Vigtigste > De Bedste Svar > Hvordan redder tykke lår liv - hvordan beslutter du det

Hvordan redder tykke lår liv - hvordan beslutter du det

Hvorfor tykke lår er vigtige?

De fandt ud af, at folk medstore lårhavde en lavere risiko for hjertesygdomme og for tidlig død end dem med tyndelår.1. jan. 2012 r.



JESSE: Her er jeg på Jeffs gymnastiksal med hans glute skinke-hævning. Det er sjovt at bruge på bendagen. Men ved du, hvad jeg kan lide meget mere end bendagen? Hver anden dag.

Hvad jeg virkelig kan lide er alle disse håndvægte, som Jeff lagde i sit motionscenter, og han lærte mig at bruge dem. Milliardær Warren Buffet sagde engang: 'Jo mere du lærer, jo mere tjener du.' 'Jo mere du ved, jo mere vil du vokse.' Jeg tror, ​​han sagde det.

Det kan jeg ikke love dig. Men jeg vil gerne antage, at han gjorde det. Hvad jeg virkelig værdsætter ved Jeff nu, er hans artikler og den viden, han giver mig for at blive større og bedre. JEFF: Jesse! Hvad fanden laver du ?! JESSE: Ja, Jeff, jeg er der om et øjeblik.



Vent lige lidt. Bare- JEFF: Hvad sker der, gutter? Jeff Cavaliere, ATHLEANX.com.

Vi går i bunden af ​​dette i dag. Ser du, Jesse har ret. Viden er vigtig, og vi vil faktisk anvende viden.

Han er mere bekymret over sin modvilje mod benet, du ved, at han har selskab. Mange mennesker kan ikke lide benmærke, men gør du ondt i dine gevinster? Brofessorer taler. Ben dagen er den mest anabolske dag af alle.



Hvis du ikke laver en bendag, hvis du springer over din bendag, holder du tilbage alle dine gevinster. I dag skal vi prøve at finde ud af: er det virkelig sandt? Lad os først tale om, hvad vi ved om bendagen. Lad os først og fremmest tale om, hvad vi ved, udøver.

Vi ved, at hvis du træner, mens du træner, får du en stigning i testosteron. Det vil til sidst forsvinde, men vi ved, at vi kan øge det. I det mindste i en periode.

Vi ved, at jo højere intensiteten af ​​denne øvelse er, desto stærkere er testosteronresponset. Vi ved også, at jo højere de metaboliske behov ved motion, jo mere indflydelse kan vi have på at øge testosteronniveauerne - dvs.



H. jo mere lactat vi producerer under træning, mælkesyre testosteron. Så start med at tilføje disse ting.

Du ved sikkert, hvor jeg skal hen. Dernæst ved vi, at jo flere muskler der er involveret i en bestemt øvelse, jo højere intensitet bliver den øvelse, og jo mere stiger testosteronniveauet. Så når vi sætter det hele sammen, lad os se på nogle øvelser.

Dette er en dejlig, let prædikantkrølle. Nu kan jeg gøre det virkelig, virkelig intenst. Vi får en stigning i testosteron gennem denne øvelse.

Men her har vi en muskelgruppe, der arbejder her. Vi har vores biceps, der arbejder isoleret. Selvom jeg kan øge intensiteten her, og det lyser bestemt i sammenligning med hvad der kan ske, når vi tænker på de øvelser, vi kunne gøre på bendagen.

Som squat eller som markløft. Tjek squat her i den samlede smerte, jeg er i. Dette er ikke fejlagtig smerte.

Dette er rigtigt. Hver gang jeg laver squats. Udover at såre mine knæ er det en hård øvelse.

sælger cykling

Vi har at gøre med halvdelen af ​​vores krop. Hver gang du laver en øvelse som denne, bygger du musklerne i halvdelen af ​​din krop a y, i modsætning til en enkelt muskel, lige her i en prædikantkrølle. Intensiteten og efterspørgslen efter øvelsen går gennem taget.

Start med at bruge højere rep teknikker med en rep max, de har vist, at de øgede mængden af ​​testosteron, der blev produceret meget mere ved at gøre, siger 10 sæt af din 10 rep max testosteron i høj beredskab på grund af det krav, vi stiller til vores krop. Der er ingen erstatning for de levende ben-øvelser, der kun giver dig mulighed for at skabe den overbelastning, du kan få ved at træne dine ben. Så her er brofessorerne helt rigtige, gæt hvad, den spids i testosteron, du producerer den dag, cirkulerer ikke kun og finder vej ind i dine ben, siden i går arbejdede du muskler, der stadig er i restitutionstilstand, stigningerne i testosteron falder til gavn disse muskler også.

Ja, bendagen kan give et samlet anabolsk boost for resten af ​​din krop på grund af stigningen i testosteron. Også her får brofessorer det lige her et program, der styrker videnskaben igen, vi kalder det hvad det er. Hvis brofessorer har ret, kalder vi det det.

Hvis de ikke er det, siger vi det sådan. Men mest af alt vil jeg give dig de mest effektive oplysninger til at bringe dig til din træning for at få de bedst mulige resultater. Hvis du leder efter et program, der forklares trin for trin, skal du gå til ATHLEANX.com og få vores ATHLEANX-træningsprogram.

I mellemtiden, hvis du har fundet artiklen nyttig, skal du lade dine tommelfingre være op og kommentere nedenfor. Forresten, hvis du gerne vil have, at jeg fortsætter med at dele viden her på denne kanal, og hvis du gerne vil se flere replikaer af Jesse - åh, han har mere. Tro mig, at han har mere, vi ser, hvad vi kan gøre.

Okay, fyre. Vi ses snart.

Er det sundt at have store lår?

Fede lårer et tegn på at have ensund og raskhjerte, har en ny undersøgelse antydet, da forskere hævdede bevis for en sammenhæng mellembenstørrelse og lavere blodtryk. Kinesiske forskere sagde, at deharfundet at havestore lårer forbundet med lavere blodtryk og en reduceret risiko for hjertesygdomme hos overvægtige mennesker.4. apr 2020

Hej folk, velkommen tilbage til min kanal. Jeg håber, du har det godt i dagens artikel. Jeg vil lede dig gennem meget vigtige øvelser, når det kommer til at dyrke dine triceps, dine quads er stort set kun din videnskab. Jeg forstår, at nogle mennesker skal betones i slutningen, men hvem ønsker det? at være vokset og fedt og fyldt, så hvad du skal gøre er, at du er nødt til at indarbejde modstandstræning og kardiorutine for at forbrænde fedt og opbygge muskler på samme tid, men i dag vil jeg dele med dig mine favoritter og quadriceps-øvelser, hvis de skal se godt ud, før du hopper lige ind i artiklen, sørg for at du har abonneret på min kanal, det er helt gratis, sørg for at du også kan lide denne artikel og del den med dine venner, og uden at tale for meget hopper vi bare lige ind i artiklen, den første øvelse er en bulgarsk split squat, og denne målretter virkelig din quadriceps afhængigt af din fodposition, hvis du placerer din fod lidt tættere på stolen, og d det er virkelig aktivere dine quads, hvis du placerer den længere væk, så retter den sig mod dine hamstrings, så For denne gang skal du sørge for, at ryggen forbliver så lige og så neutral som muligt. Holder brystet ude, trækker din kerne sammen og skubber igennem dine hæle, okay det vil virkelig få dig til at tænde firhjulinger, du vil være sikker på at du føler dig ved knuden, hvis du ikke føler nok, kan du få fat i dine håndvægte eller en vægtstang på din Læg din ryg, hvilket giver den ekstra modstand. Jeg laver normalt omkring 10-15 sæt Perleg til dette træk på næste øvelse.

For dine quadriceps er trin-knæ-apps, og inden du starter dette, vil du sørge for, at stolen eller bænken, du bruger, er på et niveau med dine knæ, så hvis du virkelig kan udføre hele bevægelsesområdet og bevægelserne, for dette trin skal du sørge for at træde op og bringe din alternative fod op i en 90 graders vinkel på vores hæle, mens du bygger styrke, og på denne måde kan du virkelig aktivere din quadriceps, hvis du føler, at brugen af ​​din kropsvægt er ikke nok, så er du velkommen til at bruge dine håndvægte eller en vægtstang på ryggen, hvis du tilbyder yderligere modstand, og du er lige. Du skal bygge et bånd endnu mere, så du vil være sikker på, at du kun trykker på din quadriceps øverst i bevægelsen, og så kan du komme godt i gang. Den næste øvelse er lungerne, og disse er de væsentligste ting i opbygningen af ​​dine stærke strukturerede og tykke quadriceps, okay, så du kan enten gøre de skiftende fremadgående lunger og holde den rigtige brystform op og du rammer den 90 graders vinkel, når du vælter . Walking lunges er virkelig perfekte for mig, især da jeg kan lide finisheren, så du kan bruge dine ben maksimalt.

Gøre så meget som du kan. Den næste øvelse er front squat og denne? Du kan virkelig brænde dine quads ud, fordi vægtene foran din krop betyder, at quads virkelig arbejder med den fulde modstand, der er skubbet på dem. Du vil sikre dig, at din squatform forbliver så perfekt som muligt, i det mindste skal du sørge for, at dine fødder, dine quads er parallelle med gulvvæggen, og du kan krybe, hvis du ikke kan gøre front squat, er ærligt talt en personlig favorit, men når Jeg finder ud af, at jeg ikke kan sprints, så vælger jeg sandsynligvis trappemester i gymnastiksalen, og dette brænder virkelig mine porer ud, som form og penge som 30 sekunder på 30 sekunders pause for sprints enten på løbebånd eller på jordoverfladen, som du kan se okay fyre, det er alt for mig i dag, denne sol dræber mig, hvad med at du bare giver os nogle af disse mango, og der har forskellige kurve derovre end denne fyr, jeg kender i kommentarfeltet nedenfor, hvad nogle af dine yndlings quadriceps øvelser er, og husk, at den eneste måde, dine ben bliver større på, er, hvis du spiser for meget kalorier, dvs. han betyder, at hvis du spiser mere mad end normalt, som anbefalet af din diætist, skal du gradvist øge din modstand. , hvis du arbejder med os i gymnastiksalen, skal du gradvist øge det beløb, du træner for at holde dine ben i gang, blive større, fordi din krop faktisk vænner sig til det, du går igennem, det tilpasser sig hjemmearbejde, hvis du virkelig vil tage det til det næste niveau alt hvad du virkelig skal gøre nu er at arbejde på din modstand, måske ved at gøre ting som Køb modstandsbånd eller endda bare øge antallet af sæt og reps.

Efterlad en kommentar nedenfor, lad os tale om det, lad mig vide, hvad dine yndlings quadriceps-øvelser er, hvis du vil have mig til at pope, skal du gå ture med det gutter tak for at indstille i dag og se dig i min næste artikel farvel

Er det godt at have tordenlår?

De mennesker, der brugertordenlårpå denne måde er der kun en lille delmængde af befolkningen. Hvis du kører maraton ogharudviklet quadriceps, så dinlårersund og rask, normal og agodtting. Muskeltone er generelt engodtting for mænd og kvinder.13. juni. 2017 nov.

kona sutra anmeldelse

Er store lår genetiske?

Med andre ord mavefedoglårfedtergenetiskbestemt til deres endelige placering under udvikling. Det er ikke en forskel, der er erhvervet over tid som et resultat af diæt eller miljøeksponering.11. jan. 2013 g.

Hvad sker der fyre? Jeff Cavaliere, ATHLEANX.com. I dag vil jeg vise dig, hvor meget muskler du vil bygge på din krop.

Jeg har en krystalkugle. Men det gør vi alle. Vi ser sammen.

Jeg holder min op, og du holder op med din. Lige her. Her er din krystalkugle.

Det er dit håndled. Mange mennesker ville få dig til at tro, hvis du bare målte omkredsen af ​​dit håndled - her omkring - kunne du i sidste ende bestemme, hvor høj du bliver. Hvor meget muskelstyrke din ramme kan understøtte.

Jeg tror, ​​det har lidt gyldighed, men så får vi ting som dette. En række formler, som folk smider dem ud, så du kan tilslutte de numre, der bare er beregnet til at give dig specifikke oplysninger, fortælle dig præcis, hvor du vil ende. Du kan sandsynligvis gætte, hvad jeg synes om disse ting er meget videnskabeligt, men de siger: 'Tag din håndledsomkreds, tilføj 10', og så går du.

Det er, hvor store dine arme vil være. ”Så hvis du gør det, har jeg et 6-1 / 4 'håndled som mig plus 10', 16,25 '.

I nogle tilfælde kunne du regne og sige: 'Hej, det er ret præcist.' Folk, jeg siger altid 'selv' en blind egern kan finde et agern fra tid til anden ', men det betyder ikke, at det er rigtigt. Det kan betyde at komme til det punkt med det.

Men vi kommer tilbage til det om et øjeblik. Jeg fortæller dig igen, hvor meget vægt du vil have på din krop med en kropsvægt på 6%, magert masse. Tag din højde i centimeter, træk 100 - det er altid de tilfældige, runde tal - træk 100; det er dine kilo kropsvægt.

Multiplicer det med 2,2, hvis du vil tilføje pund, det er hvor stor du kan være i denne højde. Hvis du vil tage på i vægt, er der yderligere 10 pund for hver 2%, du tilføjer kropsfedt.

Vent, bare vent et øjeblik. Lad os trække vejret et øjeblik, for faktum er, at disse ting ofte afskrækker folk. Hvis jeg var kommet af det tynde håndled, ville jeg stoppe for længe siden, fordi alt hvad jeg har igen er meget tynde håndled.

Cirka 6,25 '. De ville have sagt til mig dengang, 'Du kan ikke rigtig bygge store arme'.

Det blev sagt tidligere. Hvis dine håndled var mindre end 7 ', så glem alt om at gå i gymnastiksalen; det er frustrerende, og det kan dræne, og jeg vil ikke have det sådan. Så jeg vil diskutere, hvad jeg synes, du skal fokusere på, er der nogen fordel ved det, hvad ville det betyde? ? Hvorfor ser vi på håndledene? Nå, den gode ting ved håndledene er, at der er et objektivt punkt her, hvor vi alle, uanset kropsfedtprocenten mellem individer, vil have hud og knogler i dette område.

Det er en af ​​værdierne i dette område som et objektivt punkt, der skal måles. Men jeg tror, ​​der er mere ved det end det. Det er ikke kun dine håndled.

Se på hele skeletet. Der er andre ting, vi kunne se på. Jeg har tidligere talt om, hvor godt det er at se på kravebenets længde.

Nu hvis du bare skulle se på nogen udefra, fordi du ikke kan se inde i deres krop, se på hvor bred deres skuldre er. Forsøg ikke nødvendigvis at være opmærksom på størrelsen på deres deltaer. Bare bredden af ​​hendes kraveben; knoglerne.

Vi ved, at hvis en kraveben er så lang i modsætning til den lange, vil der være en grænse for, hvor meget muskler du kan føje til den knogle. Vi ved, at det øverste bryst er fastgjort til kravebenet. Når jeg har 6 inches mere af kravebenet, har jeg 6 inches mere øvre pecs til at fastgøre her.

Flere muskler betyder mere vægt. Mere kropsvægt. Det hele går sammen.

Så der er et fundament for det. Din skeletstruktur vil spille en stor rolle i, hvor stor du i sidste ende kan være. Men det betyder ikke, at du ikke kan se godt ud i noget skelet.

Der er en stor forskel. Selvom han ikke er så høj som mig, selvom han ikke er så bred som mig, betyder det ikke, at han ikke kunne se godt ud, medmindre han lagde noget kød omkring disse knogler. Faktisk er vi måske det samme skelet, det er bare en smule mindre, forbandet godt, men jeg lagde noget kød omkring knoglerne for at få dem til at se bedre ud.

I kan alle se bedre ud, uanset hvilket skelet I er i. Glem disse formler, fyre. Glem disse i deres ting.

Længden af ​​dit hul mellem din biceps og din albue. Jeg har også set på det. Hvis du har to fingre til at passe derinde, er du forbandet.

Jeg deler en tofinger - Gap med en anden. Den fyr. Jeg tror, ​​vi kom godt overens med armstørrelsesafdelingen.

trek emonda anmeldelse

Bliv ikke så pakket ind i ting som denne. Hvad du skal gøre i stedet er at lære at tilpasse rammen for også at forsøge at maksimere det, du synes, du skal være på din krop. Måske når jeg ser på The Rock, vil jeg se på det og sige: 'Mand, jeg ville ønske, jeg var ligesom TheRock.' Jeg bliver aldrig som The Rock, aldrig så stor.

Han er meget højere end mig, han er meget højere end mig. Jeg vil ikke se sådan ud. Men det betyder ikke, at vi to ikke kan se godt ud, især hvis vi er magre.

Det betyder ikke, at hvis Franko Columbo fortsatte med at se på Arnold og sige: 'Jeg træner, indtil jeg ligner Arnold,' behøvede han ikke. Han har et meget kortere, andet skelet. Men det betød ikke, at han ikke kunne se godt ud; vi kan alle se godt ud inden for det skelet, vi har.

Forhåbentlig ikke alt for fanget i disse tal. De betyder ikke så meget. Hvad der betyder mest er at benytte enhver lejlighed, du har, til at komme i gymnastiksalen og træne hårdt.

Træn smart og gør fremskridt dag for dag og indse, at dette er en maraton, ikke en sprint. Når du gør det, vil alt begynde. Det hele kommer sammen, og du vil være virkelig stolt af den måde, du ser ud.

Der er ikke en enkelt person, der går rundt - Jeg er ligeglad med, hvilket skelet du går i - der er ikke en enkelt person, der ikke ser bedre ud, når hun gør det. Gutter, jeg håber, du fandt denne artikel nyttig. Jeg vil ikke have, at du lægger alle dine numre herinde, fordi jeg ved, at du har travlt med at gøre det.

I stedet skal du lytte til hvad jeg sagde. Hvis du leder efter programmer, der kan hjælpe dig med at optimere dit eksisterende program, har vi vores programmer tilgængelige på ATHLEANX.com.

I mellemtiden, hvis du fandt artiklen o hjælpsom, lad dine kommentarer og tommelfingre op nedenfor. Lad mig vide, hvad jeg ellers skal håndtere, og jeg vil gøre mit bedste for at gøre det for dig. Og hvis du ikke allerede har gjort det, skal du trykke på knappen 'Abonner' og tænde dine meddelelser, så du ikke går glip af en artikel, når vi kommer i gang.

Okay, vi ses snart.

Er det bedre at have tykke eller tynde lår?

Tykke lårkan være sundere for dit hjerte.

I løbet af 10 år undersøgte forskere sundheden for 3.000 mænd og kvinder og fandt ud af, at de, hvislårvar over 23,6 inches i omkreds oplevede mindre risiko for alvorlige helbredsproblemer end dem med mindrelår.
6. apr 2015

Hvorfor er mine lår blevet så store?

Den største synder bag vægtøgning i dinlårer østrogen. Dette hormon driver stigningen i fedtceller hos kvinder, hvilket får aflejringer til at dannes mest omkring balderne oglår.

Hvorfor er et lårgab attraktivt?

Huller i låretertiltrækkendefor nogle mænd, fordi de indikerer, at kvinden værdsætter god fysisk kondition og at være i god form.

Hvilken type ben er attraktive?

Lige og slankebenbetragtes isærtiltrækkendesiger forskere, fordi de kombinerer skrøbelighed og styrke.4. nov. 2012 r.

Er lårhuller sjældne?

… MenLårgabErUalmindelig

Dr. Herold forklarer: 'Alårgaber et fysisk træk, der kun findes i en lille procentdel af sunde, velnærede kvindelige kropstyper. ' Medierne kan lavelårhullerser ud som en kulturel standard, som om alle har eller kan have en.
5. jul. 2016 nov.

Hvad betyder det, når en pige har et lårgab?

Hvadbetyder lårgab? TILlårgaber et mellemrum mellem det indrelårafnogender står med knæene lige og fødderne sammen. Det er en såkaldt standard for skønhed, der især anvendes på kvinders kroppe.

Er der nogen fordele ved at have tykke lår?

Tykke lår kan faktisk redde liv, nye undersøgelseshows. Leveret af bedste liv Overskydende kropsvægt ses normalt som et negativt set fra et sundhedsmæssigt synspunkt. Når alt kommer til alt er fedme den femte førende

Hvad er meme om tykke lår redder liv?

Om tykke lår gemmer liv, undertiden forkortet som TTSL, er en slagord, der typisk bruges til ros af kvinder med vellystige figurer, der ofte omtales som 'thicc'. Online er det rimende slogan ofte parret med sætningen 'men lårhøjder er min død.' De bedste poster i denne uge

Hvad skal omkredsen af ​​dine lår være?

I runde tal var en låromkreds (målt hvor låret møder skinken) på ca. 62 cm (ca. 24,4 tommer) mest beskyttende; større lår gav lidt, hvis nogen ekstra fordel, men gradvis tyndere lår var forbundet med gradvist højere risici.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Tour de France etape 19 resultater - Sådan løses

Who won the Tour de France Stage 19? Soren Kragh Andersen

Australsk vinder i Tour de France - besvare spørgsmålene

Har en australier nogensinde vundet Tour de France? Cadel Evans blev Australiens første og eneste vinder af Touren i 2011.

BBQ tour de france - besvare spørgsmålene

Er Cavendish i Tour de France 2021? Tour de France cykling 2021 - Trin 10 - Mark Cavendish sikrer 33. Tour etape sejr for at komme tættere på rekord

Tour de france sceneprofiler - Komplet manual

Hvor mange er der i Tour de France? Gennemsnitlige værdier Tid3: 51: 32 timer Effekt 246,0 wattHjertefrekvens153,0 / minHastighed43,03 km / tKadens79,0 / min

Elektrisk cykel Frankrig - hvordan man håndterer

Er elektriske cykler lovlige i Frankrig? Så snart den elektriske cykel overskrider den lovlige grænse på 25 km / t, betragtes den ikke længere lovligt som en elektrisk cykel, men som en hurtigcykel i Frankrig. Sidstnævnte, hvis hastighedsgrænse er begrænset til 45 km / t, er underlagt forskellige regler.

Tour de france tal - hvordan løser du det?

Hvordan tildeles numre i Tour de France? Den første del af et løbenummer tildeles af løbets arrangører, mens den anden del vælges af holdet. For at være 51 skal du være leder af holdet givet den sjette kaj i løbet. Ni ryttere pr. Hold betyder, at ingen bærer en hagesmæk, der slutter med nul.