Vigtigste > De Bedste Svar > Downhill fedt cykel - praktiske beslutninger

Downhill fedt cykel - praktiske beslutninger

Er fede cykler gode til ned ad bakke?

Der er også en vis rullemodstand, der også gør folk skeptiske. Men på det rigtige terræn, afed cykeler den perfekte løsning for alle, der gårned ad bakke. Alsidighed giver også mulighed for enned ad bakkekør for at være let at tackle regn eller skinne på glat terræn eller et forræderisk område.



(Rockmusik) (optag ridser) - (griner) Wow! Jeg vedder på, at denne fyr stræber efter at ringe til dette segment, hvilken idiot. (Whistling) (sjov, glad musik) (whistling) (hard rockmusik) - tænk over det gevinsterne, woo hoo hoo! woo, det var hurtigt. woo! Ja! wa-pew! personlig rekord, woo hoo hoo! Jeg er så forbandet hurtig lige nu. (griner) åh nej, det er den fede cykel fyr. (griner) - Jeg hørte dig sige - Pshaw - hvor hurtig du var - Nej, det gør jeg ikke, pshaw, jeg er forbandet hurtig mand.

Se, det dukker op. - Nå --- Uh uh - Jeg tror, ​​jeg kunne slå dig - Nej, det tror jeg ikke - Underskat ikke den fede cykel. Dette er ren muskelkraft. - Pshaw, ja, du bliver ved med at fortælle dig selv at beholde det. (griner) - Nej, jeg tror jeg kan slå dig - Jeg tror jeg stadig kan slå dig - Nej, jeg kan slå dig - Nej, jeg kan slå dig. - NEJ.

vægtede lunges

Ja, nej, jeg kan slå dig. - Nej, jeg kan slå dig. - Jeg kan slå dig. - nej. (Gong) (latter) Hvem er denne fyr? - Dette er Sumo Sam, dette er min fætter.



Ja! - Det er rigtigt, jeg er Sumo Sam. Jeg er din fætter, og jeg har hørt to argumenter om, hvem der er hurtigere end hvem, ja, i dag bliver jeg din udfordringsdommer. Jeg vil sætte tre udfordringer og derefter finde ud af, hvem der bestemt er hurtigere, enduro-cykel eller fedcykel, lad os gå. (boom) (zap) (griner) Højre, Sumo Sam udfordring nummer et.

Men det er en todelt. Så nummer et, dette er en teknisk sektion, det er hurtig teknik rodhave, i en berm dernede for at fange dig. Videre til den næste. (zap) - Ahhh! Ooph! Pis! Det er del to af den største udfordring inden for teknik.

Du fik denne lille dråbe i berm, helt ned i tæt berms, men at komme ind er rodfæstet, det er stenet, det vil helt sikkert være en udfordring for dig. (udånder højt og grynt) (elektronisk musik) - Nå, det var virkelig behageligt og sjovt for teknologien dernede, jeg tror, ​​Fat Bike vil kæmpe her. Jeg tror, ​​jeg har den i lommen.



Absolut hurtigere. - Frygtelig følelse af det. Det var lidt ubehageligt, lidt.

Det glædede mig ikke. Jeg var lidt langsom der. Hop rundt overalt.

Han har en fordel, han har en fuld suspension cykel. Det kan tage alle de grove ting i denne bøjning. (elektronisk musik) (latter) - Åh, åh, det er en dråbe.



Det var sjovt. Men jeg tror, ​​at trailcykel fyren overraskede mig på denne. Jeg tror, ​​han tog dem begge med sig.

Men har lavet et dejligt dias her. Men efter hans mening handler trailcykling ikke om at have det sjovt, det handler om at gå hurtigt! - det er meget hurtigere. Jeg tror, ​​jeg vil helt sikkert vinde denne udfordring.

Jeg var der hurtigt. Hvis jeg havde Strava, ville jeg helt sikkert få en KOM på dette spor. (griner) Jeg kan høre dig græde høre, Fatbike, 'Mig, men jeg har det mere sjovt.' Hvem bekymrer sig, jeg er hurtigere. (purrer) (griner) - Det er udfordring nummer to.

Det er klatreudfordringen. (purr) Ha ha, ja, en klatreudfordring derfra for at afslutte dig p her oppe Jeg tror Fatbike, fætter har en chance her. Gå. (elektronisk musik) (purr) (griner) Tjek dette, (Thing) fede cykler kan klatre; de er bestemt hurtigere. (fløjter) Ha hoo-oo-oo-oo-oo. (boing) Ha hoo-oo-oo-oo-oo. (grunts) (griner) Højre, udfordring nummer tre og den sidste udfordring for disse to konkurrenter, der kæmper for at se, hvem der er hurtigere, denne sidste udfordring er en sjov udfordring.

Ja eller nej, det er sjovt at cykle, og enhver cykel er sjov. Men hvem har det sjoveste? Jeg valgte et spor. Det har teknologi, det har flow, det har et par spring.

Lad os se, hvem der er bedre derude, Trailand har det mest sjovt. Los. Los.

Ha hoo-oo-oo-oo-oo. (Elektronisk musik) (griner) Højre, ja, Sumo Sam har valgt et spor, der havde et par elementer af teknik, hastighed, hjørner, du ved spring, uanset hvad. Jeg havde en masse sjov ved at gøre det.

Jeg var bestemt hurtigere. Jeg vil se Fat Bike Blake komme ned her. Han vil sandsynligvis skrige, hjælp. - Oh yeah.

Oh yeah. Det var hårdt arbejde, især faldet i toppen. Det er en stor kurve.

Det var sjovt, fordi det klarede det. Jeg havde så meget sjov på denne cykel, fordi jeg var ude af kontrol. Jeg tror, ​​at når man ser på det, var det sjovere end trailcyklen.

Det er lidt uretfærdigt, fordi w. Din fætter scorede alle point, og jeg var bestemt meget hurtigere end dig. Så jeg skulle vinde.

Men det er to mod en, og jeg vinder selvfølgelig. - Nej, jeg er ligeglad. Men jeg er meget hurtigere end dig, så jeg skulle vinde.

Men selvfølgelig vandt jeg point - nej. - Jeg har vundet. - Men jeg skulle vinde. - Nej, men jeg vandt - Nej, ahhh! - Men jeg vandt. (zap) - Okay, oooph, nok af de skænderier om, hvem der er sjov, hvem der er hurtigere. (udånder højt) Slap af.

Fed cykel, jeg har kørt i to uger, denne ting er den sjoveste cykel, jeg har kørt hidtil. Det er helt forskelligt fra trailcyklen. Hvor trailecyklen har fuld affjedring, og jeg har kørt på den, kan det hamre helt.

Og det er i et andet element i sig selv sammenlignet med fedtcyklen. Men jeg elsker dem begge, og jeg elsker den fede cykel, fordi den er meget sjovere. Gør mig grinende.

Men hvis du vil se en anden artikel, er det rigtigt som denne, hvor Neil og jeg skubber en fed cykel til det yderste, hvilket jeg tror, ​​vi kan gøre lidt mere, skal du bare klikke her nedenfor. Og så her for trailcykel vs. downhillcykel.

I kommentarerne nedenfor, hvis du vil se en anden som denne, hvis du nød det, skal du give det tommelfingre.

Hvad er en fed cykel god til?

Den primære fordel ved enfed cykeler, at de er i stand til at rejse over forskelligt terræn, fra sne til sand,bedreend almindeligcykler. De brede dæk giver dig ekstra greb og trækkraft, og kombineret med et lavt dæktryk finder du ud af, at du er i stand til at træde i terræn, der får konventionelle dæk til at synke.

Hej alle sammen, dette er Nate fra Anchorage, Alaska, og i dag vil jeg dele de 5 bedste grunde til, at DU skal eje en fed cykel! De er sjove. Kan du huske, da du var barn og ville køre en monster truck? Så fik du din første cykel og kørte den overalt som om du var en monster truckchauffør? (Medmindre din lastbil kun havde to hjul af en eller anden grund.) Nå, fatbikes er som det barn igen.

Du kan boltre dig rundt i sne, sand, mudder, vand - alt sammen med det samme store grin på dit ansigt. Undtagen denne gang behøver du ikke tigge dine forældre om en ny monster truck hver jul. Årsag nr. 2.

Du er alsidig. Når sneen smelter, er det sjovt ikke forbi. Rockshox, Wren og Manitou har en række stødabsorberende affjedringsgafler at vælge imellem.

Disse hjælper virkelig, når manglen på sne gør dine stier ujævne og rodede. Hvis hastighed er din ting, er der masser af muligheder for fælge i større størrelse fra virksomheder som Easton, WTB og Sun Ringle. Hvad er en plus size fælg? Tænk på det som en buttet kant.

Det er ikke helt en fedt cykelfælg, og det er ikke en helt normal mountainbike-fælg. Det er et sted imellem - normalt omkring 40-50 mm med de dæk, der kommer ind på 2,8 eller 3 tommer.

betyder det noget, hvilket tidspunkt på dagen du træner

Meget hurtigere end et fedt cykelhjul, men stadig stort nok til at opsuge bumpene. Hvis du føler dig eventyrlysten, kan du også bruge din fede cykel til bikepacking - tænk på det som en rygsæk, men med din cykel til at bære alt det tunge udstyr. Der er masser af mennesker, der bruger deres plus-hjul fatbikes til at gå ud og have gode camping ture! Tjek bare Instagram hashtag bikepacking for at se, hvad jeg mener. # 3.

De er ikke fede, de har store knogler. Når fatbikes startede, indrømmer jeg, at de var lidt tunge. Det er ikke længere tilfældet.

De fleste fede cykler vejer i disse dage mindre end 30 kg, selv aluminiumsmodeller på niveau. Hvis du føler dig virkelig chic, kan du få en kulstoffedtcykel, der vejer 20 kg eller mindre! Det er omtrent den samme vægt som en mellemcykel! Der er bogstaveligt talt en kulstofmodstykke til næsten ethvert stykke aluminium, du vil opgradere. # 4.

Mangfoldighed. Da fede cykler eksisterede, var du begrænset til kun et eller to firmaer. I dag har du dette enorme udvalg at vælge imellem, skræddersyet til den brug, du ser mest.

Du har fede cykler fra næsten alle større cykelfabrikanter og en hel række fedtcykler fra mindre virksomheder. Hvordan vælger jeg den rigtige? Den bedste ting at gøre er at gå til din lokale cykelbutik og prøve dem! Alle cykler, inklusive fede cykler, er stort set en personlig præference, der er virkelig svært at finde ud af uden at se og prøve produktet. Støt din lokale cykelbutik, og lad dem hjælpe dig med at finde den perfekte fedtcykel til dig. # 5.

Fællesskab. Fat motorcyklister er nogle af de hyggeligste, mest sjove mennesker i cykel samfundet. Det er indlysende: du sætter nogen på en cykel, der sætter et smil på deres ansigt, og de vil blive forbløffet! Der er store samfund af fede cykelryttere på Facebook, Mtbr, Reddit og mere, alle klar til at hjælpe en anden fed biker i nød eller en nybegynder, der lige kommer på jorden.

Mange cykelbutikker over hele landet har nu også vintergruppeture, hvor ryttere på alle niveauer mødes og bare har det sjovt på deres cykler - hvis du har lyst til en lille konkurrence i blandingen, har du også held. Racercykel- og mountainbike-racere indså for længe siden, at det ikke kun er sjovt at køre fatbikes, men også for deres fitness! Derfor er der fede cykelløb over hele landet, og større som Fatbike Nationals og Fatbike-Birkie. Hvis du stadig er ved hegnet, når du køber en fed cykel, har jeg en afprøvet metode, der garanteret vil overbevise dig.

Kør en. Uanset om det er en cykeludlejning i din lokale cykelbutik eller lån fra venner til weekenden, vil jeg vædde på, at du vil elske det! Indtil næste gang er det Nate fra Anchorage, og vi ses på stierne!

Er fede cykler sværere at køre?

Nogle mennesker foretrækker faktisk enfed cykeltil en vejcykeltil kørsel på veje, fordi de bredere dæk og lavere tryk giver et mere behageligt og blødereride. Den øgede vægt gørfede cykler hårdereat træde på normalt terræn, som asfalt og fortov.11. 2017.

♪ ♪ - Neil har allerede opdaget, at fede cykler bestemt er sjove. Men som racer vil jeg gerne vide en ting. Er Fatbikes hurtige? - Så vi kom til vores lokale stier og vil teste det.

Vi har hver især en fed cykel og en normal trailecykel. Vi har en Strava, vi tester den og ser, hvilken der er hurtigst. Som altid med vores GMBN-tests er de virkelig bare sjove.

De er ikke den mest videnskabelige test nogensinde. Hvorfor sammenligne en trailcykel med fuld affjedring med en hardtail fedtcykel, hører jeg dig spørge? Nå dette er en normal prøvecykel. Den slags cykel, vi altid ville bruge, når vi kørte på dette terræn.

Så for mig er en reel udfordring, hvilken cykel der er hurtigst. En fed cykel eller en normal mountainbike - så nu til banen. Vi har en seks og en halv kilometer sløjfe med en brandvejsopgang, en stenet enkelt sti, efterfulgt af en meget stejl nedstigning.

En teknisk stigning og derefter en hurtigstrømmende XC-stilmodsigelse i slutningen. Alt i alt 20 minutter med absolut smerte. - Så jeg ser frem til det, det er mine lokale stier, jeg har kørt her i 20 år, jeg kender alle linjerne.

Jeg cykler hele tiden her, og jeg er så begejstret for at se forskellen mellem en almindelig cykel og en fed cykel. Lige når du er færdig? - Klar? - Lad os rulle. - Tre to en.

Gør det. ♪ ♪ - Så vi indstiller tidspunkterne for trailecyklerne, ingen overraskelser der. Lad os gå med den fede cykel., Mark, hvad er dit første indtryk af bare at køre under Meon Fire Road? - Nå, som du ser, er det en ganske ujævn vej, og jeg kører en hård tyve niner derhjemme, og det ser bare ud til at rulle langs vejen.

Du føler ikke noget af bumpene eller noget, bare dejligt og blidt. Problemet vil være, jeg tror, ​​jeg prøver at få ham til at accelerere ud af et langsomt hjørne eller noget. Men vi får se. - Ja, lad os sætte det på prøve. ♪ ♪ - Åh min gud.

Det var godt - Okay Mark, så tiderne er forbi, men først og fremmest, tror du det var hurtigt? Hvordan føltes det - jeg synes, det er svært på stigningerne. Jeg synes det er svært at få det op, når du har bremset for en stram drejning. Men når det først ruller, dreng, ruller det - Det ruller, det er rigtigt.

Så lad os opdele det i hoveddelene først. Så den lange, lange stigning, seks minutter fyrre på en normal cykel, på trailcyklen, og det er seks minutter fire og halvtreds på den fede cykel, så lidt langsommere - tretten sekunder langsommere på den fede cykel. Jeg er faktisk overrasket over, at det er så tæt. - På det enkelte spor, lidt ned ad bakke, og det var faktisk ni sekunder hurtigere end trailcyklen. - Men det kunne du ikke mærke, da du kom i gang, og det rullede over disse grove små Sten og sådan, det så ud til at fortsætte med at accelerere, mens trailcyklen sidder fast i tingene, og du gled og gled lidt et øjeblik - og du har virkelig virkelig grebet, ikke sandt? Den stejle nedstigning gik faktisk langsommere.

Bare tre sekunder langsommere. Under alle omstændigheder føltes det som det store dæk. Men du har ikke en stor bremseflade på den.

Så når du er løs, føltes det ikke som om du kunne bremse hurtigt. - På de flade ting havde det trækkraft, og du følte dig temmelig sikker. Og som du siger, på de stejle ting, er dækket måske ikke så tungt belastet, så det kan ikke begrave sig selv. - Men det store resultat, dvs. når det var den fulde omgang, var trailcyklen 22:55 og den fede cykel 23:36.

Så for mig er det et bevis på, at det faktisk er hurtigt. Ja, lidt langsommere, men ikke så meget som forventet. - Det er meget tættere end jeg troede.

Jeg mener, uanset om de er hurtigere, vil jeg virkelig hader at sige, men jeg er meget glad for at ride - de er sjovt. Og jeg er sikker på, at de vil være hurtigere på de stier, de er designet til, i sne og sand. Du kan ikke sammenligne dem - nej, det er rigtigt - vi bliver fatbikes i EWS, Enduro World Series eller. se? Verdensmesterskabsdinosaurier? - Jeg kan ikke se det, Neil - Nej.

Måske plus cykler, måske? - Plus cykler, noget imellem kan være det næste. - Hvem ved. - Det vil kaste katten blandt duer, det gør det virkelig.

Så det er det for fede cykler versus prøvecykler, og hvor hurtigt de går. Nå, temmelig hurtigt. For flere artikler her på GMBN, klik her for vores fede cykelsjov med Neil - Ja, de er sjove.

Ja, de er hurtige - jeg kan sige, at de er sjove efter at have kørt en dag på en dag - men de ligner stadig en klovecykel, ikke? Og du kan klikke dernede for min 27 versus 27 plus-funktion. - Og fandt du denne artikel kontroversiel? Nå, jeg var der og fandt det kontroversielt, så sørg for at give ham tommelfingre for at kunne lide det - og som altid, hvis du ikke allerede har gjort det, skal du klikke på os for at abonnere på kanalen.

Er downhill-cykler det værd?

De behøver ikke at gå på kompromis for at klatre som et spor eller endurocykel.DH-cyklerkan give dig mere selvtillid i stejle og ru terræn på store spring og fald, og de er ofte mere tilgivende. Rider fulddownhill cykelvil give dig mulighed for virkelig at skubbe dig selv til at gå større og hurtigere.

Velkommen tilbage smukke mennesker. Og gæt hvor vi er - Whistler. - Ja! - Hvis du har været her før, vil du genkende den opfattelse.

Du har sandsynligvis været her og taget selfies som vi lige gjorde. - Det gjorde vi lige. (Kamera lukker klik) - Ja, og i dag, Blake, vi kører ned ad bakke - Vi er - Det er første gang jeg har kørt en i lang tid, meget begejstret - Ja, ja, det er rart at se dig i en ned ad bakke cykel igen - jeg 'jeg elsker det.

Men gæt hvad, det er en slags blanding nede ved elevatorerne. Der er mange trail- og enduro-cykler dernede. Ikke så mange downhill-cykler som før. - Ja, hvordan, næsten 70:30 fra Enduro til Downhill. - Men hvad er bedre? - Åh, Neil, det er et argument, som vi er nødt til at afvikle i dag.

Hvilken er bedre, downhill eller enduro cykel? ) - Spring det over, Neil! Aww! (Cyklen brummer) - Jeg kører på min Nukeproof Dissent, helt nye, smukke cykler. Den cykel, som Sam Hill faktisk vandt, er stedet for Garbanzo sidste år - ja. - 27,5 hjul.

Hvad kører du, Blake? - Jeg kører min Canyon-sender i denne smukke laksefarve. - Laks. - Også 27,5 lige ud af kassen.

Jeg opgraderede fra min Black Beauty til denne. - To freshies. - Mm-hmm. - Åh, jeg kan ikke vente med at gå, kom nu. (stille musik) - My Canyon Strive har 29 tommer hjul og 150 mm kørsel.

Jeg bruger det meste af min tid derhjemme på denne cykel, og jeg har også kørt Andes Pacifico på den; Blakes cykel er Nukeproof Mega.27.5 hjul med 165 mm kørsel; Blake red Andes Pacifico på denne cykel og kører den hele tiden Hjemme i cykelparken.

Min Nukeproof Dissent downhill-cykel har 190 mm vandring og 27,5-tommer hjul. Blakes Canyon Sender har hele 200 mm bagkørsel og kører også 27,5 hjul.

Begge vejer betydeligt mere end enduro-cyklerne. (hurtig technomusik) (cykelpib) Den store ting, at downhillcykler har en lang forårskørsel, så de kan modstå selv store hits. De er også lange, så de er stabile selv ved høje hastigheder og meget mere tilgivende.

Den flade styrevinkel gør dem rigtig gode til stejle stier. Men de er bare ikke så smidige som en enduro-cykel, bestemt sværere, når den bliver fladere. Du træder ikke så godt, bare op til vægten og tilføjet rullemodstand af disse store downhill-dæk.

Downhill-cykler er gode til at gå ned ad bakke, men de er bare ikke så alsidige som en enduro-cykel, og du har brug for et løft. (stille teknomusik) (cykler brummer) Enduro-cykler er, at de er lettere, lettere at kaste rundt og træde rigtig godt på stier og ned ad bakke. Du bemærker virkelig, hvor alsidige og effektive enduro-cykler er, når det kommer til pumpespor og flow-stier, fordi du kan træne cyklen virkelig hårdt og komme videre, hvor du bare ikke får den samme effekt på en downhill-cykel.

Det fantastiske ved enduro-cykler er, at du også kan udforske forskellige dele af cykelparken. Hvis du skal bestige en stor bakke, kan du gøre det uden for meget anstrengelse. De er dog kortere, så de definerer mindre tilgivende, og det kan være mere trættende på lange dage.

Mindre stabil ved høje hastigheder, og de tager ikke helt de store hits som downhillcyklen - Neil, ved du hvad? På en regnvejrsdag som denne skal vejret komme ind og ride en masse stier dag ud og dag ud. - Ja. - Ved du, jeg føler mig mere komfortabel på en downhill-cykel. - Ved du hvad? Hvad er det måske dag fem? - Dag fem, ja. - Mine arme føles som om de vrikker. - Ja. - De føler sig lidt trætte.

Og ja, dette er faktisk den samme strækning, på jeg kørte Garbanzo med min enduro-cykel. - Ja. - Og det var godt, men faktisk er det rart, som jeg sagde, at være lidt træt. - Ja. - Når du har tyngdekraften bag dig, ned ad bakke -Cykler, det føles dårligt. - Ja. - Ja, ting på åen, hvor det er lidt fladere, hvor du virkelig puster cyklerne, Enduro-cykler følte sig godt. - Enduro-cyklerne følte det godt der. - Mine knæ arbejder bare hårdt for nylig. - Det brænder bare. - Men resten er mig, jeg elsker det.

På en eller anden måde lidt normalitet, fordi jeg ikke har kørt så længe. Men faktisk var det virkelig sjovt. - Ja, jeg elsker det, jeg elsker det.

Jo mere træt jeg bliver, jo mere og mere, jo mere blød bliver min affjedring. - Ja, 200 mm kørsel føles godt i dette øjeblik. - Ja. (griner) Jeg begynder at blødgøre tingene op.

Vi er i en grim, våd, rodet og stenet tilstand, og den kommer op ad en plade, og den er våd, kølig. - Er du klar? - fedt nok. (griner) (hjul knirker) (stille technomusik) (griner) - Det føltes bedre på enduro-cyklen! Ninja Cougar, det er et fantastisk spor, ikke? - Super godt, super stramt, masser af fine bankkurver. - Men jeg gætter på, at jeg foretrækker min enduro-cykel her - ja - bare at kaste skødet lidt lettere - yep, mm-hmm, lettere, hurtigere, mere smidig, og du kan pedalere det.

Det er som en tank, der kommer igennem her - Og den er ikke så stejl - Nah - Så du skal bære din hastighed gennem disse hjørner - Hvilken cykel synes du er bedre, hvis du havde en stor nat natten før? - Downhill cykel. - Ja. - Og gør det hele blødere. - Det viser bare, at en cykel ikke altid er perfekt til alt, det afhænger virkelig af stien.

Downhillcyklen er ideel til stejle, tekniske, grove stier såvel som store spring for at absorbere de store bump. En enduro-cykel ville være bedre til glatte, flydende stier og pedalstier og stramme tekniske ting. Whistler er en fantastisk cykelpark til en downhillcykel, da den næsten ikke træder op ad bakke og lidt på stierne.

Men der er mange andre dele af Whistler, der bare ikke er så nemme at udforske på en downhill-cykel. Enduro-cyklen er bedre der. Enduro-cyklen er mere alsidig, mere af en jack-of-all-trades i alle handler, hvor downhillcyklen er et specielt fremstillet værktøj.

I nogle cykelparker er en downhillcykel muligvis ikke nødvendig og overdreven. Så det hele afhænger af, hvor og hvad du kører. Nå, jeg tror, ​​jeg sælges på en downhill-cykel i cykelparken - Nå, det kom til det punkt, hvor vi begge vil have en downhill-cykel til sidst - især Whistler - Ja - jeg elsker det, så godt. - Ja det er , det er begrænset, når du har fået nok af parken, og du virkelig vil ud og udforske andre veje, som om der er andre stier i dalen. - Ja. - Du kunne, du ved, en cykel kan gøre det hele - Det er meget sandt. - Det ved jeg ikke.

racercykel løb

Men jeg tænker bestemt nedadgående cykling i parken - Ja, flere omgange, mener du? - Ja, ja - Frokost, et par flere omgange - 100%. - Hvis du vil se mig køre Garb anzo downhillon min Canyon Strive Enduro-cykel, derovre. - Ja og hvis du vil se, hvad der ellers er uden for cyklen park, ligesom Dark Crystal, klik her for denne episke tur.

Glem det ikke at ramme verden og abonnere, fordi du savnede nogle skøre ting! - Ja! - og vi ses senere smukke mennesker. Neil? - Ja - Jeg følger dig hele vejen til vores yndlingsrestaurant - Ja - Ved du hvor det er? - Moguls? - Hvorfor ja, selvfølgelig.

Er fede dækcykler det værd?

Konklusioner.Fedcykeldæker behagelige transportmidler. De giver et godt greb om ujævnt terræn og giver sportselskere mulighed for at få en god træning, selv når jorden er dækket af sne.Fat dæk cyklerer temmelig sikrere endcyklergiver mere kontaktflade.

Er fede cykler døde?

Mange kørere nyder fortsatfed cyklingi vintersæsonen og vil opgradere og udskiftecyklernår de slides ud.Cykelmærker vil helt sikkert komme og gå, menfede cyklervil aldrig forsvinde.Cykelmærker vil helt sikkert komme og gå, menfede cyklervil aldrig forsvinde.

Kan du miste mavefedt ved at cykle?

Ja,cykel kanHjælpmister mavefedt, men det vil tage tid. En nylig undersøgelse viste regelmæssigtcyklingkan forbedre sig genereltvægttabog fremme en sund vægt. Tilreduceresamlet setbugomkreds, aerobe øvelser med moderat intensitet, såsomcykling(enten indendørs eller udendørs), er effektive til at sænkemave fedt.

Kan fede cykler gå hurtigt?

Til dets tilsigtede brugfede cyklererhurtig. De ville ikke vinde i et racerløb, men ingen ville nogensinde anbefale encykelsådan i første omgang. Derfor er hastigheden der for dets formål. Hvis enfed cykelser ud til at det passer ind i en livsstil, vær ikke bange for at prøve en.

Er fede dækcykler lettere at afbalancere?

Da kontaktfladen er bredere,fede dækogså oversætte til bedrebalance. Det er derforfede dækcyklerer perfekte til dem, der lærer at køre encykel. Med lidt øvelse kan selv den mest uerfarne rytter få fat i det på ingen tid.

Hvorfor er downhill-cykler så dyre?

man kan undre sig over, hvordan gjorde detmountainbikesbliveså dyrt?Mountainbikeserdyrtpå grund af brugen af ​​komponenter og teknologi af høj kvalitet går nogle MTB'er op til $ 13.000. For at holde din tur sikker skal du bruge ordentligcykeldele, der er holdbare og kan slå.

Hvilken er den hurtigste alpincykel i DH Racing?

En af de hurtigste cykler i DH racing er lige blevet lettere, glattere og endnu hurtigere. Sender CFR er designet til at vinde på de hurtigste downhill-baner og har en carbon-carbon ramme, 29er og mulet hjulstørrelsesmuligheder og race-tunet suspension.

Hvilken er den bedste downhill-cykel at købe?

Begyndelsen har gjort et meget godt stykke arbejde med at tilbyde en overkommelig downhill-cykelmulighed, der giver folk mulighed for at få en hel del fart. Det er bygget til mange forskellige typer ridning, og mange mennesker elsker det faktum, at de kan tage på lange ture uden at skulle bekymre sig om, hvorvidt det holder op eller ej.

Hvilken er den bedste ramme til en fed cykel?

Med den alsidige Minnesota 1.2 har Framed skabt en fed cykel med sjælen i en BMX. Dette er ikke kun en god tur, det er også meget sjovt, bygget med et kortere toprør for at give dig masser af kontrol. Rammen og gaffelen på Minnesota 1.2 er lavet af 6061 aluminiumslegering, hvilket sparer en mærkbar mængde vejning i forhold til stål.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Zwift-cykler - omfattende håndbog

Er Zwift realistisk? TestfeltetModelType trænerPrisElite Direto X (til test) rulletræner med direkte drev729 Elite Nero (til test) gratis rullestol679.99 Relaxdays rulletræner (til test) rulletræner79,90 Tacx NEO 2T Smart (til test) rulletræner med direkte kørsel1 299

Offentlige cykler DC - anførte spørgsmål og svar

Har DC offentlige cykler? Med Capital Bikeshare kan du tage en cykel fra mere end 500 stationer over hele Washington, DC, metroregionen og returnere den til enhver station i nærheden af ​​din destination. Tjek en cykel til din rejse til arbejde, Metro, kør ærinder, gå på indkøb eller besøg venner og familie.

Hundecykel - hvordan man beslutter

Kan hunde cykle? Bare husk, din hund behøver ikke at være en bestemt race eller størrelse for at nyde at tilbringe tid sammen med dig på cykel. Så længe din hund nyder at løbe ved siden, blive båret i en kurv eller trukket i en trailer, kan du have det sjovt sammen på vejen, mens du cykler.

Cykler rundt om i verden - hvordan man kan slå sig ned

Hvor meget koster det at cykle rundt i verden? Du kan cykle rundt i verden for mindre end $ 15 pr. Dag. Dette inkluderer daglige omkostninger, når du rejser på cykel. Disse er typisk mad, indkvartering, reparation af cykler, visa og diverse køb på vejen. Det inkluderer ikke de oprindelige udgifter til at købe en cykel og andet udstyr.

Cykelrør - Komplet manual

Hvordan ved jeg, hvilket cykelrør jeg skal købe?

Alaska Airlines-cykelgebyr - hvordan man løser det

Hvor meget koster det at tage en cykel på Alaska Airlines? Et overblik over Alaska Airlines bagage- og cykelpolitikker: Generelle bagageafgifter Hjemme 1. indtjekket taske $ 252. Indtjekket taske $ 35 Carry-onInkluderetCykelbagageafgift * $ 25 * 13 нояб. 2017 г.