Vigtigste > De Bedste Svar > Afvis bænk russisk twist - søg efter løsninger

Afvis bænk russisk twist - søg efter løsninger

Hvorfor er russiske vendinger dårlige for dig?

Springe:Russisk drejning

'Ved at kombinere kompression og bøjning af denne bevægelse med rotation lægger et stort pres på rygsøjlen, overdreven kompression af lændehvirvlen og bevægelse af skivevæske.'
2. feb 2018



Hej folk, jeg er Bob Schrupp Fysioterapeut, Brad Heineck Fysioterapeut Sammen er vi den mest berømte fysioterapeut på Internettet, efter vores mening selvfølgelig BobScience-baseret, hvordan nogle abdominale styrkelsesøvelser faktisk kan forårsage ischias og rygsmerter. Der er ingen tvivl om Bob og denne videnskab har eksisteret i mange år studeret igen og igen, ikke sandt, det er bare ikke i de sidste fem eller ti år, men Malcomson startede for længe siden. Var det 50'erne, tror jeg, det var 50'erne, og du gjorde en undersøgelse, og de? Det målte tryk Det indre tryk på de intervertebrale skiver Og vi ved, at mange mennesker forstår som terapeuter, men vi er nødt til at vise, hvor den intervertebrale skive er, i det mindste Bradwell selvfølgelig, men den intervertebrale skive er, når du har en herniated disk eller en fremspringende skive på grund af trykket i skiven, væsken i skiverne, fordi den er rigtig, så vi vil virkelig være forsigtige med ikke at lægge meget pres på skiverne, så øvelserne til sit-ups virkelig kan øge diskusprolaps , og det er sikkert, og det er blevet gjort igen og igen, fordi der er meget bedre værktøjer derude til at måle det i løbet af det sidste årti sammenlignet med 50'erne og har også gode grafer, der viser, hvilken position der øger trykket, så hvis du ser på Malcomson studerer op, jeg skriver det ned, der er nogle rigtig gode diagrammer i nogle af dem, og du kan gå igennem dem og se det, g igen ange hurtig Brad, hvis de ikke ved, hvor diskene er, så du har ryghvirvlerne knogler, der stabler for at danne din ryg, mellem knoglerne er puderne, disse er de intervertebrale skiver, og det er her det øgede tryk kan komme, og det øgede tryk kan medføre, at skiverne rent faktisk hernierer og bukker, rammer nerven og sender smerter ind i ben, eller bare forårsage gode ol 'rygsmerter til tider, faktisk en god ven af ​​mig. Jeg så hende i gymnastiksalen, han gjorde de øvelser, vi skulle vise, og jeg så, at mit sind var åh nej alligevel for sent senere på ugen, da vi talte, sagde hun, at min ryg generede mig, jeg sagde, at du virkelig skulle se din abdominale styrkelseslog Brad, inden vi fortsætter, hvis du er ny på vores kanal, skal du tage et sekund til at abonnere på os, vi vil levere artikler om, hvordan du kan være sund, fit og forbliver smertefri, og vi uploader hver dag, vi også gå på facebook og lide hinanden, fordi Brad og mig det er en tragisk historie, når børn ikke kunne lide, og vi forsøger at vende tingene, lad os gøre det Brad, okay, lad os gå, okay, jeg synes, det fungerer også BobOkay, så i dette Undersøgelse vi skal se på trykket i mellemhvirvelskiverne, og de kalder med god kropsholdning for at være 100% normale.

Så hvis 100% er normale, så ligger det mindste tryk, de fik, faktisk på ryggen, og du kunne forestille dig, at der vil være mindre pres, fordi du er spredt ud, jeg troede, at det at ligge på ryggen ville være med fødderne op, jeg gjorde forkert? du har ret, du har nøjagtigt ret Bob, det har vi altid, vi går altid ind for, jeg vil thro Hvis det kan gøres meget hurtigt, kan vi altid lide benkilen, men det var ikke på 0% Det var 25%, ja? Ja, så det gik fra 100% her, det sætter det faktisk ned til 25% pres på disken, lige nu, hvis du gør det og løfter ryggen, skal jeg gøre det, så jeg kan holde det på den måde, fordi jeg mener Selvfølgelig skal du aldrig lave situps sådan, men når jeg stopper her og løfter mine ben op, går jeg fra 25% til 210%, hvilket er den position, som mange mennesker prøver at lave nogle maveøvelser på højt niveau præcis hvordan de arbejder på den seks-pakke. Du ved, jeg beundrer din inspiration og dedikation, det fungerer bestemt, men du lægger ikke ryggen på ryggen på samme tid, Brad Hvad hvis alt hvad du gør er sit-ups? Ved du, hvornår du foretager komplette situps? Åh så? Præcis fordi det er den samme ting, der også forårsager øget pres, gør du meget lignende ting, midt i det, meget stress på ryggen, det er derfor, de fortæller dig ikke at lave sit-ups, det er dårligt for din ryg , men ja, det værste er, at de begge kommer op. Ville bare sørge for, at vi var rene, og så tager folk enten en tallerken, der kommer ud af en vægtstang eller en af ​​disse, og så begynder de at sætte skråene ind, og de vil gå sådan her, og jeg vil ikke gøre for længe, ​​fordi jeg ikke vil ikke såre mig i ryggen Hvis du af en eller anden grund vil såre dig i ryggen, vil du ikke gå på arbejde mere, og du vil have en blow disc, der er en god ting, ja, fortsæt med at gøre det måned efter måned, år efter år, nu ved jeg, at der kommer mennesker, der siger, at de har gjort det i årevis, og der er mennesker, der naturligvis er meget stærke.

Men der er mange mennesker, hvis ryg vil degenerere. Jeg tror, ​​du bliver 'Regonna fortsætter, og du vil se os om et år, det er bare min tanke, jeg mener, du kommer ikke væk med det, så Bob hvad skal vi gøre? Vi kan bare ikke sige, at dette er den værste ting i verden, vi er nødt til at give nogle muligheder, lad os give et par alternativer. Hvad jeg kan lide at gøre er at holde rygsøjlen fladt på gulvet så meget som muligt, ja for hvis du holder dem flade, du holder dem sikre, så vi ikke kommer så højt op for at tage skulderbladene af, skulderbladene holder kontakten, sakrummet eller bækkenet holder kontakten, og alt hvad du skal gøre er, du kan gøre, Du styrker stadig og lægger ikke nogen belastning på din nedre ryg. Pas på dit hoved, vi gør ikke dette, hold din nakke i en neutral position, og arbejd her og på dette tidspunkt har jeg ikke noget problem, læg her nogle vægt på, hvis du vil arbejde hårdere, men der er andre muligheder En af dem er, vil du gribe bolden til mig Bob? Husk, i denne position som denne er du nu lidt højere, end vi viste før, men det vil faktisk fjerne belastningen fra din ryg, så vi er tæt på 25% -området. Nu bliver rygsøjlen lidt mere anstrengt, men vi er stadig langt under stående, og vi går bare, og du holder stadig ryggen fladt til højre, så ja, stammerne vil naturligvis være nede på højre og mavemuskler arbejder nedre mavemuskler, og hvis du vil kombinere det, gør det mere udfordrende Sæt dem begge sammen, min ryg forbliver flad, det føles meget behageligt på ryggen og jeg arbejder min mavemuskler, mens du kan høre min stemme og så Jeg vil gøre, hvad det gør i den første Rocky-film eller den anden Rocky-film, der er lavet, uanset hvor han går, boom, boom, jeg er stærk som et vildsvin, og du kan smide ukrudtet sådan, og her arbejder du, dette man fungerer virkelig, og igen har Brad en rygmarvsstenose, og du har gjort dette i årevis, og du har lyst til, at det faktisk er bemyndiget Din medarbejder og hjalp dig, åh, der er ingen tvivl om, at der ikke er nogen tvivl om, at jeg en død bille kan vise ? Ja, vis den døde bille Bob, for der viser jeg nogle muligheder, så du er flad på ryggen igen, så alt er pænt og stabilt, og du kan, fortsæt og gør denne, jeg gør denne, jeg går bare derhen og herovre kan jeg gå med blafrende ben, nu er der et punkt, jeg vil tage fat på, er at hvis jeg lægger min hånd under dette, flader jeg ryggen, det vender bagud, det skubber sig selv ned og han holder det mere neutral rygsøjle, ryggen ryger ikke, lad os sige, at du lige er begyndt med Brad, du ved, at dette måske er lidt mere aggressivt, end du burde være, bare gå videre og rør frem og tilbage sådan, så han taler om det her , der er en stor forskel mellem at være i denne tilstand og derefter fortsætte sådan. Og så kan du også kaste dine arme sådan, det er den del af den døde bug.

sundeste måde at tilberede kød på



Bør du ikke skifte? Det er et spørgsmål om koordination, den ene eller anden måde, dine mavemuskler er rigtig gode, du får en god træning. Vil du vise diskene? Faktisk, Bob, jeg vil vise bolden, dette fungerer rigtig godt. Du skal holde min, jeg har normalt mine fødder på væggen, når jeg gør det, det afhænger af andelen af ​​din krop. Der, nu skal du fortsætte, jeg lægger tæerne op mod væggen, jeg vil ikke gøre det derovre, fordi det er for svært at få et kamerabillede, men nu understøttes min nedre del af bolden, og det gør jeg, og du kan virkelig mærke forskellen.

Så det understøtter din ryg, nu vil der være mennesker, inklusive jeg gjorde det, jeg troede, det var omkring 15 år siden. Jeg vil virkelig få det til at fungere, og jeg vil gå tilbage og bøje mig over stien som denne, ikke kun greb jeg en plade på 25 pund, nu begynder du at lægge pres på den, ja, og jeg har virkelig god ryg smerte, så jeg besluttede, at jeg måske ikke skulle gøre dette, igen vil der være disse virkelig stærke hårde mennesker, der kan gøre dette, de vil sige, at jeg har gjort det i årevis, ja, og der er nogle, du ved, det er nogle folk der kan, men vi taler om gennemsnittet, de fleste mennesker, være rart over din ryg, din kerne Brad, du kan bare gøre sådan noget, hvor du arbejder din ryg og du kerne lidt du kender mig Altid gerne kaste disse herinde, og det er et godt punkt. I stedet for bare at arbejde på maven og blive ensidig, skal du også arbejde musklerne på den modsatte side.

Så jeg får noget kerne, men jeg er også den med dette. Sikkerhedskopier, så Bob, inden vi går videre, skal du sætte dig ned, okay, fordi vi taler om torso og ryg og alle disse vidunderlige øvelser, men du ved, det er jul nu, ja, vi har julebåndet her, og Lonnie har hele året arbejdet hårdt, Lonnie kom igen, vi har en gave til dig Lonnie, hendes øjne åbnede bare så vidt, kom nu. Det er den vidunderlige kvinde bag kameraet, okay, tak alle sammen for at se

Kan du lave russiske vendinger på en bænk?



NedgangBænk russisk drejning

Sid øverst på et faldbænkmed ben, der hviler gennem puderne. Hold en håndvægt ved din mave, læn dig tilbage, så din torso og overkrop er i en 45-graders vinkel. Med albuerne bøjet og hænderne griber fat i hver side af håndvægten, skal du dreje din torso fraenside til den anden.
25. jan. 2020 g.

Er russiske vendinger gode til mavemuskler?

'DetRussisk twistmålretter mod alle musklerne i din kerne, hvilket gør det til enstor abstræne, når du er tæt på tiden, 'siger Peter Donohoe, NASM-certificeret personlig træner, kernelærer ved The Boston Ballet og Functional Performance Specialist for Hydrow i Carlisle, MA.25. jan. Dec 2019

Kan jeg lave russiske vendinger hver dag?

MedRussiske vendinger, du træner ikke dine skråninger tiludførebedre for den måde, du bruger dem på i sport og dagligdag. Ja, flytningen kan hjælpe dem med at se mere defineret ud, hvis du er mager, men detkanopnås med mere effektive øvelser som kuffert bærer eller endda deadlifts.27. aug 2020



Hvad så gutter? Det er Chris Heria. Velkommen til en anden vlog. I dag skal jeg vise dig min aftenrutine for at forbrænde fedt natten over.

Lad os gå ovenpå. Okay gutter, jeg kom lige hjem og var sulten, så jeg var nødt til at fortsætte, men til middag havde jeg quinoa med gulerødder i, to kyllingebryst og noget broccoli og taler om middag, det sidste måltid på dagen er så vigtigt, fordi det bestemmer normalt, om du får det overskud, du tjener på denne dag og fortsætter med at gøre det hele dagen? nat til dag eller miste dine gevinster, hvis du ikke spiser de rigtige ting. Så de ting, du skal spise om natten: magert protein med så lidt fedt som muligt, og sørg for at vise høje ernæringsmæssige kulhydrater som broccoli og quinoa i stedet for hvid ris eller kartoffelmos.

Selvfølgelig vil den hvide ris og kartoffelmos have meget flere kulhydrater, men næringsværdien vil være betydeligt lavere end broccoli og quinoa. Og selvfølgelig har Brocco li ikke så mange kulhydrater. Selvom broccoli er meget lavere i kulhydrater, er det bedre at spise noget, der giver dig meget mere næringsværdi pr. Kulhydrat, hvis dit mål er at få muskler, blive knust og forbrænde fedt natten over.

Du behøver ikke bekymre dig om at spise for meget eller gå over din kulhydratgrænse eller kalorieindtag for dagen, og på den anden side ting, som du ikke bør spise ved dit sidste måltid, ting som pizza, is og forarbejdede fødevarer , burde ikke have nogen næringsværdi. Når du har pizza og is til middag, er det disse typer fødevarer, der har meget lavt proteinindhold, som er en af ​​de vigtigste byggesten til opbygning af muskler. De er også meget høje i usunde fedtstoffer og sukkerarter, der dræber dine gevinster natten over og kan potentielt forårsage betændelse, søvnbesvær, problemer med at stå op om morgenen og endda vægtøgning.

Din aftenrutine, når du vælger det rigtige supplement, skal sikre dig, at du får resultater og overforbrænd fedt om natten. Lad os nu starte denne aftenrutine med højintensiv intervalltræning med ringe øvelser, da de er lettere for din krop før sengetid, og den høje intensitetsintervaltræningstilstand vil sikre, at du forbrænder fedt natten over indtil næste dag. For de af jer, der træner og ser muskeldefinition, men stadig har fedt, som du ikke kan slippe af med, skal du bruge denne rutine hver aften, så begynder du at se resultater.

Denne træningsrutine består af otte øvelser, hver 30 sekunder med så minimal pause som muligt. Nu er der ikke meget snak om denne person, vi kommer ind i det om et øjeblik, hvis du har lyst til at tage en pause på ethvert tidspunkt, er det bedre at sætte farten ned eller tage et øjeblik på at trække vejret og fortsætte Hvornår skal du stoppe helt og give op. Og husk, kun reps af høj kvalitet.

Du vil prøve at gøre hver enkelt så perfekt som muligt. Så når du er klar til at begynde, skifter den første øvelse sideplankerne. Lad os starte (Soft Hip Hop Music) - Heria-musik - Okay, videre til næste øvelse har vi håndstand kick-ups.

Dette er en øvelse, du kan udføre mod væggen, hvis du ikke kan gøre det fritstående, og selvfølgelig tage din tid med denne øvelse. Det er bestemt ikke et løb. Du vil prøve at være så kontrolleret og perfekt som muligt på hver enkelt gentagelse, og hvis du ikke kan sparke væggen endnu, så prøv bare at sparke så højt du kan og komme tilbage ned for det (blød hip-hop musik) - Heria-musik - Okay, vi har kick-ups i håndstanden.

Nu, med kick-ups i håndstand, kan du sparke dit venstre ben, højre ben eller begge ben på samme tid. Du skulle træne alle tre. Den næste øvelse, vi dækker, bliver russiske vendinger.

Okay gutter, hold op Hold din kerne tæt. Lad os komme igang. Virk virkelig dine mavemuskler.

Husk at regulere din vejrtrækning. Ind gennem næsen, ud gennem munden. (blød hip-hop musik) Næsten der, tre, to, en.

Okay, vi går til den næste om et øjeblik. Disse vil være pushups i 30 sekunder. I har dette, lad os komme i gang med det samme.

Helt ned, helt op. (blød hip-hop-musik) - Heria-musik. - Okay, lad os dreje til højre over fyre.

Vi går lige ind i cykler uden at stoppe. Lad os få det. Ben helt ud, knæ hele vejen ind. (Blød hip-hop musik) - Heria-musik, der vrides derinde.

Fem, fire, tre, to, en. Ok gutter, næste kommer vi i benfladder. Vi holder benene ope, holder benene stramme, holder kernen stram og holder hovedet op, lad ikke dit hoved røre jorden.

Klem din kerne. (blød hip-hop-musik) - Heria-musik. - Tre to en.

Okay gutter, nu skal vi rejse os. Vi er næsten færdige i aften i rutine, vi har squats, så lad os komme i bred holdning. Nu hvor vi gør dette for tidsbegrænsninger, kan vi virkelig fokusere på kvaliteten af ​​vores bevægelser.

Vi tæller ikke rigtig reps. Prøv at gøre dem så perfekte som muligt. (blød hip-hop musik) - Heria-musik - Okay, lad os starte vores sidste træk for denne rutine nu.

Dette bliver et l sit hold. Vi vil fortsætte og få mest muligt ud af denne sidste, alle, der ser, der ikke kan spise, laver et L-sit, du kan gå videre og lave en skjult L-sit-holder, hvis du næsten er færdig med L-sit , prøv denne L-Sit på en højere overflade for at gøre det, så dine ben har mere plads til at spise og holde en 90 graders vinkel. På et tidspunkt vil du være i stand til at udvikle styrken til at holde et L-sæde på gulvet, så vælg en progression, der udfordrer dig, men giver dig mulighed for at gøre det med perfekt form og derefter gå til de hårdere fremskridt, indtil du når dem.

Lad os komme igang. (blød hip-hop-musik) - Heria-musik. - Okay, det er det sidste trin i denne aftenrutine, og som du kan se, vil jeg på bare fire korte minutter svede op og forbrænde fedt, og når du træner til så høje intensitetsintervaller, fremkalder du en efterbrændingseffekt, som er op til Varer 24 timer efter at du har gennemført dit træningsprogram, og hvis dette er det tidspunkt, du har gennemført din træningsrutine, betyder det, at du forbrænder fedt natten over.

Når du har gennemført denne rutine, er dette et godt sted at starte, men til sidst vil du være i stand til at gøre dette mindst tre eller fire gange før sengetid, og hvis du gør dette en gang om natten, vil du hurtigt udvikle styrken til at gøre det i flere runder at gøre, og hvis du har haft et problem, skal du finde den rigtige rutine, der vil forbrænde fedt og hjælpe dig med at få muskler. Start denne rutine hver aften, og du vil se disse resultater. Nu, hvis du er sulten efter din træning, ville en god nat snack være lidt som kaseinprotein eller græsk yoghurt.

Dette er protein med langsom frigivelse, der giver dig en konstant mængde protein i løbet af natten, der hjælper dig med at få endnu flere gevinster, mens du sover. Og med dette i tankerne, tak for at se. Hvis du nød træningsrutinen, skal du sørge for at trykke på knappen Like.

Kommenter nedenfor, lad mig vide, hvad den næste artikel handler om, og del denne artikel med en ven, der forsøger at blive makuleret hjemmefra eller har brug for en ny aftenrutine for at se reelle resultater, træning og træningsprogrammer, og hvornår Hvis du leder efter min personlige træningsprogrammer, der får dig til at komme i den bedste form i dit liv, skal du downloade Heria Pro-appen fra App Store og Google Play Butik til mine personlige træningsprogrammer og rutiner, som jeg har oprettet med specifikke mål som fedtforbrænding og bygning solid muskelmasse og vigtigst af alt ikke bare at se stærk ud, men faktisk at være stærk fra andre, der træner rutiner med Heria Pro-appen hver dag og ændrer deres liv til det bedre. Så hvis du ikke allerede har gjort det, skal du downloade Heria Pro-appen nu fra App Store eller Google Play Store og tage mig i lommen som din personlige træner, og glem ikke at abonnere på kanalen, hvis du ikke allerede har gjort det. Jeg sender hver torsdag kl. 14:00

US Eastern Time, og hvis du kommenterer inden for de første 30 minutter efter en upload, har du altid en chance for at vinde gratis Heria-tøj. Glem ikke, hvis du vil have mere af mit indhold, skal du følge mig på Instagram. Med næsten hver eneste upload giver jeg altid en slags giveaway.

Så hvis du vil have en chance for at være en del af det, skal du sørge for at følge mig på IG. Og endelig folk, jeg bringer træningsmusikalbummet ud i aften ved midnat. Jeg vil have dig til at lytte til dette album hver gang du træner.

Jeg lavede disse sange specielt til dig, så du kan træne hårdt. Sørg for at være den første person, der frigiver albummet i aften ved midnat USA Eastern Time på alle platforme: Spotify, SoundCloud, Apple Music, YouTube og endda TikTok. Del albummet med alle, du ved, det fungerer, og lad mig vide, hvad du synes om albummet.

Vi ses næste torsdag kl. U.S.A Eastern Time, Mad love, peace out. (blød hip-hop musik) Knus knappen, fyre.

Forbrænder russiske vendinger mavefedt?

Russisk twister den bedste øvelse at reduceremave fedt.24. juni. 2020 g.

Gør russiske vendinger din talje mindre?

DetRussisk drejning- Detvridebevægelse af denne øvelse whittlesditmidt ved at styrke musklerne påditsider; giver dig en tonet,mindremellemsektion. Hoppet rundt støder også opditkalorieforbrænding, hvilket er vigtigt for at opretholde en sund kropsvægt.

Forbrænder russisk twist mavefedt?

Russisk twister den bedste øvelse at reduceremave fedt.24. juni. 2020 g.

coach aktier

Kan russiske vendinger hjælpe med kærlighedshåndtag?

Hvis du nogensinde har kigget efter måder at styrke dine skråninger, er du sandsynligvis stødt påRussisk drejning. Det er blevet udråbt som en af ​​de mest effektive måder at trimme taljen og fjernekærlighed håndtag... men ofte opvejer risiciene langt sådanne fordele.29. okt 2020

Gør vridning din talje mindre?

Vridebrædder kan hjælpe dig med at opnå noget muskeltonus og fjerne fedt rundtditmellemsektion. For nogle kvinder er dettekanoversættes til en fladere mave, strammere hofter og enmindre talje.19. jul Dec 2019

Kan vridning slanke din talje?

Vridebrædderkanarbejdeditkernestyrke

En stærk kerne er også vigtig for fysisk styrke og balance.Vridebrædder kan hjælpe dig med at opnå noget muskeltonus og fjerne fedt rundtditmellemsektion. For nogle kvinder er dettekanoversættes til et fladeremave, strammere hofter og en mindretalje.
19. jul Dec 2019

Hvordan laver man et russisk twist på en bænk?

Afvis bænk russisk drejning. Sæt en bænk til et fald på 30 grader, og fastgør dine fødder. Begynd træningen ved at dreje bagagerummet så langt til venstre som muligt, mens du holder armene lige. Drej tilbage til midten og gentag for ønskede reps.

Hvordan sidder du på en bænk?

Sid på en tilbagegående bænk med din røv i den forhøjede ende af bænken. Fastgør dine fødder på ankre. Læn dig tilbage halvvejs fra puden, tag dine hænder foran dig med udstrakte arme. Drej til venstre.

Hvordan laver man et russisk twist på en håndvægt?

Punch-vendinger 1 Sid med bøjede knæ, og dine fødder presser godt ned i gulvet, hold en håndvægt i hver hånd ved siden af ​​brystet. 2 Læn dig lidt tilbage, hold din rygsøjle lige. 3 Udånd, mens du vrider til venstre, og stans din højre arm over til venstre side. 4 Inhalér tilbage til midten, og gør derefter den modsatte side. 5 Dette er 1 gentagelse.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Blodtrykscykling - Komplet vejledning

Er cykling god mod forhøjet blodtryk? Aerob træning, såsom cykling og løb, kan reducere dit blodtryk op til 10 mmHg, siger Creswell. Det er omtrent lige så meget som nogle medikamenter. Styrketræning kan også hjælpe med at reducere det med ca. 3 til 6 mmHg, siger han. Og det er aldrig for sent at gøre en målbar forskel.

Cykel-OL - mulige løsninger

Er der cykling i OL? Cykling har været en del af de olympiske lege siden de første moderne sommer-OL i 1896.

Rabat på cykeltøj - praktiske beslutninger

Hvorfor er cykeltøj så dyrt? Nå, det er også dyrt. De har brug for så mange øjenkugler på deres produkt som muligt, og de skal på en eller anden måde vinde folks tillid. En forhandler kan stå inde for et produkt og har trafikken til deres websted eller fodfald til deres butik for i det mindste at give det en chance. 2014.

Cykel gluten - den ultimative guide

Hvordan arbejder du dine glutes, når du cykler? Hav en behagelig sadel: Når dit sæde er ubehageligt, er det mere sandsynligt, at du drejer dine hofter bagud og slukker for en del af gluten. Opvarmning: Efter at have kørt let i et par minutter, hop af cyklen og lav et par squats eller strækninger. Dette hjælper med at få gluterne i gang og minder dem om at skyde, når du træder.

Pactimo cykeltrøje - handlingsorienterede løsninger

Er Pactimo et godt brand? Det er anstændige ting. Jeg har to. Bare sørg for, at det ikke er en klubtilpasning, da slangen er enormt løs. Det er gode ting, har flere trøjer og bibshorts, det holdes rigtig godt efter et par tusind miles.27. 2018.