Vigtigste > De Bedste Svar > Udholdenhedscykelløb - praktiske løsninger

Udholdenhedscykelløb - praktiske løsninger

Hvad er forskellen mellem en racercykel og en udholdenhedscykel?

Ibrede streger, denforskelle mellem en racercykelogudholdenhedscykeler i retning af geometri, komfort, frigang, bremsning og gearing.Racercykler, ligesom Vantage Comp 1.0 får lidt af en dårlig wrap som trækende eller hurtig håndtering, hvilket er fantastisk, når du kaster dig efter positioni et løb.2. 2019.



Hej gutter !! Dette er Peter of Bikes and Life. I dag vil vi i stedet for at gennemgå en bestemt cykel se på forskellene mellem to forskellige rammegeometrier for at give dig de oplysninger, der hjælper dig med at købe din næste cykel. Så på min højre side har vi en aero-cykel, den kæmpestore Giant-aero-cykel, som er drevet, og til min venstre har vi BMC GF 01, som er en udholdenhedscykel.

Disse to cykler repræsenterer modsatte ender af spektret af vejgeometri. Så drevet her er meget aggressivt, let og designet til at være så hurtigt som muligt. Du ved, med mange kompromiser for komfort og afslapning.

Til venstre har BMC Grand Fondo Endurance Geometry, og denne cykel er sat i en mere afslappet position, det handler om komfort, overholdelse, ridning hele dagen osv. Du kan stadig gå rigtig hurtigt med en sådan cykel, men du skal arbejde lidt hårdere, fordi du køber mere komfort end speedometre. Lad os nu tage et detaljeret kig på forskellene mellem din aero roadcykel og din udholdenhedscykel.



Den største forskel mellem en aerobike og en udholdenhedscykel er i geometri, som er den samme kropspositionsoversættelse, hvilket betyder, hvordan cyklen justeres? Afhængigt af om de forventer, at du går super hurtigt eller forventer, at du går i et mere moderat tempo, og så vil det til sidst være kompatibelt. Lad os se på de to forskellige cykler, og hvordan de sammenligner hvert af disse punkter. Så for det første viser geometrien og kropspositionen på fremdrivningssystemet, at hovedrøret er kortere sammenlignet med BMC's hovedrør, og det skyldes, at det gør din styreposition lavere, hvilket bringer dine skuldre fremad og dit hoved ned. så de set forfra danner en mindre form for vinden.

Så det handler om aerodynamik, når du sidder i en mere lodret position, har du en meget stærkere form, der skaber vindmodstand, og du har færre strømlinjer. På en eller anden måde kender du formen på din krop, men så igen, mindre vægt på dine hænder, du ved lidt mindre belastning på dine skuldre og lænd, og du behøver ikke at vippe nakken så meget op for at se sammenlignet til når du er i flyvepositionen, ved du, at du bestemt er mere om cyklen, kom på, din hals er sådan, og du prøver at kombinere hele din krop og hoved til en strømlinet slags kuglerystelse, bortset fra kropsposition, en anden ting, de gør med aero- og udholdenhedscykler, de ændrer den måde, hvorpå håndteringen er indstillet på aero-cykler, fordi dette mere er en racermaskine, du får mere aggressiv hurtig styring, så skift det t Faktisk a vinkler af gaffelen, riven og de bringer den lidt tilbage for at have en stejlere gaffelbremsevinkel. Hvad dette gør, er bare for at give dig mulighed for at dreje hurtigere, så du kan tilpasse dig racersituationer på en udholdenhedscykel, du har mere rive til havnen, kendt som en afslappet hovedrørvinkel, som giver dig mulighed for at få en bredere drejningsradius for en mere stabil, behagelig følelse af hastighed og at sige, at du måske ikke er behagelig på en aero-cykel, men det kræver lidt mere fin kontrol i forhold til den tilgivende håndtering af en udholdenhedscykel.

En af de mere subtile forskelle mellem en aerobike og den ene er Endurance-cykel, at oversættelsen på en aero-cykel er en 53-39 kombination foran til kædehjulet, og en 53-tand gearkasse er massiv. Det er den slags ting, du ville gøre, hvis din pro racer er god, hvis du kører generelt, fordi det giver dig mulighed for at få en hurtigere tophastighed, end du snurrer på dine fødder for udholdenhed, end hvis du havde et kompakt gadegruppesæt, og det vil være som en 52-34 i kæderingen foran, så forskellen på tre tænder alene heroppe er en utrolig forskel og sænker dit gearområde, hvilket generelt gør det lettere at klatre op ad bakker, du kender. Du skal dreje dine fødder hurtigere uden at skubbe en tungt hjerte. Sidst men ikke mindst er cyklens modstandsdygtighed, og det er den følelse, du får, når du kører, den er hård men hurtig eller er den behagelig og afslappet.

drejecykel



Når du designer en cykel, skal du veje mellem disse to forskellige veje, og der tilføjes mere og mere teknologi, der giver dig mulighed for at opnå stivhedsoverensstemmelse, der fører til ydeevne, men i sidste ende adskiller disse to hjul sig meget i overensstemmelse med den flyvevej, som fremdrivningen har en meget stivere ramme, som fører til en bedre overførsel af kraft fra din benkraft og armkraft til din w En krop, der overfører strøm gennem drivlinjen og ind i hjulene, hvilket gør dig hurtig - alt her er skræddersyet til det, hver en Brug af gram muskelkraft så effektivt som muligt, og der er et betydeligt antal kompromiser i din komfort, ligesom aero-positionen er designet til at minimere vindens indvirkning på dig, alt på en udholdenhedscykel er designet til at give dig en afbalanceret At tilbyde et forhold mellem ydeevne og komfort, så du har et længere sæderør r, der også er smallere, så det kan bøje frem og tilbage for at absorbere de stød, der knækker i e ramme her Du har knæk i rammen og formændringer og krydsninger, og lyserøde og endda drejepunkter bliver mere og mere en del af racercykel Design til Tune That Slack Nu er der forskellige måder, hvorpå rørene er formet for at få stivhed og ydeevne dig få, men jeg kan fortælle dig, at det er super behageligt at køre en faldende aggressiv cykel og hele dagen, så de begge har deres forskellige kvaliteter, og det er derfor, det virkelig kommer ned på, hvordan du har det, når du cykler, hvad er tingene du forsøger at opnå, og alle er min butik, vi har interne bitteknikere, der kan guide dig gennem hele processen med at justere hver lille del fra din sædehøjde til din stængellængde, styret du kan vælge, og disse mikrojusteringer mindre, de k kan måske gøre en verden af ​​forskel, der adskiller dig fra dig, du ved, jeg har cyklen, og jeg er ikke sådan? behagelig - åh min gud, selvom det er fantastisk, så kom forbi vores cykler og livsbutik for at finde ud af mere om de forskellige cykler, vi har at tilbyde for at se vores enorme turartikel her. Hvis du gerne vil vide mere om, hvordan du kører mere behageligt uanset din landevejscykel, kan du se en artikel deo fra en kanal kaldet gcn, hvordan tocykel og komfort, en af ​​mine foretrukne kanaler på tværs af YouTube, så klik deroppe for at se at. Selvfølgelig håber jeg, at du abonnerer på vores kanal for automatiske opdateringer, der hjælper dig med at træffe de rigtige cykelbeslutninger for dig, så klik her for at abonnere.

Hvad er det længste cykeldag på en dag?

Milano-Sanremo -

Det er klart, at vi er partiske, men cykling er bestemt en af ​​de mest spændende sportsgrene, der bruges til at forfølge sprintmålene, bjergdueller og hurtige skøre løb, det er til tider en vild sport, hvilket er en del af dens charme, og det er ikke som noget andet derude Der er et par væsentlige ting, men hvis du virkelig vil forstå racing, i dag skal vi gennemgå nogle detaljer, så du virkelig kan sætte pris på skønheden ved at cykle i al sin herlighed, det forklarer hvorfor racing udvikler sig på en bestemt måde - trækning kendt for at køre bag en anden rytter, når de bryder vinden i slipstream reducerer dybest set trækket på rytteren bag dem med 25 til 50 procent Kort sagt, at følge en anden cyklist sparer dig masser af energi, og det er hvorfor du gør det Se chauffører, der deler hjørner foran i løbet af et løb, og det er derfor, hold har så mange ri til at beskytte deres leder under et racercykelløb, det er dybest set en konstant kamp for at gemme sig for vinden og redde din energi mere end dine konkurrenter, så du kan bruge det, hvis du kan, har de brug for det meste af det, der normalt er i målet. Forskellige taktikker og teknikker bruges til at skjule dybt i pelotonet, at dit hold er i spidsen, så du kan sidde bag dem i et konstant tempo eller simpelthen nægte at komme frem og lade som om du er for træt, eller at du skal tage en lidt mere tid til at spise eller drikke er en almindelig taktik, der i det væsentlige forstår det enkle punkt, at ridning bag en anden rytter sparer meget energi; du vil hurtigt forstå en masse af de vanskeligheder ved cykling, som sprint ser i fjernsynet vildt ude og i det virkelige liv er der endnu mere uhyggelige chauffører overalt rigtig høje hastigheder giver megen prestige til målstregen berømmelse, og der er bare en meget grrr når du er derude, starter sprinten undertiden i god tid før målstregen op til 50 kilometer før målstregen, holdene begynder at organisere og placere sig godt i den sidste kilometer. Hver chauffør har et bestemt job, hvor han vil være foran.



Intet hold ønsker at starte for tidligt, da enhver indsats tæller, så alle prøver at vente så længe som muligt før de når fronten for at gøre så mange kørere som muligt friske til det. Målet er at holde tempoet på de sidste kilometer før målstregen bliver hurtigere og hurtigere, det er som stormende ulve i spidsen for pakningsteamet, hans chauffører går helt ud kl. 10. At være i top i 20 måske endda 30 sekunder, når de falder af og brænder en efter en, indtil deres sprinter er den eneste tilbage, når de starter til målstregen. Forhåbentlig timede holdet tiden perfekt, ikke for langt til målstregen, så her bliver det meget mere kompliceret tegning til fordel for føreren bagpå, vi gik over det, men i tværvind her kommer luften fra siden og chaufførerne bliver nødt til at blande, de kalder denne sæson og dybest set betyder det, at hvis du vil have ly, skal du sidde lidt bag føreren foran dig, men til siden, fordi vinden kommer fra siden så vejen er lige så bred, og det betyder, at hvis vejen er helt åben, søger måske 10 ryttere måske ly, men så er resten af ​​besætningen nødt til at lægge en enorm mængde kraft ellers vil de blive droppet eller de kan gå og ramme en ny linje bag tempoet, så de grundlæggende skal arbejde sammen for at holde trit, og når de er ude af lykke, og så bliver tingene svært meget hurtigt, derfor kommer argumentet i tagrenden med det næste gang du ser et løb opdelt for at fuldføre dele, ved du hvorfor th Målstregen er naturligvis, hvor vinderne vinder, men i starten af ​​løbet er der nøglepunkter, hvor rytterne er nødt til at tackle de fire forreste hjørner og alle slags vejrester overalt, der kan endda være en asfalteret strækning.

Dette er alle grunde til, at racere skal være foran for at undgå en ulykke og holde sig ude af mængden, som en stor lang snor, der er fanget bag på den i de vigtige øjeblikke, som ikke kun vil du halde langt bag gruppen, men du vil at få den piskesmæld eller yo-yo-effekten, hvor pelotonet udvides, og det betyder, at du er nødt til at bruge masser af energi for at komme tilbage og holde trit med dem i frontlinjerne, og derfor er løbet pludselig i midten starter i løbet eller et stadium, hvor hold kæmper mod hinanden for naturligt at være på toppen i de vigtigste øjeblikke. Dette er en færdighed for chaufførernes holdledere, der ved, hvor disse nøglepunkter kan gå tabt i løbet, hvorfor ældre, mere erfarne kørere bliver professionelle Cykling er så værdsat, selvom de ikke er fysisk ajour, eller race vinderen selvfølgelig tager det store præ er hjem, men der er andre priser e i cykeltrøjer tildeles ofte til ryttere af forskellige klassifikationer inden for løbet i en flerdagesfase løb, du bærer en trøje, hvis du fører en bestemt klassificering Tag Tour-defrance, for eksempel er der den prikkede trøje fra frontløberen, der er den grønne trøje til punkterne i sprintklassifikationen, der er den hvide trøje til den unge førerklassifikation og så er der den gule trøje, der adskiller lederen af ​​løbet i giro d'italia i fortiden. der var endda en trøje til den sidste samlede kører. vi må ikke glemme de nationale mestre. Dette er specielle trøjer givet til ryttere, der vinder deres respektive nationale mesterskabstitel, som altid er et endagsløb, som kun ryttere fra dette land har meget stolthed over, hvor de er sammen fra så at repræsentere deres land på højeste niveau, denne jersey iført er et privilegium, der er aldrig taget let på. Nu kan vi heller ikke glemme verdensmestertrøjen, som sandsynligvis er den mest prestigefyldte trøje i hele pelotonet, trøjen er altid hvid med regnbuebånd på brystet, at vinde verdensmesterskabet er nok sandsynligvis den mest prestigefyldte pris i alle cykling uden for en større tur i alle disse trøjer giver et meget farverigt pelotongiving løb adressater og fans noget at se på og tale om i de kommende år, måske har du allerede hørt udtrykket, for eksempel har den canadiske rytter michael woods først for nylig tilmeldt sig til. underskrevet teamisrael start nation som chris froommultiple tour de france vinder og stageraceras hans super domestique til næste sæson, hvilket ikke betyder, at Woodsy vil løbe rundt og Chris vasker tøjet i husets teamleder har brug for pålidelig hjælp, som de kan stole på med løb og i bjergene og vil være i stand til at forlade hjemme kee tage dem ud af vinden og støtte dem taktisk under løbet nogle gange for at dække bevægelser og modbevægelser, for eksempel skal Super Domestiques være en så god driver som deres teamleder , de behøver bare ikke at stræbe efter sejr i slutningen af ​​etappen. Håndterer presset om at være generel. En klassifikationsfører, som til tider kan være enorm, vil forbruge energi, hvor raceredirektører gemmer det, de bærer flasker mad med dem, de stopper endda på toilettet på et eller andet tidspunkt med deres førende gcm-moderatorer gode hjemmemarkeder, så vi ved en ting eller to om at blive F slap og det hårde arbejde alligevel er der ingen der jeg s ingen berømmelse med dette job, men hvis du gør det godt, vil du have en lang og værdsat karriere i pelotonet og i sportsbukserne med al denne seriøse racetale omkring Cycling International, og det er sportsforbundet. De skriver dybest set og overvåger alle de regler for løbet, der køres, og sørg for, at det bliver gjort korrekt.

En af deres regler er, at du ikke kan bære sokker, der kommer længere end midten af ​​din kalv. Når du løber, er der en grund til nogle regler, men der er også grunde, der bedst overlades til fantasien, men det understreger bare, at du ikke behøver at forstå nogle af de komplicerede ting ved at cykle for at nyde at cykle. Den berygtede tidsskæring nu Når du falder ud i et løb, kan du ikke bare trav med og samle dit efterbehandlingsmetal i hvert løb, der er tidsskæring og løb på scenen.

Det er meget vigtigt at forstå, at det ofte er mellem 10 og 25 af tiden Vinderens tid er udløbet, så der er en lille buffer, der normalt svarer til omkring 25 til 50 minutters ekstra tid, efter at løbsvinderen slutter uden for dette buffer, hvis du løber tør for tid på store ture, får den sidste gruppe den store bjergetappe så meget opmærksomhed nogle gange er de tungere kørere og sprinterne nødt til at blive forbløffet. Det er lige så hårdt som lederne at komme til målstregen inden for den tid, ellers vil de være ude af løbet og ikke være i stand til at deltage i sprints senere i etapeløbet. Nu er vi nødt til at tale om løbere, løbere er den lille gruppe ryttere, der flygter i starten af ​​løbet og fører det meste af dagen, før de nogle gange fejes af den jagende tropp mod målstregen af ​​forskellige årsager, men de fleste tidskørsler og hold kigger efter reklame ved at komme ud af frontlinjerne og få tv-tid, mens kameraerne ruller, og resten af ​​pelotonet i baggrunden hjælper også med at få en løbsk front foran løbet i et stykke tid, så holdene kan kontrollere løbet.

Angreb afskrækkes normalt, mens en afviklingsgruppe er foran. Hold går normalt foran, men træk ikke bremserne for tidligt. Ingen ønsker også at angribe og derefter i ingenmandsland midt i pausen og i pelotonet, fordi det virkelig bare er spild af energi, og selvfølgelig bliver breaka måder undertiden ikke fanget på linjen, og de tager det til målet for en stor sejr fra en person, der normalt ikke forventede at vinde på dagene, så vi er nødt til at tale lidt godt om de uskrevne regler i cykelpelotonet, lad os sige teknisk ting, der bryder de regler, vi tidligere har hørt om de sokker, der er bizart, men de er i regelbogen, men så er der en række ting, vi vender det blinde øje for under omstændighederne, når disse ting teknisk set er forbudt at trække bagsiden af ​​en personbil, men når du har en ulykke eller har dårlig mekanik det er ret retfærdigt og betragtes som okay af hele gruppen håndhæve reglerne, når det er nødvendigt, men den mest erfarne rytter i peloton eller gruppe til den uofficielle stemme i pelotonet, hvis der er et problem, denne rytter stopper undertiden et løb for at sikre, at alle bliver behandlet, og okay andre hold vil også nogle gange hjælpe ryttere, der får problemer, enten ved at give dem en ekstra flaske eller hoppe tilbage i gruppen, hvis de er så indadvendte, som du skraber i ryggen, skraber jeg dig venner i professionel cykling på en eller anden måde så forhåbentlig, at det ryddede op i nogle af nuancerne og særegne ved cykling.

fast tøj

Helt ærligt kan det være meget forvirrende, og forhåbentlig ødelagde dette ikke tingene, det er super smukt og sjovt at se, men vi vil meget gerne høre fra dig, lad os vide i kommentarerne, hvad du lærte af denne artikel, hvad du vidste ikke, noget du måske vil vide for en fremtidig artikel, vi ses næste gang

Hvad er det længste cykelvejsløb i verden?

Milan-Sanremo - 20. marts

Milan-Sanremo er næsten 300 kmlængste-dag løbpå kalenderen. Og takket være det faktum, at resultatet næsten altid afgøres i de sidste 10 km, siger rytterne, at det er det nemmesteraceat afslutte, men det sværeste at vinde.

Hvad betragtes som udholdenhedscykling?

Den første fase af Red Bull Trans-Siberian Extreme ultra-fasecykelløbkom i gang tirsdag her med en indianers deltagelse. Detlængste cykelløb i verdenvil bestå af 15 etaper, fra 260 km op til 1.372 km lange.24. 2018.

udholdenhed er en stor del af cykling, uanset om det er 80 km 100 kilometer eller endda Tour de France, men nu holder udholdenhedens ånd mere og mere og skubber os længere og hårdere, jeg er ikke fremmed for lidelse, men marker Beaumont og laura penn hall er absolutte eksperter på emnet, der er frisk ude af skrivningen. Gcn-bogen om dette emne, her er dine seks søjler om, hvordan vi kan forbedre vores udholdenhed. Tænkningen er et af de første kapitler, og jeg tror, ​​du skal starte med tankegangen, fordi vi automatisk hopper ind i fysisk træning, som vi kender til, og der er mange ressourcer at sortere igennem, men vi har tendens til at tage det mentale aspekt for givet, og hvis vi virkelig holder ud, er dette den mest udfordrede, vil jeg sige, og udholdenhed er den største arena, der udsætter dig selv for selvbevidsthed og virkelig bringer dig tilbage til din rå opførsel, der bringer dig ned mentalt virkelig i dybden, og jeg tror, ​​hvis du vil gå til brønden, det er værd at lægge nogle grundlæggende under forberedelse og sikre dig, at du har et par værktøjer i din værktøjskasse at henvise til, hvis det bliver svært for mig.

cykeltur for vægttab

Jeg gætter på, at det handler om at vide, at du har brug for at vide, hvorfor du ved, hvorfor bag hvad du gør, så når ting sker? bliver svært, du har stærkt ønske og motivation til at vide, hvorfor det er det værd, hvorfor du er der og virkelig får den mening bag dine handlinger, vil hjælpe dig med at få et konstant engagement, og der er andre typer værktøjer i værktøjskassen, som du måske har om hvordan man kan koncentrere sig om vejrtrækningen eller genkende, hvad vores følelser er eller adfærd er en reaktion på, hvordan vi opfatter en begivenhed, og alle disse punkter, vi har forsøgt at registrere i dette kapitel, hvorfor vi synes det er så vigtigt, fordi det er ofte er den smule, der overses, grunden til, at Laura og jeg blev enige om at introducere tankegangen, psykologien i starten er, at jeg synes, det er værd at stille spørgsmålstegn ved, hvorfor Går du på lange rejser, hvorfor bruger du dine færdigheder, hvorfor? ikke bare behagelige caféture, hvorfor ikke gøre det let, og jeg tror i centrum af det er, at hverdagen er ret let for de fleste af os, sikker på, at der er ting at jonglere med familien og arbejde med, og du ved, økonomi, men i sidste ende, der er ikke meget i det moderne liv, der virkelig tester os, hvordan det får os til at finde ud af, hvad vi er lavet af, og der er en vis udholdenhed, der virkelig får dig til at stå op til den vanskelige dåse, og jeg tror, ​​det er psykologi er en reaktion på hverdagen komfort. De ved, at det ofte er nok, at livet ikke testes. Så du ved, at vi vil ud og finde ud af, hvad der strækker sig, og så ønsker at gøre noget vanskeligt i vores hjerter er følelsen, livet At leve og gå med det ene øje i spejlet. Hvad er det, der giver mig dette livsbekræftelse, ting, som jeg skal lave? elsker at se tilbage, og du ved også, hvilken udfordrende tid det var for planeten jord, denne udholdenhedstænkning så længe i Ritand Resolution gør dig ret god til hverdagen, så jeg finder det ikke for hensynsløst at sige det, når du er dig selv Som atlet finder du den proces og den beslutsomhed og tankegang ved bare at vide, hvilken slags hård kilometertal der er ret nyttig, når det kommer til at nedbryde ting inklusive cyklen, så krop og opsætning er et af de største områder, som vi ønsker at se tilbage på for at forberede og forhindre dårlig præstation, når man ser på udholdenhed.

Hvad mener vi med, jeg mener, at den største ting for os normalt ved opsætningen er at se på din cykelopsætning, og jeg ved, at Mark har nogle gode punkter om det i bogen, da han faktisk har skrevet i årevis, ved du det du kiggede ikke på hans cykelopsætning, men det var en af ​​de første ting, vi gjorde, mens vi turnerede verden i 80 dage, udholdenhed er blevet mere og mere populært i løbet af det sidste årti og med det har cyklerne også udviklet sig, hvilket betyder der er meget mere at vælge imellem, og hvis man ser på udholdenhedens specificitet, betyder det, at udholdenhed faktisk fører til mere komfort, fordi man bliver montør, kommer ind i sadlen og sidder i flere timer på denne cykel. Så det handler mindre om aerodynamik og ydeevne og mere om komfort, så dine første ting, der betyder noget, når du satser på at starte udholdenhedssport, er den type cykel du får, men tænk også Husk at din sadel, sadelhøjde og sadel er af bekvemmelighed, men hvis du skal prøve et par andre til længere ture og også ved siden af ​​denne sadel handler det om Denne sadelhøjde Den position, at dine fødder er i dine knæ i den position, hvor du kommer i forenden, så sadlen og sadelhøjden er nøglen. Din klampeposition er den nøgle, du skal have for at tro, at dine fødder er låst i disse pedaler, og de vil også foretage et antal drejninger. Dette er noget, der ofte forårsager knæskader og problemer med klapposition, så sørg for at kontrollere, og det kan påvirke nogle fodsmerter så godt som vi også kan få, og også på din front-end opsætning.

Du vil ikke have, at frontenden skal være rigtig lav og lynhurtig til ydeevne, hvis du skal være i den i timevis, tænk mere på det, du skal muligvis sidde lidt højere, et par forremme for komfort og din nakke og aflaste din overkrop, så der er mindre pres, og du kan udholde din tur komfortabelt og så du kan se på forskellige mennesker, men sætte din cykel op. Bare for at optimere din sadelhøjde kan justering af din frontend-opsætning være det, du har brug for at lindre for at forhindre skader på knæ eller ankler, men den anden ting, vi skal overveje, når vi tager på lange ture, er den udholdenhed, vi ønsker i vores væv i vores kroppe tager vi det ofte for givet antyder, at vi bare sidder i sadlen og på en eller anden måde skal køre kilometerne, men forberede vores krop og kondiere vores krop til det. Vi vil spørge, og det er en slags nøgle at gøre det , så der er nogle gode ting at tage cyklen af, der hjælper dig med at holde længere og forhindre, at nogle af disse planlægningsrelaterede problemer udvikler sig til et spring i ydeevne, for virkelig at ændre dit udholdenhedscykelvalg, skal du have en rolig selvtillid i dine egne evner, en sund dosis besættelse og en rigtig god plan og det sidste punkt planlægning Jeg tror folk naturligt elsker at Få det til at se ud som om de gør Ubesværet selvfølgelig fordi stil er vigtig, men at være ubesværet som cyklist og udholdenhed sn't betyder at prøve, tværtimod, op jeg kender alle de ting, der fungerer, og alle de andre ting, du tænker på, skal klippe, før du n dette er, hvad der faktisk får dig til at ligne en professionel, det giver dig ro i sindet, hvad du ikke ønsker at gøre er at forvirre denne adfærd, medmindre du virkelig bruger forelinepumpen, men vær advaret, fordi det sjældent værdsættes blandt dine venner at være alogistikbrædder, som vi søger, fordi her er en rolig tillid til alt, hvad du har tænkt over og har planlagt, før du starter din tur, når det kommer til at padle forbi dine venner med det pokeransigt, skjuler din anstrengelse, hvilket kan være sjovt, men når det kommer til at lade ud som om du faktisk er ude af sengen, kan du falde ned og trække denne massive udholdenhedstur af dig bare laver sjov på dig selv, så forbered dig som en professionel, og så kan du lade som om det bare er den store træningsdag er sandsynligvis enhver cyklists foretrukne emne at diskutere om det er, hvad du laver hver dag, hvordan det akkumuleres i løbet af uger og måneder til stor begivenhed, men trai ning kan også være den sværeste del at virkelig prioritere i en travl balance mellem arbejde og privatliv ville gøre for at lægge hyldeløsningen for allroundance-ryttere, fordi de begivenheder, du træner for, vil være så unikke, hvis det er den tidskørsel, vi talte om omkring, det kunne være meget mere specifikt, fordi det er meget anderledes at køre vejen så hurtigt som muligt udholdenhedshegn, som du måske træner til, men i enkle vendinger har udholdenhedsryttere en tendens til at teste sig rigtig hårdt gennem miles og derefter løbet på sommersæsonen til at finpudse, og årsagen til, at udholdenhedsryttere har tendens til at bruge omvendt periodisering, er fordi vi virkelig vil teste os selv fysisk og mentalt i vintermånederne og ved, at vi har en rigtig lang rækkevidde at trække fra, når vi har brug for det, men når vi kommer til vores begivenhed, kører vi godt inden i os selv, den vidunderlige ting ved udholdenhed er, at du ikke behøver at lede efter den, den finder dig et sted på vejen, og hvad du laver i de sidste to eller tre måneder på vej til begivenheden er, at du virkelig sænker det, tager dine meget længere ture ned og bygger det udholdenhed, der kun bruges til at være på cyklen i meget længere perioder. Hvordan det føles på nakken, dine hænder, dine fødder, din bum og konditionering er en helt anden ting end at have den fysiske styrke til at knuse pedalerne, så der er nogle nøglepunkter, når du tanker, som vi ønsker at opsummere om, at du skal tænke over og planlægge forud for din plan, endda komme på vej, så du kan hold din energi under hele turen og få mest muligt ud af din session. Disse ting er primært hydrering, og hvad vi mener med det er at have en flaske på din cykel, der er lavet af vand og have en flaske på din cykel, der er elektrolyt, og afhængigt af hvor længe du vil gå, vil du måske også forbruge noget af dine kulhydrater, så dine makroer, som vi kommer ind i din drink om et øjeblik, så det andet punkt, når du har hydrering, som du ser på og tænker på, hvordan din intensitet ser ud, hvordan din session ser ud og i hvilket miljø du end er i varmt miljø Hvis du skal svede meget, er disse elektrolytter virkelig nøglen til din vandflaske og udskiftning af væske.

Den anden ting er dine såkaldte makroer på din tur, og også forberedelsen til det og makroer består af kulhydrater, fedt og protein, og hvis du skal på en udholdenhedsturné, er det vigtigt at du har den energi, du har brug for til at gøre din omskoling og hvad begivenheden er, og hvor vi taler om kulhydrater, som ofte er din hovedpart af din energikilde, men vi får også de makroer fra fedtet i vores kulhydrater, der har tendens til at arbejde længere. Så hvis du genbruger langsommere, bruger vi den fedtressource, vi har indtaget, men hvis du går op ad en bakke, hvis du på en eller anden måde skal slå hammeren ned, hvis du tager tempoet, vil du trække fra kulhydratforretningerne, så du vil være sikker på, at du fylder brændstof, og at du har noget i tanken, inden du tager af sted for at gøre det, fordi det vil være kortvarigt eller ineffektivt, hvis du vil trække fra disse kulhydratforretninger og løbe tør og til sidst med protein er det absolut nødvendigt for at genopbygge og beskytte vores krop mod begge infektionsaspekter, men også genopbygge muskler og sener og alle disse ting for at minimere vores risiko for skade og sygdom og derefter det sidste punkt, dog bestemt ikke mindst mikronæringsstoffer, som dybest set holder vores krop bevæge os og beskytte os igen mod skader og sygdomme, og disse mikronæringsstoffer er det, vi leder efter, basen på seks frugter og grøntsager mindst en dag og med nogle bær, og her har vi set succesen med den veganske diæt, fordi du stort set tager op til otte ni portioner frugt og grøntsager hver dag til dig selv og helt sikkert har et løft i din energi og føler en smule sukker til at hjælpe med det kulhydrat og det hit, når du rammer en hø, der er lavet op af nogle mango eller tørrede mango eller tørrede abrikoser kan en håndfuld nødder giver dig det fede sand, og det kan være, at du har en flapjack, som du har i baglommen for at give dig disse kulhydrater, og disse mikronæringsstoffer kan komme fra at tage abanana, de kan også komme fra disse abrikoser eller noget som tørret frugt kommer, mens du er ude, så hold det simpelt, hold øje med din hydrering. Tænk på, at dine makroer nedbryder det til kulhydrater, dit fedt og protein, og tænk på den mikronæringsstofkilde, som du vil genoprette for enhver udholdenhedsatlet er det område, der er mest overset eller ude af whack, når vi begynder at være under gennemsnittet. Vi tror det er fordi vi ikke har trænet hårdt nok, så vi træner mere, og alligevel bliver vores antal dårligere, og så tror vi, at vi skal træne mere igen i stedet for faktisk at stoppe og hvile.

På dette tidspunkt er der et godt citat fra ekspertise, der lyder: stress plus hvile er lig med vækst, og hvad betyder det? er uden at give nok stress og bare hvile, vil du aldrig vokse, men med al den slags stress hele tiden, hvis du ikke hviler, fører du kun til fiasko, ikke vækst, men ordet hvile har tendens til at være godt for de fleste af os gør denne kærligheds cardio træning, og jeg spekulerede bare på, om jeg legede med ideen, om vi kunne ændre ordet, så det passer til alle aspekter af træningen, så lad os lave en træning med høj intensitet, vi træner en lav intensitet, vi træner styrketræning , hvad ville det faktisk være, hvis vi kaldte tilpasningstræning til genopretning, fordi det er, hvad genopretning er, giver kroppen tid til at tilpasse sig og vokse De vigtigste punkter i bedring er virkelig at planlægge og tænke over det. det pålægges dig kontrol, og du synes, det er en sidste øjebliks ting, du skal gøre Planlagt fremad, så du ved, at det kommer, og du kan faktisk slå fra. For det andet handler det om din tankning, så sørg for at denne type genopretning handler om, hvad der er i tanken, og det handler om, hvordan vi forbereder og beskytter vores kroppe med det, vi indtager og hydrerer, og for det tredje er søvn meget vigtig for vores opsving cyklus, så sørg for, at vi optimerer vores søvn, du får flest timer til at beskytte dig, beskytter tiden, og du får mest ud af det, og vigtigst af alt er der bestemt også andre tilføjelser. Hvad du kan tilføje er iskoldt bader kompressionsstrømperne, der er, masser alle disse ting, men plant dem på forhånd, men kompromis ikke med de tre nøglepunkter, planlæg fremad, føl dig godt og sov godt, det var Laura og mine vigtigste søjler til udholdenhed, men selvfølgelig er det et kæmpe emne, det er så omfattende, at jeg gerne vil vide, hvad du synes er de vigtigste ting for ungdom, der fremmer disse store eventyr. Husk at efterlade nogle kommentarer nedenfor.

Fortæl os, hvad der giver dig færdighederne til at køre disse store afstande. Giv os store tommelfinger, hvis du har nydt dette, og gå til beskrivelsen nedenfor, hvor du finder linket til udholdenhedsbogen, ellers have det sjovt udholdenhedskørsel og ud, nyd dine eventyr

Er racercykler hurtigere end udholdenhedscykler?

Cyklermærket somudholdenhedscyklerer ikke nødvendigvis langsommereenden fuld-onracercykel. Og linjerne bliver slørede, når du overvejerudholdenhedscykler. Generelt (meget generelt), enudholdenhedscykelvil have tweaks til geometri og designfunktioner, der læner sig mod komfort.12.09.2016

Kører professionelle udholdenhedscykler?

På grund af den afslappede og stabile geometri forbliver de også mere sammensatte på ru og ujævne overflader. Det er derfor mangefagfolkvælgeudholdenhedscyklertil hårde forårsklassikere som Paris-Roubaix.01.07.2020

Hvad er ultra udholdenhedscykling?

Ultra-Udholdenhedscyklingbegivenheder defineres typisk som et løb, der er over 100 miles. Disse begivenheder kan finde sted på forskellige overflader og med enhver form forcykel, men deres varighed sætter fokus på vigtigheden af ​​din ernæring, hydrering og pacestrategier.

cykelvægte

Hvad er et fondo-løb?

En udholdenhedsudfordring for masserne, abaggrunder en kæmpe fest på hjul, hvor cyklister konkurrerer mod uret og hinanden. Meget som et maraton,baggrunddeltagelse kan svulme op i tusinder. Størrelsen holder humøret op og gør hver begivenhed til en episk gruppetur.

Hvor meget hurtigere er en racercykel end en udholdenhedscykel?

Cirka 10-20%. For eksempel min gennemsnitlige MPH på min renelandevejscykeler omkring 16,5, og min gennemsnitlige MPH på min gruscykeler omkring 14. Det ser ud tilmeget megethøjereendJeg ville have gættet. Tak.

Er domane en racercykel?

DetDomanehar bestemt en tilsigtet anvendelse. Det er ikke et rentracercykelhvis du er en ivrig road racer, er dette ikke dencykelfor dig. Detcykelhåndterer op til pari, men er bare lidt langsommere til hjørne, så for de hurtige bjergnedkørsler og snappy kritbaner er dette ikke kørslen.

Hvad er formatet for et ultra udholdenhedsløb?

Løbet følger et stafettformat, hvor kun en rytter er ude på banen ad gangen, mens en kortere rute bruges under den ekstra 'Power Hour' kl. 02:00 med omgange tæller som dobbelt. Begivenheden er en kamp om udholdenhed både på og uden for cyklen, og at få den rigtige hvile og opsving er nøglen mellem stints på vejen. 4.

Hvad er forskellen mellem en landevejscykel og en udholdenhedscykel?

Cykelfabrikantens svar på dette er en udholdenhedscykel. Mens udholdenhedscykler ved første øjekast ligner meget landevejscykler, er der subtile forskelle, der vil påvirke din køreoplevelse markant. På denne side vil jeg diskutere mere detaljeret forskellen mellem udholdenheds- og racercykler og hvad du kan forvente i en.

Hvad gør en trek udholdenhedscykel så god?

Den patenterede ISO Speed-teknologi hjælper med at absorbere stød på Treks øverste linje. Trek bruger ISO-hastighed foran og bagpå SL9 til at absorbere stød og give en mere behagelig og stabil kørsel over ujævne veje.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Kortlæg min brug af dataforbrug - levedygtige løsninger

Hvor meget data bruger Map My Run pr. Time? omkring 2,19 MB

Grusveje over Amerika - svar på problemerne

Kan du køre over USA på grusveje? Ja, der er en grusvejsrute fra øst til vest over USA, og den er næsten dobbelt så lang som Great Divide Mountain Bike Route. Vær ikke overrasket, hvis du ikke har hørt om det.

Indgroet hår i muldvarp - en løsning på

Kan der dannes en bums under en muldvarp? Bumser kan dannes på enhver overflade af huden, der har hårsækkene, inklusive muldvarpe. Disse bumser kan vokse dybt inde i muldvarpen som en knude eller tættere på overfladen som hudorme, whiteheads, pustler eller papules. Hvis en bums er inde i en muldvarp, kan du føle, at den er hævet og øm at røre ved. 14 сент. 2020 г.

Stigning i træning - hvordan man tackler

Er det godt at løbe op ad en bakke? Bortset fra muskelopbygning, styrke og hastighed hjælper løb op ad bakke også med at regulere det kardiovaskulære system, arbejder muskler, der er vanskelige at træne, forlænger kalve, fremmer løbestilling - dybest set alle de vigtige ting, løbere har brug for at komme videre, hvorfor vi besluttede at dybt ned i det hele og give dig en

Token hjul - finde løsninger

Er symbolhjul noget godt? Token har produceret nogle fremragende sæt i årenes løb, og Prime Ventous Carbon Disc Road hjulsættet er ingen undtagelse. Bygningskvalitet er fremragende, de ser godt ud, fungerer rigtig godt og er også ret gode.