Vigtigste > De Bedste Svar > Hjemmelavet sportsdrink - søg efter løsninger

Hjemmelavet sportsdrink - søg efter løsninger

Kan du lave din egen sportsdrink?

I en 2-liters kande kombineres kokosvand og frugtsaft. Rør honning og havsalt i, indtil det er helt opløst. Omrør vandet, og tilsæt citron- eller limesaft efter smag, hvis det ønskes. Server kølet.25. august 2016



Jarod Nielsen fra Nielsen Clinic her i Heber City Utah Jeg vil tale om et almindeligt spørgsmål, jeg får især når vi taler om de studerendes atleter for at forbedre min præstation og konsekvent, hvad jeg anbefaler er hydrering og med det samme koncept, som vi bruger til opdræt af kvæg når jeg har arbejdet med en dyrlæge, når jeg altid har arbejdet med kvæg, der forsøger at producere mest muskler pr. pund foder brugt det vigtigste næringsstof, de kan til det. At tilbyde muskler, der bygger en saltblok, en salt slik og så vi kom op med et bionativistisk mærket elektrolytdråbe til mennesker, som dybest set er et ekstrakt fra Great Salt Lake, der kun giver essentielle elektrolytter og mineraler til at opbygge sunde muskler, når du tager det meste af sportsdrikkene Se sportsdrikke lavet ud fra et markedsføringsperspektiv Bare let at bruge dig igen et sukker et simpelt farvestof en aroma og derefter salt dette indeholder et komplet supplement af de essentielle elektrolytter og sporstoffer, der kun findes i havvand. Nogle undersøgelser er blevet udført for at teste forskellige vandmasser rundt om i verden, og hvad de fandt er, at Great Salt Lake her i Utah faktisk har den højeste koncentration af sporstoffer, og det er noget, som Bio Tevas har brugt, når man ser på netop denne. på produktet.

Den kommer i to størrelser, og en større 2 oz flaske varer faktisk den gennemsnitlige atlet fra 3 måneder til fire måneder afhængigt af hvor ofte de genbruges. Den anden ting, vi finder er, at vi gør det i stedet for bare store mængder for at bruge protein, byggestenene til proteiner kaldet aminosyrer, og dette særlige produkt af biotik er hurtig aminosyre, og det fungerer meget godt for at genvinde muskelstyrke og komme sig hurtigt når jeg står på ski, går på ski og Gohard, da jeg kan ned ad bjerget der nede, da jeg har foretaget flere kørsler i træk, begynder mine quads at brænde, og jeg har lyst til, at det kan blive lidt af en krampe, da jeg Jeg prøver at gøre det i mine Hold skibukser på, når jeg går op ad liften, jeg tager bare låget af og bare tager en lille slurk eller sprøjter og holder et øjeblik i munden og sluger det derefter, når jeg Jeg er oven på elevatoren, mine firben er væk, og jeg kan køre tilbage ned ad bakken for den gennemsnitlige person, der bare kan lide at træne hårdt, men hurtigt kommer til vo2 max og ikke kan skubbe længere, hvis du bruger dette produkt, bare et direkte stænk hjælper med hurtig genopretning en anden fordel, for her er det også aminosyrerne i deres rene form. Aminosyrer kan også hjælpe i det indledende stadium eller byggestenene til neurotransmittere, så dette er et produkt, som jeg også bruger meget ofte på mine børn, der har autisme, børn med neuroudviklingshæmning, børn med DD-fokus eller uopmærksomhed, der virkelig hjælper med at fodre hjerne og den måde, vi taler om nerver på. Udviklingshæmning er også en vigtig diæt, når vi ser på mennesker, der har oplevet andet neuralt traume, for eksempel efter en ulykke eller en hjernerystelse, noget vi også kan bruge, så jeg hurtigt kan vise dig at lave din egen sportsdrink derhjemme.

Tag en vandflaske, fjern låget, og læg igen en dråbe for hver seks pund kropsvægt, det vil sige en dråbe af de bionativistiske elektrolytdråber for hver seks pund kropsvægt. Så hvis du vejer hundrede og firs pund, skal du bruge omkring tredive dråber, og hvis du bare aktiverer det, kan jeg lide at ryste det lidt og derefter indtaste disse dråber til din kropsvægt, så tag aminosyren Quickzorb og igen en lignende dråbe, hvor du faktisk bruger en dråbe til seks pund kropsvægt, så igen 30 dråber i din vandflaske til smag og igen til en hurtig sukkerreaktion, en til to og op til fire spiseskefulde frossen juice i vandflasken og så ryst op, og du er færdig og har oprettet din egen sportsdrink, der har et afbalanceret forhold mellem elektrolyt-opbyggende aminosyrer til dine proteiner og derefter lidt sukker til hurtig restitution, og jeg drikker en af ​​dem før din optræden og en igen efter forestillingen. Du vil blive forbløffet over, hvor hurtigt du kommer dig, og også hvor hurtigt du genopretter muskler, der føler sig genoprettet og klar til at udføre igen. Jeg håber, dette er et nyttigt tip til deres børn, især for mødre til studerende, en af ​​de bedste ting, du kan tilbyde dine børn Din hjemmelavede sportsdrink er bedre end noget, der er fri for alle farver, sukker og farvestoffer. Tilbyder dem faktisk noget, der holder dem oppe og hjælper dem med at komme sig hurtigt, tak for at se

piger, der cykler

Hvad kan jeg drikke i stedet for Gatorade?



8 SundDrikkevarerRig på elektrolytter
  • Kokosmælk. Kokosvand eller kokosjuice er den klare væske, der findes inde i en kokosnød.
  • Mælk.
  • Vandmelonvand (og anden frugtsaft)
  • Smoothies.
  • Elektrolytinfunderet vand.
  • Elektrolyt tabletter.
  • Sportdrikkevarer.
  • Pedialyte.
30. oktober 2019

Hej gutter, i dag skal vi tale om forskellen mellem Powerade og Gatorade. Du går til supermarkedet, og du vil se en hel kæmpe gang fyldt med disse to ting, så deres markedsføring er meget, meget god, jeg ved ikke, om du? vidste det, men Powerade ejede Coca-Cola Gatorade ejede Pepsi Cola og forresten ejer Coca-Cola nu Powerade Minute Maid Ehrlich, en anden ved navn Odwalla Juice. Jeg ved ikke, hvordan man udtaler det nøjagtige orange Sprite-vitaminvand, som du købte af vej til 4,1 mia. $, som indeholder 31 gram sukker, 6 teskefulde og også Zico kokosvand, så hvad er de største forskelle? Jeg tror sandsynligvis, at majssirup med høj fructose er værre, men det faktum, at de ikke fortæller dig, hvor saccharose kommer fra, betyder ikke, at sukkerrør kan komme fra, og det er sandsynligt, at det er fra roesukker, som GMO'er er fint, hvilket betyder, at det har rester af glyphosat, for ikke at nævne, at jeg har hørt om majssirup, der er lavet af majs og bestemt også har rester af glyphosat, nu er saccharose 50% glukose i 50% høj fructose fructose majssirup Sucrose er omtrent 42% fruktose og 58% glukose, så saccharose har faktisk mere fruktose, og fruktose skaber mere insulinresistens end glukose, fordi det overbelaster leveren, og leveren gemmer det faktisk i hukommelsen, og på grund af de høje niveauer af dette sukker begynder kroppen at lave insulin at udvikle begge er meget ens, men saccharose er sandsynligvis lidt værre, okay så har dextrose, som er et syntetisk sukker og modificeret madstivelse, og dette er et andet navn for mononatriumglutamat, så dette er en smagsforstærker det tas De er bedre, end det virkelig er ok, har elektrolytterne ok, vi har kalium og natrium, vi har kun to, vi har ikke alle, og de giver dig cirka 35 milligram kalium a, og bare så du ved, at vores kroppe har brug for 4.700 milligram hver dag, så det er en meget, meget lille brøkdel af det, du virkelig har brug for.

Powerade vi har femogtredive og Gatorade har femogfyrre natrium, vi har hundrede og halvtreds milligram, og her har vi hundrede og tres milligram natrium og Powerade har noget syntetisk b6 b3 b12 og Gatorade har ikke de ekstra vitaminer, så hvilken er bedre, hvilket faktisk er værre, de er begge værre, hvorfor på grund af mængden af ​​sukker er sukkervand med et par små mineraler med højt natriumindhold, så hvis du prøver at hydrere dig selv, skal du tage noget med alle elektrolytterne uden sukkeret uden det skjulte sukker uden maltdextran, og du har det meget bedre nu. Nogle gange vil du høre, at når du træner, skal du udskifte det sukker, du brænder, mens du trykker på dine glykogenreserver, men problemet er, hvis du er udskiftning af dine glykogenreserver, vil du helt stoppe dit glykogens evne til at trække dine fedtreserver, hvilket sandsynligvis er en af ​​hovedårsagerne er, at du overhører træningsøvelse, så begge ikke hjælper dig med at tabe sig og cha nces er, at du sandsynligvis har mindre udholdenhed og muligvis endda træthed, fordi den mængde sukker, du spytter op, er sukkerinsulinet, der skubber sukkeret ned, du har lavt blodsukker omkring en time senere, og hvis du vil have flere data om elektrolytter, indsæt et link nedenfor, tjek det ud og tak for at se, så hvis du kan lide denne artikel, gå videre og del den med nogen, som du ved, at han virkelig kan drage fordel af

Hvordan laver man en sportsenergidrik?



Så du vilLav din egenisotonisksportsdrink- hvad skal den indeholde?
  1. 100 ml squash / hjertelig (ikke sort med reduceret sukker) 400 ml vand. En knivspids salt.
  2. 250 ml ægte frugtsaft (100% juice, ikke en 'juicedrikke') 250 ml vand. knivspids salt.
  3. 1/2 limejuice (ca. 20 ml) 150 ml æblejuice.
  4. 44 ml citron. bid af rå ingefær.

Hej gutter! Så først og fremmest vil jeg sige, at jeg er ked af, at jeg ikke har sendt en almindelig artikel som denne på et stykke tid, bortset fra podcasts, en hemmelighed i et stykke tid. Men jeg tror, ​​at hvis du ser podcasts eller følger mig på min Instagram, ved du allerede, hvad denne hemmelighed er. Hvis du læser titlen, ved du sandsynligvis også, hvad hemmeligheden er.

Jeg har lige frigivet min egen energidrik! * yay lydeffekt * Jeg havde ikke drikke i hånden. Jeg har lige frigivet min egen - åh, det er åbent. Din egen energidrik energi! Det er for let - du kan ikke engang se det - folk, jeg lavede min egen energidrik! Er det ikke så vanvittigt?

Er kokosvand bedre end Gatorade?



Fremragende kaliumkilde

Kokosmælkhar også meget mere kaliumendsportsdrikke somGatoradeeller Powerade. En portion på 11,2 ouncekokosmælkhar 690 mg kalium, mens en portion på 12 ounceGatoradehar 140 mg næringsstof.
17. juni 2014

Hej hvad sker Triathlon Traniacs. Triathlon tarer her med din daglige triathlonartikel for at hjælpe dig med at mestre dine træningsprogrammer, dine løb, blive en bedre triatlet og forhåbentlig få et mere behageligt liv i sidste ende. I dag er den tredje del af vores serie, når vi går igennem at identificere og definere din ernæringsstrategi til triatlonløb, og hvad vi siger i dag er væsker.

Nu skal vi gennemgå de fem mest almindelige hydratiseringsmuligheder, du kan bruge under et løb, og vi vil gennemgå dem i den rækkefølge, som jeg synes sandsynligvis er den værste mulighed, men hvordan og hvem der skal være overvejer det at bruge dem til at være den bedste mulighed efter min mening. Naturligvis er vand den mest almindelige mulighed, det har ikke tendens til at forårsage fordøjelsesproblemer, det er let tilgængeligt, det er billigt, du vil aldrig bekymre dig om at finde vand, når du kommer til et løb. Du har det overalt.

hvor ofte skal du ændre din træning

Ulemperne ved vand er dog sandsynligvis større end fordelene. Fordi der ikke er kulhydrater i vand, er det faktisk vanskeligt for vores kroppe at absorbere væsker. For det andet indeholder den ikke elektrolytter, og forholdet mellem væske og elektrolyt er afgørende for vores krops ydeevne, og jeg taler ikke engang om racingpræstationer, jeg taler om ikke-døende præstation.

Når du begynder at indtage et ton vand og svede et ton elektrolytter, er forholdet mellem vand og elektrolyt skævt til fordel for vand, og det kaldes hypernatræmi, og det er i det væsentlige som vandforgiftning. Det er lige så slemt som dehydrering Men folk, der måske overvejer kun at bruge vand, er mennesker som mine venner, der har meget følsomme maver og ikke kan have nogen form for elektrolytdrik, fordi smagen af ​​det får dem til at gag af sig selv, i hvilket tilfælde jeg anbefaler hvis du er en af ​​disse atleter, skal du tage dit vand med salttabletter, for så er balancen mellem væske og elektrolytter i din krop korrekt. Den anden mulighed er, hvis du vil holde fast i noget naturligt, kan du bruge noget som kokosnødsvand.

Det har et par fordele. Det er selvfølgelig naturligt. Nogle mennesker reagerer meget godt på det, og fordi det er naturligt, er det let for nogle mennesker at fordøje.

Ulemper kokosnød er dog en ganske stærk smag, så du får en smagstræthed, især under længere løb. Elektrolytdrikke er udviklet ved hjælp af en videnskab, der har vist sig at fungere bedst og indeholder omkring et forhold mellem to og en natrium-kalium, hvor kokosnødevand ligner mere et til tre natrium-kalium-forhold. Dette kan føre til kramper, fordøjelsesproblemer og alle mulige dårlige ting, som du ender med, mens du bruger potten.

Den tredje mulighed, lidt bedre end de to andre, er en tung elektrolytdrik, hvor alle dine kalorier, væsker og elektrolytter kommer fra denne tunge elektrolytdrik. Dette er noget som Gatorade lidt af en professionel. Nummer et, meget tilgængeligt.

Du kan hente al din racermad i enhver hjørnebutik på vej til løbet. Du får sandsynligvis adgang til det i løbet, hvis noget går galt, og fordi det er en alt-i-en-løsning, får du det hele. Du behøver ikke at sætte en masse geler og tyggegummi og stænger på din cykel.

roesaft cykling

Jeg kan faktisk godt lide at tage noget lignende til et løb, der er meget kort, som et sprintdistanceløb, men ulempen er, nummer et er, at du ikke kan justere proportionerne af noget; kulhydrater til de elektrolytter, der er derude. Nummer to, smagen af ​​disse stærke elektrolytdrikke har tendens til at være rigtig stærk, så du får den mundtræthed, og du vil ikke tage endnu en slurk mod slutningen af ​​et løb. Den tredje er, at den er så stærk, at den lægger et stort pres på din mave på samme tid, at der ikke er meget blod i den, fordi blodet pumper ind i dine arme og ben, det udvikler ofte tarmrot.

Du har det ikke så godt i slutningen af ​​løbet, og fordi det også er så stærkt med virkelig forarbejdet sukker, kan der normalt opstå et sukkerkrasj. Tag en alt-i-en-løsning, der er specielt designet til hele løbet. Fordelene er enorme.

I mange tilfælde er disse formler specielt designet til at tage hensyn til din svedhastighed, vægt og spiseplan. Den anden fordel er, at du har produkter, der er designet med let fordøjelse i tankerne, fordi de er designet med den nuværende videnskab i tankerne. Så disse er normalt meget kropsvenlige.

Meget let, meget velsmagende kan ofte tilpasse smagsprofilen. Alle gode ting, og fordi det hele er flydende mad, er det let at bære rundt, indtil du får ulemperne ved det. Fordi alt er skræddersyet så specifikt til dig.

Når noget går galt, og dette er dit primære? Kilde til brændstof og væsker, du vil komme i problemer. Hvis du ender med at tabe en flaske, når du ender med at finde ud af, hvordan du genopfylder dette ernæringsprodukt under et løb, vil det sandsynligvis være ret vanskeligt. Fordi mange af disse ting er specialfremstillet, specielt design med lange leveringstider, og de har tendens til at være ret dyre.

Nå den femte, og efter min mening den bedste mulighed, der fungerer for de fleste mennesker, er at flaske elektrolytter og væsker og spare kalorier til lommen, og det er her, du begynder at have en let elektrolytdrink. Det er noget som Skratch. Dette er et produkt, som du måske kun har omkring 70 til 90 kalorier i løbet af en flaske, men du bruger lige nok elektrolytter.

Fordelene er, at du har få kalorier, og de lave kalorier hjælper dig med at absorbere elektrolytterne, når du indtager det, men det er ikke så mange kalorier, der rod i din tarm, så de fleste mennesker har tendens til at fordøje, og det er virkelig godt. Da disse er meget lette, ender du ikke med at få den smagstræthed, du får af noget, der er meget stærkere i smag, og i gennemsnit finder jeg, at dette er den løsning, som de fleste triatleter håndterer godt, fordi de er rigtig gode Afvej mellem let indkøb, uanset hvor du er, det er let at pakke, og de er virkelig lette at fordøje. Ulemperne er dog, at du virkelig har det hele.

Hvis du får nok elektrolytter og lidt kulhydrater til at fordøje disse elektrolytter, skal du bære kalorier på din cykel eller i din jerseylomme. Find din ideelle racernæringsstrategi på totriathlontaren.com/triathlonnutritionguide og få det hele på fire dage Begyndende til slut, skræddersyet til dine individuelle forhold og en vis viden om, hvordan du justerer det til fremtidige løb og forskellige fordøjelsesproblemer, du måtte have.

Hvis du ikke allerede har et abonnement og ønsker at sikre dig, at du ikke går glip af del fire af Sådan ringer du ind: Din triatlonstrategi til raceernæring, skal du klikke på denne abonnementsknap nedenfor og trykke på beskedklokken, så du ikke ' For ikke at gå glip af fremtidige artikler som den næste del og se virkelig god triathlon-dækning, se hjørneartiklen, vi gjorde deroppe.

er sort frøolie og sort spidskommenolie den samme

Er Pedialyte bedre end Gatorade?

Pedialyteprodukter giver generelt færre kalorier og sukker og et betydeligt højere elektrolytindholdend Gatorade.Pedialytekan hjælpe mennesker i alle aldre med at komme sig efter vira, mensGatoradeer specielt designet til voksne atleter.10. marts 2021

Hvorfor er Gatorade så dårlig for dig?

Risici ved at drikkeogsåmegetGatorade

Ud over at tilføje elektrolytter til personens væskeforbrug tilføjer det også sukker. Typisk kan seriøse atleter og mennesker, der er involveret i lange, anstrengende aktiviteter, håndtere det tilsatte sukker, da de forbrænder det under deres normale rutiner.

cykel regnjakke

Hvad er ulemperne ved kokosvand?

Det kan medføre fylde eller maveforstyrrelse hos nogle mennesker. Men dette er usædvanligt. I store mængder,kokosmælkkan medføre, at kaliumniveauerne i blodet bliver for høje. Dette kan føre til nyreproblemer og uregelmæssig hjerterytme.

Er kokosvand en god sportsdrik?

En undersøgelse, der for nylig blev offentliggjort i Medicine & Science iSport& Motion viser detkokosmælkgenopfylder kropsvæsker såvel som asportsdrinkogbedreendvand, men atleter foretrak smagen afsportsdrikke.

Gør Pedialyte poop?

SelvomPedialyteog andre elektrolytløsninger anbefales normalt, når børn har diarré, det er vigtigt at indse, at de faktisk ikke gør detlavediarré forsvinder. I stedet for at være en behandling for diarré gives de faktisk, så detditbarnet bliver ikke dehydreret.1. april 2021

Er det okay at drikke Pedialyte?

Pedialyteer en OTC-rehydreringdrikketil både børn og voksne. Det er en af ​​de mest effektive og sikreste tilgængelige behandlinger til mild til moderat dehydrering. Fordi den indeholder elektrolytter, er den mere effektiv enddrikkerkun vand, hvis du har mistet en masse væsker.22. december 2020

Hvordan laver man dine egne sunde sportsdrikke?

Lav dine egne sunde drinks, hvilket er super nemt. 'Du vil have din DIY opskrift med vand, sukker, salt og en kilde til kalium som appelsinjuice,' foreslår Kaufman. En enklere formel af vand, ahornsirup (en god kilde til kalium) og salt vil også gøre tricket.

Hvordan laver man sukkerfri elektrolyt sportsdrink?

Sukkerfri sportsdrik Opskrift. Bland sammen: 1 kop (8 ounce) vand (ikke kulsyreholdigt) 2 spsk citronsaft. lille knivspids salt (en teskefuld salt indeholder 2.300 milligram natrium, så du har brug for 1/20 af en teskefuld salt - ikke meget)

Hvordan laver du din egen isotoniske sportsdrik?

Det er ikke så billigt som de tidligere muligheder, men det er et lækkert naturligt alternativ. Kørselsvejledning: Tilsæt et par tynde skiver ingefær i en stor kop kogt vand, og lad det sidde, indtil smagen er infunderet. Fjern skiverne af ingefær og pres citronen i, rør derefter honningen ind.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Kortlæg min brug af dataforbrug - levedygtige løsninger

Hvor meget data bruger Map My Run pr. Time? omkring 2,19 MB

Grusveje over Amerika - svar på problemerne

Kan du køre over USA på grusveje? Ja, der er en grusvejsrute fra øst til vest over USA, og den er næsten dobbelt så lang som Great Divide Mountain Bike Route. Vær ikke overrasket, hvis du ikke har hørt om det.

Indgroet hår i muldvarp - en løsning på

Kan der dannes en bums under en muldvarp? Bumser kan dannes på enhver overflade af huden, der har hårsækkene, inklusive muldvarpe. Disse bumser kan vokse dybt inde i muldvarpen som en knude eller tættere på overfladen som hudorme, whiteheads, pustler eller papules. Hvis en bums er inde i en muldvarp, kan du føle, at den er hævet og øm at røre ved. 14 сент. 2020 г.

Stigning i træning - hvordan man tackler

Er det godt at løbe op ad en bakke? Bortset fra muskelopbygning, styrke og hastighed hjælper løb op ad bakke også med at regulere det kardiovaskulære system, arbejder muskler, der er vanskelige at træne, forlænger kalve, fremmer løbestilling - dybest set alle de vigtige ting, løbere har brug for at komme videre, hvorfor vi besluttede at dybt ned i det hele og give dig en

Token hjul - finde løsninger

Er symbolhjul noget godt? Token har produceret nogle fremragende sæt i årenes løb, og Prime Ventous Carbon Disc Road hjulsættet er ingen undtagelse. Bygningskvalitet er fremragende, de ser godt ud, fungerer rigtig godt og er også ret gode.