Vigtigste > De Bedste Svar > Kæmpe talon anmeldelse - hvordan man skal håndtere

Kæmpe talon anmeldelse - hvordan man skal håndtere

Er Giant Talon en god cykel?

Med sin lette aluminiumsramme, 100 mm gaffel, 2x9-trins drivlinje og slangeløse hjul,Kæmpe Talon29 2 er med det samme astoreterrænpendler og fitnesscykel, såvel som et idealcykelfor ryttere, der ønsker at eksperimentere med racing.14. feb 2020

Okay så vi er online med Jamie på 29er, og Jamie har testet GiantTalon Zero, som du kan se, den vejer 26 pund, og der er betydelige ændringer, og det er en del af vores opgraderingsartikel på denne særlige cykel, lad os tale om svaghederne, så Jamie , hvad synes de unge, svaghederne ved den gigantiske Talonzero er fine i deres oprindelige lejrkonfiguration. Den sværeste del jeg havde var, at jeg virkelig ikke kunne se, hvad hans styrker var, fordi jeg ved, at det vigtigste for mig var, at jeg ikke kunne komme forbi gaflen, og gaflen tog dig virkelig af resten af ​​cyklen, så kunne jeg ikke ikke fortælle dig, hvad cyklen klarede sig godt, men det eneste jeg ved, at det ikke var selve gaffelen, du ved, jeg kunne bare ikke sætte den op, ikke at jeg ikke kunne sætte den op, men du ved med min kropsvægt, det var flexi, du ved, det holdt mig tilbage, du går ikke ind i et hjørne, jeg kunne kun mærke, at det skiftede på mig, jeg har nogensinde haft det godt på en cykel, du kender, så jeg kunne ikke accelerere du ved, jeg er ikke sikker på, at du ikke rigtig ville cykle, så det var en rigtig totalpakke, så Jamie, vi talte om gaffelen, lad os tale om den anden svaghed, du ok ok, du stoppede, jeg ved en ting mere Jeg fandt speciel, og bogstaveligt talt skete det med mig i dag, det var første gang, jeg virkelig måtte kæmpe med sædejusteringen, og af en eller anden grund kæmpede jeg virkelig for at få næsen rig ht at pleje, og det tog for mange forsøg og for lang tid, ved du? Det var faktisk meget skræmmende at være enten for lav eller for høj som denne. Et af mine forslag ville være at kende til en anden sadelpind, der ville være lettere at justere, og andre svagheder, som du ville diskutere, de var stort set de eneste to, der virkelig fangede mit øje? Faktisk er der et tredje dækvalg, som vi talte om før, små blokeringer er ret gode for dig at vide, hvad de er designet til vores kæledyr, eller køre dem i brand på en poleret udrute, den hårde pakke, eller hvis du bare er ridning gennem kvarteret asfalt cruising eller måske på en godt gået sti, men for enhver anden tilstand er de ja, bare igen, de er ikke en god allround-spiller, og med en cykel ved du, at dette er designet som en all-round firehjulstræk, sandsynligvis ikke et godt valg, okay, så dæk som i artiklerne er meget statsspecifikke nu, og vi kan virkelig ikke blive for aggressive med de virksomheder, der bruger dette, men hvis du virkelig laver en rigtig single spor, stenet Rudy vådt på den lille blok otte eller lidt undereksponeret, så Jamie, lad os tale om cyklens styrker nu, så når du kommer forbi gaflen, har du den svaghed hej nævnt, og hun holdt virkelig cyklen tilbage så lad os tale om håndteringen, når du har udskiftet gaffelen. Når vi har opgraderet til k på delingen, cyklens virkelige potentiale er faktisk hastighed, hastighed er en ven af ​​denne cykel, jo hurtigere du går, jo bedre kan du blive meget mere sikker, du ved lavere hastigheder, cyklerne er lidt sjusket, ikke så lydhøre, men når du øger den hastighed, mener jeg, at det flyder rigtig godt, det er en fantastisk håndteringscykel, det er let at prøve det sporet, du ved, det var et punkt og skyde cykel, der var et par nedkørsler, hvor du ved, at vi ikke skulle gå over tyve mph og vi følte os meget komfortable, at jeg ikke behøvede at bremse, hvordan jeg normalt skulle gøre det, du ved på andre cykler i samme kategori, jeg følte mig faktisk mere selvsikker, du ved, når jeg først stødte på en bedre gaffel og løsnet det potentiale og indså, at jeg kan skubbe cyklen meget hårdere, nu ved du det, begynder at komme i hjørner og graver og kaster det rundt meget mere ved eller endda fejer du ved det modsatte, du kender de subtile ændringer, men virkelig utroligt meget selvsikker føler os okay ved en hurtigere hastighed, så nu går vi tilbage til standard m ode, og vi skal im over den cykel. Tal om stick-tilstand, og der vil være andre artikler igen om de opgraderinger, vi har foretaget, og hvordan det ændrede dynamikken på cyklen, men stick-tilstand, og vi red det i stick-tilstand i dag, før vi lavede dem ændringer Jeg tror, ​​at denne ville nyde Bike Instock Mode Begyndere ved ikke eller har aldrig oplevet, at de kan få kvaliteten af ​​en Hi gh-end cykler ved, så ved ikke hvad de skal vide, ved ikke hvad de kan forvente så ved det ikke? du ved, eller nogen, der ikke er sikker på, at du ved, og de ikke ønsker at binde tre tusind dollars for at komme ind i en ny sport, du ved, weekend fyren, den fyr, der måske går i skole, du ved, dette er stadig en god all-round cykel indtil videre.

muskler brugt i enkeltben balance

Ved du, opgraderinger, jeg ville faktisk være det modsatte af det, jeg tror, ​​det er mere sandsynligt for en, der vil være meget mere aggressiv, som har haft tid i sadlen. Du ved af hans erfaring, at du kender en high-end cykel, fordi den cykel, du kender med de rigtige opgraderinger, frigiver meget potentiale

Er Giant Talon godt til vejen?

DitKæmpe Taloner en MTB. Alle MTB'er er monteret med knobby-dæk. Hvis du har besluttet, at du kun vil bruge din MTB på brolagtveje, alt hvad du skal gøre er at ændre dine dæk til den slags med glat og halvglatt slidbane.

Jeg lavede netop en artikel til GMBN om, hvordan du bruger din bypendling, det være sig til college, skole, arbejde, uanset hvad det er for at få den bedste effekt, i det væsentlige med det. Du har mere tid på din mountainbike. Jeg øgede min puls af fitnessårsager og havde selvfølgelig bare det sjovt. Da jeg lavede denne artikel, indså jeg, at jeg var nødt til at foretage et par tilpasninger af min cykel for at gøre den lidt mere egnet til den. ”Fordi jeg ikke rigtig har en anden cykel i øjeblikket.

Dette er min hovedcykel, så det er bestemt ikke så sjovt at køre på en 29er-cykel med seks tommer rejse i bymæssigt terræn - det er godt for en smule urban thrashing. (Intro lydeffekter) (ubekymret musik) For at indstille min cykel ordentligt foretog jeg et par justeringer. Nu begynder vi at se på dækkene.

På forhånd kører jeg en Trail King ligesom mit normale dæktryk. Jeg kører normalt mellem 26 og 28 psi. Lige nu kører jeg 50 psi, når jeg kører til arbejde. når jeg gør min daglige pendling til arbejde.

Og hvis jeg bare laver nogle urbane ting, der får mig til at falde ned ad trappen. Det siger sig selv, at du ikke har så meget trækkraft, det er ikke så behageligt. Det betyder dog, at det er Vil hjælpe mig med at beskytte mine fælge lidt mere, og det ruller meget hurtigere.

Nu har jeg altid tendens til at køre et hurtigere rullende dæk alligevel. Nu er Mountain King-dækket et godt dæk, det ruller hurtigt, men har ingen toppunkt. Sagen, som Trail King laver, er meget lettere, hvilket betyder at nedbrydning af trapper ikke gør meget. Så jeg får dem til at gå omkring 50 pund. Jeg kører ikke dette foran, jeg kører bare dette bagpå.

Så dette er Nukeproof ARD-systemet. Så dette er en fælgindsats, der er flere på markedet, der er CushCore. Dette er virkelig et meget specialiseret produkt, fordi det kun passer og starter, når du har brug for at tage det af, lidt nig htmare, så hvis du er en seriøs downhill-racer, kan CushCore muligvis være en mulighed for dig.

Men Nukeproof ARD-systemet fungerer rigtig godt og har også stor værdi eller i 29 tommer, og de kommer med ventilstænger, der er egnede til brug sammen med dem, og de absorberer ikke dit dækforsegling inde i dit dæk, så læg din normale mængde For at være retfærdig gør jeg altid alligevel lidt mere. Og det hjælper dækket med at blive på fælgen, det hjælper med at beskytte dækkets sidevægge mod at klemme, hvad der sker, når du går ned ad trappen og smadrer lignende ting, og selvfølgelig giver det dig lidt mere greb og beskytter fælgen. En win-win-situation på alle niveauer.

Og de er også så lette. Nu har selvfølgelig min Nukeproof Mega290 29 tommer hjul. Og den har 150 mm affjedring over Fox X2 Shock.

Nu er Fox X2 helt klart et meget, meget godt, meget kapabelt chok. Men han er ikke ligefrem mands bedste ven, når du kører rundt i byen. Selvfølgelig er dette ikke en bycykel, den er ikke designet til det.

Men du kan stadig bruge det til din fordel. Nu kan jeg godt lide omkring en tredjedel af min tilgængelige rejsesag. Jeg har en tendens til at foretrække, at mine dæk er fastere og min affjedring på den blødere side bare for at få en rigtig god fornemmelse på cyklen.

Og det tillader det, fordi det er meget kontrolleret med firevejsdæmpning, komprimering med lav hastighed og rebound med høj og lav hastighed. Den har også en separat klatrekontakt, et separat kredsløb til denne komprimering med lav hastighed. Og det giver den effektivt en platform, så den ikke bobler for meget, mens du træder på pedalerne.

Det er fantastisk, men jeg vil heller ikke bryde denne funktion. Det er et shim-baseret system indeni, og når du kører det effektivt låst, ligesom ethvert stød, hvis du kører det så i det lange løb, vil du dybest set bøje skiverne på indersiden, og det fungerer ikke som det gjorde Så hvad jeg kan lide at gøre med min dæmper, og det samme med min gaffel, som jeg kommer til et øjeblik for bykørsel, er også at foretage et par ændringer her, jeg løber normalt med en 3. slæk, og jeg løber mindre end en fjerdedel slap her for min daglige kørsel. Jeg foretager kun mine ændringer i weekenden og henviser altid tilbage til min base. Derfor siger jeg altid i vores artiklen om suspension af suspension, at når du har fundet din gode holdning, din base for allround-kørsel, skal du notere det.

Du kender dit pres, du kender dine klik, hvad enten det er helt åbent eller helt lukket. På den måde kan du altid henvise til dem med lethed. Nu har jeg komprimeringen med lav hastighed fuldt pakket ind i spjældet, jeg vil dybest set ikke bevæge sig, når jeg træder og springer gennem trafikken, og det, men jeg vil stadig have, at spjældet gør sine egne ting.

Så jeg vil ikke rigtig bruge denne opstigningsafbryder, medmindre jeg absolut skal. Nu er der selvfølgelig nogle brutale bakker, og det hjælper, fordi din kropsvægt flyttes så ekstrem baglæns, uanset hvilken affjedringsplatform du har, nogle gange hjælper det bare med at stå cyklen lidt bedre. Men så vil jeg også gerne øge reboundet. Nu tror du måske, at kompressionen med lav hastighed, når du træder, gør alt for at holde cyklen i at rulle rundt, men faktisk sænker reboundet på cyklen ned ved hjælp af den samme indstilling, gør det enkelt din lave hastigheds rebound dæmpning, men det fungerer endnu bedre, hvis du bare kan gøre det ved lav hastighed.

Hvis du skruer op for det, vil du opdage, at cyklen næppe bevæger sig. Du bevæger dig stadig, når du begynder at støde på bump og trin og gøre ting, men gør det virkelig? Få cyklen godt op. I modsætning til det bageste spjæld, som kræver lidt mere arbejde, har gafler ikke en tendens til at gøre dette, da det afhænger af, om du har en vælgerhåndtag, om du har en lås eller noget lignende på din gaffel.

Du har muligvis noget som den ældre CTD, Climb Trail Decent. Hvis du har Fox eller Rocks, har du trevejsklikeren ovenfor. Når du har det, gør det en verden af ​​forskel at køre stien på mediumindstillingen og derefter justere din kompression med lav hastighed, som du finder det passende.

Du får det til at ligne, hvordan jeg beskrev det med dette spjæld, men desværre for mig, ja, ikke desværre, jeg har den bedre FOX-gaffel, det har faktisk den Grip2-spjæld i sig, men det betyder, at det ikke er en Har tre -placeringsknap. I stedet får jeg en lav hastighed og en højhastigheds komprimeringsknap ovenpå, og du gættede det, lavhastighedshjulene roterer virkelig trykket i gaflen, hvilket jeg kun gør i den bageste dæmper. Fordi jeg virkelig tror, ​​at denne indstilling og lidt højere hastighed virkelig beroliger gaffelen.

Gør mig ikke forkert, det er ikke noget at gøre, da jeg løber dette off road, off road, jeg kan godt lide det meget følsomt, kører godt og hurtigt, men i et bymiljø kan jeg lide det lidt langsommere, mindre reaktivt, jeg vil have det det gør bare sine ting stille. Og som du kan se, rejste jeg ikke så meget, selvom jeg brød ned en af ​​disse trapper. Normalt når det kommer til vinterkørsel, kan jeg lide at skifte til flade pedaler så meget som muligt, fordi det gør tingene lettere og meget sjovere, men til bykørsel pendler jeg til arbejde, jeg vil bare gøre jobpedalen og sprinten, jeg sætter klip som standard på, det er det, jeg kører for det meste, og det giver perfekt mening, det betyder også, at jeg kan drage fordel af de store, vandtætte, reflekterende vinterstøvler, jeg har helt fantastisk for pendlen til arbejde gør naturligvis deres arbejde off-road, og de har masser af reflekterende ting på dem, så det er bare en god solid combo med kæden, der slår overalt.

Især når du kører din affjedring strammere, mindre reaktiv og dine dæk kører meget mere fast. Dette betyder, at du vil bemærke kædeklapper mere. Nu kan kædeslap være irriterende, men det fjerner også klumper af maling fra din ramme, så sørg for at du har en dejlig gummibelagt kædestikbeskytter som denne.

Hvad vil også hjælpe dig nu, hvis du får noget på bagsiden af ​​vasken, skal du blive der, hvor kæden rent faktisk rammer, når den er helt løs. Du vil miste en masse farve, hvis du ikke har det beskyttet, og selvfølgelig er det tabt, det bliver irriterende, når du ikke har noget der. Nu vil jeg gerne anbefale Scotch Mastik Tape til folk.

Jeg tror, ​​det er 2228, jeg har brugt det mange gange af artikler om GMBN og GMBN Tech, det er ikke de billigste ting derude, men det fungerer fantastisk godt. Og det er virkelig seriøst, kraftigt gummi, der stikker lige ud, så du kan skære det i størrelse og lim det overalt. Ganske diskret, du ikke, jeg ved engang, at den er der, men det betyder, at jeg ikke får en kædeklappe, jeg får ikke kæden til at skrælle klumper af maling af.

Og der er en ekstra fordel ved at have din cykel også lydisoleret. Nu i den artikel, jeg lige har lavet til GMBN, går jeg gennem bagsiden af ​​mange boligudviklinger, gyder, trapper, den slags ting, som nogle mennesker måske ikke kan. Det er sjovt, og selvfølgelig ville jeg aldrig køre for hurtigt i et område, hvor der sandsynligvis er mennesker.

Sørg altid for, at kystlinjen er klar, men nogle gange kan folk ikke lide dig der, og hvis din cykel er lidt på den stille side, kan du slippe af sted med denne sassy tur uden at nogen bemærker det. Og den sidste er sund fornuft. Hvis du kører i bymiljø, skal du få nogle lys, i det mindste få nogle grundlæggende LED-lys foran og bag på cyklen, så du kan ses. Og du kan oplade dem ved dit skrivebord på arbejde eller skole, eller hvor end du er, opladning vil ikke være et problem, og de mest moderne, du får nu, kan du tilslutte dem via USB, så du kan gå direkte ind på din computer eller noget lignende, dette er ikke noget problem.

Der er ingen undskyldninger for ikke at have lys af sikkerhedsmæssige årsager. Og hvis du insisterer på at bære mørkt tøj, skal du sørge for, at nogle af dem har nogle reflekterende paneler på, fordi du måske tror, ​​du kan ses, men ofte vil chauffører ikke se dig. Så tag ikke risikoen.

Nå, det er de ændringer, jeg har foretaget på min totalt uegnede bycykel, og ved du hvad? Det går ret godt, jeg kan endda udfordre et par roadies, så jeg vil meget gerne se, om du kan foretage ændringer på dine cykler for at gøre dem mere egnede til denne type ting. Og glem ikke, hvis du kører sådan her, skal du sende et par klip på snavsskuren, og jeg er sikker på, at martin og drengene ville elske at se de ting. Klik her for en anden byartikel, hvis du vil se, hvad jeg gjorde med Chris Smiths cykel for at sætte den op til Gibb.

Dette er også en rigtig cool artikel, der kommer til enhver tid nu på GMBN, så hold øje med denne. Og selvfølgelig, hvis du kan lide hvad vi laver her på GMBN Tech, så giv os store tommelfingre og tryk på abonnementsknappen.

Hvilken er bedre Giant ATX eller Talon?

Bedømmelse: Så, hvilket erbedre-Kæmpe ATX eller Talon? DetKæmpe Talonerbedreend detKæmpe ATX. Når du er påKæmpe Talon, får du slangeløse dæk, der kan prale af en balance mellem de ru og glatte stier.

Er Giant Talon 3 trail godt?

A: Ja, denKæmpe Talon 3er en fantastisk starter XC mountainbike, der er overkommelig og fuldt udstyret. Hvis du er nogen, der ønsker at gå på mountainbike eller have mindre erfaring og vil have en cykel i lang tidstirides, denHus 3er en god mulighed.

Moderator: Dyre smarte kulfiber-mountainbikes er gode. Der er meget at sige om billige cykler, og det er derfor, de er så gode. Først og fremmest må jeg indrømme, at dette ikke er den billigste cykel på markedet.

cykler til arbejde

Dette er Canyon Stoic 4. Det koster omkring £ 1.700, men er meget billigere end de fleste af mine cykler. Det er godt.

Jeg elsker det. Du kan få denne version med mange flere budgetspecifikationer. Det koster omkring 850 £ synes jeg.

Tjek også den artikel, jeg lavede sidste år på denne voodoo-cykel, som jeg fandt brugt til lidt over £ 300. Du kan få gode, virkelig billige cykler. Det bedste ved dem hidtil er, at de også er meget billige at vedligeholde.

Hvis du ser på dyre cykler, kan du finde nogle komponenter som disse smarte sæt, der koster det samme som den cykel, jeg købte til £ 300. De er bare meget billigere at vedligeholde end fancy premium-cykler. Hvis du nogensinde trækker en bageste mech af, vil din drivlinje til sidst blive slidt.

Derefter ødelægges din tegnebog ikke ved at erstatte disse ting. Men hvis du har en high-end cykel, og du gør det, vil du ikke nedgradere, det vil bare koste dig en masse penge. Med en billigere cykel er det måske tid til at opgradere lidt.

Eller måske har du råd til at være lidt mindre værdifulde. Misforstå mig ikke nu. De fleste menneskers cykler er deres stolthed og glæde, uanset hvor meget det koster dem.

Hvis du køber den billigere model og sandsynligvis har en aluminiums- eller stålramme, er de bare lidt hårdere. Du kan kaste lidt rundt og ikke se værdiforringelsen i værdi for hver lille ridse, du får på denne cykel. En anden god ting er, at det er mere sandsynligt, at du kan låne denne cykel ud til venner.

Snarere skal jeg sige, at jeg er mere tilbøjelige til at låne det til venner, fordi det ikke er værd tusinder og tusinder af pounds. Det er også en god undskyldning for at give det til en af ​​dine venner, der aldrig har prøvet mountainbiking før. Du kan tage det til et spin, blive forelsket i det, og der er mindre risiko for, at det går i stykker, og det koster hundredvis af pund at rette.

Få en anden begejstret for mountainbiking, mens du reducerer stresset for dig. Er det ikke en ret god grund? Opgraderinger til en billig cykel betyder mere, hvis du overhovedet gør det på en dyr premiumcykel. Selvom komponenter som Shimano-kørebaner og SRAM er blevet meget bedre i løbet af de sidste par år, er selv de lavere komponenter ret gode i disse dage.

Ting som dropper-indlæg, tilføjelse af større bremser, ændring af ting vil gøre en enorm forskel i, hvordan cyklen føles. Du ville ikke få denne effekt med en dyr cykel. Den nyeste og bedste af alle affjedringsdæmpere kan gøre en begrænset forskel.

De smarte farvede stivere, stænger og de bageste støddæmpere. Alt sammen dejligt, men de gør ikke meget af en forskel. Noget, der kan være meget vellykket, går fra de billigste grundlæggende dæk til nogle rigtig gode dæk.

Når du bruger dine penge på gummi, kan du virkelig ændre den måde, du cykler på. Jeg tror, ​​at hvis du har en billigere cykel, tror jeg, du vil sætte større pris på det. Nu tænker jeg ret nostalgisk tilbage til mine yngre år, da jeg kun havde en billig brugt cykel og kendte hver tomme af den.

Jeg mener, ja, jeg har kørt over de andre cykler i artiklerne og magasinerne, men jeg elsker den, jeg havde. Jeg har virkelig gjort det bedste ud af det. Da det var tid til at spare penge på en nyere og dyrere cykel, værdsatte jeg virkelig denne nyere cykel, men hvis du beholder din billige cykel og bare elsker det, du har, er der noget at sige til det.

En sidste ting: Jeg synes, at billige cykler, især hardtails, er en fantastisk vintercykel. Et eller andet sted som Storbritannien, hvor mudder eller vinter dræber din cykel, kan tingene slides ud. Det giver faktisk meget mening at have en billigere cykel bare for at køre under de værste forhold.

Del dine yndlings ting med mig med de billigere cykler på markedet. Skyd mig ikke, for det er ikke den billigste cykel. Det har også et par opgraderinger, men det er bestemt meget mere lommevenligt end nogle af mine cykler, og jeg elsker det absolut.

Giv os tommelfingre, hvis du elsker din billige cykel.

Hvad er forskellen mellem kæmpe trance og kæmpe holdning?

Den størsteforskel mellemdetTranceogHoldninger affjedringsdesignet. HvorimodTrancebruger den mere komplekse multi-pivot Maestro affjedringsplatform, denHoldningvælger en meget enklere single-pivot platform, derkæmpe storkalder 'FlexPoint'.21. apr 2020

Er Giant Talon 3 en trailcykel?

Få en fornemmelse afstimed denne helt nye aluminium-hardtail lavet til håbefulde singletrackere. Den har stabile, hurtigt rullende 29-tommer eller mere legende 27,5-tommer hjul, så du kan skubbe tempoet på stigninger og slippe løs i nedkørslen.

Er Giant Talon 3 god til spring?

3Svar. Mere end sandsynligt - Lejlighedsvis lillehoppevil ikke skadeTalonmen lander stortspringervil kræve perfektion (disse gafler gør overlevelse til en dårlig landing næsten umulig).30. jul. 2017 nov.

Hvad bedre 27.5 eller 29?

27.5in. hjul har hurtigere acceleration, mens 29ers er mere effektive på længere ture. Større hjul placerer vægten af ​​egerne, fælgen, rørene og dækkene længere væk fra midten af ​​hjulet, hvilket resulterer i højere rotationsmasse og langsommere acceleration.

Hvad er forskellen mellem kæmpe holdning 1 og 2?

SammenligneCykler

DetKæmpe holdning291ogHoldning29toer begge 29 ″ fuldt ophængte trailercykler af aluminiumsramme med øvre mellemkomponenter. DetHoldning291har en dropper-post, mensHoldning29tohar en1× 12 drivlinje giver et bredere udvalg af gear.

spinning træning

Har Giant Talon 3 hydrauliske bremser?

Enhver cykel du tager på et sporhartilhar hydrauliske bremser. DetHus 3er udstyret med tektro hdc m275hydrauliske bremser, så digkanhar det godt med at stoppe med et øjebliks varsel.

Er den kæmpe Talon 3 en mountainbike?

Hvis du er på markedet for en premium hardtail-cykel, der er fyldt med masser af funktioner, kan Giant Talon 3 måske være lige det, du har ledt efter. Giant Talon 3 er en moderniseret frigivelse fra det velkendte cykelfirma Giant, og den indeholder en hardtail MTB med et trailecykeldesign, der leverer alsidig, brugbar ydeevne.

Hvilken slags bundbeslag bruger kæmpe Talon?

Talon-modeller bruger en gevindbøjle med gevind - gode nyheder til garagecykelmekanikere, der måske vil udføre vedligeholdelsesarbejde på krumtap eller bytte gear. En masse positive brugerkommentarer er genereret af denne startcykel.

Hvilken er den dyreste af de gigantiske kløer?

Talon 1 er den dyreste af de tre, hvilket betyder, at den giver mest penge for pengene. Det sporter også ALUXX-aluminiumsrammen, men den leveres smykket med en SRAM Eagle SX-drivlinje. Det udstyrer dig med 10 gear på en ring foran og 10 af dem bagpå, hvilket er mere end nok til at tackle ethvert krævende terræn.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Cykeldoping - løsninger på problemerne

Hvilken type doping bruger cyklister? Cyklistenes favorit erythropoietin har forårsaget næsten tre gange så mange forbud som den næste mest populære PED. Lance Armstrong kaldte EPO for 10% -er og et lægemiddel, som du simpelthen var nødt til at tage. Det øger strømmen af ​​røde blodlegemer og ilt til musklerne for mere kraft og energi.

Hund og cykler - hvordan man håndterer

Er det ulovligt at cykle med din hund? NSW-lov. I henhold til NSW Road-reglerne må en cykelrytter ikke føre et dyr i snor, heller ikke ved fastgørelse, mens cyklen bevæger sig. Dyr skal sidde eller opbevares i passende områder.

Rabat på elektriske cykler - holdbare løsninger

Hvad er den bedste billige elektriske cykel? De bedste billige e-cykler, du kan købe, den bedste værdi. Aventon Pace 350. aventon.com. $ 1.099,00. KØB NU. Affordable Cargo Hauler. Rad Power Bikes RadWagon. radpowerbikes.com. 1.699,00 $. KØB NU. E-fedt. Sondors X. sondors.com. 1.199,00 $. Køb nu. kan opbevares. Blix Vika + blixbikes.com. 1.599,00 $. Letvægts. Propella V3.4. propella.cykel. $ 1.299,00.15. 2020.

Yeti-cykler til salg - typiske svar og spørgsmål

Er Yeti-cykler gode? Seriøst, de er virkelig gode cykler, og ja, de er også dyre, men hvis deres geo passer til dig, og du kan lide, hvordan de kører, er det det der betyder noget.

Bedste komfortcykler - omfattende håndbog

Hvad er forskellen mellem en cruiser cykel og en komfort cykel? En komfortcykel er bedst egnet til langsomme, afslappede forlystelser langs fortovet. En cruiser-cykel vil ofte være udstyret med et højt sæde- og styrearrangement. Hvad er en cruiser-cykel bedst til? Cruiser-cykler er ideelle til både bykørsel og nogle lette stiudflugter.