Vigtigste > De Bedste Svar > Peter Sagan færdigheder - enkle svar på spørgsmål

Peter Sagan færdigheder - enkle svar på spørgsmål

Hvilket sprog taler Peter Sagan?



Dette er den cykel, som legendariske Pete Sagan vil køre i Tour de France 2019. Det er hans specialiserede S-Works Venge. (whooshing) (dub step-musik) For første gang i hele sin karriere starter Pete Sagan den første vejtrin i Tour de France med ret normalt Bora-Hansgrohe-udstyr, omend med et regnbuebånd i enden af ​​ærmerne, og det er fordi, at han ikke længere er verdensmester, Alejandro Valverde fik det sidste år, og han er ikke længere nationalmester, fordi hans bror Yuri kun tog det for et par uger siden.

Men det betyder selvfølgelig ikke, at han ikke har en tilpasset cykel, fordi han er en af ​​sportsens største mestre. Så S-Works og Specialized klarede det i år. Lidt mere subtilt end den, som Jon Cannings bragte dig på Tour de France sidste år, som havde den grønne glitter foran, den matgrå her oppe og nede her bagud.

Nu gør jeg ikke så mange pro-cykler til artikler i disse dage. Jeg overlader det til teknisk kyndige Jon Cannings og Angry Lou selv, Ollie Bridgewood, men jeg bliver udslettet temmelig ofte, hvis jeg gør en, for jeg laver ikke frihjulstest, så jeg får det i tidlige døre. Klar, lad os gå. (Wheels whir og klik hurtigt) Den anden ting, jeg bliver kritiseret for, er ikke at få det rigtigt, så der går du. (Hjul snurrer og klager hurtigere) Højre, nok af det.



Nå, udover glitteret, som jeg må sige ser rigtig godt ud i den belgiske sol i øjeblikket, er der et par andre finesser vedrørende denne brugerdefinerede cykel til Sagan. Selvfølgelig er hans navn på det øverste rør her. Det har også hans initialer på forsiden af ​​det øverste rør, mens han er hernede, hvilket er det samme som sidste års cykel, faktisk har det hans tre verdensmesterskabsgevinster på det.

De blev naturligvis vundet efter hinanden. 2015 var Richmond, 2016 var Doha og 2017 vandt han det i Bergen, og jeg tør sige, at det ikke varer længe, ​​før han vinder sit næste, og jeg er nødt til at tilføje en fjerde her. Denne version af Venge blev frigivet af Specialized forud for Tour de France sidste år, og de brugte den grønne version, som Jon Cannings viste dig sidste år, så jeg vil ikke gå i detaljer for, hvad den sammenligner med deres forgængere gjorde , men kun en kort gennemgang.

De formåede at gøre det mere aerodynamisk gennem vindtunneltest. Rammen er over 200 gram lettere end sin forgænger. Gaflen vejer 25 gram, og på styret, som jeg går ind på om et øjeblik, har du sparet over 100 gram, hvilket er meget.



Ligesom sidste år, hvis jeg vælger en CeramicSpeed ​​gevindbundsbeslag i modsætning til en pressetilpasning, tror jeg, det er grundlæggende bare fordi det er mere pålideligt. Apropos pålidelighed, på cyklen er der en næsten komplet Shimano Deore HDI-2-gruppe bag hjulene, som jeg kommer til lidt senere. Start her nede på krumtapene. 172,5 millimeter er den længde, han gik, men der er 54 og 42 tandkædeled på dem.

Ganske usædvanligt vil jeg sige, selvom vi ser flere og flere sprintere køre en 54-tand kædehjul til de fladere stadier. Kæderinge han har denne K-EDGE kædefanger bare så den ikke falder af og rammer bundbeslaget. Bagpå er hans kassette til hurtige etaper 11 til 28.

Det vil selvfølgelig ændre sig under Tour de France, ligesom hans cykel, fordi han også har adgang til en specialiseret S-Works asfalt til de kuperede etaper. En ting, som mange af jer kommenterede sidste års pro-cykel fra Pete Sagans S-Works Vengewas var det faktum, at den specialiserede 4iiii effektmåler var en smuk lys orange, og jeg tror, ​​de lyttede til dig for det nu, det er meget mere subtil sort, som jeg synes matcher resten af ​​cyklen med en Aerofly-stilk og styr, og den stilk er en kæmpe. Jeg målte det bare, og ved mine beregninger er det 14,5 '' fra midten af ​​stængelhætten til midten af ​​styret.



Når vi taler om styr, måler de 42 centimeter, centrum til centrum, i slutningen af ​​dråberne. Han har også satellithåndtagene på disse styr, så han kan skifte gear, mens han sprinter i dråberne. Og så lige foran er der Wahoo ELEMNT BOLT fronten, som kun er en enkelt enhed, der går tilbage i stammen.

Det kan jeg lide. Næsten alle kablerne på denne cykel er usynlige, bortset fra nogle få her, der kommer ud af styret og løber under stammen. Her og kun ind i dette headsetrum, hvor de går ind i rammen.

Den anden meget pæne ting ved denne cykel er, at Di2-forbindelsesboksen er skjult. Ikke i nærheden af ​​stammen, men i flyvestolpen bagved. så du næppe kan se det.

Oven på denne sadelpind er der et S-Works Rom i EVO-sadlen med FACT-kulstofskinnerne. Sadlenes højde? 76 centimeter, lidt over, fra midten af ​​bundbeslaget til spidsen her. Og nu kører han en 56-centimeter ramme, hvilket selvfølgelig er den samme, han har haft i nogen tid.

Mange pro-forlystelser, som vi alle ved, ville formindske en rammestørrelse. Det er bare mere aerodynamik og også for at få lidt mere stivhed. Men han er faktisk en temmelig stor fyr, mødte ham efter hans træningskørsel og tjekkede hans statistik.

En meter 84, det er lidt over 6 fod. Nu kommer vi til de cykler, der kommer fra det specialiserede husmærke Roval. Den ene han har på er cyklen, som faktisk er hans reservehjul med nummer to bagpå her er CLX 64 dybde slidbane, og ovenpå er der et par S-Works turbo-rørformede dæk med GRIPTON sammensat monteret.

Jeg kan ikke rigtig finde en størrelse her, men for mig ser de ud som 25 millimeter. Som du godt kan se, kører Sagan skivebremser på denne cykel. Ikke der har vi en 160 millimeter rotor fra Shimano, kun 140 bagpå og begge fladmonterede kaliber.

Jeg tror også, jeg nævnte pedalerne. Han kører også Shimano Dureos der. Dette er R9100-versionen, som er den nyeste.

Han har også Tacx-flasker og bure. Den eneste måling, jeg ikke har givet dig endnu, er dens rækkevidde, fra spidsen af ​​sadlen til midten af ​​styret. og i betragtning af den enorme stand, er det en lang rækkevidde.

Jeg har lige målt 62 centimeter. Han er en stor fyr, men det er en stor strækning. Okay så nu vil jeg normalt give dig vægten på cyklen, men ak, Ollie Bridgewood stjal min vægt i morges for at bygge et par pro-cykler selv, så jeg kan ikke fortælle dig vægten.

Jeg ved, at den vejede 7,46 kg sidste år, og jeg tror, ​​det kunne være lidt lysere, fordi der ser ud til at være lidt mindre farve, men det er det, det handler om. Det vil være interessant at se, hvor lang tid det tager, før han vinder sin første etape, og hvor lang tid det tager, før han tager en grøn trøje på.

Jeg tror, ​​vi får se, hvad det er, hvad han skrev her under bundbeslaget. Ret, lad os vide, hvad du synes om Sagan's Tour de France-cykel i 2019 i kommentarfeltet lige nedenfor, og hvis du ikke kan få nok af din Tour de France-dag, kan vores seneste artikel findes lige der.

Hvor god er Peter Sagan?

/

Hvad er Peter Sagans nettoværdi?

Saganbetragtes som et af cyklens største talenter, der har opnået mange prestigefyldte sejre, herunder tre på hinanden følgende verdensmesterskaber, et europamesterskab, to ParisPænetaper, syv TirrenoAdriatico-etaper, en i Tour de Romandie, tre og den samlede klassifikation i Tour de Pologne, en

(stærk musik) - Jeg er i en tophemmelig placering her foran Paris-Roubaix-udgaven i 2019. Og jeg har, hvad jeg synes er den mest spændende pro-cykel, jeg nogensinde har set. (Elektronisk musik) Nu er grunden til, at jeg er 'jeg er så begejstret', fordi dette er Peter Sagans cykel, hvilket er godt, normalt meget spændende.

Men desuden er det en helt ny Specialitet Roubaix, og det er første gang jeg har set det. Jeg vidste ikke engang, at denne ting kom ud, jeg mener, det er kun et par år siden det oprindelige Roubaix-hit, og normalt er produktcyklusser lidt længere. Men wow, tjek den nye Roubaix og den forrige Roubaix.

Og så vil jeg tale om nogle af de små ting, der gør denne cykel unik for Peter Sagan. For det første har vi Future Shock over hovedrøret for mere komfort under kørslen. Kør over ru overflader såsom asfalt.

Selvom de ændrede det, har det nu en lås på toppen, så du kan låse affjedringen op, mens du kører på asfalt og holde den glat, så du ikke har nogen rejse, og vend den bare for at ordne det. Det er ret sejt, ikke? Den næste store ændring fra den forrige Roubaixi er også rørprofilformen. Så disse ligner meget mere rørene, der findes på den helt nye Specialized Tarmac.

De er optimeret til at være mere aerodynamiske, vi kan se, at i nedrøret her er sæderøret, som har en D-formet, flad rygsektion og også sadelpinden, som er D-formet. Det ser faktisk ud som om det er den samme sadelpind som den var i asfalten, nu er en D-formet stolpe noget, vi ser på mange BMC-cykler og Giant-cykler også, og det har et par fordele. Det er lidt mere aerodynamisk, men også fladt på bagsiden, det kan afbøje mere, hvilket er afgørende for ekstra komfort i et løb som Paris-Roubaix.

Når vi taler om sadelpinden, har den også en revideret forbindelse til rammen. Dette er et helt andet design end det tidligere Roubaix. Så vi har denne polymerhætte, som du kan tage af derfra, du kan se, at der er et stort hul der, som er beregnet til at give sadelpinden en lille smule rejse inden i rammen og mere afgørende dæmpning for at prøve og være mere behagelig , hvad der er vigtigt for et løb som Paris-Roubaix-detalje, er koblingsboksen, som nu virkelig er pænt monteret i nedrøret.

Noget, vi har set på mange nye cykler i stedet for at rode rundt under stammen. Pæn. Så det er de største forskelle mellem den nye Roubaix og den gamle Roubaix, men dette er Sagans cykel, så hvad er så specielt ved det, hvad gør det unikt for ham? Nå, her er et specielt malearbejde, og det er noget, vi er vant til fra Peter Sagan. Det er fantastisk, og der er et par små metalliske Peter Sagan-logoer, der er et og et dejligt lille navnelogo, der identificerer sig som Sagans.

Der er også tre små stropper på bagsiden her på kædestag. Disse små metalliske bånd, der viser hans tre verdensmesterskabssejre. Så Richmond, Doha og Bergen, det er meget ædelt.

Men dette er et meget subtilt malearbejde for Peter Sagan. Normalt er vi vant til at se meget mere ekstravagante designs for ham gennem årene. Men jeg kan virkelig godt lide det. (stille musik) Da dette er Sagans Roubaix-cykel, er der et par vigtige gearskift her, der adskiller sig fra enhver anden cykel, han ville bruge i resten af ​​sæsonen, samt det faktum, at han bruger Dura Ace Di2 hele vejen igennem, det er det samme for alle hans motorcykler.

Men kranksættet er anderledes, så i stedet for hans normale 53/39 har han en 53/44 bagpå. Roubaix er et meget fladt løb, og så meget foretrækker førerne det tættere forhold mellem 53 og 44. (spændende musik) Bagpå har vi en 11/28 kassette, og du vil også bemærke, at keramiske hastighedslejer er installeret overalt.

Hjulene er Roval 50 millimeter rørformede dæk og parret med disse er 30 millimeter specialiserede S-Works Turbo bomuldsdæk. Disse er virkelig tykke, virkelig brede. Og jeg fik at vide, at trykket, der løber i det, vil være mellem 4 1/2 og 6 bar dag, hvad enten det er vådt eller tørt.

Interessant nok fortæller mekanikerne mig også, at på grund af modstandsdygtigheden ved Future Shock er de faktisk i stand til at lægge lidt højere pres i dækkene, hvis de vil. Sagans valgte sadel er en specialist Romin EVO, og det er ret interessant, at den har en afslappet sadelpind, og sadlen smækker tilbage på skinnen med det samme. Noget der efter min mening giver en hel del sag, fordi sadlen har lidt mere gearing.

Ved kranken vil du bemærke, at her er en specialiseret effektmåler, dette er en dobbeltsidet måleenhed. Der er også en bælge på kranken på den ikke-drevne side. Og krumtaparmene er 172,5 millimeter lange.

Jeg bruger også Dura-Ace-pedaler, men Sagan har dem med den længere 4 millimeter aksel, hvilket giver lidt mere Q-faktor. Det giver mening, for når du ser ham træde, ser hans ben ud som om de er lidt længere fra hinanden, selvfølgelig, så det er virkelig interessant. Nu til cockpittet, og jeg finder det virkelig interessant.

Den første ting, der dominerer øjet, er, hvor lang stammen er, den er 140 millimeter lang, og det er en S-Works stamme, der har en rigtig pæn udvendig montering til sin Wahoo BOLT. Det kan jeg godt lide, det er meget ryddeligt, dejligt. Og det er et PRO Vibe 42 centimeter styr.

Interessant er det et rundt styr. Sagan har ofte brugt et aero-styr, et aero-cockpit til denne sæson, men for Roubaix gik han efter en rund bar, der har lidt mere bøjelighed, og det er også lidt mere behageligt at holde det også på toppen. Men en af ​​de mest interessante ting for mig er manglen på ændringer i dette cockpit.

Hos Roubaix ser vi en masse underlig og skør teknologi, og ofte ser du ekstra gearstænger, ekstra bremsegreb, dobbeltindpakket styretape. Men det er ret let, jeg kan godt lide det. Men jeg kan godt lide hans styretape, dette er SUPACAZ styretape, og det føles meget klæbrig, dejligt du undrede dig over, hvilken størrelse cykel Peter Sagan kører, det er en 56, hvilket også er det samme som mig. (latter) Jeg er dybest set Peter Sagan, ikke? Lad os lave en frihjulskontrol. (Hjulet drejer) Glat. (Hjul drejer)) Det bliver højere.

En anden forskel fra den tidligere Roubaix, som jeg opdagede, er manglen på for- og baghjulshåndtag. I stedet svarer det til andre cykler, hvor grebet faktisk kan fjernes på en meget renere front, og hvis du ser, er der ingen håndtag, der gør det, hvilket gør cyklen lidt mere aerodynamisk. Nogle mennesker synes, at en watt eller to er så vigtig, og for at fjerne hjulene eller skifte hjul har mekanikerne faktisk en speciel slags pitkanon, som du ser i Formel 1.

Jeg har mekanikken lige nu til at veje Sagans cykel, som den er i sin fulde racerversion og vejer 7,91 kg. Så ikke en fjer-let klatringcykel, men det er ikke det, du vil have til Roubaix.

hjem retsmidler mod udslæt

De vil have en cykel, der er robust, holdbar og behagelig, og som kan håndtere brosten, forhåbentlig er det. Nu håber jeg, du har haft glæde af denne artikel, og i så fald bedes du give den tommelfingre og abonnere på GCN Channel, da det vil hjælpe os med at lave flere artikler i fremtiden. Men lad os vide i kommentarerne nedenfor, hvad synes du om denne fantastiske nye cykel.

Jeg elsker det. Jeg synes det ser godt ud og spekulerer på, om det vinder søndag? I hvert fald for mere Paris-Roubaix- Du kan klikke på Sags 44-tænder kædehjul for indhold.

Er Peter Sagan en sprinter?

Peter Sagan nettoværdi:Peter Saganer en slovakisk professionel racercykelracer, der har ennettoværdipå $ 30 millioner.

Vi har givet dig nogle sprinttræningstip her på GCN, men de kommer normalt fra folk, der ikke er meget gode til at sprinte, men ved siden af ​​mig er en mand, der har en særdeles god nietages sejr i Tour de France og Marcel Kittel er der for at give os tre vigtige sprint træningspas, som han laver hjemme. (funky musik) - Selvfølgelig har jeg en tendens til at lave sprints på cyklen, så jeg gør det derhjemme. De hold, som vi normalt laver i starten af ​​en tre-dages træningsblok den første dag, er også på træningslejre.

Hvis du stadig er frisk, kan vi godt lide at træne sprint. Betyder generelt en ret let tur, men så laver vi sprints som en session på 4 gange 8 sekunder, så måske 2 gange i træk i begyndelsen af ​​træningen. Og nogle gange 4 gange 12 sekunder i slutningen.

Og du kan kombinere det lidt afhængigt af dine følelser - Så hvor længe mellem 8 sekunder hver? - To minutters pause - Ja - Og mellem hver session som 10 minutter, hvis du naturligvis går længere, alt hvad der er længere end 12 sekunder. Din krop skal også være godt udhvilet. Nogle mennesker siger, at sprint træning er doven træning, så sørg for at få nok hvile - så for nogen derhjemme ville denne session sige halvanden time for fuld? - Jeg tror, ​​du kan gøre det i tre timer, fire timer, men jeg tror, ​​at tre timer er nok for de fleste mennesker, der aldrig har gjort det før. Men det er kun for virkelig at få din krop i dine ben. (funky musik) Gym træning selvfølgelig. - Okay - Hvilket er baseret på den samme idé - Jeg gør en hel del af det - Jeg kan se det - (griner) - Måske for dine ben, ikke for dine arme.

Men målet med fitness træning er faktisk jeg mener, når du begynder at cykle til et nyt tip, er det fornuftigt at også tænke på at opbygge muskler. For os professionelle kan jeg normalt sige i det mindste, jeg tror, ​​jeg allerede har muskler nok, men målet er virkelig ikke at forsøge at sigte mod maksimal vægt, men måske på maksimale gentagelser eller bare at prøve at udføre den neurologiske øvelse, som du prøv igen at bøje så mange muskler som muligt - Så laver du squats med fri vægt eller på en maskine? - Når jeg starter om vinteren laver jeg faktisk et sæt på 3 gange og 8-10 gentagelser, og den første fitness træning om vinteren vejer sandsynligvis med en vægt på omkring 60-70 kg efter ferien, du skal vænne dig til vægten igen og derefter du kan starte efter 2-3 gange, når du har taget gymnastikuddannelsen, kan du også begynde at øge vægten. - Så hvor ofte om ugen og hvilken tid på året er du om vinteren? - ideelt set kan du gøre dette hele året rundt.

Om vinteren gør jeg dette to gange om ugen, og hvis du kan, mener jeg som professionel, at det ikke altid er let, selv i sæsonen, fordi du altid rejser og også laver løb, så du skal slappe af. Hvis du kan holde 2 gange om ugen eller 1 gang om ugen, er det godt. (elektronisk musik) Når du har nogle gode venner, der også er stærke på cyklen, og hvis du måske vil forberede dig til dit næste løb derhjemme, er det altid godt at gå til døren for at prøve at få lidt af et forspring på træning, fordi det selvfølgelig vil give dig intensiteten, og det vil også give dig, hvis du sætter målet et sted inden slutningen som byens tegn på, at du vil afslutte der.

Så vil det give dig den træning, som du ved, hvor langt du kan gå. - Ja - Og det er virkelig vigtigt i sprinten, og det er en god træning at træne det sammen med venner i føringen. Ah ja, vi prøver normalt at kombinere denne sprint med et par intense kilometer før den i slutningen.

Så lad os sige, at vi generelt gør 2-2 nej, normalt 3 gange 3 kilometer med en 10-minutters pause imellem. Og de første 2 kilometer af disse 3 kilometer roterer du, så kender du sprinteren, eller du går i formation, og du laver en sidste tur - Så tre sessioner af Marcel Kittel selv. Først en tre eller fire timers kørsel med flere sprints 4 gange 8 sekunder 4 gange 12 sekunder i slutningen og et par imellem.

Gå i gymnastiksalen, for det meste squats, og kom endelig ud på en gruppetur og sprint efter tegn i stedet for at gå en bestemt tid, inklusive en forløb. Mange tak til Marcel for at være med i dag. Hvis du vil have mere indholdsoutput, skal du først abonnere på kanalen ved at klikke på Globus, så hvis du ser nærmere på hans cykel, kan du klikke i nederste hjørne dernede, eller hvis du vil se Si Richardsons udseende af den splinternye Shimano DI2 Hydraulic finder du den i det andet hjørne dernede.

Hvorfor er Peter Sagan så populær?

Med 113 professionelle sejre til sit navnPeterhar bevist, at han kan vinde på alle typer løb fra de en-dags 'klassikere' til tre ugers lange etapeløb og det første europæiske mesterskab, og han erberømtfor hans utrolige cykelhåndteringsevner og ren styrke.

Hvor hurtig er Peter Sagan?

Den øverste plads går tilPeter Saganssejr på 5. etape i Tour de Suisse. I løbet af en periode på 18 sekunder var han i gennemsnit 70,5 km / t og 1220 watt og nåede toppenfart76,2 km / t og en fem sekunders spidseffekt på 1417 Watt.

Er Peter Sagan populær i pelotonet?

Saganen tidligere tre gange verdensmester og uden tvivl en af ​​de mest kendte ryttere inden for professionel cykling har sjældent talt til gavn forplaton.30. 2021.

Hvem er den rigeste cyklist i verden?

Chris Froome (Team Sky)

Han er stjerne atlet forverdens rigesteog mest succesrigecyklinghold.

Hvem er den bedste cyklist gennem tidene?

Kort sagt, Eddy Merckx ertidenes største cyklist. Manden med tilnavnet Cannibal dominerede professionelcyklingsom ingen andre og vandt hvert vigtigt løb, der er at vinde.22.09.2017

Hvorfor er Supertuck forbudt?

Så cyklingens styrende organ, Union Cycliste Internationale (UCI), har besluttet at håndhæve enforbydepå den 'supertuck'cykelposition i pro-pelotonet, fordi de siger, at det er farligt for rytteren og rytterne i nærheden.09.02.2021

Hvilken træning laver Peter Sagan?

Sagan brugte torsdag til at komme sig med et træningsprogram, der lignede det mandag. Cyklingen blev mere intens fredag. Turen på tre og en halv time omfattede omkring 30 reps, hvor Sagan red på 100 til 105% af sin aerobe kraft over bakker for at opbygge udholdenhed.

Hvorfor er Peter Sagan den bedste cyklist i verden?

Der skal være noget i hans træningsprogram, der giver ham et forspring i forhold til andre og gør ham til en sjælden cyklist, der udmærker sig i alle aspekter af sporten. I vinteren 2017 tilbragte Cycling Weekly en uge med Sagan, da han genoptog træningen med sin træner, Paxti Vila, efter sin ferie uden for sæsonen.

Hvorfor er Peter Sagan god til Bora Hansgrohe?

Sagan er anderledes - ligesom alle Vila's Bora-Hansgrohe-ryttere - fordi hans styrke er vigtig for hans evne til at sprint. Ifølge Vila er Sagan ikke naturligt hurtig. ”Vi får hans hastighed gennem hans friskhed og hans styrke,” forklarede han.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Cykling på vejen - hvordan man adresserer

Kan cykler køre på vejen? Cykler, PMA'er og ikke-motoriserede PMD'er, såsom manuelle sparkescootere, kan bruges på gangstier. Kun cyklister og PAB-kørere har lov til at køre på veje, undtagen motorveje og vejtunneler. I henhold til vejtrafikloven er det obligatorisk for cyklister og PAB-ryttere at bære hjelm, når de kører på veje.

Fodcykling - hvordan man kan slå sig ned

Er cykling dårligt for dine fødder? Det er en fremragende kardiovaskulær træning, som er sjov og kan udføres uafhængigt eller sammen med en gruppe. Der er også reduceret kraft på tværs af mange led i underekstremiteterne og foden. 14. maj 2013

Sygcykling - svar på problemerne

Hvad betyder sygecykel? cykel ser godt ud

Lyft-cykler - den ultimative guide

Hvor meget koster en LYFT-cykel? Bay Wheels-cykler og e-cykler er nu tilgængelige i Lyft-appen fra kun $ 3 pr. Tur.

Vintercykelbriller - søg efter løsninger

Har du brug for cykelbriller om vinteren? Om vinteren tror du måske, at der ikke er så meget behov for at bære dem, men faktisk er det modsatte tilfældet. Ifølge American Academy of Opthalmology har undersøgelser vist, at uanset årstid kan UV-eksponering øge din risiko for at udvikle grå stær og vækst i øjet, herunder kræft. 07.09.2020

Cykling kraniet cap anmeldelser - anførte spørgsmål og svar

Bær professionelle cykelhætter? Podier er ofte udstyret med ryttere, der bærer baseballkasketter med deres sponsorer på i stedet for cykelkasketter. Der er dog nogle, der prøver at bevare traditionen og fortsætter med at bære dem. De fleste professionelle podier er gået som baseballkasket. Imidlertid prøver nogle at bevare traditionen og udseendet. 2016.