Vigtigste > De Bedste Svar > Fed men atletisk - løsninger på problemerne

Fed men atletisk - løsninger på problemerne

Kan fedt være atletisk?

''Du kanhar en person med et højt BMI (body mass index), der træner, og en person med et lavt BMI, der ikke gør det, og en høj-BMI-trænerkunnevære den meget, meget sundere person. ' Men den ekstra vægt kommer med risici, selv iatleter.



Det er mine assistenter, Coleman og Phil. De er begge omtrent samme højde, vægt og dermed det samme kropsmasseindeks - eller BMI-kropsscanninger, du kan se en lille forskel. Phil har mere kropsfedt end Coleman, og Coleman har mere muskler end Phil.

Mens BMI er et populært mål for at vurdere, om en persons vægt øger risikoen for fedme, kan resultaterne være vildledende og mindre nuancerede end vi ønsker. Så BMI er et indeks, der ser på en persons vægt divideret med deres højde. Formlen er derfor legemsvægten i kg divideret med højden i kvadratmeter. 18,5 og derunder er undervægtige, 18,5 til 24,9 er dit sunde interval, 25 til 29,9 er overvægtige, og et BMI over 30 betragtes som overvægtigt, at jo højere nogen er, jo mere skal de veje.

Lidt underligt, hvordan et enkelt decimaltegn kan fortælle forskellen mellem at være overvægtig og at være overvægtig. Hovedproblemet med at bruge BMI som en sundhedsindikator, når det kommer til kropsvægt, er fordi det straffer dig, når du har masser af muskler, og du er sundere. Tag den professionelle atlet Marshawn Lynch som et eksempel.



Han er 5'11, 215 lbs og hans BMI er 30. Han ville blive klassificeret som overvægtig. Det skyldes, at BMI ikke skelner mellem MI-muskler og fedt.

Vi fokuserer virkelig på, hvor meget muskler nogen har, fordi muskler er motoren i stofskifte, de forbrænder kalorier, og jo flere muskler du har, jo lettere er det for dig at holde dig til en lavere og sundere kropsfedtprocent, ikke nødvendigvis en BMI på denne måde bryder BMI's pålidelighed som en sundhedsindikator for atleter som Lynch. Der er flere andre variabler, der kan påvirke fortolkningen af ​​BMI. Ting som alder, køn og etnicitet.

Mens BMI er et nyttigt mål for sundhed for en stor befolkningsundersøgelse, for eksempel at sammenligne relative fedme fra stat til stat; Det bliver mere problematisk, når det bruges til at bestemme en persons sundhedstilstand. Body mass index blev introduceret i det tidlige 19. århundrede. Fyren, der opfandt formlen - jeg er så ked af, at jeg slår hans navn, Lambert Adolphe Jacques Quetelet - var ikke engang læge.



Quetelet var en belgisk matematiker. Og hans grund til at udvikle formlen var at studere den 'normale mand', ikke fedme. Dens anvendelse skiftede på grund af, at Ancel Keys studerede fedmeformlen i sin undersøgelse 'Indeks for relativ vægt og fedme', omdøbte formlen til Body Mass Index, og fra da af blev den 'nye' måling fanget blandt forskere.

Det er let at bruge, billigt, hurtigt og præcist omkring 80% af tiden. Så mens BMI har eksisteret i mere end 200 år, er det ikke alt-i-et-slutningen. Der er andre måder at gøre det på, det er en mulighed at vurdere kropssammensætning og helbred ved hjælp af hydrostatisk vejning eller vejning under vand.

Sammen med MR-scanninger og talje til hofteforhold. Medicinske tests som kontrol af blodtryk, blodsukkerniveau og hvilemetabolisme kan yderligere give et billede af det generelle helbred. Jeg gik til George Washington University, og laboratoriedirektør Todd Miller viste mig en anden måde med røntgenabsorptiometri med dobbelt energi eller DEXA-billeddannelse.



Det måler den samlede kropssammensætning inklusive fedtmasse, mager kropsmasse og knogletæthed er meget mager. De gule områder med moderat fedt. Og de røde områder med højt fedtindhold.

Så denne person var her den 3. juli, de havde 72 pund fedt og 109 pund muskler. Og inden den 27. december samme år havde hun syvogtredive pund fedt i 115 pund muskler. Med dette diagram kan du se, om denne person trådte på en skala, de bare ville se, at de tabte 29 pund.

Hvad skalaen ikke ville sige er, at hun fik 6 pund muskler, og BMI ville heller ikke sige det. Selvom to personer har lignende BMI'er, vil det ene nummer virkelig ikke give nogen af ​​dem det fulde billede af deres generelle velbefindende. BMI er et indirekte mål for et eller andet aspekt af en persons helbred.

skum rulle rygsøjlen

Så det kan være nyttigt, men det bør ikke være den eneste måde at forstå menneskekroppen på.

Kan du være fed, men i form?

Ideen om, at nogenkanvære 'fedog passer 'det vil sigeovervægtig menstadig sund har eksisteret i nogen tid.Menlad dig ikke narre. 'Den nyeste videnskab er helt klart, at overvægtkanbærer betydelige sundhedsrisici, herunder en højere risiko for hjerteanfald og slagtilfælde, 'siger Dr.

Hvorfor er jeg fit, men ser stadig fed ud?

Muskel vejer ikke mere endfed mendet tager mindre plads på din krop, hvorfor du måske gør detseslankere efter opbygning af muskler, selvom din vægt ikke ændres.

Hvad er en tynd fedt person?

Tyndt fedter et udtryk, der refererer til at have en relativt høj procentdel af kroppenfedog en lav mængde muskelmasse, til trods for at have en normal BMI. Folk med denne kropssammensætning kan have en øget risiko for at udvikle diabetes og hjertesygdomme.8. 2021.

Hvad sker der nation? Jeg er Scott fra Muscularstrength.com, og i dag skal jeg tale med dig Ja, du ved, hvem du er. Du bliver næsten spurgt om denne artikel i kommentarfeltet i hver anden artikel, jeg lavede, så denne er til dig mændene og kvinder, der betragter sig selv som mager fedt, men hvad er tyndt fedt? Nå, hvis du ikke i øjeblikket spørger om fedt. Du ved det, men for alle andre er det nogen, der kan beskrives som tynde og fede på samme tid hashtag forvirret lige, du er tynd, men en del af din krop vakler stadig lidt, når du går rundt nu, virkeligheden er, at du ' udøves bare for lidt, og selvom du måske er ret mager, holder du stadig på noget fedt, især i underlivet og brystområdet.

Men inden vi kommer til, hvordan du løser dette, skal vi først forstå, hvad der fik det til at være tyndt. Fedt blev primært tilskrevet en af ​​de tre vigtigste grunde - folk, der oprindeligt var overvægtige, prøvede at gå på diæt, men deres kost var for ekstrem. de formåede at tabe et ton fedt, men de gjorde det også Mistede et ton muskelmasse Antal To mennesker, der var tynde hele tiden og derefter besluttede at begynde at træne for at opbygge muskler, og desværre gjorde de det I stedet for at opbygge muskler, da de begyndte at pakke fedt, fordi de ikke vidste, hvordan de skulle træne eller planlægge ordentligt, og nummer tre mennesker, der er naturligt tynde, ikke træner og spiser som lort nu, alle disse scenarier introducerer det samme resultat magert, ikke muskuløst udseende med nogle stædige fedtreserver omkring din mavekiste arme, ben der kan være en lille muffintop i gang - så det lyder godt, når du har det godt? er dit næste spørgsmål sikkert? hvad kan du gøre for at løse problemet? Først skal vi se på din måltidsplan, hvis du er tynd? ret effektivt stofskifte Nå skal det bare være almindeligt fedt i stedet for magert fedt, og problemet med din nuværende diæt er, at det ikke er godt nok? I løbet af den tid har du lavet masser af lurvede madvalg og sandsynligvis ved du ikke engang, hvor mange kalorier du har, og makroer er for dagen, hvis alle klokkerne ringer fyre i en nøddeskal, du har sandsynligvis spist med et kalorieoverskud, men de fleste af de fødevarer, du også vil have. Indtagelse af dig selv er usundt med højt fedtindhold, højt sukkerindhold og meget lavt proteinindhold. Du kan ikke forvente at få muskler uden at få nok protein fyre, men da du overstiger kalorier, omdannes alle disse ekstra kalorier simpelthen til fedt og opbevares i dine fedtceller. Du undrer dig over, hvorfor du har spist mere, men ikke ser nogen muskelforøgelse, så hvad vil jeg have af dig? Hvad du skal gøre er at se min spiseplanartikel meget omhyggeligt, selv to eller tre gange, hvis du er nødt til, indtil du forstår, hvor meget og hvad man skal spise for at opbygge muskler.

Min spiseplanartikel er sandsynligvis den nemmeste spiseplan at forstå -Video over hele verden, og jeg vil gå et skridt videre og endda sende artikellinket såvel som linket til artikelversionen af ​​artiklen nederst i denne infosektion nedenfor, så du bogstaveligt talt kan kopiere og indsætte dine oplysninger i mine beregninger, og bommålsplanen er færdig Når du har oprettet din måltidsplan med et specifikt mål for kalorier og makroer for dagen, skal du faktisk følge den dagligt basis, det er okay, hvis du afviger fra planen nu og da, men majoriteten af ​​de store, du spiser i henhold til din måltidsplan og spørger mig ikke, hvor mange snydedage du kan have. fyre, det er dit problem, vil du have dine Opnå mål hurtigt, eller vil du have, at de tager ti gange så lang tid? Det vil være dit svar på, hvor mange billige måltider brownies is, fraps chips kiks, og hvor meget slik du kan have nu, lad os gå videre til din træning, de fleste mennesker ved ikke, at det er muligt at spise korrekt med hensyn til kvalitet og kvantitet og stadig ingen gevinster, selvom de nogle gange træner varmt. Ikke kun varmt er vigtigt, hvad er vigtigst er træningssmilet? Bare at gå i gymnastiksalen hver dag vil ikke klare det, fyre. Ligesom med måltidsplanen skal du følge et bestemt program rettet mod fremskridt og resultater og stoppe med at give det vinger hver gang du går gennem døren.

Så hvis du ikke allerede har et program, anbefaler jeg, at du går til min websted for muskelstyrkekommunikation, klikker på programsiden og vælger et program, der passer bedst til dit daglige liv og mål, jeg har nu fem at vælge imellem og du kan få adgang til alle disse Access-programmer, så snart du tilmelder dig som Platinum-medlem. Uanset hvilket program du vælger at følge, er hovedproblemet med tynde, fede mennesker og varme gevinster, at de gør de rigtige øvelser, men ikke vide, hvordan man gør dem ordentligt, fordi de mangler forbindelsen mellem sind og muskler. Så i sidste ende arbejder de med de rigtige muskler, og du vil ikke være i stand til at maksimere muskelengagement for korrekt at beskadige og genvinde musklerne. Så hvis du er en af ​​disse mennesker, skal du tage et skridt tilbage og overveje dine vægte og begynde at udvikle din mentale muskelforbindelse, lave langsomme, kontrollerede reps og føle, at hver muskel aktiveres med hver rep.

Og hvis du har brug for mere hjælp med dette koncept, vil jeg linke dig til min artikel om min muskelforbindelse nederst i infosektionen nedenfor om den måltidsplan, vi talte om tidligere, jeg kan garantere, at dine magre fede dage vil være bag dig hurtigere end dig og nu til det spørgsmål, som du alle har ventet på, hvis du taber dig eller fedt, hvis du nu i langt de fleste tilfælde, vil jeg ikke anbefale at skære, hvis du er under 18 procent kropsfedt. Jeg vil anbefale at massere med et lille overskud. Hvad du ved ved at læse min ernæringsplanartikel eller se artiklen nu Hvorfor ikke skære godt først? fordi du spilder din tid på at være tynd fedt betyder ikke, at du er rigtig fed, du har bare noget ekstra fedt, der forsvinder, når du begynder at opbygge mere muskler.

Dette er kendt som en kropsrekomposition. Selv matematisk vil din kropsfedtprocent falde, når du bygger muskler, men den fedtmængde, du taber, er minimal, eller du kan endda få et par pund, og jeg forklarer det. Lad os sige, at du vejer 150, og at du har 15% kropsfedt, hvilket betyder, at 22,5 pund af din kropsvægt nu er lagret i fedt.

Lad os sige, at du har trænet i et år, holde fast ved NASAs lette overskydende kalorier og vinde 20 pund muskler, hvilket er meget fornuftigt, især som en sportsspiller? det er dit første træningsår, så nu, efter et år, vejer du nu hundrede og halvfjerds pund, men du har ikke fået meget fedt nu, overhovedet ikke. Hvis du laver matematik, vil du opdage, at du på magisk vis sandsynligvis har 12% kropsfedt nu, fordi du stadig har omkring 22,5 pund kropsfedt med dig, men fordi du har fået 20 pund muskler, forholdet mellem fedt til muskel er meget mindre når når du virkelig tænker på det, hele problemet med tyndt fedt koger bare ned til et dårligt forhold mellem muskel og fedt, den eneste grund til at det fedt du har i øjeblikket, l du tilsyneladende har meget, er fordi du næsten ikke har nogen muskler masse til at støtte det.

hjælper mælk faktisk dine knogler

Så det er ikke rigtig meget. Det er bare en slags optisk illusion af fedt på din krop for at opsummere tingene Personligt kan jeg ikke se nogen mening i at forsøge at reducere, før du begynder at opbygge muskler. Det er spild af tid, og faktisk er det meget sværere at opbygge muskler med en meget lav procentdel af kropsfedt.

Og du vil bare ende med at brænde mere muskler og blive tynd, fylde, og det betyder at lytte til din spiseplan og langsomt opbygge muskler uden at få for meget fedt eller alt. Jeg mener tænke over det. Har du nogensinde set mig blive fedt om ti år? Det gjorde jeg, det gjorde du, fordi jeg aldrig blev meget beskidt.

Jeg fulgte en ernæringsplan og knuste mine træningsprogrammer tre til fire gange om ugen kan fortsætte med at få muskler uden at få for meget fedt Og så er jeg nødt til at skære alt for at vise mine gevinster og en sidste ting, før jeg lader jer gå, hvis I kommer under det Hvis du falder ind under den generelle kategori af tyndt fedt, så er du sandsynligvis en begynder i fitnessverdenen faktisk er du bestemt en begynder i min bog. Det betyder ikke noget, hvor mange år du har trænet, hvad der betyder noget er dit resultat . Du har muligvis trænet i et par år, men fordi du aldrig har lært at maksimere din gymnastiks tid og måltidsplan eller med andre ord det grundlæggende, er du stadig en nybegynder i dit tilfælde, det er sandsynligvis sikkert at sige at du bygger muskler på samme tid og taber fedt, hvis du holder dig til et let kalorieoverskud, der er ca. 250 til 500 kalorier over dit, skal du sørge for at gå ned på Like-knappen, hvis denne artikel hjalp dig, abonner og på alle måder slå på klokken, hvis din ingen af ​​mine nye Og som altid, fyre, kommer der flere gode ting snart, vil du have et genopfriskningskursus og nogle af mine seneste artikler på YouTube, eller måske har du bare ikke tid til at sidde ned og se dem igen. Jeg sender dem faktisk i et artikelformat på min hjemmeside, alt hvad du skal gøre er at klikke på artiklen, og du finder den nyeste youtube-artikel øverst, men hvis du ruller ned.

Du vil se, at der er en fuld beskrivelse af artiklen sammen med fotos, der følger med den

Er det sundt at være tynd?

Mange mennesker bruger lav kropsvægt for at undskylde usund spisning og fysisk inaktivitet. Men kropsvægt er ikke den bedste indikator for intern velvære. En meget bedre indikator er din diæt. Når det kommer til dinsundhed, det er det, der er indeni, der tæller, og du er virkelig, hvad du spiser.

Hvordan kan du se, om du er fedt?

Et BMI-nummer er designet til at givedu enidé om hvor meget kropfedt dighar som et forhold påditvægt til højde. Det måles ved at tageditvægt i kg og dividere den meddithøjde i kvadratmeter. En læsning på eller over 30 betyderduerovervægtige. En læsning ved eller over 40 er alvorlig fedme.

Hvorfor ser jeg fed ud efter badet?

1. Du vejer dig selvefterdubruser.Efteren svømmetur eller enbruser, kan din krop absorbere 1 til 3 kopper vand, hvilket øger din sande vægt med et par pund.

Er det bedre at være fed eller tynd?

Hvis du ermagermen at bære for meget vægt rundt i midten end det kan sætte dit helbred i fare. De fandt ud af, at voksne i normalvægt med central fedme har den værste langsigtede overlevelsesrate sammenlignet med enhver gruppe, uanset BMI.12.18.2015

Kan fyre lide tynde piger?

Svaret er: De gør det ikke.Menfinder ikke megetmagerkvinder attraktive. Disse svarer til BMI'ernemænd foretrækkernår man vurderer tiltrækningskraften for billeder af kvinder med varierende BMI. De kan virke smukkemager, men er de tyndere end andre unge kvinder?

Hvad er en fed, tynd person?

Takeaway.Tyndt fedter et udtryk, der refererer til at have en relativt høj procentdel af kroppenfedog en lav mængde muskelmasse, til trods for at have en normal BMI. Folk med denne kropssammensætning kan have en øget risiko for at udvikle diabetes og hjertesygdomme.8. 2021.

Hvordan påvirker kropsfedt din atletiske præstation?

Det korte svar er nej, tilføjelse af muskler hjælper typisk med atletisk præstation. Effekt / vægtforholdet, som måles omhyggeligt af cykelmiljøet, forbedres, når musklerne er opnået. Kraften, der stammer fra 2 pund muskler, vil mere end opveje ulemperne ved at tilføje de 2 pund vægt.

Er den atletiske krop den samme som den fit krop?

Men det kan overraske dig at høre, at en atletisk krop ikke nødvendigvis er, hvad trænings- og fitnesseksperter har i tankerne, når de taler om en fit krop. Atleter kommer i alle størrelser og former, og i nogle sportsgrene er en succesrig deltager ikke det, du oprindeligt kunne forestille dig. Ikke alle atleter passer til en beskrivelse af en lærebog eller definition af en fit krop.

Hvad betyder det at have for meget kropsfedt?

Fitness defineres på en måde, der inkorporerer, men også overskrider kroppens blotte ydre udseende. Mens en krop, der indeholder for meget kropsfedt, måske ikke altid er så indlysende for øjet, er det i de fleste tilfælde det. Kropssammensætning - eller forholdet mellem kropsfedt og magert væv - er et mål for en fit krop.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Rei Winter Clearance Sale 2018 - holdbare løsninger

Hvor lang er salg af REI vinterklarering? Dette godkendelsessalg varer kun indtil mandag den 17. februar, så du har en begrænset tid til at fange disse produkter til gode rabatter. Vi har allerede gennemgået salget og valgt 17 af de bedst bedømte varer, du kan få lige nu. Elsker du en god aftale?

Styr din appetit - hvordan man løser det

Hvordan kan jeg træne mig i at spise mindre? 8 tip til at reducere madportioner uden at øge sulten Lav mindst halvdelen af ​​dine tallerkengrøntsager. Spis protein med hvert måltid eller en snack. Drik vand sammen med dit måltid. Begynd med en grøntsagssuppe eller -salat. Brug mindre plader og gafler. Spis opmærksomt. Krydre dine måltider. Spis mere opløselig fiber.20. 2017.

Undskyldninger for ikke at give nogen en tur - almindelige svar

Hvordan afviser du at give nogen en tur? Du siger, jeg vil ikke være i stand til at hjælpe dig med det. Ingen 'undskyld' eller undskyldning nødvendig. Hvis du siger undskyld, kan jeg ikke hjælpe dig? Åh undskyld, jeg kan virkelig ikke give dig et lift eller på nogen anden måde undskylde, så det er en fod i døren for dem at arbejde væk fra dig.

Læs udløbsdatoen - hvordan man løser det

Hvordan læser du Dates? Nummer 1 til 9 repræsenterer ofte månederne januar til september i rækkefølge. Bogstavet 'O' står normalt for oktober, 'N' repræsenterer november og 'D' står for december på mange dåser. Nogle virksomheder viser måneden efter datoen, så se også andre steder i koden for bogstaver.

Fladeste rute finder - hvordan man løser

Hvordan finder du den fladeste rute? Du skal blot vælge start- og slutpunkter og klikke på 'Gå'. Derefter finder du den fladeste rute mellem disse to punkter. Stien er farvekodet langs ruten i henhold til hældningen på hvert punkt. 28.05.2013

Lance armstrong dokumentar - varige løsninger

Er lansen dokumentar på Netflix? I skrivende stund er 30 for 30: Lance-dokumentarserien ikke tilgængelig på Netflix. Dette er til overraskelse for mange fans af sportsdokumentarer, der forventede et nyt partnerskab mellem ESPN og Netflix efter den enorme succes med The Last Dance-serien. 1 июн. 2020 г.