Vigtigste > De Bedste Svar > Eddy merckx cyklusser - omfattende reference

Eddy merckx cyklusser - omfattende reference

Hvor er Eddy Merckx rammer lavet?

Ligesom de fleste storecykelproducenter, de fleste afMerckx cyklererlaveti Asien og afsendt til Belgien for at blive samlet.



dette er min Eddy Merckx Corsa ekstra, som jeg kærligt har restaureret og nu betaler med mine egne penge, hvorfor viser jeg dem til de unge? Vi viste dig for nylig, at der blev frigivet en fremragende artikel. Jeg synes, det var selvfølgelig en butik i Japan, og reaktionen under denne artikel er helt overvældende, og så mange af jer vil se cykler fra min personlige samling, denne Eddy Merckx Corsa ekstra er en af dem tog jeg det ud af opbevaringsbeholderen i mit hus i morges og godt, jeg viser dig i al sin herlighed lidt baggrund, så om denne cykel for godt fire år siden så jeg den blev annonceret på ebay, den var der auktioneret juleaften. Jeg tænkte, hvorfor ikke et barn i Chuck, åh kære, jeg vandt det, selvom det ikke var i samme tilstand, som det er i nu, men var blevet omdannet til en cykel med fast balance, hvis du kunne lide det, så havde det et fladt styr, den havde et par dybe sektions aluminiumsfælge på den. Oh farvede dæk og det så ikke så godt ud, så jeg gik op for at befri sælgeren af ​​det? kom tilbage, og jeg tænkte, hvad skulle jeg virkelig gøre med denne cykel, så jeg gik på arbejde, kontaktede min ven Alistair fra Fatcreations og fortalte ham Allie, jeg vil bare have et rigtig almindeligt malearbejde på denne cykel, men det ser selvfølgelig klassisk ud, fordi det er Amerks og han kom på arbejde, og det er den nederste linje i det, bare blå, men jeg synes, en cykel i solid farve ser helt fantastisk ud, for nu kommer du måske ind i mode eller mode eller til det punkt, men denne cykel vil altid se godt ud i 25 år, sig, hvor det er noget med et farverigt lakering som eller ikke kan lide, hvem ved, jeg er ikke en spåmand for fremtiden, men jeg kan godt lide rammen der, den er lavet af Columbus SLX- Producerede rør, der var en absolut del af professionelle cykler i sin storhedstid, så jeg antager, at denne ene cykel er sandsynligvis fra slutningen af ​​80'erne til begyndelsen af ​​90'erne, den har et rammenummer, indtil han ikke er i bundbeslaget, men jeg kontaktede ikke engang mejerifabrikken for at se nøjagtigt hvor den var fra . Det var stadig muligt for et par år siden, men selvfølgelig har Mercs-mærket skiftet hænder et par gange siden da, hvilket er virkelig trist, at den største cyklus er lang tid, og mærket langsomt bliver en slags design, så bliver det et nyt liv, som det i øjeblikket ejer mærket Ridleyso, det har en størrelse på 57 centimeter, og det måles fra centrum til centrum, og selvfølgelig har det Stålgaflen, der passer til det, jeg absolut elsker ved denne cykel, er graveringen, hvor sædet forbliver under det øverste og sæderør, som du faktisk har, har e / m-logoet på, og det er relateret til en cykelformet og også på bremsebroen ved agterenden, hvirvel merckx, som også er præget der og ser udfyldt i hvid der personligt Jeg finder det absolut strålende, og det samme kan siges her om kranen og den aktuelle log o på cyklen, så producenten navngiver her, da vi er Lowe heroppe, har vi selvfølgelig en ekstra på det øverste rør, der er alt håndmalet så Ali faktisk gjorde en fantas tic job med at gøre det igen og end mig Sæt det af ham, jeg var så begejstret, at jeg sendte ham beskeder næsten hver dag om Bikelet's træk, så hvad der passer nøjagtigt til skønheden, nu passer jeg det på denne gaffelramme, jeg har en BBB gevindhovedtelefon, fordi det selvfølgelig har en fjederaksel, og jeg byggede det ind i headsettet, de er faktisk patronkamre, som meget usandsynligt ville have haft et patronkammer på det tidspunkt, hvor denne bid ville have været brugt, i stedet for ville det have haft en løs kugle bærer, så noget inde i buret bliver jeg nødt til at udskifte og justere fedtet der regelmæssigt, fordi de har en tendens til at løsne sig selv, men disse er normalt lidt mere pålidelige, hvad vi har samlet, hvad med dem semskaftaksel, det er en 3t bagagerum, det er hele 14 centimeter, fordi det skal se ud igen? Periode korrekt, var det ikke, dengang var alle professionelle lange, dybe positioner, måske ikke så dybe, men strakte og de så helt perfekte ud.

De passer nøjagtigt ind i denne stilk, har kraften i tre T Grand Prix-styr, og de er 42 centimeter brede og har en temmelig dyb dropon, men intet for ekstremt selve bjælkerne, de er pakket i cykelrem, hvilket er en moderne ækvivalent, som ville have blevet monteret, så det er godt, det holder tidstesten, lad os se det i øjnene, fordi det er pænt og holdbart bar-em-stikkene. Jeg udelod standarden, hvad der fulgte med styretapen, og i stedet monterede jeg Supercars barham-stik i stedet, fordi de har tendens til at holde lidt bedre, fordi du bruger en unbrakonøgle til at få spændings- og udvidelsespropperne til. De er fastgjort til styret eller til et par Shimano 600 aero-bremsehåndtag, som jeg ved, at nogle af jer vil give mig lidt sorg, når du ser hvilke kalibre der er monteret, men jeg er klar til dette misbrug nedenfor i kommentarfeltet fordi jeg har en begrundelse for det nøjagtige valg. Jeg nævnte bremsearmene, og jeg nævnte også, at Liper caliper er monteret her på Campagnolodeltas, og de er helt fantastiske, og hvis jeg fortæller dig den pris, jeg købte, før jeg købte nye fra 1996-1997, var det £ 50, en cykelbutik UK havde et ton af dem på lager af en eller anden grund til denne absurde pris, lad os se det i øjnene, så jeg tænkte, hvorfor skulle jeg ikke, og når det kom til at bygge denne cykel, havde jeg ingen steder at finde den og så på mine forældres hus højt og lavt efter dig i håb om, at du stadig var der og heldigvis, og det er ikke et ord for at komme ud, var du faktisk i den sidste gamle isspand under skabet under dine trapper, og jeg var absolut glad for, at det sprog, der skrigede, var ret frugtbart, men mere end fortjent nu undrer du dig over, hvorfor jeg har slået sammen et par Shimano-bremsearme med Campagnolo i den enkle størrelse og var det dengang, da jeg kørte, kunne jeg ikke lide følelsen af ​​Campagnolo-bremserne, jeg kunne bare ikke få mig selv at prøve at justere det godt, ag ood 20 år senere, så jeg troede, jeg ville lægge denne Shimano 600 på, at vi bare lå der hjemme, så denne cykel er virkelig lavet af alt, hvad der var simpelt eller overflødigt i mit eget værksted, så nu var disse deltas bremsekvalitet lidt vanskeligt for mange mennesker derude for at være helt ærlige, men når de er oprettet, er de helt fantastiske, fordi de har en rimelig mekanisme i dem, og når du ser under disse tæpper, vil du blive helt forbløffet.

Jeg besluttede engang at rense dem, og det tog mig omkring en uge at få dem tilbage, fik jeg samlet et par håndlavede dæk fra Holland, og dækkene var lidt ude af form, og de gned endda undersiden af ​​tykkelsen der, når noget sad nd var indlejret i slidbanen så tæt, at du kan bringe dem til tykkelsen, og de ser stadig fantastiske ud. Jeg er sikker på, at du nu er enig i, at jeg ændrer bremseklodserne på disse kalibre lidt, fordi de originale var meget dybe, sådan at du ikke behøvede at justere kaliberne i nærheden af ​​selve kantens sidevægge, det tog mig ret lang tid tid til at finde noget, der så lige så godt ud som de originale bremsesko, så jeg købte det, disse kom fra Jeg tror, ​​nogle måske Scot Mount Houser sko, så jeg var nødt til at bruge nogle standoffs for at passe dem ind, men det er stadig vigtigt efter min mening at bruge Campagnolo monteringsskruerne her for faktisk at holde dem i tykkelsen, alt andet ville bare ikke have gjort det. Jeg skal bruge disse til dette, men der er selvfølgelig et par Ambrosio nemesis-fælge, der kan genkendes af det messingventilmiljø, der er der, jeg tror ikke, det er der for, hvad mange mennesker tror det er der, fordi de tror, ​​at det faktisk modvirker ventilens vægt, der skal modvirke ventilens vægt, det ville være omvendt, så der vil ikke være nogen grund til det, hvem ved, måske en dag vil jeg være i stand til? at besøge Ambrosio fabrikken og finde ud af nøjagtigt hvorfor eller hvordan de gjorde det, men ja, interessant lille kendsgerning for dig, der kender navene selv, de er Hope Pro 3, hvis du ikke vidste, at Hope er et britisk mærke, og de stadig laver virkelig traditionelle nav og jeg tænkte, hvorfor ikke bare sætte disse på disse hjul, fordi disse hjul er bombesikre, de er trods alt opkaldt efter helvede i nord, det er Perry Roubaix, og så bruger jeg nogle SAP MC røntgen eger, fordi de er ultra let og de er ultra stive, og de er ekstremt stærke, og de har også den slags rigtig flot udseende for dem - det tog mig et stykke tid at bygge disse hjul, jeg ville have, der præcis fik de rigtige komponenter, hvad med dækkene, så jeg valgt nogle Vitó ria Evo Corsa SC rørformede dæk 23 millimeter brede, årsagen er, at du ikke kan tygge tyggegummi med en gummivæg på Bær en cykel og for en cykel som denne er det præcis, hvad det fortjener bundbeslag, jeg har siden en shimano bbr 60in, som er den anden generat ion af den hule teknologiske udvendige bundbeslagstype, hvilket betyder at den er lidt mindre i diameter og passer perfekt ind i bundbeslagsskallen på denne stålramme, og jeg kan også lide den i sort, find den bare lidt pænere end den grå farve, de brugte at have lad os bringe det til drivlinjen, så skal vi være gode.



Hvis det er i denne cykel en smuk Det er sjældent, jeg tror, ​​at der er lette aluminiumskassetter i ét stykke i 1223, jeg har ikke rigtig brug for 11 på denne cykel, fordi jeg ikke kører på den, ofte kun kører den, når der er garanteret ingen chance for regn, og det er på næsten støvfrie reb Jeg vil bare ikke ødelægge denne cykel Jeg ved, jeg ved, at cykler er lavet til at køre, men jeg gør det, jeg er bare meget forsigtig med, hvor jeg kører den så s kassetten sandsynligvis vejer lidt over 100 gram, og jeg købte den til den laveste pris for kun et pund 99 på ebay, nogen anførte det forkert, altid få et resultat som det rigtige lad os få, så er det nok det mest kontroversielle stykke af cykel, og jeg ved, at du ser på dette og tænker, hvorfor fik han det rigtigt? Jeg satte Shimano på en cykel med Campagnolo, men Shimano ville have denne cykel, og jeg ved, at mange af jer derude ikke kan lide det, fordi denne gruppe sendte 7900-modellen sandsynligvis ikke den mest æstetisk tiltalende dura-ace-model, der nogensinde er frigivet, men den lå lige hjemme igen og en dag kunne jeg have en anden gruppe på det, men det er min store røv her, jeg vil have cyklen til at arbejde og mange af disse gamle tidskorrigerede dele fungerer efter min mening, hvis der ikke var helt højre syv-trins eller otte-trins noget lignende, og hvis jeg vil tage denne cykel til montalban en dag - eller jeg kan gøre noget lignende godt, måske ikke med en 23-kassette, men hvis jeg sætter en 25 eller 26 Excel nu kan jeg gøre det, mens mange af de ældre gruppesatser, som de ikke havde, var sat så lave, håber jeg, at jeg vil udtrykke mit synspunkt, hvorfor jeg valgte det. Jeg vil have det til at fungere, hvis jeg får det rigtigt, så jeg kan få det over, vi har også dig der, eller en 7900, og den kommer i hundrede og tooghalvfjerds punkt fem millimeter krumtap, og den har 53:39 kæderinge til højre på den forreste mech så har jeg det her fundet en lille skruenøgle i arbejde, fordi jeg ikke havde nogen af ​​de 7900'ere, der lå og godt, jeg ville have noget måske lidt mere poleret, fordi jeg til sidst sætter pris på mere polerede komponenter til Resta-cyklen, men jeg gik efter en Shimano 105-femoghalvtreds derailleur besluttet. Brug noget acetone, som er et godt produkt, hvis du vil gøre noget som dette, hvad gjorde jeg, selvom jeg fjernede logoerne, gav mig lidt polsk, og det kom, og jeg synes resultatet er pænt? y smuk, smuk, spejlet for hals, så de pedaler, der er ikoniske for mange derude.

Mine helte ryddet Greg LeMond Laurent Fenian Pedro Delgado blandt de tre bedste på 89 Tourde Frankrig. Dette er de tidspunkter, hvor promagnesiumpedaler ikke længere er tilgængelige, nu er der to dele på bagsiden, den ene var altid messing, fronten var oprindeligt messing eller aluminium I tror jeg kender nogen, der smed messingen ordentligt, jeg tror i det mindste de var interesserede i messing, så gik de til plastik, plasten varede ikke meget længe, ​​hvoraf nogle var lavet af aluminium, selvom det var et sted, hvor god pedal var ? oprindeligt ridning på is og masser af svømmere sadel for sadel Jeg besluttede mig for en turbo i hvid, selvfølgelig skal du vedhæfte en hvid sadel med hvidt styrtape, ikke? Heck, mange af jer vil huske, fordi Lycrashorts 'farvestof løb tør for meget og slags plettet det, hvilket ikke var det mest trækkende look med denne splinternye gamle bestand, så det ser stadig godt ud, og derefter ønskede sadelpinden oprindeligt en kampagne har Yolo riflet. Jeg har en liggende derhjemme, men desværre blev alt ridset, hvor nogen stak det ind og ud af en ramme, når jeg ikke rigtig var opmærksom, og jeg kunne bare ikke tåle at sætte det på en cykel, der var helt ny ser ud, så det lykkedes mig at købe en billig kopi af et sted i stedet, og jeg synes, det ser stadig godt ud personligt, hvad med det sidste hånd, da der er et par her, som jeg vil påpege, og der er et par ting, jeg faktisk har brug for irriterende at udskifte disse gummibøsninger eller små gummiskiver. Jeg tror, ​​du kan kalde dem dem omkring bremsejusteringerne, fordi de har tendens til at gå under, og denne cykel, som jeg siger, den blev pinligt opbevaret i opbevaring nu, og for at udskifte den skal du faktisk tage bremsekablet ud, så du skal løsne fastgørelsesskrue t der er inde under denne plade, der er en unbrakonøgle på tre og en halv millimeter, forestil dig at du prøver at finde en af ​​dem, der har travlt, du finder ikke nogen. Jeg holder min på nøglen og tænker over det, du ved alligevel ikke, hvor det er, det er forresten, men vigtigst af alt var det ikke let at prøve at tilpasse disse kabler i monteringerne på det øverste rør.

Jeg var nødt til at se rigtig godt ud for evigt, faktisk husker jeg, at jeg gik til cykelbutikker og gik gennem deres hylsterboks og endelig noget, der faktisk passer ind, fordi det er helt anderledes at matche nogle moderne rammer, og så har jeg det udvendige kabel med mig Fuldført disse Eddy MerckxRubber rammebeskyttelse, som jeg synes ser helt fantastisk ud, bare fordi det har sit logo okay, det har det nye logo på, men det har stadig Mercs-logoet på det i bunden af ​​kædestagen. Du kan se, at jeg har en selvklæbende chrome chainstay beskyttere, hvilket skyldes, at mange af disse rammer faktisk kom med krom bageste trekanter på det tidspunkt - disse gjorde det ikke, men de kom med forkromede ender for ikke kun at se helt fantastisk ud, men også for at beskytte mod enhver kædeklappe I er lidt glad for, at minen ikke havde en krom bagende, fordi det ville have krævet meget mere vedligeholdelse i det lange løb, vi har tendens til at blive lidt arret og ikke se godt ud, hvis du ikke tager meget pleje og som Er en id, denne har eksisteret i et stykke tid, så i mit tilfælde ville det ikke have set så godt ud det næste. Jeg har en Eddy Merckx-flaske på den, selvfølgelig, fordi du skal åh, han er den største af alle tider. Jeg ved ikke, om jeg allerede har sagt det, men det er hans rekord vil aldrig blive brudt, og noget, jeg virkelig vil pege på Desværre har jeg mistet en af ​​mine venner, der trak Giro d'Italia Wave til Whelan i 2011, og rammen kom med en ramme nummerholder her på det øverste rør, så jeg troede, det var en belgisk ramme og dette er en rigtig passende hyldest til en ven af ​​mig, som jeg nu har mistet andre fin andre nylige detaljer er denne kædefanger hernede, så det er fint ved kedge, det ser ikke godt ud, men jeg vil bare ikke risikere beskadige dette arbejde, hvis kæden er slukket og ville finde vej til bundbeslagskallen dernede, fordi det ville gøre et forfærdeligt udseende rod for denne cykel nu, en af ​​mine egne små mods nen eller hacks, som jeg lavede her under bundbeslaget skal er faktisk at køre et tyndt stykke sort rør, så det er som et mellemliggende lag f eller skiftkablerne for at skifte lidt bedre og også for at beskytte malingen der - ja jeg er virkelig kræsne over disse ting gearstang hernede på nedrøret, mange af jer måske første gang, når du har set noget som dette til første gang mener jeg ikke det som en fornærmelse, men disse ting var helt snigende med tanken om at løbe med tanken om din hånd dernede, der sad fast på forhjulet, da løbet kørte ja det skete fra tid til anden med nogle mennesker ude der disse Shimano Dura-Ace 7901s, så de faktisk passer perfekt til den gruppe og godt, de er indekseret, så der ikke fumles rundt i håb om, at du vil. Du er hurtigt i det rigtige gear Du er i det rigtige gear med præcise sædebåndsbolte Det skal være kampagne gul, ikke vigtig - for at beskytte lakken n Jeg beskytter Jeg har et par små gummidoughnuts på det indre bageste bremsekabel her på det øverste rør, bare for at forhindre det i at sprænge og fjerne malingen, der plejede at være et så almindeligt problem på cykler , højre, hvad med mine målinger så toppen af ​​sadlen? til midten af ​​bundbeslaget, det er ni og halvfjerds punkt fem centimeter sadelspids til midten af ​​styret ni og halvtreds point fem centimeter husk at en af ​​disse cykler handler om lang rækkevidde, hvad med det hvide? Jeg har aldrig gjort det indtil det tidspunkt. Jeg var lidt nervøs, jeg kæmpede lidt, det er sådan, ni point syv ni kilo, som sandsynligvis handlede om de rigtige fire motorcykler dengang, sandsynligvis endnu lettere, fordi du tænker på at bruge det. Husk, det har moderne komponenter i nogle tilfælde selvfølgelig sadlen, der vejer meget, ligesom sadelpinden, disse kalibre og disse pedaler, de vejer meget i forhold til moderne komponenter, og hvad med det øjeblik, du lægger dem alle på, der har ventet frit løb? Kontroller, at du virkelig vil lide nogle få af dig. Jeg håber, du nød at se på min Eddy Merckx Corsa med det meste af cyklen, der blev bygget med lidenskab og nogle gamle reservedele, der lå der hjemme, men jeg synes stadig, det er en absolut skønhed en cykel og det giver mig altid et smil, når jeg ser på det, og også når jeg kører på det, og jeg håber du kunne lide det.



Husk at lide denne artikel og del den med dine venner, giv den store tommelfinger og glem ikke at besøge gcn-butikken i Top Globalcycling Network stille og nu til endnu en god artikel denne gang Corsa Corsa, der var en cykelbutik i Japan hvor jeg gik for at tjekke ud, og da jeg viste ejeren af ​​denne cykel, var han meget glad for, at jeg elskede det, bare klik her nedenfor

Cykler Eddy Merckx stadig?

Han betragtes næsten universelt som den største og mest succesrige rytter i historien omcykling. Imidlertid,Merckxblev fanget i tre separate dopinghændelser i løbet af sin karriere. SidenMerckx'spensionering fra sporten den 18. maj 1978, har han været aktiv icyklingverden.

Eddy Merckx, bredt betragtet som den største cyklist gennem tidene. Han vandt alt. Hans sejre inkluderer sprints, tidsforsøg, topmødet, en uovertruffen 11 store ture, alle fem monumenter, tre verdensmesterskaber, stort set alle større en-dags løb og fejrende sejre på banen.



Jeg vandt derimod en lodtrækning en gang, og jeg har også mit 50 meter svømmermærke. Og mens jeg kan cykle, er der en ting, jeg ikke kan køre næsten lige så godt som Eddy sagde, jeg er ikke engang den hurtigste i min familie. Listen over Merckx-præstationer slutter dog ikke der.

I 1972 satte han timesrekorden. En vidunderlig simpel udfordring. Hvor langt kan en person rejse rundt i en velodrome? Time? Jeg mener, det var Eddy Merckx, så han satte selvfølgelig en ny verdensrekord 49 kilometer 431 meter.

Hvad der gør Merckx-posten endnu mere imponerende, er imidlertid, at den gjorde den på denne, brugt omkring rør, stål, rammer med dropstænger og uden nogen pilfunktioner at tale om. Det er en brugerdefineret ma de Colnago designet af Ernesto Colnago selv. Og i 72 var dette innovativt.

Det tog 200 timer at lave, og den vejede kun 5,75 kg. Jeg mener, det er fantastisk, men siden 72 har det været fremskridt inden for teknologi og udstyr, der er uoverstigelig, så meget, at Victor Campenaerts-rekorden i 2019 er 55 kilometer og 89 meter.

Du får mig til at tænke, når jeg bruger den nyeste og bedste aero-teknologi, sportsvidenskab, dygtige trænere, nyeste genopretningsmetoder og træning, kunne, slå et genetisk ikke-iøjnefaldende individ, (hoster), mig, den største nogensinde, Merckx? Prøv timesekorden og se om jeg kan slå Eddy Merckx. Mens udsigten til at gå i cirkler så hurtigt som du kan i en time er djævelsk let, når du først har brudt det, vil en fyr som mig gå 49 og en halv mil om en time, jeg har brug for det hele Hjælp jeg kan få. Så min logik er at identificere udfordringen og derefter identificere de udfordringer, den indeholder, og omgive mig med eksperterne og de bedste mennesker og udstyr, der er muligt for at overvinde disse udfordringer - jeg har brug for en træner, en blomstrende god fyr.

Jeg besluttede at kontakte Neal Henderson. For dem af jer, der ikke ved det, er han en sportsforsker og træner i verdensklasse for professionelle atleter. Neal er leder af Sufferfest Sports Science Division og grundlægger af Apex Coaching and Consulting i Boulder, Colorado.

Og tilfældigvis træner han også en fyr ved navn Rohan Dennis. Seriøst coachede han Rohan Dennis og Bradley Wiggins, to timers rekordsucces. Neal foreslog også at rekruttere ekspertisen fra sin assistenttræner Mac Cassin, som som fysiolog kunne give uvurderlig indsigt i, hvordan jeg bedst kan tilpasse min fysiologi til at gå i cirkler i en time.

Før vi gik videre, bad Neal mig om at udføre en konditionstest. Dette var for at se, hvor jeg er i øjeblikket med hensyn til fitness, men også for at se, om der er en realistisk chance for at udfordre det tællbare. (Techno upbeat music) Testen er Sufferfest 4DP Full Frontal.

Dette er en meget mere omfattende og sofistikeret test og en standard 20 minutters FTP-kugler på væggen. Og du husker måske, at Lloyd faktisk gjorde den samme test, da han gjorde, hvor fit han kunne få, i 4-timers uge Mac-serien, meget mere om min fysiologi, det inkluderer et par af vores syv sekunders maksimale sprints, efterfulgt af en fem minut maks. indsats, fem minutters pause, derefter ud til en 20 minutters fuld gas FTP-indsats med en lækker et minut maks. indsats til dessert. Velsmagende velsmagende.

cykelmåler

Årsagen til dette er at finde ud af mine anaerobe, neuromuskulære, maksimale aerobe, mine funktionelle tærskelkræfter. Og med disse oplysninger kan Neal og Mac vurdere, om jeg har det, der kræves, og også justere min træning. Derudover skal den maksimale anstrengelse på maksimalt fem minutter, som kommer kun fem minutter før 20 minutters anstrengelse, tømme mine ben anaerobt, hvilket giver en meget mere realistisk FTP-værdi. (Techno optimistisk musik) Det er 20 minutter, det bliver svært nu, så disse fem er hårde, så ingen sprints. (Techno optimistisk musik) Det var forfærdeligt.

Jeg føler mig meget yngre. (Techno upbeat music) Jeg er så glad for, at dette er forbi. Jeg skruede op i minutens anstrengelse i slutningen, min pedal kom ud, det skiftede flåde.

Jeg var for hård. Så sørg for at Neal ved det, for jeg har ikke lyst til at lave hele testen igen lige nu. Men Neal vil se på resultaterne, og så vil han bruge det til at bestemme, hvordan vi indstiller præstationer og træning for fremtiden.

Så jeg ringer til ham senere. Det er forbandet hårdt. Nu, hvis du har nydt mine indskud i Bank of Pain Faces, bedes du give denne artikel, tommelfinger op, mine resultater til testen var som følger.

Så min sprint var elendig, 760 watt fem sekunders strøm, men sandheden er: 'Jeg har ikke sprintet hele året, så det kan slags forventes. Min præstation på fem minutter var bedre, det var 376, selvom det er mindre, end jeg havde forventet på vejen, men det er som en normal turbo-træner som forventet. Mine 20 minutter var fine, og min styrke på et minut blev ødelagt, fordi jeg som du tilfældigvis lige så undskyldte.

Nå med alt dette klassificerer resultaterne mig som en chaser, hvilket interessant nok er min, Rohan Dennis og Bradley Wiggins var chasere. Måske er der stadig håb, men jeg vil snakke med Neal og Mac nu og se, hvad de kan sige fra disse resultater såvel som mine tidligere træningsfiler fra de sidste par år. Mac, Neal, dejligt at se jer begge.

Tak for artikelopkaldet med mig. Så jeg lavede min 4DP-test. Giv mig de gode nyheder og de dårlige nyheder. (begge griner) Hvad betyder det? - Da vi ønskede at se, hvor du er, fordi vi naturligvis ved med vores rekord, var målet at få din magt, dybest set så høj som den kan gå.

Den træning, du vil gøre for dette, afhænger virkelig af, hvor dit udgangspunkt er, og det er den gode ting ved at starte med denne bredere profil. - Noget vi ikke har bemærket, når vi kigger igennem værdier, er kadence. Så hvis du tænker på timesekorden og hvad der sker på banen, vil du være på en fast gearcykel, og der skiftes ikke.

Der er ingen friløb, og så kadence er faktisk en temmelig kritisk faktor. I din neuromuskulære peak performance overskred du en hestekræfter, så du lavede 760 watt, hvad du ved, en hestekræfter er 746, så godt for dig. Din gennemsnitlige kadence i fire og fem sekunder.

Anstrengelsen var 105 o / m, hvilket er fint. Ikke superhurtigt, du skal holde gennemsnittet temmelig tæt på det i hele timen, så i stedet for at gøre det i fem sekunder i 3600 sekunder ad gangen, ved du lidt mindre, ja, mindre end en halv time. Så tænk på de fleste menneskers sprintkraft, du ved, peak power er mellem 100 og 130 RPM, så nu er du på den nedre side af kadensen.

frisk barberede ben

Så vi har bestemt noget arbejde at gøre for at få strøm med en lidt højere kadence end dig og din anaerobe kapacitet i sidste øjeblik eller deromkring eller de 47 sekunder af det, du gennemsnitede 87 RPM, så lidt tilbage ved du, at du løber her ind i vintermånederne og så vil vi gøre en god del af dig i løbet af ugen, træne fra mandag til fredag, lidt mere indendørs på kickeren og denne form for specifik indsats på TT-cyklen i denne position. Og til sammenligning kan din lydstyrke være lidt lavere i løbet af ugen, men vi vil udrulle nogle to-dages sessioner til dig, som også, du ved, vil give nogle potentielle tilpasninger, som vi kan drage fordel af, og hvordan vi spiller dem ud og implementere dem, og så bliver weekenderne lidt længere generelt, du ved, at du ikke laver seks eller otte timers kørsel, nej. Bare rolig, ikke episk, men du vil tage nogle længere ture, og vi får dig til at komme ud med den gruppe, der udfører den kædebande, du har på lørdage, ikke hver uge, men det vil være en del af tingene.

Lad os se, vi sagde lidt om styrke, hvad med yoga og mental træning? ? Har du fordybet dig i disse områder med nogen specificitet eller bare på en eller anden måde med din træning tidligere? - Nej slet ikke. Jeg lavede bare lidt yoga og fordoblede mig igen, da jeg følte mig lidt stiv. Men jeg er, ja, bare for at strække og sådan noget.

Men ja, jeg er åben for det, jeg har lyst til, at jeg har brug for lidt strækning, især når jeg laver denne stilling for en hel del - Det er dejligt at kigge og holde en meget flot luftposition på en træner i tre sekunder kan , men når du først har gjort dette i en hel time med stabilitetskomprimeringen, skal ponentof faktisk køre uden for konsollen. En helt anden opgave. - Nå, hvis vi ser omkring 12 uger, er vi lidt over 5000 timer væk fra dit times lange forsøg, lidt tid til at arbejde, men ikke meget tid at spilde.

Så vi ser virkelig frem til at tage dig til en scene, når du kan slå den store Eddy. - Sejt, ikke. Så jeg tror, ​​jeg kommer i kontakt med jer i næste uge. - Ja. - Vi fortsætter med at træne herfra.

Ret. Tak gutter. Vi ses senere.

Tag en god snak med jer. Så den gode nyhed er, at Neal og Machave lavede matematik, og baseret på mine resultater regner de med, at når jeg bliver bedre, mere aerodynamisk og mere fleksibel, så jeg kan få mest muligt ud af den TT-position med en højere kadence, er det en chance jeg kan gøre dette. Nu siger de også, at Merckx anslog, at det gennemsnit var omkring 400 watt, hvilket i sig selv er bemærkelsesværdigt, men endnu mere bemærkelsesværdigt, når man tænker på, at det gjorde det i højden, hvilket gjorde det meget vanskeligere.

Jeg kommer ikke til at være høj, men Mac og Neal har beregnet, at hvis jeg bliver aerodynamisk tilstrækkelig, skal jeg gennemsnitligt ramme 310 watt, det lyder meget for dig, men stol på mig, det er meget for mig. At lave disse indledende tests og chatte med Neal og Mac fremhævede bjerget, der ligger foran mig. Selv med den bedste hjælp i verden er dette sandsynligvis den hårdeste fysiske anstrengelse, jeg nogensinde har foretaget.

Så det første skridt herfra er at holde træning og vænne sig til at køre en højere kadence og sætte strømmen i en aerodynamisk TT-position. Jeg vil også lave nogle piletests for at finde min position optimeret, så min trækkoefficient kan være så lav som muligt, fordi det vil være meget vigtigt, min træning vil være en blanding af udendørs og indendørs i fremtiden og gennem Neal og Mac har lidet fest Integrer venligst deres træning i min træning, hvilket er ideelt for mig, fordi jeg, som mange af jer, arbejder ni til fem om ugen og har brug for at være tidseffektiv, så indendørs træning er ideel til dette, fordi mit job, tro det eller ej hovedsageligt udført på kontoret, i GCN Megabase HQ, det er esQ officielle navn. Bare i mit smertehulrum lige nu og bogstaveligt talt meget tid her.

Og hvis du vil følge min træningsplan, kan du gøre det, men jeg gør en hel del op til 16 timer om ugen, og jeg sætter pris på, at ikke alle vil investere så meget tid. Men rolig, uanset hvor meget tid du vil investere, kan du stadig gøre din egen Hour of Power-udfordring. Bare gå til Passion Festival og lav 4DP Full Frontal Test.

Og sæt dig selv et mål, det kan være hvad som helst bare for at forbedre din FTP, måske en bestemt tidsprøve eller race, eller måske vil du bare lave en PB på et bestemt forum. Under alle omstændigheder skal du bare gøre det og deltage og bruge # SuffHourofPower. Der er også en rigtig god 10-ugers tidsforberedelsesplan, der også er integreret i Passion Festival.

Og den store ting ved Passion Festival er, at det er skræddersyet til din individuelle præstationsprofil. Det er ikke kun en fitness test. For at sætte dette i perspektiv betyder det, at hvis jeg havde taget en standard FTP-test og oprettet en plan baseret på den, så som vi fandt i denne artikel, er min sprintevne langt under gennemsnittet. (ler blidt) Det betyder, at på en standard FTP-test ville de sprintintervaller og neuromuskulære intervaller, som jeg ville indstille, være alt for vanskelige for mig at gennemføre.

Kun om morgenen, når du træner. Jeg er under illusioner, tro mig, når jeg siger, hvor vanskelig en udfordring de siger er i den. Hvor svært det vil være for mig Hver person, jeg har talt med, starter en times optagelse, før de alle siger det samme.

Gør det ikke. Det lyder vildt, selv Eddy blev såret. Han troede, at han havde taget tre år af sit liv.

Latterligt, men du ved, jeg er nervøs, men intet, der er værd at opnå, er let, og jeg vil gøre mit bedste. Jeg springer over det, jeg fortsætter med min træning og får lidt flere pile, min yndlings ting at gøre. I mellemtiden, hvis du vil holde styr på mine fremskridt og alle mine træningsprogrammer, inklusive det styrke- og yogaarbejde, jeg skal udføre, være fleksible, bliver det sendt på min Strava, og der vil også være opdateringer på Instagram.

Så der er links til dem i beskrivelsen nedenfor. Vi foretager også ugentlige vlogopdateringer på GCN Show do. Så abonner, ring klokken.

push up udfordring

Vi ses forhåbentlig snart. Ønsk mig lykke, jeg har brug for det. Farvel.

Hvor mange gange har Eddy Merckx vundet Tour de France?

Som du ved, elsker vi vores statistikker her på GCN. Da det er juli og Tour de France-tid, har vi samlet en hel række fascinerende Tour de France-statistikker, som du kan absorbere og nyde - ja, i form af et Tour de France Stat Attack, når det kommer til scenen vinder den store Eddy Merckx, der topper sit navn med imponerende 34, hvilket naturligvis hjalp ham til fem samlede sejre i løbet på vej, og britten Mark Cavendish er godt på vej til at nå dette mål. Han har nu 30 etapesejre i hele sin karriere.

Kan han slå Merckx-rekorden? Nu hvor han kun er 32 år i øjeblikket, ville det ikke overses, at han omskriver pladebøgerne i løbet af de næste par år. - Det er værd at bemærke, Dan, at Cavactually siden har haft rekorden for antallet af veje vinder Eddie's TT-sejre inkluderet i balancen. - Åh okay. - Nu går rekordantallet af sejre i den grønne trikekonkurrence til den tyske chauffør Erik Zabel, der opnåede seks sejre i træk mellem 1996 og 2000, hvor de overhalede Seans tidligere rekord Kelly fra Irland i en alder af fire - Det er rigtigt.

Der er dog en chauffør i den nuværende professionelle Peoton, der har en meget god chance for at nå denne rekord og måske endda overgå den på vej tilbage i 2012. Bjergkonkurrencen har eksisteret siden 1937 som en officiel Tour de France-klassifikation, som en incitament til den bedste klatrer i løbet. Nu er rekordindehaveren i denne klassifikation den lidt kontroversielle franske husmorskat, Richard Virusque.

Nu har han indrømmet, at han havde brugt præstationsfremmende stoffer gennem sin karriere, men stadig vandt denne konkurrence ikke mindre end syv gange - Hmm. Federico Bahamontes fra Spanien og Lucien Van Impe fra Belgien slog hver sin føring, som begge vandt seks sejre hver. Faktisk er ingen af ​​den nuværende generation af professionelle nogen steder i nærheden af ​​det.

Og faktisk er det kun Rafal Majka, der vandt det to gange i 2014 og 2016, fra den yngste række professionelle. Ikke overraskende er føreren, der har tilbragt de fleste dage i Maillot Jaune, den gule trøje, legenden om, at Eddie Merckx er. Det samlede antal er 96 dage - whoa.

Virkelig? - I gult - Dette er virkelig utroligt. Over tre måneder i træk - Ja - Nå, hvis du vil have en ny rekord, er rekorden for de forskellige gule trøjer inden for en enkelt Tour de France otte. Men det skete to gange, både i 1958 og i 1987.

Men vi skal også nævne en Fabian Cancellara. Han havde den gule trøje på i 29 dage. Og det er rekord for nogen, der aldrig har vundet Tour de France, rekordbøgerne, rekorden for flest samlede sejre i Tour de France er fem.

Og det holdes af fire individuelle chauffører. Disse er Jacques Anquetil, Eddy Merckx, Bernard Hinault og også Miguel Indurain. - Faktisk, men Lance Armstrong vandt utrolige syv Tours de France i træk.

Selvom hans navn med rette blev fjernet fra rekordbøgerne af arrangørerne, deles rekorden for de fleste starter eller optrædener i Tour de France af tre kørere. George Hincapie, Jens Voigt og Stuart O'Grady. Alle med 17 starter hver også et punkt i deres karriere - det gjorde de - og mærket, de passerede, var Joop Zoetemelk, han startede 16 Tours de France og afsluttede dem alle, hvilket gav ham en rekord på 100 procent i sin karriere.

Og utroligt, at han endte på top 10 ved 12 af disse lejligheder. - Og han vandt i 1980. - Wow. - Gå, Joop. - Rekorden for den ældste chauffør, der nogensinde har deltaget i La Grande Boucle Has. går til Henri Paret.

Han var 50 år gammel, da han konkurrerede i Raceback i 1904 for 113 år siden - Wow. Prisen for den ældste rytter, der nogensinde har vundet Tour de France, skulle gå tilbage til 1922, da Firmin Lambot, der vandt Touren, var 36 år og fire måneder gammel. Phew undskyld, det begyndte lige at regne derude.

Nå, den hurtigste vejtrin gennem tidene i Tour de France, som blev afholdt i 1999 fra Laval til Blois over en afstand på 190,4 kilometer. Ingen andre, alt okay? Som Mario Cipollini.

Hans gennemsnitlige hastighed dengang var 50,4 kilometer i timen - Wow, det er hurtigt. Men den individuelle tid til posten er endnu hurtigere.

Det blev afholdt i lang tid af amerikaneren Greg LeMond, der vandt den sidste etape af Tour de France 1989, en individuel tidsforsøg på 15 kilometer med en utrolig gennemsnitshastighed på 54.545 kilometer i timen. Det var nok for ham at vinde i år med knap otte sekunder, før Laurent Fignon for nylig blev overskygget af den australske Rohan Dennis. I 2015 vandt han løbets første individuelle tidsforsøg.

En 14,5 kilometer tidsforsøg med en gennemsnitshastighed på 55.466 kilometer i timen. - Det kan du ikke sige

Det er hurtigt. Men det er den ubestridte tungvægt af den høje hastighed ved Tour de France. I 2013 var det et holdtidsforsøg i Nice, der vandt Orica GreenEdge.

Din hastighed, 57,8 kilometer i timen. Jeg mener, det er svært nok til at få den hastighed, endsige holde den! Jeg har brug for et stykke skinke. - Nu er Frankrig det land med flest samlede gevinster, som du sikkert kan forestille dig.

Fra 2017 har de 36 samlede sejre i Tour de France, dobbelt så højt som landet på andenpladsen, Belgien, som ligger på 18. Højre. Lige nu, Dan, mener jeg, begge lande har haft en bemærkelsesværdig lang tørke mellem de seneste Tour de France-sejre.

Lad os endda gå tilbage til 1985 for at se den sidste franskmand, der står på podiet. Og ved denne særlige lejlighed var det ingen ringere end Bernard Hinault. Og så for belgierne skal du gå endnu længere tilbage til 1976, da Lucien Van Impe stod på podiet udsmykket med gult - de tidlige udgaver af Tour de France var uden tvivl meget hårdere end dagens ture, og for den sags skyld har jeg en statistik for dig, okay? Der var 67 startere i 1919-udgaven af ​​Touren, men kun 10 ryttere sluttede faktisk denne udgave af Touren.

Kun 14,9% faktisk - Ja, derimod kom rekorden i 2016, da 174 finishere kom ud af de indledende 198 startere. Det er en procentdel på 87,8 - ja.

Vi håber, du har haft denne tour de. nød Frankrigs statistik. Og for mere Tour de France-indhold og generelt cyklerelateret indhold, hvad med at klikke på kloden for at abonnere på GCN.

Det er helt gratis - ja. Nu et par flere artikler, som du muligvis kan se med det samme. Nedenfor er de 10 bedste regler i Tour de France.

Og hernede har Matt og jeg en Tour de France-kendsgerning.

kredsløbstræning for cyklister

Hvad er Eddy Merckx værd?

Eddy Merckxnetværdi:Eddy Merckxer en belgisk tidligere professionel landevejs- og banecykelracer, der har et netværdipå 20 millioner dollars.

Er Eddy Merckx flamsk?

Meenzel-Kiezegem er iFlamskdel af Bruxelles;Merckxvoksede op i en fransktalende del. Hans navn erFlamsk, men han er fuldstændig tosproget.17. 2010.

Har nogen vundet alle 4 trøjer i Tour de France?

Eddy Merkx var den første belgier, der vandtTour de Francesiden Sylv? re Maes i 1939. Merckx blev en nationalhelt. HanvandtdetTour fireflere gange: i 1970, 1971, 1972 og 1974, svarende til Jacques Anquetil. Merckx holder stadig optegnelsernetilscenevinder(34) og antal dage i Yellow Jersey (96).

Hvem er tidenes største cyklist?

Kort sagt, Eddy Merckx ertidenes største cyklist. Manden med tilnavnet Cannibal dominerede professionelcyklingsom ingen andre og vandt hvert vigtigt løb, der er at vinde.

Hvem er den mest succesrige cyklist nogensinde?

Kort sagt, Eddy Merckx ertidenes største cyklist. Manden med tilnavnet Cannibal dominerede professionelcyklingsom ingen andre og vandt hvert vigtigt løb, der er at vinde.

Hvem får gul trøje i Tour de France?

Detgul trøje, eller maillot jaune, bæres af den rytter, der fører den generelle klassifikation (GC). Det vil sige den konkurrent, der har den laveste samlede tid inden starten af ​​denne etape. Manden iførtgul trøjeved afslutningen af ​​den sidste fase betragtes som vinderen afTour de France.

Har nogen vundet tre Grand Tours?

Ingen cyklisthar vundet alle tre Grand Toursi samme kalenderår, men Eddy Merckx, Bernard Hinault og Chris Froome har detvandt alle trei rækkefølge (således holderalletitler på samme tid); de eneste andre cyklister, der vinderalle tre Grand Tourspå et eller andet tidspunkt i deres karriere er Jacques Anquetil, Felice Gimondi,

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Racercykelulykke - finde løsninger

Hvad gør jeg, hvis jeg styrtede ned på min cykel? Hvis du befinder dig i en livstruende situation, skal du ringe til 911. Find et sikkert område. Gå ikke i panik. Tjek din krop. Tjek dit hoved. Cykel-køretøj nedbrud. Tjek din cykel. Når du er hjemme sikker. Tag dig tid til at helbrede.

Kvindernes cykelløb crash - hvordan man beslutter

Fandt de kvinden, der forårsagede Tour de France-styrtet? Efter at have appelleret til vidner er personen identificeret, fundet og er nu i politiets varetægt i Landerneau, ifølge RTL. Ifølge Reuters afgav hun sig. Den 30-årige franske kvinde er anklaget for ufrivilligt at have forvoldt skade og står over for en bøde på 1.500 euro. 30. 2021.

Geraint thomas crash - handlingsorienterede løsninger

Hvad fik Geraint Thomas til at gå ned? Geraint Thomas gik glip af sin første sejr i næsten tre år, da han gled og styrtede ned med mindre end 50 meter tilbage i 4. etape i Tour de Romandie. Thomas sagde, at det i sidste ende var at skifte gear midt i sprinten, der fik ham til at gå ned.2 2021.

Cykelbilulykke - handlingsorienterede løsninger

Hvad sker der, når en cykel rammer en bil? En ulykke med en cykel kan medføre intensiv beskadigelse af din bils lakering samt skader på kroppen ved buler i køretøjets krop. Ofte koster skaderne langt mere end den gennemsnitlige cyklist kan betale ud af lommen. En cyklists bilforsikring dækker ikke skaderne på dit køretøj.

Concorde Crash Ofers Photos - Sådan løses

Hvem døde ofre for Concorde-nedbrud? Dele af Concorde faldt direkte på den del af hotellet og dræbte de to polske studerende, Eva Lipinska og Paulina Sypko, og kammerpiger Kenza Rachid og Devranee Chundunsing.

Formel 1 alonso crash - hvordan løser du det?

Hvad skete der med Alonso-ulykken? Bare fire dage efter en cykelulykke på vej, der efterlod Alpine F1-chauffør Fernando Alonso på hospital, er spanieren udskrevet for at fortsætte sin bedring derhjemme, har hans hold afsløret. Det blev senere afsløret, at han blev opereret for en brud i kæben, hvorefter han forblev på hospitalet til observation.