Vigtigste > De Bedste Svar > Klatring i bakkerne - løsninger på problemerne

Klatring i bakkerne - løsninger på problemerne

Hvordan kan jeg forbedre min bjergbestigning?

5tekniktip længereklatrer
  1. Sid ned. Sidder i sadlen så meget længeklatresom muligt er den mest aerobt effektive vej til toppen.
  2. Slap af.
  3. Hold en konstant kadence.
  4. Tempo, kør ikke.
  5. Placer perfekt i en gruppe.
21. sep 2016

Hvad er det bedste udstyr til klatring i bakker?

Hvis denbakkeer stejl eller lang, og du har opsat en dobbelt eller tredobbelt kædehjul, og brug derefter din venstregearløftestang / gearskifter for at falde ned til en mindre klinge. Disse er degearforan. Hvis du gør dette, kommer du til en meget lavere, letteregearmeget hurtigt. Du kan derefter finjustere ved hjælp af bagsidengear.28. aug 2014

(Hjul drejer på vejen) (rytmisk vejrtrækning) - klatring. Det er brutalt. Det er smertefuldt.

keramisk hastighedscykel

Men det er så utrolig tilfredsstillende, at den mest effektive måde at klatre en skråning i komfort er at udøve dig selv. I begyndelsen af ​​en opstigning skal du ikke gå i det røde med skrigende lunger og brændende ben, men snarere gå i sneglens tempo - i stedet klatre bevidst langsomt. Tag dig tid til at komme ind i en rytme, og kun på dette tidspunkt tænker du på at øge tempoet lidt.

Dette er meget gavnligt, for ikke kun gør stigningerne mindre ondt, du vil sandsynligvis også opleve, at du ender med hurtigere stigninger, du kan helt sikkert forværre så meget smerte, som du gerne vil. Men husk, hver gang du gør det, med hver stigning, du stormer, vil din evne til at gøre det igen på den tur også dramatisk reducere dit tempo. (Techno-musik) - Det er meget let at komme over det, overvældet og endda forvirret af den mængde råd, man kan finde om at klatre på sadlen eller komme op på pedalerne.

Men sandheden er, det betyder ikke noget. Et par mennesker er mere komfortable med at komme ud af sadlen, men langt de fleste foretrækker at klatre mens du sidder. Men du kan tage denne beslutning helt alene. - Den mest almindelige måde at køre på en hældning er at sidde i sadlen, bare for at komme ud af sadlen for at lette presset på din bum eller endda for at strække dine ben eller at trække dig selv over en stejlere del af stigningen. (Technomusik) En anden ting, der alt for komplicerer din cykling, er at sætte sig fast i gearvalg - Faktisk er den største fejl, du kan begå i denne henseende, at vælge noget, der føles unaturligt, og derfor føler du dig ubehagelig.

Mange ryttere træder relativt langsomt i hårdt gear, især hvis de er nye i sporten. Det er ikke nødvendigvis en dårlig ting, men det kan være lettere at træde i pedaler med omkring 80 omdrejninger i minuttet. at dreje hurtigere vil sandsynligvis kræve praksis for at arbejde effektivt, og der er ingen beviser for, at det vil være gavnligt. (Heavy beat techno-musik) - Men for at gøre det let at klatre, skal du øve dig.

Og det betyder at gå op ad bakkerne. - Ja, selvfølgelig skal du være i form, men det hjælper også, hvis du er vant til følelsen af ​​at klatre. Du bruger stadig de samme muskler som på flyet, men du bruger dem på en lidt anden måde. - Den gode nyhed for dem af os, der ikke bor i nærheden af ​​stigninger, er at ridning på en indendørs træner kan efterligne klatrer rigtig godt i storbyen, skal du ikke bekymre dig.

Klatre så meget som muligt i den virkelige verden, hvis tiden tillader det, så gå på din træner og begynd at træde i pedalerne. (Techno-musik med en stærk beat) - Nu tror du måske, at vi bare giver dig fire tip, hvoraf den ene faktisk går op ad stigninger, er lidt for forenklet, hvilken kunstform, der er et par ting, et par teknikker, der kan gøre en lille forskel her eller der - men det vigtigste er ikke at tænke for meget på klatring. Som det legendariske band Funkadelic engang sagde, 'Free your mind and your ass will' følger. 'Hvis du kan lide denne artikel, og du ikke abonnerer på GCN, kan du gøre det ved at klikke på kloden på den er helt gratis. - Ja, og her er yderligere to artikler, som vi tror, ​​du måske kan lide, den første af dem er hernede og det er Matt, der læres at klatre af Alberto Contador.

Og den anden i det andet hjørne spørger mig og Si Richardson, om du kan forbedre din kadence?

Hvad er den hurtigste måde at bestige bakker på en cykel?

RideHurtigereStigning
  1. Start ikke ogsåhurtig. Mange ryttere oplader bunden af ​​enbakkeeller vedvarendeklatreog falmer derefter dårligt, inden de når toppen.
  2. Find en rytme.
  3. Pedalhurtigere.
  4. Kom i dråberne.
  5. Kør ikke bremserne.
  6. Vægt uden for fod og inderside.
  7. Hvis du er alene, skal du ikke kæmpe for vinden.
  8. Bliv på et hjul.

fakturere alle rad

(inspirerende musik) - Vil du have Strava QOM'er? Og vil du have hende nu? Den accepterede visdom er, at hvis du vil klatre bedre, skal du være disciplineret og konsistent med din træning, disciplineret og konsistent med dit opsving og disciplineret og i overensstemmelse med din kost. (Record scratch) Men accepteret visdom er bare så gammeldags, og ærligt talt er disciplin og vedholdenhed bare lidt kedeligt, og de kræver disciplin og vedholdenhed. Og ærligt talt er jeg over det efter mange års træning og racing, så lad os se på nogle luskede men helt lovlige måder at forbedre din tid på en climbto taske, QOM eller KOM (optimistisk musik), hvis du er for sulten til at spare kalorier ? Bare rolig, du kan tabe dig meget hurtigere fra cyklen.

Lad beat-ons være hjemme. Tag faktisk flaskeholderne sammen. Brug dit letteste tøj, tag din undertrøje af, tag handskerne af, tag dine sokker af, intet behov for solbriller.

Du kan endda tage sadlen af, fordi du alligevel sprinter hele vejen, ikke? Og vægten er alt. Dette er lidt kontroversielt, men det er faktisk muligt at miste et pund, men endda to, lige før du går på ridning. Ja, du ved hvad jeg taler om. At gå til nummer to inden din tur kan spare dig for meget vægt.

Jeg mener, det ville koste mange penge at tage to pund af en cykel, og det ville tage en masse selvdisciplin at tabe to pund kropsvægt. Din rutine før turen, ja, der er et par tricks, du kan prøve. Du kunne få noget rigtig stærk kaffe, og du kunne lave nogle stjerner um.

Åh jeg er nødt til at gå (trin) (døren lukkes) Med det i tankerne kan det, du spiser i de 48 timer, der fører op til dit store Strava-segmentforsøg, gøre en enorm forskel for din kropsvægt. Du har måske hørt profferne tale om en diæt med lav restkoncentration. Det betyder grundlæggende at spise en diæt med lavt fiberindhold i op til en stor begivenhed.

Det betyder, at de ikke bærer meget fiber rundt med dem i deres tarme. Så spring salaten over, spring over frugterne og grøntsagerne, hold fast med enkle, raffinerede kulhydrater. Nu ved du, at ernæringsrådgivning er meget på siden af ​​at spise en masse frugt og grøntsager, så dette er ikke sundt i det lange løb, det er virkelig bare en 1-2 dages op til dit målbegivenhed. (optimistisk musik) Den dyre måde at tabe sig på.

Det er sandsynligvis, hvad vi alle gerne vil gøre, bare bruge, bruge, bruge rundt på cyklen sådan. Gør pengene så lette som muligt, og du elsker din cykel, hvorfor ikke? Jeg antager her, at minimumsvægtkravet på 6 pund ikke er opfyldt. Hvis den stigning, du sigter mod, ikke er for stejl, skal du forhåbentlig køre i et anstændigt tempo. Den generelle tommelfingerregel for aero gevinster og tab er omkring 20 kilometer i timen.

Men det er et dias, så hvis du tror, ​​at du kører 10, 15 eller 20 kilometer i timen, er det fornuftigt at ride med hovedet ned i en super aero-position for at minimere aero-tab. Og du kan investere i en mere aerodynamisk ramme, hjul, måske et par aero-oversko, en huddragt, en aero-hjelm. Bare sørg for at købe et aero-sæt, der også er super let, fordi det er en rigtig dyr metode.

Jeg vil gerne tilføje her, at kompromiset mellem aero-tab og massen af ​​din cykel og dit sæt er en kompliceret optimering og i hvert tilfælde afhænger af stejlhed, hastighed, du kører, vindforhold, lufttæthed, dit frontale område og trækkoefficienten og din masse startende fra nogle falder. Især trækkende, ikke meget stejle bakker, der er mere aerodynamiske, men tungere, vil faktisk være hurtigere end så let som muligt. Nu kan naturligvis vindforhold gøre en enorm forskel i din tid på hvert segment, så gør dine lektier.

campagnolo bilhjul

Undersøg de fremherskende vindretninger, tjek sæsonudsvingene og de daglige udsving, overvåg vejrforholdene og opret en underretning, så du ved, hvornår det bedste tidspunkt for din QOM er. Det vigtigste er naturligvis en stor medvind, men også lavt lufttryk og tørre, kølige forhold hjælper. Som med profferne hjælper det med at have et godt hold rundt, hvis du vil vinde, og det er hvad cykelvenner er for.

Først skal du have en sprød start før klatringen, og derefter skal du have mindst en, fortrinsvis flere, superDom-guider til at sidde på det forreste punkt, hvor opstigningen er mindre end 20% hældning. Du skal have dit team trænet grundigt til begivenheden, jeg mener, at du ikke vil blive svigtet af manglen på fitness. På den anden side må du ikke træne for hårdt, hvis du falder halvvejs.

Hvis ingen af ​​dine venner er i stand til at guide dig gennem et Strava-segment, eller hvis du rent faktisk løber tør for venner, muligvis på grund af din Strava-opførsel, skal du ikke gå i panik! I stedet kan du rekruttere din mand eller kæreste eller dine forældre eller faddere eller endda dine egne børn. Sæt dem på en e-cykel og tag dem trin for trin og derefter direkte til opstigningen. I øvrigt er jeg ikke ansvarlig for skilsmisse eller familiens uoverensstemmelse, der opstår som følge af dette råd. (Glæde ved musik) Familie og venner spiller også en rolle uden for cyklen.

Det er kendt, at atmosfæren og stemningen ved en større begivenhed kan hjælpe atleter til at gå endnu dybere for at prøve hårdere for sejr. Så overbevis alle dine venner og familie om at stille op langs stigningen for at skyde dig på din store QOM, når dine tidligere venner er stoppet med at besvare dine opkald, og din familie synes, at din Strava-besættelse er usund, og det samme er din partner, der har forladt dig, fordi du kun nogensinde tal om cykler, ikke gå i panik over hovedtelefoner, mens du kører. Bare sørg for, at det ikke er ulovligt at køre med hovedtelefoner, uanset hvor du er, perfekt. (Glad musik og jubel) Derfor er timer før en anstrengende sportsbegivenhed afgørende for korrekt tankning.

Hvis du har gjort alt rigtigt i forberedelse, vil du ikke ødelægge alt ved at have en pizza eller endda to i timen på forhånd. Og selvom du ikke har gjort alt rigtigt, som om du ikke kunne gider at træne, vil du stadig ikke kaste op halvvejs. Dit sidste måltid før en intens træning som en hård klatring skal og skal vare mindst tre timer før Består helt af raffinerede kulhydrater.

dyreste cykel

Koffein er også din ven. Koffein hjælper dig med at køre hurtigere, og medmindre du selvfølgelig er følsom over for koffein, i hvilket tilfælde skal du ikke drikke for meget af det. Recovery er afgørende for ydeevnen.

Faktisk bliver du stærkere med opsving, ikke træning. Så sørg for at have din K.O.M. eller Q.O.M.

Dette kan være en god undskyldning for ikke at træne den træning, som du alligevel ikke ønskede at gøre. Det er bestemt en god undskyldning for ikke at løfte tungt, shoppe, rengøre, lege med børnene eller bare have et socialt liv. Som profferne siger, løb aldrig når du kan løbe, aldrig når du kan stå stille. Stå aldrig stille, når du kan ligge.

Når du ligger ned, skal du tage en lur. Jeg håber, at denne artikel hjælper dig med at opnå stjernen i Strava-segmentet. Jeg må sige, at det faktisk kunne være lettere og sjovere at bare cykle flere cykler og spise mindre chokolade for at være lidt hurtigere, men lad os gå.

Hvis du faktisk vil træne, skal du klikke nedenfor for nogle GCN-træningsartikler.

Hvorfor kæmper jeg for at cykle op ad bakkerne?

Nå, dit laveste gear er sandsynligvis ikke lavt nok. Når din pedalhastighed (kadence)erlavt, træder du typisk dine benmuskler (for det meste quads) mere og bruger dit hjerte og lunger mindre. Det modsatteersandt når din kadenceerhøj. En effektiv pedal kadence tilbakkerstarter normalt kl. 60 o / m.29. mar 2017

Hvilken cykel er bedst til bakker?

De to primære egnede muligheder ville være hybrid / sport hybridcyklerog ikke-ophængt bjergcykler. Du kan gå den tynde dækvejcykel'rute, men jeg ville kun gå der, hvis du planlægger at tage på gruppeture med grupper, der kører på vejcykelhastigheder, typisk i gennemsnit 15 km / t eller derover på flade veje.15. december 2015

Hvor meget bremser bakker dig på at cykle?

Godt,dukører på ca. en 2% samlet karakter (1350 fod over 13 miles), så med en hastighed på 13 km / t og en totalbiker+cykelvægt på 181,duville være på 177 watt. På en gradient 0, ville det sætteduved 17,9 mph. Hvisduvejes lidt mere, kan hastigheden springe lidt somduskift til flad jord, så måske 18,2 mph.14. aug 2007

Kan du tabe mavefedt ved at cykle?

Ja,cykel kanHjælpmister mavefedt, men det vil tage tid. En nylig undersøgelse viste regelmæssigtcyklingkan forbedre sig genereltvægttabog fremme en sund vægt. Tilreduceresamlet setbugomkreds, aerobe øvelser med moderat intensitet, såsomcykling(enten indendørs eller udendørs), er effektive til at sænkemave fedt.2. feb 2021

Bliver det lettere at cykle op ad bakkerne?

Cykling op ad bakkeer tydeligvisletterehvis du er bedre og har mindre vægt - kropsvægt,cykelvægt og bagagevægt - men med lave gear og øv dig i at bruge dem,bakkerer ikke et stort problem for gennemsnittetcyklist.

Er hollandske cykler gode på bakker?

Hollandske cyklerer langsommere på grund af ekstra vægt (denne ”livsstilstransportcykelfor damer ”vejer 21,4 kg) og den lodrette siddestilling. Ekstra vægt bliver vigtig på enop ad bakke. Hvis du finder dig selv ved at skubbe dincykel op ad bakkeog bliver overhalet, selvfølgelig vil du give op med at køre på det.24. jul 2014

Kan elektriske cykler gå op ad stejle bakker?

Det korte svar er ja.elektriske cyklerer mere end udstyret til magt over alle typer terræn ogstigninger. Det er endnu bedre, hvis dincykelhar en mid-drive motor, da disse er optimale til styringstejle bakkerhurtigt.16. dec 2020

Hvad er den bedste måde at bestige en bakke på?

Anvend, hvad klatrespecialisten Andy Applegate kalder Qigong-klatring, en teknik der blander positiv tænkning med afslappet teknik. Når du nærmer dig stigningen, skal du tænke 'lette' tanker - skyer, fugle, engle, uanset hvad der lyser dit mentale rum op.

push ups hjertesundhed

Hvornår giver bjergbestigning et bedre resultat?

Bjergbestigning kan ofte give et bedre resultat end andre algoritmer, når den tid, der er til rådighed til at udføre en søgning, er begrænset, f.eks. I realtidssystemer, så længe et lille antal trin typisk konvergerer til en god løsning (den optimale løsning eller en tæt tilnærmelse).

Hvor ofte klatrer du op ad bakke calisthenics?

Climb the Hill: The Ultimate Calisthenics Workout Transformation Varighed Frekvens Øvelse Type Intensitet Gentagelser 30-40 minutter 1-2x om ugen styrketræning høj intensitet varierer efter træning

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Hjertesundt kød - almindelige spørgsmål

Hvilket kød er godt for hjertet? Begræns fede stykker kød. Oksekød, magert stykker og magert jorden rundt eller mørbrad. Kylling eller kalkunbryster og bud, uden skind, udbenet. Kylling eller kalkun, malet. Fisk, høj i omega-3, såsom sild, makrel, laks, ørred, tun. Indrefilet af svin, trimmet af fedt.Seitan.Tempeh.Tofu.16 июл. 2020 г.

Er frosne grøntsager sunde - mulige løsninger

Er frosne grøntsager lige så sunde som friske grøntsager? 'Frysning i' næringsstoffer Grøntsager snapfryses normalt meget hurtigt efter plukningen. Næringsstofferne 'frosses' ind under denne proces, hvilket betyder, at du ganske let kan have flere vitaminer i en frossen grøntsag end i den 'friske' modstykke. Men der er mere ved frugt og grøntsager end bare vitaminer. 13 maj 2017 г.

Sund julemiddag - hvordan man beslutter

Hvad er et godt måltid at spise til julemiddagen? 60 ikoniske julemiddagopskrifter, der udfylder hele menuen på 60. Bagt skinke med brunt sukkerglasur. af 60. Perfekt Prime Rib. af 60. Cranberry Brie Bites. af 60. Oksefilet. af 60. Pull-Apart juletræ. af 60. Ristede rosenkål. af 60. Bedste glasurerede spiral skinke nogensinde. af 60. Roast Beef.

Laveste sukker frugt og grøntsager - praktiske løsninger

Hvilken frugt har den mindste mængde sukker? Frugter med lavt sukkerindhold inkluderer: Jordbær. Jordbær er ligesom mange andre bær ofte fiberrige og indeholder meget lidt sukker. Ferskner. Selvom de smager sødt, indeholder en mellemstor fersken kun omkring 13 g sukker. Citroner og limefrugter. Honningmelon. appelsiner. Grapefrugt. Avocados.

Er luft stegning sundt - løsninger på problemerne

Hvorfor er frityrgryder dårlige for dig? Mens luftfrysere reducerer sandsynligheden for acrylamiddannelse, kan der stadig dannes andre potentielt skadelige forbindelser. Ikke kun risikerer luft stegning stadig at skabe acrylamider, men polycykliske aromatiske kulbrinter og heterocykliske aminer kan skyldes al varm opvarmning med kød. Apr 2, 2019

Ti fødevarer, du aldrig bør spise - Komplet vejledning

Hvad er de 7 fødevarer, der skal undgås? De uberørbare: 7 fødevarer, der skal undgås for enhver pris Forarbejdet delikatesser. Ramen nudler. Donuts. biograf popcorn. Rå østers. Sukker-sødet frugtsaft. Jordnøddesmør med reduceret fedt. 22.08.2019