Vigtigste > De Bedste Svar > Canyon-cykler - levedygtige løsninger

Canyon-cykler - levedygtige løsninger

Er Canyon et godt cykelmærke?

Canyoncykler betragtes som nogle afdet bedsteværdi optioner på markedet, der tilbyder komponenter i højere ende end de flestemærkerpå hvert prispunkt, stort set muliggjort takket være den tyskemærkemodel for direkte salg.



Nøglen er at bede filmskaberne efter hvert skud om at se skuddet hundrede dollars amerikansk og kløften beskriver det som en fænomenal ltrail cykel uden ekstra squishy bits, heldigvis har de en squishy bit i form af en ansr suntour xcr gaffel foran med 140 mm rejse tilføjet før vi kommer ind i specifikationen, skal vi tale om nogle rammedetaljer nu, da du forventer, at rammen er relativt enkel, men Canyon har indbygget intern og ekstern routing, den bageste bremselinie er ekstern, og alt ellers går ind i rammen. En ting, jeg dog vil nævne, er, at den bageste bremsehusstyring, den første tættest på hovedrøret, faktisk er ret langt tilbage, og det skaber en stor kabelsløjfe foran på cyklen bortset fra at få rammen til at se ud ret skarp, der er masser af plads til et 2,6-tommers bredbåndsdæk, og den lave ramme ser bestemt aggressiv ud.

saris bone 2 anmeldelse

Lad os tale om de komponenter, der er efterladt af Stoik, og en ting er helt sikkert, at specificere en 1100-klar-klar hardtail nu kan ikke være let, da du skulle gætte, at der er et par ting, du kan gøre, du måske vil have for at opgradere, ved du, at dette er den cykel, du holder i et stykke tid, det første, en dropperpost er at spare nogle penge, Stoic 3 kommer ikke med en droppost, og du kan gå et sted Find noget som dette mellem 100 og 200 Måske tage prisen på cyklen i betragtning. Nu er den anden ting, der bruger en Shimano Dior 10-trins drivlinje, intet galt med at have 10 gear i stedet for 11 eller 12, men kassetten, de har angivet her, er en 11 til 42, som nu er en meget mindre rækkevidde end mange? En ting med andre cykler, som du ikke behøver at skifte et stykke tid, er, at denne cykels dæk er plettet med gode dæk, den har en svale Hans Domf i baggrunden, dette er et allround-følsomt hurtigt rullende dæk og en burly Mary foran, både i en blød og grippy loftblanding, og der er monteret Toalex-fælge med en indre bredde på 30 millimeter. Vi vil tale om disse hjul senere i anmeldelsen, men det er en ret god opsætning betyder, at geometri fremad, den stoiske 3 får en 65 graders hovedvinkel, nu er dette den samme ramme til alle de teoiske modeller, og de har alle den samme geometri, der er slapere styrevinkler ved hardtails, og der er stejlere, men husk canyons beskrivelse af cyklen, den skal gøre alle mulige ting, så den har en grov hovedvinkel, så en officiel måde at beskrive er, at hovedvinkler gør hvad som helst, vi gør med det, alle cykler har en 75-graders sædevinkel, og 29er-versionerne har en 428-millimeter bagpå, og hvis du vælger en størrelse, der leveres med en 27,5-tommer hjulbue, krymper den til 418 millimeter.

Temmelig trætte intervaller starter ved 380 millimeter, men ved t Den anden ende af spektret strækker sig ned til 505 millimeter. Dette er en mellemstor testcykel, og den sidder på 455 millimeter, så mange cykler er svære at få lige nu, og hvis du går til Canons hjemmeside og husker, at dette er en postordercykel, finder jeg kun to stoics, den første er, at denne stoiske trekløver er elleve hundrede dollars amerikansk, og han vejer 32 pund og to ounce okay, det er nok tale om geometri og alle de dele, som denne ting medfører. Lad os tale om, hvordan det kører der, du har det. Dette er detaljerne for kløften stoisk. Sådan indstilles den ting rigtigt. Det er en hardtail, så det er ret let, men der er et par ting at nævne, den første er, at Suntour-gaffelen ikke ' t har et anbefalet luftbord på bagsiden af ​​gaffelbenet, så lidt prøving og fejl, se hvad jeg sagde lufttest og luft åh fik det smart så let omkring stødpumpen, det sætte det helt sikkert op, hvor det ville være, skulle , men det er bestemt en proces, den anden ting at nævne, det kommer med gode dæk og fælge disse 30 millimeter widealex fælge og disse svale dæk, det er samagic mary foran sæt dem slangeløst på stierne, og du er klar til at gå den første ting, du skal tager du denne cykel til toppen af ​​stigningen, hvad var det? Det er en hardtail, så jeg mener, det føles forbandet effektivt.



Jeg ville ikke ønske, at drivlinjen havde et meget bredere interval, da det er en 11 til 42 kassette, og det plejede at være fint med os, men jeg tror, ​​vi er bare Jeg tror, ​​vi er med disse Widerange-kassetter alt blødere igen, det er godt, at vi havde to foran. Denne cykel er en fem, så nøjagtigt, det tager kun en derailleur, men for en ny rytter, ja, jeg mener, især når du har nogle store stigninger, hvor du bor, når en ny rytter kunne se, at du vil have større rækkevidde, så dette kan være noget, du vil indregne i prisen på cyklen, yderligere $ 100 for en kassette med nogle større gear, går Canyon's geometri lidt ad vejen med ting, der ikke er super stejle og super slap Når du træder på denne ting det føles ikke som et langrendsløb hardtail, ingen tvivl om det, men det bevæger sig bestemt mere end noget som growleren gør, og jeg tror, ​​det kommer virkelig op på cykelens geometri, det føles mere som en almindelig mountainbike og ikke noget, der kun er rettet mod nedstigning, så måske ikke noget, der blæser, men det får dig lige til toppen af ​​opstigningen, og jeg tror, ​​det er det, cyklen handler om at få dig derude til at have det sjovt i det kuperede terræn, en dropper post ville selvfølgelig hjælpe, men jeg mener, det er som en 1100 hardta il Jeg mener, hvad vil du, du kan ikke have alle ting, så alt er sådan? hårdt er det, du ved, det er ikke helt rigtigt, um den ene ting, jeg vil nævne, at disse dæk er fantastiske på vej ned, men de hjælper bestemt ikke cyklerne, fordi de var på vej op, vi klatrede ned brandvejen følte cyklen bestemt, at det var Inmolasse, du ved, ikke den hurtigste rullende ting derude, men jeg mener, denne ting er bare beregnet til at få dig ud derfra og oven på det Kom til toppen af ​​bjerget og have det sjovt, og det gør du helt sikkert til toppen af ​​stigningen, hvad er historien, ja Canyon bygger Stoic som en progressiv hardtail, men de siger også, at det gør i mange forskellige ting er godt, fra trail ridning til snavs spring , hvad jeg mener er en temmelig bred vifte af ting, og på stien fungerer cyklen rigtig godt i mange indstillinger, så hvis hastighederne ikke er høje, så er der ikke noget galt med de r geometri eller Sun Tour gaffel, som vi tal om senere, gaffelen fungerede faktisk ret godt, um, når det bliver hurtigt og groft, kan cyklen ikke hold op med noget som growleren, det føles bare lidt mere spændt på det, men hvis du leder efter noget mere traditionelt, og dine stier er mere ens end det gode i disse indstillinger, kan noget som det stoiske måske være hurtigere end growleren, selvom du ved, især når det er glat på nedture, fandt jeg gaffelen lidt hård, da du siger, det er god affjedring, fordi det er en 1100 cc cykel, eller siger du? Det er en varesuspensionsperiode, jeg mener den første, det er indlysende, hvis du har kørt en højere gaffel, hvis du har kørt noget som Fox Rhythm-gaffelen eller Z2, er det ikke, at det ikke er så meget billigere end disse ting og det er fint, det får dig derude og for mange chauffører, der ikke stopper dem dæmperen, syntes jeg det var ret kontrolleret for at være ærlig, jeg vil sige, at der var tidspunkter, hvor det føltes lidt mere, end jeg ville have kunne lide, det føltes ikke som om det bare gled glat gennem dets mere som at rejse, når du går gennem turen, hvilket ikke er ideelt, men generelt mener jeg ikke, at denne gaffel vil holde mange mennesker tilbage, for at være ærligt, selvom du bruger en unbrakonøgle til at sænke den sadel, lyder det stadig som cyklens styrke er glattere, hvilket gør terrænet lavere, ja og det er ikke rigtig en overraskelse, for at være ærlig. Det er en cykel, der bare elsker ting som det, det er virkelig sjovt at skære gennem træerne. Vi har et spor, som vi testede disse cykler på, og det er blevet ombygget, så det er ret glat, og det føles som om det går gennem træerne på en speedercykel , det er ret hurtigt, og i den indstilling mener jeg, at jeg havde en masse sjov på cyklen, jeg ville have baghjulsophæng og bedre bremser og større gear rækkevidde, når du ved ja? Det gør jeg, men jeg får ikke nogen af ​​disse for 1100 dollars.

Så når jeg har elleve hundrede dollars, synes jeg, jeg er ret begejstret for, at jeg taler om komponenterne nu. Hvad er nogle af højdepunkterne i denne piggeopbygning? Jeg tror, ​​at den største højde for mig er hjul- og dækkombinationen fra get-go, denne ting kommer med disse Alex-fælge med en indre bredde på 30 millimeter, der er mange billigere cykler derude, som de har med sig, sandsynligvis Pennypinner-dæk og det er ikke godt, det giver dig ikke den støtte, du har brug for, især til en cykel som denne, der kunne gå til snavspring, kunne bruge meget tid på at knuse beboere på pumpesporet uh og tilbage de dæk, som disse er virkelig virkelig ️️ gode schwabetires, ingen grund til at ændre dem, indtil de slides den anden ting, jeg stønner lidt om rækkevidden af ​​det 10-trins drivsystem, måske skal jeg bare lave flere squats og lunges, eller så er noget sandheden, mens det skifter faktisk ret godt, det er ikke et hyper-glide plus selvfølgelig er det lidt klodset i forhold til disse ting, men når du rammer p-skubbe addel, går det lige ind i gangen, og jeg har aldrig haft et problem med det, så jeg tror, ​​det er endnu et stort positivt, hvad er der med nogle af de ting, y var du ikke lige så fan af to ting, er denne kassette? Jeg har gået over dette et par gange, men jeg formoder, at nye ryttere, især dem, der kan lide at træde på toppen af ​​bakken, ikke vil være i stand til at køre på en kassette med bredere rækkevidde, hvis du bare køber denne cykel til at have det sjovt på At have pumpesporet og snavs hopper godt, så mener jeg, hvem der virkelig holder af, men en længere rækkevidde vil gøre dit liv meget lettere, de andre bremser igen en anden billig cykel med harpiksunderlag og de rotorer, der følger med dem. Bremseklodser passer, du ved, at disse ting koster penge, og de er nødt til at prøve at spare penge med de specielle syv hundrede dollars bare for at have det rigtige valg, jeg har prøvet så hårdt, men sagen er, at bremserne er lavet med disse harpikspuder, folk er sikker på, at de er mere støjsvage, jeg får dem, og de er billigere, men dette er endnu en opgradering, du kan lide at gøre med et andet sæt metalbremseklodser, n vil have forskellige rotorer og så videre, så det er 1100 dollars, det er den billigste cykel, vi har her Sarah, men det betyder ikke nødvendigvis, at det er værdifuldt e for penge, som vi er nødt til at indregne i hjulet og ændringer, som jeg talte om, er den dyreste en dropper-post. Jeg synes, det er et must see for mig personligt um du kan finde dropperposts online mellem 100 og 200 afhængigt af hvad du beslutter, så lad os kalde det $ 150 for den anden ting, du vil have, jeg har en anden patron på bagsiden, om en anden hundrede dollars for en bred vifte af kassette, og det får cyklen op til 1.350 give eller tage lidt afhængigt af hvor du kan finde disse dele og ærligt, når du har foretaget disse ændringer, ser du ikke rigtig meget andet du har brug for ændre jeg tror du ville være temmelig tilfreds med denne cykel og ja jeg tror denne ting er rimelig værdi for pengene.

Det er tid til at tale om fordele og ulemper. Lad os starte med de gode ting, ja, vi starter med det positive først, og det store for mig er, når du kan få det på glatte, udfordrende off-road kurser, hvor svingning og pumpefærdigheder spiller ind. Jeg synes, denne lille cykel er en absolut eksplosion på steder som dette, manglen på en dropper-P bortset fra de stramme gear og tvivlsomme bremser, de oversætter slags til cykelens samlede ydeevne, der handler om at have det sjovt, disse ting rejser sig mindre og cyklen gør det bare godt.



Hvad med nogle af de ting, du ikke er fan af ved denne cykel, der er virkelig kun én ting her, du ved, det er ikke cyklen til dig, selvom du leder efter en hardtail og de fleste af dine stier er stejle og ru og bølle, du ved, det er en hardtail på indgangsniveau, men geometrien er gratis, og geometrien kan gøre denne cykel meget mere i stand end den er, men hvordan den passer, det er ikke cyklen til dette ru terræn, dette er cyklen til fladere terræn, for glattere terræn og for flowiertrailsalles lige, vi er næsten i slutningen for at opsummere, hvem denne cykel er, så bygger Canyon denne ting? Jeg er klar til alt fra pumpespor til trailrides til snavspring, selvfølgelig i moderation og ja, jeg er enig, det er en sprængning med alle disse ting s andi min sarah cyklen koster mindre end ved tim hortons i A måned er brugt, og det er meget sundere for mig og meget sjovere, der er ting at forbedre, og du kan gøre det, hvis du er klar, når du kommer derhen, og hvis terrænet kræver det, men indtil da for $ 1100 mener jeg , Jeg har svært ved at forkaste denne ting, når vi leder efter en cykel, som du bare kan tage på mountainbike på. Stoic 3 er en rimelig valgfri ret, det er det for den meget hvide canyon stoiske 3. Jeg synes det er forbandet godt en god tid, og det er bestemt god forretning, abonner på kanalen, så du ikke går glip af flere anmeldelser af cykelture, fordi der er mange flere at komme og se dig næste gang

cykling i colombia

Er Canyon-cykler god værdi?

Canyon cykler2020-rækkevidde: seneste anmeldelser, nyheder og købsrådgivning. Salg direkte til forbruger,Canyoner generelt kendt for at producerecyklerdet tilbudstor værdifor penge.Canyonhar et sortiment, der dækker alle cykelområder, så der er noget for enhver smag.

Hvor fremstilles Canyon-cykler?

Asien



uhm du ved, jeg arbejdede med kenya og på en udsøgt cykel, og det var ret godt, jeg var faktisk super glad og begejstret for det, men nu har vi en lavet af kulstof, så det lyder, hvad der er modbydeligt vejr i dag, så det var perfekt til rengøring af garagen op og for at give jer en lille turleder, vi er i den lille garage med alle motorcykler med alle mine gadgets, vi kan starte med cyklen en dejlig lineup alle kløfterne her, de nye ved alle, der ser ret seje ud ja her har vi .️️️️️️️️️️️️️️️️️️️️️ Lidt ældre motorcykler, som jeg brugte i tidligere artikler, for eksempel dette oneum, denne jeg brugte i min fabelagtige Escape2-artikel, så her har vi den, der blev brugt i min Vimeo-artikel, og det om et år Fik over 120 millioner visninger, hvilket er helt vildt og øh, her er en anden, der faktisk er ret sej, fordi han er den første urban freeride-cykel, jeg nogensinde har brugt.

Jeg skød min første Empire Lift-artikel med denne, så fik vi hele kløften her. Dette er bestemt min downhill baby, det er en 29er foran og bag, der er super kick super hurtigt, og det er sådan, når du skal ned ad bakke og vil køre hurtigt, dette er bestemt den rigtige cykel for mig med alle de atypiske dele fra sqlabsignature Seat og øh min tidligere affjedring og øh dt schweiziske kant, så den er korrekt justeret, næste har vi Torx. Jeg har to hvide drejningsmomenter her. Jeg har også et andet moment og en orange, øh, hvid-orange i mit hus, hvor jeg bruger min legepladsartikel til myisraelere. Helt ærligt er drejningsmomentet sandsynligvis min absolutte favoritcykel, som jeg har kørt hele mit liv på grund af det, den bedste cykel til freeriding er, at du kan lave tekniske ting, som du kan lide super store spring rammer stort set alt på denne cykel, der kan lide super cool er med alle signaturdelene, og så har jeg spektrene, og opsætningen af ​​denne spektral er meget ligesom trousyi.

Jeg tænkte faktisk på at bygge en mountainbike, der føltes som en Atruss-cykel, og det er derfor, jeg prøvede denne cykel, og vi fik endda længere kabler, så jeg kan lave bar spins og um har endda en gratis coaster her, vi har også Maguria mt5bremserne mine signaturbremser og uh i sort guld design her har vi e-cyklen super syge cykel, det er spektralen i kløften er virkelig en meget flot cykel, jeg mener, jeg har lige fået den for to uger siden, og jeg har faktisk kørt en masse, så um , denne cykel føles bestemt meget, meget cool, og du føler ikke rigtig vægten så meget, hvilket jeg mener, jeg kunne godt lide fodplaner på den og allerede lavede et par spring, så det føles bestemt temmelig syg, også med alle signaturdelene , bare generelt er e-cykler sjove. Jeg mener, jeg ved, at der sandsynligvis er nogle mennesker derude, der stadig hader e-cykler, men når du, når du? har allerede prøvet en e-cykel, du ved hvorfor jeg siger det er godt, og det er sjovt og her har vi noget som en super speciel cykel, jeg har lige fået den i dag, som er skør, jeg har ventet på den i nogen tid nej wum du kender jeg arbejdede med kenya og på en udvalgt cykel, og det var ret godt, jeg var faktisk super glad og begejstret, men nu har vi en lavet af kulstof, så canyon hjalp mig med at bygge min egen carbon cykel, og her er vi, så jeg har ikke rigtig kørt den endnu , men jeg er meget begejstret for at prøve det og se, hvordan det føles. Faktisk er dette min første red bull hjelm, som jeg nogensinde har modtaget.

Jeg mener, jeg kan stadig huske den dag, jeg fik det, og det har været næsten fire år nu, hvilket er super vanvittigt at tænke på, var bestemt en drøm på det tidspunkt, ja, nogle flere red bull hjelme uh trailerhjelme simone af roret Daniel Helmund dengang Jeg har mine to motorcykelbørn, øh, en temmelig syg cykel, det er øh, det er den gratis tur, øh, super flot cykel, det er den sejeste cykel, der nogensinde har eksisteret i gaderne, det er så sjovt her, vi har KTM 250 nogle af jer kan ved, at min baggrund faktisk er motocross racing, og jeg voksede op med motocross, da jeg tror, ​​jeg var seks år gammel, og hvordan motocross sandsynligvis var min største lidenskab nogensinde, og så ved du, at cykling var noget som den sport, der var mest forbundet med motocross . Når jeg ikke kunne køre motocross, elsker jeg bare at være på cykel, så øh ja, men jeg elsker stadig at køre motocross, desværre har jeg ikke tid til at køre så meget, men når jeg gør på banen er det fantastisk, virkelig svært for dette brugerdefinerede design alligevel en rigtig cykel til skib lad os gå ind, vi har tre flere cykler i det, alle er ret specielle og filmet nogle seje artikler om det, så lad os have tre meget specielle cykler her omkring denne du ved sikkert alle, det er cyklen fra min uh urban favorit live stream artikel, som jeg filmede i frankrig i Paris og olien, og det er nøjagtigt den cykel, jeg lavede til min 25 brug trappe stumpit sindssygt, jeg havde et fladt dæk foran og bag, jeg selv læg noget skum på styret bare for at sikre mig, at jeg ikke støder på hovedet på mit styr, b æg er brudt, det fik det i meget dårlig stand, da jeg landede på de 25 trapper, så uh ja her, vi har kløftmomentet en anden ting jeg brugte i min israel er min legepladsartikel ja det var sjovt en o f de sejeste artikler, jeg nogensinde har gjort det, og landskabet var fantastisk, så uh ja det var virkelig sejt, og det var også den første artikel, jeg gjorde med kenyansk dengang, soyeah, det var et sejt eventyr, og her har vi min første kenyanchoice-cykel , det er det, som jeg brugte i min um myhome kontorartikel, det er aluminium, og dette er stort set den første lignende prototype, vi har produceret med uhcanyon, så det er ret specielt, og du kender muligheden for at have en brugerdefineret opladningscykel bare til mig at bygge er ret cool og ja tak kenya for at få det til at ske og se dig næste gang skål

Sælges Canyon-cykler i USA?

Canyon rammerproduceres i Asien, hvor virksomheden siger, at den har et team, der udfører en 'kvalitetsstyringstest'. En gangrammersendes til Koblenz,Canyonudfører en anden kvalitetstest. Hvercykelhar tre stregkoder, med to pårammeog en på gaflen.13. sep 2017

er cayennepeber godt for dig

åh min gud i morgen trainiacs hvad jeg gjorde til sidst var der en ftpvo2 max type opbygningssession fire gange otte minutter lidt over ftp to minutters hvile imellem søen hård wowi gjorde det på gruscyklen nu har gruscykling virkelig kun eksisterede virkelig i de sidste tre år, men det tror jeg, det vil overtage verden, fordi den er så alsidig. Masser af mennesker køber deres første gruscykler. Der er mange spørgsmål, som folk stiller online, hvad er forskellen mellem en gruscykel og en cykel, hvor meget hurtigere er en vej- eller triatloncykel sammenlignet med en gruscykel? Kan du bruge en gruscykel til al din træning, hvilken type gruscykel skal du få, og hvilke funktioner skal du passe på på en gruscykel? At købe en cykel virker let, det kan være en af ​​de dyreste fejl, du kan lave i min udholdenhedssportkarriere, så hvis du ser denne artikel indtil slutningen af ​​det, jeg går igennem, er alle disse spørgsmål alt, hvad er det, der skal -har, og du ved, at hvad du har brug for, når du køber en gruscykel, hvad du skal kigge efter, så du ikke laver denne fejl for mange måner siden, og mit svar på mange af disse spørgsmål er en person, der er kendt online som Astriathlon Taren, vil virkelig overraske dig , du garanterer nu, du vil måske sige hej Taryn, det er virkelig nemt for dig at sige, at du har brug for en cykel for at prøve, og så har du brug for en landevejscykel, og nu har du brug for en gruscykel, fordi du er sponsoreret af Canyon, du får den gratis, jeg Jeg vil gøre det, faktisk vende det på hovedet og sige, at hvis du kun har råd til en, skal det være en gruscykel, ikke disse andre cykler.

Se denne artikel indtil slutningen, og du vil finde ud af, hvorfor det at købe denne cykel, din første cykel eller en hvilken som helst anden cykel, er en rigtig stor beslutning, fordi det er en masse penge, og jeg begik fejlen, da jeg først fik Racing cykling og triatlon kom at jeg vidste, som jeg ikke vil tænke så meget over, jeg skal bare købe en startcykel, fordi jeg er nybegynder, og det er præcis sådan, jeg lavede denne 1600-fejl. Vi går ind her, jeg forklarer, hvordan du skal købe denne cykel. Lad os tale om forskellene mellem en gruscykel og en racercykel, fordi de er på overfladen.

De ser meget ens ud, men de er designet til to lidt forskellige ting, men du kan duplikere anvendelserne, hvis du har den rigtige gruscykel til at begynde med, akselafstanden til en gruscykel bliver lidt løsere, lidt mere afslappet dvs. baghjulet og forhjulene er lidt længere fra hinanden, det er fordi du skal komme lidt bedre sammen på en racercykel - det skal være udskifteligt, så du kan reagere hurtigere, mens du på en gruscykel normalt ikke ' t ride i en pakke, som du ikke har Virkelig rigtig skarpe sving vil have lidt mere komfort, så en løsere geometri giver dig en smidigere kørsel, og denne glattere tur er forskellen mellem mange af forskellene. En landevejscykel og en gruscykel har et par komfortfunktioner omkring det. At absorbere raslen på stier og grus, så for eksempel med Canyon Grail her kan du se, at ic h fik en to-lags base bar, som du bruger mest af din tid på her, hvis du vi bare kører sammen, og dette vil absorbere nogle af chokket vil en rigtig god gruscykel have noget at absorbere det chok i frontenden.

Mange gruscykler vil have en slags funktion på Grail, her er det lidt af en delt sadelpind, der absorberer lidt af chokket der, så du har lidt mindre rasling heroppe. Du vil have lidt mindre rasling der og derefter kombinere det med den anden funktion, der adskiller sig, er dækkene, disse dæk er lidt som mellem et mountainbike-dæk og et racercykeldæk, mens de fleste racercykeldæk har en bredde på omkring Hvis du er 28 millimeter maks. dette er faktisk et 40 millimeter bredt dæk, og der er indtil frigivelse for endnu mere, du kan få et rigtig stort dæk, og hvad de fleste mennesker gør, når de begynder at køre grus, ligner det, de gør med en mountainbike , de gør det slangeløst, og ved at gøre det slangeløst kan du sætte dækket i dækket uden psi, og det gør det muligt for det stadig at køre lige så hurtigt som at have den samme rullemodstand som et korrekt oppustet dæk, men det vil være i stand til rul lidt mere forsigtigt og chok din krop mindre, fordi dækket bare er lidt blødere og mere bøjeligt r er. Alt i alt er det designet til let stiarbejde, men det betyder ikke, at du ikke kan køre på denne cykel på nogen anden måde, og det er her, det bliver super interessant.

Man kan sige, det er virkelig kun for lette stier, og der er mere modstand, og det er egentlig bare designet til komfort og ikke hastighed, så det er langsommere, og det er designet til noget som dette, jeg går ikke længere, og folk tænker måske godt over det , hvorfor skal du købe en gruscykel, når du tror, ​​du ikke ser helt rigtigt på, ja, den er designet til at være løs og lidt mere behagelig, så du kan få denne gruscykel Tag en cykel og ikke kun køre grus, men du kan også tage på lange cykelture som store eventyr. Den veganske cykelrytter gjorde en syv-dages cykeltur, og alt var knyttet til det. Uanset hvilken gral han havde, kan den også bruges på vejen, hvis du bare skifter hjul og ikke behøver at købe en ny cykel, når du har det samme udvekslingsforhold, du har stadig det samme sæt bremser, du har kun en smallere dæk og et hjulsæt, der er mere designet til vejen.

Cykling Vi har mange mennesker, der rent faktisk kører en gruscykel til racercyklerne i vores gruppetur. Selvom det er lidt mere afslappet, er det ikke helt så lydhørt, hvis du er en god rytter og har gode færdigheder på cykelridning og kender folkene omkring dig, du kan ride meget hurtigt på dette nu, når vi taler om hastighed, det bliver langsommere , men ikke drastisk langsommere, afsluttede jeg den tur, jeg kørte i morges, oprindeligt under 30 kilometer i timen, nøjagtigt 18 miles i timen, hvis jeg havde gjort det på en skør racercykel, ville det sandsynligvis være omkring 35 kilometer i timen et eller andet sted omkring 21 km / t, så du kan stadig gå hurtigt med det, og det er med stadig de grusspecifikke dæk, så skift til vejdæk, og jeg vedder på, at det ville være næsten helt op til de 34 km / t, som jeg ville se på en landevejscykel gearet forholdet vil være anderledes, så jeg vil anbefale, at du har et komplet sæt vejcykler, så du kan få det rigtige gearforhold, nn du vil køre det med Rodenow, her er den virkelig interessante ting, fordi det ligner meget på vejgeometri, du kan teoretisk ramt et sæt pilestænger her og lav en triatlon, hvis vi ser nu på en gruscykel, der kan være på grus, hvor den kan være stier, og du kan bruge den meget som en mountainbike. Du kan skifte hjul og køre på vejen.

Derefter kan du ramme en flok pilestænger på den og nu gøre atriathlon, det er fantastisk til absolut alt dette Nej, det er en gruscykel, den er bygget til grus, men du kan konfigurere den til alle de andre sportsgrene, du kan ikke sig det, for en prøvecykel kan du ikke sige det, for en racercykel er det bare ikke, det fungerer ikke med alle tolerancer og frigørelser og opsætningen af ​​disse cykler, det tillader dem ikke at være så alsidige som denne cykel er den cykel, er overalt, som nogen fortalte mig for et par uger siden, tænker du på at købe en gruscykel. Hvad er de specifikke ting, man skal passe på, når man køber? du vil sikre dig, at styret og sædet har en eller anden form for komfortfunktion indbygget, det behøver ikke at være to-trins eller delt, men i mange tilfælde, hvis du planlægger at bruge dette til atri-cykler, du vil lave sikker på, at styrets opsætning kan rumme et par clip-on aero-styr, jeg har ikke rigtig den mulighed, men den nye Grizzle Canyon-cykel har bare et mere traditionelt rørformet dropbar, og du kan klippe det på indtil prisen. Her vil jeg være sikker på, at du ikke ender i en situation, hvor du ødelægger tusind og femten hundrede dollars. Jeg ser ikke på en gruscykel, som jeg ser på en fed cykel.

En fedtcykel, jeg ser på, er som om den ikke var designet til ydeevne, så du kan købe en 800 fedtcykel, og den vil stort set gøre det samme job som en to-tre-fire-tusind dollars fedtcykel, omend ikke så hurtig og ikke så flot men fordi du ikke bruger det til ydeevne, og i de fleste tilfælde køber folk bare en fed cykel bare for at komme ud om vinteren, hej $ 800, det stadig, jeg får dig ud, mens du er på en gruscykel sandsynligvis vil have lidt ydeevne, måske vil du lave et par intervaller, måske vil du køre lidt på vejen, måske vil du faktisk lave et par løb eller køre en gruppe eller gøre den triatlon, så i så fald skal du begynde at gøre det For at se på hvad du har brug for fra et synspunkt, hvor meget skal du bruge for at sikre, at du får en god nok cykel, der fungerer godt uden at spilde en masse penge forsinket på grund af afskrivningen ved at få denne super dyre cykel, så jeg anbefaler det til alle cykler køb generelt forbliver folk uden for dette interval på under 2.000 indgangsniveau for en cykel, der er bygget til pr formance. Gruppesæt, og ikke mange mennesker, ønsker at købe et brugt gruppecykelsæt på niveau-niveau, og de mister meget i værdi, fordi langt de fleste mennesker, der begynder at køre, køber disse entry-level cykler og kan give dem op mere ofte end folk, der forpligter sig til at cykle, så Craigslist og Kijijis og Ebays i verden er bare oversvømmet med brugte landevejscykler på grundniveau. Gruscykler prøv cykler, og de bare cykler. Så hvis du køber denne entry level cykel og vil komme på den og Fortsæt, jeg garanterer, at du vil sælge det i Mycasei til jordnødder. Dybest set solgte jeg en 1500-cykel til $ 400 kun 15 måneder senere, så hvilken vej? at hvis du kunne købe en cykel, der blev købt over to tusind dollars ny og brugt til under to tusind dollars, ville jeg komme tættere på det.

Fantastisk hvad man skal se efter er en gruppe med Sramforce eller derover. Dette er som Shimanoultegra eller højere, så Shimano Ultegra Shimano Dura Ace Sramred Sram tvinger disse til at være gruppesæt og builds, der ikke er entry-level Shram eller Shimano gruppesæt, der virkelig vil afskrives meget hurtigt, spar dine penge, hvor du kan, så du kan bruge lidt mere, hvis du skal klippe på nogle aero barer eller ikke behøver, men du kan få tilbage endnu et par grusklamper og sko, som jeg ikke kørte i de første tre måneder af livet, denne cykel i streetsko og var helt fint, og hvis du gør det, kan du spare de penge for at skaffe dig et par landevejscykelhjul forskellige måder at køre på denne cykel på, fordi den er så alsidig, at du stadig kan få alle dine intervaller og træne hårdt med det som jeg gjorde i dag tjek vores træningsapp på app.mymotive.com, men det skal være som i begyndelsen af ​​juli spec ificracesEnduro løb Grand Fondos cykelløb, der er lavet med planer, og disse planer er lavet af Dylan Johnson deoutuber, som vi arbejder med på vores podcast-stand, hvem vi arbejder med h at gøre disse planer virkelig meget god træning.

Så hvis du ser det bagefter og vil have en cykelspecifik træning eller triatlon træning eller løbstræning, vil det alle være inkluderet på app.mymotive.com så grus fantastisk n plus en cykel eller en fantastisk første cykel have det sjovt og øh, hvis du ikke er endnu abonneret, skal du klikke på knappen Abonner senere senere trainiacs

Hvorfor er Trek-cykler så dyre?

De fleste af deres sortiment er lavet til dem af de samme producenter, der fremstillercyklerfor mange andre mærker. Indtil priserne kommer over flere tusinde dollars, derescyklerermegetligesom lignende prisercyklerfra alle deres konkurrenter. Efterhånden som priserne stiger, er der flere forskelle mellem mærkerne.

harley davidson elektrisk cykel

Hvad er forskellen mellem Canyon SL og SLX?

CFSLmod CFSLX. Meget ligesom Ultimate og Endurace modeller,Canyonhar holdt det samme rammedesign som Aeroad CFSLXomendmed enlidt mindre sofistikeret kulstoflagsproces for at sænke prisen. Dette betyderSLer ca. 100 g tungere endSLXfor hver given størrelse.19. okt 2018

Er Canyon bedre end kæmpe?

For mig akæmpe storcykel er langtbedrekvalitetscykelend Canyonmen selvfølgelig betyder det ikkekæmpe storcykel er lig med ydeevnenCanyonmodel, du overvejer. Majster skrev: Trek er dejlig og behagelig, men lidt langsom, især på bakker.Canyon- fantastisk når det hele går godt.20. maj 2019

Er Canyon direkte til forbrugeren?

Canyoner et førende brand i kategoriendirekte til forbrugerenpremium mountainbikes og racercykler til stort set alle typer terræn.

Hvor lang tid tager det for en Canyon-cykel at ankomme?

Det giver op til 5 dage, før dit sporingsnummer viser bevægelse, og op til 15 dage til levering på jorden.

Er Canyon ultimativ behagelig?

Købsmetoden til denne cykel er ikke ideel for alle, men der kan ikke benægtes, atCanyon UltimateCF SL er fortsat en af ​​de allerbedste muligheder blandt mid-level racercykler.Komfortabel, stabil og fuldstændig i stand. Og det er mere end glimrende for en racercykel, der effektivt blev frigivet i 2017.7. jan. 2021 g.

Kan du prøve at køre Canyon-cykler?

På kort tidCanyon-cyklerhar været tilgængelige fortesti USA, to vejecyklerhar vundet vores Editors 'Choice-priser for alsidige ekspertise og værdi.22. jan. 2021 g.

Hvilken slags cykler laver Canyon-cykler?

Canyon producerer et omfattende udvalg af landevejscykler, mountainbikes, hybridcykler og næsten alt andet, inklusive time-trial cykler, cyclocross cykler og gruscykler.

Hvornår åbnede Canyon-cykler på eBay?

Canyon Bikes åbnede sine døre i 1985, og dette firma, der drives af to brødre, tilbyder en række cykler. Når du handler efter en ny cykel, kan du finde en række avancerede nye og brugte Canyon Bikes på eBay. Med så mange unikke muligheder kan du overveje at få mere end en til at imødekomme dine forskellige cykelbehov.

peloton vægttab

Hvem er grundlæggeren af ​​Canyon cykelfirma?

Virksomheden blev lanceret i midten af ​​80'erne af amatørcykelracer Roman Arnold som leverandør af cykeldele og var begyndt at fremstille cykler til at sælge online under sit nuværende navn inden 2001. I dag er mærket kendt for sin avancerede vej, mountain-, triathlon- og pendlercykler, der fås i mere end 100 lande.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Nyc-cykling - almindelige svar

Er New York City cykelvenlig? Hvis vejen er for smal til, at en cykel og en bil kan køre sikkert side om side, har du ret til at køre midt i kørebanen. Cykling er tilladt på alle hovedgader og lokale gader i hele byen, selv når der ikke findes en bestemt rute.

Udholdenhedscykling - hvordan man løser det

Hvad er en udholdenhedscykling? Enhver tur på cirka en time eller mere i et samtaletempo er en udholdenhedstur. Overbelaste. For at forbedre din udholdenhed skal du køre længere ture, end du er vant til.

Sådan repareres en bulet cykelfælg - hvordan man håndterer

Hvor meget koster det at fastgøre en bøjet cykelfælg? Hvis hjulet kan fastgøres - det ser generelt godt ud, men har en wobble - kan du forvente, at din lokale cykelbutik opkræver $ 20 - $ 30 for at sande det ved hjælp af professionelt udstyr som en truing-stativ til den perfekte linje og rundhed. 10 авг. 2019 г.

Fitbit og cykling - hvordan man håndterer det

Kan Fitbit banecykling? Mens de cykler, kan brugerne se deres afstand, varighed, gennemsnitshastighed, puls og forbrændte kalorier. På skrivebordet kan brugerne se et kort over deres rute og sammenligne statistikken fra tidligere forlystelser for at se, hvordan de klarer sig over tid. г.

Cyklistben - hvordan løser du det?

Hvilken cykling gør med dine ben? Benstyrke Cykling forbedrer den generelle funktion i underkroppen og styrker dine benmuskler uden at overbelaste dem. Det retter sig mod dine quads, glutes, hamstrings og kalve. 21. januar 2020

Vaast-cykler - hvordan man løser det

Er magnesiumcykler gode? Magnesium kan bruges til at konstruere cykelrammer, der er lettere end aluminium og samtidig opretholde høj trækstyrke og dæmpningsevne. Alt dette fører til en meget glattere og mere effektiv tur. Magnesium kommer også ind til et lavere prispunkt end populære letvægtsmaterialer som kulfiber.8 авг. 2018 г.