Vigtigste > De Bedste Svar > Slikkalorier - hvordan man håndterer det

Slikkalorier - hvordan man håndterer det

Hvilket slik har flest kalorier?

DetHøjesteKalorieSlikBarer
  • Symphony mælkechokoladestang: 149kalorier/ ounce.
  • Sko: 149kalorier/ ounce.
  • Hr.
  • Kit Kat: 145kalorier/ ounce.
  • Hershey's chokoladebar med mandler: 144kalorier/ ounce.
  • Reese's Peanut Butter Cups: 144kalorier/ ounce.
  • Jordnødde M & Ms: 144kalorier/ ounce.
  • Twix karamel: 143kalorier/ ounce.



Jinkies! Hej venner, jeg bad mange af jer om en artikel om sundt Halloween slik, så her er det. Jeg valgte også at klæde mig ud som Velma, for siden jeg startede denne kanal, så har mange af jer sagt i kommentarerne, åh se, hun minder mig om Velma. Jeg ved ikke hvorfor, men jeg gør det for dig.

Så jeg begyndte at undersøge og designe for denne artikel, og jeg gik faktisk ind i butikken og gik ned i slikgangen, valgte hvert eneste slik, der var ude til Halloween, og sad på gulvet i to timer og studerede etiketterne. Det gjorde jeg bogstaveligt talt og besluttede, at det er ekstremt vanskeligt at vælge sundt Halloween-slik. Slik er bare ikke sundt, det er slik.

I stedet har jeg opdelt slikene i tre grupper, og vi skal tale om hver af disse tre grupper, og hvad der gør dem bedre eller værre baseret på makroer, mikrofoner og ingredienser. Kategori 1 fedtbaserede søjler generelt chokoladestænger. Tommelfinger op for chokolade.



Sagen ved chokoladestænger, de er næsten alle de samme. Problemet er, at etiketterne er inkonsekvente. For eksempel i en blandet pose chokolade med snackstørrelse har en Mandel Joy candy bar fundet 80 kalorier, 4,5 gram fedt, 10 gram kulhydrater, hvoraf 8 er sukkerarter og mindre end 1 gram protein.

KitKat wafer bar på samme pakke siges at indeholde 210 kalorier, 11 gram fedt, 27 gram kulhydrater, hvoraf 21 er sukker og 3 gram protein. Mange mennesker ville tage dette med tanken, 'Åh, Kit Kat er værre for dig, jeg skulle have en mandel godbid.' Problemet er delstørrelsen.

Så jeg talte om det i artikler, før det var et kæmpe problem, især her i Amerika. Portionsstørrelserne er fuldstændig inkonsekvente. Så hvis du går næsten hvor som helst i verden, vil du opdage, at delstørrelsen i kosten er baseret på 100 gram af alt, hvad du spiser.



Men det er ikke tilfældet her, fordi vi er dumme. Almond Joy er specificeret med en størrelse på 1 bar, 17 gram. Kit Kat vaffelstang er angivet som serveringsstørrelse: 3 søjler med 2 stykker, 42 gram.

cykelcomputer

Hvorfor? Hvem besluttede det? Det er bogstaveligt talt på den samme pakning slik. Den eneste måde at virkelig sammenligne disse på er ved at gøre, hvad resten af ​​verden gør, og sørge for, at vi ser på hvert produkt med samme vægt. Så jeg beregnede hvert af disse slik, som jeg vil vise dig i dag, som 40 gram af slikene.

Så jeg valgte 40, fordi de fleste portionsstørrelser var mellem 35 og 45 gram, så 40 slags faldt i midten. Så hvad du har brug for at forstå er, at vi sammenligner den samme størrelsesvægt for hvert enkelt slik. Så for de chokoladebarer, jeg valgte i butikken: Three Musketeers, Snickers, Kit Kat, Almond Joy, Hershey's mælkechokolade, Reese's jordnøddesmørkopper og Payday.



Selvom dette ikke er chokolade, er det stadig fedtbaseret, hvorfor det falder ind under denne kategori. Du vil se, at makroerne er omtrent de samme. Er en af ​​disse bedre for dig end den anden? De tre musketerer er omkring halvdelen af ​​fedtet fra de andre, så det er godt, synes jeg, men resten er stort set det samme.

Så tilbage til det Almond Joy og Kit Kat-eksempel, hvis du ser på 40 gram i stedet for 17 gram Mandel Joy, ender det med at være omtrent det samme som når du spiser 40 gram servering af KitKat. Giver dette mening? Når det kommer til ingredienser, har alle disse chokolade- og fedtstænger stort set de samme ingredienser. De er mælkechokolade lavet af sukker, mælk, chokolade, kakaosmør, lactosemælkefedt, bla, bla, bla, majssirup, hvedemel, sukker og afhængigt af bar, nødder og olier.

Men det er stort set en kombination af disse hovedingredienser, der udgør alle disse barer. De er alle de samme, så bogstaveligt talt er det eneste sundhedsargument, der kan gøres, at nogle af dem indeholder jordnødder, hvilket er en hel madret. Jordnødder er nærende og giver protein.

Men lad mig fortælle dig, at dette kun er en undskyldning. Det dårlige ved disse søjler er det gode. Du narre dig selv, hvis du synes, det er bedre at spise en Snickers eller lønningsdag end at spise en KitKator og Almond Joy.

Det er bare ikke. Historisk moral, lad være med at understrege, hvilken slikbar du skal spise, prøv at tage sundere valg, det er spild af din tid og energi, de er alle de samme. Jeg siger ikke, spis ikke Halloween, spis slik.

Jeg er ligeglad. Jeg går. Men vælg ikke Payday eller Snickers, fordi du synes, det er sundere, eller du læser en artikel et eller andet sted, som det er bedre for dig, fordi der er jordnødder end den lækre KitKat.

Det er ikke. Den næste kategori er uden tvivl sundere. Det er sukkerkategorien.

Sundhed er et relativt udtryk. Det er et udtryk, jeg hader, og hvis du googler 'sundt halloween slik'

Er god god til vægttab?

En af de sværeste dele aftaber vægttænker, at du skal skære de fødevarer, du elsker, ud. Men du kan spiseslikog stadigtabe sig! Så længe du er smart over, hvordan du spiser, er det muligt at holde fast ved enhverkostplanlæg og stadig forkæle dig selv med din favoritslik.15. 2018.

Det er interessant, når vi designer vores undersøgelser, tilbyder vi diæter med højt stivelsesindhold, og derefter tager vi stivelsen væk og erstatter den med sukker, hvorfor ser vi endda sådanne bivirkninger, når vi siger pasta eller brød gennem en fruktose-sødet drik eller siger erstatter vi endda majs med høj fructose? Sirup sødet drikke godt For at besvare dette spørgsmål, lad os starte med glukosen først, de korn, vi spiser, som vi kalder kulhydrater, er stort set ren glukose, og det går langsomt ind i vores blodomløb, fordi det tager et stykke tid for disse enzymer at komme i tarmen er brudt ned alt Glukosen fører tarmen ind i det, vi kalder portalvenen, og disse vener stopper leveren først, når leveren har brug for energi. Denne lever absorberer glukosen, når leveren har tilstrækkelig energi, der omgår det meste af glukosen, leveren og gives til resten af ​​kroppen bruges af alle andre steder i kroppen, der nu har brug for glukose, med fruktose er det anderledes, vi er taler om fruktose i fructose, der forbruges søde drikkevarer, men vi taler også om fruktose i sodavand, da majssirup med høj fructose indeholder fruktose, så fruktose er i tarmen og frigives også direkte til leveren. Der er dog et enzym, der altid er tændt, så det indtager enhver fruktose, det kan få fat i, selvom leveren har energi nok.

Meget lidt fruktose frigives til resten af ​​kroppen, så det, vi ender med, er, at fruktoseoverbelastning i leveren, som den har brug for at opbevare så fedt, når du øger dit leverfedtniveau. Du får mere fedt i dit blod, efterhånden som mere fedt kommer i dit blod. Du har højere niveauer af triglycerider og kolesterol, begge risikofaktorer for hjerte-kar-sygdomme.

Der er et andet problem, som vi mener er, at leverfedt nedsætter insulinets evne til at blive arbejdet, hvilket øger risikoen for diabetes.Der er et andet problem, når dit insulin ikke fungerer godt, det får også mere fruktose til at omdannes til fedt og det er også for at øge mængden af ​​fedt, som leveren lægger i blodet. der er et andet problem, denne gruppe, som indtog fruktose, havde en tendens til at lægge den vægt i bughulen. være en gruppe problemer, de gør denne lille onde cirkel, hvor den ene gør den anden værre, og de bare går rundt i den cirkel, som vi alle skal gøre, er at komme til det punkt, hvor Z ucker er en særlig mad til særlige lejligheder, det er det ikke en basisføde, og det er her, vi har brug for at tænke på vores fødevarer, og hvad de kan gøre for vores helbred. Spørg dig selv, hvor meget sukker du spiser, klik på denne artikel for at se det finde ud af og abonnere på figur 1

Hvad er det laveste kalorieindhold?

Der er et antalslik med lavt kalorieindholdmuligheder, der kan tilfredsstille din søde tand og hjælpe dig med at nå dine vægttabsmål.
  • Sukkerfri gelébønner.
  • Pebermyntekager.
  • Lakrids.
  • Sukkerfri hårdSlik.
  • Sukkerfrie mynter.
  • 100KaloriePakker.
  • Frugt Roll-ups.
  • Tørrede tranebær.

Hvor mange kalorier kan slik om dagen?

Men inden du dykker ind, skal du huske at du ikke skal få mere end 10% af din dagligekalorierfra tilsat sukker - det er omkring 200, hvis du typisk sigter mod 2.000 adag- ogsliker fyldt med det.

Vi ved alle, at en vis skyldfølelse, der kommer efter et godt måltid, der - lad os være ærlige - alt for meget. De fleste af os prøver at bevare vores sundhed og fitness, mens medierne kommer med advarsler om ekstra kalorier. Men lad os have det sjovt og møde vores værste diætfrygt - hvad ville der ske, hvis du spiste 100.000 kalorier på en enkelt dag? Er det endda muligt? Uden for mange vittigheder, som det vides at være vanskeligt for mig, ville jeg ikke tøve med at stille dette spørgsmål til skøre teorier.

Hvorfor? Lad os prøve at få en idé om, hvordan 100.000 kalorier virkelig ville se ud for os. Hvad med 164 hot fudge sundaes? Åh! Der er dårligere muligheder, men vent, jeg overdriver. Kalorier er generelt en måleenhed, der bruges til at bestemme mængden af ​​energi, noget er i.

Ligesom raketbrændstof driver raketter - mennesker bruger mad til brændstof. Og mad er så rig på energi, hvad vi normalt kalder 1 kal - med ha kapital C - er 1 kcal (kilokalorier), hvilket er 1.000 kalorier. Så det viser sig, at vi taler om 100.000 kalorier her, men stadig for at undgå misforståelser, lad os holde fast ved den måling, vi er vant til.

Den gennemsnitlige person forbrænder 2.500 kalorier i løbet af dagen afhængigt af deres størrelse og stofskifte. Det er mere end nok energi til at koge lidt mindre end 2 liter vand. Dette sker, fordi din krop konstant har travlt: dit hjerte pumper, der er mad, du har brug for at fordøje, og din hjerne, som er den sulteste del af din krop, bruger 320 kalorier på din gennemsnitlige dag alene.

Forestil dig hvad hvis du har en test i morgen og virkelig skal gennemgå alt, hvad du har lært i måneder. Det er ikke underligt, at studerende ofte ser sultne ud. Du er nødt til at spise relativt de samme 2.500 kalorier om dagen for at holde dig i den samme form, som du er lige nu.

Og det gør det for det meste naturligt - det hele balancerer ved bare at føle, at du fortsætter med din dag a Sammenlign det tal med det bogstavelige bjerg mad, der indeholder 100.000 kalorier. Det er svært at forestille sig at spise så meget. 100.000 kalorier er energiværdien på 42 liter sødmælk - det er et badekar fyldt til randen med mælk.

Det ville være en pepperoni-pizza, der var omkring 30 meter i diameter. Eller hvis du foretrækker burgere, cirka 300 cheeseburgere i anstændigt størrelse. Tror du stadig på, at det endda er muligt at spise så meget? Hvis det er tilfældet, skal du overveje din fremtid som en absolut mester inden for konkurrencedygtig mad.

Der er mange af dem over hele verden; Hundredvis af mennesker udfordrer deres mave for at bevise, at de kan indtage tusinder af kalorier på rekordtid. Nogle tager det endda som en integreret del af deres livsstil og konkurrerer i så mange konkurrencer som muligt, nogle gange rejser de lange afstande på en sådan tur og spiser op til 200.000 kalorier fra en konkurrence til en anden. I juli 2018 brød en mester verdensrekorden ved at spise 19 og en kvart 9 tommer pizza på 10 minutter! Og hvad med 74 hotdogs? det er en anden rekord, den mand, der vandt hotdog-spisekonkurrencen 11 gange! en konkurrencedygtig spiser sagde, at han tyggede sig igennem op til 20.000 kalorier i et måltid, hvilket er mere end imponerende, men stadig kun en femtedel af vores mål.

Nå, yderligere 100.000 kalorier tygger, men tygges sammen i 4 forskellige konkurrencer, så vi har vores svar på et af spørgsmålene: Det er absolut umuligt at spise 100.000 kalorier på én gang. Du tror måske, at disse mennesker skal være rigtig dårlige, men forbered dine stereotyper til at blive knust. Selv hvis disse mennesker bruger deres liv på at spise masser af ting regelmæssigt, ved de alt for godt, hvor skadeligt det kan være for menneskekroppen.

Faktisk er de overraskende fit og giver det meste af deres dage, spiser ret beskedne måltider og laver masser af hardcore træning i et motionscenter. Du er nødt til at kompensere for mesterskaber som dette. Jeg tror vi tænker ikke engang på, hvad der sker med al denne mad i den anden ende. Der er dog en fangst - den gennemsnitlige menneskelige mave kan kun rumme 1 liter vand, og det gamle 'hvis det passer, det sidder' -princippet fungerer ikke - det passer muligvis, men det varer ikke længe.

Vandforgiftning er en rigtig ting, og ingen ønsker at håndtere det. Som ingen ville prøve at spise et bjerg af burgere eller hotdogs. alt, hvad der er fjernt tæt på konkurrerende mad og andards på over 10.000 kalorier, er ekstremt farligt og kan kun kontaktes af uddannede personer.

Imidlertid kan nogle omstændigheder få den gennemsnitlige person til at indtage mere mad end normalt. For eksempel er mænd naturligt i stand til at spise mere end kvinder, og en voksende og moden teenager kan spise meget mere end nogen anden. Se bare på min madregning for måneden.

Yikes Det er også vigtigt at overveje en persons vægt og højde. Atleter, der forbrænder mange kalorier under træning, kan vælge en diæt, der ville være overdreven for dem, der ikke ønsker at få muskler på kort tid. Følelsen af ​​de olympiske lege, den amerikanske svømmer Michael Phelps, der er rekordindehaver med i alt 28 medaljer i mange kategorier, hvoraf 23 er guld, har en anden rekord i et overraskende område - han er også en æder af olympisk proportioner.

Påstået forbrugte han 12.000 kalorier om dagen på træningsdage. Tre stegte æg, skål med masser af grøntsager, en fem-æg-æggekage, tre franske skåle, en skål gryn og to kopper kaffe - det er bare morgenmad! Hans frokost ville være omkring et pund pasta og to store sandwich. Og middagen ville være lige så stor med en pizza oven på alt andet, selv efter at han vandt en anden guldmedalje, sagde han, at alt hvad han skal gøre er at spise, sove og svømme.

Han svømmede 5 timer om dagen for at brænde, hvad han spiste. Men det ville ikke være nok for dig og mig til at forbrænde så meget energi. Der er to grunde til, at Michael kan gøre dette: For det første fordi Michael er en top performer.

Hvis ikke alle hans medaljer taler for sig selv - kan ingen andre i verden svømme som ham. Og for det andet er det bevist, at Michael Phelps er den heldige ejer af en ekstraordinær krop - hans stofskifte er meget hurtigere end en normal persons. Det betyder, at de forbrænder meget flere kalorier end den gennemsnitlige person, selvom de ikke svømmer så meget.

kan gravide kvinder cykle

For en normal person vil alt over 2500 kalorier om dagen føre til fedme. Sådan sker det: ting, som vores krop ikke kan bruge med det samme, lægges væk til senere. Dette er den naturlige måde at samle energi på en regnvejrsdag, ligesom vi sparer penge i banken til fremtidig brug.

De tager ikke kontanter, og de bruger dette rum lige under huden som en bank. Ja, du gættede det, jeg taler om fedt. Hver eneste energi i organisk form, som vores kroppe ikke kan brænde eller omdanne til nyttige ting som muskler, opbevares i form af fedt til senere.

For at være præcis omdannes hver 3.500 kalorier, der ikke er brugt til god brug, til 1 pund fedt. Og da vi allerede ved, at det er umuligt at indtage 100.000 kalorier, lad os gå videre til det skøre land med helt hypotetiske situationer. Mad til 100.000 kalorier svarer til 29 pund rent fedt.

Hvis det lyder skræmmende, overvej dette: At have kropsfedt er kun halvdelen af ​​problemet, de virkelige problemer starter, når omkring 10% af det fedt bliver til det, der kaldes visceralt fedt. Dette fedt kan direkte påvirke arbejdet i indre organer. For eksempel kan det trykke på lungerne indefra og forårsage åndenød.

En overvægtig person er også mere tilbøjelig til at have problemer med intern balance, sved og vigtigst af alt - med hjerteslag som om det ville eksplodere. Alligevel er det vigtigt at huske, at vi alle er mennesker; og at have lidt skyldig fornøjelse over din yndlingssnack eller lejlighedsvis junkfood er lige så meget en del af at være glad som at holde dig i form og sund. At have fedt er ikke en grund til bekymring - din krop har trods alt brug for det.

Hvis du har fået lidt for meget vægt, kan du altid foretage et par justeringer og motionere! Hvad var det største måltid, du nogensinde har spist i dit liv? Lad mig vide i kommentarerne! Hvis du har lært noget nyt i dag, kan du lide denne artikel og dele den med en ven. Men - hej! - Mist ikke kalorier endnu! Vi har over 2.000 seje artikler at se. Alt du skal gøre er at vælge den venstre eller højre artikel, klikke på den og nyde! Bliv på den lyse side af livet!

Kan du spise sukker hver dag og stadig tabe dig?

'At gå på en lav- eller nej-sukker diætvil hjælpedu taber dig. 'Sikker på at begrænse dinsukkerindtagkanHjælpdunå dinvægttabmål. Men kun hvisduer også opmærksom på dit samlede kalorieindtag.

Hvor mange kegler er 100 kalorier?

Du får 25 i alt. Og du kan måske pucker op ved denne optælling, kun 23 af de surekegler. Og du får 23 m & m'er til100 kalorier.

Hvad sker der, hvis du ikke spiser sukker i en uge?

Mange mennesker oplever træthed, hovedpine eller endda en følelse af tristhed eller depression, tilføjede han, også kendt som tegn på tegn på detditkroppen tilpasser sig de nu lave niveauer af glukose, dopamin og serotonin. ''Eftertilugeeller sådan,ditenergi vil begynde at blive bedre, ogduvil føle sig mere levende og mindre irritabel. '02/14/2019

Vil reducering af sukker reducere mavefedt?

Målsukker

Et godt sted at begynde at forbedre dine valg af mad er at fjerne sukkerholdige drikkevarer og ikke kun sodavand, men juice.Sukkerøgesmave fedtog fiberreducerer mavefedt; når du presser frugt, fjerner du fiberen og efterlader rensukker.

Hvor mange M & M'er er 100 kalorier?

Og du får 23m & m'ertil100 kalorier.

Hvad er den 10 dages uden sukkerudfordring?

JLo's10-dag udfordringsvarer til Sweet Defeat 30-DagsukkerNulstil, men mere begrænsende for kulhydrater og alkohol. Du kan deltage i hendeikkecarb,ingen sukker diætved at spise hovedsagelig grønne grøntsager, magre proteiner og sunde fedtstoffer.

Hvor mange kalorier er der i et stykke slik?

Det foretrukne valg for udtrykket 'slik' er 1 stykke slik, der har ca. 38 kalorier. Oplysninger om kalorieindhold og ernæring for en række forskellige typer og serveringsstørrelser af slik er vist nedenfor. Se andre ernæringsmæssige værdier (såsom kulhydrater eller fedtstoffer) ved hjælp af nedenstående filter:

Hvilken slags slik har mindre end 100 kalorier?

Disse slik er også allergivenlige, så alle kan nyde dem. Det er ikke let at finde et karamel slik med lavt kalorieindhold, men disse velsmagende godbidder fra Tom & amp; Jenny indeholder 100 kalorier i 5 stykker sej karamel. Nyd med en af ​​dine foretrukne sunde fastfooddrikke til den ultimative eftermiddagsoverbærenhed.

Er der ernæringsmæssige fordele ved at spise slik?

Lad os indse det: Slikkalorier er tomme kalorier — kalorier, der giver ringe eller ingen ernæringsmæssig fordel. Imidlertid spiser ikke mange mennesker slik til ernæringsmæssig fordel. Snarere er målet med slik simpelthen at nyde en sød godbid, som kan være en del af en sund kost.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

1800-tallet cykler - hvordan man håndterer det

Var der cykler i 1800? Men cyklen, som vi kender den i dag, udviklede sig i det 19. århundrede takket være arbejdet fra flere forskellige opfindere. Dette var de første maskiner, der blev kaldt cykler, men de var også kendt som bonehakers for deres hårde tur. To mænd kører på tidlige cykler kendt som Hobbyhesten og 'bonehaker'. 30. 2017.

Mødecykel - en løsning på

Hvad er et cykelmøde? En motorcykelrally er en samling af motorcykelentusiaster. Møder kan være store eller små og engangs eller tilbagevendende.

Hvordan man laver cykler hurtigere - hvordan man tackler

Hvordan kan jeg gøre min cykel hurtigere? Otte enkle måder at gøre din cykel hurtigere gratis Hold den ren. Smør kæden. Sænk frontenden. Sørg for, at din sadelhøjde er korrekt. Juster pedalens spænding. Kontroller dit dæktryk. Sørg for, at dine gear er korrekt justeret. Sørg for, at dine bremser er korrekt justeret.25. 2017.

Raleigh sporcykler - søg efter løsninger

Er Raleigh et godt cykelmærke? Så for at besvare dit spørgsmål er Raleigh lige så god kvalitet som enhver cykelbutik-cykel til en lignende pris. Hvis du sammenligner Raleigh med topklasse mærker som Trek eller Specialized eller Cannondale, vil du generelt opleve, at Raleigh vil have bedre komponenter til samme pris eller lignende komponenter til en lavere pris.

Google-cykler stjålet - enkle svar på spørgsmål

Har Google-cykler trackere? Google har tilføjet GPS-trackere til sine cykler i slutningen af ​​2017 og har testet smarte låse, som medarbejdere kan åbne med deres telefoner. Virksomheden fortæller Wall Street Journal, at omkring en tredjedel af sine cykler indtil videre har GPS-trackere, og de giver indsigt i, hvor langt tohjulede køretøjer vil gå.

Amerikansk fremstillede cykler - mulige løsninger

Er Trek-cykler lavet i USA? Trek Bicycles er det største amerikanske cykelfirma, der fremstiller alt fra barnemodeller til professionelle vej- og bjergstilarter. Og de er den eneste store producent, der stadig producerer tohjulede køretøjer i USA. Samlet set fremstiller Trek cirka halvdelen af ​​de cykler, der fremstilles her i USA.