Vigtigste > De Bedste Svar > Mål min cykeltur - omfattende håndbog

Mål min cykeltur - omfattende håndbog

Hvordan måler jeg min cykelafstand?

MåledetAfstandtil Destination Google Maps
  1. Åbn en hvilken som helst webbrowser på din computer, og gå til maps.google.com.
  2. Find startpunktet, hvorfra du vilmåledetafstand.
  3. Højreklik på startpunktet, og vælg i pop op-menuenMål afstand.





Rækkevidden til styret er så vigtig for overkroppen på grund af den statiske karakter af cykling, så det er en af ​​de få sportsgrene, hvor der er sådan en forskel mellem over- og underkroppen. Det meste af tiden er du i samme position, i det væsentlige bukket over i massive, massive perioder og meget statisk. Så hvis du får det forkerte greb, kan det føre til ubehag og i værste fald smerte og skade i løbet af denne periode.

Standardpositionen for de fleste er på bremsearmene, selvfølgelig gør gearskiftene der, dette skal være i folks komfortzone, hvis det er for langt væk, overdriver de det generelt. De fleste mennesker bøjer sig fremad. Folk har en lille bøjning midt på ryggen, og deres skuldre absorberer slapheden.

Hvis rækkevidden er for langt væk, bøjer skuldrene sig rundt, de bruger altid deres pecs let for at holde sig selv. meget lige arme, og det betyder, at forbindelsesmusklerne, romboiderne i skulderbladene altid strækkes og ikke bruges, så med tiden bliver de svage, bliver meget stramme, og sådan ender folk. Hvis du er for langt væk og overdriver dig selv, mangler der stabilitet og styrke.



Når du gør noget pænt, som når du hugger en løg derhjemme, gør du det tæt på hvor du har mest kontrol og styrke, du tager det ikke væk, og på cyklen er det det samme, du vil have kontrol og have styrke, så du kan håndtere cyklen, skifte gear, justere dig selv, foretage små ændringer ned ad bakke, dette skal altid være tæt ved og i din komfortzone, når du er i en naturlig siddestilling, vi taler om den forreste del af knæet er over pedalaksen, så standardpositionen for de fleste mennesker, en god balance mellem aerodynamik og komfort for din gennemsnitlige atletiske rytter, er denne 45-graders vinkel. Nogle mennesker, der muligvis kan bevæge sig længere frem, er mænd, der har mere naturlig fleksibilitet i kæden, det vil sige hamstrings, glutes og nedre ryg. Så en del af det er fleksibilitet, stretch, og en del af det er egentlig bare naturligt, nogle mennesker er naturligvis mere fleksible end andre.

Beskæftigelse er også en stor faktor, så folk, der bruger meget tid i denne siddestilling, er mere tilbøjelige til at være ret stive i hamstrings og også i hoftebøjlerne. Så vi taler om en bagvinkel på omkring 40 til 50 grader oven på håndtagene, hvilket er et godt kompromis mellem komfort og aerodynamik. Som jeg sagde, er Si en ex-pro og i stand til at håndtere de lavere tolerancer fra år med cykling, han er i den lave ende med 39,3 for sin bagvinkel.

Hvad vi ser på her med Si er, at overarmsvinklen forbliver under 80 grader, så skulderbladets rotation stoppes. Så omkring 90 grader. Som jeg sagde før, er Si på kanten af ​​denne grænse, men kommer fra en ex-pro-baggrund, han har denne ekstreme position, men med Si er den bæredygtig.



Så det var 39 grader før, vi leder efter 40-50 som en god balance, og Si bliver lidt gammel nu og bryder det ned, så han rent faktisk gør det faktisk har brug for lidt mere komfort, når han bliver gammel! Så at gå op fra 39 grader til 43 grader passer faktisk til den afslappede position, det passer nu til hans afslappede kørestil, så aflast skulderbladene lidt ved at bringe armen lidt tilbage, og du kan også se, at visuelt er skulderbladene nu armene er trukket lidt tilbage, så vi slappede lidt af nedre ryg ved at komme og løsne det lidt ved at bringe skuldrene tilbage, men w som en temmelig ekstrem ændring - 2 cm fra bagagerummet og 1,5 cm høj. Samlet set har Si sandsynligvis en mindre aerodynamisk position, men det er nu en mere behagelig position for hans kørestil.

Hvordan kortlægger jeg min cykelafstand?

Planlæg dinCykeltur
  1. Indtast adressen eller navnet på dit startpunkt i søgefeltet på GoogleKort.
  2. Detretningerikon åbnerruteplanlægningsfunktioner i GoogleKort.
  3. Klik påcyklingtilstandsikon.
  4. Klik på pil op og ned for at placere startpunktet igen.

Tænd først GPS'en, og åbn derefter Google Map-applikationen på din mobiltelefon. Den blå markør er nu vores nuværende placering. Indtast venligst din destination i boksen ovenfor, vi bruger Universal Studios Singapore som vores destination, klik på retningen nederst til højre på skærmen, standardruten til brug af biler, dette er for offentligheden brug transportmidler som tog og bus.



Dette er menuen Bildelingsapplikation. To virksomheder, vi kan se lige nu, er Uber og Grab. Vi kan se flere muligheder som sæde, pris og ventetid.

Så kan vi booke direkte via google map, vælg den næste mulighed, der er til fods. Hvis denne artikel er færdig, er cykling ikke en mulighed i Singapore, så gå er den næste mulighed at bruge. Det tager os 2 timer og 9 minutter at gå til Universal Studio fra min nuværende placering.

Dette er, når vi går, men det ville være hurtigere, hvis vi cykler, når vi zoomer ind kan vi se ruten, den blå stiplede linje er hovedruten og den grå er den alternative rute, ok. Lad os begynde. Først skal jeg låse op for cyklen, da jeg bruger oBike, en af ​​cykeldelingsfaciliteterne i Singapore.

Du kan se, hvordan du bruger oBike i linket ovenfor. Jeg bruger normalt Cyclyck, når jeg bruger Google Maps eller spiller Pokemon Go. Cyclyck er virkelig nyttigt, fordi vi ikke konstant skal stoppe og tjekke mobil under cykling.

vegansk cykling

Let, let at bruge, holdbar og også overkommelig, det er derfor, jeg bruger Cyclcyk. Du kan tjekke detaljerne i Cyclyck i beskrivelsen nedenfor, jeg er nu klar til. Vi kan se, at når vi bevæger os, bevæger pilen sig også efter vores placering. Du kan også høre instruktionen om at flytte til højre eller venstre fra denne applikation.

Universal Studios Singapore ligger på Sentosa Island. Så jeg er nødt til at finde en cykelpark og derefter fortsætte til fods. Fordi vi ikke kan bruge en cykel inden for Sentosa Island, skal du bare gå et par meter væk ArrivedYes, endelig ankommet til Universal Studios Singapore.

Det er alt sammen med Google Map Tutorial for Bicycle, du kan efterlade en kommentar nedenfor, hvis du har yderligere spørgsmål Glem ikke at kunne lide og abonnere på vores kanal, tak !!!

Hvordan sporer jeg min cykeltur?

7 gratiscyklingapps
  1. Bedste app tilsporingdin aktivitet - Strava.
  2. Bedste app tilruteplanlægning - CycleStreets.
  3. Bedste app til deling af dinrutemed venner - KortMin tur.
  4. Bedste app til planlægning af dinforlystelser- Cykelmåler.
  5. Bedste app til nøjagtige vejrudsigter - Regnalarm.
  6. Bedste app til førstehjælp - Førstehjælp til cyklister.

Hvad er en god cykelhastighed?

De fleste ryttere kan have et gennemsnit påfart15 mph på en times tur. ENgod hastighedfor en nybegynder er 10 mph, men du skal være i stand til at komme til 15 mph temmelig hurtigt. Hvis du begynder at træne en gang imellem, kan du få dit gennemsnit op til 18 mph, men træning regelmæssigt kan få dig til 22 mph.

Lige siden de fleste af os begyndte at cykle, har der været en almindelig besættelse: Hvor hurtig kan vi i gennemsnit være på vores cykelture? - Og dette er en rigtig god naturlig markør og en, som du vil se fremskridt med i løbet af månederne og årene af din cykling. Men hvordan? kan vi presse ekstrakomekraften ud? - Ooh, jeg har et par ideer til dette - lad os finde ud af - måske kan du køre den samme rute - hvis du stadig ikke ser nogen fremskridt på dine gennemsnitlige hastigheder, så tager du måske fejl af dem. Din kørsel er ikke nok til faktisk få dit fitnessniveau op, som du vil. Med andre ord kan du være forældet.

Så prøv forskellige ruter med mere variation. Og et godt udgangspunkt er at køre din foretrukne tur i omvendt retning. En almindelig årsag til, at folk ser et plateau i deres fremgang, er fordi de simpelthen tager den samme session på hver tur. Dette fungerer ikke. - Nå, dette er alt for almindeligt hos cyklister, og de har tendens til at forblive i samme tempo og rute, men dette tvinger ikke en god fitnessjustering, så prøv at blande det og lægge intervaller.

Med det mener vi, at du ikke vil være vidne til mangfoldigheden af ​​indsatsen i din træning. Og du vil arbejde i den frygtede midtbane. Og din kondition? vil have den samme effekt.

Du vil ikke være i stand til at stimulere din krop nok til at komme i form. Du vil bare vedligeholde det. Og ingen har brug for det.

Start din omdirigering med en forfriskning. Hvis du virkelig vil have lidt ekstra hastighed gratis, skal du tage en fridag to dage før dit hårde arbejde for at indstille din nye gennemsnitshastighed. Lav en kort mængde dagen før for at få dine ben våde og føle dig friskere og stærkere end nogensinde på din tur.

Cykling er en aerobicsport. Dette betyder, at du vil få mere ud af denne indsats på omkring tyve til tres minutter. At arbejde på en træning med høj intensitet i løbet af denne tid øger vores aerobe kondition.

Dette giver os mulighed for at køre med en høj gennemsnitshastighed. - Dette hjælper med at male et billede af den indsats, det vil tage for at øge din gennemsnitshastighed. Det hjælper dig med at forstå, hvornår du skal bremse lidt og har brug for at se den lille tid eller hastighed, men også når du effektivt kan gå videre for at øge gennemsnittet - så fokuser på alle aspekter af din tur, og hvad den tur handler om. - Hvor lang er din ridning? Og ændrer dette den hastighed, du kan opretholde i hele varigheden? Hvis du starter for hurtigt, vil du sænke farten, ikke? - Sådan tankes der til din rejse og sørg for, at du er fuldt tanket op under hele rejsen.

Og hvis du har brug for at tanke op undervejs. - Hvad med terrænet? Når det er kuperet, skal du gå lidt langsommere - Og hvis du stopper eller sænker noget på ruten, fordi det påvirker din dyrebare gennemsnitshastighed - Og endelig valget af udstyr og udstyr. At have det rigtige udstyr og udstyr og tøj hjælper dig kun med at forfølge en højere gennemsnitshastighed - hvis du ikke har det rigtige gearforhold til dit opholdssted eller dit køreområde, kan tingene ændres hurtigt og nemt.

Ret? - For at forbedre din gennemsnitshastighed skal du tænke på dit tempo strukturelt. Så det er det. - Noget, vi ser alt for ofte og har gjort os selv, er at forlade bunden af ​​stigninger og nå toppen helt udmattet - iltet tvinger os til at vende tilbage og bremse for at få vejret.

Hvad sker der så? Gispende og sænker over toppen af ​​stigningen og mister den dyrebare gennemsnitshastighed, du arbejdede så hårdt for. - Prøv i stedet at skabe momentum, når du går i slutningen af ​​en opstigning, og så vil du slå dig ned i mellemsektionen for en vedvarende indsats. Men den sværeste indsats er endnu ikke kommet.

Og dette når du vil gå ned over toppen af ​​opstigningen eller ind i den næste nedstigning. Dette er den mest effektive måde at opbygge en god hastighed på og opretholde den dyrebare gennemsnitshastighed - Hvis du bor i fladere terræn, skal du overveje, hvordan du fremskynder din tur. Vi anbefaler at starte med en anstrengelse, som du ved, du kan tage for hele varigheden, men med lidt mere plads til virkelig at accelerere mod slutningen, og hvis det er den dag, du kører godt, er blæsende, skal du helt sikkert tænke på, hvordan for at reducere mængden af ​​indsats, du lægger på turen.

Selvom det føles dejligt at køre uden medvind, fordi du er rigtig hurtig, er det ikke den bedste brug af energi. Er det? For hvis du vender dig om og rammer modvind, har du intet tilbage i dine ben. - Nu siger jeg ikke helt tilbage.

Men hvis du prøver for hårdt og bærer dig væk med hastigheden i medvinden, når det kommer til modvind, har du mindre energi til at kæmpe. Og nu hvor vi taler om vind og vind, er det tid til at ændre din position på cyklen. For at gøre dig selv mere aerodynamisk, så du kan, skal du skære et lille hul gennem vinden.

Små ændringer gør en stor forskel i at spare energi, og at spare energi er lig med hastighed. Svar til sidst ærligt på dette spørgsmål: Prøver du virkelig så hårdt som du tror? Indstil en hurtig gennemsnitshastighed hver gang du kører. Som nævnt tidligere kan en genopfriskning være noget, der virkelig hjælper dig, hvis du vil indstille en hurtig gennemsnitshastighed, men ikke forvent mere end en eller to gange om ugen.

Er en gennemsnitshastighed noget at sigte mod i dine rides, lad os vide i kommentarerne nedenfor, hvilken hastighed du prøver og gennemsnit - Og hvis du kunne lide denne artikel, så giv den store tommelfingre.

Er cykelhastighedsmålere nøjagtige?

I henhold til denne lov aspeedometerkan læse højt med så meget som 10 procent plus 4 km / t ved en specificeret testhastighed, men kan under ingen omstændighederspeedometerlæse lavt.Hastighedsmåler nøjagtigheder meget afhængig af dækdiameteren, som påvirkes væsentligt af enmotorcykelved tryk, belastning og temperatur.

Hvordan kan jeg måle min gåafstand?

Tryk og hold på startpunktet, hvor du vil have detafstandsmålingat begynde. En faldt pin vises på det tidspunkt. Tryk derefter på den hvide Dropped Pin-boks nederst på skærmen. Tryk påMål afstandmulighed.

Hvordan kan jeg spore min gåtur?

1. MapMyWalk GPS til iPhone,Androideller Windows. MapMyWalk giver dig mulighed for at se den brugte tid, afstand, tempo, hastighed, højde og forbrændte kalorier. Når du er færdig, giver MapMyWalk dig mulighed for at uploade og gemmedittræningsdata og se dem både i appen og på MapMyWalk-webstedet.

Vil fitbit spore min cykeltur?

Som de ercykling, brugerekanse deres afstand, varighed, gennemsnitshastighed, puls og forbrændte kalorier. På skrivebordet, brugerekanse et kort over deresrute, og sammenlign statistikken fra fortidenforlystelserfor at se, hvordan de har det over tid.

Er 20 km / t på en cykel hurtigt?

Gennemsnitlig hastighed - indikationer

De fleste cyklister kan nå 10-12mphgennemsnit megethurtigtmed begrænset træning. Rimelig oplevelse, medium (for eksempel 40 miles): gennemsnit omkring 16-19mph. Ganske kompetent klubrytter, sandsynligvis regelmæssig træning, mellemlange afstande (siger 50-60 miles):tyve-24mph.

Er 30 mph hurtigt på en cykel?

30 mpher enhurtighastighed for encykel. Det kan helt sikkert opnås med en anstændig bakke på en vej, men det er svært at få rent på flad. Nedenfor er en Strava-hastighedsgraf fra en af ​​mine MTB-forlystelser og en tur på en pendlersti. Bemærk, at begge min maksimale hastighed var omkring 25 km / t.

Hvordan måler du størrelsen på en cykel?

Valg af cykelmål i den rigtige størrelse fra jorden til dit skridt med dine ben spredt. Multiplicer din indersømlængde med 0,7, hvis du køber en cykel. Multiplicer din indersøm med 0,66, hvis du vil have en mountainbike. Køb en cykel med en rammestørrelse, der svarer til det antal, du har beregnet.

cykler for at tabe sig

Har du brug for en computer til at spore din cykeltur?

Vi tester fire, der registrerer din hastighed, højde, afstand, placering og mere. Vej tilbage, hvornår du havde brug for en dedikeret cykelcomputer til at spore din pedal. Nu er alt hvad du behøver en smartphone (og måske et styrbeslag). Cykelapps findes i overflod, der kan måle afstand, hastighed, højde og spore din rute på et kort.

Hvad er statistikken på en cykelapp?

Der er bare statistik, og mange af dem: bevægelsestid, stoppetid, gennemsnitlig hastighed, hurtigste hastighed, højdeforøgelse, estimerede kalorier og milemarkører på hvert rutekort. Ulempen er, at det er let at gå vild i dataene, og appen er en touch buggy; det har undertiden knapper, der ikke gør noget, når de berøres.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Fordele ved elektriske cykler - enkle svar på spørgsmål

Hvad er fordelene ved en elektrisk cykel? E-cykler bruger genopladelige batterier, der kan køre op til 25 til 45 km / t, meget hurtigere end de fleste mennesker ville cykle, hvilket får dig til din destination hurtigere og i bedre form. Kort sagt tilbyder de billige, energieffektive og emissionsfri transport, som også har fysiske og sundhedsmæssige fordele.

Victorian cykel - handlingsorienterede løsninger

Hvornår blev cyklen opfundet i viktoriansk tid? Cyklen blev opfundet i 1880'erne. Den originale cykel havde det store hjul foran og det mindre hjul bagpå. Efter et par års debat besluttede de, at kvinder skulle køre på trehjulede cykler i stedet for den almindelige tohjulede cykel.

Sådan gør du et cykelsæde mere behageligt - hvordan man håndterer det

Hvorfor er cykelsæder så ubehagelige? Sadelproblemer er af to forskellige typer: Ubehag som følge af pres på sitzbenene. Af disse cyklister med rumpesmerter skyldtes ca. 70% af ubehaget tryk på vævet på siddebenene. Over tid kan trykket resultere i et øm, der ligner et sengesår.

Kæmpe cykelhjul - hvordan beslutter du dig?

Hvad er den største cykelhjulstørrelse? De fleste voksne mountainbikes bruger 26 tommer hjul. Mindre mountainbikes for unge bruger 24 tommer hjul. De større 700C (29 tommer) hjul har nydt en vis popularitet blandt off-road cykelfabrikanter.

Cykler farve - brugbare løsninger

Hvad er den bedste farve til en cykel? En af de bedste måder at være sikker på din cykel er at bære en lys farve, der skiller sig ud mod det sorte og grå på vejen. Måske er cykler og hjelme sorte, så du kan virkelig blande dig, hvis du vælger det forkerte tøj. Når man leder efter de lyseste muligheder, sætter mange mennesker sig på orange. 2019.

Jenson USA cykler - Komplet manual

Hvilket mærke af cykler fremstilles i USA? TopanbefalingerBedste cyklerBedste for: Chumba USA URSA Major Titanium 1.0Fedt dækcykelIntense cyklerDownhill Racing BikeTurner Cyclosis 2.0Cyclocross Racer BikeRock Hummer Team TIG Singlespeed CykelSingle Speed ​​Bike