Lær at køre med hjul - typiske svar og spørgsmål
Hvor lang tid tager det at lære at køre på hjul?
Måske 6 måneder, hvis du virkelig gør det. Hvis der er drejninger involveret, skal du give dig et år med meget aggressiv praksis. tog mig omkring 2 år at fåWheeliened oglærehvordan man drejer på baghjulet. En større faktor påhvor langtdu kanWheelieer faktisk afhængig af hvor stærk din grebstyrke er.
Der er et par fejl, som mange mennesker gør med det samme. Så lad os først gennemgå disse fejl.
Den første fejl, jeg ser, er, at folk enten sætter for hårdt gear eller for let gear, og dybest set, hvis du lægger for hårdt gear, kan du ikke få nok drejningsmoment til at få forhjulet op, hvis du sætter et gear, der er for let kan du muligvis starte cyklen op, men så drejer du meget hurtigt, og forhjulet falder. En anden ting, som folk gør, når de er i en wheelie eller prøver at rejse sig til en wheelie, er at sænke hovedet og se på forhjulet. igen som vi talte om den manuelle artikel, der sænker din vægt fremad og slipper dit forhjul.
En anden fejl, folk begår, er at når de trækker i hjulet i stedet for at have armene låst, trækker de grundlæggende og bringer deres arme ind og laver T-Rex-armene som vi gjorde i den manuelle artikel om Sono T-Rex-armene har talt det værste, der sker, fordi din cykel er ved at afvikle, og det er en fejltagelse, jeg ser mange mennesker laver. Så hvis nogen af disse lyder som dig, og du har brug for hjælp, skal du holde øje med, så hjælper vi April med at finde ud af det også! Den første ting, vi gør, er at lade hende lave et par hjulstræk før coaching for at se, hvordan hendes teknik ser ud. Jeg peger på dig et par ting, og så lægger vi dem i cykelstativet, jeg coacher dem gennem den rigtige teknik, og så prøver vi at få dig til at trille! Sød! Det var ret godt, så jeg vil ikke give jer for meget for tidligt, men hold øje med, hvad din bum gør, når han kommer op fra sædet, hendes hovedposition i armpositionen, bare hold øje med det, og vi vil snakke mere om det om et øjeblik var ret godt, det er ret godt, så lad os give dig nogle coaching, så vi byggede april her på vores lille feedback sportbike stand, dette er noget, jeg virkelig kan lide at bruge til at lære folk at lave manuel eller selv for Wheelie, det hjælper dem bare med at forblive i en position, hvor jeg bare kan holde dem lodret, og de har ikke lyst til at vælte fra side til side, bare regel nummer et, vi gør for en, der gør hjul og for et nummer et manuel regel for alle hjul og alle manualer, skal du altid dække din bagbremse.
Med det mener jeg, at du altid vil have din finger over bagbremsen. Hvis du går for højt, kan du trykke på den og købe dig lidt af din tid, eller du kan få fat i den, og det hjælper med at sænke frontenden, og så vil de ofte høre folk siger modulere din bremse, og hvad betyder det, hvad det betyder, ved at modulere din bremse i stedet for at gøre et fuldt skub, vil du stort set gøre et dejligt let træk, du vil føle, at han rører ved og derfra kan du lave små små impulser og det betyder modulering. Så når jeg laver en wheelie, når jeg laver en lang wheelie, kommer jeg dybest set til det punkt, hvor jeg kan mærke, at mine elektroder rører ved rotoren, og så modulerer jeg bare, så når jeg begynder at gå lidt tilbage, skal jeg bare trykke let , når jeg begynder at falde lidt, slipper jeg og lader hjulet løsne lidt, det er det, jeg modulerer. Det giver mening, okay, og så vil vi tale om vores fødder næste.
Så når du kommer ind i hjulet, kommer du dybest set ind med en dejlig kørehastighed, der ruller ud i hjulet, og i stedet for at have dine fødder i niveau, kan jeg personligt godt lide det, når min forfod handler om en 12 ° urposition og min nederste fod ved 6 o 'ur så alle højre venstre fødder fremad, så jeg tager min venstre fod og bringer den op igen. Jeg kommer lidt ind i hjulet og derefter til højre, når jeg vil springe, gør en let kompression med armene, læner jeg mig tilbage og så træder jeg og disse tre ting skal mødes på én gang, der hjælper ok, så jeg kan godt lide at gøre det folk kan lide at gøre det anderledes nogle mennesker gør det 45 nogle mennesker kender du et eller andet sted i? mellem klokken 45 og 12, men det er sådan, jeg kan lide at gøre det, herfra går vi gennem de forskellige siddestillinger. En af de fejl, jeg ser, er, at folk enten har deres sø for lave eller for høje, og jeg vil vise dig, hvorfor dette er en big deal, og det betyder virkelig, hvor du har din plads, så vil jeg starte herfra for at løfte dig op, så gå op, se fremad, så går vi dybest set op, op, op, med sædet nede, det er dit afbalanceringspunkt, fordi jeg kan gøre meget lidt, det er derfor hun er, så jeg vil ikke have, at du har din plads nede , så det er for højt, højre, okay, så vend nu dit sæde helt ud, så lad os gå nu og finde dit balancepunkt herfra, så lige her er dit balancepunkt, så ser du forskellen hun er i sit sæde helt op og benene er fuldt udstrakte, mens de træder, og hendes ben kommer lidt i den næsten udelåste stilling, hendes vægt er så forskudt og det er virkelig svært at forblive i en hjulstilling, så lad os gå videre og gør en middelhøjde, der ser godt ud, så dette er på medium havoverflade, og det er derfor, det er så vigtigt, så lad os gå videre og tage y ou til toppen. I midterpositionen er dette omtrent hvor dit balancepunkt er, så det er lavere end når sædet er helt nede, det er lidt højere end sædet er op, men dine knæ låser ikke ud, og det vil låse dig ud, lad dig ikke på en eller anden måde skifte fra side til side og vil have hende til at læne sig i en retning, som mange gange, når folk gør en wheelie og læner sig til venstre eller højre, fordi deres sæde er lidt højt, og når de strækker sig helt, sænker han hendes vægt og det begynder at få dig til at læne dig godt, så nu er hun ofte i den Wheelie-stilling, hvad folk gør er at blive bange, fordi de er i den position, og de prøver at rejse sig op mod styret, så hvad jeg vil have hende til at vise er, hvad der sker, når du kravler fremad og laver T-Rex-armene, fordi du er bange, så tag dig selv frem, så når hun gør det, føler du, at det begynder at gå, ja, så ikke kun gør det dit ligevægtspunkt meget flygtigt fordi du er på et så højt punkt r her, vil jeg glide af din ryg, det får alt til at falde fra hinanden, så stræk armene ud igen, så nu er dit ligevægtspunkt lige faldet, nu er du balancepunkt lige her, hun er i en dejlig neutral position og dybest set har hun så meget tid, før noget går dårligt, men med din armene op, så armene ind, hvis hendes arme fortsætter, så hvis hun går sådan, så er det grundlæggende balancen her og så er det som død, så balance, død.
Arme udstrakte, så her er det temmelig afbalanceret her og så er det godt op til omkring der, så du har lige så meget bevægelse som om dine arme var sammenklappet sammen Du har et så lille balanceområde, det er derfor, du altid vil få dine arme udstrakte, når du gør denne manual sidste ting, vi løser z, vil gå igennem, hvis noget går galt, og du ikke fulgte regel nummer et, der dækker din bagbremse, og du begynder at trække, så du vil komme ud, så jeg er jeg vil lad dem øve sig på lavt sæde, det er tændt for dem nemmest at komme tilbage, men det pæne ved en wheelie versus en manuel er, at du sidder, så du har støtte der, og alt hvad jeg gør, er dybest set, hvordan jeg får det op, og jeg starter, jeg bare træk begge fødder af på samme tid og bring dem til siden, så glider du lidt bagfra, så det er den nemmeste måde, prøv ikke at køre den ud, du ender som en skildpadde så don ' dybest set gør det, når du rejser dig, bevæg dig til siden, så glider du bagfra. Jeg bringer hende op. Vi kommer op forbi ligevægtspunktet, så hun er lige her, og så lader jeg dig gå okay okay en to tre seje, der er perfekt, så det er en kaution, begge fødder glider sidelæns fra bagsædet.
Godt klaret! Jeg vil sige at bygge bro over pausen og lære at lære kaution er de to vigtigste ting, for det vil beskytte dig, og så tager det bare en masse øvelse, og vi vil se, hvordan du gør det i dag, da vi sagde, vores mål er det, stå op og gør det et par drejninger, så bliver vi glade for det, så lad os se, hvordan det går godt, så hun ser ud som om hun faktisk er i ret godt gear. Det er et godt drejningsmomentgear, ikke for hårdt, men jeg tror grundlæggende, at du bare er lidt for langsom, så vi prøver det bare, hvilket var dit første forsøg, så det er helt fint, men kom bare lidt hurtigere og alt andet ser fint ud nummer tre ja dette forsøg var meget bedre, men jeg vil have dig til at holde øje med hendes øverste fod og arme. Dybest set pedaler hun lidt tidligere, før armene er helt udstrakt, hvilket ikke tillader hende at få den pop, hun har brug for, hun er også begyndt at sænke hovedet, det er en meget subtil forskel, men det er forskellen mellem den pop, du har brug for, og en lidt lav i dette eksempel kan du se, at jeg starter min pedalering, ligesom mine arme begynder at låse ud, det er det, der gør frontenden så let, når jeg starter for wheelie i pedalerne og lader frontenden komme i position er timingen mellem pedalslag og frigørelse af armene meget vigtig, og du finder mere end en artikel i gang. denne gang skal du se, om du kan fortælle, at hendes pedaler begynder at bevæge sig lige før hendes arme klikker ud, hvilket får hende til ikke at få nok løft.
Gør det samme, hold hovedet oppe, det ville være godt, ja! på dette forsøg gjorde hun et meget bedre stykke arbejde med at få noget forspænding i armene, hun fik også timingen mellem armene og pedalslaget perfekt, derfor fik hun et så godt løft, selvom det overraskede hende lidt, du næsten sløjfede det , haha. åh det var godt! i det mindste kom jeg til det punkt, hvor jeg trækker, ja, dækker du dine bremser? Så hvad der lige klikkede på mig er den samme ting, der klikkede på mine dråber, og det var rytterpositionen, jeg kører i først, hvis jeg havde mit hoved med stængerne eller stammen, kunne jeg få mere pop, da jeg prøvede det var mangler ja, hvis hun bare lavede den lille bevægelse, var der ikke rigtig nok vægtforskydning til at få cyklen til at skifte frontenden på en eller anden måde og aflaste den. Forsøger altid at fortælle folk, at du handler om dig selv, tænk som en fjer, og nogle gange er du nødt til at indlæse det hele, så klem dig rigtigt og eksplodér derefter, hvis du ikke får nok opdrift, er chancerne for, at du bare laver et lille lag, jeg tror du fik alt det grundlæggende for netop når det hele kommer sammen i en sød wheelie, så vi bare laver et par eller løber, hun har kun omkring 20 forsøg, måske de store fremskridt og 20 forsøg, så vi får se, om vi kan få her om et øjeblik og få en god t at gøre anderledes på denne? Jeg valgte et sted at se på det, det var langt op foran, ja, så hun kiggede helt ned.
Jeg håber du kan se det, men der er et gult tegn dernede, så jeg bad hende om at kigge, og hun brugte sit referencepunkt til at holde hovedet op. Det så godt ud timing var god kropsholdning er god hun holdt hovedet op alt ser perfekt ud, og jeg synes det er kun et spørgsmål om tid, før hun får denne ting, der så rigtig godt ud, ligesom jeg synes jer alle nede og det handler om at få brikker sammen på enkelt gang. Ja! Okay, lad os lave et par mere, det hele kom sammen.
Timingen var der, hun er i god kropsholdning, hovedet er sænket let, hvorfor hun faldt på et tidspunkt, men det kommer kun med øvelse, og jeg er super stolt af hende! Det var vidunderligt! Jeg synes, det var stort set det, vi prøvede i dag! Det er næsten umuligt at lære hjul og få så lang tid på en dag, men nu har hun den rigtige teknik, hun ved hvad hun skal gøre, hun får pop og jeg mener forskellen på dagens første hjul, som er den sidste den ene var som en dag- og natforskel, og vi har været herude i cirka en time, bare ved at øve og prøve at lave et par forskellige kørsler, og ja det var godt! hvad er nogle af de ting, du lærte, som på en eller anden måde hjalp dig med at klikke inde i dit hoved. der er mange ting, du har lært, men for mig personligt var det bedste at holde hovedet oppe, jeg tænker bare at prøve at finde den rette hastighed og gear til mig og vigtigst af alt holde bagbremsen, hvis jeg trækker ud haha ! Ja helt! Du gjorde et godt stykke arbejde! Tak! Forhåbentlig hjælper dette dig ud, hvis du har spørgsmål eller noget, skal du helt sikkert smide dem i kommentarfeltet. Målet med denne artikel var at hjælpe jer med at forstå den rigtige teknik, og så tager det bare mere træning, og når de små bevægelser bliver anden natur, behøver jeg ikke tænke på, hvornår jeg skal pedalere, og jeg skal tænke på, hvornår jeg skal slå og Jeg bliver nødt til at tænke på disse ting, så får du bare denne lange wheelie og ja, det tager bare øvelse, men du gjorde det her godt, det er et godt stykke arbejde, og jeg håber, du kan lide denne artikel, hvis du kunne klikke sådan, ville være fantastisk, og hvis du kunne abonnere det ville også være godt, og som jeg sagde, hvis du har spørgsmål eller kommentarer eller noget andet, så skriv dem i kommentarerne.
Vi vil forsøge at nå dem så hurtigt som muligt, så godt job i april! Mange tak! Vi ses senere! Tak fordi du så vores artikel! Dette er virkelig ægte hastighed folk..
Det var ikke rigtig slo mo haha
Får en wheelie dig til at gå hurtigere?
Ikke,gør en wheelie gørikkefår dig til at gå hurtigere.Dunødt til at bakke gashåndtaget ellerduender med at vende baglæns. Dethurtigstemåde at accelerere på en motorcykel er, at rytterens vægt er så langt fremad og lav som muligt og lægger i nok kraft til bare at holde forhjulet kysse vejen.
Hvis du vælger den første mulighed på spoilerlisten, anvendes ikke trækkraftforøgelsen, så hvis der er en bil med kun en spoiler-mulighed, hvis der er en bil med kun en spoiler-mulighed, viser det ikke, at trækkraft øges når du svæver over det, men det gør det. Hvis du rent faktisk anvender det, skal du have en spoiler, og hver spoiler tilbyder nøjagtigt den samme trækkraft er, at du er nødt til at sætte alle disse præstationsforøgelser for selv din accelerationsbjælke og Los Santoscustoms skal maksimeres ved bare at stramme motoren og transmissionen. For eksempel skal du tilføje denne tabel også, så du stadig kan få ekstra ydeevne, hvis du vil se hvor? Jeg har bevist, at du tjekker den fjerde episode af denne serie kaldet Thetruth om Vehicle Stats, hvor du vil se meget mere information om det, nu er noget andet, du måske vil have, off-road hjul, off- vejhjul faktisk hjælper eller kører over bump og kantsten og alt det der gør dem så meget blidere, så igen, hvis du vil have det, vil du ikke se nogen steder hvor jeg beviser det og faktisk forklare det i flere detaljer, se artiklen under det kaldes off-road hjul, og hvorfor du har brug for dem, vil jeg også sætte linket på skærmen, jeg har dækket alt dette, så jeg forlader disse links, men ja, du har gjort off-road hjul, hvis det er det, du vil gøre den jævneste oplevelse, mens du kører, så jadie er normalt værd at bruge, selvfølgelig nogle biler, jeg reagerer forskelligt på off-road cykler, nogle biler har mere fordel end andre, men ja det er værd at have alt andet nu, om det er ophæng, om det er forskellige typer rustninger er de forskellige vægte af rustning, som du kender kulstofdel ikke-kulstof kropsmodifikationer intet andet betyder noget, du kan bære noget du vil jeg udelade alt, hvad du vil have dig, og du får ingen anden ydeevne fra din bil, du skal bare bruge de fem minutters ting plus off-road hjul, og din bil er klar, fordi denne er mellem et sådant hjørne og en som denne, eller du tror, den første var bedre, så skal du se denne artikel denne stille person for at se forskellen, som du kan se på rigtigt, det er den jævnere version, det er meget hurtigere bare i dette lille klip nu Race linjer er grundlaget for hurtige tider på enhver lastbil og klarer sig generelt godt nu.
Sammenligningen, du ser på skærmen her, er mellem en person, jeg tog for at være standard, en person, der rent faktisk kan komme rundt i lastbilen, du ved, de bruger mursten, men har ingen anelse om racerlinjer, som du kender, går bare rundt om lastbilen og overalt, hvor den bedste måde han synes er mulig, og fyren til højre bruger faktisk nogle racerlinjer, som du kan se, at han klarede det, det er ret så stort hul, og vi er bare en lille skive i skødet nu. Hvis du ser en del af din kørsel til venstre, skal du se denne artikel flere gange for at kontrollere, hvad fyren til højre gør anderledes end fyren til venstre, der har travlt med at bære meget mere hastighed og meget mere momentum gennem disse bliver så ja, det er sådan en verden af sig selv, og du skal have disse grundlæggende under en racerlinie, hvor du kan bremse, hvor du er. Kan ikke accelerere for at komme rundt om hjørnet, hvis du vil? Hurtigt hjælper alle de ting, som jeg vil tale om i denne artikel, ikke med at forbedre dig, medmindre du kender det grundlæggende i sådanne racerbaner. Jeg vil ikke forklare det i denne artikel, fordi jeg allerede har, jeg har allerede en serie kaldet Theracing Skill, og alle de ting, der er i den, kan let anvendes til GT-R.
Så du kan klikke på linket igen der eller klikke på linket i beskrivelsen, der fører dig til spillelisten, hvis du virkelig er seriøs med at forbedre din præstation i løb i GTA, eller hvis du bare skal passe på det Forklarede alt meget meget for dig så lad os komme ind på et par mere avancerede ting, forudsat at du ved, at du kender sådan noget, nu en hurtig note om motorcykler, fordi mange mennesker Jeg tror stadig, jeg er forvirret over det, det er altid hurtigere med at lave en wheelie på en motorcykel i nederst til venstre. Vi har Wheelie øverst til venstre er bare normalt, og øverst til højre læner sig faktisk fremad. Hvad du vil se er, at du bøjer dig fremad, men i løbet af disse 40 fem sekunder og 45 sekunder lige hjælper det dig ikke så meget som du ved, det forbedrer bare din tid lidt, mens vi gør, som du kan se på nederst til venstre, decimaliser alt, da du kan se her, at nogle cykler drager fordel af det, Willian er mere end andre, som Bharti, meget, meget god til at trille, men det er enhver cykel du har, det er altid hurtigere, får forhjulet lup end at læne sig fremad, selvfølgelig kan du også folde sving, men den hastighedsfordel, du får ved det, er ubetydelig, så der er ikke meget mening med at gøre, hvad du ser, at wheelie allerede er færdig, mens de to andre hænger langt bag, så ja, hvis når du kører på motorcykler, er motorcykelracing dybest set blevet et tilfælde af, hvem der kan klare flest hjul på grund af dig, vil det ikke øge din samlede hastighed næste gang, så hvis du var i et løb og så nogen tage den drejning, for eksempel er dette den sidste drejning af LS GP Lausanne ved Grand Prix fra hårnålen, kan du forestille dig, at dette er den rigtige måde at tage det på, når du har en straight, du har en kurve, og så har du en straight, du ved, det er stort set målstregen rundt om hjørnet ret let dig gå ikke rigtig offline, eller sådan noget er stort set, hvordan du ville forvente et normalt menneske nu, hvis du så nogen i et løb gøre, hvad denne fyr gør lige her, du ved, at han går på fortovet hele tiden, du kender han kommer helt ud af kontrol, han går over lige til venstre, ved du hvad, hvad gør denne fyr han er overalt, det ser bare ikke så godt ud, men hvad med, hvis vi sammenligner nu, fyren på venstre er den normale fyren til højre er den fyr der er overalt, ved du ikke rigtig? ser ud til, at han overhovedet har kontrol over bilen, som du sandsynligvis siger nu, fyren til højre er langt hurtigere, han har allerede gjort det spring, og han afslutter den korte 20 20 eller deromkring anden sektion et helt sekund hurtigt, ja nøjagtigt i dette lille afsnit, så for det? er det, der nu kaldes curb boost, selvfølgelig skrev jeg det med Kitty RB, dette er en, som du naturligvis holder af i Amerika.
Jeg tror, det er farvel RB, men uanset hvad du vælger at stave det og ved, folk vil nævne det ment n i kommentarerne, så jeg nævner det nu ideen er, at enhver form for bump eller stand eller Noget lignende i GTA online giver din bil et omdrejningstal der øger hastigheden, den er hurtigere end tophastigheden med hensyn til acceleration, men det er derfor hver eneste bil nu nogle af de langsommere biler, du ser her, du kan bemærke meget mere, og du kan også gøre det meget mere, fordi du har mere tid til at reagere, end du kan se, at du bare går og prøver at jage kantsten på alle punkter, skal have nogen form for bumpin, vejen kaldes virkelig bump boosting, men det kaldes careboosting, fordi folk du kender, når lastbilerne ikke er ' t designet til at stoppe det, hvilket racersamfund forsøger deres bedste for at gøre t, med korrekt brug har vi folk stort set bare taxasurfing? De ved, at du rammer kantsten, rammer løbets fortov hele tiden for at få et lille boost, de kan, selvfølgelig er det lettere i langsommere biler, fordi du har mere, det er på tide at gøre det, men det er fremtrædende i alle former for racing på GTE , nu får nogle biler mere boost end andre, du kender. Gestus er for eksempel en bil, der virkelig får et godt boost, og enhver lille taxa vil virkelig hjælpe det, mens Misako er en, der ikke rigtig drager fordel af det, så det varierer efter bil, men det vil hjælpe alle de biler, der ved du det nu. Jeg er nødt til at fortælle jer, at jeg gør dette uden at kende de race linjer, jeg nævnte tidligere, uden at give dem alle, vil præstationsgevinsterne ikke hjælpe dig med at forbedre.
er 1500 kalorier nok
De ved, at forskellen, du vil have med hensyn til omgangstid, ikke er så stor, medmindre du allerede er på et meget højt niveau med hensyn til løb og ingen racerlinjer og allerede nedenunder temmelig hurtigt, men når det er lykkedes det dig kig efter kantstenene på de løb, der er lige nu. Dette er noget, som racersamfundet ikke rigtig kan lide, du ved, det får folk til bare at gøre deres Ra. skift cing-linjer for at jage førerhuse og tjek for enhver form for bump, og det gør det lidt hurtigt, når det kommer til realisme.
Dette var også noget, der var i GTA 4, det er bare noget, vi hellere vil se med førerhusforøgelsen helt fjernet fra spillet, og vi forsøger at skabe ruter, der ikke lader det gå så langt som muligt, så meget som du ved åbne spor, som Rockstar-lastbiler, men du kan ikke helt udrydde dem, så du bliver nødt til at udnytte dem, hvis du kan næste nu. Jeg vil tale om den mellemstore hastighedsforøgelse. Dette er dybest set det rigtige navn til det.
Du kender det muligvis som metoden med dobbelt kobling. Så lyt til motoren, når denne fortsætter. Det er dybest set lyden fra den normale motor for gruppen, enten når den går gennem gearene, det er hvad du ville forvente at høre, gør ingenting nu, lyt til forskellen, denne gang var det det vigtige punkt, hørte du, at omdrejningerne virkelig skal du indtaste og så og så har du lidt af en smule sp eed boost der, det kaldes den gennemsnitlige kørehastigheds boost. Jeg ved ikke hvor navnet dobbeltkobling kom fra, fordi det i virkeligheden ikke har noget at gøre med dobbelt kobling overhovedet, det er et forfærdeligt navn for det mid drive speed boost er det mere specifikke udtryk for det, og det er det, jeg vil kalde det herfra, som du kan se, det er forskellen, dette er sammenligningen mellem at gå af startlinjen normalt tænker jeg på efter den boost af den gennemsnitlige kørehastighed, som du kan se her nu, for at være ærlig, eksisterer den ikke? Stor forskel, selvom det er vigtigere ved lav hastighed i starten, så det vil gøre en stor forskel, hvis du laver meget korte dragraces og bevæger dig frit med dine venner, men det giver dig ikke rigtig meget som dig ender Dette giver dig kun en fordel på et halvt sekund i slutningen af den lange strækning, så det er ikke rigtig meget, og dets brug i racing er lidt begrænset, og jeg vil nævne det, men det hjælper og igen skal du være en havnesporeren for at komme derhen få allerede nogle fordele nu, nogle biler vil have mere fordel end andre, og du kan kun gøre dette på baghjulsdrevne biler også, men det hjælper dig med at gøre dem lidt hurtigere i nogle biler, her er et eksempel på nøjagtigt hvad sker, når du fokuserer på omdrejninger på højre side Omdrejningstæller Dette er bare et normalt gear, da du kan se, at omdrejningstælleren starter, derefter skifter gear, han går lidt ned og går derefter op igen og så skifte gear igen går det ned, hvilket er normalt, der forventes meget, meget kontrol ed, meget standard, det vil sige, at du kun fokuserer på omdrejningstælleren, for nu fokuserer du på det, når vi går i mellemgear, men som du kan se, er vi lige før vi går i andet gear, vi sætter håndbremsen på, og ribbenene glider bare helt og bare blive skør, så du får den ekstra hastighed, fra jeg gør det hele igen, du vil se det røde lys tændes til jagt ved at trykke på håndbremsen, og omdrejningerne bliver bare skøre, og det er det, der giver dig den ekstra hastighedsforøgelse.
Banshee er et af de mest kraftfulde køretøjer til dette, det vil virkelig, du ved, give det lidt af et godt boost, nogle biler bliver ikke helt så store som denne, men denne gang fokuserer du på speedometeret på venstre side af dig ser, hvor hurtigt speedometeret stiger, når vi gør det mellemhastighedsforøg. Du ved, at det bare helt river ham i stykker, og du kan sammenligne ham med det forrige skud, hvis du også gør det normalt, så hvordan gør du det godt, dybest set trækker du håndbremsen på? Lige før du sætter andet gear og rammer gaspedalen, skal du trykke på håndbremsen, normalt ville det være en time, men jeg fik det sat til X, du ved, det er lettere at sætte det til X for at gøre det, når du bare sætter håndbremsen på og omdrejninger falder ud, når du sætter gaspedalen på igen, du skal få timing korrekt, du skal øve lidt, der er masser af artikler om, hvordan du gør det, du bliver sandsynligvis nødt til at se efter dobbeltkoblinger for at være ærlig over for deres navn de fleste af artiklerne, men det er en forfærdelig tid for det, nu er dets nytte i racing ikke så meget, den eneste gang du virkelig drager fordel af det, er noget som der, hvordan du ved, at den olympiske GP-hårnål vender, du vil gøre det meste af det, eller hvis du har en ulykke og ønsker at komme hurtigt i gang, eller som jeg sagde i blide korte trækløb i gratis roap hårnål som denne, hvor du går i langsommere tempo Du vil få en masse fordel fra det, men ellers er det ikke rigtig nyttigt kun at køre i sådanne øjeblikke og o bare når du har en bil, der rent faktisk kan gøre det, og du øver den på det rigtige tidspunkt, så tag så RIT som jeg sagde før du ved, at racerlinjen altid bliver bedre, skal du altid fokusere på at forbedre dine færdigheder på den måde, inden du går til metoder som denne, der nu er i slutningen af skalaen Finjustering af din bil Det er her, vi kommer ind i hele ideen om placeboeffekter, og vi er ikke sikre på, om det er den. Nogle ting her bliver ikke rigtig bevist lige nu.
En af de ting, vi har set, eller nogle mennesker øverst på scenen, er forskellige spoilere, der nu giver bilen forskellige effekter, ikke med hensyn til at ændre den samlede trækkraft, trækkraften forbliver den samme, og du kan for eksempel med begge typer spoilere får de samme omgangstider, men det kan give dig en anden fornemmelse af den bil, der passer til din kørestil igen, dette er på et meget øverste niveau. Dette er når du vil registrere omgangstider i fremtiden, og du har alt andet perfektioneret når du ikke kan få 50-point-zero-50-point-noget andet omgangstid på de almindelige hjørner i en superbil, er du ikke klar til at tænke over det, men du kender forskellige dæk, forskellige hjul der gør bilen føles anderledes Auto med hensyn til kørsel over ujævnheder, hvilket kan gøre den lidt mere lydhør over for den måde S, dvs. køre forskellige spoilere og gøre det samme, intet af det er faktisk 100% testet eller beviseligt, men det er sådan af ting, du måske vil se, selvom det bare er en placebo-effekt d du ved, du forestiller dig en ændring, når det får dig til at gå hurtigere, end du har det, skal du vide, at du går og har mennesker, der er vedholdende, at noget som dette fungerer, de er også mennesker, der er vedholdende, at det ikke virker , og også imellem handler det om finjustering til din personlige kørestil. Hvis der er en forskel, vil det ikke gøre en enorm forskel i omgangstiden. Men det kan bare hjælpe dig med at blive lidt mere konsistent som en racerchauffør på højeste niveau.
Så hvis du virkelig ønsker at komme hurtigere med GT-R, skal du få pc-versionen. PC-versionen viste sig at have lidt hurtigere omgangstider end konsolversionerne, så dette er nu et billedhastighedsproblem, du ved, det har intet at gøre med bilernes ydelsesforskel. Alle biler er nøjagtigt ens, og alle de tests, jeg har lavet z -rock, gælder også pc'en, det er bare, at pc'ens billedhastighed betyder, at enhver form for billedfald, du får i et håndled, påvirker ikke din skødetid så meget som hvad det gør på konsollerne.
Du ved, at der er mange komplekse ting, jeg vil gå ind på, men PCPC-omgangstider på højeste niveau kan ikke sammenlignes med konsolomgangstider, fordi de er lidt hurtigere. Jeg vil efterlade et link i beskrivelsen af en artikel, der forklarer dette lidt mere, så jeg håber, du nød denne artikel, det forsøger at dække det hele i en artikel, du ved, jeg kan ikke lide at lave masser af artikler med mange forskellige ting, og netop dette er et sted, du kan gå til, forhåbentlig at vide alt hvad du skal gøre for at forbedre din racing på GTA fra Gridsinitial og med gode racerlinjer og racing færdigheder tilbage alle artikler, du ser har brug for at se og føle efter mere forklaring findes i beskrivelsen The Place It All Is Here for mere forklaring på alle de ting, jeg har talt om i denne artikel, og løbslinjer er virkelig nøglen overalt, giver ikke mening at øve et mid-speed-boost, fordi det giver dig virkelig ikke så meget fordel i et løb, det er kun rigtig virkelig i visse situationer med sincars, så jeg håber, at jeg har optaget alt, håber denne artikel hjalp dig på en eller anden måde fra de fyre, der er nye til at køre på gt-r til de mennesker, der er virkelig højt niveau, fortæl mig under alle dine tanker, hvis det hjalp også. Har det hjulpet med at holde det samme, du kender, for flere artikler som denne, abonner på faktaserier serien er vendt tilbage og vil fortsætte med at gøre det tak for at se, jeg sætter stor pris på din støtte som altid og se dig næste gang
Er popping wheelies ulovligt?
Med hensyn til at gøre enWheeliepå vejen er der ingen lov, der specifikt siger, at begge motorcykeldæk skal røre ved vejen. Nogle lokale ordinanser har også love, der vedrører udstillingskørsel. Så med henvisning tilpopping wheeliesgå ned ad en offentlig vej eller gade, det er detulovlig.19.07.2019
- Det er motoriseret. - Virkelig, broder? - En lille snavscykel, og vi bliver dumme? - Hvad laver du, chef? - Um. - Hvad laver du? - Undskyld.
Jeg er bare-- Jeg har lige snurret lidt rundt. - Ved 19? - Ja. - Er du skør? - Hvor bor du? - Um --- Hvor gammel er du? - Ja, Bubba, du kan ikke køre ned 19.
Så på en almindelig motorcykel, for eksempel for folk, der har en registreret motorcykel, er det okay at trække en wheelie. Vidste du? - Nej? Og jeg antager, at du ikke har $ 1.000 til at betale en bøde for wheeliein, ikke? - Ja, tag alt derfra, chef. - - Hvad mere er dernede? Lad det komme videre. - Åh, han hældte den i sin sok, chef.
Det er græs. Bare læg det på gulvet, slapp af. Du er kun 15.
Gå ikke. - Slap af. Slap af. - Godt, rolig. -Du laver hjul på 19.
Lidt græs er ikke meget værre. Men et godt skjulested. Det giver jeg dig. - Det så ud - det så ud, der inde - Han har THC-patroner til en vape-pen.
Og så fik han sandsynligvis også skubbet 5 gram marihuana ind i sokken, så - Vi kalder dig mor. - Fordi du aldrig har været i problemer, og du er teenager, dybest set gør vi det - vi får unge til at lide ikke dig. Jeg giver dig et kort.
Jeg giver dig et sagsnummer. Du skal-- Du vil ringe til nogen. De fortæller dig, hvad de vil gøre.
Du vil Du bliver nødt til at udføre samfundstjeneste.
Du går i klassen. Du vil gøre visse ting. Hvis du ikke gør de ting, de tilbyder dig, bliver du arresteret senere, OK? Du er 15, bror, du har en sok fuld af marihuana, ikke? Jeg mener, tænk over det, broder.
Vi ønsker ikke bare at sætte hende i fængsel lige nu. Vi vil lære dem ting og, um, prøv at bygge, fordi alle laver fejl. Han er bare et barn.
Vi tager alle de ting og lader mor hente ham og hente cyklen. - Hvad er det? Det hedder SSR Motorsports, eller hvad er det rigtige navn? af denne ting? - Åh, det er ikke den samme motor? - Hvilken slags motor er det? - - Hvem ændrede rammen? - 10-4. Han arbejder i en cykelbutik, sagde han. - Hvor gammel er du? - 15. - Virker som en ret god mekaniker.
Faktisk var han - denne motor ikke til denne cykel. Cyklen blev svejset og bearbejdet. Han udførte alt arbejdet selv.
Så barnet er meget vidende. Han ved alt om disse cykler. Som 15-årig er han en smart dreng.
Han skal holde sig til det, han laver, og ikke gøre noget dårligt. Vidste du, at han ryger ukrudt? Ja? Enhver undtagen dig ville gå i fængsel på grund af denne anklage. Enhver, enhver voksen, blev fanget med det, du havde, de ville gå i fængsel.
Der er intet, jeg kan gøre ved det. Men fordi du er teenager, vil vi lære dig noget. Vi vil have dig til at lære.
Vi er 'Jeg vil lade dig gå. Og du skal være en distraktion for unge, OK? Jeg siger dig mand. Dette er din gratis pas fra fængsel, broder.
Hvis du skruer op i det, er det ikke godt - Ja. Hav det sjovt frue. Moderen virker temmelig utilfreds med ham.
Hun sagde, at han gjorde ting, som han ikke burde. Hun forsøgte at tale med ham om en cykel med en sav, ja. Jeg ville.
Han fortsætter med at køre det, når det er tilgængeligt. Og det kunne redde hans liv. - Det er motoriseret. - Virkelig, broder? - En lille snavscykel, og vi bliver dumme? - Hvad laver du, chef? - Um. - Hvad laver du? - Undskyld.
Jeg er bare-- Jeg har lige snurret lidt rundt. - Ved 19? - Ja. - Er du skør? - Hvor bor du? - Um --- Hvor gammel er du? - Ja, Bubba, du kan ikke køre ned 19.
Så på en almindelig motorcykel, for eksempel for folk, der har en registreret motorcykel, er det okay at trække en wheelie. Vidste du? - Nej? Og jeg antager, at du ikke har $ 1.000 til at betale en bøde for wheeliein, ikke? - Ja, tag alt derfra, chef. - - Hvad mere er dernede? Lad det komme videre. - Åh, han hældte den i sin sok, chef.
cykelben
Det er græs. Bare læg det på gulvet, slapp af. Du er kun 15.
Gå ikke. - Slap af. Slap af. - Godt, rolig. -Du laver hjul på 19.
Lidt græs er ikke meget værre. Men et godt skjulested. Det giver jeg dig. - Det så ud - det så ud, der inde - Han har THC-patroner til en vape-pen.
Og så fik han sandsynligvis også skubbet 5 gram marihuana ind i sokken, så - Vi kalder dig mor. - Fordi du aldrig har været i problemer, og du er teenager, dybest set gør vi det - vi får unge til at lide ikke dig. Jeg giver dig et kort.
Jeg giver dig et sagsnummer. Du skal-- Du vil ringe til nogen. De fortæller dig, hvad de vil gøre.
Du vil Du bliver nødt til at udføre samfundstjeneste.
Du går i klassen. Du vil gøre visse ting. Hvis du ikke gør de ting, de tilbyder dig, bliver du arresteret senere, OK? Du er 15, bror, du har en sok fuld af marihuana, ikke? Jeg mener, tænk over det, broder.
Vi ønsker ikke at sætte hende i fængsel med det samme. Vi vil lære dem ting og, um, prøv at bygge, fordi alle laver fejl. Han er bare et barn.
Vi tager alle de ting og lader mor hente ham og hente cyklen. - Hvad er det? Det hedder SSR Motorsports, eller hvad er det rigtige navn? af denne ting? - Åh, det er ikke den samme motor? - Hvilken slags motor er det? - - Hvem ændrede rammen? - 10-4. Han arbejder i en cykelbutik, sagde han. - Hvor gammel er du? - 15. - Virker som en ret god mekaniker.
Faktisk var han - denne motor ikke til denne cykel. Cyklen blev svejset og bearbejdet. Han udførte alt arbejdet selv.
Så barnet er meget vidende. Han ved alt om disse cykler. Som 15-årig er han en smart dreng.
Han skal holde sig til det, han laver, og ikke gøre noget dårligt. Vidste du, at han ryger ukrudt? Ja? Enhver undtagen dig ville gå i fængsel på grund af denne anklage. Enhver, enhver voksen, blev fanget med det, du havde, de ville gå i fængsel.
Der er intet, jeg kan gøre ved det. Men fordi du er teenager, vil vi lære dig noget. Vi vil have dig til at lære.
Vi vil lade dig gå, og du bliver nødt til at distrahere ungdommen, OK? Jeg siger dig mand. Dette er din gratis pas fra fængsel, broder. Hvis du skruer op i det, er det ikke godt - Ja.
Hav det sjovt frue. Moderen virker temmelig utilfreds med ham. Hun sagde, at han gjorde ting, som han ikke burde.
Hun forsøgte at tale med ham om en cykel med en sav, ja. Jeg ville. Han fortsætter med at køre det, når det er tilgængeligt.
Og det kunne redde hans liv.
Kan en bil lave en wheelie?
Wheelieser normalt forbundet med cykler og motorcykler, menkangøres med andre køretøjer såsombiler, især i dragracing og traktortrækning.
Hej fyre, dejligt, du kigger igen! Her er vores store Smart Du så det, da vi konverterede det til en Drift Smart Men denne gang .. vi justerede meget mere.
Vi flyttede ratstammen og alle de andre knapper deroppe, og det er bedst; separate bremserVi kan bremse højre og venstre separatVi håber at gøre hjul og sving på samme tidVi var begejstrede for at bygge denne konstruktionVægten flyttes så meget baglæns, at vi måtte kompensere for det; lookExtras modvægt for at holde næsen på jorden til tider og trøste dig; et reb at klatre deroppe! Jeg mener et sikkerhedssele! Jeg synes, vi skal teste det. Jeg er også her i dag! Det er Dirk For dem, der ikke vidste; Dirk er specialiseret i at bygge hjulbiler. Jeg tror alt vil være fint i dag! Ja! Se om det vælter! Lige .. ikke sidelæns, ikke? Nej .. ja, det er ikke hensigten Okay, lad os teste det, det er en god idé, vi mister dele af vores kofanger. Jeg synes det er for langsomt ..
Hvad skal vi gøre Dirk? Lad os tage en dåse ud. Eller prøv igen sådan? Dirk, vil du prøve? Jeg vil også gå til et skød Lad os skifte position Dette er sjovt Vi mister et hjul Hvordan kan vi miste et hjul? Jeg tror, at hele affjedringen kollapsede Nej, boltene kom ud eller Brudt Er det brudt nej? Nej, måske blev de ikke strammet. Det var en skam det var så sjovt. Det var et fantastisk stykke legetøj. Det ser ud til, at vi har glemt at stramme skruerne ..
Stik op, stram og gå videre! Det var sådan en skam, det gik så godt pludselig, det hele brød. Det var ikke meningen. Faktisk blev vi bedre og bedre i Wheelies Round 2! Se om det stadig fungererJa! Vi er tilbage på jorden, jeg kom ud, se om det fungerer alt for dårligt, det har ikke mere styrke, hvilken doven ting du har brug for ekstra vægt, der ikke kan gøres, det er for let, hvad der skete med bagkofangeren ? Jeg ved det ikke, jeg tror, det gik lidt galt. Jeg synes, det er en automatisk frigangsvinkel. Frigøringsvinklen bliver større, se om det var et terrængående køretøj, var du så tilfreds med så meget playDirk, forklar hvad der skete? Hjulmøtrikkerne er løsnet igen! Jeg ved ikke, hvordan det skete. Dyr strammede skruerne ekstra hårdt. Og det samme problem igen .. Der er det .. vi kan jakke det op igen. Hej ja, jeg finder det ikke så smart skuffende ..
Lad os slippe af med sheriffen, ødelæg mig, tænk at køre det hårdt mod væggen godt .. lad os sætte hjulet på igen, lad os sætte det på igen, så kan vi få det på traileren Vi havde høje forventninger Vi gjorde det så smukt To dejlige bremsecylinderskift håndtag ovenpå startknappen deroppe .. alt pænt og ordentligt Så får du det .. hvis et hjul svigter, hvordan skal vi så ordne det? Jeg tror ikke ja Problem Løst Vi kan montere en underramme fra en anden bil nedenunder Jeg tror, vi er nødt til at udskifte alle de værdiløse dele på denne bil Dette er den del Nej dette er den underramme Jeg synes, vi skal passe drivlinjen til en mere pålidelig FWD-bil Derefter Vi havde også mere kraft Vi forsøgte at lave hjul, vi skal pumpe bremsen og trykke på gaspedalen for at få den til at hoppe og derefter accelerere, og den går op, hvis du har en motor med lidt kraft.
Hvad en Smart normalt skal have, men denne motor er slidt, den har ingen effekt. Hvis du har mere drejningsmoment og mere magt .. så gør det straks en hjulkørsel.
Det er også mere kontrollerbart og sjovere Og! Så har vi også skivebremser Disse bremser er for svage Vi kan styre den med bremsen virker overhovedet ikke Du kan bremse hårdt, men den trækker den gennem bremserne Disse er meget søde bremsetromler, som denne her Biga måske lidt større så slemt for en første test Hej gutter, tak for at se! Vi ses næste gang, har du det tændt? ja, hvor starter vi faktisk her? det brænder, alt plastik
Er det dårligt at køre på hjul?
Som regel,Wheeliesikke erdårligttil din cykel, mendårlige hjuler.Dårlige hjulsådan torturerer du din kobling og forårsager overskydende slid på friktionspladerne og koblingskurven, stødbelaster din kæde og tandhjul og hamrer din gaffel.05.05.2017
Er Wheelie ulovligt i Indien?
I § 189 hedder det, at den, der uden skriftlig tilladelse fra statsregeringen tillader eller deltager i et løb eller en prøve af enhver art mellem motorkøretøjer på et offentligt sted, skal straffes med fængsel i en periode, der kan strække sig til en måned eller med en bøde, der kan strække sig til fem hundrede rupees03.12.2014
Kan en FWD-bil gøre en wheelie?
Det er fysisk umuligt for enFWD biltillav en wheelie, uanset hvor meget strøm det har. Men som nævnt, hvis søjlerne allerede trækker jordenkangentag den bageste vægtoverførsel og giv fronten mere trækkraft.elleve . 2008.
Hvor meget HP har du brug for for at lave en wheelie?
Det tager ikke en fast mængde strøm at løfte hjulene. Nogle høje 12 sekunders (~ 300 hk) biler løfter og nogle midt på 7 sekunder (~ 1200 +hk) biler ikke. Det afhænger af hvordandusæt det op. Hvisdu gøraltdukan for at reducere dine 60ft gange,duEnder med at trække forhjulene.
Beskadiger hjulene cyklen?
Ja, det er muligt atskadehjullaver hjulog tager fald; det er dog mindre sandsynligt på encykelvirkelig designet til at tage misbrug af off-road ridning (såsom din nye stumpy).
Beskadiger hjulene din mountainbike?
uanset hvadditproblemet er, det har intet at gøregørmedWheelies. trækker enWheelie gørikkepåvirkebagskifteren.14. 2019.