Vigtigste > De Bedste Svar > Pivot trail 429 anmeldelse - praktiske løsninger

Pivot trail 429 anmeldelse - praktiske løsninger

Hvor meget koster en pivot 429 trail vægt?

5,9 kg





Hej folk, det er Wil her fra Flow Mountain Bike og velkommen til denne artikel anmeldelse af den splinternye Pivot Trail 429 Ja, dette er en helt ny tredje generation Trail 429, dette er Pivots hurtige trailcykel, så den sidder mellem den Mach 4 SL XC racercykel med 100 mm kørsel og Awitchblade, all-mountainbike med 142 mm, Trail 429 deler forskellen med 120 mm kørsel bagpå og 130 eller 140 mm kørsel foran og bevæger sig således i en på samme måde som territorium som Santa Cruz Tallboy, Ibis Ripley, Norco Optic og Specialized Stumpjumper som sædvanlig, er den fulde test af Trail 429 nu live på flowmountainbike.com. Klik på linket i artikelbeskrivelsen nedenfor, og du vil blive taget til den fulde gennemgang af denne cykel lige her i denne artikel, jeg vil se et bredere kig på Trail 429.

Jeg vil gå ind på nogle detaljer om ændringerne til den nye cykel og derefter tale om, hvordan den kører på stien, hvad der gør denne cykel god, hvad den har problemer med og i sidste ende hvilken type rytter den er bedst til. Den nyeste Trail 429 får en helt ny kulfiberramme med det lodrette stødlayout, vi så på Mach 4 SL, Switchblade og den nyeste Mach 6. Pivot byggede den omkring et drejeligt monteret spjæld, der faktisk klemmer det samme slag i en mindre Pakke, der gør det muligt for ingeniører at bygge et mere pladsbesparende rammedesign. Rammestørrelser inklusive de ekstra små rammer i sig selv er stadig en rent kulstofaffære, men Pivot bruger dog dyrere kulfibre med højere modul til at reducere vægten af ​​Pivot-krav.

Den nye Trail 429 ramme vejer kun 2,7 kg inklusive det bageste stød fastgjort til svingarmen. Hovedrammen er en dw link suspension design g drejebolte og enduro max lejer med stor diameter med den nye ramme Pivot opdaterede geometrien på Trail 429 med ændringerne Du ville sandsynligvis forvente 75 grader, men den største ændring på denne cykel er måling af rækkevidde på mellemrammen, her er den vokset fra 439 millimeter til 455 millimeter, i det væsentlige en hel størrelse op. Bundbeslaget sidder lidt lavere, der er en 33 millimeter bundbeslagsfald og midterbagsiden er blevet holdt pænt og kort på 432 millimeter. Den nye Trail 429 bærer tilpasningsevnen af ​​den originale model Mullet-cykel med et 29 tommer hjul foran og et almindeligt 27,5 tommer baghjul for yderligere justerbarhed.



Pivot har indarbejdet en geometrisk chip med to positioner, som cyklerne sendes fra fabrikken i lav position, men ved at dreje chippen til den høje position hæves bundbeslagets højde med seks millimeter, og vinklerne en halv grad over det drejepunkt stejlere. Trail 429 tilbydes i en racerversion med 130 mm rejse Fox 34 gaffel og en Float DPS spjæld og enduro bygger med en Fox 36 gaffel med 140 mm vandring og en Float DPX2 spjæld med opgraderingsmulighederne til Race og Enduro bygger Live Valve og Carbon Wheels i alt 20 forskellige specifikationsmuligheder er tilgængelige i Trail 429-serien, nu starter priserne ved $ 8,499 for Race XT-byggeriet og stiger til $ 18,999 for Team XX1 AXS Live build, den leveres med alle batterier. Cyklen, jeg testede her, er detailprisen for Team XTR-bygningen, der koster $ 13.499 AUD for dine penge. Du får en Fox Factory gaffel og dæmper en Shimano XTR 1x12 drivlinje med Carbon Race Face krumtap med XTR fire stempelbremser 180 mil rotorer foran og bag et Reynolds Black Lab el-kulfiberhjulsæt og 2,4 tommer Maxxis Dissector EXO-dæk bekræftede vægten til vores mellemstore testcykler, slangeløs opstillet og vejet uden pedaler, er nu kun 12,4 kg ved 175 cm Kropsstørrelse Jeg kørte i mellemstørrelse på Trail 429 , det er det værd, men husk, at den nye cykel er betydeligt længere end den gamle cykel, hvis rækkevidde er millimeter for et medium, og sædevinklen, selvom den er stejlere, ikke er så lodret, som om der er andre trailecykler på markedet, og det betyder, at din vægt er ret jævnt og komfortabelt fordelt over cockpittet, selvom jeg vil sige enhver, der normalt ville Hvis du er vant til at øge størrelsen for større rækkevidde, skal du se nærmere på geometri-diagrammerne, fordi t hans cykel er ret længere end før takket være det dybt trukkede toprør og kompakte drejningsdesign, sædet på den nye Trail 429 har faktisk gjort lidt kortere, mens vores mellemstørrelse leveres med 150 mm rejse x transfer dropper sadelpind Der er faktisk plads til, at jeg kan bruge en 175 mm dropper, hvis jeg ville.

Pivot tager sig af resten af ​​Trail 429's efterbehandlingssæt med en 45 millimeter lang spindel og 780 millimeter brede stigestænger samlet, det sikrer en målrettet og effektiv kørestilling som en XC-cykel, men med bredere fodaftryk og stabilitet af en Trail-cykel med længere rejse som enhver anden drejning, vi har testet på stien. 429 er en absolut brise til mine 68 kg forlystelser takket være denne klip-på-sag-guide. Vi satte 160 psi i spjældet, og det har nu bragt mig til den blå linje i guiden.

Hvis du vil have en lidt blødere opsætning, kan du køre mere Sag, bare sigte mod den røde linje på Sag-guiden. Drejepunktet har det største volumen af ​​afstandsstykke i DPS-spjældet, og det betyder, at affjedringen er ret progressiv ud af kassen. Jeg har klaret dette fint, men mindre aggressive ryttere og alle, der kæmper for at få fuld rejse, vil måske krympe til en sm. Alt volumenafstand er nu uden tvivl en af ​​Trail 429s mest imponerende egenskaber, hvor effektiv den er pedalerne opstår.



Der er en smule ujævn bevægelse i starten, og når du er på farten, kan du se det. Denne vippearm, der svinger i rytme med din vægt, skifter drejelejeholderen, luftkammeret med stort volumen og den progressive gearing betyder den indledende følsomhed af denne cykel er helt fantastisk. Nu kan du slukke for en del af den bevægelse med den blå kompressionskontakt på bagsiden, og bump dette i den faste position, hvilket ikke er en blokering, men det er fint at køre på bitumen og glatte brandveje.

Imidlertid er virkeligheden, at træde på denne cykel ikke spilder meget energi. Der er en temmelig solid mid-lift platform, der griber rundt om det slappe punkt, så snart du begynder at træde og har den go-attitude, du ville forvente af en landevejscykel som Mach 4 SL, selv med spjældet helt åbent, føles denne cykel energisk så godt som zippy, når du rammer gas i terrænet, jo bedre pedalydelse er dw-link-designet virkelig imponerende ved at adskille pedalindgange fra, hvad bagstødet gør, den måde, feedback holdes på et minimum Reduceret er absolut strålende og tillader du ikke kun for at få fart, men faktisk opbygge det. Den relativt høje kørehøjde på Trail 429 hjælper, når du træder over stenhaver, baghjulsophænget ruller meget lidt, og bundbeslaget er også ret højt.

løfter vægte hurtigt

Jeg måler den statiske bundbeslagshøjde 338 millimeter over jorden, hvilket er lidt højere end Optic og Ripley og betydeligt højere end Tallboy og Stumpjumper. Dette gør det meget usandsynligt, at den effektive pedalkraft og den generøse frihøjde betød, at mine chancer for et rent løb blev drastisk forbedret og den imponerende tekniske stykontrol strækker sig til nedkørsler Med det nyudstyrede frontcenter har Trail 429 et rigtig solidt kontaktområde på stien, hvilket fremmer større stabilitet ved høje hastigheder end sin forgænger på trods af en vægt på mindre end 13 kg. Det tager en hel del at blive kastet rundt under kørslen, det flyder ikke som Switchblade med længere rejse, det absorberer en bred vifte af påvirkninger både effektivt og effektivt, det progressive affjedringsdesign giver meget kontrol ved høje hastigheder, og det er helt styrer sin rejse rigtig godt, 34 foran er lige så imponerende, men efter at have kørt GRIP2-versionen af ​​denne gaffel må jeg indrømme, at jeg savnede den smøragtige glatte ydeevne her.



GRIP2-spjældet giver mere justerbarhed, bedre højhastighedsstilling og er mere følsom end FIT4-spjældet, men det er dyrere, tungere, muligvis sværere at indstille, og det savner også lockout, så jeg kan se, hvorfor Pivot bruger FIT4-gaffelen til Race Build og virkeligheden er, at de, der leder efter bedre ydeevne til at køre på teknisk terræn, naturligt er graviteret mod enduro-build, der kommer med den 36 GRIP2 gaffel og DPX2 spjæld på trods af den ekstra længde og stabilitet, Trail 429 har stadig en masse pop og legesyge. Takket være dets lave vægt og responsive karbonchassis er det let at bevæge sig på stien. Det ser ud til, at det ikke sidder fast - det betyder, at vægtfordelingen er mere jævn foran end du stadig skal køre foran mere selvsikkert end den gamle cykel, og trods alt kommer den ekstra stabilitet ikke gratis, når du får en føler dig lidt træt eller doven og kører på cyklen bagpå, det er mere sandsynligt, at den understyrer og vasker ud på en smallere cykel. Det, der hjalp her, var imidlertid at dreje geometri-chippen til høj position, nu selvfølgelig Bundbeslaget er hævet for at give dig mulighed for at give lidt mere frihøjde, og den effektive sædevinkel er stejlere til 75,5 grader, og klatrepositionen forbedres, når du sidder. Det er vigtigt, at det også gør styringsvinklen stejlere med en halv grad og selvfølgelig mere vægt på håndtagene og ned i de forreste dækpresser.

Denne opsætning gjorde det muligt for mig at starte drejninger mere naturligt, og det gjorde det også muligt for mig at skære strammere og mere kurvede stier lettere. Her hjælper den korte bageste midterlængde på Trail 429, hvilket gør det lettere at ændre retning hurtigt, men det stive chassis og robust bageste trekant sørger for, at baghjulet vandrer ikke offline gennem højhastigheds drejninger, der er bestemt en meget stærk forbindelse mellem styret og baghjulet. Jeg siger også, at Maxxis Dissectors er et fantastisk match til Trail 429, da disse dæk ruller hurtigere end en Minion DHF, men de er også mere alsidige og tilbyder mere svinggreb som en rekonstruktion. De er bestemt velegnede til mine lokale støvede stenede stier, selvom der er et lidt irriterende trækkraft mellem midterprofilen og kurveblokkene, når du binder dig og læner dig over cyklen, forbinder de godt, og når du skubber grænserne for overfladegreb, de start en temmelig håndterbar drift, da resten af ​​komponenterne på Trail 429 klarede sig godt, og det er en pakke af meget høj kvalitet Som du ville forvente for prisen, var den ikke helt immun over for problemer, selvom vi fik noget kabelrangle fra en af ​​åbningsåbningerne til hovedrøret, der havde brug for noget elektrisk tape o Race Face carbon kranksæt er bundsolid under testningen.

Det er ret let og ser også godt ud. Den er parret med et brugerdefineret enduro-bundbeslag, der har dybere sokkelskaller og dobbelt række Enduro MAX-lejer. Der er mange andre gode detaljer cykler.Jeg kan også lide 3D-kædestøttebeskytteren og muligheden for at montere Pivot Tool Dock-systemet.Jeg kan også lide Pivot-låsehåndtagene, der har en dejlig klæbrig blanding og en tilspidset profil, der bliver tykkere mod det ydre enden af ​​styret, og jeg kan også godt lide Fox's dropper-greb, som har en pænt bearbejdet aluminiumsskovl, der sidder lidt længere væk fra håndtagene, hvilket gør det nemmere og renere at ramme Olds-hjulene er helt fantastiske, de er ret lette, de vejede kun 1540 gram og med deres asymmetriske carbonfælge med lav profil, kniv egerne og det livlige Industry Nine frihjul, tilbyder de fremragende acceleration med en smuk og livlig, men velkoordineret tur, der passer godt til Trail 429, og mine venner bringer os til dommen fra den nye Pivot Trail 429.

Jeg vil sige, at dette ikke bare ser det bedste ud, men det er også den mest kraftfulde trailcykel, der nogensinde har haft navnet på Pivot Cycle Ved at revidere spjældlayoutet forbedrede Pivot-ingeniører ikke kun den samlede emballage af denne ramme, De forbedrede også den dynamiske ydeevne på stierammen, og den korte og robuste bageste trekant i den justerbare geometri tilføjer tilpasningsevnen til hjulstørrelsen og den upåklagelige pedalydelse, og det er uden tvivl en af ​​de mest alsidige og afbalancerede trailcykler i øjeblikket på markedet. Hvis du gerne vil læse den fulde anmeldelse af den nye Pivot Trail 429, skal du klikke på linket i artikelbeskrivelsen nedenfor for at lede dig igennem til den fulde anmeldelse på flowmountainbike.com.

Hvis du har spørgsmål til mig om Trail 429, skal du slippe dem i kommentarerne nedenfor og give os et tommelfingre, hvis du kunne lide denne artikel, ellers er det mine folk, og vi ses næste gang

Er drejecykler gode?

Den nyePivot Trail 429ramme med stød kommer ind på £ 5,9, en fuld 300 gram lettere end den tidligere version. Vores Pro XT / XTR-build kommer ind på imponerende 26,5 kg. Det hervægter meget mærkbar og har hjulpet med at skubbe mine kørselsafstande med mindre træthed.23. feb 2021

Hvor meget koster pivot Trail 429?

Det er en hurtig, legende cykel, der kan tage nogle virkelig aggressive stier. Og Mach 6 har en af ​​debedstkombinationer af faldende stabilitet og klatreeffektivitet, vi har testet. Fordi deres priser er høje,Drejecyklerer ikke for alle.10. jan Dec 2019

hvad tid skal du stoppe med at spise

Hvor meget vejer Pivot Mach 4?

Pivot Trail 429Byg sæt

Det429kommer i 14 forskellige builds medpriserstarter ved $ 5.599. Det er ikke overvældende, da det lyder: Der er tre build-skovle - Race, Pro, Team og hver har flere muligheder.
23. feb 2021

(Gulv smuldrer) (cykelskramler) ♪ Jeg vil ikke ske for meget, jeg var med noget, jeg vil ikke ske for meget, jeg var med noget (griner) - På papir er Pivots nye Mach 4 SL en direkte erstatning for den langvarige Mach 429 SL, men i virkeligheden er det faktisk en helt anden cykel, som Pivot siger, er lige så god til langrendsløb eller generel stykørsel. Så den cykel, vi skal gennemgå her, er den topsporede Trail XTR-version, der kommer med et mekanisk Shimano XTR-gruppesæt, DT Swiss XRC 1200 carbonhjul og Fox's slanke Live Valve elektroniske affjedringssystem. Hver Pivot med fuld affjedring har nogensinde lavet bruger Dave Weagles DW Linked Short Dual Length suspension design.

Og denne nye Mach 4 SL er naturligvis ikke anderledes. Nu har den kun 100 millimeter kørsel som den gamle cykel, men spjældet er nu monteret lodret i stedet for vandret, hvilket giver et mere kompakt rammearrangement og en lettere frontramme, som vi tester Fox Live Valve-systemet. Og hver ramme er kompatibel med den.

Og som det fungerer, er der et batteri, en hjerne, to sensorer, en i hver ende af cyklen og solenoider i den bageste støddæmper, en i gaflen, der automatisk registrerer, når du er på glat underlag, når du er ikke, og suspensionen åbner og lukker efter behov. Yderligere detaljer inkluderer plads til 2,5 '' brede dæk, intern kabelføring, selvfølgelig plads i den forreste trekant til en vandflaske til hver rammestørrelse og to til det ekstra store og derefter et nederste toprør, som giver dig mere frigang og plads til en teleskopisk støtte med en længere Tilbyder affjedring.

Der er også en pressetilpasningsbeslag, som jeg ved, bliver en skam. Men for at være retfærdig gør Pivot dette bedre end de fleste andre. (blød elektromusik) - Jeg var ret begejstret for at køre live-ventilsystemet på denne cykel.

hvad er tempeh

Når det er sagt, tog det os lidt længere tid at sætte cyklen op, så vi havde det godt. Til sidst kørte vi den bageste ankel på 30% -siden med 22 klik fra lukket til rebound. Vi fik 70 psi i gaffelen med 12 klik rebound fra lukket, og disse kørte både for- og bagspjældene ret åbne i kompressionstilstand. - Vi kørte Maxxis Minion 2,5 'foran ved 19 psi og Maxxis Minion DHRII bagpå ved 21 psi, begge med EXO + -kassen for bedre at modstå klipperne. (let elektronisk musik) Så jeg havde en meget sværere tid med den fladere sædevinkel på drejetappen, så det er en sædevinkel på 73 og en halv grad, så jeg følte virkelig, at jeg var nødt til at bevæge sadlen hele vejen frem skinnerne, og så ville jeg være endnu længere frem for at sikre, at frontenden ikke løftede sig, mens jeg klatrede.

Jeg fandt, at suspensionen fungerede rigtig godt, når jeg klatrede. Bortset fra det kunne jeg ikke lide følelsen af ​​den levende ventil. Jeg følte mig lidt hård.

Det føltes lidt mindre behageligt, end jeg ville have ønsket - ja det samme her, jeg havde mere tid på live-ventilsystemet på denne cykel, og jeg kan godt lide, hvordan det virkelig understøtter, og det åbner og lukker mere eller mindre som jeg vil have det til. Og trækkraften er fantastisk, men jeg er enig i, at det ikke ligefrem er det jævneste setup derude. - Selv med dette lidt tungere live-ventilsystem var Pivot en af ​​de lettere cykler i downcountry-kategorien på 26,6 lbs.

Og det var bestemt rart på de længere stigninger, vi gjorde med denne cykel. (blød elektronisk musik) - Ved du, på de fleste stier ville en cykel, der kort nok sandsynligvis kun være god. Men hvis du er på et spor, som om vi er på Overnight Sensation her i Pemberton.

Det er lidt glat gennem nogle af hjørnerne, og det andet du mister lidt greb om denne drejning, fordi akselafstanden er så kort, skal du bare ændre din vinkel til det hjørne så langt, at du bliver nødt til at blive på det hele tiden for at få din Keep linje. Mens en cykel med en længere akselafstand og især et længere frontcenter bare kan holde din position på bjælkerne og bare sværge ved geometribordet, ser det virkelig ud til, at Pivot designet denne cykel for det meste omkring en 100 millimeter gaffel. For vores mellemstore størrelse er rækkevidden i denne indstilling på 440 millimeter faktisk ret rimelig.

Men hvis du belægger det med en 120 mm gaffel, læner du hovedrørets vinkel tilbage, hvad du vil, men vi mister også 13 mm rækkevidde i den indstilling, hvilket er det stik modsatte af det, du vil have. - Jeg følte virkelig, at jeg ville have det lidt glattere, mere forudsigeligt, jeg følte bare, at det kæmpede for at holde trit med terrænet, vi stod overfor her i Pemberton - Jeg har denne cykel derhjemme i Colorado ganske meget drevet og faktisk blev virkelig forelsket i Live Valve, åbner det øjeblikkeligt, når du rammer virkelig firkantede stød, og når du er på et glattere terræn, er det ret låst og giver dig god støtte. Men herude føltes det næsten som om det næsten kæmpede for at følge med tingene herude, hovedsagelig fordi de kom så hurtigt på dig, og der var så meget.

Kate Courtney

Så det ophidsede mig ikke rigtig, som jeg havde håbet. (langsom elektromusik) - Så jeg var faktisk 5% langsommere på drejningen end på min hurtigste omgang på testsløjfen, som faktisk var på Mondraker. Og jeg mistede meget mere tid på nedstigningen end på nogen anden cykel.

Jeg var faktisk meget hurtig på stigningen, men i nedstigningen fandt jeg ud af, at cyklen havde problemer med at opretholde trækkraft, og jeg fandt bare mig selv at vælge lettere linjer - ja, jeg havde en meget lignende oplevelse på den drejning. Jeg havde en rigtig god klatretid, men den samlede tid var faktisk 4% langsommere end min bedste tid, der var på Juliana.Jeg følte, at jeg kæmpede lidt, og jeg var nødt til at tackle hvert stykke spor stykke for stykke i stedet for det hele skal gøres på én gang. (glat elektromusik) - Så dette er en af ​​de dyreste builds af Pivot, så det er ikke overraskende, at sættet var smukt valgt.

Et par af de fineste klager, jeg først har haft med 34-tand kædehjul og derefter 75 millimeter stammen. Begge disse er efter min mening lidt mere specifikke for langrendsløb end kategorien downcountry. På den positive side kan nogle af redaktørerne muligvis ikke lide dem, men jeg nød virkelig dem, jeg kører på de håndtag, som Pivot har her.

En anden ting, jeg kunne lide, var XTR-bremserne, selvom de kun har 160 mm rotorer, føler de at de har meget strøm til denne cykel. (blød elektronisk musik) Så Pivot er virkelig hurtig på mindre krævende terræn, den har også en rigtig god pedaleffektivitet og er så simpelthen super let med denne Fox Live Valve. (blød elektromusik) - En ulempe er dog, at cyklen bare ikke fungerer så godt med 120 mil gafler, den gør med en 100 millimeter gaffel.

Sædevinklen er alt for slap, og rækkevidden føles alt for kort. Og jeg må sige, at jeg er lidt mere usikker efter at have testet her Live-Valve, jeg elsker stilen ved at køre hjemme i Colorado, men det er lidt mere et spørgsmålstegn for mig på disse Pemberton-stier med mere teknisk terræn. En anden ting at tænke på med Live-Valve eller noget andet elektronisk, vi havde nogle forbindelsesproblemer med frontgaffelsensoren på denne opsætning - vi har en intermitterende løs forbindelse.

Hvilket er lidt irriterende med denne cykel. Fordi det viser sig, at forbindelsen det fungerer. (blød elektronisk musik) - Pivot Mach 4 føles stadig som en langrendscykel for mig på trods af dropperstolpen og 120 millimeter gaffel.

Jeg synes at være en rigtig downcountry cykel, du ser virkelig frem til at gå ned ad bakke på din cykel. Hvilket ikke rigtig var tilfældet med denne. - For mig føles Pivot Mach 4 SL mere som en rigtig langrendscykel, men lidt mere tilgivende for en rytter, der leder efter lidt mere dæmpning, er der Pivot Mach 4 SL .

Hold øje med flere artikler fra Pinkbike Field Test samt Downtown Run-bordet, hvor vi sammenligner alle vores downcountry-cykler. (blød elektronisk musik)

Hvad er en drejetap?

: handlingen med at vende et punkt: handlingen afdrejelig. : en person eller ting, der er centralt eller vigtigt for nogen eller noget andet.

top rør taske

Hvor er drejecykler bygget?

Drejecyklerer beliggende i et industriområde i Phoenix. Her kan man finde prototype-værkstedet, kontorerne for udvikling samt produktions- og opbevaringsafdelingen inde i den beskedne bygning.30. okt 2014

Vil Ibis fremstille en aluminiums-Ripley?

Ibisfortsætter dog med at udvikle noget billigerealuminiumversioner af de mere populære modeller. Den første var Ripmo AF, enaluminiumversion af brandets 147 / 160mm Ripmo, og nu er der en AFRipleyat demokratisere det fantastiskeRipley120 / 130mm trailcykel.19. jan 2021

Hvor fremstilles drejecykler?

Omdrejningspunktfokuserer på ydeevne såvel som på enkelhed og langvarighed. Udvikling, prototyping og laboratorietest udføres alle i USA. Bill Kibler er ansvarlig for prototypekonstruktion. Værktøjerne og hydroformningsformene til produktionencyklerer allefremstilleti USA og afsendt til Taiwan.30. okt 2014

Er pivot sikkert at downloade?

Anti-virusadvarsler

Et par browsere og antivirussoftware, såsom Norton, kan give advarsler forOmdrejningspunkt. DetOmdrejningspunktinstallationsprogrammet inkluderer tilbud til anden software, men de er alle valgfri under installationen og vil ikke skade din computer.Omdrejningspunktog installationsprogrammet ersikker.

Hvem er en pivot person?

1.pivot mand- detpersoni en rang omkring hvem de andre ruller og manøvrerer.

Hvilken type cykel er pivot trail 429?

Så fra det øjeblik, jeg hoppede ombord på den nye Pivot Trail 429 - det Arizona-baserede selskabs tredje generation af sin bedst sælgende model - var det klart, at denne cykel ville få et rigtigt spark til sin præstation.

Hvor meget vejer en drejecykel?

Pivot skar 300 gram fra den forrige ramme, hvilket gør den påståede rammevægt (med stød) 5,9 pund - næsten identisk med vægten af ​​100 mm Mach 4 SL XC-cyklen. En lys ramme er en god måde at lave en let cykel på: min anmeldelse cykel med Team XTR build kom lige omkring 27 pund.

Hvor stor er luftvolumenafstanden på drejesti 429?

Selvom det er følsomt fra toppen, ramper den bageste affjedring hurtigt og giver det en fast og snappy følelse generelt. Pivots opholdsbeskytter tavler kædeslag. Pivot leverer Float DPS-udstyrede cykler med Foxs største luftvolumenafstand (0,95 kubikcentimeter).

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Genopbygning af madpyramiden - brugbare løsninger

Hvorfor er madpyramiden forkert? Efter 1992 viste mere og mere forskning, at USDA-pyramiden var groft mangelfuld. Ved at fremme forbruget af alle komplekse kulhydrater og undgå alt fedt og olier gav pyramiden vildledende vejledning. Kort sagt, ikke alle fedtstoffer er dårlige for dig, og på ingen måde er alle komplekse kulhydrater gode for dig.

Hvad er kanonkuglen - hvordan man afregner

Er Cannonball Run ulovligt? Er Cannonball et løb? NEJ, kanonkugle er ikke et løb. Det er ulovligt at køre eller overskride den oplagte hastighedsgrænse på offentlige veje. Cannonball er en langdistance-vejrally med rod i eventyr og udforskning, tænk på det som den ultimative ferie med din bil.

Dæktryk for sne - hvordan man håndterer

Er lavt dæktryk bedre i sne? Du sænker dit dæktryk 10 eller 15 pund for at give dig mere trækkraft, når du kører oven på denne sne. Hvis sneen kun er et par centimeter dyb, gør du det normalt bedre med et normalt oppustet, smallere dæk, der kan bide gennem sneen ned til fortovet, hvor dækket kan få noget rigtigt trækkraft.

Gymnast lammet - svar på problemerne

Kan du blive lammet af gymnastik? Når gymnastik bliver for farlig Selvfølgelig er katastrofale skader som lammelse sjældne. Men mange gymnaster lider af en lang række skader, da de tester grænserne for tyngdekraft og fysik. Cirka 100.000 gymnaster lider skader hvert år, ifølge University of Pittsburgh Medical Center.