Vigtigste > De Bedste Svar > Fox float x anmeldelse - spørgsmål og svar på listen

Fox float x anmeldelse - spørgsmål og svar på listen

Er Fox Float god?

Samlet set er det for dem, der ønsker at skubbe deres ridning meget hårdt i cykelparkenRÆV38 erbedstudfører endurogaffelpå det marked, vi i øjeblikket har testet.30. jul. Feb 2020



(Logo Whooshes) - Velkommen til en Ask GMBN Tech. Selvfølgelig er dette det første af 2019 så godt nytår - yay! - Til alle mountainbike tech elskere derude. Dette er vores ugentlige Q og A show, du spørger rundt for at stille spørgsmålene, og forhåbentlig giver vi dig de svar, du har brug for.

Hvis du har spørgsmål, skal du slippe dem i kommentarerne nedenfor, bruge hashtagget #askgmbntech eller videresende dem til e-mail-adressen lige på skærmen. I år starter det første af året af Jack Beames. Hvad vil du sige, at minimumsafstanden til den ene side af et dæk skal være ved gaflen eller bagenden af ​​en cykel? For at være ærlig vil jeg sandsynligvis sige fem millimeter omtrent så tæt som jeg gerne vil med det største dæk, som jeg vil bruge.

Selvfølgelig afhænger dette af dine rammer. Hvis din ramme er en ældre ramme, har du mere begrænset frihøjde, og du bliver tvunget til at bruge et lidt slankere dæk, hvilket ikke er ideelt. Der er en række grunde til, at du muligvis har brug for denne frihøjde.



Den åbenlyse er slamfrigørelse. Hvis du bor i Europa eller Storbritannien eller andre steder, vil du sandsynligvis køre i mudderet afhængigt af typen af ​​mudder. Hvis du kan lide de sjuskete ting, har du ikke brug for meget åbent rum, men vi får det store, tykke, klumpet, forfærdeligt en ting, så du har brug for så meget plads som muligt. Ellers ordner du en håndfuld mudder fra din cykel, inden du får hjulene til at dreje.

Aldrig en dejlig situation. Det næste er selvfølgelig, når du spænder din balance-cykel på, mens du kører, og din balance-cykel kan gnides mod rammen. Så dette fjerner malingen fra rammen.

Ikke en ideel situation, hvor du har brug for at give tilstrækkelig margen til fejl. Og så, og faktisk tror jeg, at det vigtigste sandsynligvis er at lade rammen og hjulet være fleksibelt. Nu vil din ramme og dit hjul bøjes mere, end du sandsynligvis tror.

hjelm bag cykel tegn på nød



Nu har jeg haft det på flere rammer tidligere, hvor mit baghjul faktisk brummer på dele af rammen, mens du løber. Det sker naturligvis ikke altid, hvor du kører, men den slags stramme små sving, der du skubber virkelig cyklen ind i dåsen, der spænder og anstrenger cyklen, du bemærker sandsynligvis ikke engang rigtig den, men du kan se på de små fortællingsspor af maling, der mangler på indersiden af ​​kæderne, ågeområdet der. Så du vil bare sikre dig, at du har plads til en slags fejlmargin.

Og så er forhåbentlig alt i orden, men ja, fem millimeter vil jeg foreslå. (Mekanisk hvirvling) Okay, næste kommer en gearrelateret en fra Ben North, Doddy og Co., jeg kører i øjeblikket en 1x10 drivlinje til XCO, som dybest set er langrend på olympisk niveau, 34 tænder foran, vi har 11-34 bagpå.

Jeg ser altid pro XC-fyre som Nino Schurter køre enorme forreste kæderinge ved hjælp af den massive Eagle-kassette. Bør der ikke være en bedre og lettere måde? Jeg ville ikke sige, at det er for at drage fordel af de 50 tænder, fordi jeg tror, ​​at de 50 tænder giver ham mulighed for at bruge et endnu større forhjul. Så du siger, at du kører en 34, Nino har en tendens til at løbe med 38 tænder.



Lad os ikke glemme, at Nino er smuk. er meget stærkere, montør og mere aggressiv i den måde, han kører på, så han vælger en stor kædehjul som 38, fordi det med de 50 tænder på bagsiden også giver ham et lavt nok gear til at komme ud af fængslet, dybest set? Han kan håndtere enhver stigning med det på ethvert tidspunkt i et løb, han har brug for, men det giver ham også meget større gear end mange af hans konkurrenter bruger, og han er virkelig en af ​​de få kørere, der virkelig, virkelig skader med det gearkan- kendt for at stikke folk gennem selebeskyttelsen, hvor han lukker strømmen ned i tre eller fire omgange, når som helst han vil, for at være ærlig ser han ikke engang over skulderen, (hakker), du ved hvordan han har det. Jeg tror ikke rigtig, at der er mange nemmere muligheder, for for at få et lignende gearområde skal begyndere lave en dobbeltkædeopsætning foran, og det betyder at have et kabel på det, have en skifter, have en frontskifter, alle slags af ekstra ting, synes jeg faktisk, det er den mest effektive måde, virkelig for langrend. det er selvfølgelig i den høje ende, hvor det er XX1 Eagle, de er meget dyre, meget høje ende ting.

Når du kommer til de billigere ting, bliver kassetten virkelig tung, og du har ret, det tilføjer overvægt, når det gøres på denne måde. I så fald kan du blive lettere med en 2X-opsætning, men det handler kun om 1X for de store fyre, især hvis du har magten, som Ninoto en 38. kædehjul med tænder. (cykeludstyr surrer) Okay, nu er det op til Eric Thatcher, jeg skal købe en ny cykel i foråret og vil skifte fra en 29er hardtail til en fuld-suspension 27-og-en-halv-tommer-cykel, fordi stierne jeg kører er ret smalle og snoede.

Skal jeg gøre det, eller skal jeg holde fast i en 29er med en f? Fuld suspension? Hvor lang er et stykke snor, kompis? Jeg ved virkelig ikke, hvad jeg skal foreslå for at være ærlig. Så du har muligvis delvis ret med et 27 og en halv tommer hjul, fuld suspension cykel vil vise sig at være Bestemt føler sig livlig og adræt i denne kurvede ting, og det er godt, hvis det er det du leder efter, men er der problemer med din nuværende hjulstørrelse i dette terræn? Hvis ikke, skal du måske holde fast i en hjulstørrelse, du kender. Nu sammenligner mange mennesker de to hjulstørrelser og ser, hvad de kan vælte.

Okay, så et 29-tommers hjul kan gå lidt hurtigere, hvis det kan Det er lidt langsommere, når det er stramt og snoet, men husk også, at 27-og-en-halv-tommer-hjulet accelererer hurtigere og decelererer hurtigere. Så det er noget, jeg har bemærket på en 29-tommer cykel, og hvad folk tror er hurtigere end en 27-tommer cykel efter min mening. og en halv er de sænker langsommere, så du føler at du holder mere hastighed.

Og grunden af ​​l Osten min teori er, at hvis du bremser på et 27 og en halv tommer hjul, vil dit bundbeslag være højere, så du graver forhjulet dybere ned i jorden for trækkraft og bremser. Hvis du bremser i høj hastighed eller i hårdt terræn på en 29-tommer cykel, er du så lav i forhold til aksen, at du ender med at skubbe cyklen mere fremad end nedad og derfor føler, at du gør det meste af tiden hurtigere og jeg tror, ​​det er derfor, mange enduro-racere kører på 29'erne, fordi de justerer hastigheden, ikke bremser, og hele tiden galopperer de bare sammen. Jeg bemærker ikke rigtig den faktiske fysiske hastighed mellem de to, hvad jeg bemærker er placeringen på cyklen, og det er alt for mig.

Det handler bare om, hvordan cyklen føles, ikke rigtig hvad cyklen laver under mig. Jeg er nødt til at føle mig lige på cyklen. Nu, da jeg næsten udelukkende har kørt 29ere, finder jeg dem, hvis jeg er ærlig, hver gang jeg går tilbage til 27 og en halv.

Jeg synes jeg føler mig for højt på cyklen. Det gør det lettere at kaste dem rundt, kaste dem rundt, alle disse ting, men faktisk kan jeg lide den 29. position. Jeg gav dig ikke rigtig svar her.

Så hvis jeg var dig, og jeg kunne godt lide 29eron det typiske terræn, ville jeg sandsynligvis tænke på at holde fast ved det, men bestemt prøve to lignende cykler, en med de større hjul, en med de mindre hjul. Uanset hvad er der mange muligheder derude, og du kan finde ud af, at du foretrækker de mindre hjul, fordi de er sjove, men de store hjul er også sjove på andre måder. Det bedste råd er virkelig at prøve nogle, gå til en demo, og det er virkelig godt, fordi du med det samme kan skifte mening om ting. (Cykeludstyr brummer) Okay, næste kommer fra Rok Krumpestar.

Doddy, jeg har lithiumfedt, og jeg ved ikke, om jeg kan bruge det. Hvor kan jeg bruge det? Ja selvfølgelig kan du bruge lithiumfedt, det er dejligt, det er virkelig billigt, det er lidt tyndere end mange andre, du plejer at bruge disse ting til at arbejde med komponenter, ting som kuglelejer, så dine headsets og bundbeslag, og det er store. Men frist ikke til at bruge den på steder som ophængningsgafler, da den ikke er særlig god til bøsningerne og arbejdsfladerne og pakningerne og lignende.

Der er selvfølgelig mange typer fedtstoffer på markedet, og de tjener forskellige formål. Nu er der nogle universalfedt, der fungerer til mange ting, men selv da kræver ting som bøjler et lidt specialiseret fedt. Hvis du vil have en fuldstændig opdeling af alle fedtstoffer, smøremidler, gevindlåse, monteringspastaer og så videre, lavede jeg en artikel om netop det.

Jeg vil sætte et link til det i beskrivelsen nedenfor og sætte det vil fortælle dig stort set alt hvad du behøver at vide om alle slags fedtstoffer, hvor du skal bruge dem, og vigtigst af alt, hvor du ikke skal bruge dem, tror jeg. God information Jeg tror, ​​se på dette. (Cykeludstyr brummer) Okay, den næste er fra Tipfi CG9.

Kan jeg køre slangeløs ned ad bakke uden tætning til tønderne for at spare mindre rotationsvægt? Jeg ved, at jeg ikke kan undgå uheld, men det er det samme med slanger. Det er lidt rodet, når jeg skifter dæk med fugemassen. Nej, det kan du ikke rigtig gøre.

Så du kan sætte et slangeløst dæk op uden fugemasse, og det vil puste op, men en del af fugemassens skønhed i systemet er, hvis du får mikroskopiske huller, mens du kører, forsegler det disse, og vigtigere, hvis du får et Dæk burper, hvilket er meget sandsynligt, når man kører ned ad bakke og tænker på uret, og tænk ikke på at cykle konservativt. Når du burper et dæk med tætningsmiddel, lukker det meget hurtigere, og du mister ikke for meget lufttryk. Hvis du burper et dæk med intet i det, er der en god chance for, at du kan trække det lige fra fælgen, der er ude.

Virkelig, vil du bemærke en stor forskel i rotationsvægt på en do? Wnhill cykel? Jeg tror ikke det, jeg er sikker på, at du måske finder det ryg mod ryg, hvis du tester det, men downhill-cykler vejer 40 pund. Du vil ikke bemærke, at en smule dækforsegling, der glider rundt i dækket, gør ikke meget af en forskel. Indrømmet, på en langrendscykel, en meget let cykel, hvor alt gør en forskel, vil du bemærke.

Men selv disse fyre driver knolde med tætningsmiddel i. Lad fugemassen være inde, gør jobbet, eller slip af med rørene efter eget valg. (Cykeludstyr brummer) Okay, næste fra Fex Bru.

Er det muligt at have en underbensgaffeltjeneste uden at fjerne gaffelen fra rammen? Ja, 100%. Det gjorde jeg stort set i artiklen om overvintring af din cykel, hvor jeg tog underbenene ud, udskiftede olien, jeg smurte også sælerne og så videre. Når du gør dette, skal du sørge for i det mindste at tage bremseklodserne ud, eller helst tage hele tykkelsen af ​​og dingle den på et sikkert sted, hvor der ikke er noget olieudslip, og sørg for at du har en dråbe stråle, en gammel spisestue bakke, alt hvad du kan finde nedenunder for at fange olien, eller det kan komme over hele dit gulv, og det er forfærdeligt at rydde op for at være ærlig.

Sørg selvfølgelig for, at du også bortskaffer olien ordentligt. Men dejligt og let, og jeg vil kaste et link til denne artikel om overvintring af din cykel i beskrivelsen under denne artikel, så du kan se den. Super let proces og ja ingen grund til at fjerne din gaffel fra din cykel. (Cykeludstyr brummer) over til Tomacukor.

Er hovedbenene svagere end normale lemmer? Hvis jeg forbandt min kæde til en ryg mod ryg hver gang, ville jeg have fire af dem. Ved du hvad, jeg kender faktisk ikke et par løb før, og jeg kan ikke se, hvordan de ville være svagere end en normal kæde, hvis det bare var om kædekræfterne, men på grund af den måde, de er forbundet i stedet for den pin skubber dem igennem og forbliver på plads mere som en nitte, jeg tror de muligvis kunne være svagere. Dette er bestemt noget, jeg skal lave en test på, men mere i en nøddeskal, hvorfor endte du med overhovedet fire indeni? Hvis du har brug for at opdele din kæde, måske for at rydde op i noget af det, hvorfor ikke bare opdele det masterlink, du allerede har, og udskifte Master Link, medmindre det er en multifunktionsenhed? Jeg anbefaler at bruge engangsenhederne, fordi jeg føler, at de er sikrere og stærkere, men ja, hvorfor ikke? Bare en tanke. (Cykeludstyr brummer) Over til DD410, lyder som en Star Wars-karakter der.

Hjælp, mine bremsestempler trækkes ikke tilbage, og en af ​​elektroderne gnider mod skiven. Jeg forsøgte at fjerne hjul og bremseklodser og skubbe stemplerne ind igen efter at have lagt alt i igen og pumpet bremsearmen, de trækker sig ikke tilbage. Bremsemotor med SRAM-kode RSC.

Enkelt, lyder sådan for mig som om du har klæbende stempler. Selvfølgelig kan det være et udluftningsproblem, så det er værd at lave en fuld systemudluftning der bare for at se. Når du udlufter systemet, skal du være opmærksom på farven på væsken, der lækker.

Hvis det virkelig er mørkt sort og grovt, ved du, at det er et af dine problemer. Men når du har et klæbrigt stempel, skal du adskille dine bremser. Fjern selvfølgelig foringerne og opbevar dem et sikkert sted, hvor de ikke kan dækkes med olie. Du skal fjerne disse stempler, rengøre dem, selve indersiden af ​​selve enheden, og så skal du bruge et specielt stempelfedt.

SRAM laver en, de ligner meget dem på markedet, især et DOT-venligt fedt, så fedtet bryder ikke ned, når DOT-væsken er i, det hjælper stemplerne med at gå ind og ud, trække ordentligt tilbage, og så skal du bløder systemet igen. Jeg gjorde det faktisk som en artikel, så dette er faktisk en god idé. Så jeg laver snart en stempelretraktion, genblødning og rengøringsartikel tror jeg.

Hvis du kan vente, skal du tjekke dette, og jeg vil vise dig, hvordan du gør det, hvis ikke bare deltage. Der er ikke noget at være bange for. Det er en ret ligetil proces, det tager kun mange trin, og hvis du er glad for at bløde bremserne, er det bare det næste trin i det.

Men sørg for at få det rigtige fedt, det DOT-venlige fedt som dette på skærmen. Okay, nu til Sean P. Hvis en kant er bøjet, men centreret, hvor lang tid tager det, før du har brug for det? med en ny fælg? Kan du køre på samme måde eller ikke så groft på en fælg, når du først er bøjet, og anbefale at købe en ny? Det hele afhænger af, hvordan du kører, for at være ærlig.

enhjulingsløb

Selvom jeg er ret høj og tung, er jeg faktisk temmelig let på en cykel, og jeg kører fælge med virkelig rodet op talte spændinger og ting i et stykke tid. Det er selvfølgelig helt op til dig. Hvis du er som Blake og slags cykler, som du laver morgenmad, så er det her, du besvarer dit eget spørgsmål.

Når hjulet kollapser, skal du kassere det. Jeg tror ikke, det har travlt. Bare hold øje med dine eger, sørg for, at ingen brystvorter er latterligt løse, og hvis de bare holder dem tæt, når du finder det passende.

Men pas på fælgen for faktiske strukturelle skader. Se efter revner, rynker, der kan se ud som fælge kan knække, ting sådan, brug virkelig din sunde fornuft. Hvis det ender med at bulke så dårligt, kan du aldrig gøre det til et helt rigtigt hjul igen, og så er det tid til en ny fælg og stort set hver gang du har brug for et nyt sæt eger, det er ikke noget problem.

Det koster ikke mange penge, og det er det værd, fordi du effektivt skaffer dig en helt ny balance-cykel, og mens du er ved det, skal du lave en hub-tjeneste bare for at sikre, at alle dine interner fungerer og smukke. Men virkelig, det er en slags sund fornuft. Der er ikke noget rigtigt eller forkert ved det.

Hvordan du kører er helt op til dig. (Cykeludstyr brummer) Okay, Griffin Taylor vil vide, om Kashima-belægningen på FOX-stødene er en funktionel del eller bare markedsføring? Forskel mellem spjæld med og spjæld uden? Nej, det er 100% funktionelt, men det er en marginal ting, så jeg siger bare en FOX 36 eller 34 med kraften, så det er den sorte belægning, og så er der det samme svarende til Kashima. Nu fylder de kassen, så du skal selvfølgelig få lidt søvn, men de vil begge føle sig meget, meget god, og de vil føle, at de også efter tjenesten vil føle sig meget, meget ens.

Forskellen er lang levetid. Så de sorte, de normale stanchions, hvilket betyder, at de stort set har brug for mere vedligeholdelse og mere TLC for at føle sig så godt, mens Kashima-coatede arbejder meget længere. Du føler dig meget bedre på en cykel meget længere, du kunne mærke forskellen mellem dem, men for de fleste normale mennesker, inklusive mig, føler de dybest set det samme.

Men i det væsentlige betaler du for en belægning af højere kvalitet, der føles bedre meget længere. (Cykeludstyr brummer) Og der går vi, dette er vores ugentlige GMBN Tech-runde op. Hvis du har spørgsmål eller vil vide noget, så giv os besked i kommentarerne nedenfor, og under alle omstændigheder kan du e-maile os på hellotech Send @ gmbn.com.

For nogle få flere artikler, naturligvis, tekniske, klik her nedenfor for forvirrende tekniske udtryk. Der er mange forvirrende navne derude, men faktisk er de alle ret enkle, hvis du bare tager dem fra hinanden. Og klik her, hvis du vil se en smule trailside-opsætning på min egen cykel.

Vi taler altid om at gøre ting i workshops, opsætte det, men intet slår at komme ud og faktisk gøre de fine tweaks på stien. Giv os som altid store tommelfinger, hvis du elsker GMBN Tech, og fortæl os, hvad du også gerne vil se i fremtiden i disse kommentarer, og glem ikke at abonnere.

Hvad er Fox Float X?

Designet specielt til at imødekomme kravene fra aggressive trailere, den nyeFLOAT Xkombinerer sofistikeret dæmpning og falmefri ydelse med utrolig let vægt og enestående strukturel integritet.

Hej gutter, vi giver dig nogle oplysninger om nogle Bach-optagelser, dette er Gendry, der er Gen 2 og blid derude. Disse er de nyeste, du kan finde på Gen 3, at den nedre luftventil er i en 90 grader -Lige position er nemmest at sige Plus alle Gendrys har en Kashima-belægning. Vi vil vise dig et par grundlæggende ting, som vi får spørgsmål om hele tiden, når folk altid er foruroliget.

Den første er, at du kan se dette, her er en kompressionsjustering med lav hastighed, og så indstil din kompression til den lave hastighed, bare en flad skruetrækker, ikke noget skør, og du tæller bare klikene på den for virkelig at indstille din komprimering med høj hastighed på 17 millimeter er det samme mod uret, det giver plads til med uret, det stiver det, så har du også dine rebound-justeringer, som er i bunden, det samme mod uret vil langsomt rebound mod uret, det vil accelerere, så har du dine airchamb-lufttryk på dine Fox støddæmpere, du har en Evo-kammer her, hvilket grundlæggende er, hvis du udelader en fjederstøddæmper, ville det være som den sarte fjeder, som er som budene, så har du dit hovedkammer, hvordan fungerer din mani-spray, som du altid vil have? Start med Evo-kammeret først, et lille trick, du har, er at du tager en 14 millimeter boksnøgle, der sidder der ret tæt, og du kan løsne dette med toppen ca. 14 for at få det rigtig stramt nogle gange lige efter at have sagt de nye gendryhætter ring længere end hvad den ældre er, så løsn hovedet, hvis du har en 14 skruenøgle, der fungerer i et stykke tid, nogle gange kan du bruge dem let til at fortsætte med dine sange, men hvis du ser forbi 14, vil det hjælpe med at holde hende fra at øse alle prikker med tænger og så videre eller noget, du vil tage væk fra din alder, vil du altid sørge for, at tilbudene er over, at jorden er hvad du gør, læg dem ikke på gulvet og stå dem op og tag din måler, vi har allerede luft i dem. Disse hunde, så du kan tage din meter, du altid vil have, med dit nye kuglekammer begynder, hvilket er dit øverste kammer. Sæt dit eget kammer først For de fleste modeller vil vi gerne have, at du er et sted mellem hundrede og halvtreds til to hundrede og ti eller deromkring. Det kommer ikke med Fox hundene, det er lidt pænere end pumpen, de har med sig.

cykelhåndsignaler

Disse vil være tilgængelige på vores hjemmeside for $ 69 synes jeg, og de er virkelig rart at have. Du behøver ikke at have et værktøj, dobbeltsidet kniv, du hører den smule om airescape, når du tager pumpoffen, skal du ikke være foruroliget, det er bare et hår der er her for at sætte tryk på dette evokammer. Tydeligvis højere tryk, det pustes meget hurtigere op, fordi du bogstaveligt talt kun fylder den lille kammer, eller stemplet bevæger sig til hovedkammeret, der er et meget mindre kammer og irritabilitet, dit hovedkammer har under støddæmperen, så du vil justere din cykel til at bruge det altid fra vejen er, hvordan det er, når du har brug for at udfylde luft, dette er normalt omkring 35 til 60 pund, du vil høre noget luft, noget sol vi maler, der kommer ud herfra, hvis alt hvad du har service, ikke en big Thing Vi har en anden artikel, der viser dig dette, men det er ikke en big deal, det er bare monteringssmøremiddel det er Fox Flow Food, der står, og så er der noget fedt noget fuzzyslick honningfedt, der muligvis også kommer ud Hvis dine luftkamre kommer når du skruer din måler af, hvilket ikke kan ske, alt hvad du skal gøre er en ti millimeter dyb brønd kvart tomme Tag det og kom i gang og sæt det ind igen og stram det, der ikke kan ske, især med gen tre, selvom det er splinternyt. Dette er dybest set et lille overblik over Fox-optagelsen for at hjælpe dig med at forstå lidt, hvordan de fungerer, de er bestemt mere vedligeholdelse, som du skal have Service oftere for mig. Alle suspensioner skal serviceres to gange om året for Fox Frokost frigivet Vi anbefaler normalt tre eller fire gange om året Hjælp med at holde dine servicefakturer nede med dyre dele, så når du ikke har min service, og de bliver grimme, ved du, at du kan begynde at rive dele op og blive temmelig dyre temmelig hurtigt

Hvordan justerer du en Fox Float?

Start medindstillingdetstødlufttryk (psi) for at matche din kropsvægt i pund. Med luftpumpen fastgjort tilstødventil, langsomt cykle dinstødgennem 25% af rejsen 10 gange, når du når det ønskede tryk.

Hvordan justerer du Fox Float x2?

Indstilling af stødLufttryk
  1. Start medindstillingdetstødlufttryk (psi) for at matche din kropsvægt i pund.
  2. Fjern pumpen.
  3. Sid stille på cyklen i din normale kørestilling ved hjælp af en mur eller et træ til støtte.
  4. Træk isagindikator o-ring op mod gummiluftsbøsningen.

Hvad står Fox DPS for?

Står for“Dual Piston System”,DPSrefererer tildetgenopfundet dæmpningssystem med dobbelt stempel. Med et stempel dedikeret tildetåben / medium tilstand,detandet tager sig kun afdetfast tilstand og derved indstilledetchok at præstere bedre idetklatrer uden at gå på kompromis med sin turdetned ad bakke.23. juni 2015

Hvordan justerer jeg Fox Float DPS?

Med luftpumpen fastgjort tilstødventil, langsomt cykle dinstødgennem 25% af rejsen 10 gange, når du når det ønskede tryk. Dette vil udligne de positive og negative luftkamre og vil ændre trykket på pumpemåleren. Overskrid ikke maksimumetFLYDElufttryk!

Hvordan justerer jeg Fox Float DPS-ydeevnen?

For at opnå det bedsteydeevnefra dinRÆVaffjedring,justerelufttrykket for at nå dit rette niveausag indstilling.Sager den mængde, som din affjedring komprimerer under din vægt og dit redskab.Sagrækkevidde skal væresættil 25-30% af det samlede beløbstødrejse.

Hvor meget rejse har Fox Float X2?

Med den samme afstands- og volumenafstand, den nyeFlyde X2helt bestemtgørføler mig lidt mere progressiv end den gamle, såmegetså jegharproblemer med at lægge bunden på det. Hvilket på en cykel med 170 millimeterrejse, er ikke nødvendigvis en dårlig ting.27. maj 2020

Hvor meget luft skal jeg sætte i mine cykelstød?

Mål rejsemængden, hvis du ikke vedhvor megetrejse du har. Ideelt til en XC-opsætning vil du starte med 25% sag. Skub O-ringene af gummi ned ad bunden afstødoggaffel. Få din ven til at holde dincykelvender mod dig og holder styret med forhjulet mellem knæene.27. aug 2018

Hvor meget vejer et Fox-chok?

Dagens luftstødligesomRævDPX2vejer496 gram (størrelse afhængig), stenShoxMonarch Plus RC3, 335 gram (størrelse afhængig) og Cane Creek's DB Air, 500 gram (størrelse afhængig).11. jan. 2018 nov.

Hvordan opretter jeg Fox DPX2?

Drej 3-positionshåndtaget tilÅBENmode. 2.Startvedindstillingchokketlufttryk(psi) for at matche din vægt i pund. Når luftpumpen er fastgjort til stødventilen, skal du langsomt cykle dit stød gennem 25% af dets bevægelse 10 gange, når du når det ønskede tryk.

Er Fox float X bagstød nyt?

Fox Float X Rear Shock: Tilbage i lineup efter et par år er Fox Float X shock, der kommer ind, hvor den slap, klar til at tackle aggressive trail ridebehov. Float X i 2022 erstatter DPX2 og bringer et par fantastiske funktioner ind for at hjælpe det med at forbedre sig fra DPX2. For det første har du et helt nyt chassis med et flot udseende.

Hvordan føles Fox float X på stien?

Hvis du er vant til fornemmelsen af ​​et regelmæssigt Fox Float-chok, vil du straks sætte pris på forskellen på Float X. I mangel af et bedre udtryk føles Float X bare 'plusher', meget mere som en spolestød end standard Float.

Hvad er forskellen mellem Fox float X og dhx2?

DHX er en ny chokmulighed fra Fox, der ikke erstatter noget i brandets linje. Det er i det væsentlige en Float X med en spiralfjeder: Et mellemstort coil-over-stød til trail- og mountainbikes. Det er et enklere og lettere stød end Fox's DHX2-coil-over, som ser brug på DH- og enduro-cykler.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Solide gummicykeldæk - hvordan løser vi det?

Gør de solide gummicykeldæk? TANNUS SOLID DÆK Letvægtspatenterede flercellede skumdæk er 100% punkteringssikre.

Vintage motobecane-cykler til salg - Sådan repareres

Er Motobecane-cykler gode? Det er ikke eksplosivt under hård pedalering, og hvis den fornemmelse af stivhed og øjeblikkelig kraftoverførsel er vigtig for dig, kan en aluminiumscykel måske være bedre. Men for at komme ud og nyde vejene ser Motobecane ikke kun den del ud, det er også en af ​​de glatteste cykler for pengene.

Sådan parkeres en cykel - holdbare løsninger

Hvordan låser du din cykel på en parkeringsplads? Når du parkerer udenfor, skal du kigge efter: sikre, forankrede udendørs cykelstativ. Cykelstativ, hvor der er to kontaktpunkter med rammen, giver sikkerhed og stabilitet (dvs. post-og-ring pullerter, omvendt-U, løkker, forskudt hjulbrønd, vægbeslag, klædebøjler) god belysning. områder med høj eller medium trafik.

Van rysel-cykler - anførte spørgsmål og svar

Hvilken gruscykel? Vi testede disse gruscyklerMærkeModelPrisMeridaSilex + 6000Testbogstav2949 EuroTiticiA-GR 012990 EuroRoseBackroad GRX RX8102999 Euro * StorckGrix ProTestbogstav 2.999 Euro

Carlton cykler - almindelige svar

Hvornår købte Raleigh Carlton? 1960