Vigtigste > De Bedste Svar > Rygsøjle af skumrulle - enkle svar på spørgsmål

Rygsøjle af skumrulle - enkle svar på spørgsmål

Skal du skum rulle ryggen?

Skum rullendeøvelser er en fantastisk tilføjelse tilditselvhelbredende repertoire. Denne selv-myofasciale frigivelsesteknik kan sikkert og effektivt lindre spændinger, tæthed og smerte idin ryg.24. feb 2020



♪ Bob og Brad de to mest berømte fysioterapeuter ♪♪ på internettet ♪ - Hej folkens, jeg er Bob Schrupp fysioterapeut - Brad Heineck, fysioterapeut - Og vi er de mest berømte fysioterapeuter på internettet - Efter vores mening er Bob naturligvis - I dag, Brad, lad os tale om skum, der ruller din ryg. Gør ikke dette, gør det i stedet. Husk, det ville være som din mor talte til dig - Bradley eller brød, ikke? Ringede hun til dig? 'Gør det ikke.' - Brød, ja, kald mig ikke brød.

Bare fortsæt. - Forresten, hvis du er ny på vores kanal, skal du bare tage et øjeblik til at abonnere på os, vi leverer artikler om, hvordan du kan forblive sund, fit og smertefri, og vi uploader dem hver dag. Plus, ja, Sir, ja frue, du vil gerne være med os på vores sociale mediekanaler og vores websted bobandbrad.

Fordi vi altid giver væk. Gå til giveaway-området, så afslører vi, hvad vi giver væk. Nej, vi fortæller dig nu, hvad vi giver Brad? - Bob, du fik mig virkelig begejstret, SleepOvation otte. - Du siger stadig ikke det rigtigt. - Aw Bob, hvorfor Bob. (Angel Music) - SleeOvation madras - Hvorfor, hvorfor - 700 små madrasser, dette er kun en prøve af dem, fantastisk til smertelindring, hvis du har smerter mens du sover, slippe af med din ægtefælle og skaff dig en ny madras, der er fri din Ægtefælle, wow bob! - Okay, lad os gå, i dag skal vi tale om det, vi skal vise skumrullerne, som du vil prøve, når du har rygsmerter, og dem, du ikke vil have, den første ting du ikke har Vi vil ikke, lad os starte, du vil ikke rulle skum lige ned i din nedre ryg.



Årsagen er, Brad kan du holde det? - Ja - Så når jeg står, tag en rygsøjle her, og dette er lænden, du sætter det bare sådan, ja sådan, du sidder virkelig fast, ser du, der er mange små led, du klemmer dem sammen. Og det vil ikke være. Hav det godt, det vil bare ikke være godt for din ryg - det er lidt aggressivt.

Selvfølgelig, hvis du går til midten af ​​ryggen, har du også ribbenburet, der understøtter rygsøjlen, hvilket gør en enorm forskel - såvel som ribbenburet, hvis vi går ind i midterryggen, hvad vi skal sig, du kan gå videre og gøre, vi vil ikke have lænden, du kan gøre mellemryggen, fordi mange mennesker begynder at blive afrundet her - ja - så lad os prøve at strække det, komme tilbage i position. Så hvorfor starter vi ikke med denne første Brad. Lad os midtbacken lave en.

Du vil gå denne vinkel, jeg vil gå denne vinkel - Sikker. - Jeg starter fra denne side. Fantastisk, sandsynligvis en af ​​de bedste skumrulningsøvelser, hvad du kan gøre er mellembacken.



Bare sæt det på plads, og jeg gjorde det i morges, jeg gør det igen om et øjeblik. - Åh, det føles godt. - Du ser mig lægge min røv og jeg bruger mine ben til at rulle frem og tilbage.

er grillet kylling sund

Meget let at gøre. Brad, du går lidt længere op i nakken, tror jeg end jeg gør. - Det føles godt, Bob, jeg kan godt lide at gå, og hvad hvis mit mikrofonsæt var? ud af vejen, ville jeg gå lidt længere, men du ved det.

Herregud, jeg kiggede bare op og Sam kiggede Angreb på mig med denne hat og skræmte mig. Dette skelet. Alligevel, men nogle gange --- hun ser på ham.



Okay, næste Brad, lad os fortsætte med at rulle denne nedre ryg, jeg gjorde lige den Brad, jeg klemte mig i ryggen for et par uger siden, og det føltes så godt, jeg tænkte: 'Du ved, vi skal vise det.' Så jeg antager, at jeg ramte quadratus lumborum, og hvad du gør er, at du ikke går lige på rygsøjlen, du går på siden. Så prøvede du dette eller ej? - Nå, faktisk fordi jeg er lidt mere følsom i min midterste ryg, fordi min rygmarvsbetændelse.

Men hvis jeg styrer min vægt gennem min arm her og mit ben her. - Ja, ser du, så lad os komme af bækkenet, det gør vi ikke, lad mig vise dig her. - Ja, vis rygsøjlen. - Så jeg ' m sådan, se, jeg er ikke på selve bækkenet, jeg er ude af bækkenet, jeg starter lige her i dette område, jeg får sandsynligvis quadratus lumborum, ikke? sige? - Ja, hvilket tilfældigvis er en ret stor muskel, der styrer din nedre ryg. - Og se hvad Brad laver, han er lidt væk, ikke lige på siden, du er lidt af en trekvart vinkel, er du ikke, ville du ikke sige Brad? - Ja, jeg ville give bækkenet en vinkel på 45, 50 grader, 51 grader - 45 grader på den måde, og du ruller, jeg ruller, ved ikke, hvordan du har det med Brad, lige uden for bassinet, og det føles virkelig godt. - Ved du, hvad du skal gøre derhjemme, er at gøre, hvad der føles godt, du ved det, for lige nu kan jeg mærke det, og jeg får denne muskel til at føle, en af ​​disse smerter gør så ondt - Præcis at det er.

Det skulle være, det skulle ikke blive såret, det skulle såre så godt - Ja, det er ligesom aw, det føles godt, når du gør det - Okay næste Brad, gør det nu. Vi fortsætter, denne er lidt , ikke så lige frem, men dine hoftebøjere kommer op og hænger fast i dit bækken, og når de er stramme, som de ofte er, og mange mennesker, der sidder meget, trækker de bækkenet fremad, så de påvirker tilbage. Så det vil gøre det. Her er bækkenet, hoftebøjeren, den lille hoftebøjning vil trække det over på denne måde, det lægger noget pres på ryggen der.

Så giver det mening for dig, Brad? Du ser forvirret ud. - Det er okay Bob, lad os vise strækningen. Vi taler om det senere. (ler) - Der er noget, han ikke er enig med her. - Forresten, det føles rigtig godt, jeg ville sørge for, at jeg har den anden side.

Okay, lad os nu komme til det. - Okay, hoftebøjlen, du gør det en efter en som jeg gør, ellers får du pakken, og du vil ikke få pakken, ikke Brad? - (humrer) Jeg er bare glad for, at jeg fik en, okay, lad os gå - Så jeg vælter lidt på min side her igen, og det er fantastisk til hoftesmerter. Jeg mener, dette kan virkelig øge hoftesmerter, når hoftebøjningen er stram.

ømme ben efter cykling

Jeg vil ikke gøre denne side med Brad, fordi jeg har en mikrofon på denne side - Ja, det vil ødelægge din hørbarhed, undskyld. Jeg kan faktisk godt lide at gå over og få min hofte bortfører med det. Du ved, du kan variere det lidt. - Så hofterne, som jeg lige sagde, kan hoftebøjningen påvirke bækkenet og ryggen såvel som hamstrings. - Åh rigtigt. - Så vil du også gøre hamstrings? Så lad os gå videre, dette er den sidste, vi skal gøre på gulvet, vi er, jeg skal videre, og I kan begge rulle op i starten, det er normalt hvad jeg gør.

Og så går jeg ned til en, og du kan endda krydse dit ben, og det rammer virkelig den vej til bækkenet, rul det helt op. - Til bagdelområdet. - Du ved en ting, jeg vil ikke afsløre det nu, Brad, jeg fik endnu en strækning, nogle avancerede strækninger at gøre for hamstring - åh du gør? - og det vil omfatte --- du vil stikke os ud, ikke? - Jeg vil ikke holde fast ved det, det bliver en fremtidig artikel, så du bliver nødt til at abonnere på os. - Åh, ja. - Okay, sidste Brad forsøger at holde tingene i gang her. - Undskyld Bob, jeg bare nyd dette. - Brad ville sandsynligvis ikke gøre det, fordi du.

Jeg har en Spinal Osteitis, eller hvordan du siger det. - Sig det på din måde. - Spinal Osteitis. - Spinal Osteitis. - Spinal Osteitis. - Vi kan tale engelsk med os.

Når du er i lænden uden at lægge for meget pres på det. Du kan faktisk få det rundt om bækkenet her og læne dig tilbage sådan her, der er lidt positivt pres på din ryg, det er blidt, men du strækker det til udvidelsespunktet, det er rart at gøre. - Hvis du har spinal osteitis eller stenose, og du gør dette, og det gør bare ondt, og du ved muligvis ikke, at du har det, men hvis du gør dette, og det gør ondt, skal du bare ikke gøre det, spring dette over - Ja, hvis du er over 55 år, alvorligt, og hvis du gør det, og det gør ondt, er chancerne for, at du har spinal stenose eller spinalostitis - rigtigt, hvis du krymper, kan det bidrage til stenosen, så folk, der er over 55, normalt begynder at krympe. - Ja, det intervertebrale diske mister deres højde og vand og alt det der. - Ældringsprocessen er en smuk ting. - Som Brad og jeg siger altid, når det er rynket og gråt udefra. Der er hår, der er rynker indeni og gråt hår, i på en måde slides tingene ud.

Så det er bare en del af livet, på et tidspunkt vil vi vende os mod støv - Forsøger du at trykke vores seere ned? - Nej, nej, men livets cirkel, ved du, nogen vil spise os op, og så vil de leve videre - Præcis, Bob. - Okay, tak. (bizar elektronisk jingle)

Kan en skumrulle knække ryggen?

Skumrulle: Start med at sidde på gulvet med enskumrulleplaceret bag dig. Læn dig langsomt med bøjede knætilbageså det spændte afsnit afdin ryghviler påskumrulle. Beholdedithænderne bagveddithoved, langsomt laveredithoved. Dette burdeknæk dinøversttilbage.

Kan skumvalsning være skadeligt?

Erskum rullendesikker?Skum rullendeanses generelt for at være sikker pågørhvis du oplever muskeltæthed eller regelmæssigt træner. Men undgåskum rullendehvis du har en alvorlig skade, såsom en muskelrev eller brud, medmindre din læge eller en fysioterapeut først har ryddet dig.

Hvorfor skal du ikke skum rulle din nedre ryg?

Dubør aldrig bruge enskumrulledirekte pålænden. hvisdubrug enskumrulledin nedre ryg, kunne rygmarvsmusklerne trække sig sammen og forårsage mere skade end godt, især hvisdin rygsmerterer forårsaget af en tilstand ilændehvirvelsøjlen.15. januar 2015

Skal du rulle skum hver dag?

Og vær opmærksom: hvis dette er din første gangskum rullende,dukan finde det smertefuldt - endda ulideligt - hvornårduførste start ud. Hold med det i et par uger, og smerten vil lette op. For at være fleksibel, stressfri og undgå skader,du burdesigter modskumrulleti adagligebasis i 5 til 20 minutter.27. september 2013

Hvor længe skal du skum rulle ryggen?

Brug ikke formeget tidpå udbudte områder.

Dette kan forårsage nerve- eller vævsskader og blå mærker. Anvendelse af for stort pres mensduvinker af smerte hjælper ikkedu;skum rullendekan være ubehageligt, men detskulle gernevær aldrig så smertefuld, at det er uudholdeligt. Brug ikke mere end 15-30 sekunder på at arbejde på et udbudsområde.
15. januar 2015

Slipper skumrulning knuder af?

Heldigvis,skum rullendeer et godt værktøj at bruge til at hjælpekomme af medaf disse musklerknuder. Vi kalder dem ”musklerknude”Fordi de føler, at vores muskler er bundet - du gættede det - tætknuder.

der opfandt cyklen

Ruller skum bedre end at strække?

Det er rigtigt, gummi uden knude ville være lettere atstrækkeog forlæng. Dette eksempel oversættes også perfekt til dit muskuloskeletale system. Ved at bruge enskumrullefor at reducere muskuløs hypertonicitet og adressere triggerpunkter -> evnen til korrekt at forlænge musklerne medstrækker sigforbedres.11. august 2019

Hvad skal du ikke gøre, mens skum ruller?

Dine led. Albuer, knæ og anklergør det ikkenødt til at væreskumrullet. ”Prøv at undgårullendeover leddene som bagsiden af ​​dine knæ, medmindre specifikt instrueret af en fysioterapeut eller atletisk træner, ”siger Furstoss. “Enaf målene forskum rullendeer at forbedre muskel / fascial fleksibilitet og mobilitet.6. nov 2017

Kan skumvalsning hjælpe med at tabe sig?

Skum rullendelettervægttabved at tilskynde til dybere muskelaktivering og forbedre blodcirkulationen, der fremskynder genopretningsprocessen og giver dig mulighed for at fortsætte på din rejse. Du er nødt til at sidde på gulvet medskumrullepå lænden, hviler hænderne bag dit hoved.10. feb 2020

Kan du bruge en skumrulle på din nedre rygsøjle?

Dine skulderblade og rygmuskler fungerer som et naturligt skjold for din øvre rygsøjle, men den nedre rygsøjle har ikke så meget beskyttelse. Brug af en skumrulle på din nedre rygsøjle kan få rygmarvsmusklerne i området til at trække sig sammen og forårsage endnu flere problemer, især hvis du har at gøre med en klemt nerve eller udbulende skive.

Hvad er fordelene ved en skumrulle?

Du kan bruge skumrullen til at give dig selv blødt vævsmobilisering (SSTM). Fordele ved SSTM inkluderer: forbedring af muskelfleksibilitet, faldende spænding, faldende mælkesyre, faldende muskelfibrose og nedsættelse af risikoen for skade.

Hvordan strækker jeg armene på en skumrulle?

Liggende i længderetningen på skumrullen og læg dine hænder sammen foran dig, over dit bryst med lige arme. Flyt langsomt dine arme over dit hoved, indtil du føler en god strækning. Denne øvelse skal være smertefri. Hold stretch i 30-60 sekunder. Modsat arm rækkevidde

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Ohiopyle svømning - typiske svar og spørgsmål

Kan du svømme på Ohiopyle? Et besøg i Ohiopyle er en fantastisk måde at tilbringe en dag på Yough River! Bemærk, dette er ikke et bestemt svømningsområde. Svøm på egen risiko.

Alaska Fat Bike - hvordan beslutter du dig?

Er fede cykler det værd? Den fede cykel er ingen undtagelse. Den fede cykel har meget mere pude, trækkraft og komfort til din tur. Hvis dine gader er plettet med sne og is, er disse den bedste mulighed for dig. Hvis du leder efter komfort og trækkraft, ville dette være den ekstra vægt værd.

Wow fortsætter med at gå ned 2017 - hvordan man løser det

Hvorfor kollapser min wow? Ændringer af softwareindstillingerne på dine grafikkortdrivere kan forårsage nedbrud eller ydeevneproblemer. Nulstil dine indstillinger for videodriveren for at løse dette problem. Overophedning kan forårsage ydeevne problemer, spil nedbrud og fuld computer lockups. Hvis problemet fortsætter, skal du afinstallere og geninstallere spillet.

Krankarmslængde - levedygtige løsninger

Hvilken længde af krumtaparm skal jeg bruge? Fælles bevægelsesområder vil afhænge af lårbenet, skinnebenet og fodlængden, som varierer (normalt) i forhold til din højde. Så i enkle vendinger og forudsat at vi alle har lignende proportioner, kan vi bruge vores 172,5 mm krumtap og 1,778 m højde til at antyde, at krumtaplængder skal være 9,7% af vores højde.

James Dobson Death - Sådan løses

Hvor gammel er James Dobson nu? James Dobson / Alter

Tredje testikel - praktisk løsning

Hvorfor føler jeg en tredje testikel? En tilstand, der kan føles som kræft i testiklerne, er en spermatocele. Dette er en sædfyldt cyste i epididymis, der føles som en mindre tredje bold. Disse er ret almindelige og er normalt ikke et problem, medmindre de bliver store.