Vigtigste > De Bedste Svar > Kona Mahuna anmeldelse - Hvordan løser vi det?

Kona Mahuna anmeldelse - Hvordan løser vi det?

Er Kona-cykler af god kvalitet?

Ligebøde, men der er mange faktorer at overveje. MinKonaer en specialbygget med en højere gaffel. Den har engod kvalitetstålramme, som har en bedre kørselkvalitetend aluminium, og det passer mig perfekt.15. mar 2014



Oplæser 1: En superbike. Mountainbikes kan være ret dyre i disse dage. Kulstof dør, Titandas.

Det er faktisk ikke så svært at bruge £ 10.000 på en cykel. Nogle af de største producenter har superbikes på hylden, eller du kan gå i boutiquemærket Route og have noget som en Pole, det finske mærke, der bygger nogle af de avancerede enduro-cykler i verden. Højttaler 2: Whoa, whoa, whoa Premium Neil.

Du behøver ikke bruge en formue på mountainbike, denne VooDoo hoodoo kostede mig £ 375 brugt, men det er en rigtig billig ordentlig mountainbike. Speaker 1: Jeg sagde ikke, at du var nødt til at bruge pengene, men når du har det, koster denne Pole Stamina dig omkring £ 8.000, dette er min Pole Stamina i EN-sættet, der koster € 7.950. Jeg har dog tilføjet nogle meget specielle opgraderinger her, Trickstuff Direttissima-bremserne og SRAM-adgangskredsløbet.



Næsten op til toppen af ​​linjen LE kit nu, og denne cykel koster nu omkring € 9.000 eller omkring £ 8.300. Mens superbiler er smukke at se på, hører du om reparationer og vedligeholdelse, der koster titusinder af pund på Ferraris. Hvad med livet med denne superbike? Hvad sker der, når driv toget slides op? Så skal du hoste.

Denne SRAM XX1-kassette koster omkring £ 400, $ 450. Højttaler 2: Mere end min cykel. Højttaler 1: Ja, men mange smil pr. Pund.

Højttaler 2: Det ville være bedre. Lad os alligevel se den reelle forskel mellem din superbike og min billige cykel. Højttaler 1: Du er med.



Højttaler 2: Disse er løbsheste, ikke ponyer. Ikke set gennem Dior solbriller hele dagen. Højttaler 1: Dior? Mere som SRAM Access.

Højttaler 2: Jeg mente DIOR. Højttaler 1: Idiot. Speaker 2: Lad os starte med en helt vilkårlig måling, fordi hvorfor ikke? Lad os se, hvad du fysisk kan få for dine penge.

Pris pr. Kg 14,35 kg. Det er 41 pund pr. Kg.



For denne brugte handel er det 375 pund, det er 26 pund pr. Kg. Højttaler 1: Pole Stamina er en CNC enduro racing maskine lavet af CNC aluminium med 180 mil suspension, hvis det er muligt, er det vigtigere end den samlede vægt, som ikke er designet til super let vægt. Får 14,7 kg.

Interessant nok er de så tæt på vægt, men ikke ydeevne. Højttaler 2: Vent et øjeblik, du kender ikke Højttaler 1: £ 561 pr. Kg. Højttaler 2: Hvad? Lad os vende tilbage til bilsammenligningen.

En Ford Fiesta koster £ 14 pr. Kg. En Ferrari 812 Superfast, det er £ 153 pr. Kg, men der er et par flere kg i Ferrari. Højttaler 1: Runde en går til den billige cykel.

Runde to, ønskværdighed. Ja, b Ikes handler om kørsel, men mange af os elsker at læne sig tilbage og beundre vores fine hestere. Lad os teste tiltrækningskraften for hver cykel ved at parkere dem uden for caféen for at se, om den generelle kørsel offentligt også føles som en ogle.

En let sejr for Superbike, gå nu væk, dette er min cykel. Det gør det til en billig cykel mod Superbike. Højttaler 2: Praktisk.

Jeg udfordrer dig til at køre til butikkerne og lade den være udenfor eller endda få forsikring mod tyveri. Jeg fik et tilbud, VooDoo koster mig £ 71 om året. Højttaler 1: Det er £ 520, men det forlader ikke min side. Højttaler 2: Hvad med langrend en weekend, snavs hopper den næste, pumpespor? En lille cykelpakke? Højttaler 1: Dette er en enduro-cykel.

Det kunne rumme tre flaskebure, og det er designet til ordentlig mountainbiking. Du kan køre et EWS-løb, løbe mod vest, tage en episk tur gennem en walisisk skov. Højttaler 2: Okay, uanset hvad.

Lad os kalde det uafgjort, to ad gangen. Højttaler 1: Okay, sprint og test derefter. Sprint først.

Er du klar? De tre, to, en, går. Højttaler 2: Tag denne, smukke dreng. Højttaler 1: Gør den næste test alligevel.

uber sacramento adresse

Held og lykke. Du mener det ikke. Okay, bremsetest.

Er du færdig? Tre, to, en, vent. Højttaler 2: Hvad? Hvordan? Vi har begge hydrauliske bremser. Speaker 1: Ja, det er Trickstuff, cremen fra tysk teknik.

Med en et års venteliste, hvis du faktisk vil købe den, en pause for 450 euro. Højttaler 2: 900 €? Højttaler 1: Ja. Kom og føl, ingen sagde, at ekspertise ville være billig, og jeg har ordentlige enduro-dæk, en dødbringende kombination.

Hvad? Endnu et slips? Kunne den billige cykel måske vinde? Speaker 2: Trail Performance. Vent venligst. Sammenligner vi æbler med appelsiner her? Din cykel har 180 mil sti foran og bag.

Dette er en hardtail. Højttaler 1: Teknologi. Højttaler 2: Okay.

Lad os starte med noget, jeg ved, at denne cykel skal være god, pumpesporet. Okay. Er du klar? Tre, to, en, gå.

Så fortsæt. Jeg troede, du var en racerkører. Højttaler 1: Hardtails er mestre på pumpesporet.

Hardtailen tager sejren på 1,3 sekunder. Nu er det op til de næste udfordringer, om polakkerne overhovedet har en chance for samlet sejr.

Korrekt. En tidsbestemt stigning. Nu er min geometri designet til at tage mig pænt op ad bakken og bombe ned igen.

Vægtene er omtrent de samme, men mine 180 mil rejser og mine store enduro-dæk gør det ikke så nemt for poly, men de vil betale sig. Speaker 2: Få allerede undskyldningerne. Korrekt.

Se på det. Højttaler 1: Hurtigere igen ved opstigningen, men det forventede vi nu. 7,3 sekunder foran den billige cykel.

Polakken har meget at gøre i tidsforsøget. Højttaler 2: Nå, kom ind. Noget går galt? Højttaler 1: Alligevel.

Under alle omstændigheder går tingene ned ad bakke nu. Højttaler 2: Er du okay? Hvad laver du? Højttaler 1: hold kæft. Højttaler 2: Det ser ret seriøst og hurtigt ud.

Jeg er alligevel ikke klar endnu. Højttaler 1: Nu superbike. Polakken er i sit naturlige miljø.

Det tager en betagende sejr på nedstigningen, 12 sekunder over hardtailen. På en kort nedstigning er det en eftertrykkelig sejr. Højttaler 2: Okay.

Du vinder, men en billig hardtail er bedre for nogle ting, for en hurtig tur gennem skoven, et skød på pumpesporene, et par spring til skolen for at pendle. Det er ret mentalt. Denne cykel er faktisk bedre for Hvor meget bedre er din 9 Grand Bike generelt? Højttaler 1: Tag ikke dine hardtail, beundringsværdige ting væk.

Faktisk kører Blake en mega lavine hardtail, muligvis hans dummeste idé nogensinde. Det siger noget for Blake. Dette er designet til forskellige ting.

Vi taler om flerdagsløb, udholdenhedsfaser, EWS-løb. Dette er cyklen. Hardtail, det vil du bare ikke kunne.

Denne ting blæser vandet ud Der er et væld af erfaringer med denne cykel, R og D, feedback fra de professionelle. Det handler om design af cyklen og faktisk dens ydeevne. Superbikes bedømmes her.

Ja, du har brug for dybe lommer til denne cykel, men du har også brug for stierne derhjemme eller nok c aske til at komme til Whistler eller Madeira, så glade dage. Det er godt. Oplæser 2: Hardtails er gode, især billige.

Du er ansvarlig for at introducere så mange mennesker til den vidunderlige verden af ​​mountainbiking, men når vi taler om racing, håndterbare serier, ned ad bakke eller noget lignende, er det ikke nøjagtigt det samme job. Der er tydeligvis et stort hul midt i, hvor de fleste mennesker sidder om, hvor meget de bruger på deres cykler. Fordelene stiger ganske hurtigt fra 300 pund til 3000 pund.

Derefter ser trinnene ud til at være mindre for hvert pund eller dollar. Det betyder ikke, at det ikke er der. For nogle mennesker er den ydmyge billige brugte hardtail bare en billet.

Det er sjovt. Det handler ikke kun om cyklen, og vi er alle sammen i mountainbikeklubben. Højttaler 1: Godt sagt, Neil.

Højttaler 2: Tak Neil.

Hvad er den bedste mountainbike for pengene?

Bedste mountainbikesUnder $ 500
  • Batch Thebjerg29.BedstForhandleMountainbike.
  • Co-op Cycles DRT 1.0.Bedstmed hydrauliske skivebremser.
  • Mongoose Switchback - Mænd og kvinder.BedstOverkommelig HardtailMTB.
  • Neffice 27.5Mountainbike.
  • Schwinn Mesa.
  • Vilano Blackjack 3.0.
  • Mongoose Malus FatCykel.
  • Royce Union.

Hvad er en god entry-level mountainbike? Jeg får dette spørgsmål hver dag. Derfor giver jeg dig i dag de værktøjer, du har brug for til at finde en ny eller brugt mountainbike, uanset mærke. Men først skal vi definere, hvad en startcykel er.

Hvis du er nybegynder og har ubegrænsede penge, er denne diskussion afsluttet. Bare gå ud der og brug en masse penge på en dejlig cykel, så er du færdig. Men jeg antager, at de fleste begyndere er på udkig efter det mindste økonomiske engagement, de kan gøre, mens de stadig får en anstændig mountainbike.

cykel kædesmør

Denne cykel er anstændig nok til at få dig i store problemer igen og igen. Endnu bedre, den er tilgængelig for $ 329. Ja, det er en Diamondback Overdrive, og jeg kører til Diamondback, men jeg vil have dig til at glemme i dag, fordi Diamondback muligvis ikke er tilgængelig, hvor du bor, eller du kigger på en brugt cykel.

I dag vil jeg have dig til at foregive, at denne cykel er farveløs og ikke har logoer. Hvordan fastslår vi objektivt, at det er 'trailworthy', hvis du bare undersøger det? Lad os starte med den vigtigste indikator for en god mountainbike: bagskifteren. Hvis en mountainbike er udstyret med en bagskifter, skal den hænges på rammen af ​​dette lille stykke metal kaldet bøjlen.

I tilfælde af et fald er bøjlen designet til at bryde af for at forhindre beskadigelse af rammen. Det kan derefter omstilles eller udskiftes til en lav pris. Dette er meget bedre end at smide hele cyklen i skraldespanden, hvilket er hvad du skal gøre, hvis du bryder nogen del af din ramme.

Vær forsigtig med sådanne patchløsninger, eller værre, med en skifter fastgjort direkte til rammen. Cykler som disse kan være et fald væk fra total ødelæggelse, og mountainbiking handler om at falde. Derfor er en skifterbøjle den allerførste ting, du skal kigge efter for at afgøre, om en cykel er trailworthy.

Selv de enkleste cykler har en nøjagtigt skåret, funktionelt udseende bagskifterbøjle her. Så din undersøgelse skal begynde med og muligvis ende med den. Den næste vigtige del, du skal kigge efter, er en SS-stamme med gevind, som du kan identificere ved hjælp af disse klemmebolte her og de 4 bolte, der holder styret på plads.

Hvis du ser dette i stedet, er det normalt dårlige nyheder. Hvis du har noget at servicere eller udskifte foran, inklusive gaffelen, er du begrænset til upålidelige dele eller vintage mountainbike-dele, der er svære at finde. Held og lykke med at finde en helt ny midten af ​​90'erne affjedringsgaffel til erstatning for din gamle.

Ikke alene er en trådløs stamme lettere og billigere at vedligeholde, men den er også stivere, noget du vil gå på kompromis med. Når du går videre til hjulene, skal du sørge for, at de har lynhåndtag. Disse er almindelige på startcykler og giver dig mulighed for at fjerne eller udskifte hjulene manuelt uden værktøj, men vigtigere er de en indikator for den tilsigtede brug af cyklen.

Hvis flade dæk er uundgåelige ved mountainbiking, er det problematisk at altid have en 15 mm skruenøgle med sig for at fjerne disse møtrikker. Endnu værre er mountainbikes med møtrikker på akslerne næsten umulige at opgradere hjulene, og hjul er en af ​​de ting, du vil vokse ud, når du får erfaring. Så på en mountainbike på indgangsniveau skal du kigge efter lynhåndtag, og hvis du ser nødder, skal du holde dig væk.

Dernæst kommer krumtap- og kædehjulsenheden modulært og boltet sammen, ikke nittet sammen som et stort stykke. Jeg er sikker på, at du kan se problemet i dette. Hvis du bryder noget her, er du sandsynligvis prisen for hele din cykel til at fremstille noget, så hvis det er dine ting, så er det fint for dig.

Ellers skal du kigge efter noget, som du faktisk kan skrue på. Den næste ting at kigge efter er for- og bagskivebremser. Selv billige skivebremser kan udskiftes til bedre, hvilket er vigtigt at bemærke, fordi din cykel skal have fastgørelsespunkterne til dette lige fra starten.

Endnu vigtigere er, at skivebremser er langt mere pålidelige end fælgbremser, og derfor skiftede mountainbikeindustrien hurtigt og afgørende til dem for årtier siden. Fordi et godt bjerg. Hvis cyklen er vedligeholdelsesfattig og kan opgraderes, skal man være meget mistænksom over for en uden skivebremser.

Endelig skal du sørge for, at cyklen kommer i forskellige størrelser, og at producenten faktisk giver vejledning om, hvilken størrelse du har brug for. Dette er lige så let som at bruge Google, en mistet kunst. Under alle omstændigheder, hvis producenten ikke tilbyder disse oplysninger, tænker de sandsynligvis ikke meget på deres cykler, og så du skal ikke stole på, at det fører dig dybt ind i skoven, så denne indikator er mindre objektiv end de andre , men du skal i det mindste have en Få en cykel der passer dig.

Mens der er mange andre indikatorer for en trail-klar cykel, er de stort set irrelevante, hvis den pågældende cykel ikke opfylder de krav, vi har brug for. Vi fokuserer nu på, hvad vi kan forvente af en startcykel som denne, og nogle af de ting, du kan gøre for at opgradere den. Først og fremmest er det vigtigt at bemærke, at næsten alle entry-level mountainbikes er B. hardtails eller cykler uden baghjulsophæng.

Den nødvendige kobling til baghjulsophæng er dyr og tung, så det er generelt ikke værd at investere i, før du begynder at bryde tusind dollar-punktet. Af hensyn til enkelheden begrænser vi denne diskussion til hardtails. Hardtails er sjove og hurtige, så de er stadig gode at komme i gang med.

Men hardtails under $ 500 er næsten altid XC eller langrendscykler. XC-cykler er optimeret til pedaler og kraftoverførsel. De er hurtige og nemme at bruge til at rejse lange afstande.

Men disse fordele kan holde dig tilbage, når du først prøver dig på freeriding. Det betyder ikke, at du ikke kan hoppe lidt på en XC-cykel. Bare spring, dråber, rockruller eller enhver form for lang afstamning gøres bedst på en trailcykel.

tiere enhed til mandlig stimulering

Denne sorte hardtail ved siden af ​​Overdrive er et godt eksempel på en trailcykel. Rivet gaffel, aggressive vinkler, brede styr, længere bevægelse og kortere stilk gør det bedre for den type ridning, jeg gør. Da du ikke kan konvertere en XC-cykel til en Tra il-cykel eller omvendt, skal du være ærlig om, hvad du vil gøre med din mountainbike, før du køber en.

Men hvis dit budget er under $ 500, uanset om du kan lide det eller ej, kan du få en XC-cykel, når du endelig går videre til at hoppe og smide cyklen lidt mere, du føler dig måske begrænset. Her er hvad jeg gjorde for at forbedre kapaciteterne på min budget XC-cykel. Det bedste, du kan gøre, er at skifte dæk, når du smed de bredere, knudrede dæk på min overdrive, det føltes som en helt anden cykel.

Jeg var i stand til at køre disse dæk ved et lavere tryk, hvilket gjorde dem mere gribende og tilgivende. Men det var ikke alt. Hører du alt det raslen, min kæde klappede overalt, og den kom faktisk helt ud ad flere dråber og spring.

For at løse dette installerede jeg en kædestyring, der næsten eliminerede problemet. Dette koster dig meget mindre end at opgradere din drivlinje, som let kan køre dig lige så meget som denne cykel. Hvis jeg var nybegynder for at komme så langt som muligt på denne cykel, kunne jeg opgradere pedalerne og måske gaffelen til noget lignende.

Venture ud over det ville ikke nødvendigvis være økonomisk, og i betragtning af at en anstændig trailecykel kan holde sin værdi godt, ville det være bedre at sælge det og opgradere det hele. Endelig, hvis du allerede har en cykel og finder ud af, at den fejler nogle af disse tests, kan du stadig drage fordel af denne artikel. Hvis det i øjeblikket virker for dig, og du nyder det, skal du fortsætte med at makulere, og hvis du har lyst til, at det holder dig tilbage, har du nu værktøjerne til at finde noget bedre.

Når det er sagt, har vi ikke talt om montering, vedligeholdelse eller alle de andre opgraderinger, du kan spørge, ved hjælp af mine seere vil jeg gøre mit bedste for at besvare dem i kommentarerne. Så find en god begyndercykel og nyd den. Fordi du kun er et år væk fra at sælge alle dine ejendele og finansiere en uansvarlig dyre finansieringscykel. Det sker med de bedste af os. Tak fordi du slipper af med mig i dag og ser dig næste gang.

Har Kona mahuna en dropper-post?

En klassikerKonahardtail i en 29 ”version, denPoder klar til at udforske dine yndlingsstier. Vi har opdateret rammegeometrien til mere progressive tal, hvilket giver en mere behagelig tur. Rammen har interndropper postrouting, hvilket gør en opgradering enkel.

Klatrer 29ere bedre?

29erserbedreop ad bakkerne. Større hjul er tungere, hvilket virker imod dig nårklatring, så i denne henseende er det en myte. Men hvis denklatreer fyldt med sten og trin, vil det større hjul rulle over disse momentum, der springer forhindringer med mindre indsats.29ershar mere overfladekontakt med terrænet.19. aug 2015

29ers er for høje mennesker, ikke? - Præcis Neil - 27 for korte ting - 100 procent ja - 29 er fantastisk til lastbiler og over-stuff, men ikke så smidig - Intet freeride er alt, hvor det er kl 27.5. - Wow Blake, i dag skal jeg prøve at overbevise dig om andet. - Nå, jeg kører ikke på din cykel, jeg har denne. - Nej, kan du? Jeg sendte dig aldrig. (Ringetoner) Kom nu Canyon, jeg sendte dig et helt nyt Stræb for at se, om du skulle glemme alt, hvad du ved om hjulstørrelse - jeg glemmer ikke, hvordan du gjorde det, hvordan gjorde du det? Det er som sort magi, det er som om du gik til Hogwarts og lærte det.

Og det har samme farve. (Glad musik) (Glad musik) - Ja, der er et spørgsmål rigtigt, hvad der kommer med store hjul, vægt, det bliver svært - Nej, det er let at svare, Blake, vi kører Strive, en stor enduro-cykel, 40 og et halvt kilo - ikke meget, det er en stor enduro-cykel - og alligevel er hele Cross Country Prosride 29 eller deromkring let at svare på. Nej, ikke svært. - Det er faktisk sandt.

Jeg mister det. (Upbe musik) Åh mine ben. - Ja. - Yo, se på størrelsen hjul mand! Neil, jeg er virkelig høj, kammerat, den er for høj! Neil, jeg er for vild for dette, kan du høre mig? Neil! Neil! - Du er heller ikke for vild til 20 år - Hvad synes du? - Fordi du laver skøre ting. 29 har eksisteret i et stykke tid nu - Ja, som 20 år - Ja, det var faktisk en overraskende lang tid siden, men i de sidste par år, tre til fem år, har tingene virkelig udviklet sig, og du kan virkelig gøre meget med dem er de blevet standarden for enduro-løb. - De har gjort det. - Dino går også denne vej, så kom nu, lad os køre mere, jeg viser dig, hvad de virkelig kan gøre. - Løb ikke? Hurtigt, det betyder hastighed, vil det gøre mig hurtigere? - Næsten sikkert. (Glædemusik) - Neil, jeg kender dig, du kender mig, og du ved, jeg elsker at være i luften, nu føles de 29 tommer hjul som om de hører hjemme på jorden og ikke ser på himlen, hvad du synes bagefter - Du har en få spring? - Jeg fik et par spring - Vis os (ophidset musik) (ophidset musik) - Så fortsæt, hvad er din dom? - Neil, ikke? Ved du hvad, jeg har lyst til, at det var et lidt behageligt bord, det er hurtigt, det er helt sikkert, så jeg modulerede mine bremser, fordi jeg gik, du ved, de store hjul og lignende - Eller en stor kuffert, når du ramte den. - I luften ved du, i luften er den stabil, - Ja. - Ikke så flydende som på grund af dette enorme hjuls centrifugalkraft, men jeg kan vænne mig til det. - Du smider sandsynligvis lidt mere rundt, tager lidt mere styrke, men jeg tror, ​​det gør jeg, de føler sig altid meget stabile, som om du ikke får det, eller du er mindre tilbøjelige til at få et overraskelses spark, fordi du har mere inerti, større hjul, men du kan helt sikkert spring på det, du vil sidde på det.

Gør oprør mod hende. - Mm, nej, men nej, det tror jeg ikke, 27,5 mænd. - Men til daglig spring, - Eller synes jeg 29 smukke, - Jeg kan godt lide det. - Sagde jeg bare det. - Kom så lad os gøre det. - Mere. - Mere. - Ja. - 29ere, dem for høje chauffører - 177, det er størrelsen på en gennemsnitlig mand Neil, jeg tror jeg kunne være en lidt kortere end den gennemsnitlige mand. - 174. - 174, lidt kortere end den gennemsnitlige mand der Neil, 29 vil være vanskelig.

Så 29ers er for høje mennesker, ikke sandt, - Nå, jeg tror, ​​at EWS-løbene har bevist, at dette er forkert, så Dimitri Tordo, Canyon-fabriksløb, virkelig hurtigt. - Ja. - Virkelig lille. - Han er så stor? - Ja - Ved du hvad, jeg er bange, Neil - Ja, hvorfor? Ingen cougars der. - Nej, der er ingen cougars, jeg er bange, ja, faktisk er cougars mit baghjul, jeg er bange, når det kommer til store spring, jeg blæser i bagdelen eller klatrer noget stejlt, ikke? Jeg kører ned, og den bliver bare vaccineret. - Nå, jeg mener, det tager lidt indlæring, men der er ingen forskel 27 fem, du skal bare lære, hvor det bageste dæk er, og du bliver vant til det. - så mere Kør på cykel for at finde ud af, hvor cougar er - Klag mindre, kør mere - Ja, undskyld Neil.

Er det hernede? (optimistisk musik) (optimistisk musik) - Men denne ting bliver mindre adræt, når det er store hjul på tekniske stier - Stramme ting - Ja. (optimistisk musik) - Whoa! - Åh gud, det var varmt - Fordi på grund af denne slags spor elsker jeg virkelig en moderne 29er, det er lidt teknisk, ja, det er virkelig teknisk, men på en mindre cykel? , det ville føles pinligt. - Jeg får det værste. - Nå, det føles som om det får dig til at flyde, og det gør det lettere og sjovere for mig. - Jeg kunne ikke være enig med dig mere, Neil, det var super sjovt, hvordan du sagde på en cykel med små hjul, der ville være den værste i hele verden. - Plus, vi er begge på denne cykel, så du har Shape Shifter, du kan have den høj eller lav BB, løs eller ikke så løs, men på et tidspunkt øverst havde jeg den temmelig høj, så jeg kunne padle gennem de knudrede sten og sprang den så ned, så den ville være lidt løs, når jeg ramte væggene. - Eliminerer alt det pedalslag og den høje raketrisiko.

Tal nu om sjov Neil, lad os gå og have det sjovt. Jeg vil se, hvor hårdt du kan skubbe denne ting på et givet spor, jeg vil ride som jeg gjorde min 5/27 - Se hvor sjovt det er, det er det kontroversielt, Jeg ved, du allerede har haft så meget sjov. Jeg viser dig, hvor sjove de er - Okay, jeg følger. (upbeat music) (upbeat music) - Hvad med en stram stopper - Så godt, jeg følte, at jeg var på skinner på et tidspunkt, fordi jeg ikke forventede, at det skulle gå ned ad en sti som denne - Ja, jeg er redet lidt af Enduro på 29ers, ja, denne cykel og Pacifico, - Ja - Og jeg ved, de er gode til stramme ting, det er greb.

Jeg tror, ​​den eneste gang jeg føler mig lidt, er når du går rigtig hurtigt, og måske er der en stram switch tilbage, og der er sjældne tilfælde, hvor du stopper cyklen rigtig hurtigt. Måske føler du dig lidt mere som indolence, men resten af ​​tiden føles det godt - du ved hvad og det går også hurtigere, som om det var hurtigt, hvis det kan, det er hurtigt - Nå, Blake, hvad gør du gøre det? Blæk? - Ved du hvad, efter at have kørt denne cykel hele dagen, følte jeg mig ret god Neil, det er en meget dygtig cykel, jeg følte mig underligt hjemme på en 29er - Det er bestemt ikke en, du vil helt sikkert være små mennesker, der elsker 29ers og store mennesker, der elsker 27 fem, så de ikke sidder sammen med alle, men for den særlige kørestil og kørepræference vil de være rigtig gode for nogle mennesker, og det er sandt, at 29ers aldrig har været så magtfulde, de er gode cykler, en mange mennesker kan drage fordel af dem, ikke bare store racere - ja, det kan jeg beholde - øh, måske? , det er mit, så jeg beholder denne. - Okay, hvis du vil se, hvem der er den hurtigste præsentant hos GMBN, skal du bare klikke her. - Tommelfinger op, hvis du elsker 29ers, skal du klikke på knappen 'Abonner på'. - Farvel.

Hvem skal køre en 29er?

Hvis du er 5'6 'eller højere, gør du detskulle gernevære i stand til at finde en29ermodel der passer til dig.Rytteremere end 6 'høj kan glæde sig: Du vil helt sikkert nyde en mere naturligridningposition med størrelsen og rammegeometrien på en29er.

Er 29ers hurtigere?

hjul harhurtigereacceleration mens29erser mere effektive på længere ture. Mindre hjul accelerererhurtigereend større hjul. Større hjul placerer vægten af ​​egerne, fælgen, rørene og dækkene længere fra midten af ​​hjulet, hvilket resulterer i højere rotationsmasse og langsommere acceleration.

Klatrer en 29er bedre?

29ers erbedreop ad bakkerne. Større hjul er tungere, hvilket virker imod dig nårklatring, så i denne henseende er det en myte. Men hvis denklatreer fyldt med sten og trin, vil det større hjul rulle over disse momentum, der springer forhindringer med mindre indsats. 29ers har mere overfladekontakt med terrænet.19. aug 2015

Hvilken er bedre 26 27.5 eller 29er?

Det26incher er lettere end27,5 eller 29tomme, hovedsagelig fordi der er mindre af det. At være mindre, lettere og mere adræt, cykler med26”Hjul tilbyder megetbedreacceleration end deres større kolleger, hvilket gør det fantastisk til korte, stejle stigninger og hurtigtflydende, hurtigt drejende stier.8. feb 2016

Kører professionelle 29ers?

Cyklenviljestadig være tilgængelig i 27.5, men selskabets treprofessionelle vil ridedet29er, da test har vist, at det er den hurtigere cykel. (Racereviljehar også adgang til 27,5-tommer V10, hvis de foretrækker det til en given bane eller et løb.) 'Det var da jeg indså, at den nye cykel var vildledende hurtig.'25. maj 2017

Er en 29er sværere at træde i pedalerne?

Rideoplevelse

Stort set på grund af deres lavere angrebsvinkel, ruller 29ers over trail forhindringer lettere end 27,5-tommer hjul. Dette betyder en lidt glattere tur og lidt mindre indsats for at holde cyklen i gang. I sidste ende kan de ofte være for meget cykler til mange kortere kørere (under 5'2 ”eller deromkring).
02.25.2021

Hvad gør en Kona Mahuna til en god mountainbike?

Den tætpakkede, boxede slidbane på WTB Trail Boss-dækkene bidrager til Mahunas lettere kørefølelse. Ved høje hastigheder ruller de hurtigt, men er hurtige til at bide i snavs, når du træder i pedalerne eller trækker i bremserne. Den klumpede slidbane på kanterne hjælper dig med at holde dig oprejst og plantet gennem hjørner og off-camber sektioner.

Hvilken type cykel er Kona Kahuna deluxe?

Kahuna Deluxe sidder midt i Kona's syvcykel 29er hardtail-sortiment. Med storhjulet geometri, der har gennemgået en stejl fase i løbet af de sidste par år, var 29ers i fare for at blive pigeonholed som en race ting. Cykler som Kona ændrer det. Det er pitchet som en hurtigrullende trailecykel snarere end en all-out racer.

Er Kona Mahuna den samme som makuleringen?

Kona Mahuna føles ikke så bombefly som Shred, det er lige så sjovt at ride med god form, fremragende standover og en livlig og tilgivende tur. Hvis afspilning ikke starter kort tid, skal du prøve at genstarte din enhed.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Bedste cykelsolbriller - listede spørgsmål og svar

Er polariserede solbriller gode til cykling? Polariserede linser anbefales til vandaktiviteter og kørsel, men er ikke ideelle til landevejscykling, da der er situationer, hvor blænding faktisk kan være en fordel. 18.05.2021

Racercykelløb - brugbare løsninger

Hvad kalder du et cykelløb? Racercykelracing er cykelsportdisciplinen for landevejscykling, der holdes på asfalterede veje. Scenevæddeløb eller 'ture' tager flere dage og består af flere massestart- eller tidsforsøgsfaser kørt fortløbende.

Cykelben - handlingsorienterede løsninger

Kan du få store ben ved at cykle? Det korte svar på, om cykling vil gøre dine ben enorme, er - nej. Selvfølgelig forbedrer cykling dine benmuskler, men som en aerob træning fungerer det dine udholdenhedsmuskelfibre, hvilket gør dem mere modstandsdygtige over for træthed under træning, men ikke får dem til at vokse. 21. juni 2018

Mountainbike-greb - hvordan man beslutter

Hvad er de bedste greb til mountainbiking? Dette er de bedste mountainbike-greb BEDSTE SAMLET: PNW Loam Grips. BEDSTE FOR STORE HÆNDER: OURY Enkeltsidet Lock-On V2. BEDSTE TACKY GRIP: Race Face Half Nelson. BEDSTE ENDURO GRIPS: Ergon GE1 Evo Factory. ESI Racer's Edge. BEDSTE BUDGET: Bontrager XR Trail Comp. BEDSTE TIL HELDAGSTUR: Ergon GA3.28 maj 2021 г.

Mountainbikesko - handlingsorienterede løsninger

Hvilken type sko er bedst til mountainbiking? Bedste flade MTB-sko Fem Ten Freerider Pro. En stilfuld, holdbar mountainbikesko med fremragende greb. Specialiseret 2FO Flat Roost. Giro Riddance. Pearl Izumi X-Alp Flow. Bontrager Flatline. Ride Concepts Livewire. Giro Code Techlace. Scott MTB Team Boa.

Cykelpulsmåler - omfattende reference

Er en pulsmåler det værd at cykle? Selvom effektmålere stadig er for dyre for mange ryttere, er pulsmåler overkommelige og bør betragtes som en væsentlig del af udstyret. Det er naturligvis muligt at træne på at føle og bruge de forskellige skalaer for opfattet anstrengelse, og cyklister klarede sig perfekt i dagene før pulsmålere.