Vigtigste > De Bedste Svar > Ebike anmeldelser - almindelige spørgsmål

Ebike anmeldelser - almindelige spørgsmål

Hvad er den bedste elektriske cykel for pengene?

Den 15bedstluksuselektriske cykleraf 2021
  • Speedrid fatbike:Bedstfedt dækelektrisk cykel.
  • ECOTRIC 26 ″:Bedststrandelektrisk cykel.
  • ØKOTRISK SneEbike:Bedstsneelektrisk cykel.
  • ANKER 27,5 ”:Bedste elektriskehybridcykel.
  • Speedrid foldningEbike:Bedste elektriske cykeltil pendling.
  • ANCHERer-krydser:Bedstårgangelektrisk cykel.



(klokkering) - Hej gutter, dette er den første artikel om en ny lille miniserie, jeg laver sammen, kaldet Ask Court Anything. Jeg er domstol, jeg har lavet electricbikereview.com siden slutningen af ​​2011, 2012.

Folk forestiller sig altid gode ting Ask. Jeg elsker at interagere i butikker og på messer og nogle gange bare tilfældige mennesker i lufthavnen, de er som elektriske cykler. Ja, det er så sjovt.

Og jeg ville bare udvide det til forummet til også at omfatte mennesker, som jeg måske aldrig faktisk møder personligt og til at besvare spørgsmål, som mange mennesker kan høre svaret på. Jeg interviewede for nylig REI og derefter The Guardian og Yahoo og et par andre. Hver gang vi har disse telefonopkald, er det normalt som en rigtig venlig pige, ved du? , og de læste gode spørgsmål på en liste, og i slutningen af ​​søjlen spørger de sig altid, hvorfor har jeg ikke optaget og delt dette? Du ved, så gode spørgsmål.



Så ja dette område. Hvis du har et spørgsmål, kan du gå til electricbikereview.com/forum, du kan rulle lidt ned.

Der er et afsnit, der bare siger 'Ask Court Anything'. Så jeg ville starte tingene ved at stille mig selv et spørgsmål, der fortsætter med at dukke op.Jeg kan godt lide den akavede smalltalk, når du møder nogen, og ja jeg får det. Nogle gange siger folk: Åh, du er den fyr på YouTube, og de ved det ikke.

Jeg er virkelig tilgængelig. Du er velkommen til at sige hej, når som helst du møder mig i det virkelige liv, nogle gange afbryder folk mig under anmeldelser, som helt suger. De siger, hej, jeg er ked af at afbryde dig, men jeg har et spørgsmål.



Jeg tror, ​​jeg filmer, okay ved du, og vi har en samtale, jeg redigerer den bare. Men du ved, du er velkommen til at kontakte mig, men vent venligst (ler) når du ser mig filme, så jeg kan beholde alle detaljerne og virkelig udtrykke, hvad jeg føler og ser en cykel. Fordi jeg bare vil gøre det fremragende.

Og du ved, du ser dem vokse teamet, sende indlæg og lave nogle andre sjove små artikler, der holder tingene interessante, men jeg vil altid være autentisk, og jeg er bare din ven, du kender, og en, som du kan stole på , og så er det en del af det. Så spørgsmålet, der kommer op i samtaler, er: den bedste elektriske cykel? Du ved, og det føles som det perfekte spørgsmål, jeg er sikker for folk at stille, fordi jeg har set på masser af det. Jeg har gennemgået som tusind, du ved, at jeg skrev det, og det er et så interessant spørgsmål, fordi jeg altid bliver frustreret over det.

Jeg tror, ​​der er ikke sådan noget som den bedste elektriske cykel. Jeg mener, det hele afhænger af din ansøgning, dit budget, din livsstil, hvor meget plads du har, din højde; det er, hvor mange elektriske cykler kun kommer i en eller to størrelser. Hvis du vil have flere størrelser, skal du have flere skåle og flere størrelser med Specialized, Giants, Cannondale, Riese & Muller.



Dette er større virksomheder, der går igennem forretning, du kan samle det ordentligt og sådan. Men for mange mennesker er det sådan, jeg vil bare have værdi, og måske deles cyklen mellem mennesker, og det er derfor, ok, du ved, det er svært at være Rad Power Bikes, uanset pris og hvad værdi går, at de leverer med deres kundesupport og så videre. Men der er en række andre små mærker, der har lignende tilbud og kan være skræddersyet til din geografiske placering.

Da jeg for nylig besøgte fyrene på Dosed, lancerer de et nyt brand. Du er et canadisk firma. De sælges i begge lande, USA og Canada.

portland maine mountainbiking

Men det er lidt sejt. Du ved, dette er et lokalt firma, de tilbyder noget særligt. Du kan altid justere hastighedspedalec.

Og på de fleste klasse 2-cykler kan du tage gashåndtaget af, hvis du bare ville være klasse 1. Så jeg graver ind i svaret her. Så den anden del af mit spørgsmål var, hvad er den bedste e-cykel eller i det mindste din favorit? Så jeg har følsomme knæ, Sens jeg var ikke en hensynsløs chauffør.

Det var bare mig, jeg var passager flere gange. Og det er en skam, men du ved det er, at jeg virkelig har et unikt perspektiv, fordi jeg ikke har lyst til at være super gammel, men nogle gange har jeg lyst, mand, og min krop er som stiv og sådan. Det siger sig selv ikke, at du som en e-cykel har tendens til at køre længere, du kører generelt hurtigere.

Fordi du ikke kæmper op ad bakken og kender hver eneste lille bump og ting, kan du lide det, du føler det og det er lidt, du ved, det er som, ah, i slutningen af ​​den slags strækning, min hals knækker og så. Så for mig er komfort øverst på listen. Jeg føler også, at pålidelighed er et stort problem, fordi du kører oftere, så du vil have en cykel, der er pålidelig eller i det mindste har rigtig god kundesupport.

Og hvis det ikke er pålideligt, bedre billigt, ikke? at se, at der ikke er noget som det bedste, men hvis vi skulle vælge det bedste, ville jeg gå til Riese & Muller Delite, fordi denne ting har fuld affjedring, et midt-drev fra Bosch, som jeg tror Brose giver dem giver løb for sine penge i form af det er stille, det er glat, det er dynamisk, det er fantastisk. Men nu er Bosch Gen 4-motorerne som glatte og stille og små og ligesom, Åh og Bosch er, de er større, de kan lide, det er dig, og jeg siger det ud af mit hoved, ikke? Ligesom virksomheden har en større tilstedeværelse i e-cykler. De var de første til at ramme markedet her, i det mindste i USA og Canada, Brose er lidt nyt, men de har noget som det nye Mag magnesium-drev, som bare er virkelig vidunderligt.

Men jeg kan godt lide nogle af Bosch-skærmene bedre, og deres batterier er mere standardiserede og kan lide rigtig hårde ting. Så alligevel kan jeg godt lide denne Riese & Muller valgte, du ved, de valgte Bosch, at de satte det samme strømrør i denne cykel, og de er tunge og store, men det er ligesom hvad som helst på en måde, der giver dig bulk. Så som disse små bump, og så får de ikke cyklen til at ryste så meget.

Ikke kun er det fuld affjedring, men det har et ophængt stativ, så ligesom dit udstyr ikke bliver slået rundt. Og du ved, jeg har en bærbar computer, jeg har kameraet og det hele, jeg vil ikke have, at de ting skal slås rundt, så for mig er det som perfekt. Det har lys, foran, bag, fendere, og selvfølgelig er det ligesom, hvad er den bedste elektriske cykel, hvis prisen ikke var et problem, ikke? Fordi det er som om det er en faktor.

Og disse cykler koster seks, syv, $ 10.000? fordi de er som Limited Anniversary Edition eller hvad som helst. For mig er dette den bedste elektriske cykel til det, jeg vil gøre, der mest er som byen og derefter noget off-road sjov lejlighedsvis. Men ulempen ved det er, hvad er bedst? Elektrisk cykel til min yndlingssport, som er som mountainbiking.

Jeg er nødt til at gå som Turbo Levo fra Specialized Carbon Fiber Frame, dejlig fulde specialiseret i så godt arbejde med alle deres små, som bare opmærksomhed på detaljer og de brugerdefinerede dele, de bare har, det er så sejt. Men jeg må sige, at Trek også virkelig dræber det. De har nogle fantastiske elektriske mountainbikes, og nu har de en af ​​dem! de, du ved, der er også en kulfibermulighed.

En del af mig elsker Specialized, men det er et kærlighedshat-forhold, fordi de er tidlige elektriske cykelhardware, der gjorde dem, ved du, det var som wow, brugerdefineret cool. Og det var sådan, at du ikke kan få det længere, hvis skærmen med den lille joystick, hvis den går i stykker, held og lykke, køb en anden cykel. Hvad jeg hører fra folk i branchen.

Folk, der taler om Specialized, siger ja, køb en anden cykel. Det er som spild du kender Nej, det burde ikke være som at sponsorere min $ 8.000 cykel. Hvad med? Du ved, så igen, kærlighedshat-forhold, elsker design, sexiness og sådan.

Men jeg tror, ​​at T rek er som de rigtige, de er morderen på e-cykel i øjeblikket. De har en hel del cykler. Du har Electra, der blev købt af Benno, den fyr, han lige lancerede en ny serie kaldet Benno Bikes og virkelig sej som Utility, Urban, større dæk for stabilitet for komfort, lidt lavere centerhale.

Du kan gøre meget med det. Du begynder at se, at der er mange superstjerner i dette rum, og så imponerede nogle rigtige M2S mig virkelig. Jeg følte, at værdi for pengene er en slags banebrydende statistik, hvor det er som om vi har gas, vi har høj hastighed, du ved hvad du gør, og det er en af ​​mulighederne for, hvordan de billigere cykelmærker konkurrerer med de store.

Det er som, okay, godt, de gør alt som om de grundlæggende importerer disse cykler med europæiske specifikationer, og det er som klasse 1, som de forresten har love for, fordi de bruger dem på en eller anden måde, men for at være ærlig, det er min Den perfekte cykel ville være som Riese & Muller Delite med en gas- og hastighedspedelec, og hvis jeg ikke vil accelere, vil jeg ikke. Så let. Men der er tidspunkter, hvor det er rart at have en gas til at komme i gang med, især når stativet er fuldt lastet, eller når du er i blødt terræn eller noget.

Ved du, jeg bliver frustreret over, at vi har denne ene, to, tre klassesag. Jeg synes, det kun skal være to klasser som klasse 1, 20 mph. Hvis du har en accelerator, hvem bryr sig da? Du kører stadig kun 20 km / t med hjælp.

Du ved det, og folk kan kæmpe meget hurtigere. Og der er mange mennesker med hofte- og ledproblemer, du ved, at det analoge eller akustiske cykelargument er sådan, hvis dette skal være en cykel, skal du kæmpe. Hvorfor? Da der er mange mennesker derude, der ikke kan kæmpe som om det er en kamp med dette. Så kudos til Rad Power Bikes for at have en cykel med gashåndtaget og fantastisk.

Hvis du ikke vil have det og vil tage det af eller ikke bruge det, er det op til dig, valgfriheden. Og ærligt talt er Europa som fyre, du ved, 25 km i timen, 250 watt motor som effektbegrænsning, jeg bor ikke i Europa, du ved hvordan, okay, det er der, og måske er det mere overfyldt, tættere. Og så har de specielle baner til speed pedelecs, så det føles som om de åbner dem, men jeg har hørt, at den maksimale effektgrænse på 750 watt blev introduceret i USA af George W.

Bush Sr. Hvem ifølge legenden sagde, at folk var i politik og kunne lide, wow, hvad skal vi gøre med disse ting som elektriske cykler? Og de spurgte den gode gamle George, ved du, og han sagde, ja, noget mindre end en? PS dette er en cykel. Og gæt hvad hestekræfter er 750 watt.

Så kudos til dig George, hvor ægte. Hvis du kører på en hest, og det er som en cykel eller noget, så er det godt. Lad det stå for mig med gasspjæld.

Kom store virksomheder som hvorfor ikke have en choke ret? Så er jeg, åh dig, det er det ikke, dette hjælper mig ikke med at få point med disse større virksomheder og lignende. Og det er dem, der laver lovene og lobbyen til at køre på e-cykler på stier. Og jeg tror, ​​det er bare sådan.

Det er det. Og du kender klagerne over stier og lignende, det er som at se fyre, når der er flere, der cykler, er det en bedre verden. Måske får vi flere cykelstier.

Ville det ikke være sejt? ? Mindre trafik, flere forbindelser, forhold som helbred. Det skal være fokus. Snyd ikke med de små ting som skænderier om at have en motor.

Det er som for fem år siden. Og selv da var det som virkelig at snyde, som om det er det, der generer dig? Som en person, der får lidt hjælp, en, der måske tager sig af stierne, der går tilbage i backcountry og bærer alle disse værktøjer til at grave dem, du ved, de gør det ikke, du vil ikke udtømme dig selv, så brug dem E-cykel for at komme derhen. De vil også bruge eb ikes, nogle af de virkelig høje ende mennesker, det er ikke dem, der klager over det.

Ligesom de rigtige ryttere er de seje, flere cykler, bedre for alle. Dette er de mennesker, der kan lide at træne og miste deres muskler og virkelig skubbe, og så vil de holde deres kardio i gang, men de har brug for at genoprette noget af det, som muskelvævet. Så de bruger e-cykler til at udføre krydstræning.

Det er fantastisk - cykler kommer over det. For eksempel ved du, tag en tur. Du har brug for en cykeltur nu.

Du ved, og igen passer cyklerne ind. Der er endnu en klage. Det er ligesom, åh dette er sværere.

Du ved, at der er mere vægt på stierne, og det er ligesom du ved, når jeg stiger 20 pund, vil du sparke mig ud af stierne, fordi jeg er tungere? Du ved, og der er mennesker i forskellige størrelser. Den største skade på stier er som bremsning, hårdt skøjteløb eller kørsel, når det er mudret. Og det kan gøres med en almindelig cykel på en elektrisk cykel. Jeg ved, at jeg ikke er en stor fan af alle disse regler og begrænsninger.

Jeg kan godt lide Riese & Müllers teknologi, det er fantastisk. Jeg elsker cyklen, den ser flot ud, de er forskellige størrelser, Bosch fantastisk, fantastisk. Men jeg var virkelig begejstret for at se Dosed forleden dag, fordi det var som om dette var et nyt firma med nogen, der har været i branchen, som har set, du ved, og lytter til, hvad folk vil have, det er effektivt, det bruger dine gear og det har en gashåndtag, når du vil have det godt.

Og det giver dig hurtig pedelec-muligheder, men du kan indstille det lavere i skærmpanelet, hvis du vil. Og de har en fuld suspension version, så den er ikke derude endnu. Det er bare mig, det var i mit hoved Og fyre, I kender alle disse kommentarer og ting igen.

Jeg ville ønske, at jeg kunne besvare spørgsmål, som alle kunne lide i halvanden time for at besvare kommentarer på siden tidligere i dag, og det er alt, hvad jeg kan håndtere der. Der er forumkommentarer og YouTube-kommentarer. Så igen, gå til electricbikereview.com/forum, gå til Ask Court Anything, hvis du vil have dit spørgsmål besvaret på den måde.

Jeg sætter pris på dig, og jeg har aldrig tidligere været opfordret til noget på denne måde. Jeg vil ikke skubbe noget. Vil bare tilbyde mit venskab og support, men du ved, det hjælper YouTube-algoritmen, hvis du vil, hvis du abonnerer på den.

Jeg vil ikke spam jer. Jeg laver bare en annonce som alle artiklerne med vilje, og du ved, jeg har opbygget et rigtig godt forhold til hvem jeg tænker som alle i branchen, og det er her, jeg vil bo. Jeg ønsker at blive i dette område med dig, men du kan hjælpe mig, og du kan hjælpe denne kanal med at vokse ved at like og abonnere på den.

Så gør det, så elsker jeg jer. Vi ser det ved næste anmeldelse eller AMA-spørgsmål, og jeg ser det på stierne. Senere. (Fugle kvidrer)

Hvilken e-cykel er bedst?

Detbedste elektriske cykler2021: denbedste e-cyklertestkørt og bedømt
  • MiRider One.
  • Cowboy 3.
  • WAU cykel.
  • Specialiseret Turbo Creo SL-ekspert.
  • Gocycle GX.
  • Ribble CGR AL e.
  • Forstærker Curt. En stilfuld og subtilelektrisk cykeldet er hurtigt og effektivt.
  • Specialiseret Turbo Vado 4.0. En langdistance cruiser glad over flere terræntyper.

Vidste du, at af de cykler, der sælges årligt i USA, kun ca. 250.000 er elektriske cykler? Så lavt som det ser ud til, er antallet steget i løbet af årene i e-cykelsalg. I dag sammenligner vi funktionerne, designene og anvendelserne af fem e-cykler, som de gode folk i branchen har lavet. Og hold os indtil slutningen for at se en sammenligning head-to-head af alle specifikationerne! Jeg er Glenn, og lad os komme til det.

For at blive underrettet, når en ny artikel offentliggøres, skal du klikke på klokkeikonet nedenfor lige ved siden af ​​Abonner-knappen. Tak fordi du så Mind's Eye Design! Med et firma som Aventon får du et firma, der er dedikeret til at hjælpe alle med deres cykelture uanset alder eller evne. De stræber efter at bygge de billigste cykler, der helt sikkert holder dig.

Sinch er blot en af ​​mange i deres e-cykel produktlinje og med sin foldbare ramme lever op til sit navn, modbydelig overgang mellem et transportmiddel og et transportmiddel, det er bare en Sinch! Bortset fra at det let passer i bagagerummet på din bil, har Sinch også forhjulsophæng og 20 'x 4' dæk for at gøre din tur behagelig på eller uden for stierne. Du vil gerne vide, hvordan cyklen kører, ikke? Udover de allerede nævnte dæk, som sikrer en jævn kørsel, er Sinch også udstyret med fem niveauer af pedalstøtte afhængigt af den ønskede træning. Eller hvis du overhovedet ikke vil have en sådan, er der også en gasfunktion, så du bare kan nyde landskabet.

Den gennemsnitlige rækkevidde af Sinch er omkring 40 miles på en enkelt opladning. Men hvis du bruger gashåndtagsfunktionen under hele turen, kan du forvente cirka halvdelen af ​​det. En tophastighed på 32 km / t må heller ikke snuses på.

Hvis du leder efter en Sinch, sendes de tilfældigvis til USA og EU! MOAR Bike er et firma, der ånder cykling. De er en rytter i daglig brug og kan godt lide at bygge cykler, der kan hjælpe. De ved også, at hastighedsfaktoren gør e-cykler lidt anderledes end en traditionel cykel.

Fordi MOAR Bike ønsker en e-cykel, der er sjov, sikker og pålidelig nok til at få dig til at arbejde, har alle deres modeller nogle nøglefunktioner til fælles. Et 48 V Samsung-batteri, fuld affjedring, 26 'x 4' dæk og 5-trins pedalassistance er de vigtigste funktioner sammen med et par mindre funktioner såsom et horn og indikatorer. MOAR Bike isn Det er ikke den eneste, der tror på sikkerhed.

Du kan gøre det samme med denne trådløse, tyverisikrede cykelalarm fra Mengshen. Du finder denne ekstremt skarp alarm med 113 dB i beskrivelsen. MOAR Bike har fire modeller.

Alle er lavet af samme base og støbt i niche-underkategorier af elektriske cyklister. Sun & Fun er til din mere afslappede entusiast med en 250 eller 350 W bagnavmotor. Hvis du leder efter mere af en arbejdshest, er 500W baghjulet lidt mere kraftfuldt, og den 180 mm mekaniske skivebremse gør det op.

Så er der 02 for dem, der har investeret i en kvalitets tur. 1000 W bagnavgenerationsmotor, 48 V 17 Ah batteri og 8-trins Shimano-gear sikrer stor køreglæde. Endelig, hvis du har brug for det hurtigste og bedste, så er Rapt2 din type.

Med en 1000W ultra mid-drive motor, moment sensor og 9-speed Shimano gear er Rapt2 faktisk en vild hest! Jeg er Allie, og det er Mind's Eye Trivia Time. Hvis du bare ser på disse billeder, ved du hvad dette er, og hvor det kom fra? Efterlad det rigtige svar eller dit bedste gæt i kommentarfeltet nedenfor. Det kan være svært at finde alternativer til transport at finde og oprette, men fyrene på SPLACH lader ikke det afskrække dem.

De ved, hvordan man manøvrerer den mest moderne teknologi og tilbyder praktiske og miljøvenlige erstatningsprodukter. Ud over en række fantastiske elektriske scootere, prøver SPLACH også elektriske cykler. Stark er en fornøjelig elektrisk cykel.

Straks design af chassiset er iøjnefaldende, med de fede 20 'x 4' dæk og den bageste støddæmper affjedring fanger din opmærksomhed. Hvis du kigger på rammen og under bagagestativet, kan du se den dobbelte 48V 15Ah batteriopsætning, der giver mulighed for en rækkevidde på 70 miles, når du accelererer eller op til 100 miles, når du kun bruger pedalassistance. Apropos pedalassistance har Stark 6 niveauer af den, og cyklen bruger en 7-trins Shimano transmission.

Og mens du ikke vil udsætte det for elementerne natten over, kan Stark tage et par stød og ridser. Det har endda vandtætte ledninger for at beskytte din dyrebare joyride. Og hvis du bare vil have en smule bekymringsfri med din nye trail-thrasher Hvis du vil, kan du få fat i denne værktøjslås for at sikre dine bekymringer.

Linket findes i beskrivelsen. Stark er den perfekte følgesvend for alle, der elsker at rejse, hvad enten det er en simpel pendling eller bare at have det sjovt! Og SPLACH leverer over hele verden! Hvis du foretrækker at køre ubekymret over stierne på en e-cykel, eller er det dig? en pendler? eller måske hang noget i midten? lad os vide det i kommentarerne. Vi vil meget gerne høre dine tanker! Lidenskab er noget, som alle kan sætte pris på.

Når lidenskab er der, er der en trang til perfektion og storhed. Du bliver sværere at finde en virksomhed, der er mere lidenskabelig end Ariel Rider Ebikes. Deres vision er at få mest muligt ud af e-cykler og bare lade os gøre deres job for dig og tale for dig! X-klasse 52V er en hastigheds dæmon, og det er ikke en fejl; det blev designet til at være en af ​​Ariels hurtigste elektriske cykler med en tophastighed på over 50 km / t.

En af ingredienserne i deres smidighedskage er metaludstyrsteknologien, som de udvikler og fremstiller. Metallet muliggør højere drejningsmoment, kraft og hastighed end traditionelle nylongear. Som navnet antyder, har denne Roadrunner et 52V batterisystem, der bruger en massiv 35A-controller og kører en 1000W motor med en maksimal effekt på 2000W! Bortset fra det faktum, at X. en asfaltangriber er klasse 52V også har en rækkevidde på 70+ miles og en 5-trins pedalassistance, et mesterværk at prale, da den gennemsnitlige pendlerafstand kun er fem miles, du kan køre denne cykel til dage uden det Brug opladning.

Med hensyn til de elektroniske funktioner finder du et LED-display til hurtig og nem diagnose, for- og baglys og to USB-porte. Hvis du vil transportere gods, er denne 300 pund nyttelastcykel også noget for dig. Hvis du er baseret i USA eller Canada, kan du bestille din Ariel Rider Ebike i dag! Tromlerulle, tak, fordi vores nummer et er ankommet! Efter en af ​​de mest succesrige lanceringer i crowdfunding-historien i 2015 fortsætter SONDORS Original Dens momentum. Åbnede yderligere to millioner dollarselskaber samme år.

Siden da har de positivt rystet elektrisk i cykelverdenen, og de planlægger at fortsætte med at gøre det. Så hvilken elektrisk cykel kan være så fantastisk at lande på vores nummer et sted? Vi vil gerne introducere dig til rockstjernen! Denne elegante og karakteristiske cykel fås i tre farver; den livlige supernova, den klassiske matte sorte og den konservative skifer. Rockstar blev designet fra tå til spids for at tackle dette skræmmende terræn.

Det har aldrig været nemmere at køre op ad en bakke, og det har aldrig været sjovere at køre ned! - Suspension, 750 W kraft til at udjævne hver bakke fra midtdrevsmotoren og 21 amp-timers strøm, Rockstar lader dig ramme gas og lave muddermusik. Som du måske forventer, er Rockstar ikke træg i hastighed. En tophastighed på 45 km / t og en rækkevidde på 40-60 miles, afhængigt af din brug af pedalassistenten, giver en jubel tid.

De 11-trins gear med udløsergear og hydraulisk skivebremsesystem giver dig mulighed for at holde styr på dine præferencer, mens du kører. Rockstar understøtter en lastekapacitet på 300 pund og vejer omkring 83 pund selv. Rammen er specielt smedet og lavet af aluminium, og styret og sædet sikrer en behagelig og ergonomisk standard.

Og gode nyheder for dem i USA, EU eller UK; SONDORS sendes til dig, og du kan bestille din SONDORS Ebike i dag! Hvis du kunne lide denne artikel, kan du hjælpe os ved at klikke på knappen Synes godt om, tilmelde dig og holde dig opdateret om fremtidige indlæg.

Er e-cykler det værd?

For dem, der cykler til arbejde, er de et værdifuldt køb. Motorhjælpen giver dig mulighed for at ankomme til tiden, men lidt mindre svedig, end du ville, hvis du ankom til en ikke-motordrevetcykel. Rapporten sagde, ater-cykler'vil let overgå andreer-køretøjer 'inden udgangen af ​​2020.14. juni. 2021 g.

Spørgsmål, spørgsmål, spørgsmål. Det kan kun betyde en ting, spørg EMBN. (Techno lyder) - Okay, så lad os komme i gang.

Vi har et rigtig godt spørgsmål her fra Joseph Rennick. Og han har, hej gutter, der er jeg kunne ikke overbevise om, at e-cykler er fremtiden for mountainbiking. Jeg forstår alle aspekter af det og gemmer i øjeblikket min krone for at købe min første e-cykel.

Jeg ejer i øjeblikket en 150 mil Santa Cruz Bronson og kører en gruppe fyre hver uge. De er dog alle imod e-cykler. Jeg har forklaret alle fordelene ved en e-cykel, men de accepterer dem stadig ikke.

Som 32-årig er jeg den yngste i gruppen. Ja, jeg er den eneste. Når jeg får min e-cykel for første gang, hvordan går mine weekendture med drengene? Jeg kan tage skødet, men jeg er bange for, at jeg fortsætter alene og vil have mere af min tur, når vi kommer tilbage til parkeringspladsen.

Rådgivning ville være stor, jubel for alle artiklerne. - Whoa, det er absolut, det er et strålende, strålende spørgsmål. Jeg tror, ​​det afspejler tankerne fra.

Mod mange mennesker over hele verden, som dig, hvad vil det være, hvordan fungerer det, når du kører med dine venner? - Ja - Og jeg tror, ​​det vigtigste, Joseph, er, at forskellige førervægte eller forskellige er? Træningsniveau, forskellige typer valg har alle indflydelse. Jeg tror, ​​hvad du finder, du vil stadig køre med dine venner, men du vil sandsynligvis køre i øko-tilstand - ja - måske kører du? med motoren slukket, det hele afhænger, og du kan gå på en e-cykeltur med tre forskellige fitnessniveauer, så du har nogen, der siger, at 60 pund kunne køre i øko-tilstand - ja - en, der vejer 50 pund, kører trail-tilstand , og måske kan en ældre, der er mindre fit, køre i turbo-tilstand. Så der er virkelig altid en give and take.

Men jeg antager noget, jeg kan se, at dine kammerater har nogle bekymringer, og jeg synes, det virkelig fortællende punkt var for nylig på et meget kendt mountainbike-websted, da Norco-webstedet blev lanceret. Historisk set har der været meget e-cykelhat på dette websted. Men en virkelig fortællende del var, at der synes at være mindre og mindre anti-e-cykelhat på dette websted. - Helt bestemt. - Og der er en god kommentar, og kommentaren sagde, at den syvende fase af sorg er accept.

Og jeg tror, ​​at vi nu er nødt til at iscenesætte e-cykler, hvor der er accept - bestemt, det kan jeg godt lide - for når du går til Italien og går til Frankrig, og du ved, at det er udviklede e-cykel-lande. Og folk ser virkelig på de mennesker, der kører på e-cykler med lidt misundelse. - Helt bestemt.

Men i Amerika eller måske Storbritannien er de mindre udviklede lande med e-cykler, jeg venter stadig på at indhente, tror jeg - Ja bestemt, jeg synes, det ville være en god ide at behandle dine venner som en demo-dag. Få dem alle ud og prøv en e-cykel. Du ved, du kan bære forklædninger - du behøver ikke være dem, når de er så flov over at køre en, men bringe dem alle sammen til en demodag.

Prøv en e-cykel - og de vil være afhængige - og de vil være afhængige af b, gør bare en ændring, så kan du slutte dig til dem, vise dem, hvor dygtige de er til at flyve i det fjerne, det er let. - Joseph, jeg tror det vigtigste er, at du ikke er, ved du, ikke sandt? Føl gruppepresset. Lad ikke gruppetryk forhindre dig i at få en e-cykel, fordi det er så sjovt. - Bestemt. - Du kan stadig have en så god træning på dem og bare køre flere løb. - Absolut. - Ærligt, dine venner, jeg garanterer dig det. - Du skal køre en. - Ja, og om et par år kører du på alle e-cykler, det er så simpelt.

Det er uundgåeligt, hej fyre, jeg har brug for at vide, hvordan jeg fastgør en sænkelig sadelpind med intern kabelføring til min værelseskammerat e-cykel, Cube Stereo Hybrid. Motoren er Bosch Performance CX. Det ser ud til, at vi skal fjerne motoren og placere kablerne korrekt i rammen, vi ville elske din hjælp - ja, så vi kender ikke cyklen personligt, og der er et par forskellige modeller af Cube Stereo.

Men jeg tror, ​​at hvis det er et motorjob, er det ikke et stort job. Jeg har gjort det selv. Jeg tror du gjorde det.

Hvis du er temmelig sikker derhjemme, kan du fjerne motoren ret let. - Ja, 10 minutters job. - Hvis ikke, tag det til din lokale cykelbutik.

Du bør være ret vidende om, hvordan du fjerner motoren. Men selvfølgelig er der mange forskellige muligheder. De har trådløs fra Magura.

Du har kun en sender og modtager på sadelpinden, så faktisk slet ingen kabler på cyklen. Det er klart, at du kan få dropperhåndtaget monteret under sadelpinden. Det afhænger virkelig af, hvilken kørestil du kører. - Ja, der er mange forskellige muligheder, men ja. - Men for at give dig nogle oplysninger om fjernelse af en Bosch-motor er det en meget enkel opgave.

Glem ikke at afbryde batteriet, inden du gør dette. Der er ingen baghjul eller krumtap, der klikker på plads. Bogstaveligt talt synes jeg, det er tre skruer.

Glem ikke, når du tager motoren ud for at tage et billede af, hvor kablerne er. Så når du lægger det på dropperkablet, ved du nøjagtigt, hvor alt er. - Ja, husk, hvis du også laver dropperkablet, skal du bare prøve det og ikke have et tæt knæk i det, i kablet skal du bare holde det for en dejlig glat kabelføring - Simpelt, let - Enkelt job.

Vi fik dette spørgsmål fra Bugboy 1520023, der i øjeblikket er en almindelig mountainbikerytter. De solgte mig konceptet med kilometertal og træningsfordele ved e-cykler. Kan du fortælle mere om, hvordan disse cykler sammenlignes med almindelige cykler ned ad bakke? Er det svært at få den ekstra vægt rundt? Vil en mindre, lettere kamp om hjørner Tak for showet og alt hvad du gør - Fantastisk spørgsmål, Bugboy.

Ja, de er forskellige. Selvfølgelig taler jeg om en vægt på 19 til 24 kilo for en e-cykel sammenlignet med meget mindre for en ikke-E-cykel -Bike Det vigtigste her er det momentum, du tager med dig på en e-cykel, især når du kører i sving, skal du brække lidt tidligere på en e-cykel sammenlignet med en ikke-e-cykel. Men grebet på en e-cykel og stabiliteten af ​​en e-cykel er helt utroligt.

Nu lavede jeg en back-to-back test på et af de verdensberømte testbaner i Italien på en Canyon Transmitter Verses en High Bike Exterior 180 mil rejse. Og den skøre ting var, da jeg gjorde denne back-to-back test, var jeg overbevist om, at downhillcyklen ville være fem til otte sekunder hurtigere end e-cyklen. Min e-cykel var dog, og jeg må fortælle dig, at suspensionen ikke var særlig godt indstillet.

Hjulet var lidt for lille til mig og slog endda downhillcyklen med fem sekunder. Hvis du spørger, hvordan det føles, får du følelsen af, at hjørnernes spændende hastighed er så meget hurtigere end på en ikke-e-cykel med en e-cykel, men tiderne siger faktisk noget andet. - Ja bestemt. - Men jeg tror også du.

Du kan føle, at du får mere armtræthed på en ikke-e-cykel sammenlignet med en e-cykel. Fordi der er meget mindre vægtforskydning på en e-cykel. Uanset om det afhænger meget af, forudsætter dette, at din cykel har den rigtige størrelse, og affjedringen er justeret og alt det der.

Men ja, tjek artiklen, vi lavede i Italien (optimistisk musik) Jamie Gibbon føler sig klar til at forpligte sig til at købe en e-cykel. Ja, god indsats Jamie, jeg har i øjeblikket en Stumpjumper-ekspert fra 2008, og for nylig har jeg bemærket et antal bæltedrevne og tandhjulsskiftede e-cykler i stedet for kæder og kassetter. Er dette den næste udvikling inden for eMTB, og hvornår? Så skal jeg vente på, at denne teknologi modnes? Er tandhjulsdrev mere holdbare end samfundscykler på hovedet? Jeg synes, du skal fortsætte med at gøre det? - Alligevel tror jeg, det er sådan, at teknologien ændrer sig hurtigt i disse dage, jeg tror, ​​du skal bare komme om bord.

Start med denne e-cykel ting, start en fejl. Hver dag ser vi tingene ændre sig hele tiden, men. - Jeg tror at stille spørgsmålet om bæltedrev. Jeg tror, ​​at bånddrev er mere tilbøjelige til vejr, klipper, mudder end en kæde. - Ja. - Jeg blev for nylig snakket med en ingeniør, der bor i nærheden, der brugte bæltdrev, og selvfølgelig har Nick og jeg en bæltedrevcykel, men jeg tror under ekstreme eller off-road forhold på den nordlige halvkugle sandsynligvis bedre med et kædedrev. -Ja. - Jeg tror, ​​den måde, du talte om bæltedrev, kan betyde, at f.eks.

B. er remdrev i en Brose-motor. Her skal det være klart, om vi taler inde i en motor eller uden for motoren. - Ja, ja. - Så ja, selvfølgelig som enhver e-cykelmotor er hermetisk forseglet, og det er godt for jeg tror, ​​at nogle motorer er for 20 til 30.000 Miles godt inden du skal skille ad eller vente.

Så det er sindssyge miles. - Ja, bestemt - det kan jeg ikke forestille mig, ikke? - Nej, og jeg tror, ​​der er tydeligvis en grund til, at nogle motorcykler, især off-road ting, holder sig til dette kædedrev. De ved, at det er afprøvede ting.

Jeg tror, ​​vi får se fremskridt med gearsiden af ​​det, men jeg tror, ​​at hatkæden altid vil være forbundet, det vil altid være kædedrevet, det være sig enkelt hastighed med et lukket gear - Jamie, gør det - bare gør det - Nu er tiden, bare gør det - Ja, kom ind. Du vil savne dette tog og fortryde det. - Bare gřr det. - Okay, vi fik denne fra Michael Towler.

Jeg har et Rocky Mountain power play fra cykelens forside, det ser bare ud til at ske på et downhill spor, der skærer frem og tilbage på tværs af højderyggen, rock and roll. Jo hurtigere jeg går, jo værre bliver det i modsætning til at gå op ad bakke, ned ad bakke eller i sving eller på en berm. Hvad mener du Steve? - Nå, som du siger der, skal du kontrollere dine skivebolte.

Kontroller, at dit headset er tæt. Det kunne faktisk være noget bagfra. Det kan være som om din bagaksel er løs.

Jeg mener, for undertiden transmitteres lyden og vibrationen tilbage til front og undertiden front til back. Så det er virkelig svært at besvare dette spørgsmål. For mig lyder det som om, noget er løst på cyklen - ja - det kan være din motor, skruerne på motoren er løse.

Det kan være, at dine støddæmperbolte er løse. - Bestemt. - Jeg ved det ikke uden at se cyklen er det næsten umuligt at besvare dette spørgsmål. - Ja, jeg ville sætte cyklen på jorden, lav en lille faldtest.

Se om du kan høre noget som super easy going eller noget. Vip den frem og tilbage på bremserne. Bounce det på baghjulet.

Støj har tendens til at komme, når tingene er løse - Mit spørgsmål til dig, Micheal, lad mig komme tilbage. Det vil sige, taler vi, når motoren er tændt, eller bare når du frihjulstrækker banen? Så ja, kontakt os. Og du skal isolere, om det er et motorrelateret problem eller et kyskhedsproblem, før vi kan begynde at tackle det. Ebike Campervan De siger: Hej, jeg har et hurtigt spørgsmål.

Jeg har en Giant 2017 Full E og forsøgte at accelerere stejle stigninger på forhånd. Jeg klatrer halvvejs, indtil jeg får et langsomt tempo, og motoren svigter. Så har du ingen chance for at rejse dig.

Er det tilfældet med alle e-cykler? Og skete det os på pladen? - Nej, jeg synes, det lyder alvorligt, at du har et kadensproblem på denne e-cykel. Så det er ret almindeligt. - Intet problem med cyklen, problem med ham. - Problem med ham, ja, en af ​​de ret almindelige ting, vi ser, er at kørere ikke rigtig skifter gear korrekt, de er i det rigtige gear og holder motoren i gang, god kadence.

Det er ret nemt at ændre ydeevne, når du kæmper op ad bakken. Så sørg for at du laver ekstrem klatring som du nævnte her i dit indlæg, så skal du selvfølgelig sætte det i første gear. Hvis du holder disse krumtap i gang, vil du kende mange sådanne motorer, der drejer - God idé, send os en artikel om, hvordan du klatrer, så kan vi nedbryde den og se, hvad problemet er - Ja - Ja, send os bare en artikel de, og vi vil meget gerne hjælpe dig op ad bænken.Andy Rebholz, jeg elsker at hoppe på min mountainbike, men jeg elsker udseendet af de nye e-cykler derude, og jeg vil have en.

Kan de stadig gøre store spring og kan, og du tager misbruget, hvis du får det forkert? - kan du, Steve? - gæt hvad, jeg er den helt forkerte person at spørge. Men jeg har en mægtig god cykeljumper lige ved siden af ​​mig - ja, jeg tror, ​​e-cykler er mere end i stand til disse store spring. De er lidt forskellige, men når du først er vant til dem, kan du helt sikkert sende de store spring ud.

Dette er en god artikel fra mig og Sam Pilgrimat Wind Hill Bike Park, Doing the Adversity viser bare hvad du kan gøre med det. Jeg tror, ​​de er meget mere stabile i luften end den normale cykel. Jeg vil sandsynligvis hellere køre på min e-cykel end en normal trailecykel, hvis jeg vender min vægt. - Så gå. - Så gå. - Det er så simpelt.

Bare vær forsigtig. Gå til The Crazy Gibbon, hvor langt kan du komme på din tur på et batteri? Wow, godt spørgsmål, nu har jeg været på nogle episke ture for nylig, en i Skotland kaldet Into the Wild, og en i Italien også, på Skotlands tur tog jeg en Sonders Watt Hour specialcykel, og vi fik den lavet en hel tur på et batteri. I Italien klatrede vi utroligt meget.

Og jeg havde et smart batteri, der var 500 watt timer. Han klarede det ikke helt. Du kan let tage en anden, fordi de kun er så store, men hvor langt det er umuligt at svare - ja, så mange forskellige faktorer derude - du taler om valg af dæk.

Du taler om førerens vægt. Du taler om den tilstand, du kører i. Du taler om vejrforhold, jeg taler om jordforhold. - Ja. - Jeg kan normalt klatre omkring 3.000 fod og gå ud i et par timer. - Ja , det er den gennemsnitlige slags ting.

Jeg mener, i ekstreme tilfælde kan jeg turbo flade min cykel på cirka en time med meget klatring, men alternativt lavede jeg en artikel, som du kan se nedenfor. Jeg lavede 100K på et batteri, men det kan godt lide meget, meget forsigtig med din ledelse, slukke for det og køre i øko, såvel som virkelig, du ved, det afhænger af din kondition som Steve sagde. Der er så mange elementer. - Ja, som den første.

Sagen er, Chris, på turen til Italien forlod vi omkring kl. 10.30 og ankom først kl.

Så bare fordi vi plejede at køre meget i øko-tilstand kan have en dejlig dag på en e-cykel - ja, bestemt i øko - det er en stor dag, så det afhænger - ja - Det er nøjagtigt fra Chris Peacock, min far vil købe en e-cykel - jeg har en Cannondale Jekyll. Vil jeg være i stand til at følge med, eller skal min far bremse og vente på mig? - Jeg kan stå inde for det. Når jeg får en e-cykel for første gang, gik jeg faktisk ud med min far, han er 62 år gammel.

Han kørte på en e-cykel, jeg kørte på min normale cykel. Og nej, jeg kunne ikke følge med ham. Selvom min far ikke er så fit som mig, var jeg meget bedre end min far, men selv i øko-tilstand tror jeg det afhænger af din kondition selvfølgelig - Afhænger også af din far - Ja, jeg kører lejlighedsvis med et verdensmesterskab, langrendskører, og han er i et lignende tempo i øko-op, ville du bare forsvinde.

Det hele afhænger af din kondition, dine kørefærdigheder og alt, men jeg tror, ​​at hvis jeg kørte, kan du køre. Jeg har kørt på den normale cykel med ketsjere og lignende i øko-tilstand - Nå, jeg kørte med Randy Wilderhab, der vandt Mega Avalanche. Han kørte med motoren slukket.

Jeg kørte i trail mode. Og vi kører sammen, så det afhænger, det afhænger. - Ja, det er det gode ved dem, er det ikke? Support kan opskiftes og nedskiftes efter behov.

Men jeg ville få jer to på en e-cykel til at nyde det fuldt ud, tror jeg. - Det er det, tak for dine spørgsmål folkens. Nogle rigtige eksplosioner derinde i denne uge.

cykelsæt

Vi kunne især lide den første fra Joseph. - Det var virkelig sejt. - Hvem var bange for at købe en e-cykel, og hvordan det ville være, han ville være i stand til at interagere med sine venner, men ja.

Nogle store spørgsmål og store, store quests, og vi dækkede det på EMBN-showet kaldet Electrophobia, der var for et par uger siden, fordi vi fik nogle feedback fra folk i skoven, der har præcis de bekymringer, du har. Ja. - I mellemtiden mange andre ikke-tvivlsomme artikler om EMBN.

Der er et højt niveau eventyr i Italien, som vi gjorde for et par uger siden. Tjek dette - Vi gik også til klippen, hvor jeg var, og Steve lavede den mest tekniske og skræmmende klatring nogensinde. Helt sikkert tjek dette ud. - Ja. - Glem ikke, hvis du har spørgsmål, lad oshashtag spørge EMBN i kommentarfeltet nedenfor.

Giv os tommelfingre, hvis du nød showet. Og vi ses i den næste.

Hvor hurtig er en 3000w ebike?

Hvor hurtigtKan A3000w EbikeGå? Overraskende nok a3000w e-cyklerkan rammehastighederpå over 50 mph.

Lad os tale mere om det, så det er selvfølgelig ikke min cykel, hvis der er min tøjcykel. Lad os tale om funktionerne på denne cykel, selvfølgelig er den elektrisk, hvilken slags batteri har du, den er 16s 9- nok til denne motor 45 ampere er styrken til controlleren lige her, du kan se feltet herinde Der er 144 celler i det så hvad salg er disse LG mj1 celler og disse er nogle rigtig gode celler med rigtig gode parametre, hvis denne cykel ikke ser ud mere? en cyklon ebike viperor gift det har virkelig meget gode komponenter, for eksempel bremserne, og disse bremser skal være legendariske eller nogen, og derfor er de verdens højeste kvalitetskrav, jeg kan sige her, du kan se bremserne selvfølgelig efter hydraulik, jeg er ikke en specialist, hvis det handler om bremser, men hele cykelteamet fortæller mig, at disse bremser er de bedste, og jeg siger bare okay, jeg har gas i venstre hånd, så c skift gear til højre, og når du bremser, deaktiverer det også motor og nej, det gør det ikke, så jeg kan vide, hvad den maksimale hastighed er, den er 75 kilometer i timen, det afhænger af, hvordan din kone og motoren klarer sig, det er lyserød højde okay, det er den maksimale uge og ser her du har også et par maskiner foran på din cykel, så der er et lys med tre tilstande ja, og der er også et lys, og du kan faktisk se alle bremsekablerne her, de er tilsluttet, så det er for eksempel iel bedre kvalitet end magura-bremser og hvad med gaffelgaflen er RockShox-regningen, den er temmelig god til denne cykel, den er ikke den bedste, men den klarer bestemt hastigheden, og hvad er rækkevidden på denne cykel er 85 Miles gashåndtag højt nok til hverdagen, og hvor lang er opladningstiden, du sagde, du har en langsom oplader som den er fra min barndom? er en strøm på forstærkere og fra 0% til 100 ud af 10 huse ok, jeg kan tage det med til en joyride ja hvor tungt er det 32 ​​kg alt ok lad os hoppe på det, det er bare den forreste støddæmper her ok den rigtige knap dette er til acceleration nej åh min gud, det er som tre lige ved siden af ​​hinanden, så det er klokken, der er det rigtige gear, og det er åh så stor spiser, så hvor er det okay her, du fortalte mig om det, åh gud, disse bremser er så lette at bryde lige med noget , så det føles rigtig godt, det føles lidt sporty, så at sige, ikke som en mountainbike, men som kropsholdning er det stadig okay. Jeg kunne bestemt forestille mig at rejse længere afstande sådan, det er bestemt hurtigere end min cykel, men jeg vil gør det, men dæk dem, fordi der ikke er nogen mudderbeskyttere her, fordi Michael ikke kan lide mudderbeskyttere, der ser dårlige ud, jeg er den Deltayeah mand, du kan også se lyset i ryggen. Jeg tror vi ikke viste dem før og ja, og dette er din første cykel også ja det er fantastisk, og batterierne fungerer ikke e du købte er færdig ja jeg købte den, men nu kan jeg bygge den selv, så her kan du se at du kan bygge en cykel til to tusind dollars wi ch er meget funktionel, meget hurtig og bestemt bedre end for dyre gigantiske e-cykler eller andre e-cykler, der kun går 25 km / t snart, så tak igen for at have fortalt mig denne Cykel viste, at alle kan have en knecykel eller bygge den selv, og ja, du vil snart alle være dækket af en

Har jeg brug for forsikring for en el-cykel?

Du kan køre enelektrisk cykelhvis du er 14 år eller derover, så længe det opfylder visse krav. Disse elektriske cykler er kendt som 'elektrisk assisterede pedalcykler' (EAPC'er). Dugørikkebrug foren licens til at køre en og dengørikkebrug forat blive registreret, beskattet eller forsikret.

Går elektriske cykler uden pedal?

Det afhænger afcykel. Nogleelektriske cyklersolgt i Nordamerika giver dig mulighed for at betjene ved blot at dreje gashåndtagetuden at trampe. Selv forer-cyklerder har gashåndtag, skal dupedalhvornårgårop ad lange, stejle bakker, selvom du ikke behøverpedalhårdt.

Hvor hurtig er en 1000w eBike?

TIL1000w elektrisk cykelgår cirka 35,3 km / t på flad jord.14. juli. Feb 2020

Er billige e-cykler noget godt?

Holdbarhed og pris

Hvis vi skal overveje dens værdi for pengene, er $ 598 allerede megetbilligså vidt somelektriske cyklerer bekymret. Mange positive anmeldelser siger, at cyklen er i stand til at give gennemsnittetelektrisk cykelerfaring. En masse ros gives til det længerevarende batteri for sin pris.

Hvordan forsikrer du en e-cykel?

Markel tilbyder en stand-alonee-cykelforsikringpolitik, der forsikrer elcykler med power assist op til 750 watt med hastigheder op til 28 mph. Markelselektrisk cykeldækning beskyttere-cykelfra tyveri, skader og mere.E-cykelpolitikker starter ved $ 100 om året og tilbyder en række dækningsniveauer og fradragsberettigede muligheder.

Oplader elektriske cykler, mens du pedaler?

Ikke alleElektriske cyklerGenoplad mensPedal

Selvom nogleelektriske cyklerviljeopladesig selv mensdin pedal, de fleste vil ikke.Gørdog ikke fortvivlelse! Ditelektrisk cykelkan være en model, der genoplader sig selv, nårdin pedal.

Hvor kan jeg finde anmeldelser af elektriske cykler?

Elektriske cykler Elektriske cykler Læs pålidelige elektriske cykeludsigter fra eksperterne på BikeRadar. Vores detaljerede e-cykelanmeldelser hjælper dig med at finde den rigtige cykel. Elektriske cykler

Hvor meget koster en elektrisk cykel i Storbritannien?

GBP £ 1395,00 RRP anmeldelse af elektriske cyklerCanyon Precede: ON CF 9 4.0 ud af 5 stjerneklassificering GBP £ 4999,00 RRPEUR € 4999,00 Elektriske cykler Første turanmeldelseFSAs nye lette system & nbsp; HM 1.0 ebike motor

Hvad er forskellen mellem en elektrisk cykel og en almindelig cykel?

Elektriske cykler - ofte kendt som e-cykler - er konventionelle cykler med et genopladeligt batteri og en motor, der hjælper dig med at bevæge dig og tager en del af kræfterne ud af pedalerne. Hvis du leder efter e-cykelforsikring, skal du tjekke vores guide, der fortæller dig alt hvad du behøver at vide for at få dig beskyttet.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Low carb diæt og afib - svar på problemerne

Kan en diæt med lavt kulhydratindhold forårsage AFib? Diæter med lavt kulhydratindhold er forbundet med øget risiko for atrieflimren, hvilket indikerer, at denne populære vægtkontrolmetode, ved at begrænse indtagelsen af ​​kulhydrater, bør anbefales med forsigtighed, og der bør udføres flere undersøgelser for at evaluere effekten.25.04.2019

Let mad til mavebesvær - hvordan man beslutter

Hvilke fødevarer er lette på maven? 11 fødevarer, der er lette at fordøje Toast. Del på Pinterest Ristning af brød nedbryder nogle af dets kulhydrater. Hvide ris. Ris er en god kilde til energi og protein, men ikke alle korn er lette at fordøje. Bananer. Æblesau. Æg. Søde kartofler. Kylling. laks.

Atkins diæt vs keto - hvordan man retter det

Hvad er bedre Atkins eller keto? Atkins og keto er begge diæter med lavt kulhydratindhold, der kan være til gavn for vægttab, diabetesstyring og hjertesundhed. Deres største forskel er, at du gradvist øger dit kulhydratindtag på Atkins, mens det fortsat er meget lavt på keto-dietten, så din krop kan forblive i ketose og forbrænde ketoner til energi. 13. juni 2019

Protein shake til muskelgendannelse - holdbare løsninger

Hvilket protein er godt for muskelgendannelse? En undersøgelse viste et positivt anabolsk respons, efter at deltagerne indtog 20 gram valleprotein inden træning (9). Andre fordele ved at spise protein inden træning inkluderer: En bedre anabolsk respons eller muskelvækst (11, 12) Forbedret muskelgendannelse (12)

Termisk mad diæt - innovative løsninger

Hvilke fødevarer har den bedste termiske effekt? Kulinarisk ernæringsekspert Trudy Stone er enig: ”Æg er en af ​​de bedste kilder til fedtforbrændende proteiner, der får dit stofskifte fyret. Diæt med højt proteinindhold har vist sig at øge dit stofskifte på grund af den termiske effekt af mad - mængden af ​​kalorier, som din krop forbrænder for at metabolisere fødevarer. ”27 februar. 2019 г.

Sunde probiotika - typiske svar og spørgsmål

Hvad er det sundeste probiotiske at tage? En generel anbefaling er at vælge probiotiske produkter med mindst 1 milliard kolonidannende enheder og indeholdende slægten Lactobacillus, Bifidobacterium eller Saccharomyces boulardii, nogle af de mest efterforskede probiotika.9 нояб. 2018 г.