Vigtigste > De Bedste Svar > Sådan får du dig til at kæbe - svar på problemerne

Sådan får du dig til at kæbe - svar på problemerne

Hvilke fødevarer får dig til at kæbe med det samme?

15 SundFødevarerDen hjælpDu kæber
  • Æbler. Æbler er en god kilde til fiber med et lille æble (5,3 ounces eller 149 gram), der giver 3,6 gram fiber (2).
  • Svesker. Svesker bruges ofte som et naturligt afføringsmiddel - og med god grund.
  • Kiwi.
  • Hørfrø.
  • Pærer.
  • Bønner.
  • Rabarber.
  • Artiskokker.



Hej, jeg er Tracy Lockwood Beckerman, jeg er en registreret ernæringsekspert i New York City, og det er mit job at hjælpe dig med at finde ud af, hvad du skal spise, og hvorfor vi alle kæmper med en masse skidt i vores hektiske hverdag, men jeg ' m her For at tale om en bestemt måde, som vi alle kan forholde os til, i denne episode af youversus mad, taler vi alle om mere håbefulde eller mere specifikt mad, der får dig til at gøre det, og dem, der bremser dig, er forstoppelseskomplikationen en bastard pligt, jeg gør mod NIH forstoppelse defineres som at have mindre end tre afføring om ugen, og når du gør det, er de hårde og små, når forstoppelse opstår, kan det være meget smertefuldt, abdominalt tryk, tab af appetit og endda kvalme forårsage en lav- fiber diæt for at spise for lidt dehydrering rejser ændringer i hverdagens stress M Fysisk aktivitet og medicin er alle faktorer, der kan holde tilbage mod alle de fødevarer, der forstopper dig, så vi samler kød og forarbejdet kød her af en liste over grunde til, at de kan forårsage forstoppelse. De har et lavt fiberindhold og kan distrahere dig fra at spise næringsstof og fiberrige frugter, grøntsager, bælgfrugter og fuldkorn på samme tid som måltid. De er også salte. Saltet kan opsuge vandindholdet i afføringen, hvilket gør det vanskeligt at passere, og de har højt fedtindhold, så de har brug for mere energi og tid til at kroppen nedbrydes.

vintercykelbukser

Det samme gælder for stegte fødevarer, jo højere fedtindholdet i maden er, jo længere tid tager det for kroppen at fordøje højt fedtindhold og fedtfattige fødevarer kan nedsætte fordøjelsen, men at forbruge for meget fedt kan bremse og forårsage mave-bevægelighed Alkohol er berygtet for dehydrering takket være væsketab forårsaget af og overdreven vandladning, der ikke genopfylder mistede væsker, er forbundet med en øget risiko for forstoppelse takket være den hvide klud. Tænk på dette som en anden grund til at drikke masser af vand under happy hour-processen. Hjerner spiller også en rolle i din gastro-mad som hvidt brød og pasta for at fjerne klid og bakterier, der indeholder både fiber og fiber, er nødvendige for at flytte ting rundt i syltetøj Hver ost har også en gentagelse for at tilstoppe dig, men frygt ej.

Jeg er her for at afklare, det er en myte, og du kan være glad for det. Der er kun få tegn på, at mejeriprodukter forårsager forstoppelse, medmindre du er følsom over for det. Første tarmbevægelse som altid er mit første tip, tromlerulle, vand Vand er den livline, som alle mennesker tilstopper eller har brug for, fordi det er olien i din krop, der leverer dit system, når en person er dehydreret. Din tarm er tvunget til at udvinde vand fra afføring, der i øjeblikket er i tyktarmen for at fungere ordentligt, dette fører til hårde og tørre afføring, der fører til forstoppelse, så drik meget agua hjælper med at normalisere denne balance igen, næste Ikaffeine sæt det sådan her.



Koffein er dit klassiske tveæggede sværd, det er et vanddrivende middel, der får dig til at skrælle som en løbshest og øjeblikkeligt kan dehydrere dig, hvilket kan føre til forstoppelse, men på den anden side, hvis du er, kan de stimulerende virkninger af fugtigt hoved fint ramme acceleratoren på dit GI-system og få dig til at løbe på badeværelset, selvom det måske ikke er det mest idiotsikker på denne liste over muligheder. Kort sagt er, at koffein har de egenskaber, der kan få dig til at blive en klassiker nu, uanset om det kommer i form af te eller kaffe. Det ældste trick i bogen er at have nogle blommer, hvis du kan hjælpe i badeværelset .

Dette er takket være de store mængder fiber og sorbitol og blomme sorbitol er en sukkeralkohol, der findes i frugter, der kan fremskynde mave-tarmsystemet og muligvis endda forårsage afføringsmiddellignende effekter, hvis de indtages i overskud, jeg tror bedstemor havde ret, udover blommer, andre Fibre frugter kan også få dig til at kalde det nummer to, og pærer er begge bærbare og lette at snacke på takket være kød og hud er disse frugter fyldt med fiber, de er også høje i vand og indeholder sorbitol og fruktose, som er det samme GI-system kan give et lille boost for at holde tingene i bevægelse, som de siger, et æble og en pære holder forstoppelse væk dagligt Havregryn indeholder en billig og unik opløselig fiber kaldet beta-glucan, der ikke kun hjælper forstoppelse til at lindre, men også forbedre hjertesundhed, blodsukker og kolesterol sammen Faktisk fandt forskere, at det at spise yoghurt med superbakterierne Lactobacillus acidophilus og Bifidobacterium lactis i to uger hjalp dem med kronisk forstoppelse Icantly har den a Det gamle ordsprog Goright bønner og andre bælgfrugter er høje i fiber, hvilket også hjælper med at reducere forstoppelse, når det kommer til fødevarer, der holder dig rolig. Historiens moral er at bogstaveligt talt gå med din tarm, selvom andre faktorer som stillesiddende livsstil og for meget stress kan være en del af det at bebrejde, hvis du føler dig så forstoppet blokeret blokeret og sikret Vedligeholdelse af et sundt gastrointestinalt system er nøglen til at komme rundt To holde tingene i bevægelse, her er to sidste tip til at bremse forstoppelse. nummer et giver dig selv tid nok til at nå stress eller forstyrrelser uden distraktioner, så Moder Natur kan komme på arbejde og ikke skynde sig at arbejde, mens du venter på serviceopkald Medbring ikke din telefon ind på badeværelset ikke kun af hygiejniske grunde, men fordi det kan distrahere dig fra, hvad du i sidste ende skal gøre, som med enhver helbredstilstand, varierer symptomerne fra person til person, og det er sådan, behandlingen fungerer for Det fungerer muligvis ikke for en anden du går på toilettet, tak for at du har sendt disse episoder eller set dig vs. mad.

Vil du have flere tip og tricks til, hvad du skal spise og hvorfor?

Hvad får dig til at kæbe?



Afføringsrefleksen erudløsthvornår: Musklerne i tyktarmen trækker sig sammen for at bevæge sigafføringmod endetarmen. Dette er kendt som en 'massebevægelse.' Når nokafføringflytter til endetarmen, mængden afafføring forårsagervævene i endetarmen til at strække eller udvide sig.

Ærligt talt er der intet mere tilfredsstillende end en god lort. På den anden side kan en dårlig poop ødelægge din dag. Du ved hvad jeg taler om.

For hårdt, for blødt, for pludseligt, ikke hurtigt nok. Hvis det ikke ringer alle klokkerne, tillykke med at være den eneste perfekte pooper i verden! En titel at bære med stolthed. For resten af ​​os er vi nødt til at arbejde på det.



Den gode nyhed er, at vi har videnskab på vores side. Der er mange ting, vi kan gøre for at udjævne knæk i vores fordøjelsessystem, og nogle af dem er meget bogstavelige. Men virkelig hurtigt, lad os introducere dig til Bristol Chair Scale, et praktisk dandy-bord, der viser de forskellige typer afføring, din krop kan producere, skriv en, hårde klumper til type syv, helt flydende.

Når det kommer til nr. 2, vil du faktisk være type tre eller fire. Alt før det indikerer forstoppelse, alt derefter nærmer sig diarré. Afhængigt af hvor du lander skalaen, er der en række ting, du kan gøre for at få den eftertragtede glatte slange.

Lad os starte med kortsigtede løsninger. Mooing som en ko eller lignende lyde, hvis du ikke føler dig særlig kvæg, kan hjælpe med at reducere byrden. Du skal læne dig frem med albuerne på knæene, mens du gør dette. Ideen er at åbne din mave og få dig i en mere effektiv poopposition.

Ser du, toiletter nedenunder blev designet helt forkert. Når du sidder lige med fødderne på gulvet, er det faktisk sværere at skubbe en ud. Anstrengelse og skubning kan føre til hæmorroider, men undertiden endda prolaps.

cykeludstyr

Vores fysik gør det bedre for os at krumme. Det hele er i maven. Se på vinklen på endetarmen, når hun rejser sig.

Det er bøjet omkring 80 grader, lige hvor det møder analkanalen, passende benævnt den anorektale vinkel. Denne bøjning hjælper dig med at kontrollere dine tarme sammen med muskler i samme område, ligesom at knække et rør. Når du sidder, udfolder denne vinkel sig til ca. 100 grader, og ved at krumme åbner den endnu bredere; åbning på den måde gør det lettere for ting at glide igennem.

Men selvom vores porcelænstroner ikke er egnede til huk, er der måder at tilpasse sig. Du kan sætte dine fødder på en skammel eller endda blot et par ruller toiletpapir til dette formål, som Squatty Potty eller Nature's Platform. En undersøgelse spores over 50 sunde poopere gennem 1.000 kollektive afføring med Squatty Potty.

Eksperimentet begyndte med en to-ugers kontrolfase med uafhængig fæces. Deltagerne tilbragte derefter yderligere to uger med Squatty Potty. 90% af deltagerne udøvede mindre indsats, og over 70% brugte mindre tid på toilettet.

Når vi taler om det, er vi meget kede af det, men læg din telefon væk. Selv dig, den person, der lige så dette på dåsen. At medbringe din telefon eller en bog til badeværelset tilskynder dig kun til at blive på den længere, hvilket igen skaber belastning og overdreven pres på din endetarm og anus.

At komme op fra badeværelset kan hjælpe dig på flere måder end én. Jo mere du bevæger dig rundt, jo mere poop får du. Motion kan gnide rundt i tarmen og hjælpe med at ryste mad, gas og affald til at bevæge sig gennem dit system.

Det betyder mindre tid for dine nedre tarme til at absorbere vand fra din afføring. Og vådt, blødt affald er lettere at passere. Så en hurtig løbetur kan hjælpe, hvis du er forstoppet.

Ikke så meget, hvis du har diarré. Hvad du spiser kan også hjælpe. Ja, vi taler om fiber.

Fiber er nyttigt, uanset hvilken ende af afføringsskalaen du er på, men ikke alle fibre er skabt ens. Der er faktisk to hovedtyper: opløselige og uopløselige. Opløselig fiber opløses i vand og bliver klæbrig og svampet.

De kommer fra frugtkød, rodfrugter og kogte korn; disse ting tager sin tid gennem fordøjelseskanalen, som hjælper med at regulere bevægelse. Du vil gerne introducere denne type fiber i din diæt, når du er omkring en type seks eller syv. Uopløselig fiber bevarer på den anden side for det meste sin form, når den er våd.

Denne fiber fra frugtskaller, bladgrøntsager og det ydre lag af de fleste fuldkorn udgør det meste af afføringen. Det lægger pres på dine tyktarmsvægge og stimulerer bevægelse. Så dette er hvad du leder efter for at rette en type en eller to, men du vil heller ikke lægge en masse fiber på det hele på én gang.

Først vil du finde ud af, om fiber virkelig er dit problem. Hvis du normalt spiser meget uopløselig fiber, men stadig er forstoppet, vil det sandsynligvis ikke hjælpe dig, hvis du har gas eller gas. Hvis du er i tvivl, skal du kontakte din læge.

cykel hjelm ratings

Du kan anbefale probiotika, der kan hjælpe med at reducere gas og oppustethed samt forstoppelse. Når du først begynder at tage, kan du ende i et område seks eller syv i et par dage, men det skal forsvinde. Og hvis det ikke hjælper at tilføje stoffer til din kost, kan du prøve at fjerne tingene.

Mejeriprodukter, koffein, kød, krydret mad, alkohol, fedt, visse frugter og kunstige sødestoffer er alle kendt for at forårsage diarré. At skære alt eller noget af det kan hjælpe med at lindre disse tarmproblemer. Det anbefales også, at du fører en maddagbog for at finde sammenhæng mellem snacks og symptomer, og på den måde behøver du ikke opgive alle de gode ting på én gang.

Medmindre du er den eneste perfekte pooper i verden, er det ikke altid let at tage den perfekte poop. Men det skal aldrig være så hårdt som en fyr. Med disse tip og tricks i din baglomme er du godt på vej til tronen.

Gå nu og spis, drik og løb dig op til nogle af de bedste kæber i dit liv. Du fortjener det, Champion. Alle fortjener perfekt poop, men tjek altid med din læge, inden du foretager væsentlige ændringer i diæt eller livsstil.

Men du kan sandsynligvis gøre hvad du vil uden en lægeerklæring. Og abonner nedenfor, hvis du leder efter flere måder at optimere dit liv med videnskab på.

Skal du tvinge dig selv til at poop?

Anstrenger eller prøver atkraftkroppen tilpooper ikke sund. Løft knæene over hofternekangøre det lettere atpoop. Hvilende fødder på en blok ellerafføringnår man sidder på toilettet er måder at hæve knæene på. Denne tørrede frugt er en god kilde til fiber, og fiber hjælper med at flytte mad gennem fordøjelsessystemet.

Hvordan kæber du når din forstoppelse?

Læn dig frem, når du sidder på toilettet, og hold dine knæ over dine hofter. Skub ned på din talje og mave. Dette hjælper med at skubbe kæppen ind i analkanalen. Sørg for, at dine fødder er plantet på jorden.12. december 2019

Forstoppelse er meget almindelig og påvirker mennesker i alle aldre. I denne artikel vil jeg lære dig, hvordan du kan slippe af med dem og forhindre dem, før vi starter. Lad os først definere forstoppelse, men husk at vi alle er forskellige, så vi har forskellige toiletvaner, men generelt opstår forstoppelse, når du sjældnere går på toilettet for at tømme tarmene, eller når du har stædige afføring.

Der er så mange forskellige årsager til forstoppelse hos voksne, og nogle gange er der ingen åbenbar grund, men nogle af de mest almindelige årsager er mangel på fiber. Så ikke at spise nok frugt og grøntsager, dehydrering ignorerer trangen til faktisk at gå, jeg vil være en den fulde liste i beskrivelsen nedenfor for dig. Den gode nyhed er, at forstoppelse normalt kan behandles derhjemme med enkle livsstilsændringer, som vi taler om næste, men hvis disse hjælper nok, vil jeg tale om afføringsmidler lidt senere. Tip nummer et er en rigtig nem måde at reducere anstrengelsen på, når du prøver at tømme din bue.

cykelovertræk til cykelstativ

Den anden er ved at løfte dine fødder op. Så når du sidder på toilettet har du en afføring, der er nogle bøger, læg dine fødder på det og prøv at bringe dit knæ over hoften, så det retter sig op, hvor tyktarmen møder endetarmsstolen meget lettere at komme igennem tager også meget tid, og hvis du føler trang til at holde fast, mens jeg er på ferie lige nu, men jeg troede, det ville være rigtig sejt at filme disse dele, så lad os gå videre til tip to nu for at få det til gør det endnu blødere og lettere, du skal drikke mere væske, så seks til otte glas om dagen, og for at din afføring kan beholde mere væske, har du brug for mere fiber, så flere frugter, flere grøntsager er et virkelig nyttigt link i beskrivelsen nedenfor er det fra NHS, og det fortæller dig alle de forskellige fødevarer, der indeholder fiber, og hvor meget du skal spise, så tjek om du får et minut, det går ned på den tid, det tager at spise, trænger til at passere gennem tyktarmen at du tømmer dine tarme mere regelmæssigt nu. Årsagen til dette er, at jo længere madvaren forbliver i din tyktarm, jo ​​mere vand absorberer den, hvilket gør dig tørrere og har meget hårdere afføring, og ingen ønsker, at nu skal jeg stoppe snowboarding, vi ses igen i sundhedspleje verden 'Tjek dette!' Hvis diæt og livsstilsændringer ikke hjælper, er afføringsmidler nu et lægemiddel, der kan hjælpe tarmen med at tømme mere regelmæssigt, men jeg vil råde enhver til at tale med deres apotek først, før du køber et afføringsmiddel, kan kontrollere, at det er rigtigt for dig, at det er velegnet til at tage, at du ikke har problemer med at tage det, og at du kontrollerer, hvilken medicin du tager, fordi visse medikamenter faktisk kan forårsage forstoppelse.

Husk, at afføringsmidler kun skal bruges i kort tid og ikke anbefales til børn, medmindre de bruges af. Lad os nu gå videre til de forskellige typer afføringsmidler, og hvordan de fungerer.Jeg tror det vil være nyttigt for dig at vide, at du ved, så først har vi massebyggende afføringsmidler som asispaghula-afskaller for at øge fiberen i din kost, det vil hjælpe din afføring beholder flere væsker, så dine tarme lettere kan skubbe afføringen ud. Husk, at det tager to til tre dage at arbejde i store mængder afføringsmidler, de øger også gas og oppustethed.

Jeg vil ikke anbefale at tage disse om natten lige før sengetid. Derefter er osmotiske afføringsmidler som lactulose og macrogol, som gør din afføring blødere og lettere at passere ved at beholde mere vand i tarmene. Dette er en proces kaldet osmose, deraf navnet osmose afføringsmidler, de sne-osmotiske afføringsmidler, som jeg bruger rigtigt. Det kan tage op til to dage at træde i kraft.

Det er også vigtigt at drikke meget af det, fordi du nu ved årsagen til det, og det forbedrer også dets virkning stimulerende afføringsmidler som bisacodyl, senna eller natriumpikosulfat fremskynder afføring nu dette er forårsaget af stimulering af fordøjelseskanalen og sammentrækning i fordøjelseskanalen. Tænk nu over det, fordi du nu ved, hvordan stimulerende afføringsmidler fungerer. Når du går i arbejde, kan du opleve mavekramper, så det kan tage op til 12 timer for effekterne at sparke ind.

Endelig har vi afføringsblødgørende afføringsmidler som docusatnatrium og glycerin, der øger væskeindholdet i hårde og tørre afføring, hvilket gør dem lettere at passere nu og fungerer ret hurtigt inden for 15 til 60 minutter, der er egnede til brug, og det er slutningen af ​​det Videoer, som jeg også efterlod rigtig nyttige oplysninger i nedenstående beskrivelse, som jeg vil råde nogen til at læse dig i næste uge (LAGER) Jeg filmer det (LAGER) 'I tilfælde af, at hvis han ikke er her, er det fint' Jeg synes, han er um ser lidt fjollet ud. Nogle af de mest almindelige årsager er mangel på diæt, mangel på diæt? Manglende fiber til at tømme tarmene, tømme tarmene eller tømme tarmene? Tarme være.

Være. Guts hey guys tak for at tjekke denne uges artikel, tryk nu på Like - Følg eller abonner-knappen for at holde dig opdateret med nye ugentlige artikler

Kan du smide kæbe?

Selvom det lyder ubehageligt og usædvanligt, er det muligt atkaste opdin egen afføring. Kendt i medicinsk litteratur som “fekulentopkast, 'smider kæbe opskyldes normalt en eller anden form for blokering i tarmene.

Er det usundt at skubbe dit poop ud?

Trin 3: Hvis du har brug for detSkubbe,SkubbeKorrekt.

Er det okat nogle gange har brug for detskubbe enlidt at fåpoop ud? Absolut! Vores kroppe er skabt til at være i stand til at gøre dette, når det er nødvendigt for at hjælpe med at fåafføring ud.
3. december 2018

cykelsko

Er det dårligt at trække poop ud?

Gravning afafføring udmed fingrene

Men indsæt ikke din finger i endetarmen. Gravninguddetafføringkan beskadige blødt væv ved åbningen af ​​din anus, hvilket resulterer i anal tårer og blødning. Kun en læge bør fjerne det manueltpoopfra endetarmen.
16. mar 2021

Vil du kaste op, hvis du ikke kæber?

Mens forstoppelse påvirker tarmene og ikke maven, forsinkes det at blive forstoppet hele fordøjelsessystemet, hvilketkanforsinke eller forhindre mad i maven i at nå tarmene.Hvornårdette sker, forstoppede patienter kan følekvalmendeeller enddaopkastning.

Hvad er den længste nogen kan gå uden at poopere?

Den normale tid mellemafføringvarierer meget frapersontilperson. Nogle mennesker har dem tre gange om dagen. Andre har dem bare et par gange om ugen. Går længere end 3 eller flere dageudenen er dog normalt for lang.23. nov. Dec 2019

Hvad sker der, hvis jeg skubber for hårdt, mens jeg kigger?

Konsekvent anstrengendenår pooping kanforårsage et antal helbredskomplikationer, herunder: hæmorroider. Disse hævede vener i din nedre endetarm og anuskanforårsage smerte, forbrænding og kløe.24. maj 2021

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Blodtrykscykling - Komplet vejledning

Er cykling god mod forhøjet blodtryk? Aerob træning, såsom cykling og løb, kan reducere dit blodtryk op til 10 mmHg, siger Creswell. Det er omtrent lige så meget som nogle medikamenter. Styrketræning kan også hjælpe med at reducere det med ca. 3 til 6 mmHg, siger han. Og det er aldrig for sent at gøre en målbar forskel.

Cykel-OL - mulige løsninger

Er der cykling i OL? Cykling har været en del af de olympiske lege siden de første moderne sommer-OL i 1896.

Rabat på cykeltøj - praktiske beslutninger

Hvorfor er cykeltøj så dyrt? Nå, det er også dyrt. De har brug for så mange øjenkugler på deres produkt som muligt, og de skal på en eller anden måde vinde folks tillid. En forhandler kan stå inde for et produkt og har trafikken til deres websted eller fodfald til deres butik for i det mindste at give det en chance. 2014.

Cykel gluten - den ultimative guide

Hvordan arbejder du dine glutes, når du cykler? Hav en behagelig sadel: Når dit sæde er ubehageligt, er det mere sandsynligt, at du drejer dine hofter bagud og slukker for en del af gluten. Opvarmning: Efter at have kørt let i et par minutter, hop af cyklen og lav et par squats eller strækninger. Dette hjælper med at få gluterne i gang og minder dem om at skyde, når du træder.

Pactimo cykeltrøje - handlingsorienterede løsninger

Er Pactimo et godt brand? Det er anstændige ting. Jeg har to. Bare sørg for, at det ikke er en klubtilpasning, da slangen er enormt løs. Det er gode ting, har flere trøjer og bibshorts, det holdes rigtig godt efter et par tusind miles.27. 2018.