Vigtigste > De Bedste Svar > Gt-aggressor - svar på problemerne

Gt-aggressor - svar på problemerne

Er GT Aggressor en god cykel?

GT Aggressorer en solid og pålidelig mountainbiker til afslappede brugere, der kan lide at køre op ad bakke en gang imellem. Denne model tilbyder fremragende navigation, lydhørhed og glat kørsel til en overkommelig pris. Triple Tech-rammen er perfekt til behagelige forlystelser. Modellen kan også let fordoble som pendlercykel.

(dramatisk musik) - Hvilken cykel får du, hvis du kun kan have en? Noget, der er fedt gennem byen og stadig kan finde vej gennem en stenhave. En praktisk cykel, hvor omkostningerne ikke bryder banken, men komponenterne bryder ikke under pres. Noget der har alt hvad du behøver, men som kan tilpasses til dine behov.

GT mener, at det har svaret med den nye lavine 2020. Men med den ene fod både på stien og i byen, står den lodret eller falder den fladt? (energisk musik) Hej alle sammen. Mit navn er Joseph og velkommen tilbage.

Så jeg har haft denne GT Avalanche i et par måneder nu, men sådan som jeg fik det var det lidt af en interessant historie, ser du, efter at jeg lavede min artikel om GT-sensoren, kom mange mennesker til mig adræt og bad om en anbefaling om en GT hardtail-suspension var simpelthen ikke planlagt endnu. Nu voksede jeg op på GT hardtail, så jeg anbefalede naturligvis ikke noget fra GT Ohr, GT's hardtail lineup var bare ikke værdi for pengene sammenlignet med andre produkter på markedet. Efter at have besvaret så mange e-mails på denne måde besluttede jeg at nå ud til GT selv og udlufte min frustration.

Jeg blev virkelig overrasket, da de skrev tilbage, men var glad for at høre, at de rent faktisk arbejdede på det. Og de sagde, at de ville komme i kontakt igen senere, efter at cyklen var startet, så de kunne sende mig oplysninger på denne måde og måske dele dem med mine seere. Jeg var lidt forvirret, da de fulgte efter, efter at cyklen startede, spurgte min adresse.

trådløse gear

Okay, måske vil du sende mig en hat eller noget? (E-mail-tone på mobiltelefon) (banke på døren) Det er en stor hat. Ja, jeg ved det rigtigt De sendte mig en hel cykel, som jeg bestemt sætter pris på, hvad GT gør. Jeg vil dog sige, at GT sendte mig denne cykel gratis for at lave en artikel, men jeg er ikke forpligtet til at sige pæne ting.

Jeg er ikke blevet tvinget til en mappe fuld af markedsføringsmateriale, og jeg får bestemt ikke betaling for min mening. Dette er alle mine egne uafhængige tanker efter at have kørt på denne cykel i et par måneder. Normalt er dette den del af artiklen, hvor vi begynder at dykke ned i alle de tekniske detaljer på cyklen, hvad der er på den og geometrien.

Men jeg skal faktisk tage et tog. Hvis du bor i Denver, har du sandsynligvis kørt RTD-letbanen mindst en gang. Det er for det meste til tiden, kører til nogle af de steder, du skal være, og har lige nok plads til, at cyklister kan rode rundt.

Jeg er på toget med denne cykel, fordi GT siger, at den var designet til en person, der kun kan have en cykel, noget for at få dem rundt i byen i løbet af ugen og ramme stierne i weekenden. Indeholder fastgørelsespunkter for bagagebærer på denne cykel. Ekstra lagerplads, når du har brug for det, og du kan fjerne stativet, hvis du planlægger at være fuld i weekenden.

En anden funktion, som pendlere vil sætte pris på på grovere veje, faktisk et design, der kommer fra den nye GT-klasse eventyrcykel. Sædeholderne er svejset foran sæderøret i stedet for direkte ovenpå. Dette gør det muligt for sædeopholdene at bøje lige nok til at stoppe chatterne.

For de der er bekymrede for, at cyklen bliver tynd, hævder GTGT, at den kan holde op til 330 pund. Helt ærligt var jeg lidt skeptisk, hvis dette faktisk fungerede, men jeg må sige, at det faktisk føles mere behageligt på uslebne vejstrækninger, og dette sammenligner det med min almindelige pendlercykel, som er en stål salsa vaya med plus-størrelse dæk. Okay, så jeg klarede mig på kontoret helt fint, men lad os være realistiske, de fleste cykler burde ikke have svært ved at få mig til at arbejde.

Men det rejser spørgsmålet, er det virkelig sådan? blev designet med pendlercykler i tankerne, betyder det, at de har kompromitteret for meget, og det vil bare falde fra hinanden på stien? (blød musik) Floyd Hill har altid været populær blandt beboere i Denver, men i dag er alle på vej op ad det nye spor kaldet The Sleuth.Slui. - Det er låsen. - Lås! - bedre kendt som segment fire - dette er et specielt downhill-segment på en kilometer, så lokalbefolkningen kan komme og have det sjovt uden at rode med linjerne i parkens Diamond-valglinjer.

Dette er et godt sted for os at se, hvor meget lavinen kan bruge. Nu skal jeg køre på dette spor med den mest lagrede cykel. Det eneste, jeg har ændret, er pedaler.

Jeg havde brug for noget med penne i, så jeg faktisk kunne styre cyklen. Før vi går ned, skal vi selvfølgelig op. Cyklen leveres med en 1x10 drivlinje, som jeg frygtede ikke ville være nok rækkevidde, men faktisk fandt jeg det rigeligt, og jeg havde også en masse ekstra kameraudstyr med mig, så jeg blev bestemt opladet den dag.

bilcykelholder

Stierne her i Colorado kan blive rigtig tørre og løse. Nu hvor det bare er lidt støvet, er WTB Ranger-dækkene, der kommer på denne cykel, helt fine. Men hvis du rammer en virkelig løs sektion, finder du din, hvis du løber tør for greb og hurtigt mister greb.

Igen fungerer designet, der gør det muligt for den bageste del af cyklen at fungere. Jeg var virkelig imponeret. Det er ikke bedre at have en cykel med fuld affjedring for at være klar, men det hjælper, hvis du kommer tilbage på cyklen og kører over nogle tykke sektioner.

Det hjælper bare med at glatte stien. Okay, så vi kom helt op til toppen, og det er nok til at tale om, hvordan cyklen klatrer, lad os se, hvordan den går ned! Whooo! (Energisk musik) wow disse rockfunktioner er så seje på denne ene sti. Okay, så det er virkelig inspirerende for denne cykel, for ja, jeg er bestemt udmattende, men den er rolig, den forreste gaffel begynder bestemt at føle det, men jeg ' Jeg har kun følt det et par gange.

Intet der virkelig bekymrer mig. Whoa, næsten vasket ud. Dækkene kæmper bestemt for greb, og gaffelen er ikke den mest støjsvage ting.

Men jeg mener, kom nu, jeg kører på en enkelt sort diamant, der er meget godt lavet, jeg kunne tilføje en 825 cykel, $ 825 cykel, og det eneste jeg har gjort er at sætte bedre pedaler på. Let så let Disse dæk er bare ikke beregnet til det. Åh, bremserne, bremserne vil tage fat, men dækkene gør det ikke.

Jeg kan ikke sige nok, disse dæk holder denne cykel tilbage. Whoa! Det er nemt. Åh ja! Ah, jeg elsker stenhaver. (Han griner) Åh ja, det er så godt, de mennesker, der byggede dette spor, I er onde genier, og jeg elsker jer. (Han jubler) Ah, jeg havde ikke nok hastighed.

Åh, (bip) Åh, (bip)! Åh min gud, jeg havde næppe det. Okay, ikke dårligt i betragtning af at dette var min første gang på dette spor på en cykel, som jeg ikke var så fortrolig med, var.

Når jeg taler om stien, tror jeg, at dette vil være min nye testplads for noget at se i fremtiden. Hvad synes du? en temmelig cool løkke. Hvad angår mine tanker på cyklen, hvorfor dækker vi ikke et par ting, så jeg kan fortælle dig, hvad jeg kan lide og hvad jeg ikke kan.

Alt i alt kan jeg virkelig godt lide drivlinjen på denne cykel; den skifter godt, og den leveres også med en kobling, og hvis du ikke ved, hvad en kobling er, hjælper dette dybest set med at holde kæden under spænding, selvom den er meget klodset Kør ned sektioner. Dette kan forhindre kæden i at hoppe rundt og lave meget støj, men vigtigst af alt kan den også forhindre den i at ricocheting fra kædekæden og forårsage det, der kaldes en faldet kæde. For at bremse cyklen har du Shimano Mt200 hydrauliske bremser.

Disse tilbyder ret god modulering og bremseevne til prisen. Parret med 160 millimeter rotorer foran og bag, hvis du beslutter dig for, om du vil have mere bremsekraft, kan du altid opgradere den forreste rotor til 180 millimeter. Hvis du kommer på hjulene, får vi desværre ikke slangeløs kompatibilitet med disse, og som en ekstra sidebemærkning, afhængigt af hvilken størrelse du får, får du muligvis 27,5 eller 29.

Jeg synes, det er ekstra lille og bliver lille 27, 5 hvor mellemstore til store 29 bliver. Hvis du savnede det første gang, er jeg ikke fan af dækkene på denne cykel. WTB Rangers er gode til lette stier og også til pendling, men enhver form for seriøs stieridning vil du gerne erstatte dem med noget mere aggressivt.

canyon cykler

Jeg havde besluttet at prøve dette selv, jeg tog et par Maxxis High Roller II dæk på og hentede dem til endnu en tur, og det var en massiv forbedring; Meget glattere rullende over klumpede sektioner, bedre bremsning, bedre drejning og generelt bare meget mere tillid. Faktisk var jeg endelig i stand til at rense dette meget løse tekniske afsnit, der fik mig til at løbe hver gang jeg kom til det) Jeg kan gøre det. Brug det som din linje.

Krøllen er din ven, ikke din fjende. Rynke er din ven, ikke din fjende. Ja! (let bifald) Med hensyn til teknisk terræn fungerede denne 100 millimeter spolegaffel forbandet godt for pengene.

Det var støttende, da jeg havde brug for det, men glattede også sporet ud. Når det er sagt, ville det have været rigtig godt at have den 120 millimeter luftgaffelmulighed, som du kan få på denne cykel uden for USA.

Jeg talte med GT-produktchefen, og han sagde, at de forsøgte at tage dette ind i USA, men jeg har endnu ingen detaljer. Lad os nu tale om rammen og hvordan den føles. Men før det vil jeg sige, at jeg ikke ville kalde mig selv en ekspert, jeg kan bare godt lide hardtails.

Jeg prøver at køre på alle typer hardtail, jeg kan få fat i. Alt fra en entry-level hardtail til $ 400, stål hardtails til en drømmecykel til $ 5.000. Når det er sagt, ved jeg ikke meget, men jeg ved hvad jeg kan lide, hvormed jeg vil sige, at funktionerne i denne ramme er lidt mere rettet mod komfort, det er lidt fleksibelt, men ikke spinkelt, det hjælper bare med at glatte stien Selvfølgelig er det virkelig ikke, hvad jeg vil kalde en hardcore hardtail.

Så hvis din alt om hardcore trail ridning, dette er sandsynligvis ikke cyklen for dig. Selvom du sandsynligvis var fortrolig med det, når du ser på denne længere stamme. Ja, Y er mere af en XC-stilcykel som de fleste cykler i denne prisklasse.

Med hovedvinklen på 68,5 grader er den stort set midt i Pac k. Ikke meget aggressiv, men ikke for stejl.

Når vi taler om hovedrøret, er det rart at se, at denne cykel har et tilspidset hovedrør, hvilket betyder, at du har et meget bredere udvalg af gaffelmuligheder, hvis du beslutter at opgradere eller bytte din gaffel ud efter et par års brug. Det var dejligt at se en intern dropper-post-flytningsindstilling tilføjet til denne cykel. Faktisk går de fleste kabler på denne cykel gennem nedrøret, hvilket giver det et flot, rent udseende.

En sidste funktion på denne cykel, der er meget interessant, og det er det bageste nav, der er en 141 Boost. Bare rolig, hvis du skulle google dette, det gjorde jeg. Dybest set er det et standard Boost-hub, men det bruger en tyndere gennemaksel i stedet for en standard gennemaksel.

Nu spurgte jeg GT, hvorfor de ikke bare bruger et standard boost-hub, og de sagde stort set omkostninger. $ 150 rabat på cykelprisen, da den ramte butikken. Den gode nyhed er, at der er et anstændigt antal nav på markedet, der kan konverteres til Boost 141 med blot et simpelt sæt.

For eksempel var jeg i stand til at konvertere min Hope Hubover til en 141 for $ 20, og det passer godt på denne cykel. Det betyder, at du kan opgradere hjulsættet på denne cykel uden at bekymre dig om, at hvis du skifter til en anden cykel, vil de være helt ubrugelige. Jeg understreger dog dette.

Gør dit hjemmearbejde, da der er mange nav, der er uforenelige med 141, så ved om de er inden du køber Okay, så hvad synes jeg om denne cykel i slutningen af ​​dagen? Nå, min kæreste stillede mig det samme spørgsmål på en meget interessant måde. Hun sagde, at en cykel bare er en flok trekanter, der sidder fast med hjul nedenunder. Så hvad gør disse trekanter så specielle? Og jeg må sige, at der er en hel del her, som du kan finde på andre cykler derude, men ærligt talt var det eneste, der virkelig fangede mit øje, det bageste kædelængdesign.

bikewatch

Dette fungerede så godt, at jeg til tider faktisk stoppede for at kontrollere mit bageste dæktryk og tænkte, at jeg måske havde en knivspids fladt. Nej, det gjorde bare et så godt stykke arbejde med at udjævne stien, at jeg troede, at der var noget galt med cyklen, og jeg kan sandsynligvis ikke lide ideen om dette design. Og det er fint, fordi du sandsynligvis kører mere aggressive stier, end man troede alligevel.

Men der er mange ting til denne cykel, og jeg er virkelig glad for, at GT gav mig chancen for at prøve det. Så ja, jeg synes, det burde helt sikkert være på din favoritliste, men jeg er selvfølgelig en stor fan af at prøve det, før du køber og bringer den cykel, der føles rigtig for dig, hjem. Hvis det er GT, fantastisk.

Jeg har dog en endelig kommentar. Det er godt, men der er et stort hul mellem denne lavine og GT-sensoren, og det ville være rigtig godt, hvis de bragte en virkelig aggressiv, hård kerne-hardtail ud for at udfylde dette tomrum i løbet af det næste år. Fordi som barn, der voksede op med GT-motorcykler, ville det få mig til at gøre backflips til cykelbutikken for at hente det.

Men indtil da, tak fordi du kiggede. Jeg håber virkelig, at du nød denne artikel, hvis du gjorde det, bedes du give det tommelfingre og måske abonnere, hvis du er ny på kanalen, fordi du er velkommen og tak, fordi du tjekker mine artikler. Efterlad en kommentar nedenfor for, hvad du syntes om denne cykel, og del denne artikel måske med en ven, hvis du fandt det underholdende eller nyttigt.

zipp 404 nsw

Men indtil næste gang skal alle, uanset hvilken cykel du har, uanset hvor du bor, tage din cykel, gå udenfor og finde dit næste eventyr.

Hvor meget koster en GT-aggressor?

For $ 300 får du en aluminiumsramme, Shimano-dele, mekaniske skivebremser og en 80 mm Suntour gaffel. DetAggressorog Laguna er bedst egnet til glatte singletrack- og jernbanestier.30. april 2019

Hvilken type cykel er en GT-aggressor?

hardtail mountainbike

Hvilken GT Aggressor er bedst?

DetGT Aggressor2021-modellen er vorestopvalg, hvis du ønsker at købe en mountainbike under $ 500. Denne model er en '29er', hvilket betyder, at hjulene er 29 ″ høje, i modsætning til standard 27,5 ″ for de fleste mountainbikes - en 29er kan give dig mere hastighed ogbedresamlet trækkraft.

Hvor mange hastigheder er GT-aggressor?

enogtyve-fartdrivlinje, så du kan køre i ethvert terræn.

Hvilken er bedre GT Avalanche eller aggressor?

DetGT lavineer et skridt op fraAggressor. Dette er en meget mere kapabel cykel, da den har mere rejse på gaflen. Designet er mere partisk mod off-road ridning og er mere robust.30. august 2019

Hvilken cykel er bedre Giant eller GT?

DetGTvar billigere men så cool ud som. Topmodel sanktion mod regeringstid på øverste niveaukæmpe storhavde mange gode detaljer, der gjorde detbedreværdi. DetGTvil dog håndtere noget misbrug. Detkæmpe storpasser migbedre(6 fod på en medium ramme) som jeg føltemereen del afcykelsnarere end på det.11. august 2010

Er Diamondback bedre end kæmpe?

Diamondbacker et af de få, der kan konkurrere medkæmpe stori det nederste segment. Beggekæmpe storogDiamondbacker et fremragende valg, og der er ingen vinder. Du skal altid gå med den cykel, der passer bedst, selvom det bliver svært i tilfælde afDiamondbackfordi de fleste af deres cykler sælges online.

Er GT en kæmpe cykel?

SammenligneCykler

Detkæmpe storTalon 2 ogGTAvalanche Comp er begge aluminiumsramme hardtail crosscountrycykler. Detkæmpe storhar 27,5 ″ hjul og et 2 × 9 drivsystem, der giver et bredere udvalg af gear, mensGThar 27,5 ″ / 29 ″ hjul og bedre komponenter.

Er Diamondback et godt brand?

Mens det er kendt for sine overkommelige cykler,Diamondbacklaver også nogle avancerede, højteknologiske modeller til road racing og mountainbiking. Dens Haanjo-serie af cykler er en af ​​de mest alsidige til rådighed med muligheder for pendling, touring og grusridning, der gør det til en favorit blandt vores redaktører.23. februar 2018

Hvilken slags cykel er GT Aggressor?

Fortsæt læsning for at lære alt om GT Aggressor 2020 for at hjælpe dig med at beslutte. Hvem er det til? GT Aggressor er en alsidig entry-level mountainbike. Dette er cyklen til den person, der ønsker en cykel, der er velegnet til pendling, tag let off-road ridning med sjov øverst på deres liste.

Er GT Aggressor Pro tilgængelig til levering?

Kan leveres. GT Men's Aggressor Pro Mountain Bike er svaret på stenet terræn, snoede singletracks og alt andet, der kommer din vej på snavsstierne. Konstrueret med en 6061-T6 tredobbelt trekantramme i aluminium og en SR Suntour XCT gaffel, leverer Aggressor Pro optimal holdbarhed og håndtering.

Hvor stor er den forreste affjedring på aggressorsporten?

Oplev friheden og det sjove ved off-road ridning med Aggressor Sport. For fritidscyklister, der er ivrige efter at undslippe fortovet, er denne letvægts hardtail-mountainbike klar til at krydse stien fremad med 75 mm frontaffjedring for en blød og jævn tur.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Cykeldoping - løsninger på problemerne

Hvilken type doping bruger cyklister? Cyklistenes favorit erythropoietin har forårsaget næsten tre gange så mange forbud som den næste mest populære PED. Lance Armstrong kaldte EPO for 10% -er og et lægemiddel, som du simpelthen var nødt til at tage. Det øger strømmen af ​​røde blodlegemer og ilt til musklerne for mere kraft og energi.

Hund og cykler - hvordan man håndterer

Er det ulovligt at cykle med din hund? NSW-lov. I henhold til NSW Road-reglerne må en cykelrytter ikke føre et dyr i snor, heller ikke ved fastgørelse, mens cyklen bevæger sig. Dyr skal sidde eller opbevares i passende områder.

Rabat på elektriske cykler - holdbare løsninger

Hvad er den bedste billige elektriske cykel? De bedste billige e-cykler, du kan købe, den bedste værdi. Aventon Pace 350. aventon.com. $ 1.099,00. KØB NU. Affordable Cargo Hauler. Rad Power Bikes RadWagon. radpowerbikes.com. 1.699,00 $. KØB NU. E-fedt. Sondors X. sondors.com. 1.199,00 $. Køb nu. kan opbevares. Blix Vika + blixbikes.com. 1.599,00 $. Letvægts. Propella V3.4. propella.cykel. $ 1.299,00.15. 2020.

Yeti-cykler til salg - typiske svar og spørgsmål

Er Yeti-cykler gode? Seriøst, de er virkelig gode cykler, og ja, de er også dyre, men hvis deres geo passer til dig, og du kan lide, hvordan de kører, er det det der betyder noget.

Bedste komfortcykler - omfattende håndbog

Hvad er forskellen mellem en cruiser cykel og en komfort cykel? En komfortcykel er bedst egnet til langsomme, afslappede forlystelser langs fortovet. En cruiser-cykel vil ofte være udstyret med et højt sæde- og styrearrangement. Hvad er en cruiser-cykel bedst til? Cruiser-cykler er ideelle til både bykørsel og nogle lette stiudflugter.