Vigtigste > De Bedste Svar > Grebstyrke og levetid - almindelige svar

Grebstyrke og levetid - almindelige svar

Forudsiger grebstyrke dødelighed?

De besluttede detgreb styrkevar en mere kraftfuld forudsigelse af hjerte-kardødelighed(fareforhold 1,17) end systolisk blodtryk. De fandt ogsågreb styrkeat være forbundet med alle årsagerdødelighed(Hazard Ratio 1,16), hjerteinfarkt (Hazard Ratio 1,07) og slagtilfælde (Hazard Ratio 1,09).1. okt 2019



I dag skal jeg vise dig en øvelse, som de siger, bestemmer, hvor længe du vil leve, og jeg vil give dig min mening om, hvad det betyder for os kvinder over 50, og hvad vi kan gøre ved det. Hej jeg er Schella og velkommen til de fantastiske 50'ere i dag. Jeg vil tale om en undersøgelse, der blev offentliggjort på Internettet, at undersøgelse fra en læge i Brasilien siger, at hvis du kan udføre netop denne øvelse uden jiggling eller anstrengelse, og du får en 10 ud af 10 betyder det, at du vil leve længere som mennesker, der ikke kan, og da jeg først så undersøgelsen, var jeg lidt bekymret, fordi jeg så øvelsen og tænkte, at den kunne være god og god, men det blev ikke betragtet som en hel del faktorer, der påvirker mange af os hver dag testen kaldes sit-stand-testen, og hvad du skal gøre er at krydse dine fødder og sætte dig ned uden hjælp fra din hånd, når du først er på jorden, skal du blive i et par sekunder og løfte dig selv op uden hjælp fra din hænder og håndtaget tilbage til jeg vrikker, og mængden af ​​hjælp, du har brug for, bestemmer din score, så det er sådan, øvelsen er færdig, okay, dette er øvelsen nu, hvis du kommer ned, kom ind og skal gøre dette for at komme ned du mister et point og mister et point for en hånd på gulvet et andet point for en anden hånd på gulvet, og hvis du rejser dig eller vrikker med brugen af ​​dine hænder som denne, mister du point for fnissen, og lægen fandt ud af, at hans patienter var ældre og havde aerob kondition, så de kunne gå meget eller gå op og ned uden oppustning for meget, selvom de havde en robust kondition, havde de stadig problemer med den ene slags øvelse, og han har studeret dette i mange år og fundet ud af, at de patienter, der ikke kunne være døde tidligere, og hans nøjagtige antal var, hvis du ramte tre eller mindre er din dødsrisiko fem gange inden for de næste fem år højere, og for hvert punkt, du vinder fra tre op, falder dødeligheden af ​​alle grunde tyve procent.

Så hvis du har set denne test, vil du vide, at du kan miste fem point, hvis du fniser eller har brug for hjælp, og du kan miste fem point, hvis du har brug for hjælp og fnise, og du har muligvis ikke været i stand til at gøre det, og jeg har at fortælle dig, at det er en vanskelig udfordring, og hvad jeg virkelig ikke kunne lide ved rapporten om undersøgelsen, da jeg sagde, at folk over 50 ikke kan, og det er lidt som om vi alle sammen ville lægge den store kurv som gamle mennesker, og det er bare ikke sandt, fordi vi ikke er gamle, kan vi gøre dette, når vi træner, og grunden til, at du muligvis ikke kan gøre dette, er fordi du aldrig tidligere har praktiseret B Du har brug for balance, og hvis du ikke laver balanceøvelser hver dag, vil ikke udvikle denne færdighed, og du skal have aktiveret dine glutes for at være i stand til at banke op og ned med det overhovedet, og mange mennesker har ikke det, og når du har ømme knæ og du ikke vil være i stand til at gøre det hele uden hjælp, men den virkelig vigtige besked her er, at vi kun vil høre og se en studer sådan for at gøre og sige, hvis du ikke kan gøre det, vil du dø hurtigere end nogen anden, dette er meget mere skadeligt og truende for vores levetid end faktisk ikke at være i stand til at udføre øvelsen, fordi det bare bringer en forkert tro ind i vores hoved, at det ikke er sandt, det er meget smart af os at lave øvelser for at holde vores ben og glutes stærke, og vi kan gøre det, men jeg vil ikke have nogen til at tro, at hvis du ikke kan gøre det, vil du tidligt dø. latterligt og sådan rapporteres det, så jeg foreslår, at du prøver øvelsen først, hvis du ikke kan bruge en stol, sæt din stol her og derefter krydse dine ben og derefter bare dine ben så let som muligt Fingre bare gå ned og derefter prøv at komme op på samme måde ved at lægge så meget pres som du har brug for for at bevæge dig op og ned, men brug kun dine fingerspidser, når du har lyst til, at du kan gøre det ned og op, og det kan helt udtømme dig, og i så fald er det okay, og hvis du vil vide, om dine glutes faktisk er aktiveret, jeg efterlader et link herover til en artikel, jeg lavede. Det er bare en meget hurtig test, som du kan tage, og når de ikke er aktiveret, og du er over 50, er der nogle meget enkle enkle øvelser, som du kan gøre hele dagen, og så er det en anden ting, vi gør hver dag for at øve vores balance, og jeg vil begynde at medtage balance i alle træningssessioner, så vi kan få det i hovedet, at vi skal øve vores balance, så og når du står rundt, så stå, når du kan, og det betyder ikke noget, om du skal sætte foden på igen og igen, og hvis du kan gøre det efter et stykke tid og bevæge dit ben meget lidt opad, skal du stå i midten og så bare stå der når du har tid og kun i et par sekunder. At gøre hver dag hver dag vil virkelig hjælpe din balance og vi har brug for vores balance, når vi bliver ældre, fordi en af ​​de store er ting, der sker for ældre, de falder, når de er deres. Har styrke, de kan ikke komme tilbage, og mange af tilfældene sker på grund af balanceproblemer, så du kan også løfte din benhig hende, og hvad jeg elsker, er når jeg laver mad, skal du bare holde fast på bænken og derefter give slip og holde fast på bænken og give slip, og det er virkelig en fantastisk måde for dig at øve din balance og kropsholdning.

Hold skuldrene tilbage og prøv at holde hovedet højt, men hold bare fast, når du har brug for at holde fast i eller holde fast i den stol, men hvis du kan gøre begge disse ting, skal du øve din balance og øve op og ned med Holding a stol, du vil opbygge din styrke og opbygge din balance Tro, at hvis der ikke er noget, du kan gøre for at ændre denne tro nu, jo ældre jeg bliver jo bedre jeg bliver, jo stærkere bliver jeg og klogere, vil du dø tidligt, jeg er går. Jeg håber, denne artikel var virkelig nyttig for dig. Giv op, hvis du kan lide indholdet, og del det med dine venner, meget tak for at se og have en dejlig dag

Hvad indikerer grebstyrke?



Grebstyrkeer et mål for muskuløsstyrkeeller den maksimale kraft / spænding genereret af ens underarmsmuskler. Det kan bruges som et screeningsværktøj til måling af overkroppenstyrkeog samletstyrke. Det er mest nyttigt, når flere målinger tages over tid for at spore ydeevne.

Hvad er en sund grebstyrke?

Mænd i alderen 20-30 har typisk størststyrke, mens kvinder over 75 har det laveste. Hos mennesker i alderen 20-29 år, gennemsnitgreb styrkeer 46 kg for mænd og 29 kg for kvinder. Dette falder til 39 kg og 23,5 kg, når en person når 60-69 år.15. okt 2020

American Ninja Warrior er et forhindringsbanespil, hvor folk står over for latterligt umulige udfordringer. Selvfølgelig skal du være i stand til at bestå kurset, men der er et aspekt af fitness, som konkurrenter normalt ikke klarer. Det svageste led, grunden til, at mange af disse atleter bliver elimineret, er grebstyrke.



Selvfølgelig er det ikke den eneste grund - jeg mener, hele pointen med showet er, at det næsten er umuligt at afslutte - men mange af hindringerne afhænger af et stærkt greb om Patrick, jeg var nysgerrig efter mekanikken bag disse udfordringer. Især hånd og håndled. Hvad gør for eksempel dette til et så svagt led i den kinetiske kæde? Og hvad siger videnskaben om, hvordan man potentielt kan gøre det stærkere? Før vi begynder nogen forskning, skal vi kende de strukturer, vi arbejder med.

Der er mange muskler involveret i grebet, og selv disse afhænger af, hvilken form af grebet du bruger - som alle disse. Imidlertid er de vigtigste muskler, der er ansvarlige for grebstyrken, i underarmen, som du er smertefuld opmærksom på, når du har klatret. På forsiden har du et flertal af musklerne kaldet håndledsfleksorgruppen, da de bøjer din hånd, og på bagsiden har du dine håndledsforlængere.

Begge stammer nær albueleddet på de mediale og laterale epikondyler - begge kan mærkes ret let. De tyndes ud i lange, slanke sener og krydser håndleddet, hvor de bevæger hånden. Desværre er disse navne lidt vildledende, for inden for denne muskelmasse er der nogle muskler, der udelukkende bøjer eller retter håndleddet, og andre, der krydser håndleddet for at bøje fingrene, hvilket resulterer i en gribende bevægelse.

afvis bænk russisk twist



Og hvis du bare holder fast med fingerspidserne, bruger du endnu færre, mere alsidige muskler - klatrere ved det også meget godt. På den kontraintuitive side, / hvilke / underarmens muskler er de vigtigste, ville håndledsbøjere være det bedste område at fokusere på, hvad med den måde, de krøller fingrene ned og alt sammen, men det er faktisk håndledsforlængerne, der gør mærket den største forskel. Dette kommer senere, men håndledsforlængerne fungerer synergistisk med håndledsbøjere - EMG-optagelser viser, at når styrken af ​​håndledsbøjlerne øges, øges også styrken af ​​forlængerne.

Dette er, hvad der gør grebsstyrken så unik - det er mindre rå styrke som et bicep-krølle, mere som en balancegang. Så ja, håndled og fingerbøjning er, hvordan du vikler din hånd rundt om stangen, men håndledsforlængerne er, hvordan du holder fast. Hvad der gør Ninja Warrior endnu mere interessant, er hvordan dit greb skal ændre sig med en skiftende kropsposition.

Talrige eksperimenter viser, at placeringen af ​​andre dele af kroppen påvirker grebstyrken. Vi starter med den letteste at forstå: håndspredning. Større genstande er sværere at få fat i.

Sammenlign for eksempel en basketball - som jeg altid har under mit skrivebord med denne vase.

Jeg kan ikke engang pakke min hånd i halvdelen, men i det mindste kan jeg holde vasen, jeg kan ikke spille basketball. En del af dette skyldes, at større hænder giver dig mulighed for at dække mere areal af kuglen, ja, men det påvirker også det, der kaldes længdespændingskurven - der er lige den rigtige længde, hvor hver muskel giver den stærkeste sammentrækning. Når din hånd strækkes over en stor genstand, griber den ikke så hårdt som når musklen er i en kortere position.

Mange af ninjahindringerne er så udfordrende, fordi du griber en overdimensioneret gelænder. Og en undersøgelse fra 2007 viser, at jo større søjlediameter, jo mindre er din evne til at løfte dig selv. Tag for eksempel laksestigen, der bruger en bar med større diameter, selvom de store muskler i ryggen og skuldrene ikke er svækket, gør det svagere grebspunkt din evne til at udføre bevægelsen forværret.

Men det er ikke kun din kinetiske kæde, der kan optimere din grebstyrke - desværre ser det ud til, at hver anmeldelse, jeg har læst, har modstridende resultater. Et af de eneste konsekvente aspekter var, at grebstyrken er større, når man står, end når man ligger ned. Og selvfølgelig udføres disse undersøgelser i superstille situationer med et standard håndholdt ergometer, så lidt anderledes end kameraerne og mængden af ​​Ninja Warrior.

Et aspekt, der fortjener et dybere kig på denne artikel, er håndledets position. Den største grebstyrke kommer fra ca. 20o-45o håndledsforlængelse med hver ulnarafvigelse, uanset hvor lille - hånden bevæger sig i retning af lillefingeren. Du kan prøve det derhjemme.

Hvis du bevæger dig ind i håndledets bøjning, kan du ikke lave en knytnæve. Men stræk dit håndled så langt som muligt, og du kan stadig klumpe dig sammen. Dybest set kan du drastisk svække grebstyrken med et par mekaniske bevægelser, og i kaoset i ninja-banen kan du tilgive atleterne for ikke at bekymre sig om ergonomi.

Så hvis du ikke nødvendigvis ikke kan finjustere for grebstyrke i konkurrence, er din næstbedste mulighed at træne og styrke grebet, men selv det er / er svært at gøre. Nu foregår det meste af forskningen på dette område på ældre. Et svagt greb er en god forudsigelse for dødelighed, så fysioterapeuter får deres ældre patienter til at arbejde på øvelser som dem, du måske har set i Doctor Strange - Resistance Pressing Researchers sammenlignede disse funktionelle øvelser med målrettet vægtløftning i underarmens muskler og fandt ud af, at de få ret sammenlignelige resultater hos / ældre / voksne, så længe de / gør noget /.

Men for disse undersøgelser indrømmer mange forskere, at de virkelig ikke ved, hvilken mekanisme der er ansvarlig for at forbedre grebstyrken. Det kan være neural tilpasning, øget fingerfærdighed, men det er stadig et puslespil for let for den yngre, mere atletiske type, så naturligvis har trænere set på den bedste vægtløftningsrutine. En undersøgelse fra 2004, der blev offentliggjort i Journal of Strength and Conditioning Research, tog et gymnasiet baseballhold og delte dem i 2 grupper på ca. 20 børn hver: begge modtog et traditionelt vægtløftningsprogram før sæsonen, men halvdelen af ​​dem fik yderligere underarmsøvelser.

Dette var en ganske udfordrende ekstra træning: håndledskrøller, forlængelser, ulnar og radial afvigelse og pladegreb. Desværre blev gruppe 2 efter disse 12 ugers træning kun stærkere på disse specifikke øvelser. MEN når det kom til faktisk grebstyrke, forbedredes begge grupper med samme mængde. 3 måneders dedikeret underarmsøvelse foretaget / ingen forskel / i grebstyrke sammenlignet med gruppen, der udfører markløft og biceps-krøller, men intet specifikt underarmsarbejde.

Begge forbedrede sig med ca. 5%, så det gjorde en forskel, hvis de ikke øvede, men der var ingen forskel mellem grupperne. Ligesom de ældre voksne, så længe de gjorde / noget / forbedrede de grebstyrken, men som mig tidligere sagde, drejer grebstyrken sig mere om muskelbalance og mindre om masse. Husk synergieffekten af ​​håndledsforlængerne? Nogle undersøgelser, der ser på at forbedre grebsstyrken hos unge, siger, at kun styrkelse En undersøgelse fra 2011, der blev offentliggjort i European Journal of Applied Physiology, kiggede på isometrisk træning af håndledsforlængerne. uden at bevæge håndleddet.

Holdet målte styrken på de 13 forsøgspersoner før og efter med et dynamometer, men de udførte også en EMG - de målte den elektriske aktivitet af motorneuroner, der styrer visse muskler. Husk at der er over 30 muskler involveret i at gribe fat? EMG-data kan give os en idé om, hvilke muskler der er mest aktive, hvilket fører til denne aflæsning på dynamometeret. Gruppen tog deres første målinger og fik forsøgspersoner til 30 gentagelser af denne øvelse, 5 dage om ugen i 8 uger, masser af tid til at se både neurale tilpasninger og noget hypertrofi, xtensorer og signifikant øget gribestyrke.

Forskerne mener, at omstilling af kræfter såvel som den ekstra muskelmasse var ansvarlig for hashtag gevinster. Så vidt dokumenteret videnskab viser, er der stadig ingen klar vinder om, hvordan man bedst forbedrer grebstyrken. Husk, at mange undersøgelser om dette emne er inkonsekvente.

Både med hensyn til udførelsen af ​​testene og øvelserne, men også med små stikprøvestørrelser. Når du planlægger din dominansstrategi for grebsstyrke, kan det være værd at spille et par forskellige rutiner for at se, hvad der fungerer for dig. Tak for at se denne artikel.

Jeg blev inspireret til at lave denne artikel efter at have set et par artikler på Mike Boyds kanal. Så hvis du vil tjekke det ud, har jeg inkluderet disse links i beskrivelsen. Ellers kan du se nogle af mine andre artikler her og her eller abonnere her.

Hav det sjovt, vær god, tak for at se.

Hvorfor er grebsstyrke vigtig for ældre voksne?

Risikoen for sygdom falder

Grebstyrkeer også korreleret med en reduceret risiko for flere sygdomme, herunder slidgigt, reumatoid arthritis, hjerteanfald og slagtilfælde. Forskning viser, at et fald igreb styrkeøgede risikoen for at dø af et hjerteanfald med 17 procent.

Hvor stærkt kan et menneskeligt greb?

Den gennemsnitlige sundegreb styrkefor meneren klemning på omkring 72,6 pund, mens kvinder typisk måler omkring 44 pund.

Forøger grebetræning testosteron?

Der blev observeret et stærkere forhold mellemtestosteronniveauer oggreb styrkeblandt ikke-overvægtige deltagere end blandt overvægtige deltagere. Konklusioner: Som konklusion understregede vores undersøgelse dettestosteronniveauer er relateret til størregreb styrke.3. jul. Dec 2019

Hvad forårsager svag grebstyrke?

Problemer med nerveindfangning, såsom karpaltunnelsyndrom, kan føre til svækketgreb styrke. Når nerven har et unormalt pres på det, kan det producere smerte, følelsesløshed og endda musklersvaghedpåvirker dingreb styrke. Seneproblemer i albuen og underarmen kan resultere igreb svaghedsåvel.7. maj 2019

Hvad er den stærkeste grebstyrke?

I en video, der blev offentliggjort tidligere i år, hævdede de, at de havde fanget nuværende verdensStærkesteMan champ Martins Licis sætter verdensrekorden forgreb styrke, ved 205 pund men det ligner V.G.V. (som også tilfældigvis er Licis 'træner) smadrede det bare og løftede 208.10. okt 2019

Hvad påvirker grebstyrken?

Grebstyrkehar vist sig at være forbundet med adskilligefaktorersåsom demografi (alder, køn), kropskonstruktion (højde, vægt, knoglemineraltæthed,håndstørrelse, overarmens omkreds,hånddominans), socioøkonomiske variabler (erhverv, social status, livsstil) og fysiske og psykosociale variabler.

Hvorfor har jeg svag grebstyrke?

Problemer med nerveindfangning, såsom karpaltunnelsyndrom, kan føre til svækketgreb styrke. Når nerven har et unormalt pres på det, kan det producere smerte, følelsesløshed og endda musklersvaghedpåvirker dingreb styrke. Seneproblemer i albuen og underarmen kan resultere igreb svaghedsåvel.7. maj 2019

Hvem har den højeste grebstyrke?

I en video, der blev offentliggjort tidligere i år, hævdede de, at de havde fanget den nuværende verdens stærkeste mandmester Martins Licis, der satte verdensrekorden forgreb styrke, ved 205 pund men det ligner V.G.V. (som også tilfældigvis er Licis 'træner) smadrede det bare og løftede 208.10. okt 2019

Hvorfor er det vigtigt at have et stærkt greb?

En reduktionsgrebstyrke (hvis den ikke er trænet) er forbundet med en otte gange risiko for at udvikle muskelsvækkelse hos ældre voksne, og dårlig grebstyrke har været forbundet med negativ vægtøgning blandt kvinder og dødelighed blandt mænd. (3) Ja, det er så vigtigt. 3. Gripstyrke er en forudsigende faktor for hjerte-kar-sygdomme

Hvordan er grebstyrke relateret til hjerte-kar-sygdomme?

Grebstyrke er en forudsigende faktor for hjerte-kar-sygdomme En reduktion i grebstyrke har været forbundet med en stigning i hjerteanfald og slagtilfælde. (2) Gripstyrke er en stærkere forudsigelse af kardiovaskulær dødelighed af alle årsager mere end systolisk blodtryk. Dette betyder ikke, fordi du er svag, at du vælter.

Hvad sker der, hvis din grebstyrke går ned?

En reduktion i grebstyrke har været forbundet med en stigning i hjerteanfald og slagtilfælde. (2) Gripstyrke er en stærkere forudsigelse af kardiovaskulær dødelighed af alle årsager mere end systolisk blodtryk. Dette betyder ikke, fordi du er svag, at du vælter.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Zwift-cykler - omfattende håndbog

Er Zwift realistisk? TestfeltetModelType trænerPrisElite Direto X (til test) rulletræner med direkte drev729 Elite Nero (til test) gratis rullestol679.99 Relaxdays rulletræner (til test) rulletræner79,90 Tacx NEO 2T Smart (til test) rulletræner med direkte kørsel1 299

Offentlige cykler DC - anførte spørgsmål og svar

Har DC offentlige cykler? Med Capital Bikeshare kan du tage en cykel fra mere end 500 stationer over hele Washington, DC, metroregionen og returnere den til enhver station i nærheden af ​​din destination. Tjek en cykel til din rejse til arbejde, Metro, kør ærinder, gå på indkøb eller besøg venner og familie.

Hundecykel - hvordan man beslutter

Kan hunde cykle? Bare husk, din hund behøver ikke at være en bestemt race eller størrelse for at nyde at tilbringe tid sammen med dig på cykel. Så længe din hund nyder at løbe ved siden, blive båret i en kurv eller trukket i en trailer, kan du have det sjovt sammen på vejen, mens du cykler.

Cykler rundt om i verden - hvordan man kan slå sig ned

Hvor meget koster det at cykle rundt i verden? Du kan cykle rundt i verden for mindre end $ 15 pr. Dag. Dette inkluderer daglige omkostninger, når du rejser på cykel. Disse er typisk mad, indkvartering, reparation af cykler, visa og diverse køb på vejen. Det inkluderer ikke de oprindelige udgifter til at købe en cykel og andet udstyr.

Cykelrør - Komplet manual

Hvordan ved jeg, hvilket cykelrør jeg skal købe?

Alaska Airlines-cykelgebyr - hvordan man løser det

Hvor meget koster det at tage en cykel på Alaska Airlines? Et overblik over Alaska Airlines bagage- og cykelpolitikker: Generelle bagageafgifter Hjemme 1. indtjekket taske $ 252. Indtjekket taske $ 35 Carry-onInkluderetCykelbagageafgift * $ 25 * 13 нояб. 2017 г.