul?

Campagnoloproducerer ikke længere nogenhjultilbiler, men et par virksomheder, herunder Storbritanniens gruppe 4Hjul, producerer stadig replikaer.23. jan. Okt 2018



Folk spekulerer ofte på, hvad der er forskellen mellem alufælge og kulhjul, men hvad er egentlig forskellen? Hvilken wheelie er forskellen, så de fleste cykler med alufælge kommer som standard og generelt kun de dyreste racercykler med carbonhjul, der siger, at de er en meget populær type opgradering? Komponent til de fleste cykler ja, og du kan hente et par carbonhjul til omkring £ 500 og $ 700, hvis du er i USA, men de spænder også fra omkring £ 1.000 til £ 2.000 på grund af omkostningerne ved fremstillingsprocessen sammenlignet med aluminiumsfælge derimod varierer aluminiumsfælge normalt fra omkring 100 til 700 pund eller dollars for et par af god kvalitet, så det kan være meget dyrt at købe et par carbonfælge i betragtning af at købe. I denne artikel vil vi fortælle dig alt hvad du kan tænk på forskellene mellem de to behov for at vide, så du kan træffe den bedste beslutning, vi skal tage det, men bortset fra prisen, hvad er forskellen, jeg hører dig spørge, og nu er de første åbenlyse visuelle de kulstoffælge der altid rocker absolut fænomenal for mænd, ikke, og du ved, at det måske ikke er den hurtigste driver, men jeg kan stadig se hurtigt ud, og det er ikke det vigtigste, men traditionelt har alufælge et umalet bremsespor, og det er fordi de brød den overflade forårsagede malingen skal skrælle af. Producenterne har lige efterladt dem der, men det ændrer sig, og som bevis for, at jeg har en udstilling på Hanks cykel, bliver disse bremser mere og mere populære på racercykler og frem for alt billigere - og hvis du har et aluminiums skivebremsehjul, du kan få det i en hvilken som helst farve, da bremsningen sker på disken og derfor ikke slides af malingen på fælgen, og det betyder, at du kan have en relativt entry-level cykel som denne vision, prøv Max 30, men det kan være denne helt sorte slags har næsten carbon look, som er virkelig klassisk, i modsætning til looket, kan carbonfælge også gøres lettere end de tilsvarende legeringsfælge og også mere aerodynamiske, fordi dybden på fælgen kan gøres meget dybere, hvis du havde en super dyb legeringsfælge, det ville bare være meget vanskeligt at køre og sandsynligvis ret ubehageligt, så carbonfælgen kommer til sin ret her.

Den næste store forskel er vægteniveauet-Al Uminiumhjulsættet vejer nu typisk omkring to kg for et par uden dæk, hvis man sammenligner det med et carbon clincher-dæk med en dybde, vejer ktionsfælgen som denne visionMetron 55na omkring 1.500 gram til et par uden dæk, hvilket sparer omkring et halvt kilo, men kulhjul kan være endnu lettere. Så når du har nogle førsteklasses kulhjul, kan de veje så lidt som et kilo pr. Par, hvilket måske ikke lyder meget, men det kan virkelig mærkes, når du forlænger det, især når du accelererer til stigningen. Hjulets område, hvor vægten er vigtigst, er fælgen, og årsagen til dette er, at massen her har et større øjeblik på hjulets centrumakse, hvilket betyder, at hvis du laver et kriterium, accelererer du ud af mange tekniske hjørner eller at skulle forhandle stejle stigninger, det mest fordelagtige hjul kan være en lettere fælg med mindre inerti, men aluminiumsfælge kan være store og.

Du kan kun veje 1300-1400 gram, hvilket er varmt, nej det er ikke meget, men du kan spare yderligere 300 gram, hvis du vælger et pumpehjul som Vision Metron 30tubular, som vi ikke har her, men det er ganske stor besparelse, ja, og det lyder ikke meget, men når du træder på pedalerne eller smadrer kriminalitet, der gør en reel forskel, ja, interessant nok kører jeg nu på kulhjul, og det er James, det er James, der kører aluminiumshjul, den vision Mets har på 55'erne og James kører på Trimack Surfy, og de vejer begge omtrent den samme ballpark omkring 1.500 gram, men nøgleforskellen er, at det at holde øje med den ekstra masse er aerodynamisk, fordi det er dybere, så det kommer ned til vores næste forskel, aerodynamik, største fordel over carbon fælge er Aerodynamik, du kan vælge disse aerodynamiske hjul med dyb sektion som Ali'sgot her og bare få fat i en kørsel ved samme indsats hurtigere, og jeg mener, hvem vil ikke have det nu, hvor meget hurtigere er en dyb sektionshjul sandsynligvis enten lastet eller ikke ver y afhængig af dit perspektiv, så dette har været meget forskning fra mange forskellige uafhængige kilder, og generelt kan du ikke forvente, at det er omkring 30 sekunder, spar over 40 kilometer ved 40 kilometer i timen ved at bruge et dybere hjul som dette over et fladt hjul som dette, der lyder ret meget. Så hvis du gør en indsats for at blive mere aerodynamisk og hurtigere, er stille hjul det rigtige valg, når du bremser. Hvis du bruger fælgbremser, accepteres aluminiumsfælge, da de har bedre bremseevne end carbonfælge, og dette er noget det er specielt at være overdrevet på våde aluminiumsfælge, som også giver bedre varmeafledning end en carbonfælge, og hvis du er en tungere rytter eller trækker bremserne ned ad stejle nedkørsler, er det muligt at delaminere et carbon, men producenter har gjort dette ved at strukturere fælgen og forbedring af fast harpiks.



Når du bruger disse bremser, betyder det materiale, dit greb er lavet af, ikke noget, da al bremsning sker på disken, og en anden fordel er at gøre det, så Carbon fælg kan blive meget dyrt, da det er godt at bruge det kan ikke rigtig være repareret, men det er ikke et problem, at din sol på diske lyder ret godt til mellemstore dæk som disse kan være sværere i tværvind, og dette er et almindeligt bekymringsfolk, desværre viser Coralie dig i dag, fordi i dag er den stille dag på året , men jeg har kørt dybe sektioner under forskellige forhold, og jeg kan sige, at det ikke er et så dårligt problem, som mange mennesker tror, ​​og det er noget, der er blevet forbedret meget. Med mere moderne fælgformer kan det være mere et problem, hvis du er en mindre lettere rytter som mig, men jeg ville gå efter en alsidig cykel, så den 40 millimeter, jeg har her, er perfekt, det er let, det er aerodynamik gør bare alt ja, og det vil ikke flinke i tværvinden, hvilket er ideelt når man taler om stivhed, hvad med det? Hjul er selvfølgelig ja, at have et stift par hjul er en virkelig vigtig egenskab at ramme pedalerne, og det er også meget pænere og mere selvsikker at have et stift par hjul i hjørnerne, men det er vigtigt at påpege dette, og det er en stor bog, som du kan fremstille virkelig stive hjul af aluminium eller kulstof, den eneste forskel er, at aluminiumshjulene sandsynligvis vil være lidt tungere. Jeg vil ikke tage det let, de udstyrede det med denne viden. Forhåbentlig kan du nu vælge det hjul, der passer bedst til dine behov, og hvis du fandt det nyttigt, så giv det op, da det vil hjælpe andre med at finde det også ja, og hvis du ser en artikel om forskellen mellem aluminium og carbon cykler og klik her

hvordan man cykler

Hvad er Campagnolo hjul?

ModerneCampagnolo hjuler lette, holdbare og pålidelige. Uanset om du har brug for et sæt kulstofhjultil road racing eller robust legeringhjul,Campagnolohar du dækket med et stort udvalg af vejehjul.

Hvad er de bedste bilfælge?

  1. Editorens valg: Volk Racing TE37. Denne liste kunne ikke udfyldes uden inkludering af den ærede TE37 fra Volk Racing.
  2. Amerikansk Racing Torq Thrust.
  3. Enkei RP03
  4. BBS Super RS.
  5. HRE Vintage Series 505M.
  6. Konig Hypergram.
  7. Alt fra ADV1.
  8. OZ Racing Ultraleggera.
17. jan Dec 2019



Ansvarsfraskrivelse! Disse er ikke vores personlige favoritter, når det kommer til eftermarkedshjul. Disse er ikke de bedste hjul derude. - Nå, nogle af dem kunne være det. - De fleste af dem kan for det meste være bilscenen i 2020 - - Overalt. - Sådan dukker du op på biler --- Autoshow. - På biludstillinger - Alle de gode ting - Så dette er top 20-listen over de mest populære cykler i 2020 - Sidste år havde vi nogle blå smoothies, der var lidt - Mener du det? - så? - Okay, du kender øvelsen. - Hjul, dæk, affjedring. - Fitmentindustries.com Baby Jeg synes, vi skal bare springe lige ind på cykellisten og komme i gang her. - Absolut, og bare en hurtig note, hver cykel, der er nævnt på denne liste, er tilgængelig på fitmentindustries.com Industries, glem ikke at abonnere, lad os give den første cykel - Så i starten har vi nummer 20, Kansei- Frickin tandem .

Okay, jeg kan virkelig godt lide dette firma. De bringer old school JDM designs tilbage. - Absolut. - Og Tandemis er en af ​​de rigtig flotte cykler.

Det har en aggressiv offset, god konkavitet og passer ikke til enhver applikation, men dem, den passer på, ser rigtig godt ud. Og grunden til at det er nummer 20 er, at Kansei er et ret nyt brand. Som om de ikke var friske, har de været ude i lidt over et år nu - Lidt over et år nu.



De er flowform hjul, de er godt designet. Tandem er mere baseret på GTR-stil, som R34 og sådan. Virkelig flot cykel. - Gå videre til den næste - Okay, og klokken 19 har vi Aodhan DS02.

Nu er dette et hjul, der tilbyder en dyb læbe, et støbt hjul i ét stykke, hvilket gør det til et meget solidt valg for alle, der er på udkig efter 350Z, Genesis Coupe, måske endda som Widebody FRS. leder efter 'sand sådan. De er et støbt hjul, de bliver rigtig brede, de er meget overkommelige. - Absolut overkommelig. - De tilbyder god stil, du kan bruge dem til at opnå dette flerdelte look. - Du ved.

Det er en startcykel, og det er derfor, det kom på listen. - Nemlig. - Okay, hvad er nummer 18? - Så for at komme til nummer 18 ejer jeg et sæt af det mærke, Rotiform RSE - Åh okay, okay.

Har du nogle VIP-skærme på dem? - Ingen Rotiform BLQ'er, jeg har dem i vognen. Under alle omstændigheder er RSE en super flot mulighed fra Rotiform. Dette er hjul, som du sandsynligvis vil høre en hel del på disse lister, men disse hjul ser godt ud på noget. - Absolut. - Og det er derfor, du vil se dem komme så ofte i 2020 - Og de accepterer også Aerodisk, ikke? - Ja, så det er en super sej funktion ved det, fordi de har denne snurrende ting, der skjuler hjulmøtrikkerne.

Det er ikke en midterlås, det er ikke beregnet til at være sådan, det skal bare dække hjulmøtrikkerne og give det et rent udseende. Men det seje er, at du kan gøre Aerodisk over det, og det giver dig også masser af muligheder, der kan tilpasses. Og ikke kun det, men Rotiform RSE'er er virkelig overkommelige, du får det Rotiform-navn.

De ser godt ud, og disse arenaer er ikke kun rotiformer, der er beregnet til Volkswagen. Jeg har set disse på Mustangs og alt imellem. - Og de er som tusind dollars. - Præcis super cool. - Sejt, så lad os gå til nummer 17, vi har den anden cykel fra Kansei.

Sandsynligvis den mere populære af gruppen, og det er Kansei KNP. Det er det bronze Patrick fem-eger hjul, som alle spørger om i hver artikel, så det er Kanseis mest populære design. - Ja, det er som deres flagskibshjul. - Absolut, det er deres flagskib - Hjul.

Det er en bronzeafslutning med en dopetekstur, som den kommer i. Den fås i en sølvfarvet og en mørk gråmetalgrå. - Bronzen ser fænomenal ud. - Bronzen ser rigtig flot ud.

Det er sandsynligvis min favorit i gruppen. Så det er et fuldformat hjul igen. Relativt overkommelig.

Omkring tusind, elleve hundrede dollars afhængigt af den størrelse, du har brug for. Og de bliver aggressivt aggressive med deres forskydninger Så fortjener absolut nummer 17 på listen - Okay, så videre til nummer 16, vi har Fifteen52 Turbomac, og denne rammer mig okay? Fokus gear, fokus gear, ved du hvad jeg siger? Hullemønsteret på fem med 108 kan være lidt (bip), okay? (griner) Så det pæne ved Fifteen52-mærket er, at de tilbyder fem med 108, så du vil se mange af disse cykler på Focus STs. Men de går også med mange andre ting.

Jeg har set dem mange gange på Mini Coopers og hatchbacks. De er lidt af et rallyinspireret hjul, de har det, jeg mener ikke at sige mesh design, men det er en eger med et mesh i det. Det er anderledes, det er ikke for alle.

Men det er ekstremt populært i hatchback-samfundet, det vil jeg sige. - For at komme ned til nummer 15 har vi sat Cosmis Racing i blandingen med ingen ringere end XT-006R. - Det er godt. - Nu er dette det ene Six-spoke design med en anstændig trinlæbe, det bedste fra begge verdener her.

Det er godt for så meget bremsespil, alle de gode ting. Det er et solidt seks eger hjul, kommer i en række gode farver, som Cosmis er kendt for. - Ja, især den røde. - Ja du har.

Jeg har bronze, du får den røde, du får sølv, hvid, sort, sort krom, uanset hvad den har. Men de kommer i rigtig gode størrelser, virkelig aggressive forskydninger, flotte farver. Og en god pris hundrede dollars også - Damn it, yeah.

Så nummer 14, lad os bevæge os lidt væk fra de overkommelige ting her - Okay. - BBS LM. Så dette er et super klassisk design.

Årsagen til, at den kom på listen, er, at denne cykel er tidløs. - Absolut. - Det ser forbandet godt ud.

Årsagen til, at det ikke er højere, er fordi det er dyrt (bip). Jeg mener, jeg kommer ikke rundt omkring bushen her, det er dyrt. Men du betaler for kvalitet.

Du får BBS-kvalitet, og LM ser fantastisk ud. Det er en af ​​de få cykler med flere dele på denne liste. - Ja. - Og det er bare fænomenalt. - Mange mennesker begynder at hente dem igen. - Ja, ja, de gør comeback. - Mange mennesker leder efter dette klassiske design.

De siger, 'Jeg vil have nogle BBS-hjul,' hvilket andet hjul end LM? .Du kan stadig hente dem i den størrelse, du har brug for. Uanset hvad du har brug for. - Lad os gå.

Og så kommer du til nummer 13 - Åh gud, uheldig tretten - Muligheden Lab 716, R716. Dette er en Rad Dette er meget, meget populært blandt WRX, FRX og BRZ samfund. Især på grund af de størrelser, de er tilgængelige i.

De laver ikke mange størrelser, de har ikke mange finish, men størrelserne og forskydningerne og alt, hvad de er i, er lavet til disse biler, og de kører dem som, så det er 18 gange ni plus 35 , det er som en solid måde. Og de er meget overkommelige, de har de rigtige skruemønstre til alt. Og gæt hvad, de kommer i nogle gode størrelser og et par gode finish - Ja, jeg tror, ​​du kan også få dem til Focus ST.

Så en anden, der er på radaren for Focus. Og det er som et sæt hjul til $ 7.800. Ja, super overkommelig.

Stor startcykel, der ser godt ud med noget. Og jeg ser flere af dem vises i vores galleri - som hver dag. - Over tid. - Okay, vi er op til nummer 12, var ikke teenagere endnu, og vi har F1R F103.

Lidt travlere design med mange eger. Du ser mange af dem, de kommer i større størrelser. Jeg ser dem fjernes på Volkswagen GTI'er og lignende.

Disse er også super overkommelige muligheder, en fantastisk cykel at komme ind på. Du vil se dem på 350Z på grund af deres større størrelser, G35s. - Ja, de kan godt lide 19s og 20s.

De bliver temmelig store - og jeg vil ikke sige, at de har et mere sporty look, de er mere af et luksuriøst look, hvis dette er dit look at gå, ville det være en god mulighed for dig. Men kun den pris, de har, gør dem så høje på denne liste. - Absolut så stærk på 11. plads, vi har Konig Dekagram.

Dette er en, vi har set på listen i de sidste par år, bare fordi det er sådan en populær cykel. Nu er dette et overkommeligt, sporinspireret cykeldesign. Nu er det fantastisk til en masse bremsehøjde ligesom os.

Jeg kan godt lide mange af Konig-cyklerne, det er det, de designede dem til. Det er et af deres flowformede hjul, så de har hypergram, decagram, uanset hvilket gram du kender - Instagram - Instagram hvad det end er. Men det er et flowform-hjul, så det har et godt styrke / vægt-forhold, overfladerne er virkelig pæne.

De er bare en rigtig solid udseende cykel. - Helt bestemt. - De gør, hvad de skal gøre, og de gør det godt.

Og gæt hvad, det er også i en anden overkommelig cykel. Der er en fælles tendens med disse cykler. Cirka $ 800 for et sæt på fire - Damn, så under en kæmpe - Yeah - Damn (bip) elsker gram, det er hvad jeg siger. (griner) - Gå til nummer 10, vi har JNC JNC005. - Det er en tungetvinger. - Ja, og det er en cykel, som vi hele tiden ser, er en super populær cykel.

Hvis vi kommer ind i top ti, er det det hjul, du kan se stort set overalt. Og JNC005 er ingen undtagelse fra iece-udseendet uden prisen for flere dele. Og jeg tror, ​​det er derfor, det er et så populært hjul - det er salgsargumentet - ja folk, der kommer ind i bilspillet, selv nogle mennesker, der har haft deres biler i et stykke tid, går med disse hjul, de ser godt ud, de er ekstremt overkommelige .

Du vil sandsynligvis se dette på mange biludstillinger. Bare på grund af prisen er naturligvis Enkei RPF1. - Ekstremt let, god pris.

Det er som Enkei flagskibscykel, alle kender RPF1, det er derfor, det er på listen. Det skal være her, du kan ikke komme forbi nummer 8, vi har en af ​​mine personlige favoritter, jeg elsker absolut denne balance cykel. Det er Work Emotion D9R. - Ja! - Så dette hjul er fænomenalt.

Det vil være omtrent i disse to store prisklasser afhængigt af størrelsen på det hjul, du går med. Men du får navnet Arbejde, du får kvaliteten af ​​Arbejdet, og det ser bare så forbandet godt ud. De laver nogle seje farveindstillinger til dette hjul, kan godt lide det.

Dette er en af ​​mine personlige favoritter på listen - Absolut - Du vil se det på biler omkring biludstillinger, fordi du har dit første sæt hjul, andet sæt hjul eller måske din At få det tredje sæt hjul vil være Work Emotion D9R'er. - Eller noget i den retning. - Ja præcis. - Så når vi går ind på hjul nummer syv, ser vi en anden konge komme ind.

Så dette er en, som vi nævnte før - Yep - Så dette er Konig Ampliform. Så dette er et andet Konig Flowform-hjul, det er let, har gode finish, god stil, du har 18'erne, 17'erne, de går med stort set alt, og de ser godt ud på stort set alt. Du har en flot bronzefinish, sandsynligvis min favorit finish af alle - ja de ser godt ud - og du ved ærligt talt, at konge gør det rigtigt.

De gør det rigtigt, de gør det godt. Og det er derfor, du er på listen. Så lad os gå til nummer seks, vi har ESR SR08.

Dette plejede at være en af ​​vores top, jeg tror, ​​det var sidste år, var det vores? Nummer et? - Ja, det var sandsynligvis deroppe. - Hvis ikke, var det langt op. Men dette er en super overkommelig mulighed, og det ser rigtig godt ud.

Når du bliver konkav på dette hjul, ser det fantastisk ud. Årsagen til, at det bevæger sig nedad, ESR bevæger sig lidt væk fra det udseende, og de går efter deres eget unikke udseende, som det er virkelig sejt at se. Så vi flyttede det lidt ned, fordi ESR vil skubbe lidt mindre, vi vil sandsynligvis være lidt mindre skubbe og tjekke de nye ting fra ESR - Ja, hold øje med ESR i år, de laver nogle seje ting . - Absolut. - De kom ud med deres eget design, de har støbte versioner af deres hjul i flere dele, der kommer ud.

Det er ret pænt - men sov ikke på SR08, det ser en flot cykel ud til en god pris - hvis du går på cykel nummer fem, når vi det top 5-mærke. Vi har AVID1 AV6, dette er en meget, meget overkommelig cykel nu - ja - sandsynligvis hvorfor den er så højt op - ja, bestemt hvorfor den er deroppe - sandsynligvis hvorfor vi ser den så ofte, når du opretter listen. Syv eger design med en læbe, der ser godt ud på stort set alt. - Ja. - Du ved, der er ikke meget, der kan siges om AV6.

De har mange finish, fordi det er Avid1. De har mange størrelser, fordi det er AVID1. Og det er overkommeligt, fordi det er AVID1 - Præcis - Så videre til nummer fire har vi AVID1 AV20.

Så det vil også være overalt. Som du kan se, er AVID1 højt på listen her, fordi de er så overkommelige. De kommer i masser af farveindstillinger.

Dette er et gravitetshjul fra AVID1. Det ser godt ud, og du vil se disse på en række forskellige biler, de tilbyder en række forskellige boltmønstre. - Ja, WRX er meget, Civics, jeg mener, det er alt sammen. - Ja. - Okay, så i vores top 3 har vi nogle gode eksempler på vores top tre cykler her.

Så dette er Aodhan DS07, nu er dette en anden overkommelig cykel i flere stykker. Du kan naturligvis se, hvorfor dette er en populær cykel, som folk får det udseende, de søger, men det er en meget overkommelig cykel. Du får de Lippe, du får en dyb læbe med disse fyre. - Alle vil have hjul i flere stykker, men lad os komme ned til det, de er skide dyre. - Medmindre du køber brugte hjul og vil finde den rigtige størrelse. for dem eller få dem ombygget.

Hvis du bare leder efter noget for et par hundrede dollars - Præcis. - Det er hvad folk gør. - Præcis, ekstremt let at komme ind i spillet.

Du vil have nogle eftermarkedscykler. Du er træt af dine standardcykler. Du skal bare få noget på det.

Her er en startcykel, som du kan se overalt, fordi den er fantastisk, det er populært design - Fortsat med nummer to har vi Rohana RFX11. Dette er en smuk cykel. - Alt jeg kan sige er, at jeg elsker denne cykel.

Det er en af ​​mine favoritter. - Dette er faktisk i den anden ende af spektret fra den sidste cykel, vi så på. Det er her, du bliver lidt dyrere.

Men de mennesker, der kan bruge det, vælger denne cykel, fordi den ser så godt ud. Dette er mere af din luksuslinje, ved du. Selvom de er ekstremt lette.

De er lette, hvad de er, større størrelser, så du kan se mange af disse omkring 20 tommer størrelser og lignende - grunden til, at dette er nummer to på denne liste, er fordi bilerne bliver større. Vi ser disse større biler, der virkelig begynder at komme som i slutningen af ​​2010'erne, slutningen af ​​2012'erne, folk bliver op til størrelse. - Folk går på biler, fordi de bliver lidt mere overkommelige.

De er ved at indhente disse større biler som BMW, Audis, sådan noget. -Mercedes. - Mercedes.

Og de tilbyder faktisk forskydninger som Mercedes. Jeg ved ikke, om du ved, de er virkelig underlige - ja de er, de er underlige - og de tjener et plus på 43 på disse fyre, hvilket er helt perfekt. Så Rohana RFX11, et helt fantastisk valg.

De finish, Rohana tilbyder, er ikke af denne verden - og hvis du kan blive konkav på disse hjul, ser de fantastiske ud - disse er store drenge 20x12 - men ærligt talt er de ikke så tunge. Når du ser dette hjul, forventer du, at det bliver tungt bare på grund af dets størrelse. Men det er ikke dårligt for hvad det er. - Nej, absolut ikke. - Lys. - Så mellempris, du vil ikke rigtig bryde banken, men du ser over femten hundrede for et sæt af det.

Men ærligt talt slet ikke dårligt for hvad du får. - Det er det. - Det er det. - Mange tak for udholdenheden.

Vi gik til nummer et. Dette er det hjul, vi forventer at være det mest set i 2020. Er du klar? - Du blev så populær. - Du gjorde det.

Cosmis Racing XTR-206. - Jeg elsker disse cykler. - De er fantastiske. - Jeg sagde det sidste år, de var lidt lavere på vores liste, vi ser dem flytte op, når Cosmis im bliver mere populært gennem årene.

Og jeg elsker denne cykel. Det er også en af ​​mine favoritter på listen. - Ja, så som jeg sagde, Cosmis dræber det absolut også med deres finish.

De har rødt, de har sort, de har bronzerne, de har det hvide, de har sølvet, de har poleret, de har det røde polish, de har det sorte og maskinen, de har alt. Ved du hvad, og de er ret overkommelige som tusind dollars, lidt over tusind, afhængigt af størrelsen og hvad du end tager med dig. Men ærligt talt sætter disse ting det helt pænt på stort set hver bil, de forlader. - En ting vil jeg dog sige, jo lavere forskydning jo bedre med disse hjul.

For når du først er der, har du en højere offset, og du har ikke meget læbe eller konkavitet, der næsten bliver til et lavere offset-hjul på disse, men jeg elsker disse hjul. - Og der er det, mine damer og herrer, det er vores top 20 hjul i 2020. Og hvad vi tror, ​​vi vil se mest i biler, derude på scenen, i vores galleri alle disse gode ting i 2020 og i fremtiden.

Så tak for at se. Hver cykel, vi talte om i aften, kan findes på vores Fitmentindustries.com-websted, hvis du vil lære mere information om dem, tjek dem ud, tjek dem på din bil, gå til galleriet, lomme det, alle mulige gode ting . - Og hvis der er en cykel, som du synes, du burde have kommenteret listen over de mest populære cykler i 2020. - Absolut. - Så kommenter nedenfor. - Okay så tak for at se, glem ikke at abonnere, se dig senere. fred.

Kan du sætte bilfælge på en lastbil?

Bilfælgehar ikke samme størrelse somfælgefor enlastbileller mange SUV'er.Dukan lide designet af et sætfælge, menhvisde er ikke i den rigtige størrelse, de passer ikke til dinbil. Vær sikkerdufå hjælp til at måle dinfælgeog matche et nyt sæt til den rigtige størrelse til dinkøretøj.2. okt 2019

Hvad sker der fyre? Jones hos Fitment Industries, og som du kan se, har jeg Fuller her med mig i dag, så det kan kun betyde en ting: vi vil tale om lastbil ting. Og nej, nej, nej, gå ikke endnu, fordi vi ikke bare vil tale om lastbil ting. Vi sammenligner faktisk lastbilhjul med bilhjul og fortæller dig, hvorfor bilhjul er så meget bedre - Lad os komme til det - Så, Fuller, du er en lastbil fyr, du arbejder med brugerdefinerede forskydninger, jeg er sikker på, at alle er tilpassede forskydninger -Type genkender dig her.

Så når du får en lastbil og vil købe et nyt sæt hjul til den, går du derud og handler efter dit første sæt hjul til lastbilen, ligesom hvad leder du efter i et hjul? - Jeg tror, ​​at størstedelen af ​​befolkningen, især vores kunder, de mennesker, der handler med brugerdefinerede forskydninger, det største, alle ønsker, er, hvor bredt kan jeg gå, og hvor stort kan jeg få et lift? Så du vil have de 12 bredder, de 14 bredere, folk gør 16 bredder nu, og de vil se, hvor meget løft de kan gøre, og hvor langt de kan få hjulet og dækket ud af skærmen, hvad en bilfører er, du ved, det ville være underlige kofangere, og det er ikke det, de bryr sig om - Lige - Hvor vi har hjul, der holder sig seks til otte inches uden for vores fendere - Så de siger, at det ikke er så meget designet, det er mere af en størrelse. - Ja, jeg mener, selvfølgelig er folk også interesserede i design, men jeg tror, ​​at mange fyre bare vil blive så store som muligt. Dette er sandsynligvis det mest populære spørgsmål, jeg får på Instagram, så jeg gør alle Instagram-nyhederne, og alle vil vide, hvad der er det største hjul og dæk, der kan passe på min Chevy Silveradoor på enhver lastbil, de kører med enhver affjedring, som du har.

Så bilister, tror jeg, har det også lettere, når det kommer til affjedrings ting, fordi de enten er standard eller går lavere, ingen løfter en bil. - Ret. - Og når du går ovenpå, er der så mange muligheder, fordi det kan være to tommer, tre tommer, fire tommer, seks tommer, ni tommer, tolv tommer, og det afhænger bare af, hvad din personlige præference er - Tror du med hele størrelsen, tænker mange lastbilhjulsproducenter at overveje hjulvægt, når det kommer til design af deres hjul? - Jeg tror ikke, der er mange, der gør dette, hvilket jeg tror udgør hjulvægt, men det er fordi jeg også kører biler, og derfor er jeg opmærksom på de negative virkninger af ikke-affjedret masse, og der er nogle mennesker, der tror, ​​de ' Jeg tager mig af det.

Vi gik lige til Sema, kom lige tilbage, og jeg talte med en af ​​de smedede hjulproducenter, og de fokuserer virkelig på at minimere vægten, de tilføjer til hjulene, fordi de har mulighed for en kappe, så de fleste kasketter i lastbilkøretøjet verden er plastik, og jeg antager, at biler også er stort set de samme. - Mmm. - Og de har en mulighed for billet, som er lavet af metal.

cykelpendeltøj

Så nu barberer du også bagsiden af ​​hætten, så den er bare hul og reducerer så meget vægt som muligt, men det er kun et par ounce, ved du? , 24x16 tommer hjul, der allerede vejer 50 plus pund. - Korrekt. Ja, jeg tror, ​​det er også noget med bilhjul, hvis du ser en annonce for et bilhjul eller noget lignende, eller hvis et mærke kommer ud med en ny hjullinje, er de som, åh, de bliver super lette, du sparer så meget vægt og alt, og det er lidt af det faktum, at vi foregiver, at vi bryr os lidt mere om vægten, end vi faktisk gør - ved du det? der har foretrukket fyre på linjen, bryder sig sandsynligvis mere end de fyre, der bare gør det ved udseende. - Helt bestemt. - Så da jeg kørte lastbiler og hentede lastbilhjul hele tiden, var det ret smertefuldt at hente dem, og så købte jeg min drivbil og fik et sæt Cosmis 006R'er der, hvor jeg gik for at hente hjulet og dækket efter jeg fik det på jorden, og jeg kastede det bogstaveligt talt næsten, fordi det var så let, og jeg kunne ikke tro det, men ja, jeg tror, ​​hjulvægt betyder noget mere i bilverdenen, end det betyder noget i lastbilverdenen.

Fordi disse ting er så tunge, har vi allerede en forfærdelig kilometertal, du hæver den, så de er som, åh hvad er et par hundrede pund? Naturligvis dikterer den måde, hvorpå hjulene er fremstillet, ofte på, at de viser sig at være vægt, så dine støbte hjul vil normalt være tungere end dine smedede hjul eller dine tredelte eller lignende. Tror du teknisk set, at mange af lastbilhjulene? hvilken slags proces tror du, de fleste af dem ville gennemgå? Er de for det meste besat, eller er y'et mest forfalsket? - Så vi kiggede bare på nogle data om dette, og jeg tror, ​​at 95% af de hjul, vi har på vores hjemmeside, var støbte hjul. De øvrige 5% vil så være smedede hjul eller den underlige underhed af kompressionskraft.

Så i bilverdenen har du rotationssmedning, flowformning, kompressionssmedning, alle disse forskellige navne, men i lastbilspil er vi helt nye for hele kompressionssmedning, så Ax Offroad er et af de virksomheder, der gør det og komprimerer smedning er, hvad jeg er, vil kort forklare dig. Det er grundlæggende som et støbt hjul, men så er der meget varme og tryk og rotation, og de trækker hjulene ud for at gøre det simpelt sagt stærkere. - Jo da. - Men ja, der er kun ét firma lige nu, der gør det, de fleste af dem er støbt, og hvad vi har fundet i smedede hjul i lastbilverdenen er, at de er lige så tunge som de er støbt.

Virkelig? - Og jeg ved ikke, om det har at gøre med materialets tæthed, for der er bare meget aluminium der, og de trykker på det med det. Jeg glemmer, hvad statistikken er, men det er som et tryk på titusinder af tusinder af pund for at presse det hele sammen, så jeg tror, ​​at du har disse molekylære kornstrukturer så stramme og så stramme, at du stadig får en. Selvom det er aluminium, er det stadig meget tungt. - Ja.

Så hvad du siger er enten støbt eller smedet, at lastbilproducenter lige er begyndt at komme i flowforming eller flow smedning? - ja der er bogstaveligt talt kun ét firma - ved du, fra den automatiske side kommer? 'Det er hvad alle virksomheder forsøger at gøre lige nu-- - Åh, alle går videre med det - For eksempel har hvert cykelfirma derude bilsiden som en komplet smedet linje, så det er faktisk interessant, jeg har aldrig vidste det virkelig. - Ja, vi er lidt bagud med denne teknologi. Og jeg ved ikke, om det er fordi folk ikke er ligeglade med den vægt, tror jeg.

Det er truckerens mentalitet, antager jeg - Ja. Så meget som design og sådan, mener jeg, og farve antager jeg, når jeg ser på din side af væggen og så ser på vores side --- den sorte der - er der andre farver end sort og krom og sådan? - Nå, den mest populære finish er stadig sort, den næstmest populære bliver sort og formalet, så den er stadig for det meste sort med lidt sølv accent på. Kromfælge, vi har ikke set så meget, og mange mennesker forvirrer krom og poleret, som den måde, et fuldt smedet hjul poleres, mens krom er en belægning, og der er også PVD-krom, som er som en pulverlakeret finish , men der er mange problemer med overfladekvaliteten, så folk trådte tilbage fra det og holdt sig til almindelig krom eller købte smede polerede hjul, så - Sikker. - Det er det.

Nogle virksomheder kommer ud med et par forskellige farver, Ax igen, så det er dem, der skubber grænserne med kompression smedning, men de kommer nu også ud med røde hjul, og de har hvide hjul, som jeg synes det ville være super hårdt at holde rent, så dette bliver interessant. Men der er et par andre virksomheder, der laver en dobbelt mørk farvetone, så de skal dybest set arbejde på hjulets overflade og derefter sprøjte en mørk klar pels over det. og det bliver mere og mere populært.

Vi så et par forskellige eksempler på dette på Sema i år, så det vil være interessant at se, hvad folk gør med det, men langt den mest populære er sort. - Hvad angår designene? Hjul, bare ved at se på dem, tror jeg, at mange af dem har meget til fælles, og jeg kan ikke sige, at bilhjulene heller ikke er sådan, men efter hvad jeg har set, er du enig med mig eller gør du det tror, ​​at det er meget? af den moderne styling af bilhjulene på en eller anden måde begynder at trænge igennem lastbilhjulene? - Ja, så meget som truckgutterne ikke gør? Jeg vil ikke indrømme, at mange af de stilarter, vi ser i disse populære lastbilhjul, er eller kommer fra bilverdenen, og det er bare fordi flere og flere lastbiler bliver brugt som udstillingsgenstande og ikke hvordan, du ved, off-road arbejdsheste, de var før - Sikker på - Design var ikke så vigtigt, alle tror, ​​at kuglehulstilhjulene, som vi kaldte dem, bogstaveligt talt bare er cirkler, der dybest set er stemplet i stålet, og nu har du meget indviklede netdesign , og mange mennesker går dem på de helt nye lastbiler, der er superhøj kvalitet, din Denalis og hvad som helst der er fuldt lastet lige nu, og det er mere et luksus køretøj, så det fortjener mere luksus. Stilrad.

Men langt synes jeg, at det mest populære, vi sælger, er Big Blockor Moto Metal Line 962 gearlegering, som er enkel, det er som en otte eller seks eger, jeg kan ikke huske rigtigt, men det er bogstaveligt talt bare? et stort blokeret stykke. Og det er enkelt og rent, og jeg ved ikke, hvorfor det er så populært, men det er det. Typer af biler har meget mere indviklet design, vil jeg sige. - Helt bestemt.

Ja, jeg mener, og der er meget mere skøre design derude, bare meget mere out-of-the-box ting, der er indlysende, fordi de passer bedre i en bil, som du ikke rigtig kan kaste på en lastbil men hvad jeg kan sige, jeg så er retningshjulene. - Åh ja. - Jeg kan forestille mig et firma, der begynder at tilbyde en ægte balancecykel - - Højre. - Dette kommer langsomt ind i lastbilscenen. - Jeg vil sige, har retningsbestemte bilhjul eksisteret i nogen tid? - Mhm - Ingen i lastbilverdenen ønskede at gøre det, fordi lastbilhjul er langt dyrere, fordi der er så mange flere ting derude, som om du kan få et sæt smukke anstændige bilhjul til omkring $ 600 og problemerne som har foretrukket Kom nu. - Højre - Custom Offset, jeg vil sige, at de fleste sandsynligvis bruger over $ 1000 på et rigtig flot sæt hjul.

Årsagen til, at folk i lastbilscenen ikke fremstiller retningsbestemte hjul, er, at prisen naturligvis er dobbelt, fordi du har brug for en venstre og en højre, men Arkon, der kommer ud nu, blev udviklet med brugerdefinerede forskydninger, ændrer grundlæggende det, så vi får se, hvordan man gøre det. En ting, jeg har bemærket, er at du har haft konkave hjul i årevis. Og frem for alt i flerdelesegmentet, som kan gøres helt anderledes, fordi der stort set heller ikke er flere flerdelehjul til lastbiler, men jeg mener, fortæl mig om konkave hjul, kører alle dem, er de superpopulære? - Ja, jeg vil sige, at de er ret populære, især med de bredere hjul, som alle prøver at passe på.

Du får det naturligt, med de lavere forskydninger begynder du at løbe. - Åh, og dine lave forskydninger er som --- Ja, vores lave forskydninger --- er som, stadig plus 1 0, vores lave forskydninger er minus 101. - Hvad bare blæser mig væk, ved du. - Så der er også Dual hjul, der er som minus 176. - Hvad er der skørt med løftehjul versus konkave hjul, og hvad mange virksomheder har gjort, især i det tredelte hjulspil, har lavet en blanding af begge - Okay - så det er et konkavt hjul, men de har den uendelige talte ting, det går sådan her, som om du stadig får det tre eller fire tommer lipon på ydersiden, så - jeg vidste ikke, om det ville være muligt i bilverdenen, for hvis du fik et lastbilhjul, og du har 12 tommer til at arbejde? med, det er let at fremstille et rigtig dybt konkavt hjul og stadig have en fire tommer læbe på det. - Lige præcis. - Troede ikke det var muligt - Ja, bredt i vores øjne er som et 12 tommer hjul. - Ja, for os er det som om vi lige er kommet i gang. - Ligesom konceptbiler fra Jarrods Auto er disse et godt eksempel, de er tredelte hjul, de er meget konkave, men så får du også denne lipon udefra - Ja, du kan beholde dem.

Vi så lige en 30x16 amerikansk styrke på Sema. - Okay folkens, så jeg antager, at dette vil afslutte det i dag. Fortæl os i kommentarerne, hvad du synes.

Hvis du har brug for hjul, dæk eller affjedring, skal du gå til www.FitmentIndustries.com.

Men jeg er Jones fra Fitment Industries. - Og jeg er fyldigere fra brugerdefinerede forskydninger. Så hvis du har brug for lastbil ting, skal du tjekke vores hjemmeside CustomOffsets.com. - Vi ses senere. - Fred. - Fred. (Hip hop musik)

Hvor fremstilles Campagnolo fælge?

Campagnoloprodukter eropretteti Italien, i Vicenza.Campagnoloer det eneste komponentfirma i cykelverdenen med sine egne produktionsenheder, alle i Europa.

Er Campagnolo hjul noget godt?

DetCampagnoloBora WTO 60 Dischjuler superhurtige, fremragende at køre og fremragende dyre. På trods af fældedybden håndterer de meget godt og opfører sig godt under blæsende forhold. En undtagelsesvisgodtracehjulsæt. ➥ Køb nu fra Wiggle ($ 2050,00), Chain Reaction Cycles ($ 2050,00) og ProBikeKit ($ 3244,49).07.22.2020

Er Savini-hjul af god kvalitet?

Savinier skaberen af ​​enHøjSlut Custom 3 stykke smedethjul. De formodes at være en megetkvalitetprodukt.27. jul. 2011 r.

Er RTX et godt hjulmærke?

DetRTX fælgekøbt for nylig til min bil er meget godt udformet og ser fantastisk ud. De passer perfekt. De giver bestemt en udseende-opgradering såvel som øgetdækfunktionalitet. Dethjulsestorepå min bil.

Er trailer fælge det samme som bil fælge?

Jeg anbefaler ikke at brugetrailerhjultil køretøjer, da det ikke er sikkert, men du kan bruge detkøretøjsfælgeti aanhængerhvis de passer ordentligt. Det problem, du kan støde på, er detkøretøjshjul/fælgehar normalt en bred vifte af forskydning afhængigt afhjulstil, hvor de flestetrailerhjulhar en nul forskydning.18. nov. 2016 nov.

Er der forskel på trailerfælge og bilfælge?

Må jeg sætte dettrailer fælgeregelmæssigtbil? Ekspert svar: Brug af køretøjerhjulmed høje positive forskydninger, som sætterdetdæk tættere pådetrammeafkøretøj og sidentrailerhjuler designet til at have en nul forskydning, såderer endda slid på slidbanen, da de har tendens til at håndtere tungere belastninger.21. mar 2019

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Bmc cykel anmeldelser - en løsning på

Er BMC-cykler gode? At være et præstationsorienteret brand, er BMC stolt af sin tekniske og ramme teknologi. Disse cykler er et godt valg, hvis du er mere interesseret i at hente en topramme og opgradere komponenter, mens du går, eller dybest set hvis du er mere generet af rammen end logoet på skifterne og bremserne.

Islabike anmeldelser - pragmatiske løsninger

Hvilken er bedre frø eller Islabike? Islabikes Cnoc 16 syntes lidt mere manøvredygtig end Frog 48; den har mindre spor og dermed lidt lettere styring. Cnocs mere oprejste kørestilling på grund af det højere styr kan have været en faktor for, at Martha så ud til at se fremad mere end på jorden.

Hjelm anmeldelser - praktisk løsning

Hvad er det bedste mærke hjelme? Hvis du er på udkig efter en ny hjelm og ikke har tid til at læse vores anmeldelser, kan du overveje at overveje et af disse mærker. 1 AGV. Den italienske hjelmproducent AGV stiger til toppen i 2021 fra nummer 2. Nr. 2 Shoei. nr. 3 haj. Nr. 4 HJC. Nr. 5 Arai. Nr. 6 Caberg. Nej. 7 Nolan. Nr. 8 X-Lite.

Rudy-projektets solbrilleanmeldelse - hvordan man beslutter

Er Rudy solbriller gode? Rudy Project Defender-solbrillerne giver dig det store objektiv på udkig efter et fremragende synsfelt med en rigtig god fotokrom linse. De er modstandsdygtige over for misting, hvilket rydder hurtigt, hvis det sker. Men al den ydeevne gør dem dyre.

Hybridcykelanmeldelser - varige løsninger

Hvad er den bedste hybridcykel for pengene? Bedste hybridcyklerCannondale Quick 4. Giant ToughRoad SLR 2. Cannondale Bad Boy Alfine 8. Cannondale Treadwell. Specialiseret Sirrus 2.0. Octane Kode Pendler. Bombtrack Arise gearet. BMC Alpenchallenge 01 One. Rider som en landevejscykel, ligner en hybrid fra fremtiden.