Vigtigste > De Bedste Svar > G fælge - hvordan man tackler

G fælge - hvordan man tackler

Er G line hjulene gode?

HverG Linebrugerdefineredehjuler finjusteret til solid ydeevne på nutidens biler, lastbiler og SUV'er. Fed og inspirerende, et sæt afG Linebrugerdefineret tunerhjulfra telt er enstoremåde at tilføje et strejf af personlighed til din sportsvogn, mellemstore sedan eller crossover SUV!



Hvis du ser denne artikel, var du sandsynligvis som mig, da jeg var 16 år. Du ønskede at finde ud af, hvad dit første sæt hjul skulle være til din bil. Nu har du sandsynligvis besøgt Facebook-sider og forskellige websteder og fora, der er omkring 10 år gamle, og du har sandsynligvis flere spørgsmål end svar, når du godt gør din forskning.

Ofte forstår folk bare ikke begrebet diametre, bredder, forskydninger, farver og alle disse ting, og når det kommer til at købe dit første sæt hjul, selvom du holder fast i boltmønsteret, kan meget af det være meget forvirrende. Nå, denne artikel vil ikke være for mange eksperter derude. der bygger tredelte hjul og lignende.

Dette er til dine begyndere derude, der ønsker at købe deres første sæt hjul. Så jeg er Alex fra Fitment Industries, og vi vil give dig nogle tip om ting, du skal vide, inden du tager dit første sæt hjul op, den første ting du skal overveje, når du køber eftermarkedshjul, er hvilken type dæk du vil bruge . Nu går vi ikke nærmere ind på, hvilken type dæk du skal køre, men det vigtigste at huske er, at hvis du køber eftermarkedshjul, skal du sandsynligvis få eftermarkedsdæk.



Vi får en masse e-mails fra folk, der ønsker at købe et sæt hjul, men de vil bruge deres OEM-dæk, der fulgte med deres OEM-hjul. Så i sidste ende kører du en 215-55-17 og spekulerer på, hvorfor dine cykler ikke ser så sportslige ud som dine eftermarkedscykler, når de er monteret. afbalanceret og installeret.

Ofte, når du handler efter markedshjul, vil du bruge sportyere dæk. Vores sædvanlige anbefaling er at holde fast i et billedformat på 40. Da dæk og hele metriske systemet fungerer for dem, kan du stort set tage det: Ree-numre repræsenterer tre forskellige aspekter af dækket.

Det første tal er dækkets bredde eller trækkraft i millimeter, og det er det, der virkelig rammer jorden. Det andet tal er dit billedformat. Så det er afstanden i sidevægens længde, og det er et gennemsnitligt forhold mellem din samlede bredde og dækkets trækkraft.



Så hvis du har en 225/40, er 40 procent af 225 din sidevægshøjde. Og så er det sidste tal naturligvis din hjuldiameter, så hvis du har et 225/50/17 hjul, er det fint for et 17 tommer hjul. Med sportyere dæk og lignende kan du ofte få det look, du ønsker til dit første sæt hjul, ikke kun ved at købe hjul efter markedet, men også ved at købe ret anstændige low-pro-dæk.

Normalt vil et formatforhold på 40 gøre jobbet, og hvis du leder efter eftermarkedsdæk, anbefaler vi selvfølgelig, at du prøver at beholde noget, der har et lidt bedre navn end bare dit grundlæggende, billigste dæk, du køber, kan. Dæk er det, der forbinder dig med vejen. Så hvis du er billig på dækkene og bruger mange penge på hjul, går du glip af hele skiftepunktet, så vi anbefaler at holde disse to priser i tankerne og sørge for, at det udseende, du ønsker, er se, du vil have.

Hvis du vil se, hvilke dæk der passer til hvilken fælgstørrelse, har vi et galleri til det. Du kan tjekke dem ud på fitmentindustries.com/gallery og indtaste hvilke dækspecifikationer og størrelsesforhold, du vil bruge, og hvad andre mennesker kører.



Anden ting, du vil have, når det er første gang du køber hjul og dæk, offset er vigtigt, men pasform er (klappende hånd) vigtig-øh. Det vigtigste vi ser meget, og vi får e-mails fra folk, der køber deres cykler første sæt cykler, de så StanceNations Instagram og de siger 'wow' denne fyr løber 19 gange 1 med 0 negativ 12 offset -Hjul og jeg vil ride nøjagtigt den samme opsætning, hvordan gør jeg det? 'Og deres budget er omkring $ 600, og de har ikke et fendermodifikationskoncept, og de vil have, at alt skal passe under kroppen, og det er ikke en sjov samtale. Når du køber dine første hjul og dæk, anbefaler vi at holde tingene relativt grundlæggende.

At sikre dig, at du forstår det grundlæggende i hjul og dæk, bliver meget vigtigere ved bare at få dig den rigtige størrelse og bredde og den rigtige forskydning ned og ikke rigtig behøver at håndtere mange af de, ja, finesser, der kommer med multi- delhjul eller overskærme eller et bredt kropssæt er tilsluttet. Tilpas derefter eftermarkedshjul til det. Når du først kommer ind i de sværere ting ved eftermarkedshjul og dæk, er der mange ting at overveje, fx eller smedet monoblok, hvilken slags hjul og virksomheder tilbyder disse hjul og alt imellem.

Generelt er vores anbefaling at bruge noget, der har en garanteret pasform, du har hørt herfra. Du er så fuld af (bip) jeg kan se kæppen komme ud af din mund. (bip) Vores anbefaling er at starte med cykler og dæk, der bare har en god garanteret anbefalet pasform, fordi i slutningen af ​​dagen, nej, kan du ikke køre 19 x 11 0 offset, og du ved, vær en af de seje fyre på Instagram, men du har en ren opsætning, der fungerer og fungerer, og du behøver ikke bekymre dig om større ændringer som metalbeskæring og afstand mellem fendere, rulning og gnidning og alt imellem. og du vil faktisk være i stand til at gå mere end 50 miles uden at noget beaded off.

Du undrer dig måske over, hvor salgsstikket er, og hvis du vil se, hvilke garantier der følger med din bil, skal du tale med de rigtige mennesker. Fitmentindustries.com, (bell dings) vi har al denne information.

Dette er sidste gang, jeg siger det, men du skal finde ud af nu, at vi på en eller anden måde prøver at hjælpe dig med dit første sæt hjul og dæk. (blæser hindbær) Den tredje ting, du skal overveje, er brandpræference. Hvis du er derude lige nu, er der en masse brandpræferencer på hjul, især når du kommer ind i det moderat til krydret hjulfællesskab, er der masser af mennesker, der følger hjulproducenterne, ligesom det er en sport, du vil sikre, at alle ved hvordan store disse cykelfabrikanter er.

Når du køber dit første sæt hjul, vil du ikke være særlig erfaren og forstå historien for mange af disse hjulproducenter, og af denne grund kan ofte nye mennesker købe hjul, der måske ikke er den bedste, stærkeste eller mest passende løsning for deres bil er. Den grundlæggende ting, du vil forstå, er, at hvis du vil fokusere på brandpræference, kommer det virkelig ned på, hvad du vil have. Der er mange muligheder, uanset om du leder efter noget mere æstetisk tiltalende end noget let, eller du leder efter noget, der har mange forskellige farveindstillinger i modsætning til måske bare din standard sorte cykel.

Den største ting at overveje, når du fremstiller hjul, er også dine dæk. Nå, vi har rørt ved det før, og det vil jeg gerne røre igen, når du køber disse cykler, når du køber dem til $ 1.000, tager du også højde for det faktum, at du lægger nogle dæk på onde fyre også nødt til, og du vil være sikker på, at du ikke er et ikke-navn-dæk. Det samme gælder for dine cykler.

Nu, hvis du prøver at være på et budget, betyder det ikke, at du skal skaffe dig skøre cykler. Der er masser af hjulmærker derude, der har masser af forskellige muligheder for næsten hvert eneste populære køretøj, som de fleste nybegyndere vil købe. Jeg mener Subarus, Mitsubishis, Hondas, alt dette.

Der vil være mange hjulproducenter, der betjener netop dette marked. Hvis du vil beholde noget under tusind dollars, har vi en artikel, der taler om det, men samtidig vil Konig være en god mulighed, uanset om du leder efter en flowform-mulighed. Rotiform har nogle gode hjul, der kommer i en række forskellige stylinger, Cosmis Racing, et fantastisk sport kompakt hjul.

ESRs roterende smedede linje klarer sig godt, og der er en række andre derude som 3SDM, hvis du leder efter mere af et Euro-stylinghjul. uden nødvendigvis at bryde banken. Det samme gælder dæk.

Den fjerde ting at huske, eller bare lære, er at forstå det grundlæggende i et hjul og specifikationerne for, at det passer til din bil. Der er en hel masse forskellige ting, der hjælper dig med at finde ud af det. Hvis du bare ser på diameteren, skal det være ret simpelt, dette er diameteren på dit hjul.

Hvis du ser på, hvad en midterlinje er, ville det være, hvis dit hjul i det væsentlige blev skåret i midten. Det vil være afstanden mellem din midterlinje og din monteringsnavoverflade, ja, hvor dit hjul faktisk vil blive monteret. Hvis du nu har et positivt forskudt hjul, vil monteringsfladen være i retning af fronten på det samlede hjul.

Det betyder, at resten af ​​hjulet presser ind i fenderen. Ofte vil du se høje offset-hjul på ting som Corvets og, ja, Lamborghini for noget, der har en lav offset eller nul offset, vil du se monteringsoverfladen skubbet længere mod indersiden af ​​hjulet. Hvad der sker er, resten af ​​hjulet er selvfølgelig mere konkavt, og det vil skubbe resten af ​​hjulet ud mod skærmen.

På grund af aktuelle tendenser er lavere offset-hjul blevet ekstremt populære, og du vil se en masse mennesker, der ønsker at køre på bredere hjul med, ja, så lav en offset som muligt. Men husk, at offset-venligt er et funky nummer. Når du kommer tættere på nul, skubbes hjulet længere ud.

Selvfølgelig, hvis du ser på forskellige forskydninger, er der hjul, der undertiden har problemer med brud, ved du eftermarkedshjul. eller store pausesæt, der findes på mange forskellige køretøjer. Og hvis du leder efter noget mere moderat til mere aggressivt, er det helt fint.

Der er justeringsområder for stort set hvert eneste køretøj, de fleste er mellem 35 og 50 tommer, så hvis du er så tæt som muligt på at lave et konkavt hjul til dit første sæt hjul, skal du holde fast i disse 35 millimeter forskydning, og du skal være klar at rulle. Men hvis du går længere nede og risikerer det for cookien, og du vil prøve at blive mere aggressiv, er alt, hvad du ved, at du måske støder på problemer. Og når du køber dit første hjulsæt, foreslår vi, at du henviser til tip nummer to og bare spiller det sikkert, og sørg for at gå med noget, der garanteret passer.

Og den femte og vigtigste ting at huske, når du køber dit første sæt hjul, er sandsynligvis den enkleste af dem alle: bare gætte ikke. Jeg forstår det, jeg kan huske, at jeg var 16. og du vil gå, og du vil hente nogle cykler, så du går online, gør din research, prøv at finde ud af, hvad der passer, du ser nogen, du ikke har nogen idé om, hvem det er , skriv deres specifikationer ned, og de gætter lidt på, hvad offset er, selvom offset og backspacing ikke er den samme.

Og så går du ud og finder hjulene til den nøjagtige specifikation, så du får dem bestilt, men så er du klar over, at du ikke har nogen dæk til dem, så du begynder at flytte dækkene fra dine OEM-hjul til dit eftermarked Saml hjul, så fastgør du dem, så skal du afbalancere dem, og så tænker du, 'Åh gud, jeg glemte at få' tilspidsede sæder, fordi disse nye hjul ikke passer til mine faktiske, du ved, OEM-hjul, de er ikke de samme, så så er du nødt til at skaffe dig forskellige hjulknapper eller andre hjulbolte, og så finder du ud af det ved Advance Auto Parts, og du kan ikke bare beslutte, hvad der foregår, så du går tilbage til butikken for at lægge det hele i, og du har glemt det at du var nødt til at få TPMS, fordi din bil er nyere end 2008, så glem alt om at få TPMS, så du skal installere TPMS, inden du sætter dækkene på, så sæt dækkene på, og så kør dem på din bil, og så går du over for at se på din bil, og du er super begejstret, fordi du brugte al denne tid, du brugte w eeks og uger og uger at finde ud af alle disse ting, og de passer ikke, fordi de rammer stammen. Det sker, hvis du gætter. Og det sker for mange mennesker.

Vi ser det i mange e-mails, jeg ser det på forums første sæt hjul hele tiden, og det stinker. Især hvis du fik det forkert. Bare gætte ikke.

Der er mennesker som os, det er det, vi gør, og vi vil sikre dig, at du køber det rigtige hjulsæt første gang, fordi det ikke gør livet lettere for nogen, hvis du skal returnere noget eller bare lave et dårligt køb. Vores anbefaling er, at hvis du vil hente et sæt hjul, og det er første gang, skal du bare e-maile os, sende os en besked eller bare tale med os på hjul og fitmentindustries.com.

Ellers skal du bare bruge vores hjemmeside. Du indtaster dit år, mærke og model, og det fortæller dig præcis, hvad der passer til din bil. Er det lidt af et salgsargument? Absolut mennesker.

Jeg vil ikke engang lyve om det, men faktum er, at vi ser så mange mennesker skruer op for at købe deres første sæt cykler, at vi var nødt til at lave en artikel som denne for at håbe, at I forstår, at det er meget mere end bare at vælge sæt et sæt hjul op. Især hvis du vil have det rigtigt første gang. Så vi håber, du har haft det, dette er igen for vores fyre, der køber deres første hjulsæt.

Dette er ikke for eksperterne derude. Vi ville bare give dig et par tip og tricks til at købe dine første hjul. Så vi håber, du har haft det, glem ikke at abonnere, og selvfølgelig er jeg Alex fra Alex Fitment Industries, og vi ses senere.

Fred.

Hvad er det bedste mærke til fælge?

Her er nogle af debedste fælgemærkerfor 2020:
  • ENKEIHJULEnkei som enmærkeerbedstkendt for deres lette vægtfælgeog befinder sig ofte i nærheden aftopaf næsten ethvert eftermarkedfælge mærke bedst-af listen.
  • BBSHJUL.
  • RæveHJUL.
  • SSRHJUL.
  • OZ RACINGHJUL.
  • KONGEHJUL.
  • FORMEDHJUL.
  • TSWHJUL.
8. apr 2021

Ansvarsfraskrivelse! Disse er ikke vores personlige favoritter, når det kommer til eftermarkedshjul. Disse er ikke de bedste hjul derude. - Nå, nogle af dem kunne være det. - De fleste af dem kan for det meste være bilscenen i 2020 - - Overalt. - Sådan dukker du op på biler --- Autoshow. - På biludstillinger - Alle de gode ting - Så dette er top 20-listen over de mest populære cykler i 2020 - Sidste år havde vi nogle blå smoothies, der var lidt - Mener du det? - så? - Okay, du kender øvelsen. - Hjul, dæk, affjedring. - Fitmentindustries.com Baby Jeg synes, vi skal bare springe lige ind på cykellisten og komme i gang her. - Absolut, og bare en hurtig note, hver cykel, der er nævnt på denne liste, er tilgængelig på fitmentindustries.com Industries, glem ikke at abonnere, lad os give den første cykel - Så i starten har vi nummer 20, Kansei- Frickin tandem .

Okay, jeg kan virkelig godt lide dette firma. De bringer old school JDM designs tilbage. - Absolut. - Og Tandemis er en af ​​de rigtig flotte cykler.

Det har en aggressiv offset, god konkavitet og passer ikke til enhver applikation, men dem, den passer på, ser rigtig godt ud. Og grunden til at det er nummer 20 er, at Kansei er et ret nyt brand. Som om de ikke var friske, har de været ude i lidt over et år nu - Lidt over et år nu.

De er flowform hjul, de er godt designet. Tandem er mere baseret på GTR-stil, som R34 og sådan. Virkelig flot cykel. - Gå videre til den næste - Okay, og klokken 19 har vi Aodhan DS02.

Nu er dette et hjul, der tilbyder en dyb læbe, et støbt hjul i ét stykke, hvilket gør det til et meget solidt valg for alle, der er på udkig efter 350Z, Genesis Coupe, måske endda som Widebody FRS. leder efter 'sand sådan. De er et støbt hjul, de bliver rigtig brede, de er meget overkommelige. - Absolut overkommelig. - De tilbyder god stil, du kan bruge dem til at opnå dette flerdelte look. - Du ved.

Det er en startcykel, og det er derfor, det kom på listen. - Nemlig. - Okay, hvad er nummer 18? - Så for at komme til nummer 18 ejer jeg et sæt af det mærke, Rotiform RSE - Åh okay, okay.

Har du nogle VIP-skærme på dem? - Ingen Rotiform BLQ'er, jeg har dem i vognen. Under alle omstændigheder er RSE en super flot mulighed fra Rotiform. Dette er hjul, som du sandsynligvis vil høre en hel del på disse lister, men disse hjul ser godt ud på noget. - Absolut. - Og det er derfor, du vil se dem komme så ofte i 2020 - Og de accepterer også Aerodisk, ikke? - Ja, så det er en super sej funktion ved det, fordi de har denne snurrende ting, der skjuler hjulmøtrikkerne.

Det er ikke en midterlås, det er ikke beregnet til at være sådan, det skal bare dække hjulmøtrikkerne og give det et rent udseende. Men det seje er, at du kan gøre Aerodisk over det, og det giver dig også masser af muligheder, der kan tilpasses. Og ikke kun det, men Rotiform RSE'er er virkelig overkommelige, du får det Rotiform-navn.

De ser godt ud, og disse arenaer er ikke kun rotiformer, der er beregnet til Volkswagen. Jeg har set disse på Mustangs og alt imellem. - Og de er som tusind dollars. - Præcis super cool. - Sejt, så lad os gå til nummer 17, vi har den anden cykel fra Kansei.

Sandsynligvis den mere populære af gruppen, og det er Kansei KNP. Det er det bronze Patrick fem-eger hjul, som alle spørger om i hver artikel, så det er Kanseis mest populære design. - Ja, det er som deres flagskibshjul. - Absolut, det er deres flagskib - Hjul.

Det er en bronzeafslutning med en dopetekstur, som den kommer i. Den fås i en sølvfarvet og en mørk gråmetalgrå. - Bronzen ser fænomenal ud. - Bronzen ser rigtig flot ud.

Det er sandsynligvis min favorit i gruppen. Så det er et fuldformat hjul igen. Relativt overkommelig.

Omkring tusind, elleve hundrede dollars afhængigt af den størrelse, du har brug for. Og de bliver aggressivt aggressive med deres forskydninger Så fortjener absolut nummer 17 på listen - Okay, så videre til nummer 16, vi har Fifteen52 Turbomac, og denne rammer mig okay? Fokus gear, fokus gear, ved du hvad jeg siger? Hullemønsteret på fem med 108 kan være lidt (bip), okay? (griner) Så det pæne ved Fifteen52-mærket er, at de tilbyder fem med 108, så du vil se mange af disse cykler på Focus STs. Men de går også med mange andre ting.

Jeg har set dem mange gange på Mini Coopers og hatchbacks. De er lidt af et rallyinspireret hjul, de har det, jeg mener ikke at sige mesh design, men det er en eger med et mesh i det. Det er anderledes, det er ikke for alle.

Men det er ekstremt populært i hatchback-samfundet, det vil jeg sige. - For at komme ned til nummer 15 har vi sat Cosmis Racing i blandingen med ingen ringere end XT-006R. - Det er godt. - Nu er dette det ene Six-spoke design med en anstændig trinlæbe, det bedste fra begge verdener her.

Det er godt for så meget bremsespil, alle de gode ting. Det er et solidt seks eger hjul, kommer i en række gode farver, som Cosmis er kendt for. - Ja, især den røde. - Ja du har.

Jeg har bronze, du får den røde, du får sølv, hvid, sort, sort krom, uanset hvad den har. Men de kommer i rigtig gode størrelser, virkelig aggressive forskydninger, flotte farver. Og en god pris hundrede dollars også - Damn it, yeah.

Så nummer 14, lad os bevæge os lidt væk fra de overkommelige ting her - Okay. - BBS LM. Så dette er et super klassisk design.

Årsagen til, at den kom på listen, er, at denne cykel er tidløs. - Absolut. - Det ser forbandet godt ud.

Årsagen til, at det ikke er højere, er fordi det er dyrt (bip). Jeg mener, jeg kommer ikke rundt omkring bushen her, det er dyrt. Men du betaler for kvalitet.

Du får BBS-kvalitet, og LM ser fantastisk ud. Det er en af ​​de få cykler med flere dele på denne liste. - Ja. - Og det er bare fænomenalt. - Mange mennesker begynder at hente dem igen. - Ja, ja, de gør comeback. - Mange mennesker leder efter dette klassiske design.

De siger, 'Jeg vil have nogle BBS-hjul,' hvilket andet hjul end LM? .Du kan stadig hente dem i den størrelse, du har brug for. Uanset hvad du har brug for. - Lad os gå.

Og så kommer du til nummer 13 - Åh gud, uheldig tretten - Muligheden Lab 716, R716. Dette er en Rad Dette er meget, meget populært blandt WRX, FRX og BRZ samfund. Især på grund af de størrelser, de er tilgængelige i.

De laver ikke mange størrelser, de har ikke mange finish, men størrelserne og forskydningerne og alt, hvad de er i, er lavet til disse biler, og de kører dem som, så det er 18 gange ni plus 35 , det er som en solid måde. Og de er meget overkommelige, de har de rigtige skruemønstre til alt. Og gæt hvad, de kommer i nogle gode størrelser og et par gode finish - Ja, jeg tror, ​​du kan også få dem til Focus ST.

Så en anden, der er på radaren for Focus. Og det er som et sæt hjul til $ 7.800. Ja, super overkommelig.

Stor startcykel, der ser godt ud med noget. Og jeg ser flere af dem vises i vores galleri - som hver dag. - Over tid. - Okay, vi er op til nummer 12, var ikke teenagere endnu, og vi har F1R F103.

Lidt travlere design med mange eger. Du ser mange af dem, de kommer i større størrelser. Jeg ser dem fjernes på Volkswagen GTI'er og lignende.

Disse er også super overkommelige muligheder, en fantastisk cykel at komme ind på. Du vil se dem på 350Z på grund af deres større størrelser, G35s. - Ja, de kan godt lide 19s og 20s.

De bliver temmelig store - og jeg vil ikke sige, at de har et mere sporty look, de er mere af et luksuriøst look, hvis dette er dit look at gå, ville det være en god mulighed for dig. Men kun den pris, de har, gør dem så høje på denne liste. - Absolut så stærk på 11. plads, vi har Konig Dekagram.

Dette er en, vi har set på listen i de sidste par år, bare fordi det er sådan en populær cykel. Nu er dette et overkommeligt, sporinspireret cykeldesign. Nu er det fantastisk til en masse bremsehøjde ligesom os.

Jeg kan godt lide mange af Konig-cyklerne, det er det, de designede dem til. Det er et af deres flowformede hjul, så de har hypergram, decagram, uanset hvilket gram du kender - Instagram - Instagram hvad det end er. Men det er et flowform-hjul, så det har et godt styrke / vægt-forhold, overfladerne er virkelig pæne.

De er bare en rigtig solid udseende cykel. - Helt bestemt. - De gør, hvad de skal gøre, og de gør det godt.

Og gæt hvad, det er også i en anden overkommelig cykel. Der er en fælles tendens med disse cykler. Cirka $ 800 for et sæt på fire - Damn, så under en kæmpe - Yeah - Damn (bip) elsker gram, det er hvad jeg siger. (griner) - Gå til nummer 10, vi har JNC JNC005. - Det er en tungetvinger. - Ja, og det er en cykel, som vi hele tiden ser, er en super populær cykel.

Hvis vi kommer ind i top ti, er det det hjul, du kan se stort set overalt. Og JNC005 er ingen undtagelse fra iece-udseendet uden prisen for flere dele. Og jeg tror, ​​det er derfor, det er et så populært hjul - det er salgsargumentet - ja folk, der kommer ind i bilspillet, selv nogle mennesker, der har haft deres biler i et stykke tid, går med disse hjul, de ser godt ud, de er ekstremt overkommelige .

Du vil sandsynligvis se dette på mange biludstillinger. Bare på grund af prisen er naturligvis Enkei RPF1. - Ekstremt let, god pris.

juster forskifteren

Det er som Enkei flagskibscykel, alle kender RPF1, det er derfor, det er på listen. Det skal være her, du kan ikke komme forbi nummer 8, vi har en af ​​mine personlige favoritter, jeg elsker absolut denne balance cykel. Det er Work Emotion D9R. - Ja! - Så dette hjul er fænomenalt.

Det vil være omtrent i disse to store prisklasser afhængigt af størrelsen på det hjul, du går med. Men du får navnet Arbejde, du får kvaliteten af ​​Arbejdet, og det ser bare så forbandet godt ud. De laver nogle seje farveindstillinger til dette hjul, kan godt lide det.

Dette er en af ​​mine personlige favoritter på listen - Absolut - Du vil se det på biler omkring biludstillinger, fordi du har dit første sæt hjul, andet sæt hjul eller måske din At få det tredje sæt hjul vil være Work Emotion D9R'er. - Eller noget i den retning. - Ja præcis. - Så når vi går ind på hjul nummer syv, ser vi en anden konge komme ind.

Så dette er en, som vi nævnte før - Yep - Så dette er Konig Ampliform. Så dette er et andet Konig Flowform-hjul, det er let, har gode finish, god stil, du har 18'erne, 17'erne, de går med stort set alt, og de ser godt ud på stort set alt. Du har en flot bronzefinish, sandsynligvis min favorit finish af alle - ja de ser godt ud - og du ved ærligt talt, at konge gør det rigtigt.

De gør det rigtigt, de gør det godt. Og det er derfor, du er på listen. Så lad os gå til nummer seks, vi har ESR SR08.

Dette plejede at være en af ​​vores top, jeg tror, ​​det var sidste år, var det vores? Nummer et? - Ja, det var sandsynligvis deroppe. - Hvis ikke, var det langt op. Men dette er en super overkommelig mulighed, og det ser rigtig godt ud.

Når du bliver konkav på dette hjul, ser det fantastisk ud. Årsagen til, at det bevæger sig nedad, ESR bevæger sig lidt væk fra det udseende, og de går efter deres eget unikke udseende, som det er virkelig sejt at se. Så vi flyttede det lidt ned, fordi ESR vil skubbe lidt mindre, vi vil sandsynligvis være lidt mindre skubbe og tjekke de nye ting fra ESR - Ja, hold øje med ESR i år, de laver nogle seje ting . - Absolut. - De kom ud med deres eget design, de har støbte versioner af deres hjul i flere dele, der kommer ud.

Det er ret pænt - men sov ikke på SR08, det ser en flot cykel ud til en god pris - hvis du går på cykel nummer fem, når vi det top 5-mærke. Vi har AVID1 AV6, dette er en meget, meget overkommelig cykel nu - ja - sandsynligvis hvorfor den er så højt op - ja, bestemt hvorfor den er deroppe - sandsynligvis hvorfor vi ser den så ofte, når du opretter listen. Syv eger design med en læbe, der ser godt ud på stort set alt. - Ja. - Du ved, der er ikke meget, der kan siges om AV6.

De har mange finish, fordi det er Avid1. De har mange størrelser, fordi det er AVID1. Og det er overkommeligt, fordi det er AVID1 - Præcis - Så videre til nummer fire har vi AVID1 AV20.

Så det vil også være overalt. Som du kan se, er AVID1 højt på listen her, fordi de er så overkommelige. De kommer i masser af farveindstillinger.

Dette er et gravitetshjul fra AVID1. Det ser godt ud, og du vil se disse på en række forskellige biler, de tilbyder en række forskellige boltmønstre. - Ja, WRX er meget, Civics, jeg mener, det er alt sammen. - Ja. - Okay, så i vores top 3 har vi nogle gode eksempler på vores top tre cykler her.

Så dette er Aodhan DS07, nu er dette en anden overkommelig cykel i flere stykker. Du kan naturligvis se, hvorfor dette er en populær cykel, som folk får det udseende, de søger, men det er en meget overkommelig cykel. Du får de Lippe, du får en dyb læbe med disse fyre. - Alle vil have hjul i flere stykker, men lad os komme ned til det, de er skide dyre. - Medmindre du køber brugte hjul og vil finde den rigtige størrelse. for dem eller få dem ombygget.

Hvis du bare leder efter noget for et par hundrede dollars - Præcis. - Det er hvad folk gør. - Præcis, ekstremt let at komme ind i spillet.

Du vil have nogle eftermarkedscykler. Du er træt af dine standardcykler. Du skal bare få noget på det.

Her er en startcykel, som du kan se overalt, fordi den er fantastisk, det er populært design - Fortsat med nummer to har vi Rohana RFX11. Dette er en smuk cykel. - Alt jeg kan sige er, at jeg elsker denne cykel.

Det er en af ​​mine favoritter. - Dette er faktisk i den anden ende af spektret fra den sidste cykel, vi så på. Det er her, du bliver lidt dyrere.

Men de mennesker, der kan bruge det, vælger denne cykel, fordi den ser så godt ud. Dette er mere af din luksuslinje, ved du. Selvom de er ekstremt lette.

De er lette, hvad de er, større størrelser, så du kan se mange af disse omkring 20 tommer størrelser og lignende - grunden til, at dette er nummer to på denne liste, er fordi bilerne bliver større. Vi ser disse større biler, der virkelig begynder at komme som i slutningen af ​​2010'erne, slutningen af ​​2012'erne, folk bliver op til størrelse. - Folk går på biler, fordi de bliver lidt mere overkommelige.

De er ved at indhente disse større biler som BMW, Audis, sådan noget. -Mercedes. - Mercedes.

Og de tilbyder faktisk forskydninger som Mercedes. Jeg ved ikke, om du ved, de er virkelig underlige - ja de er, de er underlige - og de tjener et plus på 43 på disse fyre, hvilket er helt perfekt. Så Rohana RFX11, et helt fantastisk valg.

De finish, Rohana tilbyder, er ikke af denne verden - og hvis du kan blive konkav på disse hjul, ser de fantastiske ud - disse er store drenge 20x12 - men ærligt talt er de ikke så tunge. Når du ser dette hjul, forventer du, at det bliver tungt bare på grund af dets størrelse. Men det er ikke dårligt for hvad det er. - Nej, absolut ikke. - Lys. - Så mellempris, du vil ikke rigtig bryde banken, men du ser over femten hundrede for et sæt af det.

Men ærligt talt slet ikke dårligt for hvad du får. - Det er det. - Det er det. - Mange tak for udholdenheden.

Vi gik til nummer et. Dette er det hjul, vi forventer at være det mest set i 2020. Er du klar? - Du blev så populær. - Du gjorde det.

Cosmis Racing XTR-206. - Jeg elsker disse cykler. - De er fantastiske. - Jeg sagde det sidste år, de var lidt lavere på vores liste, vi ser dem flytte op, når Cosmis im bliver mere populært gennem årene.

Og jeg elsker denne cykel. Det er også en af ​​mine favoritter på listen. - Ja, så som jeg sagde, Cosmis dræber det absolut også med deres finish.

De har rødt, de har sort, de har bronzerne, de har det hvide, de har sølvet, de har poleret, de har det røde polish, de har det sorte og maskinen, de har alt. Ved du hvad, og de er ret overkommelige som tusind dollars, lidt over tusind, afhængigt af størrelsen og hvad du end tager med dig. Men ærligt talt sætter disse ting det helt pænt på stort set hver bil, de forlader. - En ting vil jeg dog sige, jo lavere forskydning jo bedre med disse hjul.

For når du først er der, har du en højere offset, og du har ikke meget læbe eller konkavitet, der næsten bliver til et lavere offset-hjul på disse, men jeg elsker disse hjul. - Og der er det, mine damer og herrer, det er vores top 20 hjul i 2020. Og hvad vi tror, ​​vi vil se mest i biler, derude på scenen, i vores galleri alle disse gode ting i 2020 og i fremtiden.

Så tak for at se. Hver cykel, vi talte om i aften, kan findes på vores Fitmentindustries.com-websted, hvis du vil lære mere information om dem, tjek dem ud, tjek dem på din bil, gå til galleriet, lomme det, alle mulige gode ting . - Og hvis der er en cykel, som du synes, du burde have kommenteret listen over de mest populære cykler i 2020. - Absolut. - Så kommenter nedenfor. - Okay så tak for at se, glem ikke at abonnere, se dig senere. fred.

Hvad er de fire typer hjul?

Detforskellige typer hjulinkluderer stålhjul, legeringhjul, smedet og støbthjulog kromhjul.6. sep 2019

(Skål) - Det var det hurtigste træk, jeg nogensinde har set. Jeg har ikke set hende så hurtigt siden fodbold. Der er alle mulige møbler i hjulspelet, hvilket betyder, at du sandsynligvis har set meme, hvor de taler om Hella Fail og Hella Flush and Stance og Dropped and Slammed og Maxi.

Jeg ved ikke, der er alle disse forskellige navne, men hvis du virkelig nedbryder det, er der fire hovedtyper af hjulbeslag. Vi besluttede at tale med dig om det i dag, fordi vi som virksomhed gør noget, der er på vores vegne. Fitment Industries, det er stikket.

Glem ikke at abonnere, inden vi starter, vi prøver at komme ned til hundrede tusind, så vi kan fortsætte med rigtig seje artikler som denne, så hjælp os ved at komme derhen. Og selvfølgelig, hvis du leder efter hjul, leder dækophæng helt til Fitment Industries dot com, men inden alt dette klikker du forbi den del, vi kommer til nummer et. Så den første store stil af udstyr er Tucked.Tucked Fitm, det er når hjulet og dækket med affjedringskomponenterne sidder som helhed inde i produktionsskærmen.

Nu kan du gøre det med fendere efter markedet eller fendere, når folk tager fejl. Men virkelig, skjulte fendere er noget af et udseende, og det er en ting, der er smuk, godt, almindelig. Skjulte fittings er noget, som mange mennesker gør afhængigt af de særlige omstændigheder, de bygger deres bil til, hvilket lyder lidt underligt, når teenagere tænker over det.

Men her er 'Hvad jeg mener med det, mange mennesker foretager en skjult justering af to grunde. Enten skruer de sammen eller to, de gør det til luftaffjedringen. Nu er den skjulte tilpasning noget, der er meget almindeligt på luftaffjedringsbiler, der leder efter en skjult montering.

Det får normalt køretøjet til at se bredere ud, ser større ud, og når det er på jorden, ser det rigtig godt ud. Men det lagrede gear resulterer normalt i en mindre bred hjuljustering eller holdning, da de forsøger at montere hjulet i hjulbuen. Derudover skal du også huske, at hvis du har en skjult opsætning, vil du normalt se efter et højere forskudt hjul, da det vil sætte hele hjulet i fenderen. Folk, der kører en skjult opsætning, især på deres luftaffjedringsbiler. eller produktionskøretøjer, kigger normalt et meget fladt profilhjul.

Du vil se dette på mange forskellige køretøjer, især i offset-området 45 til 55, men skjult er meget almindeligt, og du vil stort set kun se det i luftaffjedringsscenen. Du vil ikke se, at mange mennesker laver en fuld opsætning på coilovers, men du vil nogle gange se, når folk laver en fejl med deres montering, der bruger vores galleri. Gør vores liv lettere, gør dit liv lettere.

Vi behøver ikke acceptere e-mailen fra dig, der mailer os og siger, at du opbevarede det anlæg, du troede, det blev stukket. Jeg kommer kun ind i den næste. Skjult opsætning kræver, at du kender et par ting.

Ofte er du nødt til at rulle dine fendere. Ofte, hvis du ikke vidste, at du fik metallet, og det styrter ind, men det kolliderer ikke rigtig, hvad du vil, især når du kommer i luftaffjedring, som du ved, hvis du ikke løser dette, vil du i sidste ende skære i dine dæk. Det kræver også, at du forstår, at du sandsynligvis vil have brug for et meget smalt hjul samlet og en meget flad beklædningsprofil, så alt kan passe godt nedenunder.

Men så vil du selvfølgelig løbe ind i potentielle friktionsproblemer, især med suspensionskomponenten, noget der er den mest almindelige type opsætning, men når det er gjort rigtigt, ser det ekstremt godt ud. Jeg synes, denne type skjult opsætning ser godt ud på et luftaffjedret køretøj. Det er som en mindre sportskompakt, noget som en Audi TT ser helt blodig ud med en skjult facilitet i Nu, mange mennesker vil hævde, at den kun kan samles med hjulet, kun dækket eller hjulet og dækket sammen, men i vores øjne ser vi, at hele hjulet skal være inden i fenderen, sandsynligvis er en af ​​de mere almindelige opsætninger flush fit.

Så hvis du tror, ​​det er i fenderen, når du installerer det, kan du antage, at installationen er i øjenhøjde med fenderen. Som jeg sagde, argumenterer mange mennesker, ikke? er en flush-opsætning? Du vil se folk tage billeder af deres tilslutning tilsluttet og skylle navnet det, og det virker bare ikke. Folk vil sige, at det enten er hjulet eller dækket, når det i virkeligheden begge er, hvis du foretager en skylning, hjulet passer næsten perfekt til skærmen.

Flush giver din bil en kødere opsætning med hensyn til udseende, hovedsageligt fordi du får den opsætning, den flush-opsætning med både hjul og dæk. Dækkene hjælper så meget med at give det et flush look, når du ser på det, og det er sandsynligvis en af ​​de mest almindelige opsætninger, hvis du leder efter et sporbaseret eller faktisk brug til dit hjulmontering. Masser af mennesker kører en bøffet opsætning, og det kræver normalt, at deres hjul flugter med bilen, og når man kører en skylningsopsætning, er der et par ekstra ting at overveje, og vi vil sandsynligvis sige, at dette er lidt sværere at opnå end din lomme facilitet.

Og grunden til at vi siger dette er, at det bare kræver lidt mere matematik. Og vær ikke sur på os, men det er sandheden. Hvis du leder efter et andet hjulmontering, så tal om millimeter, og hvis du har millimeter af det, kan køb af det forkerte billedformat til dit dæk helt ødelægge flush-udseendet og i sidste ende resultere i et stuvet look.

Hvis du bruger statisk affjedring på et hjul, der har et tilbagetrukket dæk, vil det se lidt underligt ud - du skal være på luftaffjedring, når du ikke er det. Flushed er sandsynligvis et af mine yndlingsudseende og noget, vi bruger mest på de fleste biler, men det er bestemt noget, der er almindeligt for det faktiske spor. Hvis du leder efter noget, der gør jobbet bedst, kan det øge din dækstørrelse baseret på din hjulbredde, hvad de forklarer i en anden artikel om, hvordan du beregner dækforlænger, du kender kød, du kan gøre artiklen, jeg tror det vil være deroppe.

Og sidst men ikke mindst, hvis du er på udkig efter noget, der maksimerer den plads, hjulet kan have på dit dæk, vil flush fit sandsynligvis give dig den bedste chance for din sorteper, det vil føre dig til noget, der vil gøre din bil føler dig bedre, og du vil meget få gange være i stand til at forstørre dit dæk så meget, at du begynder at miste trækkraftstien, især hvis du ser på en flush-opsætning Okay fantastisk, det er helt forbløffende og på samme tid vil det sandsynligvis maksimere ydeevnen, hvis det er noget, du virkelig holder af. Nogle mennesker gør det ikke, og det er helt sejt. Vi kommer til den tredje type enhed, som er en bump-enhed.

Hvis du ikke vidste, er dette sandsynligvis en løbende vittighed for mange mennesker, at hvis du laver en fejl med din virksomhed, vil du sandsynligvis have en bump, og nogle gange er det sandt. Nogle gange skruer folk deres forskydninger op, og de ender med et hjul, der stikker en halv tomme ud i stedet for en halv tomme inde i deres hjullinje. Men Poke Fitment har faktisk lidt historie og historie bag sig.

På trækstrimlen var der mange mennesker som din far eller bedstefar, der til sidst tog deres bil ud på banen, skiftede baghjulene og derefter kørte strimlen hele dagen - meget få af dem Der er regler om, hvor stor du er. Baghjul kan være i forhold til dine fendere, især hvis du bare kører det for sjov. Som et resultat begyndte folk at køre på bredere baghjul, og på grund af den måde, det sluttede på at arbejde, stak hjulene mere ud. og mere og mere.

I løbet af tiden havde man endelig hjemmemarkedet, der voksede denne fascination for bredere hjul bagved både til ruteformål og til funktion. Og til sidst overtog bilscenen, og de er sådan, ser virkelig seje ud, det gør jeg kun, fordi jeg har en Camaro, og det vil jeg gerne. Eller jeg har en Mustang, og det vil jeg gerne.

Og i sidste ende kommer en stor del af poke-scenen fra, det betyder ikke, at det ikke er i andre scener, fordi alle bliver forbanna, når vi prøver at relatere det til et bestemt samfund. Men poke fitment har sin storhedstid, især i muskelbilscenen, og det er hvad folk kan lide at gøre som at gøre med god grund. Men poke-montering er lidt underligt.

Så du ser det også på forskellige typer køretøjer. VW pickup lastbiler har normalt en poke montering, når de gøres korrekt, og det ser ret sfærisk ud. Der er andre typer mennesker, der kan lide poke fitment-stilen, fordi det giver dem et mere aggressivt blik på min egen Datsun en gang, og jeg syntes, det var rigtig sej, så næste sæson gjorde jeg det ikke, så jeg måtte mydiamon Racing Steelys sælge i omkring firs dollars hver.

Det var en god tid. Poke-tilpasning er noget, der er lidt underligt, fordi det normalt ikke kræver så meget matematik. Når du ser på din forskydning, går du normalt mindre end den anbefalede forskydning, som udhuler dit hjul.

Men ofte går du rundt i dine fendere, og det handler om at se lidt underligt ud, hvis du ikke gør det rigtigt. Nu ser pokejusteringen på nogle muskelbiler ret cool ud, hvis du ser på den rigtige opsætning. Lidt poke har ikke gjort nogen skade, så længe du har affjedringskomponenterne, der rent faktisk holder din bil i at knuse dine dæk og ødelægge dine fendere, for hvis du har en lagermekaniker, har du en stockophæng med en slags poke montering og din bil fniser overalt, og du starter den, fordi du vil tage en karat ved lysene, du vil sandsynligvis rive dem i dine dæk, og det er bare ikke sjovt.

Nu spekulerer du sandsynligvis på, hvor den fjerde er, og det er sandsynligvis den mest almindelige lige nu. Og det er det, vi kalder standtilpasning. På nuværende tidspunkt er der sandsynligvis allerede mennesker i kommentarsektionen, der taler om, at dette ikke er den rigtige terminologi, og at det skal være kuplet, hella flush eller hella mislykkes, eller hvad det end er, omgiver den samme stil, og det er kropsholdningsjustering.

Nu er kropsregulering baseret på stort set alle de andre tre med hensyn til at justere forskellige hjulbredder for at opnå en anden stil, men hvilken kropsholdning har den anden? nogle har ikke mere æstetisk formål end bare et funktionelt formål og begynder samtidig at lege med mange ting, som de andre tre ikke rigtig har brug for, du ved, hvordan en Dodge Hellcat har en holdning, der er meget sand, men en G35 på tolv og en halv bredde, ved du, konceptet 1C fra 003s har en holdning, og det er forskellen. Hver bil kan have en holdning, men ikke alle biler har en holdning. Hvilket er virkelig underligt, når jeg siger det højt, men hvis du har set artiklen mellem juice og sauce, er chancerne for, at du også får den.

Når du ser på udstyret, kropsindstillingsspil, ser du på ting som fald, bugsering, holdning, køreadfærd. Du ser på luftaffjedring, du ser på vinklerne på forskellige ting for at sikre, at hjulene passer ordentligt. Vi har tidligere talt om dette, men ikke alle stationære køretøjer skal have en negativ 12-graders camber.

Meget af det er bare et meget mindre fald t justerer alt hvad du skal gøre. Men hvis en bil har den rigtige kropsholdning, så ser du virkelig kun en velfremstillet bil. Men det er en af ​​de sværeste typer tøj at komme forbi.

Du starter med ting som stretch, som camber, som suspensionskomponenter for at få disse cykler til at passe. Nu kan du bruge som Camber Gang og alle disse ting til at inkludere kropsholdningsjustering, men der er bare noget ved den overordnede position, der virkelig adskiller sig fra noget andet. Vi taler altid godt, ikke os, men der er mange mennesker, der altid taler meget imod kropsindstilling, men det er altid de samme mennesker, der ender med at se på bilen søndage på biludstillingen, mærkeligt nok, det er sandsynligvis stadig en af ​​de mest populære, som folk virkelig kan lide at se på.

Og det kræver mest arbejde. Kropsholdningsjusteringen er virkelig noget, der er lidt skør. Du taler om forskellige grader og ting på en sådan måde, at du gør.

Du behøver ikke bekymre dig meget om at se på en skjult montering eller endda en flugtmontering. Poke-montering er normalt bare noget, hvis du har et husholdningskøretøj, eller hvis du har lavet en fejl, som det gør, skal du muligvis gå til instansen eller købe nogle overskærme som vores dreng Jasper engang gjorde, da han var fire og en halv inches læber købt. Med hensyn til andre tilpasninger er der bestemt andre derude, men det er de fire mest almindelige typer tilpasninger, som du sandsynligvis vil se i samfundet til dato.

Så lad os vide, hvad slags udstyr du har i kommentarerne, og glem ikke at abonnere. Men hvis du leder efter noget fra hjul, dæk og stivere til Fitment Industries, skal vi mødes og hilse på AccuAir-standen tirsdag kl.

Hvis du skal til SEMA om et par uger. Du kan møde mig og se, hvor dårlig min hårgrænse er. Jeg er Alex fra Fitment Industries, vi ses senere.

Fred.

Hjælper lettere fælge med gas kilometertal?

Svaret er, at der ikke er nogen nem formel til at finde ud af det. Også effekten af ​​bare at gå tillettere hjuler sandsynligvis ret lille (siger ikke, at det ikke er værd at gøre). Resultat: 7% forbedring (+1mpgfra 14mpg) i EPA-byvurderingen.16. aug 2008

Hej YouTube, i dag er vi her for at tale med dig om, hvorvidt cykelvægt er vigtig, og jeg vil være din vært. Det lød rigtig uhyggeligt, men faktisk er jeg Alex fra Fitment Industries, og på grund af de lave, lave omkostninger ved at abonnere går vi ikke, om du ved eller ej, men vi ser det meget her på cykelsiden, når du har cykler og køber dæk eller taler om hjul og dæk online, der er mange mennesker, der skændes om vægten på hjulene, og hvor vigtigt eller ikke vigtigt det faktisk er. Hvis du er en af ​​de fyre, der bygger din bil til et biludstilling, er du måske ikke ligeglad med hjulets vægt.

Tal lige om autocross folk, der lægger alt for meget vægt på et halvt pund, der er fjernet fra deres hjul. Så har du autocross-folk, der tydeligvis taler om auto-show-folk, fordi de bryr sig om de pundbesparelser, de kunne få, hvis de bare fik en normal Cosmis-cykel med et hypergram versus, og så har du også HPD. Folk, der siger 'Wow, du går rundt på en parkeringsplads med trafikkegler' gør virkelig ikke meget godt. 'Vi er nødt til at sikre, at vi sparer så meget vægt som muligt, hvilket kan være et kvart pund. 'Og det er bare et stort kontroversielt emne.

Og så besluttede vi at tale lidt om det, fordi der er mange myter og ting, som vi synes er lidt snoede for at hjælpe dem, de argumenterer med. 'Du om cyklens vægt. Så lad os tale om det.

Så den første og mest almindelige misforståelse om cykelvægt er, at du har sprunget vægt i forhold til ikke fjedret vægt. Og for alle derude vil vi holde det super, super simpelt. Vægten er åbenbart sprunget.

Fjervægten er kun den vægt, som suspensionen har. Ofte siger folk: 'Enhver vægt over ophængskomponenterne er din affjedrede vægt.' Dit chassis til din motor til dit interiør til dine ubåde til alt Over din affjedring er din affjedrede vægt, mens alt under eller selve affjedringskomponenterne er din ikke-affjedrede vægt.

Det ville være dine hjul, dine dæk, dine bremseskiver, dine bremseklodser, alt imellem. Nå hvad? Du ser ofte på Internettet, at folk prøver at finde ud af et uforet til fjedret vægtforhold, og hvor meget vægt det kan spare dig ved at spare et pund fra dine hjul, der svarer til ca. 15 pund i vægt, når det er over din affjedringskomponent. Og det er sandsynligvis den største myte. Og det store svar på dette spørgsmål er (ringetone) nej, det er ikke sandt.

Suspensionsvægt kontra ikke-affjedret vægt er naturligvis vigtigt, fordi din affjedringsvægt er, hvad trækkraften er på meget. Hvis du løsner meget af din affjedrede vægt og ikke har de rigtige træk til at afbalancere det med din ikke-affjedrede vægt, har du problemer med trækkraft, drejning og alle de sjove ting for at sikre, at du opretholder den korrekte trækkraftsti, men dette er super fancy ting, og du vil virkelig vide det, lad os vide i kommentarerne. Men hvad vi ikke vil tale om her er at vide, at affjedret vægt ideelt set er noget, du vil minimere, for ofte når du har mindre vægt, får du bedre respons på køretøjet. t fjedret vægt sammenlignet med ikke affjedret vægt er det rotationsmasse. Så rotationsmasse er præcis, hvad det lyder som en indsats, som om det bare er en standardvægt eller statisk vægt, som vi kalder det.

Så hvis du skulle tage et pundvægt og klippe det til en 12 tommer streng, ville det sandsynligvis være lidt sværere at holde stemningen på, og det ville kun være et pundvægt at holde. Den nemmeste og nemmeste måde at forklare den roterende masse på, jeg ved, at der er nogen i kommentarerne, der vil gøre dette opmærksom på os, bare lyt til os. Drejevægt er sandsynligvis den vigtigste ting, når det kommer til hjulvægt, for med hjulvægte drejer du i det væsentlige hjulene.

I det væsentlige er jo tungere hjulet, jo mere rotationsmasse har du, og det kan i sidste ende være vanskeligere for dit køretøj. Nu når du har et 32 ​​pund hjul, vil alt blive hårdt for dit køretøj med hensyn til bremsning, stop, kørsel, enhver form for servostyringsvæske, du kan sige farvel til det, fordi det bare vil være en stor røvsmerter i Steelies Who er 32 pund, 15 x 10'ere uden servostyring, du ved, hvor forfærdeligt og svært det kan være at dreje rigtig tunge hjul. Du kan spørge mig, hvordan ved jeg det.

Jeg ved, fordi jeg gjorde det; frygtelig idé. Det er vigtigt at drage fordel af den roterende masse, hvis du virkelig prøver at tage lidt vægt af dine hjul. Men det har ikke et godt forhold til det.

Ser du, den roterende vægt holder din bil i stand til at bremse, gå eller dreje på grund af din lydhørhed i hjørner, især i forbindelse med din styring. Så betyder det virkelig noget? Absolut. Og rotationsmassen er, hvad du virkelig skal se på i forhold til den affjedrede vægt og den ikke-affjedrede vægt og alt det forhold, fordi hele et pund til 15 pund eller det ene pund til tre pund eller de fire pund til de 20 pund Det er bare ikke sandt.

Og der er forhold for den roterende masse for at måle, hvor meget du kan spare på det overordnede skema af ting, men det bliver temmelig minimalistisk. Hvad du har brug for at vide, er at hvis du vil spare vægt på den roterende masse, skal du barbere vægten længst væk fra navboringen. Så du skal arbejde med roterende hjul, da hjulet faktisk er længere væk fra navboringen.

Jo mere vægt, der spinder rundt om dette center, vil i sidste ende have en større effekt end at have hjulvægten tættere på midten, ligesom din midterste rolle. Så er vægten af ​​cyklen vigtig? Og det er en rigtig stor ting, som mange mennesker spørger. Og svaret på dette spørgsmål er åbenbart ja.

Men er det lige så vigtigt som mange? Få folk til at tro? Og svaret på det er nej. Rotationsmassen er vigtig, ja hjulvægten er også vigtig. Men hvis du ønsker at barbere et pund eller et halvt pund af dine hjul, er det forskellen mellem $ 1.200 og $ 2.400, og du har virkelig ikke noget imod at prøve at holde alt i tankerne.

Og 99% af befolkningen bemærker ikke en forskel i deres samlede kørekvalitet, hvis de barberer endnu to eller tre pund af et hjul, og det pr. Hjul. Hvad du vil bemærke er, at du måske får lidt mere lydhørhed, og det er en god ting, men medmindre du er en meget ivrig Track Autocrosser HPD-person, vil du virkelig ikke bemærke det. Du får meget mere kørsel og tidsbesparelser, hvis du bare bliver en bedre driver.

Så dette er en af ​​de ting, at hvis du leder efter et sæt hjul, og hjulvægten ikke er så forskellig, kan du få det, du vil have. Og hvis du virkelig ikke vil bekymre dig om vægten, behøver du ikke. Men husk, hvis du har fem, seks popper til et hjul, så vil du begynde at se en forskel.

Men forvent ikke nogen form for vægtforhold på cykler eller noget lignende, fordi det faktisk har snublet os tidligere, og det er bare ikke sandt. Jeg håber du kunne lide det. Dette er vores mening om cykelvægt.

Fortæl os i kommentarerne nedenfor, hvad vi gerne vil tale om næste gang, og hvis du ser på hjul, dæk eller ophæng, skal du selvfølgelig tjekke fitmentindustries.com. Vi har 30.000 hjul, dæk, affjedring.

Vi har alt, hvad du kunne tænke dig, det er ret pænt. Og vi har et galleri, så tilføj dit kort til galleriet, hvis du vil. Men jeg er Alex fra Fitment Industries.

Vi ses senere, fred. Jeg vil ikke droppe det denne gang, whoo!

Hvordan ved jeg, om mine fælge er aluminium eller legeret?

Magnetcheck

Stål er magnetisk ogaluminiumer ikke, så enhver magnet vilfortællefortællingenhvishjulet er stål.Hvismagneten klæber ikke fast, så er hjulet entenaluminiumeller magnesium.

Er alle fælge aluminium?

Størstedelen afhjuli dag er støbtaluminiumlegering, hvilket betyder at de er lavet ved at hælde smeltetaluminiumi en form.

Gør lettere fælge en forskel?

Lad os være klare på denne -lette hjuler bedre. Dog, og dette er dog et stort,lettere hjulvil ikkelavemegetforskelmedmindre resten af ​​køretøjet også er adresseret. Der er også små ændringer i aerodynamikken, der kan have en enorm effekt på køretøjets ydeevne.

Vil lettere fælge gøre din bil hurtigere?

Hvornårtilhjulet drejer, øges dets inerti til venstre mod højre bevægelse meddethastighedafhjul.Lettere hjul vilfordiafder har meget mindre inerti ogturi bedre og reboundhurtigere.

Hvordan ved jeg, om mine fælge er OEM?

Se på indersiden af ​​hjulet, og søg efter serienumre og andre identifikationsmærker. Sammenlign disse serienumre med autodelskabers databaser.Hvisde stemmer ikke overens, det er de måske ikkeOEM; dog er nogle specialiteterhjulså sørg for at spørge rundt på online bildele fora ellerOEMhjulbutikker.18.12.2018

Er aluminiumsfælge bedre end stål?

AluminiumLegeringHjul

De er lette, men stærke, tåler varme godt og er generelt mere attraktiveend stålhjul. De kommer i en meget bred vifte af finish og størrelser.Aluminiumsfælgeer et godt valg til en balance mellem ydeevne, omkostninger, æstetik og kilometertal.

Kan aluminiumsfælge fastgøres?

ReparationAlufælge. Huller, hævede kummerdæksler og kantsten har ødelagt mangealufælge, men på trods af påstanden fra mange dækbutikker,alufælgekan ofte repareres, forudsat at de ikke er revnet eller brudt.

Hvilken type hjul fremstiller GKN-hjul?

GKN Wheels er en af ​​verdens førende producenter af off-highway-hjul. Vi leverer de løsninger og teknologier, som dit maskiner kan levere - løsninger i bevægelse - til høst af afgrøder, flytning af jord, mineressourcer og håndtering af materialer.

Hvor kan jeg købe fælge til min bil?

Vi har siden vores eksistens tilbudt fælge kombineret med dæk, også kendt som 'Wheel and Tire Package'. Den bedste måde at købe hjul og dæk til din bil, lastbil eller SUV er en hjul- og dækpakke.

Hvor store er HED Belgium G-fælge?

Med en 25 mm indvendig, 30 mm udvendig bredde går Belgiens G-fælge til det næste niveau af 'bred', der er designet til at dække et bredt udvalg af dækmuligheder og grusforhold. Alsidighed og kvalitet - det er HED-standarden.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Racercykelulykke - finde løsninger

Hvad gør jeg, hvis jeg styrtede ned på min cykel? Hvis du befinder dig i en livstruende situation, skal du ringe til 911. Find et sikkert område. Gå ikke i panik. Tjek din krop. Tjek dit hoved. Cykel-køretøj nedbrud. Tjek din cykel. Når du er hjemme sikker. Tag dig tid til at helbrede.

Kvindernes cykelløb crash - hvordan man beslutter

Fandt de kvinden, der forårsagede Tour de France-styrtet? Efter at have appelleret til vidner er personen identificeret, fundet og er nu i politiets varetægt i Landerneau, ifølge RTL. Ifølge Reuters afgav hun sig. Den 30-årige franske kvinde er anklaget for ufrivilligt at have forvoldt skade og står over for en bøde på 1.500 euro. 30. 2021.

Geraint thomas crash - handlingsorienterede løsninger

Hvad fik Geraint Thomas til at gå ned? Geraint Thomas gik glip af sin første sejr i næsten tre år, da han gled og styrtede ned med mindre end 50 meter tilbage i 4. etape i Tour de Romandie. Thomas sagde, at det i sidste ende var at skifte gear midt i sprinten, der fik ham til at gå ned.2 2021.

Cykelbilulykke - handlingsorienterede løsninger

Hvad sker der, når en cykel rammer en bil? En ulykke med en cykel kan medføre intensiv beskadigelse af din bils lakering samt skader på kroppen ved buler i køretøjets krop. Ofte koster skaderne langt mere end den gennemsnitlige cyklist kan betale ud af lommen. En cyklists bilforsikring dækker ikke skaderne på dit køretøj.

Concorde Crash Ofers Photos - Sådan løses

Hvem døde ofre for Concorde-nedbrud? Dele af Concorde faldt direkte på den del af hotellet og dræbte de to polske studerende, Eva Lipinska og Paulina Sypko, og kammerpiger Kenza Rachid og Devranee Chundunsing.

Formel 1 alonso crash - hvordan løser du det?

Hvad skete der med Alonso-ulykken? Bare fire dage efter en cykelulykke på vej, der efterlod Alpine F1-chauffør Fernando Alonso på hospital, er spanieren udskrevet for at fortsætte sin bedring derhjemme, har hans hold afsløret. Det blev senere afsløret, at han blev opereret for en brud i kæben, hvorefter han forblev på hospitalet til observation.