Vigtigste > De Bedste Svar > Hvordan tisse de france ryttere tisse - svar på problemerne

Hvordan tisse de france ryttere tisse - svar på problemerne

Kører Tour de France-ryttere?

Gør Tour de France-ryttere poop? - Quora. Ja, men normalt ikke mellemløb. Jeg antager, at hvis du spørger dig selv, hvor ofte du har brug for detpoop, da de kun vil være på cyklen i måske 6-7 timer på den længste dag, har de masser af tid tilpoopaf cyklen.

Professionelle lever på deres cykler og tilbringer timer og timer i sadlen. Og jeg mener, de gør temmelig underlige ting, og jeg mener virkelig underligt. - Virkelig underligt.

Og i denne artikel skal vi forklare det, - (gisp) Du stinker! - Og selv det - (sukker) Jeg er så lettet - Åh min Gud - Mærkeligt. (Advarselssirene) - Nogle løb er virkelig lange - San Remo, for eksempel over syv timer, og nogle gange har du bare brug for en tisse! Måske er du heldig, og der vil være en pause, og du kan stoppe og lindre dig selv. Men det meste af tiden vil du opdage, at løbet virkelig er i fuld gang, og at du skal bevæge dig.

Undskyld mig bare et øjeblik. Du skal dog ikke bekymre dig om at miste kontakten med gruppen. Det er okay kammerat, jeg har dig - Nå, vi vil sandsynligvis ikke anbefale at gøre dette på din lokale klubtur, men i et løb kan det betyde forskellen mellem at vinde eller tabe.

Åh, det havde jeg brug for! Nu er en ting, en professionel skal være rigtig god til, ved konstant at ændre lagdelingen af ​​deres tøj, så det passer til de forhold, de oplever. Vi ved alle, at de er ret gode til at tage en regnkappe af og på! Men hvis du er opmærksom, kunne du se den sjældent opdagede og ærligt talt mere spændende nedre vest-afstand - du har måske set Sagan sætte sin cykel midt i et løb og spekulerer på, hvordan han gør det, mens han kontrollerer cyklen bevarer avancerede færdigheder , især ved at justere dit styr, men fagfolk, der justerer deres cykler hele tiden. Den mest almindelige indstilling er at justere dine bremser, især hvis du har en cykel med fælgbremser.

Det værste for en professionel er, at dine bremser gnides mod fælgen. Så for at løse tøndejusteringerne er det en færdighed, som en professionel skal have ned til en T. Faktisk ser det ud til, at en fælgbremsejustering, når den er udført ved siden af ​​holdbilen, har den mest almindelige mekaniske skæbne for en cyklist - taler for at reparere ting løsner mit flaskebur.

H Har du et værktøj til mig? Ah! Bøde! - At trække mine knæ ud - eller benvarmerne på godos ser ud som en virkelig hård færdighed at mestre, men med de rigtige trin kan det gøres. Det betyder, at professionelle får det til at se utroligt simpelt og tilsyneladende falsk ud. Og jeg mener, det er sværere med benopvarmere end med knæopvarmere, men det er sådan det er gjort. - (Dan) Trin 1: Bring dine knævarmer op til dine ankler Trin 2: Rul dine varmere rundt om din ankel tæt på din pedal.

Trin 3: Fjern din sko, og træk over din klemme, så er du færdig. Trin 4: Klip igen og læg dit knævarmer i lommen, og det er på det næste - At snappe mad og drikke fra kantsten er en anden meget vigtig færdighed for en professionel og kan endda være lige så afgørende som han var i anden halvdel af cykelløbet. Næsten alle løb har et fodringsområde efter cirka 90 kilometer, da rytteren generelt vil forbruge de første par flasker og en del af deres mad.

Udpegede fodringsområder er hvor vognmændene parkerer bilerne og distribuerer flaskerne. Når en chauffør vil tage fat i flasken, signalerer de gruppen, de ønsker at bevæge sig ud, stopper ved fortauskanten, rækker hånden ud, finder soigneuren, der er klædt i lignende tøj og griber flasken; musetter er ofte nemmere at gribe, da foderzoner har tendens til at placeres, hvor løbet er lidt hurtigere - strækker sig: det lyder virkelig let nu, men når du kører, har du ikke, jeg har ikke den luksus at lave yogastillinger . Så sådan strækker du dig på en cykel - (Chris) Så hvordan gør de det? Nå, den mest almindelige strækning er på dine quads.

Tag dine sko af, og bøj dine ben, når du hviler din fod på din sadel. Og hvis du vil strække dybere, så kom tilbage på din fod - der har du det, profferne gør nogle ret mærkelige ting - men hvis du ikke er en pro-cyklist, behøver du sandsynligvis ikke prøve nogen af ​​disse - Nej, det er sandsynligvis sandt. Og hvis du kunne lide denne artikel, så giv den store tommelfinger - Og for en anden artikel, tjek dette ud, spørg profferne.

Hvordan tisse professionelle kvindelige cyklister under et løb?

Overraskende nok sagde de fleste af de professionelle, som vi talte med, at deres metode tiltissepå cyklen var at stoppe, falde og gå. De nævnte full-zip trøjer med fantastisk frekvens. Andre sværger ved op-og-over-metoden: træk det ene ben af ​​dine shorts så højt som muligt, og skub derefter vaskeskindet til siden.25. jul. 2014

Bærer cyklister bleer?

Konkurrencedygtigcyklister, de sagde,gørikkehave påunderbukser, fordi de bliver ubehagelige og kan chafe under et trin. På trods af lange dage i sadlen, der rejser gennem nogle af Frankrikes smukkeste landskaber, indrømmede Wynants, at han ikke har meget tid til at nyde landskabet.17. juli 2014

Hvis du er nybegynder med at cykle, og du ikke vidste, at du var nødt til at blive kommandør, eller hvis du bare er på udkig efter nyttige tip, er denne artikel det vigtigste redskab til dig til næsten alle lejligheder på din cykel. Hvis det er vådt og koldt udenfor, er det så ideelt til at forblive varm og regulere temperaturen. Men når det er varmt udenfor, er en letvægt som denne tanga ideel til at holde dig køligere og mere behagelig i længere tid.

hvorfor er cykeltrøjer så dyre

Men de tjener også et andet formål, og det er et andet lag af stødbeskyttelse, selv en så tynd som denne kun kunne redde din hud. Tro mig, vi ved du, vi faldt en hel del. I det mindste har jeg det. - Vi ser ikke alle professionelle bruger dem, men handsker er et rigtig godt stykke udstyr.

De beskytter dine hænder i tilfælde af et fald, de holder dine hænder mere behagelige på de længere ture, og hvis det bliver for varmt på de varme ture, vil de endda hjælpe dig med at transportere sved væk fra din pande. Men når de virkelig kommer til deres ret om vinteren. Du ser så mange ryttere, der bare bærer tynde strikkede handsker, men når du kommer ind i et par vejrbestandige, vindtætte, vandtætte handsker, vil det virkelig ændre din vintercykeloplevelse.

Toasty. Uden det er jeg vild, noget som ikke alle cyklister betragter som et let vindtæt beklædningsgenstand. Disse er uvurderlige, hvis du kører om foråret eller efteråret, når temperaturen svinger.

Du kan åbne dem og bare køre dem åbne, men de er små og lette nok til at opbevares pænt og let i en baglomme. De fleste af de bedste er åndbare, men i en nødsituation står der intet i vejen for en plastikpose under din trøje. - Drik og vær glad er det gamle ordsprog.

Og det gælder også for cyklen. Bliv dehydreret, og din præstation vil lide, din motivation falder, og dit immunsystem vil være på randen. Så at drikke med jævne mellemrum er nøglen, især fem minutter i begyndelsen af ​​din tur, da din krop vænner sig til temperaturændringen.

Vand er ikke ligefrem den bedste væske til rehydrering. En elektrolytfane er specielt designet til at levere elektrolytter, som din krop har brug for, og den absorberes let. Nå, tanke op, og det er lidt som hydrering, men kroppen kan gå meget længere uden mad end uden væsker.

Nå, hvis du tager en tur, der er længere end 90 minutter, skal du tage en bar, det er virkelig det værd, især omkring 45-minutters markeringen, det er arbejde at tage en god bid eller endda hele baren, der hjælper dig med at komme igennem slutningen af sessionen. Så forbi mærket 45 minutter, tag en bid mad hvert 20. minut. Dette vil hjælpe ydeevne og din evne til at opretholde den anstrengelse samt opbygge dit stofskifte og er også en stor belønning på turen. - Når du planlægger din rute, skal du sørge for at holde en afstand, så du kommer med noget som en løkke rundt om det sted, du bor, eller endda en figur otte for at give dig en vej ud, hvis du bliver træt og ikke længere når det.

Der er ikke noget værre end at være miles hjemmefra uden at komme tilbage, men når du bliver mere selvsikker med dine færdigheder, kan du blive meget mere eventyrlystne med ruteplanlægning - En af de store ting ved cykling er nedstigningen og vejen for at blive god Det er at slappe af. Mange ryttere kramper, når karakteren ændres, men du vil gøre det nøjagtige modsatte. Slap af og nyd det.

Når alt kommer til alt, har du brugt så lang tid på at gå op ad stigningen, så kan du lige så godt nyde vejen ned, skubbe grænserne og skrige ind i svingene, men at gå ned og nyde det, slappe af er den bedste måde at gå ned . Dine gear er der for at hjælpe dig, men hvis du ikke kan lide gearene på din cykel, er de nemme at skifte, og de er også rimelige. Din gearkasse er der for at gøre din kæde lettere eller endnu hårdere, men det er bedst at hjælpe dig med at få de forskellige typer terræn, du vil køre på.

Fra bjergene til de flade sletter. - Der er kun én ting værre end slet ikke at vaske dit udstyr. Ja, jeg ved, at hvis du ikke vasker dit kit, vil det skabe bakterier, og dit kit vil stinke, hvilket betyder, at ingen vil køre rundt omkring dig, men hvis du ikke skyller alt vaskemiddel af efter håndvask af dit kit, ligner et skummonster, når jeg tænker tilbage på mine amatørdage og tænker på nogle af scenevæddeløbene, vi gjorde, hvor faciliteterne var temmelig forfærdelige, og vi var nødt til at vaske alt vores udstyr i vasken på disse våde dage der var altid en eller to chauffører på vejen med vandrende knæ og sko og underbukser, for den nat skyllede de ikke alt vaskemiddel ud af deres vasketøj efter at have vasket hænderne i vasken.

Og endelig den store. Brug aldrig undertøj. I det mindste ikke under cykelsættet, altså.

Moderne cykelsæt er designet til at være problemfrit mod din hud uden behov for noget imellem. At sætte noget imellem vil kun forårsage gnidning, og det vil være utroligt ubehageligt, og hvis du begynder at svede, ja, er dit undertøj ikke designet til at være antibakterielt ligesom cykelsættet er, så det vil skabe et antal egne problemer. Og trods alt ser det bare forkert ud. Cykelsættet er designet til at have en ren, glat finish uden vridning.

Bestemt ikke på bevægelige dele. Så lad den lingeri være i skabet, har det, vores liste over cykel sandheder. - Hvis du kunne lide denne artikel, skal du give den store tommelfingre, især hvis du også fandt det nyttigt. - Ja, og klik for at få flere vejledningsartikler. der.

Sover Tour de France-ryttere?

Det er et 23 dages løb med 2 hviledage. Men i løbet af løbsdage kører de ca. 1-6 timer om dagen afhængigt af løbstype / stil. Hviledage de kører omkring 3 timer bare for at holde sig løs. resten af ​​tiden spiser de ogsøvn.

Tour de France-ryttere er nogle af de stærkeste mennesker på planeten, hvis ikke de stærkeste. Touren er en latterligt hård fysisk udfordring, men hvordan sammenligner du os med os andre? Hvad er den typiske hvilepuls for en Tour de France-cyklist? genoprette hvor meget søvn du får, og hvor stor vejafgiften er på din krop takket være vores venner på woop lykkedes det os at få nogle eksklusive data fra ef pro cykelteamet, der bærer woop-enheder til at gøre alt dette For at følge hele turen Dette data er utroligt fascinerendefa indsigt i fysiologien hos disse topatleter og hvordan deres kroppe reagerer på en så krævende begivenhed, og jeg kan ikke vente med at dele det med jer, det er bare fantastisk, hvad de er i stand til nu, lad os komme i gang med det samme med hjertet rate, hvad er hvilepulsen hos en Tour de France-chauffør nu? Det gennemsnitlige voksne menneske siges at være mellem 60 og 100 slag i minuttet, men i starten af ​​løbet, hvis, i teorien, tour defrance-ryttere burde være helt udhvilet, og du ved, at hvis de var ved deres højeste kondition, var gennemsnittet for ef pr. cykling var Team kun 41 slag i minuttet, hvilket er utroligt lavt, men vi har også specifikke data ikke kun for holdet som et gennemsnit, men for visse kørere, øh Alberto betiol nielsen powellis, nu er de andre kørere anonymiseret inden for det datasæt, vi har, hvilket er forståeligt, at ikke alle ønsker at dele deres ting offentligt, men Betiol, en tidligere vinder af Flandern-turen, havde en hvilepuls på kun 37 slag i minuttet før aften af ​​tour de tour og hvem foreslog at han også var fuldstændig på dette tidspunkt med en restitutionsscore på 98 for at sætte dette i sammenhæng, da Alberto Bettiel var i Kra. Hvis dit hospital blev koblet til seng med maskiner, ville en så lav hvilepuls udløse en alarm i hospital, n ow dine hjertefrekvenser er så lave, fordi dit kardiovaskulære system er så lavt Systemer er så effektive, at dit hjerte pumper hurtigere end gennemsnittet er kraftigere og kan derfor pumpe et højere volumen blod gennem kroppen med et enkelt slag end en type standardpumpe eller hjerte. Plus, kapillærernes netværk og deres vaskulatur er mere udviklede og effektive og hjælper også med den lavere puls 37 slag pr. Minut, hvilket er hvilepuls, og det er ikke det laveste, der er rapporteret til Chris Froome, der tidligere har rapporteret at have en hvilepuls på kun 29 slag i minuttet, utroligt, men selv han er ikke den laveste store mig du kender miguel i verden flere Grand Tour vindere 28 slag i minuttet helt sindssyg, men det interessante er, at efter intense dage, hvor dit hjerte er træt og konstant under pres, ser vi, at deres hvilepuls faktisk stiger under løbet, og vi ser, at rytternes hvilepuls stiger i den første uge af turen. Den første uge i dette års forelæsning var særlig hård og op til den syvende etape var gennemsnittet for holdet 51 slag i minuttet, så det er steget markant, og vi kan også se, hvor hårde Tories er på deres kroppe rn niveau for niveau, dvs. analyse af pulsvariabiliteten, som er tiden mellem de enkelte hjerteslag, også puls og pulsreaktion over en given dag er woop-algoritmen i stand til at beregne en såkaldt stressscore, og hver dag er stressscoren giver os en idé om, hvor meget vejafgift denne dag krævede af førerens krop nu kan jeg se ud fra dataene, at bilisterne konstant har en stressscore på omkring 20, som måske ikke fortæller dig meget, men jeg vil sige det i sammenhæng, så jeg bærer en woopog når jeg har en dag, som jeg slet ikke dræber, når jeg slags ved, at du skal på kontoret i fem minutter, sidder på min bum hele dagen og GCN -Gør ting og derefter gå hjem fem minutter og sæt dig derefter på min bum og se resten af ​​dagen foran tv'et med Hank, hvor vi absolut ødelagde hinanden, jeg havde en stress-vurdering på 20 som disse fyre og jeg var helt ødelagt, der var absolut ingen måde at køre på cyklen den næste dag, jeg kan ikke forestille mig at gøre det hver dag for 21 etaper dag efter dag, dag er det helt vanvittigt, vi kan også se ud fra dataene, at ikke alle etaper er ens, og etape to i årets løb var særlig vildt, dette skyldes sandsynligvis en kombination af parkour, det var en meget kuperet etape alle som du måske husker, men også fordi hvert hold har det, så jeg scenen som en mulighed for at bære den gule trøje, og derfor var løbet nu afsluttet.

Nielsen Paulus på Ef Pro Cycling var også fjerde på scenen, og som et resultat led hans opsving den næste dag. Han kørte meget hårdt den dag og fik kun 53 restitutioner den næste dag, men selvom han kom ud, kørte han meget bedre end resten af ​​sit hold, som i gennemsnit kun var 36 restitutioner, og en af ​​grundene er sandsynligt, at han gjorde Rød er kommet sig bedre end resten af ​​sit hold, fordi han sov meget bedre, så magtesløst i gennemsnit ni timers søvn uh efter dette trin, men resten af ​​holdet fik kun et gennemsnit på syv timer øh, og det vil være betydningsfuldt og gav dig en guldstjerne med alt dette stress på deres kroppe under turen, søvn er helt grundlæggende for opsving, men du ved, hvor meget søvn rytterne faktisk får, selv at sove på Tour de France er svært, fordi rytterne ofte foretager lange overførsler af en scene i begyndelsen af ​​den næste fase den næste dag, de har, at du ofte sover på et andet hotelværelse hver nat, hvilket, hvis du er som mig, ikke er godt for din søvn d der er også medieforpligtelser og bare få en massage, og du kender den foo d alt tager tid og spiser alt, som det har tid? Sov under turen Holdet har i gennemsnit 7,42 timers søvn pr. Nat, og vi kan også se, at nielsenpowerless igen er bedst i klassen.

akronym for forstuvet ankel

Han sov i gennemsnit 36 ​​minutter mere end sine holdkammerater og i løbet af en turné, tre uger, der virkelig vil tilføje, var natten før turen også deres bedste nats søvn. Holdet sov i gennemsnit næsten ni timer den nat og havde en 99, men det faktum, at de ikke kan opnå denne søvnpræstation på trods af at de var rigtig trætte resten af ​​turen, viser virkelig, hvor hektisk det kan være at være noget rigtig interessant. Jeg udførte detektivarbejde for at finde ud af, hvorfor dette kunne være tilfældet. Nu var det en særdeles hård etape, det startede ved middagstid. Det var en meget bjergrig etape, nielsenmagtløs, han var i pause, og han var på sin cykel. Vi kan se i 6,45 timer lang dag var mange af chaufførerne først færdige efter kl. 18, så kan vi parre det med den langsgående overførsel, som efter min mening tog over to timer at starte den næste etape, dette er på bjergveje, der sidder fast i turtrafikophold, fordi alle turholdene og mediecirkuset bevæger sig også til næste etape, og dette spiser virkelig det potentielle søvnvindue, men vi kan også inkludere thatef pro-cykelteammedlem dannymartinezwon trin 13. for ef pro Så vi kan spekulere i, at der måske var en et glas champagne ved bordet for at fejre den aften, hvilket igen sandsynligvis påvirkede chaufførernes søvnpræstation, da alkohol var massiv påvirker din søvn negativt.

Noget andet kan woop-dataene fortælle os om genopretning, og dette for mig er et af de mest fascinerende områder i dataene. Hvis vi ser på disse tal, kan vi se chaufførerne komme sig under løbet og ja, hvis du eller jeg gør den tur de France, vi tror, ​​at vi ville starte med de bedste intentioner, men vi ville sandsynligvis bare ende, indtil vi blev langsommere og langsommere, indtil vi kravlede elendigt i Aba en masse selvmedlidenhed over målstregen i Paris, men forbløffende nok ryttere ser ud til at være efter den første hviledag for faktisk at blive montør yepfitter alberto betiol skiller sig især ud, og dine kroppe er tilpasset og tilpasset til høje belastninger og høje træningsvolumener på en sådan måde, at din præstation er utrolig, så snart du får dette hviledag, dine kroppe er i stand til at komme sig og absorbere øvelsen, og dataene antyder, at det også kan være fysiologisk A. Der er justeringer, så den første hviledag i den første uge var utrolig hård 51, men det faldt faktisk til 40 efter hviledagen , som var lavere end gennemsnittet for holdet i starten af ​​løb 41, og det er utrolig nok kun 34 slag i minuttet Hvilepuls faldt. Du ved, at den gennemsnitlige genopretningsværdi på hviledagen var 92, og det er bare forbløffende, hvordan deres kroppe simpelthen kan komme sig fra det, hvis jeg gjorde noget.

Hvis de gjorde eller forsøgte at gøre det i den første uge, ville det sandsynligvis tage måneder at komme sig fra det niveau, den belastning af arbejde, som jeg bare ville knuse, det tog en dag åh gud heldigvis er chaufførerne menneskelige, og vi kan se træthed opbygges i løbet af løbet kombineret med dette bare den mængde fysisk aktivitet, de gentager dag ud og dag ud, og det faktum, at de ikke får den optimale mængde søvn i tre uger. Du ved, at pelotonet er rigtig træt i slutningen af ​​ugen, det er meget sværere at gøre det samme trin, så dette er lidt indlysende, og du ved, at du ved, at når du er i udbrydergruppen, har du meget mere energi som om du sad i gruppen, men dataene giver os mulighed for at sortere det, kvantificere det og se det i tallene, så nielsenpowerlessis går på sin allerførste tour de france, og han laver en god matematik af sig selv, han er faktisk Rode forbløffende i breaka Wayon Stage 6 8 13 og 16, og sandsynligvis en af ​​de ting, der hjalp ham med dette, forbedrede sandsynligvis hans bedre sovevaner, da det vil have hjulpet hans opsving Jeg kan også se, at Paul er absolut på Stage 8 desværre gjorde han det ikke vinder ikke etappen, men han gjorde det utroligt. Nå, i udbryderperioden tilbragte han 51 af denne fase i 80 bi. Det er 90 procent af hans maksimale puls og 38 procent af hans fase i over 90 procent af hans hjertefrekvenszoner.

Så hans maksimale puls var 191, og hans gennemsnitlige puls i hele 4,2 timer på scenen var 165 slag i minuttet, hvilket er vildt, især når du ser det, fordi han har gjort det mere end en gang på mere end et trin og hans gennemsnit effekt, hvis du er i den slags ting, var 286 watt. Dette er for en mand, der angiveligt kun vejer 66 kg er i 4,2 timer, men så kan vi sammenligne det med uhbetiol, der kun har 20 på dette tidspunkt i sine 80 80 plus pulszoner, så det var meget lettere um dagen for det og det giver dig en idé om, hvor svært det kan være at køre i Tour de France-udbrydergruppen.

Vi har også flere moderatorer her, der har kørt store ture her, um, hans hvilepuls startede med 44 slag i minuttet, men i slutningen af ​​en tre ugers stor tur var hans hvilepuls omkring 70 bpm, det var den store træthed han opbyggede Jeg spurgte ikke ham, hvor godt han sov, men han bar ikke en whoop, så han kunne ikke rigtig følge den op. Interessant nok sagde dan lloydas, at hans puls steg i slutningen af ​​scenen, og det samme gjorde hans maksimale puls, eller den puls, han var i stand til at holde ved en slags tærskelstyrke, faktisk mod slutningen af ​​faldet en stor tour, men interessant nok matchede dette ikke nødvendigvis den kraft, han kunne producere, så det producerede stadig en slags tærskeleffekt, som det kunne i starten af ​​turen, men den hastighed, hvormed den gjorde, var faldet hvilket efter min mening virkelig var fascinerende, og sandsynligvis på grund af, at der også var justeringer og øget blodplasma volumen, men jeg tror, ​​det er en anden historie for en anden gang. Håber du har dette dybe dykke ned i theriders fysiologiske data Stor tak til ef pro Cykling for at dele dataene og også whoop, og du ved, hvis du nød denne artikel, så giv dem tommelfingre og del dem med dine venner, hvis du finder det interessant fortæl os venligst dine tanker i kommentarerne. Jeg vil se flere artikler som denne, du kender med denne form for videnskab, og se driverne fysiologiske data, så lad os vide i kommentarerne, og vi vil forhåbentlig se dig næste farvel

Pisser triatleterne på cyklen?

Vandladning. Starten på et løb er nervepirrende for de flestetriatletter. Med ringe hensyn til de racere, der følger dem, nogletriatlettervil aflaste sig, mens de kører påcykel, følg derefter gerningen med en vandflaske skyl af.

Hvorfor er cyklister så vrede?

En cykel raseri kan begynde, fordi encyklist, chauffør eller fodgænger mener, at en anden vejbruger var uhøflig og overtrådte trafikregler eller i mange tilfælde fordi nogen følte, at deres sikkerhed kompromitteres af handlinger fra en anden trafikant.

Stop maratonløbere for at tisse?

Din krop er så vant til at tisse, når den er ubevægeliggørdet menskører, eller endda gå, kræver øvelse. Detgørsparer tid. Det må jeg noktissetre eller fire gange i løbet af et 100-miler løb, og hvis entisse stoptager, siger, 30 sekunder, det er cirka to minutter, du har mistet i løbet af løbet.28. juli 2017 nov.

Hvor sover TDF-ryttere?

Team Sky, som menes at have det største budget inden for professionel cykling, planlagde at have Froome og to andre toprytteretilbring de tre uger af turensovendei autocampere snarere end hoteller, hvis kvalitet varierer meget fra by til by.13. jul. 2015 g.

Hvad gør Tour de France-ryttere på hviledagen?

Men for de flesterytteredethviledagbetyder mere af det samme: mere ridning, mere pasta og mere fysioterapi.

Tisser cyklister, mens de cykler?

Nogle ryttere stopper ved siden af ​​vejen for at gå efter entisse. Pelotonet kan organisere sig selv ved at vælge en 'nature break' sloti løbet afsom rytterne kollektivt viltisse; ved en Grand Tour-tradition dikterer det, at GC-lederen bestemmerhvornårdet her vil blive.

Hvorfor skal du aldrig gå ud med en triatlet?

Splittet personlighed.

Du kunnefortsæt altidenaf deres ture med dem, hvisduhar lyst til at tilbringe hele dagen alenedeer ude og cykle. Det er dog særligt farligt at ledsage entriatlettil et løb fordidurisikere at se den “anden side” af din paramour.
31. mar 2016

Hvordan tisser cyklister under Tour de France?

Nogle ryttere stopper ved siden af ​​vejen for at tisse. Peloton kan organisere sig selv ved at vælge en 'nature break' slot, hvor rytterne kollektivt tisse; ved en Grand Tour-tradition dikterer det, at GC-lederen bestemmer, hvornår dette vil være.

Hvor går rytterne i Tour de France?

Det er almindeligt, at pelotonet - det er rytterpakken, der træder sammen hele dagen - stopper nær starten af ​​løbet og masser en lækage på siden af ​​vejen. (Tv-kameraerne tilbyder almindelig høflighed i dette tilfælde.) Men hver mands blære er anderledes, og nogle gange er fyre bare nødt til at gå.

Hvorfor tisser cyklister ved siden af ​​vejen?

Svaret er, at spørgsmålet er, at det ikke overraskende er, at tisse er en ret personlig ting - og forskellige ryttere tager forskellige tilgange. Nogle ryttere stopper ved siden af ​​vejen for at tisse.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Bmc cyling - pragmatiske løsninger

Hvad står BMC for i cykling? Cykelfremstillingsvirksomhed

Sådan behandles vejudslæt - hvordan man håndterer det

Hvor lang tid tager det vejudslæt at heles? Vejudslæt er en almindelig betegnelse for slid forårsaget af skraber modtaget under en ulykke. De fleste vejudslæt skal heles inden for 2 uger med god pleje af dine sår ved at holde dem rene og fugtige. Nogle gange kan vejudslæt gå gennem alle hudlagene og kræve hudtransplantationskirurgi for at helbrede.

21 superfoods - hvordan man beslutter

Hvad er de top 20 superfoods? 20 bedste superfoods til vægttabskale. Grønkål er en grøn grøn grøntsag, der er kendt for sine sundhedsfremmende egenskaber. bær. Bær som jordbær, blåbær og brombær er levende, smagfuld og meget nærende. Broccoli. Chia frø. Æg. Avocado. Søde kartofler. Kimchi og surkål.

High stakes low rider - mulige løsninger

Hvor kan jeg finde lowrider i GTA San Andreas? Loco Low Co. er en baggårdsmodebutik i Grand Theft Auto: San Andreas, der tilpasser lowriders, der er placeret på en blindgyde i Willowfield, Los Santos.

Motobecane titanium anmeldelse - hvordan beslutter du dig?

Er Motobecane-cykler af god kvalitet? Det er ikke eksplosivt under hård pedalering, og hvis den fornemmelse af stivhed og øjeblikkelig kraftoverførsel er vigtig for dig, kan en aluminiumscykel måske være bedre. Men for at komme ud og nyde vejene ser Motobecane ikke kun den del ud, det er også en af ​​de glatteste cykler for pengene. г.