Vigtigste > De Bedste Svar > Plus-størrelse cykel - enkle svar på spørgsmål

Plus-størrelse cykel - enkle svar på spørgsmål

Hvilke cykler er gode for tunge kørere?

Vores valg tilbedste cyklertiltungere cyklister:
  • Mongoose Dolomite fedtdækcykelmed en stiv ramme.
  • Indrammet Minnesota pålideligt bjergcykelmed seriøs kapacitet.
  • Co-op Cycles DRT regelmæssigt bjergcykelmed 300 lbs.
  • Firmstrong Bruiser Man cruisercykeltiltungeremen.





Så jeg har altid været en smal tynd fyr, og jeg har altid været meget involveret i min træning, når jeg har kørt på fuld tid, men når jeg kører med venner, er nogle af dem større, og det ser altid ud til at de ' arbejder meget hårdere. Ja, de har muligvis ikke så meget tid til at træne som mig, men hvor stor forskel gør vægten for, hvor hårdt du skal arbejde? Så i dag vil jeg prøve at sætte det på prøve for at se, om det er større chauffører, der faktisk skal arbejde hårdere, og hvor meget. Jeg kører på min langrendscykel, jeg har min pulsmåler tændt.

Jeg har også en effektmåler, så jeg kan se nøjagtigt, hvor hårdt jeg arbejder. Og jeg laver et langrendsløb Så del det i to, det første stykke er en opadgående sektion. Lidt kuperet, enkelt spor op og ned.

Men for at komme til toppen af ​​bakken antager jeg, at det bliver sværere. Og så ned ad en lang, kuperet nedstigning igen på en langrendsløjfe. Det er den ekstra vægt, der giver mig mere momentum, men hvor meget sværere skal jeg arbejde for at gå ned ad bakke? Lad os sætte det på prøve. (op tempo musik) Okay, det er tid til den første test, bare i min normale vægt.



Jeg vil gå temmelig hårdt. Prøv at køre med min FTP, så cirka 270 watt gennem kraftsvingene og en puls på omkring 170 BPM. Dette er noget, jeg ved, at jeg kan holde ud i cirka en time, så det er et godt, hurtigt tempo, men jeg kan bestemt gøre det to gange.

Det er det rigtige tidspunkt at gå, dette bliver hårdt arbejde. (spændende up-tempo musik) Det er en stejl lille stigning. (gisp) Jeg gennemsnit nu omkring 400 watt i cirka et minut.

Så jeg er op til 175 BPM, min maksimale puls er 185. Nu anvender jeg en lang flad modstand omkring en brandvej og derefter den sidste strækning, et slag klatrer opad. (Spændende musik i tempo) Korrekt test udført, tid til et par forfriskninger.



Eller kagen var god, måske for god? Jeg føler mig ret mæt. Test to, jeg føler mig meget tung. Det er vanvittigt, hvor meget forskel det føles.

Jeg føler mig meget mere end 15 kg. Jeg tror, ​​min stakkels lille carbon langrendscykel vil slå et slag. Ligesom mit hjerte og lunger, så lad os gøre os klar.

Lad os gøre det. (op tempo rockmusik) Det føles allerede som om jeg bliver nødt til at skifte til et lettere gear end sidste gang for at prøve at trække min bums op ad bakkerne. (gisp) (hurtig rockmusik) Så det er testene.



Det er tid til at tage min skudsikre vest af. Jeg tror ikke, jeg har brug for det mere. Tilbage til skuret for dataene.

Så jeg fik nogle testresultater i går, og mine ben føles ærligt talt ret trætte. Lad os se på tidspunkterne, lad os klatre. Så med den tunge vægt var jeg to minutter, elleve sekunder langsommere, hvilket kan forventes, synes tingene bliver interessante, når jeg ser på min præstation og puls.

Min ydelse faldt faktisk, så med den tunge vægt lagde jeg i gennemsnit 13 watt mindre ud. Min maksimale effekt var næsten 100 watt mindre med den tungere vægt, og derfor var min normaliserede effekt også seks watt lavere. Dette er lidt det modsatte af, hvad jeg forventede.

Jeg troede, at med den tungere vægt ville min puls sandsynligvis forblive den samme, men min maksimale kraft ville øge al min styrke, fordi jeg er nødt til at skubbe denne vægt lidt hårdere. Men faktisk faldt min præstation, og min puls steg. Min gennemsnitlige puls steg til 163 BPM, fra 159 BPM uden vægten.

Den maksimale puls er op til 176 BPM med vægtene. Det er 95% af mit maksimum, så jeg arbejdede naturligvis superhårdt kalorieforbrænding 311 sammenlignet med 265 uden vægt. Så du skal helt sikkert arbejde meget hårdere, og det er meget langsommere med disse vægte.

Ting bliver superinteressante, når du begynder at se på dine maksimale kræfter i tre sekunder eller fem minutter. Jeg vil lave en nørdversion af denne artikel, så jeg går meget mere ind i tal, men min maksimale styrke er langt højere med den tunge vægt. Min maksimale styrke i tre sekunder var 657 sammenlignet med 548 uden vægten.

Så de er alle meget højere, når det kommer til maks. Fem minutters strøm, og det var meget lavere, så jeg kunne bare ikke opretholde strømmen, hvilket jeg gætter giver dig resultaterne, og på vej op, jeg arbejdet hårdere og var med vægtene meget langsommere som forventet. På vej ned bliver det meget strammere nu. En slags lignende historie, så jeg arbejdede hårdere.

Min puls var højere, bare en lille smule. Min magt var temmelig nede. Min maksimale effekt var 123 watt lavere med vægtene, men tiderne var meget tættere.

I Vægtene var inden for otte sekunder efter denne nedstigning. Det er en ret lang, flydende nedstigning med nogle fladere rullende sektioner med ruller, så du kunne pumpe op og ned, og jeg følte, at vægten absolut kørte på disse dele. Kun det ekstra momentum betød, at jeg virkelig kunne opretholde min hastighed.

Det var dog meget sværere at få cyklen i fart, og det synes jeg viser præstationen. Jeg kunne bare ikke slå strømmen ned for at få cyklen i hastighed, når jeg var klar til at accelerere cyklen yderligere. Som jeg sagde, kun otte sekunders forskel i tiderne på vej ned.

Konklusion: Ja, jeg arbejdede hårdere og var langsommere, men kun marginalt på nedstigningen. Var jeg nødt til at ændre min kørestil? Jeg gjorde bestemt ondt mere, hvis jeg vejede for meget på vej ned. Mine hænder dræbte mig, min ryg begyndte at dræbe mig.

Jeg følte ikke, at jeg skulle hvile, ikke engang i nedstigningen, hvor jeg prøver at stå stiv på en langrendscykel for at prøve at slappe af lidt. Jeg følte, at jeg lavede et stort squat hele vægten, så det var trættende, og sandsynligvis var min gennemsnitlige puls højere selv på nedstigningen, og jeg tilbragte bestemt meget mere tid i bedstemorringen, jeg tror ikke, jeg kunne tiden uden den brugte vægten, så jeg følte, at jeg virkelig slibede gearene væk for at tackle disse stigninger. Er det en realistisk test? Nå, på tungere, aktive ryttere skalerer de slags, så musklerne håndterer vægten lidt bedre.

Jeg sad i seks måneder, drak for meget øl, spiste for meget kage og kom derefter tilbage på en cykel, så jeg antager, at det er lidt realistisk. Virkelig den største takeaway for mig er, at ting som som jeg siger, jeg arbejder hårdere, jeg er en smule langsommere, men i virkeligheden er jeg to minutter langsommere, når jeg klatrer mod y.

Jeg har også en nørd version af dette Videoer lavet, så klik deroppe. Hvor jeg går meget mere i detaljer om tallene, men også taler om, hvor meget hurtigere du kan komme igennem lidt vægttab. Klik nu på det for Olly Beckinsale at sætte mig gennem mine skridt og prøve at forberede mig på et enduro-løb.

Tryk på sub-knappen og giv os tommelfingre op.

Kan en person på 300 pund cykle?

Kanjegcykle300 pund? I virkeligheden kunne ducykleselv når du er300 lbs, men du skal flytte med encykelder er specielt bygget til tungereryttere. Du holder dig muligvis med Firmstrong BruiserMandStrandcykelder kommer med en vægtkapacitet på 350lbs.

Kan en 400 pund person cykle?

Cykling har mange fordele, ligesom der er mange risici ved at være i400kg vægtgrænse. Fastcyklerarbejder ikke formenneskermedCykelVægtgrænse400kg, så vi anbefaler tunge cykler. Tungvægtcyklerer specielt designet tilmenneskerover400lbs.

Hvad er en plus-størrelse cykel?

Den korte version er, at enPlus cykelhar dæk, der er større end traditionelle dæk og mindre end fedtcykeldæk. Den repræsentative bredde er typisk en 3,0 (sammenlignet med 1,6 til 2,6 for 'standard' MTB-dæk), men de kan variere istørrelsefra 2,6 tommer til 3,2 tommer.24. 2016.

hvad er en næsten perfekt kilde til protein

Du ved, det var virkelig ikke så længe siden, at mountainbikejournalister og brandchefer over hele verden bifaldt fordelene ved store volumen dæk, hvad der skete med dem, hvad der skete med de store, er de stadig relevante hurtigt, og hvilket sted har de på en mountainbike? -Størrelse godt, det er et navn opfundet af mountainbikeindustrien til at beskrive de større dæk, der oftest er forbundet med 27,5-tommer hjulstørrelse, selvom du kan få et plus i 29, og det kan ikke forveksles med fede dæk, som bare er latterlige, fordi plus gør faktisk en stor forskel Så her er et udvalg af dæk, som du kan se plus, dette er et tre tommer plus dæk fra en 2016 specialiseret Levo og som dig Som du kan se, er det faktisk ikke uligt et 2.3 dæk eller et 29 tommer hjul, hvis du ser på højderne der og over på højre side, her er et moderne 2,8 dæk eller nu et 27,5, hvis du har det at sammenligne et 29 tommer hjul med et aggressivt 2,5 dæk, som kan være aggressivt Se, det er faktisk betydeligt bedre, hvad de store kvaliteter af disse plusstørrelsesdæk var.

Forudsat at nogle dæk har flere punkteringer på grund af de tyndere sidevægge og havde mindre svingstøtte, men den hurtigere, glattere tur og øget greb var bare ikke nok til at få folks opmærksomhed, og inden for få år var plusstørrelsen næsten glemt, men lad os ikke glemme Plus var virkelig meget god til Med en britisk journalists ord tilbyder de bedste plusstørrelsescykler mere trækkraft, mere kontrol og mere komfort, så jeg spekulerer på, hvorfor Plus har mistet den popularitet, fordi mountainbikejournalister og mountainbikeindustrien i generelt har skiftet til andre ting, flere kurser blandet? Hjulstørrelse elektriske ører og slukket Selvfølgelig er elektriske cykler det, men jeg tror, ​​de er stadig så hurtige og komfortable som nogensinde, og der er nu et sted for dem at besvare det spørgsmål og forstå, hvorfor modeller i plusstørrelse vinder popularitet, har mistet, har vi brug for at indstille en kontekst, fordi vi har haft en kontekst i tre eller fire år? Faktisk plejede der at være en masse misforståelser om hjulstørrelse. Folk er bange for en ændring af hjulstørrelsen, hvis man ser på downhillere fra verdensmesterskabet i 2015 2016, mange af dem sagde, at de bare ville forlade sporten, hvis der var en ændring af hjulstørrelsen, men i dag er langrend Even racing enduro verdensserie, når en Sam Hill stod på 29 hjul, selv fagfolk havde brug for lidt tid til at tilpasse ændringerne i hjulstørrelse for hele mountainbike-befolkningen, 27,5 plus blev faktisk betragtet som en springbræt til 29 i dag har 29 tommer hjul er meget mere udbredte og er en del af grunden for dette er overdimensioneret, hvilket faktisk er ret mærkeligt, da et 2,3-29 tommer hjul er 27,5 gange tre pl. temmelig ligner vi er trætte, spørgsmålet er, om solskinnet igen på 27,5+ sukker godt jeg tror det vil jeg tror mountainbikeindustrien forlod denne hjulstørrelse lidt for tidligt, vi ved, at det altid vil, er stadig behageligt og tilbyder mere greb end nogensinde før, men selvfølgelig vil mange mennesker sige, at de stadig er så hurtige, ja jeg tror, ​​de er, fordi fakta bare ikke ændrer de tests, som mange mountainbikekørere gør.

At holde journalister døde over hele verden og endda dem, der begyndte mine kolleger på GMB ved 27.5+ versus 27.5, disse resultater holder stadig rigtige, + er endnu hurtigere, næsten og endnu en grund til, jeg håber, at de kommer tilbage, er mine yndlingsdæk, og hvad jeg Brug en hel del er Maxis High Roller 2.8, som kan betragtes som et plusstørrelsesdæk, og lad os se det i øjnene, mange andre mærker fremstiller stadig store volumen dæk, så de fleste producenter af høj kvalitet laver versc, der kaldes slidbaneforbindelser og mønster til specifikke forhold, hvad enten det er et glat spor eller teknisk ned ad bakke, og på mange måder var nogle af testere og brandchefer lidt uretfærdige for at bruge specielle dæk mod et 27,5+ dæk, som bare var et allround-dæk på det tidspunkt, nu på dette tidspunkt for dem der ønsker at freak os ud, vil jeg dykke dybt og undersøge antallet, vægten og målingerne, så hvis du ikke er så i tallene først, kan du hurtigt fremad, men hvis du har nogle fakta og måske en præstationsannonce udsigter, så hold øje med, så lad os starte forfra og se på nogle af fakta omkring 27,5 plus med hensyn til vægte og rumbredde og dækforbindelser, det er faktisk ret vigtigt at vide, da du måske bytter ud din 9-tommer rigtige cykel på bakken til en 7,5 plus På grund af alle de fordele, vi allerede har talt om, er det faktisk ret interessant at se, hvor de specialiserede løftestænger har været de seneste år, cyklen vores date 27.5+ hjul derude med tre tommer dæk og derefter 2016 i 201 håndtag 7 er det blevet til en 10 20 7,5 plus i 2,8, nu er min nuværende Levo faktisk steget op til 29-tommer hjul, og jeg bruger faktisk der på grund af dets utroligt aggressive slidbanemønster, blød sammensatte og robuste sidevægge en 2 , 5 asagai.

Lad os starte med at se på de forskellige højder af forskellige hjul- og dækkombinationer, nu kun når du sammenligner et 27,5 hjul med et 2,8 tommer dæk og en aggressiv profil med en 3 tommer med en flad profil, kan du faktisk se, at det faktisk er ret og hvis du derefter sammenligner det samme 3 tommer 27,5 hjul med et 29 tommer hjul på 2,3 tommer dækket, ser du, at dette også er ret ens, men hvis du er fra et 29 tommer 2,3 tommer skift til et 2,5 tommer dæk, er højden faktisk helt anderledes, så højderne var ens på mange måder, vægten var kernen i 27,5+ dæk, og mange mærker besluttede at gøre tyndere sidevægge bange for at lave dæk, der var for tunge selvfølgelig. Det var let og havde også meget lidt støtte, når bøjning over hjørner, men virkelig hvad de skulle have troet var systemets vægt og ikke dækkets vægt isoleret, så se os nogle fakta, for systemet består nu kun af hjul, rotorer, skiver og dæk på en eller anden måde interessant jeg har vejer d systemvægten på baghjulene på specialniveau fra 2016 til 2017 og til i dag.

Nu er det værd at bemærke, at 2016 Butcher-dæk vejede 1045 gram, så faktisk et ret let 3-tommer dæk, men når du vejer systemerne, og det inkluderer tundraen? Mill roterer kassetten selvfølgelig fra hjul og dæk kombineret alt med et rør, der er sat helt anderledes op nu, 2016-systemet vejer 2,9 kg, 2017-systemet vejer 3,2, men den moderne version af armen vil huske med denne opsætning og disse fælge, vi har her 30 ml fælg sammenlignet med 38 Miller var tidligere trukket på med 2,7 kilo, så det er faktisk det letteste system, selvom dette maksimum er Asagaityre.

Anya vejer 1344 gram, hvilket betragtes som det tungeste dæk. Lad os nu fokusere på vægten af ​​forskellige hjul, et par hjul uden dæk kan vente alt fra 1500 gram eller et sæt trailhjul op til over 2 kg til et downhill-sæt, du skal også tage kassetten og rotorerne med dig, hvilket er enten omkring 360 gram for en Shimano XT eller vores Ostrom Eagle 2 vil være over 600 gram for en billigere kassette. Sammenlign det med dæk, og du vil se, at et par hjul og et par dæk faktisk kan være omtrent den samme type hjul, men i forskellige størrelser, et par Mavic d max ned ad bakke og 27,5 gram vejer 1990 gram, mens en 29 tommer sæt vejer faktisk kun hundrede gram mere, hvis du ser på nogle lette kulstof- eller trailhjul, ser du måske omkring 1.500 gram for et par.

Hvad med dæk? Mange mennesker bekymrer sig faktisk om vægten af ​​plusstørrelsesdæk, men hvad er fakta? og 2,8 i nøjagtigt den samme forbindelse og profil, og vægtforskellen er godt 800 gram med 2,3 og 980 gram til 2,8-versionen, der nu faktisk er under et kilo og stadig meget populær sammenlignet med et dæk. Vi bruger onEMBL ganske meget, og dette er Maxis Asagai 29 x2.5, og denne vejer 1334 gram, så du kan se en stor forskel nu.

Det skulle ikke rigtig komme som en overraskelse, at Asagai er et tungere dæk, da det faktisk har et tungere sidevæg fuldt udbygget WorldCup almindeligt dæk, men jeg har nu sat begge dæk på lignende Mavic-hjul, selvom Maverick på min højre side er en Maverick til den 29. d-maxelite er, mens 27.5 er en minyan monteret på en Mavericks d-max ned ad bakke, og når du vejer disse systemer sammen, vejer de faktisk nøjagtigt den samme vægt, hvad jeg ikke nævnte var at 29 tommer hjulet er faktisk slangeløst monteret, mens Minion i 27,5 var en rørformet version også tage højde for, men det er her, det bliver virkelig meget interessant, nu er 29 tommer hjulets ydre diameter 750 millimeter, 28 er faktisk 725, hvilket vil gør en stor forskel for håndteringen af ​​din cykel med hensyn til at gøre bundbeslagets højde, men jeg bringer den med mig nu.

Fra en 2016 Levo, der har et 2,8 dæk, er dette et 38 mil interiør vådt, som du kan se, det dyppes tilbage til syv hundrede og femten år så virtuelt, så 715 725 og 750 ydre diametre, men det er vigtigt at se på det ved vægten af ​​de forskellige typer dæk vejer nu et par svale hvirvelstrøm og blød forbindelse 3 pund andasagai 29 2 point 6 4 Mike Donaldversions og som sagt og de 2 kilo til et par Minion 2.8, hvilket bringer os tilbage til hvad mange betragtede egenskaberne med 2,8 3 tommer dæk med større volumen, og det var, at et bredere dæk med en hård sammensætning giver mere trækkraft og stærkere bremsning end et smallere dæk i en blødere sammensætning og selvfølgelig og med den ekstra fordel af lavere rullemodstand og større holdbarhed var problemet, at mange brandchefer og journalister trods alle disse fordele fandt Plusties at være mindre præcise, og det er fordi de kørte deres tests på spor, de vidste nu, at dette var det punkt, hvor jeg mener, at Plus stadig har et sted, for hvis du gentager generel kørsel på spor, du ikke kender, kan Plus ikke markant skjule driverfejl og selvfølgelig alle de andre faktorer, jeg diskuterede tidligere, som komfort, hastighed og greb, ok et par endelige ting at tale om plus en ting, der er dæktryk for tre eller fire år siden, fortalte mange mærker uhøfligt chauffører at køre mindre end 20 psi, hvis du er en størrelse på 2,8 eller tre bøjler, hvilket faktisk er ret latterligt, fordi bøjlen naturligvis er snoet rundt om hjørnerne Jeg ser på den tjener, og det anbefaler faktisk 17 til 35, som handler om lige nu, hvilket er, når du tænker over det at skifte til plus size? at overveje, din ramme vil være i stand til at rumme denne logik, for det andet skal du ikke glemme, at hvis du går fra 29 til 20, vil geometrien på din cykel ændre sig meget, 7,5 plus, som jeg sagde, der er en 25 forskel Millimeter den højden på disse dæk, nu har nogle cykler faktisk en flip-chip, der giver dig mulighed for at skifte mellem forskellige hjulstørrelser, men du skal kontrollere det og glem ikke at følge os på sociale medier

Hvor tung er for tung til at cykle?

Hvis du planlægger at starte cykling, skal du huske det mestcyklerer designet til folk, der vejer mindre end 220 pund. Garantierne for mangecyklerannulleres faktisk, hvis rytteren er detFor tung. Hvis du er markanttungereover 220 pund, tænk på at få encykeldesignet tiltungeremennesker.

Hvor meget vægt kan en 26 tommer cykel holde?

For en 24- eller26-tommecykel, den maksimale kapacitet er 250 pund. Dette inkluderer krydsere, terræn, BMX-stil ogmountainbikes.

Hvad er en god cykel til en mand på 300 pund?

Mongoose DolomiteMenFat Tire er vores bedste valg tilde bedste cyklertil300 kg mand. Det hercykeltilbyder syv-trins indstillinger og har både for- og bagbremser for forbedret balance og kontrol.

Er fede cykler svære at ride?

Bare fordifede cyklerer lette atridepå forskellige overflader betyder det ikke detridningdem er et stykke kage. Ud over dettefeddæk tilføjer mere vægt tilcykel, på grund af dettecykelbevæger sig langsommere og er meresværtat håndtere.

Er 26 pund tungt for en cykel?

I gennemsnit acykelberegnet til børn i alderen 5-7 vejer 24pund. Dette er faktisktungereend mange vejecyklerfor voksne, som typisk vejer omkring 18-26 pund. For yderligere sammenligning, overvej et standardophængsbjergcykelsom vejer omkring 33pund.

Er 35 kg tungt for en cykel?

TILcykelkan veje 17lbstil 80lbsafhængigt af typen. Vejcyklerer de letteste, der gennemsnitligt vejer omkring 17lbs. bjergcyklerertungeremed et gennemsnit på 25lbs. Hybrider og strandcruisere vejer omkring 25lbs.

Hvilken type cykel skal man købe for en rytter i plusstørrelse?

Ryttere i plusstørrelse finder alt fra krydsere til en elektrisk trehjulet cykel. Worksman vil tilpasse cykler til tungere ryttere, og de foreslår, at ryttere over 275 kg. bestil en tromlebremseopgradering samt opgraderede dæk og slanger.

Hvad er forskellen mellem fedt- og plusstørrelsescykler?

Pluscykler er ikke kun for ryttere i plusstørrelse. Plus refererer til dækbredden. Plus-cykler leveres med dækbredder i intervallet 2,8 til 3,0 tommer. Det er sammenlignet med almindelige 2.2-2.3in-modeller, der almindeligvis findes på de fleste nuværende cykler og ikke så store som 4.0in + dæk, der findes på fede cykler.

Hvor store er dækkene på en pluscykel?

Plus refererer til dækbredden. Plus-cykler leveres med dækbredder i intervallet 2,8 til 3,0 tommer. Det er sammenlignet med almindelige 2.2-2.3in-modeller, der almindeligvis findes på de fleste nuværende cykler og ikke så store som 4.0in + dæk, der findes på fede cykler.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Lyme sygdom-bullseye udslæt billeder - praktiske beslutninger

Hvordan ser et bullseye-udslæt fra en flåtbid ud? Den mest almindelige type Lyme-sygdomsudslæt ligner et tyre-øje på et dartbræt. Udslættet har tendens til at have et rødt center omgivet af en klar ring med en rød cirkel omkring det. De kan sprede sig og kan måle op til 12 eller flere inches på tværs. 25.10.2018

Mælk til atleter - hvordan man tackler

Er mælk god for atleter? Ja. Mælk er en effektiv drink efter træning, der resulterer i øget muskelproteinmetabolisme. Dette fører til en forbedret netto muskelproteinbalance. 2019.

Trek wsd racercykel - praktisk løsning

Hvad er WSD-cykel? Hvad betyder WSD? Det betyder kvinders specifikt design og de første cykler, der passer dig til en T! Disse fantastiske treks sport-fysiologiske venlige design, materialer og teknologier, der gør ridning lettere, mere behagelig og sjovere.

Halfords cykel - hvordan løser du det?

Er Halfords cykler gode? Vi blev sprængt væk med specifikationsarket og endnu mere imponeret over den upåklagelige håndtering, der blev tilbudt. Enkelt sagt er det en rigtig god cykel til en fantastisk pris. En anden topcykel fra Halfords butiksgulv er Incline Alpha fra det interne brand 13 Bikes.

Sove i sengen - hvordan man tackler

Sover du i sengen eller i sengen? At sove i sengen vil faktisk betyde at være inde i sengen, der er dækket af under lagnerne, men at sove på sengen betyder logisk at lægge på sengen på overfladen af ​​den. 'At sove i sengen' er den rigtige at bruge.

HSBC-sponsorater - handlingsorienterede løsninger

Hvem sponsorerer HSBC? Rugby. Vi er stolte af at være titelsponsor for HSBC World Rugby Sevens Series og HSBC World Rugby Women's Sevens Series.