Vigtigste > De Bedste Svar > Fungerer skumruller virkelig - innovative løsninger

Fungerer skumruller virkelig - innovative løsninger

Er skumruller effektive?

Skum rullendeer en self-myofascial release (SMR) teknik. Det kan hjælpe med at lindre muskeltæthed, ømhed og betændelse og øge dit bevægelsesområde.Skum rullendekan være eneffektivværktøj til at tilføje til din opvarmning eller nedkøling før og efter træning.11. apr 2019



♪ Bob og Brad de to mest berømte fysioterapeuter ♪♪ på internettet ♪ - Hej folkens, jeg er Bob Schrupp fysioterapeut - Brad Heineck, fysioterapeut - Og vi er de mest berømte fysioterapeuter på Internettet - Efter vores mening selvfølgelig Bob - I dag, Brad, lad os tale om skum, der ruller din ryg. Gør ikke dette, gør det i stedet. Husk, det ville være som din mor talte til dig - Bradley eller brød, ikke? Ringede hun til dig? 'Gør ikke det.' - Brød, ja, kald mig ikke brød.

Bare fortsæt. - Forresten, hvis du er ny på vores kanal, skal du bare tage et øjeblik til at abonnere på os, vi vil bede om, at videoer er tilgængelige om, hvordan du forbliver sund, fit og smertefri, og vi uploader dem hver dag . Plus, ja sir, ja frue, du vil gerne slutte dig til os på vores sociale mediekanaler og websted, bobandbrad.

Fordi vi altid giver væk. Gå til giveaway-området, så afslører vi, hvad vi giver væk. Nej, vi fortæller dig nu, hvad vi giver væk Brad? - Bob, du fik mig virkelig begejstret, SleepOvation otte. - Du siger stadig ikke det rigtigt. - Aw Bob, hvorfor Bob. (Angel Music) - SleeOvation madras - Hvorfor, hvorfor - 700 små madrasser, dette er bare et valg, fantastisk til smertelindring, hvis du har smerter i at sove, skal du slippe af med din ægtefælle og skaffe dig en ny madras Gratis din Ægtefælle, wow bob! - Okay, lad os gå, i dag skal vi tale om det, vi skal vise de skumruller, du vil prøve, når du har rygsmerter og dem, du ikke vil have, den første ting du ikke har vil gøre, lad os starte med det, du ønsker ikke at rulle skum lige ned på din nedre ryg.

cykelbegivenheder 2020



Årsagen er, Brad kan du holde dette? - Ja - Så når jeg står, tag en rygsøjle her, og dette er lænden, du lægger det bare ned sådan, ja sådan, du sidder virkelig fast, ser du, der er mange små led, du klemmer dem sammen. Og det vil ikke være. Føle sig godt, det vil heller ikke være godt for din ryg - det er lidt aggressivt.

Selvfølgelig, hvis du går til midten af ​​ryggen, har du også ribbenburet, der understøtter rygsøjlen, hvilket gør en verden til forskel - såvel som ribbenburet, hvis vi går ind i midten tilbage, hvad vi skal for at sige, du kan gå videre og gøre, vi vil ikke have lænden, du kan gøre mellemryggen, fordi mange mennesker begynder at blive afrundet her - ja - så lad os prøve at strække det, komme tilbage i position . Så hvorfor starter vi ikke først med den Brad. Lad os midtbanen lave en.

Du vil gå denne vinkel, jeg vil gå denne vinkel. - Jo da. - Jeg starter fra denne side.



Fantastisk, sandsynligvis en af ​​de bedste skumrulningsøvelser Alt hvad du kan gøre er centerbacken. Bare sæt det på plads, og jeg gjorde det i morges, jeg gør det igen om et øjeblik. - Åh det føles godt. - Du kan se, hvordan jeg mener Butt lift.

rei trekcykler

Og jeg bruger mine ben til at rulle frem og tilbage. Meget let at gøre. Brad, du går lidt højere op i nakken, tror jeg end jeg.

Det føles godt Bob, jeg kan bare lide at gå, og hvis mit mikrofonsæt ikke var i vejen, ville jeg gå lidt længere, men du ved det. Herregud, jeg kiggede bare op og Sam så ud Angreb mig med denne hat og skræmte mig. Dette skelet.



Alligevel, men nogle gange --- hun ser på ham. Okay, næste Brad, lad os fortsætte med at rulle denne nedre ryg, jeg gjorde lige den Brad, jeg klemte mig i ryggen for et par uger siden, og det føltes så godt, jeg tænkte: 'Du ved, vi skal vise det.' Så jeg antager, at jeg ramte quadratus lumborum, og hvad du laver, er at du ikke går lige på ryggen, du går på siden.

Så prøvede du dette eller ej? - Nå, faktisk fordi jeg er lidt mere følsom i min midterste ryg, fordi min rygmarvsosteitis. Men hvis jeg styrer min vægt gennem min arm her og mit ben her. - Ja, ser du, så lad os komme af bækkenet, det gør vi ikke, lad mig vise dig her. - Ja, vis rygsøjlen. - Så jeg ' m sådan, se, jeg er ikke på selve bækkenet, jeg er uden for bækkenet, jeg starter lige her i dette område, jeg får sandsynligvis quadratus lumborum, ikke? sige? - Ja, hvilket tilfældigvis er en ret stor muskel, der styrer lænden. - Og se hvad Brad laver, han er lidt væk, ikke lige på siden, du er lidt af en trekvart vinkel, er du ikke, ville du ikke sige Brad? - Ja, jeg ville give bækkenet en vinkel på 45, 50 grader, 51 grader. - 45 grader på denne måde, og du ruller, jeg ruller, ved ikke, hvordan du har det med Brad lige fra poolen, og det føles rigtig godt. - Ved du, hvad du skal gøre derhjemme, er at gøre, hvad der føles godt, du ved det, for i øjeblikket kan jeg mærke det, og jeg får den muskel til at røre ved, en af ​​disse smerter gør ondt så godt. - Præcis at det er det.

Det skulle være, det skulle ikke blive såret, det skulle såre så godt - Ja, det er ligesom aw, det føles godt, når du gør det - Okay, næste Brad, lad os nu fortsætte, denne er lidt, ikke så lige frem, men dine hoftefleksorer kommer op og hænger fast i dit bækken, og når de er stramme, hvilket ofte er tilfældet, og mange mennesker, der sidder meget, trækker de bækkenet sådan frem og de påvirker tilbage. Så det vil gøre det. Her er bækkenet, hoftebøjeren, den lille hoftebøjning vil trække det over sådan her, det vil lægge noget pres på ryggen der.

Så giver det mening for dig, Brad? Du ser forvirret ud. - Det er okay Bob, lad os vise strækningen. Vi taler om det senere. (ler) - Der er noget, han ikke er enig med her. - Forresten, det føles rigtig godt, jeg ville sørge for, at jeg har den anden side.

Okay, lad os nu komme til det. - Okay, hoftebøjlen, du gør det en efter en som jeg gør, ellers får du pakken, og du vil ikke få pakken, ikke Brad? - (humrer) Jeg er bare glad for, at jeg fik en, okay, lad os gå - Så jeg vælter lidt på min side her igen, og det er fantastisk til hoftesmerter. Jeg mener, dette kan virkelig øge hoftesmerter, når hoftebøjningen er tæt.

Jeg vil ikke gøre denne side med Brad, fordi jeg har en mikrofon på denne side - Ja, det vil ødelægge din hørbarhed, undskyld. Jeg kan også godt lide at gå over og få min hofte bortfører med den. Du ved, du kan variere det lidt. - Så hofterne, som jeg lige sagde, kan hoftefleksoren påvirke bækkenet og ryggen såvel som hamstrings. - Åh rigtigt. - Så vil du også gøre hamstrings? Så lad os gå videre, dette er den sidste, vi skal gøre på gulvet, vi er, jeg kommer videre, og I kan begge rulle op i starten, det gør jeg normalt.

Og så går jeg ned til en, og du kan endda krydse dit ben, og det rammer virkelig den måde til bækkenet, rul det hele vejen op. - Til balderne. - Du ved en ting, jeg vil ikke afsløre, at nu, Brad, jeg fik endnu en strækning, nogle avancerede strækninger at gøre for hamstring - åh, gør du det? - og det vil omfatte --- du vil stikke os ud, ikke? - Jeg vil ikke stikke det ud, det bliver en fremtidig artikel, så du bliver nødt til at abonnere på os. - Åh, ja. - Okay, sidste Brad forsøger at holde tingene i gang her. - Jeg er ked af Bob, Jeg nyder det bare. - Brad ville sandsynligvis ikke gøre det, fordi du. 'Jeg har en Spinal Osteitis, eller hvad du end siger det. - Sig det på din måde. - Spinal Osteitis. - Spinal Osteitis. - Spinal Osteitis. - Vi taler til os på engelsk. - Så dette er kun en rigtig enkel ting, du kan gøre for dig.

Når du er i lænden uden at anstrenge det for meget. Du kan faktisk få det rundt om bækkenet her og læne dig tilbage på denne måde, der er noget positivt pres på din ryg, det er blidt, men du strækker det til forlængelsespunktet, det er rart at gøre. - Hvis du har spinal ostitis eller striktur, og du gør dette, og det gør bare ondt, og du ved muligvis ikke, at du har det, men hvis du gør dette, og det gør ondt, skal du bare ikke gøre det, spring dette over - Ja, hvis du er over 55, alvorligt, og hvis du gør det, og det gør ondt, er chancerne for, at du har spinal stenose eller spinalostitis - rigtigt, hvis du krymper, kan det bidrage til stenosen, så folk, når de er over 55, normalt begynder at krympe. - Ja, intervertebrale skiver mister deres højde og vand og alt det der. - Aldringsprocessen er en smuk ting. - Nå, ligesom Brad og jeg siger altid når der er rynker og udenfor Der er grå hår, der er rynker indeni og grå hår i en måde, tingene slides ud.

Så det er bare en del af livet, på et tidspunkt vil vi vende os mod støv - Forsøger du at nedtrykke vores seere? - Nej, nej, men livscirkel, ved du, nogen vil spise os op, og så vil de leve videre - Præcis, Bob. - Okay, tak. (bizar elektronisk jingle)

Hvorfor er skumruller dårlige?

Hvis du gør det rigtigt, og du gør det ofte,skum rullendenedsætter muskelstivhed og bryder adhæsioner og arvæv, der forhindrer dine muskler i at fungere korrekt.1. maj 2014

Skal du rulle skum hver dag?

Og vær opmærksom: hvis dette er din første gangskum rullende,dukan finde det smertefuldt - endda ulideligt - hvornårduførste start ud. Hold med det i et par uger, og smerten vil blive lettere. For at være fleksibel, stressfri og undgå skader,du burdesigter modskumrulleti adagligebasis i 5 til 20 minutter.27. sep 2013

er pistacienødder med højt kaliumindhold

Hjælper skumrulning virkelig med at komme sig?

Efter en intens træningsperiode,skum rullendemenes at lindre muskeltræthed og ømhed (dvs. forsinket muskelsårhed) og forbedre muskelydelsen. Potentieltskum rullendekan være en effektiv terapeutisk modalitet til at reducere DOMS, mens den forbedrergenopretningaf muskuløs præstation.

Hvorfor føler jeg mig syg efter skumrulning?

Udløserpunktererkendt for at forårsage hovedpine, muskelsmerter, ledsmerter ogkanvære knyttet til et utal af problemer, herunder svimmelhed,kvalme, ørepine, kronisk træthed og skoliose for blot at nævne nogle få. Triggerpunkter starter ofte som mikroskopiske tårer i muskelen.

Ruller skum bedre end at strække?

Det er rigtigt, gummi uden knude ville være lettere atstrækkeog forlæng. Dette eksempel oversættes også perfekt til dit muskuloskeletale system. Ved at bruge enskumrullefor at reducere muskuløs hypertonicitet og adressere triggerpunkter -> evnen til korrekt at forlænge musklerne medstrækker sigforbedres.11. aug 2019

Hvornår skal du ikke rulle skum?

Dine led. Albuer, knæ og ankler behøver ikke være detskumrullet. ”Prøv at undgårullendeover leddene som bagsiden af ​​dine knæ, medmindre specifikt instrueret af en fysioterapeut eller atletisk træner, ”siger Furstoss. ”Et af målene medskum rullendeer at forbedre muskel / fascial fleksibilitet og mobilitet.6. nov. 2017 nov.

Kan du overdrive skumrulning?

Overvejelser for sikker og effektivskum rullende

Aldrigrulleover knogler fremtrædende - knoglerkanforveksles med vedhæftninger, men gentagesrullende kunneresultere i betændelse i periosteum. Undgårullendeover leddene -rullendeledkanforårsage betændelse i sener og ledbånd omkring artikulationen.

tums til kramper

Hvor ofte skal jeg rulle skum?

På nogle måder ved hjælp af enskumrulleer sammenligneligtilstretching og mange stretchprotokoller anbefaler så meget som 3 gange om dagen, så detskulle gernevære muligt med enrulleogså.30. aug 2012

Er det dårligt at skumrulle for meget?

Rulning af skumi mere end 20 minutter

Hansen er enig: ”Det er bedre at underarbejde væv end overarbejde det”, alt for megetrullendeet problemområde kan øge skader. Hvad skal man gøre i stedet: Begrænsrullendetil 30 til 90 sekunder pr. muskelgruppe med 10 sekunders strækning imellem hverrulle.
22. maj 2017

Er det OK at bruge en skumrulle?

Sådan bruger du en skumrulle Ja, men måske ikke af de grunde, du har hørt. Skumrulning kan forbedre atletisk ydeevne og fleksibilitet og reducere ømhed i træningen og muskelsmerter.

Er der sundhedsmæssige fordele ved skumrulning?

Mange mennesker finder skum, der ruller, for at være afslappende. At bryde op i dine muskler kan hjælpe dig med at føle dig mindre anspændt og roligere som et resultat. Men der findes kun få beviser for, at skumvalsning hjælper med afslapning. I en lille undersøgelse

Hvor lang tid tager det, før skumruller fungerer?

Mere specifikt viste en systematisk gennemgang, at en kort periode med skum, der rullede (1 session på 30 sekunder) til underekstremiteten efter en dynamisk opvarmning i underkroppen, ikke forstærkede eller negativt påvirkede muskelydelsen¹.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Kortlæg min brug af dataforbrug - levedygtige løsninger

Hvor meget data bruger Map My Run pr. Time? omkring 2,19 MB

Grusveje over Amerika - svar på problemerne

Kan du køre over USA på grusveje? Ja, der er en grusvejsrute fra øst til vest over USA, og den er næsten dobbelt så lang som Great Divide Mountain Bike Route. Vær ikke overrasket, hvis du ikke har hørt om det.

Indgroet hår i muldvarp - en løsning på

Kan der dannes en bums under en muldvarp? Bumser kan dannes på enhver overflade af huden, der har hårsækkene, inklusive muldvarpe. Disse bumser kan vokse dybt inde i muldvarpen som en knude eller tættere på overfladen som hudorme, whiteheads, pustler eller papules. Hvis en bums er inde i en muldvarp, kan du føle, at den er hævet og øm at røre ved. 14 сент. 2020 г.

Stigning i træning - hvordan man tackler

Er det godt at løbe op ad en bakke? Bortset fra muskelopbygning, styrke og hastighed hjælper løb op ad bakke også med at regulere det kardiovaskulære system, arbejder muskler, der er vanskelige at træne, forlænger kalve, fremmer løbestilling - dybest set alle de vigtige ting, løbere har brug for at komme videre, hvorfor vi besluttede at dybt ned i det hele og give dig en

Token hjul - finde løsninger

Er symbolhjul noget godt? Token har produceret nogle fremragende sæt i årenes løb, og Prime Ventous Carbon Disc Road hjulsættet er ingen undtagelse. Bygningskvalitet er fremragende, de ser godt ud, fungerer rigtig godt og er også ret gode.