Vigtigste > De Bedste Svar > Gu Energy Gel Review - Sådan håndteres

Gu Energy Gel Review - Sådan håndteres

Er Gu Energy Gel dårlig for dig?

A: Så længeduVi har ikke noget problem med at fordøje eller metabolisere sukkerGU gelerer helt sikre forduat spise og vil ikke forårsage bivirkninger. Tag dem dog kun som anbefalet og må ikke overstige 4 på en time, ellersdurisikerer at opleve kvalme, opkastning, diarré og andre uønskede symptomer.15. feb 2019



En ting, der tydeligt adskiller udholdenhedsatleter af alle slags, er det faktum, at vi lejlighedsvis kan se på en af ​​de enkle folieposer og se, at nogle hurtigtvirkende enkle kulhydrater næsten er livreddende, hvis du virkelig øger din krops cykelydelse, ja Dan, jeg kan huske mange, mange lejligheder gennem årene på løb, hvor jeg ikke følte mig så god med en holdkammerat, der kørte sammen, strakte mig i baglommen og gav mig en gel med et venligt blik i øjnene. Nå, det bliver på en eller anden måde, jeg ved ikke, om jeg vil lindre min ret triste deprimerede tilstand. Jeg er ked af det, jeg har brug for det senere.

Jeg har stadig en tur at gøre i dag. Du så også et venligt blik i øjnene, det gjorde jeg. Ja Mærkeligt nok, men i betragtning af at indholdet grundlæggende kun er kulhydrater og vand, kan geler ofte misbruges, selvom du er, har du ikke oplevet det selv, vil jeg sandsynligvis vide, at nogen havde en alvorlig maveforstyrrelse på grund af misbrug af gel, så hvordan præcist bruger du geler til din fordel? Jeg tror, ​​det første, vi skal forstå, er nøjagtigt, hvad der er i vores geler, så vi nævnte lige, at de i det væsentlige er vand og kulhydrater, men typerne af kulhydrater og mængden kan ændre sig i kulhydrater og også mængden af ​​vand.

Vi er nødt til at overveje disse tre ting, når vi beslutter, hvordan og hvornår vi skal bruge vores geler. Lad os nu se på vand først. For at mad hurtigt kan absorberes i tarmene, har du brug for en vis mængde vand, ellers risikerer du en oppustet mave, ellers tager maden i det mindste lang tid. Hvis du har en gel, er det bedste at gøre tage noget vand med, medmindre gelen er isoton.



I dette tilfælde har du slet ikke brug for vand, da gelen hurtigt absorberes af sig selv. Mange kulhydrater er i hver gelsæk, så din krop kan kun virkelig absorbere omkring tres gram kulhydrater i timen, hvis 30 gram i hver af dine geler og to i timen Time, det fungerer for dig, hvis dette er din eneste energikilde, hvis det er tres gram, er en i timen fint, men du bruger en energidrik, der også er kulhydrat, skal du faktorere mere kulhydrater helt sikkert ikke bedre, da du måske finder ud af, at denne koncentration af kulhydrater forårsager de frygtede mavekramper eller får dig til at føle dig syg, og det er noget, der kun kan findes ved eksperimentering og erfaring, og jeg har fundet til min skade, at det er dig, par gange kan det også medføre, at du fordobler mængden af ​​geler, du tager, når kulhydratfattige føler den samme følelse ja, så jeg antager, at den nemmeste ting og måde at tænke på det er som en slags transportbånd, der fører kulhydratmolekyler ind i dine blod tream. Hvis du overbelaster transportbåndet, vil der være en rest, og den rester vil være i din mave, tror du faktisk har en lille rest der, som det ser ud.

Med det i tankerne skal vi nu vide, hvordan man effektivt spiser geler, mens man er på farten. Nu er den bedste måde at få brændstof på cykel på den åbne vej at spise lidt og ofte. Så hvis du kører i mere end to timer, er den bedste måde at starte på at tage din første gel efter ca. 20 minutter. Ja, en ting, du absolut vil undgå, er at lade det være for længe, ​​før du tager noget, hvorved din gel næsten bliver en nødsituation.

Nu kan du beskytte dig mod dette ved mentalt at planlægge nøjagtigt, hvornår du skal spise. For eksempel, hvis du laver et ret hårdt løb, vil du måske spise en solid lille p ca. 20 minutter før du starter et måltid. Hvis tempoet er virkelig hurtigt, kan du tage en gel efter cirka en halv time og derefter igen ty til til fast mad, mens tingene slår sig ned, når du har for mange geler i hurtig rækkefølge uden væske, forskellige mennesker reagerer på forskellige geler på forskellige måder - nogle mennesker fordobles efter blot nogle få, mens andre faktisk er meget, meget lette at glide af nu vi er faktisk partnere for Science In Sport, men jeg tror, ​​jeg kan garantere dem, fordi jeg har brugt deres produkter godt i meget af min racerkarriere. En anden ting at overveje er det faktum, at hvis du træner meget hårdt, vil din krop gøre hvad den kan for at få blod til de steder, hvor det har mest brug for det, så ting som din hjerne og dine ben, hvilket betyder, at din tarm kan blive lidt kort, hvilket virkelig kan bremse din fordøjelse eller betyde, at det stort set ikke er der, og det er en anden god grund til at vælge din brændstofstrategi frem for et løb eller et drev.

cykelhovedskade



Lad os vende tilbage til vores samlebåndsanalogi, der siger, at når din krop bliver træt, sænkes samlebåndet og bliver lettere at rodde. Vær ærlig, løbere har meget sværere tid end cyklister, men faktum er, at du ikke gør det t Kan kun spise for at blive bedre Ja, der har været noget forskning relativt for nylig, der har vist en positiv psykologisk effekt af en sød smag i munden. Så forsøgspersonerne klarede sig bedre, hvis de tørrede en sød mundskyl omkring munden i stedet for bare at bruge vand.

Selvom dette betyder, at vi får kulhydrater og energi med vores energigeler, som vi har på vores tur, kan vi stadig bruge forskningen til vores fordel ved at holde gelen i munden i nogle sekunder, før du sluger den og så får den dig et lille boost før kulhydraterne endda rammer dine muskler en ting, der altid overrasker mig, er hvorfor ingen taler for meget om ab-træning nu, tag det med mig lyder lidt groft, men det er ret vigtigt, når du tænker på det, at du træner ved at lægge enormt pres på din krop i hundreder af miles og samtidig tvinge din krop til at behandle liter væske og sne hundreder og hundreder af gram kulhydrater, er det virkelig ret forbløffende ja, jeg synes, som om vores kroppe er ret fantastiske det er også, så der er en god chance for, at han er i stand til at tage det, omend med lidt øvelse på hver eneste F. Efter et par af de hårdeste sessioner skal du nøje efterligne en ernæringsstrategi, som du vil have på dagen for t selve begivenheden for at udsætte dig selv for forskellige typer kulhydrater og geler samt mad og drikke på samme måde, vi ville ikke være et helt nyt par på begivenhedsdagen Brug sko, hvis det ikke fungerede rigtigt. Du vil heller ikke prøve en ny ernæringsstrategi, mange cyklister er afhængige af geler for at få dem gennem nogle hårde forlystelser og løb, og forhåbentlig ved du nu nøjagtigt, hvordan og hvornår du skal bruge dem. Du skal bare vide nøjagtigt, hvad der er i dem, om du skal indtage vand sammen med dem på samme tid, tid, hvor mange du kan spise på en time, og du skal også træne din krop til at fordøje dem selv under ekstrem fysisk stress Ja og til vores forberedelser til en sport, hvis du bare klikker op her og holder fast ved mademnet, klik her for vores opskrifts playliste for at abonnere på GCNa lille boks til venstre Jeg troede, jeg ville abonnere lidt Nej, jeg ville gøre det kammerat Jeg ville bare afslutte pænt og pænt og tæt

Hvad gør Gu Energy Gel?

GU energigelerer udformet til at levere begge deleenergiog vigtige næringsstoffer som elektrolytter og aminosyrer for at holde dig stærk og energisk. Den nøjagtige blanding af komplekse og enkle kulhydrater brænder dig, så du føler dig godt, længere.

Hvornår skal jeg bruge GU energy gel?



Energigeler skaltages lige før eller under træning. De arbejder ved straks at hæve dit blodsukkerniveau. Hvis du ikke træner, frigiver kroppen insulin og omdannes til langtidsbutikker (glykogen), hvilket faktisk fører til lavere blodsukkerniveau.

Hvor lang tid tager det for en energigel at sparke ind?

Hver løber absorberer og behandler kulhydrater i en anden hastighed; nogle kan mærke effekten inden for 3 minutter, mens for andre måsketageop til 15 minutter.

Hvor meget vand skal jeg drikke med Gu energi gel?

Når du nogensinde spiserenergigel skal dufølg det med nokvandfor at skylle det ordentligt ned. Normalt er et par svaler tilstrækkelige. Det er dog vigtigt at forstå, at hver pakke med e-Folkettager ca. 14 ouncevandsammen med det, når det kommer ind i dit cellulære system.

Er energigeler sunde?

Mestenergigelerpak 23 gram til 27 gram kulhydrater, mens en sportsdrink på 8 ounce kun giver 14 gram kulhydrater.Energigelerer enkle at forbruge, ikke fyldende og let fordøjelige. Ved brug afgelerkan hjælpe dig med at vedligeholde dinenerginiveau og forhindre træthed under intense eller langvarige træningsperioder.2. jan. Feb 2020

Har du brug for at drikke vand med Gu?

* Det er vigtigt at bemærke her at tageGUGel eller enhver anden energigel ogsåkrævernok ligevandtil assimilering af gelen. For at få nok ligevand Iviljedrikke14 eller flere ounce afvandafhængigt af varmen prGUFolket.11. apr 2016

Er energigeler sikre?

Energigelerer designet til at hjælpe langdistanceløberen medenergibrændstof.Gelerbetragtes genereltsikkernår det bruges under et langt løb (over 60 minutter) eller træning. Når du træner, er det en god ide at spise let omkring en time til to timer, før du begynder din træning.

nyc cykling

Blander du GU-energigel med vand?

Afhænger af din afstand ogenergibehov. Hvornårdutagegeler,duformodes at tage dem medvand. Så det er fint at fortynde dem 'på forhånd'. Fordelen ved ikke at gøre det er, at det er lettere at bære koncentrerede kalorier og hente det ekstravandat fortynde det somdugå.21. maj 2012

Er energigeler det værd at cykle?

Disse poser med gloop kan være en livredder på en hård tur, men timing er alt.Energigelerer noget af en mirakel mad. De henter dig, når du markerer, øger blodsukkerniveauet og hjælper med at forhindre muskelskader og træthed.

Hvad er den bedste måde at tage GU Energy Gel på?

GU anbefaler stærkt at tage sin energigel på tom mave for at høste alle fordelene ved den. Men hvis du finder ud af, at energigelen ødelægger din mave, så prøv at spise noget før. Eller hvis du ikke kan lide, hvor tyk gelen er, skal du vaske den ned med en slurk vand.

Hvilken er den bedste energigel til triatleter?

1. GU Roctane Ultra Endurance Energy Gel GU Roctane Ultra Endurance Energy Gel blev lavet til sportsudøvere med flere sportsgrene og udholdenhed såsom triatleter. Det er let at bruge og er formuleret til at bremse mælkesyre fra opbygningen. GU-teamet satte en blanding af kulhydrater, elektrolytter og koffein for at bekæmpe træthed under dit løb.

Hvilken er den bedste energigel til din krop?

• Næringsstoffer som kaliumcitrat, natriumcitrat og citronsyre omdanner hurtigt kulhydrater til energi til dine muskler og sind. • Leucin-, valin- og isoleucintyper af aminosyrer - hjælper dit sind med at holde fokus.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Cykling af håndsmerter - hvordan man opnår

Kan cykling føre til karpaltunnel? Hvis du nogensinde har oplevet følelsesløshed eller smerter i håndled eller hænder på cyklen, kan karpaltunnelsyndrom være synderen. Mens karpaltunnelsyndrom ofte er forbundet med lange timer på en computer, og gentagne aktiviteter, er det også en almindelig irritation blandt cyklister.

Nyc cykelbutik - almindelige svar

Hvor kan jeg købe en cykel i NYC? De 10 bedste cykelbutikker i New York CityNYC Velo. 66 2nd Avenue, 590 West 45th Street. Cykelhabitat. 476 5th Avenue, 228 7th Avenue, 560 Vanderbilt Avenue.718 cykleri. 427 7th Avenue. Bogcykler. 110 West End Avenue. Cykler NYC. 1400 3rd Avenue.Kickstand Cykler. 316 East 49th Street. Kør Brooklyn. Trædecykelbutik.

Cykling af bløde pakker - Komplet vejledning

Er fanny packs gode til cykling? Disse modeller er det optimale valg for racere og ryttere, der gemmer det meste af deres trail essentials direkte på deres cykel. Selv en lille hoftepakke giver plads nok til alle de nødvendige værktøjer til at løse de mest almindelige problemer.

Kvindecykler - omfattende reference

Hvad er den bedste cykel til en kvinde? De bedste cykler til kvinder at tage på ethvert eventyrCool cruise: Electra Cruiser 1 Step-Thru.Allround Good Time: Cannondale Quick 3 Remixte.Sleek E-Bike: VanMoof X3.Road and Rough Rider: Trek Checkpoint ALR 4.Fly- n-fold: Tern Eclipse P20. bjergmester: specialiseret stubjumperlegering. 7. maj 2021

Cykelkulhydrater - typiske svar og spørgsmål

Hvordan cykler du carb? Du kan variere din carb-cykelplan afhængigt af din træningsplan. For eksempel er en plan en 5-dages metode. Du spiser en lav mængde kulhydrater i tre dage (i gennemsnit ca. 100-125 gram hver dag). Derefter følger du op med to dage med at spise en højere mængde kulhydrater (175-275 gram) på fysisk aktive dage. г.

Bike pokemon go - omfattende reference

Kan du cykle for at klække et æg? Kort sagt, at cykle kan være en helt frugtbar måde at klække dine æg på og samle XP op, mens du stadig holder fast i appens etos om at få undervisere til at udforske verden omkring dem. Husk bare at være ekstra forberedt og udvis forsigtighed.29 июл. 2016 г.