Vigtigste > De Bedste Svar > Sådan parkeres din cykel i Japan - omfattende reference

Sådan parkeres din cykel i Japan - omfattende reference

Hvordan parkerer du en cykel i Tokyo?

De fleste togstationer har en nærliggendecykelparkeringområde, hvor du kan betale for 1 dags brug eller pr. time, mange af disseparkeringpartier er automatiserede eller har en kiosk med en medarbejder, der hjælper dig med at leje enparkeringplads.



Kan jeg parkere min cykel hvor som helst?



I USA kan duparkeredin licenserede, registreredemotorcykel hvor som helsten bilkan parkere. Hvis det er et afmålt rum, skal dukankunparkereet køretøj, selvom det er enmotorcykel, i det rum ad gangen.

Tyveri af din mountainbike er den værste ting, der kan ske for nogen af ​​os mountainbikere, og hvis du låser din cykel offentligt, skal du hellere sørge for, at den virkelig, virkelig er sikker. Nu skal vi vise dig, hvor sårbar mountainbiken er, og vi viser dig, hvordan du gør din cykel så sikker og sikker som muligt. (Hissing) (knivslibestøj) Selvom din cykel er låst, er det ikke sikkert, at den bliver brudt, uanset om den er skåret, smadret, hakket eller revet op.

Og nøglen til, at din cykel bliver stjålet, er hvor let du lader den være åben for en tyv. Så jeg vil prøve noget herude. Jeg vil faktisk prøve at stjæle min egen cykel bare for at bevise noget for dig.



Lad os se, hvordan det fungerer. Du undrer dig måske over, hvorfor jeg har en lysegul vest på og ikke for eksempel en mørk, iøjnefaldende hættetrøje. Nå, min teori er, at tyve er ligeglade.

Åbenhed er den bedste politik. Nå, jeg troede, jeg ville prøve at gøre det samme. (finurlig musik) (fløjter) Så kysten er ret klar til at gå ind og åbenlyst stjæle min egen cykel Vær ærlig, okay så lidt ansvarsfraskrivelse: Jeg brugte en rigtig billig grim lås til dette og boltskærerne, de er gode til en 8 mm studs hårdt arbejde.

Men pointen er, jeg ville bare demonstrere, at jeg bare kunne gå og hente min cykel, ingen var opmærksom, uanset hvad. Selvfølgelig er der forskellige situationer for dette, og du har måske set Casey Neistat på sin YouTube-kanal, hvordan han laver meget mere støj og stadig ikke tiltrækker nogen opmærksomhed. Men jeg vil bare understrege pointen, det handler om at tage en cykel offentligt.



Så uanset hvad du gør, skal du få det rigtigt. Så lad os gå tilbage til studiet og se nogle rigtige låse, før vi viser dig, hvordan du bruger ecent-kvalitetslås. Nu skal du overveje, hvor meget din cykel er værd.

Hvis det er noget, du virkelig elsker, så vil du passe på det. Så et par hundrede pund til en lås er ikke mange penge at bruge relativt. Men du kan bruge £ 10 på en lås.

Det er helt op til dig. Jeg vil altid bruge det maksimale beløb muligt og få den bedst mulige lås, hvis ikke flere låse, der fører dig gennem nogle af de typer låse på markedet, og hvad de er gode til, og hvad der ikke er. Lad os først se på den klassiske D-lås.



Så disse er virkelig kendt som cykellåse, der har profilen til en D, dybest set når du lægger den på siden. Denne specielle er lavet af ABUS. Vi har et udvalg her, som du måske bemærker, fra forskellige mærker.

Vi har nogle kryptonitlåse, vi har nogle ABUS-låse, og vi har også nogle hiploks. Hver af dem har deres egne særheder og deres egen slags individualitet, som passer til forskellige typer brugere, dette er granit, dette er supertungt. Det er en rigtig tung lås.

Perfekt til at låse din cykel overalt, korrosionsbestandig, alt det der. Men problemet er, at det er ekstremt svært. Det er ikke den type lås, du vil montere på din cykel og virkelig ikke vil have den rundt i din taske.

Så det er ting at overveje med enhver form for lås. Måske ville dette være det bedste fundament, du kunne bruge derhjemme, selvom vi altid siger, at kædelåse er bedre derhjemme, fordi der kan gøres mere med dem. Disse kan være godt, hvis du låser din cykel et fast sted hver dag, for eksempel på togstationen, hvis du er pendler, hvis du f.eks. Har et cykelstativ på kontoret eller på arbejde.

Du kan lade dette være udenfor, da de er korrosionsbestandige, og generelt er der intet imod en sådan lås. Og du kan også bemærke noget specielt ved denne lås, granitten, har en firkantet profil, den firkantede profil gør den ekstremt skærebestandig, da du kan skære begge sider, du kan ikke bare skære en og derefter rotere frit. Når det er sagt, hvis du skærer igennem noget så tykt, er du lidt af en helt, fordi det er en sindssygt stærk type lås.

Men D-låse findes i meget mindre størrelser som denne. Det gode ved mindre størrelser er, at de er meget bærbare. Dette har faktisk en bælteclips.

Det kommer fra Hiplok, et firma der har specialiseret sig i bærbare låse, så det er et ret sejt koncept. Dette er også en meget sikker lås. Det er vurderet Sold Secure Gold, som dybest set er den højeste rating, du kan få på en lås.

Et meget sikkert hytte, det er pænt og tykt. Og til en vis grad er en mindre bøjle som denne, selvom den er sværere at bruge på en cykel, afhængigt af hvor du låser din cykel, faktisk mere modstandsdygtig over for mange af de metoder, som tyve kan bruge til at skære i. Små flaskeløftere, der går fra hinanden i cam låses, vil du ikke rigtig få en i en lås som denne.

Forudsat at du kan bruge den på din cykel, og hvor du låser din cykel, kan det være en god ide for dig. Så du kan få nogle kompakte andre muligheder, selv med nye låse. Denne fra Kryptonite har for eksempel også en udvidelse.

Så det viser bare, at du kan bruge dette på en lidt anden måde, selvom det er ret lille. Så det har fordelen ved en større lås i en mindre, mere kompakt størrelse. Du får også nogle muligheder, der følger med kabeludvidelser.

Det er en fantastisk idé. I en ideel verden ønsker du, at din mainframe skal være fastgjort til objektet, og helst hvis du kan forbinde dine hjul på nogen måde, behøver du ikke fjerne dem fra cyklen. Så dybest set kan du øge den beskyttelse, du har, ved at låse mere af din cykel.

Nå, her har vi nogle løsninger til dem, der rejser let og dybest set vil have en kompakt opsætning. Så dette er foldelåse og lignende. Alle låse fås i forskellige standarder.

Så dette er faktisk ret let. Meget let, du kan lægge det i ryggen, endda lommen, og det giver dig ret god sikkerhed. Men de laver også utroligt tunge versioner af den samme ting, der er meget stærke, meget effektive, og på grund af deres former er du ikke begrænset til, hvor du kan låse en cykel, hvilket vi naturligvis kommer ind på senere i artiklen, og det er faktisk meget vigtigt.

Du skal også kende en låses muligheder, lettere muligheder her, før vi går videre til kædelåse. Du bør bestemt ikke bruge noget som dette alene. Disse kan let nedbrydes.

De er ideelle til brug f.eks. B. på cykelholderen i din carto skal du sørge for, at din cykel er fastgjort til den.

Disse specielle kabelbindere er i det væsentlige metalbindere. Jeg bærer faktisk et par af disse hele tiden, bare i min taske, på mit daglige arbejde, fordi de kan være meget nyttige til de små kaffepauser på steder, hvor du kan se din cykel, ch din cykel, du måske leder efter smid et sekund væk. Men brug aldrig en let lås som denne eller endda denne lille kombinationslås her fra ABUS, brug det ikke som et alternativ til en rigtig sikker lås.

Disse er bare lidt ekstra at tage med, mens du kører, lige så lidt afskrækkende, men afskrækkelse er nøglen der. Nu er der selvfølgelig kædelåse. Nu vejer disse ting et ton.

De er så stærke, de er lavet af hærdet stål, de har indbrudssikre låsemekanismer, de er syrebestandige, de er næsten alt resistente. Men straffen for at bære en sådan lås er, at de vejer et ton. Selv i en rygsæk svinger de rundt overalt, så du skal tænke nøje over, hvor du skal bruge dem.

Derfor anbefaler jeg kædelåse til hjemmebrug eller måske mere permanente som du ville med noget som de tungere D-låse. Men der er et halvt hus. Nu laver Hiplok kædelåse, som du faktisk kan bære som et bælte.

Hem i forskellige ratings. Dette er en lettere version, dette svarer til Sold Secure Silver. Men de har også en tung finish, som en guldstandard.

Dette er en meget tung del af sættet, men selve låsemekanismen kan faktisk bæres som et bæltespænde og faktisk klemme denne ting rundt om din talje. Det har reflekterende detaljer, så du kan cykle rundt i taljen med det, og det er ganske vist en tung lås, men når det er ved din talje, er det overraskende praktisk at vide, at du har en robust kæde, er fantastisk, og du er heller ikke begrænset, hvor du kan bruge dem. Så hvis du låser din cykel forskellige steder, kan en kædelås være en god mulighed for dig.

Hvilken beskyttelse du har med hensyn til en lås, det sted, hvor du vil låse din cykel, er lige så vigtigt. For eksempel, hvis du kommer ned ad en lille gyde her, tror du måske, at sådan et sted er helt fint. Her er et dejligt, sikkert gelænder til at låse din cykel på.

Et problem med dette er, at det er væk fra den slagne vej, så dette vil give enhver afslappet tyv en chance for at arbejde på din lås. Hvis du har en god kvalitetslås, skal de bruge vinkelsliber, alt hvad der giver lidt støj. Så hvis du gør det lettere for dem ved ikke at være offentligt, er det ikke et godt udseende.

Så lad os se på nogle andre eksempler på steder, hvor man undgår cyklusløkker, her bruger mange mennesker dette sted til at låse en cykel, og man tror måske, at det faktisk er et rigtig godt sted at låse en cykel. Men du tager helt fejl. Dette er faktisk et rigtig dårligt sted at låse en cykel, og en af ​​grundene til at det ville være, der er så mange cykler her, det er et rigtig let sted for en afslappet tyv at kigge forbi og prøve deres hånd på din cykel og bare passe ind i handling Levering drivere, så de har en stor leveringstaske, og de kommer til steder som dette, de bøjer sig for at simulere at låse op for en cykel, men de prøver faktisk boltskærere eller hvad de end har, og kør bare den nævnte cykel ud fra det.

Som jeg sagde før, er åbenhed den bedste politik. Det er præcis, hvad tyve gør. Igen, for at fremhæve andre områder, der er tvivlsomme om at låse din cykel, er togstationen et godt eksempel.

Nogle gange er du tvunget til det. Hvis du har brug for at låse din cykel nær en togstation, skal en af ​​disse skarer sørge for, at den er i nærheden af ​​CCTV, hvor den kan ses. Dybest set ønsker du virkelig, at enhver opportunistisk tyv skal have den mindste chance for at arbejde på din cykel, ikke din cykel.

Det er navnet på spillet. Når du låser cykler i bycentre, er der en sidste ting at huske på: lås din cykel, når du låser den op en aften, f.eks. Nær hvor som helst der har støjende natteliv.

Nu har vi alle set cyklerne. På et tidspunkt blev de låst inde og trampet, cyklerne bøjede, det er fordi de desværre befinder sig et dårligt sted. Det er ikke ejerens skyld, det er nattelivet og skænderiet og alle de fornuftige ting, hvor du låser din cykel.

Nu hvor jeg er, er dette faktisk et ret godt sted. Så du har pæne, solide gelændere, hvilket betyder, at der er flere punkter, hvor du kan låse din cykel. Du kan få det pænt og tæt ved at løfte låsen over gelændet.

Det er lige ved en hovedvej, så der er konstant trafik, som afskrækker en tyv, som du sandsynligvis kan se bag mig, mange mennesker går rundt i en god konkurrent til at låse en cykel. Lad os tage et hurtigt kig på mulighederne og de stilarter og måder, du ville færdiggøre en cykel på. Og jeg vil bruge dette som et godt eksempel.

Uanset hvor du låser din cykel, er der masser af muligheder med de låse, du vælger, og hvordan du kan bruge dem. Dejligt sikkert gelænder, jeg har D-låsen styres rundt om gelændet og vikles rundt om baghjulet bag på cyklen. Det er nøglen, da den ikke kan fjernes fra cyklen.

crossfit ab træning

Jeg har også et ekstra sikkerhedskabel, dette er et Kryptonite-kabel, jeg sløjfede det rundt om gaflen og forhjulet, tilbage på sig selv og på låsen. Så cyklen er virkelig ret sikker på dette tidspunkt. Jeg har et styr, der kun hviler over den øverste del, så det sidder sikkert.

Forhåbentlig vil ingen blande sig i det. Hvis du ikke har en forlængerledning med dig nu, men du har sådan en dejlig, stor, lang lås, viser jeg dig et sejt lille trick, som jeg elsker at bruge bare for at tilføje et ekstra lag af sikkerhed. Dette fungerer ikke altid nu, og du kan irritere folk, hvis du gør dette visse steder, men dette gelænder fungerer ret godt for det.

Cyklen er over rækværkene, så den dybest set hænger over en bils højde over en vej og bruger en lås til at fastgøre den i den på samme tid, ligesom du ville gøre på fortovssiden. Men det faktum, at cyklen er på den anden side af rækværket, gør det meget sværere at arbejde på. Hvis det er svært at arbejde på, vil det tage tid at stjæle cyklen, og det er meget mindre sandsynligt, at der arbejdes på det.

Så det er et dejligt lille hack, som jeg bruger ret meget. Nu er en sådan cykelsløjfe bygget specielt til at låse en cykel, og dette er faktisk et perfekt sted. Det er et ret travlt område, der er mange offentlige siddepladser overalt, mange mennesker nyder kaffe og sandwich og lignende.

Så det er virkelig et dårligt sted for en tyv at bruge meget tid på at arbejde på cyklen. Han er set, eller hun har set stjæle cyklen. Så dette er et godt sted.

Men der er et par ting at huske på. Det er klart, at du har din lås, så en mindre lås som denne vil gøre jobbet perfekt. Du skal sørge for, at du kører dit drev, så det ikke ved et uheld glider og fjerner dit lak.

Nu kan jeg godt lide at lægge min på kranken; J for eksempel når jeg løfter min bagpå her, bærer den faktisk vægten af ​​cyklen på pedalen og krumtappen, og jeg kan sætte låsen rundt om den og holde den på stolpen, så det er stort set en sikker cykel vil stadig være sårbar . Det er op til dig, om du vil risikere dette, eller hvis du vil forbinde det til cyklen med en forlængelseslås, når du kommer til en sådan post, og den eneste ledige plads er den anden side af en allerede eksisterende? Se på stilen på cyklen. Hvis det er en gammel klump som denne, se hvordan den er låst, og hvordan den behandles.

Er det sandsynligt, at du vil lade din cykel glide? passe godt på din eller ikke din, når de låser din op? Det er bestemt værd at overveje. På den anden side ville jeg ikke finde cyklen så dårlig. Det er en tur ved udseendet af den, den har en Kryptonite-lås, og den har en forlængerledning, hvilket antyder, at ejeren af ​​denne cykel tager sig af deres cykel og hej forhåbentlig kunne tage sig af din.

Så tag bare dette i betragtning, når du faktisk inkluderer din, men de samme regler gælder. Gå efter den maksimale sikkerhed, du kan. I så fald kunne jeg bruge Hiplok uden problemer.

Jeg kunne bruge Kryptonite D-låsen, jeg kunne bruge den skøre ABUS-lås, men det er en tungere ting at slæbe rundt. Du skal have det, der passer dig. (Cykelhjul spinder) Nå, noget jeg ikke har rørt for langt i denne artikel er, hvordan tyve vælger låse.

Der er flere måder, at Gold Secure-modellerne er ret kræsen. I det mindste til det punkt, hvor du hurtigt kan få din cykel væk, et job, der tager lidt tid. Den næste er, at du kan fryse dem og knuse dem med en hammer, men et rigtig hårdt arbejde med Shackle In The Castle vil helt modstå det.

Hvilket efterlader tre andre muligheder: en flaskeløfter, en flaskeløfter bruges kun i en type D-lås, i dette tilfælde kunne du ikke få en derinde, fordi det er en kompakt lås, så den kompakte lås med udvidelsen er en god idé til bymiljøer. Jo større en U-lås eller D-lås, jo flere problemer kan du have med denne type angreb. De andre er selvfølgelig boltskærere, boltskærere kommer ikke hen i nærheden af ​​noget lignende.

De har brug for en massiv og en enorm fyr for faktisk at skære dette igennem. Boltskærere gør egentlig kun kabler. Selvom de, som du har set før, får en ledning til at ligne lidt smør.

Så vær forsigtig, når du bruger noget som dette. Den sidste fyr bliver selvfølgelig et vinkelsliberangreb Køb det. Så gør det på det øverste rør der, det er ikke et godt sted for det.

Så hvis du bruger noget som en tung kæde, skal du sørge for, at kæden ikke er i nærheden af ​​jorden. Du vil have det så højt som muligt. Hvis hun er på gulvet, kan hun arbejde på det.

Brug store fræsere og beskærere. Du skal bruge en masse gearing, nogle gange har du den ene arm på gulvet, og den anden arm skubber på den. Så overvej kun, hvor låsen er, når du faktisk låser den på din cykel. (finurlig musik) Du har sikkert bemærket, at jeg ikke har en lås på min cykel, men jeg har bare en sassy kaffe, mens jeg kører og har min Garmin cykelalarm tændt, og det seje ved det er, at når nogen er på cyklen fik rundt omkring, forhåbentlig går alarmen og stopper mig.

Chris! Det er ikke engang en e-cykel, ven. Nå, det er ret effektivt. Jeg slukker det bare i appen.

Her og der skal du bare stoppe og tage en risiko. Så jeg vendte min cykel på hovedet og forvandlede den til Ha Gear Gear, grundlæggende hvad der sker, når nogen kommer på cyklen og begynder at cykle, er det-Chris! Hvad sker der, hvad laver du kompis? Det er en e-cykel. Bring det tilbage.

Disse EMBN-fyre, de leder bare desperat efter en rigtig mountainbike, hvad kan jeg sige? (Cykelhjul surrer) Så den absolutte sidste udvej, hvis du vil have det frække kaffestop, brugte jeg faktisk min hjelm som en lille lås klar, jeg satte den bare omkring mine baghjul, hvis nogen bevæger den, glider den, og de vandt ' det går virkelig langt. - Ugh! Så uretfærdigt, Gud, jeg vil bare have en af ​​de cykler uden motor eller batteri! - Bare gå tilbage til EMBN, gå videre! og lad det være en lektion for dig. Men seriøst, brug ikke noget af det.

Forlad ikke gider med disse ting. Hvad du virkelig har brug for er en god, solid lås og lås din cykel ordentligt. Nå, jeg har lige bevist, at hvor du låser din cykel ikke er uovervindelig, men du kan minimere risikoen ved at bruge et rigtig godt udvalg af låse, så vælg, hvor du låser din cykel.

Forhåbentlig har dette været nyttigt for dig. For et par flere artikler i samme retning, hvis du vil se, hvordan du installerer et jordanker, som jeg synes er absolut nødvendigt for dig, skal du klikke deroppe for alle mulige sikkerhedstips, du kan tænke på. CCTV, forsikring, alt det der.

Forhåbentlig fandt du denne artikel underholdende. I det mindste forhåbentlig nogle gode oplysninger til dig. Så giv os en tommelfinger og klik på abonnementsknappen og selvfølgelig den lille beskedklokke, så du får en underretning hver gang vi sender en artikel.

Jeg skal på arbejde. Vi ses senere. (Bip) Så jeg vendte min cykel på hovedet, forvandlede den til et gear, så dybest set, hvis nogen kommer på det, vil stort set alle gear blive ødelagt, vil han ikke - (cykelhjul hvirvel) Chris! Chris! - Uh, så uretfærdigt, Doddy! - Det er ikke engang en e-cykel, ven! (Vred grynt) (griner)

Er Japan cykelvenlig?

Mange regioner iJapaner velegnet til langdistancecykling, der tilbyder adskillige veje med lidt trafik. Landet er rig på natur, og mange veje uden for byerne giver udsigt over naturskøn skønhed.

Hunde og vogne virkelig underlig ting om Japan. Vi taler cykler og cykler i Tokyo i dag. Det er svært for mig at sige, om Tokyo er en cykelvenlig by eller ej.

Der er mange forsøg på at skabe dedikerede steder til cykler som dedikerede cykelbaner eller dit eget rum på fortovet, men det er ikke rigtig tilfældet. Du har som en cykelbane, der fører til en gade, og så har den næste gade intet som dette. Vejen ser ud til at være cykelvenlig, og så har den næste vej intet markeret for cykler der, kontinuiteten tilføjes virkelig ikke her, så hvad der skete i sidste ende sker, du deler bare vejen med chaufførerne, og det er helt sejt, chaufførerne er virkelig gode, hvor du holder øje med cyklister biler skal passe på cyklister og cyklister skal passe på fodgængere, disse er alle ulovligt parkerede cykler, der efterlader deres cykel et eller andet sted på gaden på et umærket sted, betragtes som ulovlig cykelparkering, sandsynligvis fordi Tokyo er så overfyldt eller måske bare for at vedtage dette har jeg en infrastruktur, som jeg ser bag mig og desværre er der ikke nok i byen, så du ender med masser af ulovligt parkerede cykler. For eksempel er det tættest på min lejlighed denne, og det handler om en 15 minutters gåtur væk, så sammenlignet med Chicago vil jeg sige, at der er mange cyklister her, det er en meget bekvem måde at komme rundt i byen, da der ikke er biler det er praktisk og dyrt her, og du har transportsystemet, men hvis du vil køre en kort afstand, er cykler virkelig praktiske, og fordi chaufførerne? er vant til cyklister, jeg har ikke noget imod systemet, jeg stoler på ryttere, jeg stoler på, at de ikke møder mig, ingen her går rigtig superhurtigt, og jeg vil sige, det er ret behageligt Chris var nødt til at blive bag for at lave sit polske show, men jeg løb Shinjuku for at møde nogle tilskuere der fra Alaska, hvilket er virkelig spændende. Jeg har kun mødt to mennesker fra Alaska i mit liv, så jeg er ret begejstret for at møde dem oh lovlige parkerede cykler, det er i japan nu, så lad os gå til baren, godzilla endelig lavet så lad os gå til en bar og izakaya bar, der er blevet populær, fordi det er super billigt, der er øl til 100 yen, som du aldrig finder i japan, og billige institutioner omkring 300 yen, og der er ikke engang et gebyr for siddepladser, så vi skal tjekke det ud. Jeg er dybest set ude af denne episode, fordi jeg er nødt til at redigere meget. Jeg kan godt lide de akvariescener fra i går. Følg okay, jeg vil deltage nu, jeg skulle gå til Shinjuku station, men jeg gik og du ingen fodbold, hvilken station senere er Shin-Okubo i sig selv, det er det koreanske distrikt i n Tokyo, jeg nævnte, at jeg ville løse det, ville jeg ikke engang huske, at jeg skulle til Korea i lørdag, ville det være en klasse i Tokyo, så jeg vil ikke vlog hver dag? fra to byer på samme tid er det ret spændende, og jeg leder også efter folk at møde, så hvis du bor i Seoul eller kender folk i Seoul, eller du kender yubere i Seoul, der vil møde mig, så lad mig det vide, så lad mig det vide som dig Gør dine ting Få det til at ske Denne bygning derovre er en af ​​mine foretrukne truende arkitektoniske stykker i Tokyo. Det skriger bare, at vi er et ondt selskab, de passede endda på den røde glød. Jeg tror det er her vi fik Chris 'har fundet dobbelt og dobbelt arrogante sejre, så jeg mødtes med disse bag mig, og jer er fra Alaskada kommer de kommer i alaska i creek lidt, at et kort over alaska jeg forstår, at jeg er jamie, der er jamie, og de er begge indfødte ja og indfødte det betyder indfødt, jeg gjorde det Alaskan ja, og du ser hele tiden hele tiden hele tiden, hvor vi havde dine græskar i en hel uge, og hvis du kører dårligt, kan du halshugge en film i din bil, det er hvad der skete sarah palin repræsentant af alaska nej nej nej hun er en fa ntastic talk starter alaskan laks snaps vi sagde lige farvel til alaskanerne nu prøver vi at gøre det til toget, det er svært i Flip-flops at køre Åh

Kan du efterlade en springcykel hvor som helst?

Og bedst af altdu kan gådetcykel hvor som helst du erønsker hvornårduer færdig med det Nå til en pris? 5 for at være præcis! Ja det er rigtigt hver gangdu forladerdetcykeli en begrænset zonedublive opkrævet? 5!

At hoppe på en mountainbike er meget sjovt. Og jeg har faktisk coachet mange mennesker i, hvordan man gør det. Og jeg har set mange meget almindelige fejl.

Dette er disse fejltagelser, og hvordan man undgår dem. ”“ Det er et sjovt navn, det er gammel BMX-terminologi. Det er dybest set følelsen, når man får luft og bliver stiv og går sidelæns.

Det vil du ikke rigtig have. Dette kan ende med at cyklen rammer dig eller forhjulet stikker op i luften. Dette skyldes for det meste, at folk trækker armene, når de starter.

Så gå tilbage og se på din manuelle teknik, og sørg for, at du kører forhjulet i luften med hofterne tilbage og ikke trækker i styret. Når du bruger armene til at trække forhjulet op, bevæger dine stænger sig let sidelæns, da dit træk mellem de to arme ikke vil blive bedømt perfekt. Så sørg for at dine arme er lige og dine hofter er tilbage.

At blive bøjet og gå ned i næsen er en frygtelig følelse, og det kan skyldes et par ting, generelt ved opstart. En blød start kan bremse dig og bringe vægten fremad, så vær forsigtig. Eller en start med en rigtig skarp overgang, det bliver virkelig kicky, når du gør det.

I denne situation ville jeg sørge for, at jeg pumpede rigtig hårdt i starten og forsøgte at drive forhjulet op så hårdt som muligt, så forhjulet forbliver højt, og så kan du tage baghjulet op. Hvis du sidder for langt bagud, når du tager afsted på en cykel med fuld affjedring, flyttes al din vægt til baghjulet. Dette kan ramme dæmperen meget hårdt og skyde ekstra hårdt tilbage, hvilket kan flytte din vægt fremad.

Kontroller også, at dit chok ikke kommer tilbage for hurtigt. Hvis jeg bare hopper, skal jeg klikke på rebound et par flere klik for at bremse det. Jeg kommer og ser sidelæns for at se afstanden.

Dette spring er også lidt af et trin ned, da landingen er lavere end start. Fra da af vil jeg prøve at bedømme, hvor hurtigt jeg rammer ham. Sagen ved det er, at du ikke rigtig kan lære af nogen anden.

Alt hvad du skal gøre er at komme derude, prøve mange forskellige typer spring, og din dømmekraft forbedres over tid. De fleste mennesker er bange for at komme til kort, men faktisk kan springning være lige så farlig. Så prøv at lande perfekt på denne landing.

Få den hastighed, der springer rigtigt. Spring over kan være meget farligt, især i sektioner som denne, hvor du straks springer igen. Et rigtig almindeligt problem er, at når man hopper, har folk en tendens til at gå for tidligt, når forhjulet forlader jorden, folk rejser sig for at få cyklen op i luften, men så rører baghjulet næppe start, får ingen Opdrift og kommer kort.

Video dig selv, pas på dine fødder. Du vil være hæle helt ned til toppen af ​​start. Så som med bunny hop, stå op og frem, når dit baghjul forlader springet.

Dine tæer skal kastes ind, og dine fødder skal næsten matche skråningsvinklen. Cyklen følger derefter din næse ind, og du lander vinklerne. Noget andet at tjekke ud, når du ikke laver højdepumper.

Du skal pumpe starten for at få mere højde. Især på en fuldhjulet cykel, hvor den bageste dæmper forsøger at absorbere starten. Vi kalder dette en stor pumpe, når den løftes af, så affjedringen er fyldt.

Jo større pumpen er, jo større er luften. Dette sker mere sandsynligt med klip, hvor det er lettere at bare trække med fødderne for at hente baghjulet. Problemet er, at du trækker baghjulet op og derefter løber tør for plads, fordi baghjulet ikke kan gå længere, fordi din røv er i vejen.

Hvis du gør dette og derefter indser, at du går glip af springet, lander du meget hårdt, fordi al din vægt ligger over baghjulet, og landingen vil blive påvirket. Selv hvis du har brugt en god bunny hop-teknik, er dit baghjul allerede pænt og højt med dine hofter, og når du har brug for at hæve det for at komme til springet, kan du trække cyklen mod dig, det vil sige en træk. Så der går du, her er de mest almindelige springfejl, jeg har set.

Virkelig handler det om timing og god bunny hop-teknik. Så hvis du gerne vil se flere artikler som denne, kan du klikke deroppe for vores springende playliste, og hvis du ikke har set den, skal du klikke dernede for vores dybtgående HowTo Bunnyhop, vi går ind i teknologien og hvorfor du får det skal bruges til at hoppe og til ting som at forhandle rødder og klipper. Klik der for at abonnere på GMBN, hvis du ikke allerede har gjort det.

Kan jeg låse min cykel til et træ?

Aldriglåseditcykel til et træ. Ikke kunkandet beskadigertræ, men nogentrædet er lille nok til at passe til en U-låseer lille nok til, at tyve hurtigt kan skære igennem. Hvis du har en god kvalitetlåseog andre cyklister har dårligere sikkerhed, derescyklervil blive målrettet først.

Kan du få en DUI på en cykel i Japan?

Det er velkendtJapanhar en nultolerancepolitik, når det kommer til at drikke og køre. Hvad der er mindre kendt eller i det mindste mindre overholdt, er den samme regel mod at køre encykelunder påvirkning af alkohol.

Hvorfor er japanske cykler bedre?

Uden behovet for at rejse for store afstande for det daglige livs grundlæggende, acykelgiver mening.Japanskbyer er krydset med et hurtigt rent og effektivt tog- og undergrundssystem, for ikke at nævne og pålidelige billige busforbindelser.

Hvor langt kan du tage en springcykel?

På en enkelt opladning,cykelbatterikanløb i omkring 30 miles, som Foley siger matcherafstandmestSpring cyklergå hver dag.

Hvordan afslutter du en springcykel?

Tilendelås din turcykelved hjælp af kabellåsen på baghjulet. Lås altidcyklerude af vejen for gangbroer og tilgængelighedsramper og parkere dincykeli det rigtige område, der vises på din app.

Hvorfor skal du ikke låse din cykel til et træ?

Dette er ikke rigtigdetkorrekt brug afdetDDOT forladtcykelregler, men det er sandt, atdu skal ikke låse cyklertiltræer. Det skærer væk veddetbark og kan alvorligt skadetræet, især hvis det er ungt. Sommetidertræeter så ung, at tyve simpelthen huggertræetned for at komme tilcyklen.

Hvor kan jeg parkere min cykel i Japan?

Der er udpegede cykelparkeringer i Japan. Se efter tegnet 自 転 車 駐 車場 eller 駐 輪 場, hvilket betyder cykelparkering. Det læses som 'jitenshachu-shajo' eller 'chu-rinjo'. Jitensha er cykel og chu-shajo betyder parkering.

Kan du parkere din cykel på en parkeringsplads i Kyoto?

Hvis du ikke bruger en cykelparkeringsplads, eller hvis du parkerer din cykel på pladsen, men ikke låser den, er der en chance for, at den kan blive trukket. Kyoto er især berømt for streng cykel. For at spare dig selv for uønskede problemer kan jeg kun anbefale at følge reglerne.

Har du brug for at registrere din cykel i Japan?

I Japan er der ingen sanktioner for ikke at gøre det, selvom det er obligatorisk at registrere din cykel. 2. Cykelparkering Der er udpegede cykelparkeringer i Japan. Se efter tegnet 自 転 車 駐 車場 eller 駐 輪 場, hvilket betyder cykelparkering. Det læses som 'jitenshachu-shajo' eller 'chu-rinjo'. Jitensha er cykel og chu-shajo betyder parkering.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Genopbygning af madpyramiden - brugbare løsninger

Hvorfor er madpyramiden forkert? Efter 1992 viste mere og mere forskning, at USDA-pyramiden var groft mangelfuld. Ved at fremme forbruget af alle komplekse kulhydrater og undgå alt fedt og olier gav pyramiden vildledende vejledning. Kort sagt, ikke alle fedtstoffer er dårlige for dig, og på ingen måde er alle komplekse kulhydrater gode for dig.

Sådan stopper du hurtigt med at svede - enkle svar på spørgsmål

Hvordan kan jeg berolige min sved? Hvad kan du gøre ved det? Brug lag og absorberende naturfibertøj. Forsøg stærkere antiperspiranter. Brug engangsunderarmsbeklædningsskærme til at absorbere sved. Gå ned i vægt, hvis du er overvægtig for at reducere sved. Få masser af motion for at reducere stress.

Vandflaskebur - hvordan man opnår

Hvad er det bedste vandflaskebur? Vores valg af de bedste flaskeburTriban 100. DAGENS BEDSTE TILBUD. Elite Custom Race Plus. DAGENS BEDSTE AFTALE. Lezyne Flow Cage. Årsager til at købe. Tacx Deva. DAGENS BEDSTE AFTALE. Silca Sicuro Titanium. DAGENS BEDSTE AFTALE. Stof Cageless flaskesystem. Årsager til at købe. Blackburn Outpost Cage. B'Twin Universal Bottle Cage Mount.12 2020.

Vegansk lavt blodtryk - hvordan løser du det?

Kan en vegansk diæt forårsage lavt blodtryk? Vegetarisk og vegansk kost med fuldstændigt fravær af animalske produkter vides allerede at sænke blodtrykket sammenlignet med altædende kostvaner. 24.07.2020

Bolle øjenslitage - hvordan man håndterer

Er Bolle et godt brand? 5,0 ud af 5 stjerner Fantastisk komfort, kvalitet og værdi Bolle er mit yndlingsmærke til solbriller. Jeg har brugt Bolle-solbriller i de sidste tyve år. De er de mest komfortable solbriller af højeste kvalitet til en pris af under $ 100,00.

Zwift-ruter - innovative løsninger

Hvad er de bedste Zwift-ruter? Vores 5 foretrukne klatrer på ZwiftFox Hill. Surrey Hills bane. Innsbruck KOM (fremad), Innsbruck bane. Leith Hill, Surrey Hills bane. Alpe du Zwift, Watopia bane. Ven-Top, Frankrig Bane. г.