Vigtigste > De Bedste Svar > Hytteost før sengetid - typiske svar og spørgsmål

Hytteost før sengetid - typiske svar og spørgsmål

Hvad sker der, hvis du spiser cottage cheese inden sengetid?

Mange bodybuildere kan lide detspis hytteost inden sengetid. Dette fører til en vedvarende frigivelse af aminosyrer i blodet og musklerne om natten, hvilket kan reducere muskelnedbrydning.Hytteoster fyldt med kaseinprotein. Kasein absorberes langsomt, fremmer muskelforøgelse og hjælper med at forhindre muskelnedbrydning.



Yo! Hej hej alle sammen. Hvad sker der! Shaun Hadsall her. 46-årig diehard fedtekspert.

Ejer af online Fast Fat Lean Community Få Lean i 12. Og i dagens artikel, der er del 3 af mine tre rater om, hvordan man oprettede det ultimative fedtforbrændingsmåltid, vil jeg afsløre nøjagtigt, hvordan man spiser inden sengetid for hurtigere fedt tab. Det er rigtigt. Jeg fik besked på ikke at spise efter kl. 06:00 eller kl. 07:00, hvis målet er at tabe sig.

Videnskaben viser nu, at dette er en myte. Og i denne artikel vil jeg afvise den myte om den dag, hvor du spiser et morgenmadsmåltid eller bruger intermitterende faste, og hvordan man undgår insulinfremmende fødevarer som kulhydrater tidligt på dagen, giver kroppen mulighed for at frigive flere neurotransmittere, der holde os fokuseret, energisk og hjælpe os med at brænde mere mavefedt talte om, hvorfor vi skulle spise mest kulhydrater om natten i artikel nummer 2. Og jeg har citeret tre offentliggjorte forskningsundersøgelser, der viser, at folk, der spiser størstedelen, det meste af deres kulhydrater ved middag havde bedre insulinfølsomhed, mistede mere mavefedt og sov bedre end dem, der spiste kulhydrater tidligere på dagen.



Så jeg ved, at vi alle er programmeret til at tro, at vi skal spise vores kulhydrater tidligere på dagen og tabe sig om natten, når stofskiftet sænkes. Dette er dog en myte. At spise de rigtige madvarer inden sengetid stimulerer dit stofskifte.

For ikke at nævne, at dyb søvn vil øge dit stofskifte, mens du drømmer, og afbøde myten om, at dit stofskifte vil bremse før sengetid. Nu anbefaler jeg, at du planlægger dette måltid ordentligt inden sengetid og har det omkring 90 minutter til to timer før sengetid, lad os sige kl. du går i seng kl. 22:00, venter du helt fire timer, før du går i seng.

specialiserede mtn-cykeldæk

Nu går du sulten i seng. Du vil ikke sove godt. Du vågner sulten.



Og du vil vågne op med svingninger i blodsukkeret. Hvis du fodrer din krop med de rigtige næringsstoffer nu, som jeg vil fortælle dig om bare et sekund, en time eller to før sengetid, har din krop nu de næringsstoffer, den har brug for til at regenerere og regenerere. Det hjælper dig med at fremkalde en dyb søvn.

Det forhindrer sult om morgenen og stabiliserer blodsukkeret om morgenen. Du skal sørge for at undgå mad med højt kulhydratindhold lige før sengetid. De eneste kulhydrater, jeg anbefaler at spise en time eller to inden sengetid, er lavt glykæmisk bær og kirsebær.

cykeldrift

Og hvad du vil gøre er at kombinere dette med en proteinkilde af høj kvalitet. Uanset hvad, vil du gerne spise protein et par timer før sengetid, fordi det har en højere termisk effekt. Når du spiser protein inden sengetid, øger din krop dets stofskifte ved blot at fordøje den mad, fordi den har brug for mere energi til at fordøje protein end fedt eller kulhydrater.



Du vil bare kombinere det nu. Du kan lave nogle venlige fedtstoffer. For eksempel kan du lave en proteinryst med en spiseskefuld rå nøddesmør.

Du kunne lave protein og grøntsager. Så du kunne være en pi. lav f.eks. fisk eller et stykke fjerkræ.

Du kan stege dette, og du kan lægge lidt olivenolie på det og smide enhver form for lavkorsblomstrede, fiberrige grøntsager til side. Nu er den bedste type protein, der skal tages før sengetid, faktisk kaseinprotein, da det frigøres langsomt hele natten lang. Det tager timer at fordøje.

Så det frigiver langsomt aminosyrer og føder dine muskler for at hjælpe dig med at slappe af og sove bedre om natten med masser af proteinkræfter. Det findes også i hytteost og græsk yoghurt. Så en god snack ved sengetid er noget hytteost med nogle bær eller kirsebær eller en græsk yoghurt med nogle bærproblemer.

Hvis du ikke tåler mejeriprodukter, skal du holde dig til disse lettere proteinkilder. Forskning viser, at hvis du vil spise ting som rødt kød inden sengetid, kan det få dit insulinniveau til at stige for højt. Husk, at dette er nøglen, før du spiser inden sengetid.

Du kan bogstaveligt talt spise 10 minutter før sengetid, hvis du følger disse retningslinjer, får du gode resultater. Det får dig slet ikke til at gå i vægt. Du skal bare sørge for, at du undgår mad med insulinniveauer.

Så du vil undgå moden mad, og du vil springe stivelse over et par timer før sengetid, det er de fødevarer, der øger insulin og øger insulin. Insulin er et fedtopbevaringshormon og blokerer frigivelsen af ​​væksthormoner, mens du sover. Husk, at mens du sover, frigiver kroppen det meste af væksthormonet om natten, og at spise insulinforstærkende mad før sengetid vil gøre det kedeligt og forhindre din krop i at frigive væksthormon.

Før jeg underskriver dette, vil jeg tale om denne kombination af fedtopbevaringsmad, som du bør undgå, og som er stivelse i fedt sammen eller modne frugter med sukker og fedt sammen. Og jeg giver dig et sundt eksempel. Lad os sige, at du vælger en moden banan med noget rå nøddesmør.

Det lyder ret velsmagende. Og begge er sunde madvalg. Men den modne banan har meget at tilbyde? mere sukker end en grøn banan.

Når en banan modner, bliver modstandsstyrken til sukker. Så en moden banan har meget sukker. Dette sukker vil drive insulinet op.

Insulin er kroppens opbevaringshormon. Så når mandelsmør er i systemet nøjagtigt på samme tid som dette insulin, vil dette insulin absorbere og opbevare dette fedt. Så dette er den første fedtopbevaringsmadkombination, som du vil undgå 95% af tiden.

se delta cykelsko

Det er helt fint for dig på Cheat Day, eller hvis du spiser et snydemåltid. Men du kan tænke på alle kombinationerne af vores yndlingsfødevarer, der har den dødbringende kombination af stivelse og sukker med fedt. Is og mange af vores yndlings snyderi, hvad enten det er fastfood eller lasagne, spaghetti, mexicansk, kinesisk.

Alle disse fødevarer kombinerer meget stivelse og sukker med en masse fedtstoffer, og dette er et nyt fedtlagrende katastrofe. Gør mig en stor tjeneste. Tryk på Like-knappen.

top rør taske

Del dette. Tag en ven, der måske har gavn. Hvis du har spørgsmål, kan du skrive en kommentar nedenfor, tak for at se og fortsæt det gode arbejde.

Forbrænder hytteost før sengetid fedt?

Kunne spisehytteost inden sengetidvirkelig hjælpe dig med attabevægt? En undersøgelse har forbundet en snack om aftenen afhytteostmed et stofskifte boost. Spiseost inden sengetidkan ikke længere være ting af mareridt, da en ny undersøgelse har fundet ud af at spisehytteost førdu tager tilsøvnkunne hjælpe vægtentab.31. okt 2018

Hvor meget cottage cheese skal jeg spise før sengetid?

I 2018-undersøgelsen havde forskere 10 aktive kvinder i deres tidlige 20'ere spiser enten en kophytteost(med 30 gram protein og 0 procent fedt), kaseinprotein (30 gram) eller en ikke-kalorisk placebo om natten ved tre separate lejligheder ca. 30 til 60 minutterfør sengetid.1. september 2020

Kan cottage cheese hjælpe dig med at sove?

Kalciumrig græsk yoghurt oghytteost

Mejeri er en naturlig kilde tilsøvn-inducerende tryptophan og calcium virker også en boost til denne aminosyre. Selvom ikke mange mennesker drikker et varmt glas mælk inden sengetid, anbefaler vi, at 'desserttid' inkluderer disse højprotein-mejerikilder.
19. juni. Okt 2018

Reducerer cottage cheese mavefedt?

Hytteost

Spiser masser afhytteoster en fantastisk måde at øge dit proteinindtag på. Det er også meget mættende, hvilket får dig til at føle dig mæt med et relativt lavt antal kalorier. Mejeriprodukter indeholder også et højt indhold af calcium, hvilket har vist sig at hjælpe medfed-forbrændingsproces (25).
1. okt 2014

Hvad sker der, hvis du spiser hytteost hver dag?

Bivirkningerne kan være midlertidige, menhvis duofte gå påhytteostkost og konsekvent indtager for meget natrium, kan der opstå alvorlige problemer, såsom: højt blodtryk. øget risiko for hjerteanfald og slagtilfælde. hjertefejl.

Forbrænder hytteost mavefedt?

Hytteost

Spiser masser afhytteoster en fantastisk måde at øge dit proteinindtag på. Det er også meget mættende, hvilket får dig til at føle dig mæt med et relativt lavt antal kalorier. Mejeriprodukter indeholder også et højt indhold af calcium, hvilket har vist sig at hjælpe medfed-brændendeproces (25).
1. okt 2014

Kan jeg spise cottage cheese hver dag?

Hytteoster en god kilde til nogle vitaminer og mineraler, men den indeholder kun små mængder af andre eller slet ingen. Hvis du kunspis hytteosti løbet af dagen får du ikke RDI af alle de næringsstoffer, din krop har brug for for at fungere godt. Du kan miste energi hele dagen, især hvis du træner.

hvor mange miles skal jeg cykle om dagen

Kan du tage op i at spise hytteost?

Enaf de bedste erhytteost- kalorieindhold til kalorieindhold, det er for det meste bare protein med meget lidt kulhydrater ogfed.Spisemeget afhytteoster en fantastisk måde at øge dit proteinindtag på. Det er også meget mættende, hvilket gørduføler dig mæt med et relativt lavt antal kalorier.1. okt 2014

Hvad er sundere yoghurt eller cottage cheese?

Et nærmere kig på begge disse sundhedstendenser afslørede nogle overraskende resultater: En servering på 100 gram fuldfedthytteostindeholder 11,5 gram protein og 4,3 gram fedt. Den samme mængde fuldfedt græskyoghurthar ca. 8,7 gram protein og næsten lige så meget fedt (4,1 gram).12. apr 2019

Er det godt at spise cottage cheese inden sengetid?

Forskere fra Florida State University siger, at det har nogle store fordele at spise denne proteinpakkede snack inden sengetid. De fandt ud af, at det at spise lidt hytteost 30 til 60 minutter før sengetid øger stofskiftehastigheden og forbedrer muskelgendannelsen (hvor godt dine muskler hopper tilbage efter træning).

Hvad er fordelene ved at spise hytteost?

Øget muskelgevinst. Hytteost er rig på protein, som giver aminosyrer, som din krop bruger til at opbygge muskler og andet væv. Hytteost kan være at foretrække frem for andre proteinkilder, da kvinderne i undersøgelsen offentliggjort i 'The Journal of Nutrition' oplevede mere muskelgevinst med mejeriprotein.

Hvad er den bedste måde at fremstille cottage cheese på?

Eller gå tilbage til 1950'erne og få din hytteost inde i hulen af ​​en pocheret pære eller på en seng af skivede ferskner. Honning giver hytteost lidt sødme, ligesom ahornsirup. Tilsæt et drys kanel for at sparke smagen op.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Tour de France etape 19 resultater - Sådan løses

Who won the Tour de France Stage 19? Soren Kragh Andersen

Australsk vinder i Tour de France - besvare spørgsmålene

Har en australier nogensinde vundet Tour de France? Cadel Evans blev Australiens første og eneste vinder af Touren i 2011.

BBQ tour de france - besvare spørgsmålene

Er Cavendish i Tour de France 2021? Tour de France cykling 2021 - Trin 10 - Mark Cavendish sikrer 33. Tour etape sejr for at komme tættere på rekord

Tour de france sceneprofiler - Komplet manual

Hvor mange er der i Tour de France? Gennemsnitlige værdier Tid3: 51: 32 timer Effekt 246,0 wattHjertefrekvens153,0 / minHastighed43,03 km / tKadens79,0 / min

Elektrisk cykel Frankrig - hvordan man håndterer

Er elektriske cykler lovlige i Frankrig? Så snart den elektriske cykel overskrider den lovlige grænse på 25 km / t, betragtes den ikke længere lovligt som en elektrisk cykel, men som en hurtigcykel i Frankrig. Sidstnævnte, hvis hastighedsgrænse er begrænset til 45 km / t, er underlagt forskellige regler.

Tour de france tal - hvordan løser du det?

Hvordan tildeles numre i Tour de France? Den første del af et løbenummer tildeles af løbets arrangører, mens den anden del vælges af holdet. For at være 51 skal du være leder af holdet givet den sjette kaj i løbet. Ni ryttere pr. Hold betyder, at ingen bærer en hagesmæk, der slutter med nul.