Vigtigste > De Bedste Svar > Sådan laver du cardio derhjemme - omfattende håndbog

Sådan laver du cardio derhjemme - omfattende håndbog

Hvad er en god cardio træning derhjemme?



Hvad sker der gutter, Chris Heria, velkommen til endnu en vlog. I dag skal jeg vise dig de otte bedste cardio-øvelser, du kan gøre overalt. Nu tror mange mennesker, at de bare kan løfte uden at have brug for konditionstræning - de behøver ikke at gøre det, fordi de allerede er tynde nok, eller de vil ikke gøre det, fordi de er bange for at miste muskler.

Lad mig først sige, at enhver professionel atlet laver cardio, fra professionel fighter til professionel fodboldspiller. Selvfølgelig kan det være godt for vægttab, men cardio har meget flere fordele end bare det. Først og fremmest øger cardio styrken i dit hjerte og lunger.

Dette vil opbygge din kardiovaskulære udholdenhed, og dette vil faktisk hjælpe dig med at opbygge muskler i gymnastiksalen. Med mere kardiovaskulær udholdenhed vil du være i stand til at gå forbi det punkt, hvor du plejede at blive træt, hvilket fører til, at du river meget mere muskelfibre end før, og fordi du har øget din udholdenhed, kan du have mere energi i din krop med vores træning, der øger intensiteten af ​​din træning. Nu kører cardio ikke længere, cykler, svømmer eller løber endda i timevis på løbebåndet.



Du kan lave cardio ét sted ved blot at vælge kropsvægtøvelser, der øger din puls og holder effekterne lave nok til at opretholde et konstant tempo i tiden. Kardioøvelserne, jeg skal vise dig, arbejder ikke kun for at forbrænde fedt og øge udholdenhed, men de arbejder også for at aktivere mange muskler i din krop, inklusive de mindre muskler, der ofte bliver forsømt og vil hjælpe dig med at blive hårdere Udføre øvelser og lave dig selv ser meget mere splittet ud. Så nu hvor du ved, hvorfor du har brug for cardio, lad os komme til de otte øvelser på et øjeblik.

Okay, det tager kun et par minutter nu, så jeg vil have jer at følge med mig. For nogen af ​​disse øvelser, som du er ubehagelig med, skal du bare lave en af ​​de andre øvelser i længere tid, men jeg har valgt øvelser, som du bare kan hoppe lige ind i, ikke tage eller kræve forudgående træningserfaring. Så hver øvelse tager 30 sekunder.

Vi starter med lys, den første er jumping jacks. Nu sker det. (glad musik) Phew! Dejlig lille opvarmning.



Dernæst går jeg videre til en af ​​mine yndlingsøvelser, burpees. Til denne bevægelse kan du vælge at gå i dit eget tempo og vælge ikke at lave pushups, hvis du ikke har det godt under eller ikke hoppe så højt, hvis du bare er en begynder, men husk, at du altid skal prøve at skubbe dig selv uden ofre din form, selvfølgelig. Lad os gå ned ad gulvet.

For at gå videre til næste øvelse skal vi få cykler. Husk at holde et jævnt tempo, men hold din form. Reguler din vejrtrækning. (Glad musik) Hvis du har vejrtrækningsbesvær, er dette en meget god indikator for, at du har brug for mere, meget mere cardio, meget mere af det.

hvordan redder tykke lår liv

Okay, gå videre til næste øvelse. Skift fly og vinkler op, og træk dine muskler sammen fra en anden position. Vi hopper ind og ud, med disse ind og ud, åbne og lukke. (glad musik) Husk at regulere din vejrtrækning gennem din næse, gennem din næse, gennem din mund.



Phew, du skal føle det nu. Er der næsten. Okay, nu begynder det at svede.

Næste øvelse, side jump squats. Vi vælger en linje på gulvet og hopper lige forbi. (glad musik) Pis, okay, lad os få det tilbage på jorden.

Vi går skulder til skulder. Så vi skal røre ved den ene side, anden side, skuldre, sider, hofter, knæ og endelig dine fødder. Det vil være en gentagelse. 30 sekunder, lad os gå. (opadgående jazzet musik) knæ, knæ, fod, fod.

Lad os gå skulder, skulder, side, side, hofte, hofte, knæ, knæ, fod, fod. Okay, lad os tage det op igen. Vi er næsten færdige, vi skifter lunger.

Nu har vi to øvelser mere, hvis du føler at du føler dig lidt træt på dette tidspunkt, skal du tage et sekund på at få vejret, sænke tempoet, men stop ikke. Nu sker det. (Glad musik) Pis, ja, vi nåede det til slutningen.

lazer hjelme mips

Sidste øvelse vil vi gå til høj-knæ løb. Dette vil være den sidste øvelse. Jeg vil have dig til at give alt, hvad du har.

Bring dine knæ så højt som muligt, jeg vil have, at dine knæ kommer til dine albuer. optimistisk musik) Phew, der vil afslutte den første runde. Hvis du kan gøre det, er dette en god start, men til sidst vil du opbygge din udholdenhed til at gøre to runder, tre runder, til sidst fire runder af det.

Og du Jeg vil se nogle utrolige resultater og huske, at enhver professionel atlet bruger cardio. Så hvis du vil være som professionelle, skal du træne som professionelle. Og selvfølgelig, for at få denne træning og fuld adgang til mine personlige trænings- og træningsprogrammer, skal du sørge for at have downloadet min Heria Pro-app fra App Store eller Google Play Butik.

Du får fuld adgang til mine træningsprogrammer og træningspas pr. Gram, der er ligesom disse, som jeg opretter dagligt og ugentligt med specifikke mål som at forbrænde fedt og opbygge solide, magre muskler, så når du prøver at komme i den bedste form af dit liv , download Heria Pro-appen i App Store eller Google Play Butik, hvis du ikke allerede har fået mig i lommen som personlig træner og se nogle reelle resultater, der ikke kun ser godt ud, men som faktisk er stærke. Og det vil være det for dagens artikel, folk, hvis du nød artiklen, skal du på alle måder trykke på Like-knappen, lad en kommentar være nedenfor, lad mig vide, hvad du arbejder på, og hvad du skal gøre næste artikel for og selvfølgelig del denne artikel med en ven, der kan bruge cardio i deres træningsrutiner. Og hvis du ikke allerede har gjort det, skal du sørge for at abonnere, jeg sender hver torsdag kl.

US Eastern Time, og hvis du kommenterer inden for de første 30 minutter efter en upload, har du altid en chance for at vinde gratis Heria-tøj. Og selvfølgelig kan du altid følge mig på IG i løbet af ugen for mere af mit indhold, dette er Chris Heria. Næsten hver eneste upload giver jeg altid en slags giveaway.

Så hvis du vil have en chance for at være en del af det, skal du sørge for at følge mig på IG. Og selvfølgelig for alle, der kan lide musik, er dette alle spor fra mit helt nye album kaldet 'Workout Music'. Lyt til det, mens du træner på alle platforme, Spotify, Apple Music, Tidal, SoundCloud og endda TikTokand USA Eastern Time. Meget glad. Fred ud. (Upbeat music) (stille musik) (flytter til upbeat music) Smad den som knap, fyre.

Hvordan kan jeg lave 30 minutters cardio derhjemme?

Følgende er en liste over nogle afbedste cardio træningsom du kan føje til dindyrke motionregiment uden at skulle forlade dinhjem.
  1. Burpees.
  2. Sjippetov.
  3. Sprællemænd.
  4. Squat springer.
  5. Kickboxing.
  6. Dans.
  7. Kører trappen.
  8. Jogging på plads.
14. november 2017

Hvilken cardio forbrænder mest fedt?

Hvad sker der gutter, det er Chris Heria. Velkommen til endnu en vlog. I dag skal jeg vise dig de fem bedste øvelser til at forbrænde flest kalorier.

Men inden vi dykker ned i, hvilke øvelser der forbrænder flest kalorier, skal vi først forstå, hvad der påvirker, hvor mange kalorier der forbrændes under træning. Generelt er der tre faktorer, der bestemmer, hvor mange kalorier du rent faktisk forbrænder. For det første størrelse og vægt.

Folk, der er højere eller har mere muskler, forbrænder flere kalorier. For det andet er den alder, du får, dit stofskifte bremses, forbrænder færre kalorier. Og for det tredje er intensiteten.

Jo højere intensiteten er, jo mere iltbehov og muskelanstrengelse, jo flere forbrændte kalorier. Det betyder, at to mennesker kan gå en kilometer og forbrænde forskellige mængder kalorier, hvis du indtager alle disse faktorer. Men uanset om du løber en kilometer med maksimal hastighed i stedet for at gå en kilometer, vil du forbrænde flere kalorier.

Den bedste øvelse for at forbrænde flest kalorier nu vil være sammensatte og øvelser, øvelser der involverer en stor muskelgruppe versus en enkelt muskelgruppe. Fordi jo flere muskler der bruges i en øvelse, jo flere kalorier forbrændes. Selvom sammensatte øvelser som burpees er mest effektive til forbrænding af kalorier, er de normalt de sværeste at holde trit med over tid.

Og det er derfor vigtigt at fokusere på kvaliteten af ​​træningen og gentagelserne. Hvis du perfektionerer hver øvelse i perfekt form, vil du være meget mere effektiv i disse meget effektive kalorieforbrændingsøvelser end at finde lettere måder at forbrænde mindre på. Forbrænding af kalorier sker uanset hvad, men du forbrænder meget mere, når du gør det, gør det rigtigt, og når du kan holde ud længere uden at udgasse.

Så med dagens træning vil jeg vise dig, at du er de fem øverste øvelser efter min mening for at forbrænde flest kalorier. Og jeg designet denne træning til at opretholde høj intensitet ved at strukturere den i en bestemt rækkefølge, der udfordrer dig, men som giver dig mulighed for at gennemgå hele rutinen uden at give op. Nu skal vi gøre denne rutine sammen.

For at deltage skal du åbne Heria Pro-appen, denne YouTube-træning. Og hvis du ikke allerede har downloadet Heria Pro-appen, skal du hente den nu fra App Store eller Google Play Store. Så når du er klar til at komme i gang, lad os lave en til fem øvelser, 45 sekunder på, 15 sekunder hvile imellem.

Og hvis du træner denne intervalltræning med høj intensitet, vil du forbrænde flere kalorier på samme tid end steady state cardio hele tiden, fordi det er meget effektivt, burpee. Og husk, det vigtigste er at perfektionere disse øvelser og fokusere på formen. Dette giver dig mulighed for at forbrænde flere kalorier ved hver øvelse og vare længere uden at udgasse.

Hvis du lige er begyndt, skal du først prøve at gøre emnerne så perfekte som muligt. Du vil være i stand til at opbygge din udholdenhed og intensitet. Lad os gå i 45 sekunder. (blød elektronisk musik) - Heria-musik - Okay, her har vi burpees, en total body killer.

hvad er kartofler gode til

Vi holder det der med kun en 15 sekunders pause. Den næste øvelse, vi begynder, er squat lunges. Vi hopper fra en squat til en lunge.

Du kan bremse, men ikke give op. optimistisk elektronisk musik) - Heria-musik - Jo mere eksplosiv du er med hvert spring, jo mere intens det bliver, jo flere kalorier forbrændes. Lad os gå, sidste gentagelser.

Hoo, okay. Der er det. Min underkrop er allerede i brand, jeg sveder allerede.

Det er kun i anden øvelse. Nu bringer vi den af ​​og på gulvet, åben, lukket. Du skal hoppe ind, hoppe ud igen, hoppe ud, klemme dine fødder sammen.

Lad os komme igang. Hold fast i din kerne, reguler din vejrtrækning. Stop ikke.

vakuum anmeldelser 2018

Giv ham fuld bevægelsesfrihed. Sørg for, at du har et godt greb i dine hænder. (mild elektronisk musik) Husk, at hvis du har brug for det, kan du sænke farten, men ikke stoppe.

Hold din puls høj. Jo mere du gør dette, jo mere vil du i sidste ende øge din udholdenhed og styrke. Du vil være i stand til at gøre dette meget lettere meget længere.

Okay, der har vi det. Og nu begynder jeg virkelig at svede. Vi går til den fjerde øvelse.

Det vil være side om side squats. Husk, intensitet er vigtig, men lad det ikke ofre din form. Du vil gå meget længere og stærkere, hvis du gør det rigtigt.

Så fokuser primært på at være så perfekt som muligt. Vi kommer helt ned, eksploderer på den ene side, går til den anden side. (Mild elektronisk musik) - Heria-musik - Lad os gå, de sidste.

Hoo, okay, vi har side jump squats. Nu til den sidste øvelse skal vi lave høje knæklap, det er ikke så intens som enhver anden øvelse, men på den sidste øvelse, når du føler dig så træt, holder det din puls høj, og du vil være i stand til at komme til en høj intensitetsstyrke i længere tid. Når du er sammen med mig, skal du få knæene op så højt som muligt. (blød elektronisk musik) Husk at trække vejret ind gennem næsen og ud gennem munden.

Hvis du kan lære at regulere din vejrtrækning, vil du være i stand til at holde ud meget længere. - Heria-musik - Den sidste, så hårdt som du kan. Fem, fire, tre, to, en.

Hui, der har vi det. Fem minutter, fem øvelser, der efter min mening er de bedste til at forbrænde flest kalorier. Og du kan se, at jeg allerede er gennemblødt i sved.

Og med den specifikt strukturerede træning var vi i stand til at opretholde vores intensitet uden at give op, fulgte og netop afsluttet dette med mig, tillykke, du er kommet godt i gang med makulering. Du vil fortsætte denne rutine og arbejde din styrke og udholdenhed for til sidst at gennemføre mindst fire runder af den. For at få mest muligt ud af denne effektive rutine skal du huske at have denne rutine på din telefon samt fuld adgang til alle mine træningsprogrammer og træningsprogrammer, som jeg oprettede med specifikke mål i tankerne, såsom: B.

For at opbygge muskler ordentligt med minimalt eller intet udstyr skal du gå til heriapro.com og blive medlem. Du har fuld adgang til alle mine programmer.

Og sørg for at downloade Heria Pro-appen fra App Store eller Google Play Butik for at tage mine træningsprogrammer med dig overalt. Det er som at have mig i lommen som personlig træner. Og efterlad en kommentar nedenfor, lad mig vide, hvad du arbejder på, og hvad jeg skal lave min næste artikel om, og abonner, hvis du ikke allerede har gjort det.

Jeg sender hver torsdag kl. 14:00 Eastern Standard Time, og når Hvis du kommenterer inden for de første 30 minutter, har du altid chancen for at vinde gratis Heria-tøj.

For mere af mit indhold i løbet af ugen, følg mig på Instagram. Næsten hvert eneste indlæg laver jeg altid en slags giveaway. Så hvis du vil have chancen for at være en del af det, skal du sørge for at følge.

Og for alle, der nyder min musik på kanalen, skal du følge mig på soundcloud.com/chrisheriato for at få alle mine seneste numre. Du kan også downloade min musik på Spotify og Apple Music, så sørg for at følge mig der.

Og med det i tankerne, vi ses næste torsdag kl. 14:00 USA østlig tid.Mad kærlighed, fred ud. (Blød elektronisk musik) Sidst, fyre. (slagende slag)

Kan du lave cardio derhjemme uden udstyr?

Hvilken cardio forbrænder mest fedt?
  • Burpees: Burpees er en kombination af squats, spring og skub.
  • Rope jumping: Dette er endnu en god træning tilfedbrændende, fordi detforbrændingerca. 1.300 kalorier i timen.

Er 30 minutters cardio nok?

24. august 2012 - Trediveminuttertræning om dagen kan være det magiske tal for at tabe sig. En ny undersøgelse viser30 minuttertræning om dagen fungerer lige så godt som en time til at hjælpe overvægtige voksne med at tabe sig.24. august 2012

Er det OK at lave cardio hver dag?

Der er ingen anbefalet øvre grænse for mængden afcardioudøve du skalgørti adagligeeller ugentlig basis. Men hvis du skubber dig hårdt ved hver træning, kan det hjælpe dig med at undgå kvæstelser og udbrændthed at springe over en dag eller to hver uge for at hvile.10. august 2020

Hvad er den bedste cardio for begyndere?

TILnybegyndertræningsplan kan omfatte mindst en (og højst tre) lav intensitet, langcardiotræning pr. uge. Frekvens: Målet er at gennemføre denne type træning en til tre gange om ugen med lav intensitet. Prøv at gå, stabil stationær cykling, elliptisk træning eller stabil roning i 40-90 minutter.

er det sunde kors

Hvordan bygger jeg cardio fra intet at gøre?

En trænerplan for begyndere kan omfatte mindst en (og højst tre) lav intensitet, langcardiotræning pr. uge. Frekvens: Målet er at gennemføre denne type træning en til tre gange om ugen med lav intensitet. Prøv at gå, stabil stationær cykling, elliptisk træning eller stabil roning i 40-90 minutter.

Vil 30 minutter cardio om dagen forbrænde fedt?

Forskere fandt moderat overvægtige mænd, der udøvede hårdt nok til at svede for30 minuttertildagmistede i gennemsnit 8 pund over tre måneder sammenlignet med en gennemsnitsvægttabpå 6 pund blandt mænd, der arbejdede i 60minuttertildag. Den samledetabi kropsmasse var den samme for begge grupper, næsten 9 pund.24. august 2012

Er 30 minutters cardio om dagen nok?

24. august 2012 - Trediveminutteraf træning adagkan være det magiske tal for at tabe sig. En ny undersøgelse viser30 minutteraf træning adagfungerer lige så godt som en time til at hjælpe overvægtige voksne med at tabe sig.24. august 2012

Er 1 times cardio om dagen god?

Så her går:Cardioer ikke nok! Et tip: Hvis du 'skal' lave entimeeller mere afcardiotildagbare for at afbrænde de ekstra kalorier, du indtog, er svaret at se på din diæt. Du kan bruge altdagpå løbebåndet og aldrig overgå dine dårlige valg.27. maj 2021

Hvilken type cardio kan jeg lave derhjemme?

Dernæst kan du begynde at sammensætte øvelser til en fuld træningsrutine. Nogle af de bedste øvelser i kropsvægt er squats, push-ups, planker og lunger. Hvis du kombinerer disse øvelser i et kredsløb, kan du oprette en hurtig cardio-træning derhjemme.

Hvordan laver man en 10 minutters cardio træning derhjemme?

Stå med fødderne skulderbredde fra hinanden og dine hænder ned ved siderne eller strakt ud foran for ekstra balance. Sænk dig selv ved at bøje knæene, indtil de næsten er i en ret vinkel med dine lår parallelt med gulvet. Hold ryggen lige og lad ikke dine knæ strække sig over tæerne.

Hvad er den bedste måde at starte en cardio træning på?

Sådan gør du: Start i en plankeposition med håndled og albuer under skuldrene, tæt på kernen og lige ben. Bøj knæene for at springe fødderne fremad uden for hænderne, løft derefter brystet op og saml hænderne foran kroppen og kom ind i et lavt knebøj. Vend bevægelsen for at vende tilbage til start.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Tour de France etape 19 resultater - Sådan løses

Who won the Tour de France Stage 19? Soren Kragh Andersen

Australsk vinder i Tour de France - besvare spørgsmålene

Har en australier nogensinde vundet Tour de France? Cadel Evans blev Australiens første og eneste vinder af Touren i 2011.

BBQ tour de france - besvare spørgsmålene

Er Cavendish i Tour de France 2021? Tour de France cykling 2021 - Trin 10 - Mark Cavendish sikrer 33. Tour etape sejr for at komme tættere på rekord

Tour de france sceneprofiler - Komplet manual

Hvor mange er der i Tour de France? Gennemsnitlige værdier Tid3: 51: 32 timer Effekt 246,0 wattHjertefrekvens153,0 / minHastighed43,03 km / tKadens79,0 / min

Elektrisk cykel Frankrig - hvordan man håndterer

Er elektriske cykler lovlige i Frankrig? Så snart den elektriske cykel overskrider den lovlige grænse på 25 km / t, betragtes den ikke længere lovligt som en elektrisk cykel, men som en hurtigcykel i Frankrig. Sidstnævnte, hvis hastighedsgrænse er begrænset til 45 km / t, er underlagt forskellige regler.

Tour de france tal - hvordan løser du det?

Hvordan tildeles numre i Tour de France? Den første del af et løbenummer tildeles af løbets arrangører, mens den anden del vælges af holdet. For at være 51 skal du være leder af holdet givet den sjette kaj i løbet. Ni ryttere pr. Hold betyder, at ingen bærer en hagesmæk, der slutter med nul.