Vigtigste > De Bedste Svar > Road udslæt billeder - a solution to

Road udslæt billeder - a solution to

Hvordan ser vejudslæt ud?

Det berørte hudområde vilkomme til synerød, rå og betændt. Blødning er også almindelig. Smerter og hævelse mærkes straks og kan vare i flere dage. Det er ikke ualmindeligtføleingen smerter i den dybeste del af det skadede område.



(elektronisk musik) - Nå, her er vi i Chamberythe morgenen efter Roubaix-fasen af ​​Tour de France 2018, og vi var heldige nok til at tilbringe en halv time med Dr. Kevin Sprouse, holdlægen hos Team EF Drapac. Kevin, mange tak for din tid.

hvordan du låser din cykel

Kan du fortælle mig, hvad er de fem mest almindelige skader, du ser hos chauffører? - Jeg tror, ​​nummer et er gadeudslæt, og desværre så vi det i går, og det er noget, vi er. Jeg arbejder kontinuerligt på det nu. Det er svært at rangordne dem med hensyn til hyppighed, da det har nogle finesser, men jeg tror, ​​jeg vil gå over de fem, som jeg ser mest.

Så gadeudslæt, kravebenbrud, håndledsskader, desværre hjernerystelse og derefter knæproblemer. Disse er normalt kronisk overforbrug - og så lad os starte med gadeudslæt, hvis det er okay. Da jeg var chauffør, spøgte vi altid, at det var trivielt og overfladisk, jeg mener, det er bogstaveligt talt overfladisk, men det kan være et virkelig alvorligt problem, især når det er et stort område, og hvis det forårsager betydeligt ubehag, kan det ændre kørestilen.



Og kan du bare groft fortælle mig, hvordan du håndterer en bred vifte af vejudslæt? - Sikker på, at ved behandling af gadeudslæt er dette en slags barn, det er den pose med tricks, jeg bærer med mig, vi bruger porøst kirurgisk tape til at holde det på plads. Omnifix er hvad jeg har med mig, men vi griber lidt, hvad der er tilgængeligt på apotekerne, når vi løber tør. Men det er et bånd, jeg bruger, Telfa-bandager er bare en non-stick gaze, noget du nemt kan få på dit lokale apotek.

Du har sandsynligvis set det før, en slags skinnende pels, så den ikke klæber til såret, hvor vi kun anvender en tredobbelt antibiotisk salve. I USA kalder vi dette Neosporin, dette er en generisk version, men du anvender det bare der, og det går direkte til såret Brug det, du sandsynligvis har set på driverne, dette brandnet. Så dette er noget, som min syvårige elsker at cykle, og han kom fra, hvor han faldt af og insisterer på, at jeg sætter ham på knæ og albuer.

Men du har sikkert set dette med ryttere i pelotonet, der bare satte bandager på. Vi bruger det meget på knæ og albuer, de områder, der bevæger sig konstant i løbet af fire til seks timers ben, ellers begynder disse ting at skifte og vandre, når det bliver svedigt, og du ender med at bandage tage sluk og bare blive irriteret læg dig ned og hold fast i alt dette. Og alt dette er ting, du kan få fra apoteket.



For at få det har du ikke brug for nogen særlig medicinsk licens eller noget, det er ret nemt - så kraveben, vi joker som cyklister om, at du ikke er en rigtig cyklist, før du bryder din kraveben, hvilket ikke er sandt. Men det er en meget - (griner) - Jeg har stadig min - Det er en meget almindelig cykelskade, ikke? det? - Det er det. - Kan du først og fremmest fortælle os lidt om hvorfor? Har det noget at gøre med kraftoverførsel, når nogen - Absolut cykler det falder.

Og når dine hænder er på stængerne, og du rejser med relativt høj hastighed, ser du dem ofte nogle gange lige over dem. Polakker går, men det meste af tiden er der en manøvre, som du bør undgå at falde, og hjulet drejer, og så gå ned sidelæns, og den medfødte tendens, refleksen, er at nå ud, og den kraft vil overføres opad, og ofte på kravebenet, som er en type S-formet knogle, har det svage punkt i kæden og det revner. - Ja, og du vil vise mig denne utrolige ultralydsmaskine. Fortæl mig om det, så --- ja, det er dejligt, på turen er vi 'Jeg er meget heldig at have en røntgenmaskine i slutningen af ​​hvert trin.

Det gør de ikke i mange løb. Giro gør det, men jeg tror, ​​det er bare de to løb, så ofte når vi er 'Vi er bekymrede for et brud, så leder vi virkelig efter et skadestue, et hospital. Det er logistisk krævende.



Chaufførens opsving og alt, hvad han har, kan tage lang tid. Vi har nu den ekstra fordel ved at have disse enheder, ultralydsmaskine, der meget let kan undersøge overfladiske knogler som kravebenet, kan se på håndled, hånd og kaste foden Hvad vil vi se? Håndled. - Scaphoid? - Scaphoid bone, lad os se på den distale radius her og ned i scaphoid bone.

Og sådan er det, denne gel muliggør, at lydbølgerne, der kommer ud af transduceren, kan overføres til huden. ned gennem knoglen eller ned til knoglen og giv os et billede af cortex der. Og du kan se, at det er smukt og kontinuerligt, og jeg kan slags bevæge mig frem og tilbage.

Og vi går ned, hvis du havde et brud, så kunne vi se, at lige der hvor linjen virkelig er kontinuerlig, ville der være en hoppe, ganske mærkbar - okay Kevin, kan du kontakte os via håndled - og fortælle håndskader ? - Sikker på, så vi har talt om kraveben, og hvad er grunden til, at chauffører ender snoet og går ned med en udstrakt hånd, og kravebenet har en tendens til at tage byrden af ​​det, men hvordan har du det? Forestil dig, at håndleddet og hånd, jeg mener, de rammer gulvet. Du risikerer selvfølgelig en hudskade, men håndledets knogler og de små knogler i bunden af ​​hånden, slags hvor hånden møder håndleddet, er også ofte ofre for disse falder. Radius er knoglen her på siden af ​​tommelfingeren, den side af hånden, der har tommelfingeren, og derefter er ulna herovre.

Scaphoidbenet er en lille knogle, der sidder nøjagtigt i denne divot - ja - og den er også ofte skadet. Så når en rytter går ned, ser vi ofte på disse knogler, på brusk og sener --- ja. - Det omgiver der, og derefter knoglerne der i håndens bund. - Ja. - Men nogle af dem er svære at helbrede, og så nogen ville ikke køre med dem.

Du ville være ude af drift. Men den lille scaphoidben, på grund af den måde blodet kommer ind på, det kommer faktisk, blodtilførslen går ned, det passerer gennem knoglen og kommer derefter bagud mod det, så hvis du bryder knoglen, kan du, kan du faktisk skære blodforsyningen, hvilket naturligvis gør det vanskeligt, hvis ikke umuligt, at helbrede. Selv disse små brud er nogle gange kirurgiske, så du vil se dem tidligt - så fortæl mig om knæ.

Det er en af ​​de få ting, jeg ikke havde forkert med mig på en cykel, så (griner) - Perfekt! Intet knæ, selvfølgelig er der traumatiske skader på knæet, så du falder af cyklen, rammer dit knæ, det er et problem, der kommer op, men ærligt, hva? Jeg ser mere af, at knæet er offer for kroniske overforbrugsskader.

Og det betyder, at der kan være en muskuløs ubalance e eller et positioneringsproblem. Normalt er det begge dele. Behandling afhænger af årsagen.

Og det betyder ofte at tage et skridt tilbage og se på deres bevægelser, se på deres kraftmønstre, se på deres pasform. Har de ændret deres klamper? Har de ændret sadelhøjde? Ofte har de måske ikke gjort disse ting med vilje, så de var ude, og de kommer tilbage på deres cykel derhjemme, og sadelpinden glider lidt, og vi får dem til at måle det, og det er ligesom, ah, det er to inches ned eller en tomme eller hvad som helst, der lægger pres på knæet, og hvorfor det gør ondt - Kevin, Hjernerystelse, jeg husker det alt for godt. Det er meget ubehageligt.

Tal med os om en diagnose og derefter hvad du laver med en rytter med hjernerystelse - Så hjernerystelse er noget, der helt sikkert påvirker cyklister og noget, som vi ser en, når året skrider frem, og noget, vi virkelig har lært i de sidste fem til ti år som et medicinsk samfund, som vi sandsynligvis vil lære, skal tage. I min uddannelse var hjernerystelsesdiagnose og behandling en meget stor del af pædagogiske gåder og noget, vi fokuserede meget på. Og jeg tror, ​​du ser i cykling, at dette afspejles, at vi implementerer disse protokoller, vi begynder at indse det, og det at være meget mere opmærksom på det kan være svært, fordi diagnosticering af hjernerystelse er subjektiv, hvilket betyder, at der ikke er nogen test det fortæller os, at nogen har hjernerystelse.

Du kan ikke scanne dem, du kan ikke lave blodprøver, og så er det meget vigtigt at kontrollere deres balance, det ser på deres hukommelse og hukommelse, og det ser på de symptomer, de fortæller os. Så på en måde er vi nådige over for dem, hvad de fortæller os. - Det er svært for mig at forestille mig, hvordan du som læge kan, det skal være så svært at diagnosticere denne type f eller i det mindste forsøge at få den første diagnose under tidspres, for selvom det kan være sikkert for vores seere at være sikker end ked af det. Det lyder måske, hvad hvis du trækker nogen ud på dag tre af en Grand Tour, og de gør det? Ingen hjernerystelse? Bare fordi du måske har ramt dit hoved, kan du ikke gøre det, det er hverken retfærdigt overfor holdet eller overfor chaufføren. - Nej. - Og så er du nødt til at bruge tvivlen til at fortsætte, til at begynde med, gætte I.- Jeg ville spille det sikkert. - Ja. - Hvis jeg er bekymret --- Ja. - Hvis der er noget galt, gjort. - Ja. - Og hvis jeg ender med at trække nogen uden hjernerystelse, selvom jeg ikke skulle have gjort det, ville jeg hellere træffe den beslutning.

Nu vil det spise af mig. (griner) - Ja - Hvis vi kommer tilbage til hotellet, og alt er i orden, sparker jeg mig selv, men jeg vil hellere det end at sætte dem ind igen og sparke mig af andre grunde. - Ja - Den anden vanskelige ting ved hjernerystelse er symptomer, der normalt vises over tid. - Ja. - Efter min erfaring er det ret usædvanligt, at en rytter går ned, rammer hovedet og står der på en cykel og straks får hjernerystelsessymptomer. - Ja.

Kevin, tak så meget, det fascinerede mængden, så de mest almindelige skader, som professionelle kørere ser, sandsynligvis vil være vejudslæt, knækket kraveben, håndledsskader, hjernerystelse og knæsmerter, og jeg tror nok, det er det samme for de fleste fritidscyklister . Jeg håber, du fandt det interessant. Kevin, tak igen og held og lykke for resten af ​​turen. - Tak. - Hvis du kan lide denne artikel, så giv os tommelfingre, klik på 'Abonner' og klik her for at få mere tourindhold.

Hvilken grad af forbrænding er vejudslæt?

Tredje-grad vejudslæter den mest alvorlige kategori, der involverer afskrabning af hud og fede lag og eksponering af muskler og knogler under den. De medvejudslætkan føle lidt eller ingen smerter i den dybeste del af såret, mens du føler ekstrem smerte på sårets kanter.24. mar 2021

Glad for at diskutere, kunne fremtiden for pleje af sår og forbrænding være så enkel som en spray? Ohio State University bruger nu en enhed, der skaber et nyt hudlag og derefter sprøjter det på for at fremskynde helingsprocessen? - Så dette er virkelig fascinerende. Hvad hvis nogen har en rigtig forbrænding, kirurgerne tager en lille biopsi ved siden af ​​stedet og faktisk lægger det i en enhed, hvor den blandes med et enzym, og i løbet af ca. 20 minutter er du dig, du deler cellerne, og du Disse celler adskiller sig lige langs bunden af ​​epidermis ved dermal-epidermal krydset. Disse kaldes basalceller.

Og læg det derefter i en opløsning, og spray det lige tilbage på såret, som du kan se i denne artikel. Nu fungerer det bedst ved andengrads forbrændinger, hvilket betyder, at du stadig har en del af dermis intakt og giver dem cellerne tilbage, de har brug for for at forsegle det sår meget hurtigere - vi har for eksempel nogle gode billeder af et motorcykelforbrændingsoffer. . Denne person havde brændt 34 procent af deres kropsoverflade, blev indlagt på hospitalet, og denne spray blev påført dagen for behandlingen.

En uge senere kan du se, hvor hurtigt det helede, og to uger senere kan du endda se fremskridtene. Denne patient blev udskrevet fra hospitalet i cirka tre og en halv uge. I modsætning til det typiske forløb for sådanne forbrændinger ville det have været over to måneder.

At Så det er utroligt lovende --- er det virkelig. - ny terapi, forskning. - Jeg mener, hvor hurtigt behandlede du offeret for en motorcykelulykke, for eksempel, hvor hurtigt sprøjtede du det og behandlede såret? - dagen tager hele processen ca. 20 minutter.

Det er virkelig fascinerende. Og enheden. Og den behandlingsdag var den dag, personen kom til hospitalet.

Det er spændende. Vi leder altid efter en bedre måde, når det kommer til, at behandling med forbrænding foregår, og jeg hører noget, så jeg synes, det er store fremskridt. - Jeg er så begejstret for denne teknologi, fordi du ser disse forbrændingsofre komme ind til skadestuen kommer og dit hjerte synker bare fordi du ved hvad du kan forvente.

Og enhver, der nogensinde har været på en forbrændingsafdeling, ved, hvor frygtelig, hvor smertefuld denne proces kan være. Og hvis dette alene hjælper med at behandle smerte, er det det værd - Men kun for vores seere, bare for at opsummere, for vi kaster alle disse grader af forbrændinger rundt. Første grads forbrænding, der har du et godt billede af det, begrænset til det øverste lag af huden, epidermis - som en solskoldning - nøjagtigt.

Kan stadig forårsage afskalning, men det bliver lidt rødt og ondt. Anden graders forbrændinger går op til det andet lag, ind i hudlaget, og nogle gange forårsager blærer og derefter Drew, du har meget mere erfaring med disse tredje graders forbrændinger. - Den tredje grad er dybere, at du er gået ind i eller ud over dermis og har en langt mere alvorlig form for forbrænding.

Der vil du sandsynligvis dække dem med et hudtransplantat med dette nye supplement. - Og den store ironi ved en Burns tredje grad, fordi du bogstaveligt talt brændte alle mine nerver igennem, det gør ikke ondt i starten - Højre - Ikke nødvendigvis. Og det er en slags ironi, jo værre er forbrændingen i begyndelsen og wow, den ser rigtig dyb ud, hvorfor gør det ikke ondt? - Det er så dybt, at du ikke har disse, - Ja, du ødelagde disse nerveender - disse sensoriske nerveender, du gik ud over det, så du ikke mærker smerten, men-- - Men det er, når du har brug for læge pleje mest, hvis du ser på det, jo dybere det er, det gør ikke ondt, gå til hospitalet ital. - Med disse forbrændinger er mange af de negative virkninger i det lange løb kontrakturer.

Og vi taler altid om, når du har en forbrænding, især på en vigtig del af din krop, din hånd, dit ansigt og har du noget? uanset hvad, se en læge. Og når dette bliver allestedsnærværende, ser denne type behandling, når du bogstaveligt talt kan rulle ind på skadestuen, og du ved, som en ambulance, ser jeg en forbrænding, som jeg tror ville have gavn af at få brændteamet involveret og inden i en time skadestuen, fordi det tager 20 minutter at hente prøven og sætte denne formel sammen om en time? Sprøjtede du den hud? - Og ikke bare forbrændinger, mener jeg, andre skader på blødt væv, der involverer hud- eller avulsionsskader eller gadeudslæt, hvor du skrællede huden af. Hver gang du har mistet huden, kan denne spray på huden - spørgsmål til dig - fremskynde processen - ser du i sidste ende en applikation, hvor dette er muligt? bruges til kosmetiske formål? - Ja, det tror jeg, især efter laserpr-procedurer.

Hver gang vi varmer op og skræller det øverste lag af huden af ​​- Dette er et glimrende eksempel, for alt hvad vi gør med lasere, varme, det er en kontrolleret forbrænding, hvis du vil. Så jeg ville elske at prøve dette - Det bliver så godt. Velkommen til sæson 90 af lægerne (latter), så får vi alle vores spray på huden- (latter) Præcis - og vi ser stadig unge ud og ser godt ud - Vi vil se det samme ud.

Læge Ordon ser det samme ud. Så det skal siges, du ser fantastisk ud - Sjovt, hvordan det fungerer.

Hvordan slipper du af vejudslæt?

Forsigtigtrenområdet med køligt til lunkent vand og mild sæbe. Fjern snavs eller andre partikler fra såret ved hjælp af steriliseret pincet. For en mild skrabe, der ikke bløder, skal du lade såret være afdækket. Hvis såret bløder, skal du bruge enrenklud eller bandage, og tryk let på området for at stoppe blødning.30. aug 2018

Hej fyre Chrisfix her og i dag vil jeg vise dig, hvordan du reparerer ridser og kantsten og maler dine fælge for fuldstændigt at gendanne dine fælge. Jeg købte for nylig denne Jaguar X-Type, og jeg ved ikke om dig, men jeg tror ikke det at disse fælge ser godt ud på denne bil, og ikke kun kan jeg ikke lide hjulene, men min far kan ikke lide at se på hjulene heller, og jeg fik denne bil til ham, så jeg fik et 10-eges sæt Jaguar-hjul fra min lokale Brought til skrotpladsen, og hvis du kigger. Det er virkelig billigt, fordi der er alle chips, der er kantstenudslæt, der er mange ridser, og de er bare alle rodet, men det er fint, fordi jeg vil vise dig, hvordan du gendanner dem i tidligere artikler. Jeg viste dig, hvordan du slibede ridser fra aluminiumsfælge og lakerede stålfælge, jeg bad dine fyre om at sende mig før og efter billeder på min Facebook og Instagram, da du sendte artiklen og malede dine hjul og ser på disse indlæg, det er fantastisk hvad lidt sandpapir og maling kan gøre nu i denne artikel w vi vil gendanne disse hjul ved hjælp af en ny metode, da vi har mange dybe ridser som denne, der forsøger at sende dette dårlige kantudslæt væk over det meste af kant, så slibning er ikke engang en mulighed.

I stedet bruger vi dette bondo metalforstærkede fyldstof til at udfylde ridser og kantstenudslæt og bare for at vise dig, hvordan det ser ud. Hjulene vil gå til dette herfra og bilen vil gå til dette ud fra dette og det bedste pointen er at du kan gøre dette derhjemme billigt med grundlæggende værktøjer, det er stort set alt hvad du behøver, vi har noget sandpapir sæbevand, vi har kropsfyldstof og så har vi spraymaling, og det er alt, hvad der kræves, og jeg vil sætte disse produkter i Liste over beskrivelsen så du nemt kan finde det, du har brug for for at få dine hjul tilbage i splinterny stand, og hele processen er med fire asysteps først, vi renser hjulene med sæbevand, andet bruger vi fyldstof til dybt For at udfylde ridser eller kantsten, tredje , vi vil slibe hele hjulet glat og fjerde, vi begynder at male fælgsålen med trin 1, det første vi vil gøre er at fjerne hjulvægtene og bare tage dem af med en flad skruetrækker, og vi vil fjerne dækket skaft så gr ab dine klipper og vend hjulet rundt, så du kan fjerne stilken fra indersiden af ​​hjulet, og når den er skåret, skal du stå på hjulet og trække den ud med en tang, nu når hjulets vægt er al den stilk, der er fjernet, kan vi reducere hjulet og alt, hvad jeg bruger, er noget sæbevand, og sæbevand er opvaskesæbe og varmt vand, fordi varmt vand opløser snavs bedre end koldt vand, og hvis du ikke bare kan rengøre hjulet med et håndklæde, kan du bruge et stykke skotsk Brite eller en slibende ende af en svamp for at rengøre hjulet og sørg for at rengøre hele hjulet, selvom du ikke gnider bag egerne. Hvis du håndterer hjulet og ir Hvor som helst du rører ved fedt og derefter spreder det, kan det senere ødelægge din krop eller maling. Dette fordi forberedelse af karrosserifyldstof og maling er den vigtigste del, da fyldstof og maling ikke klæber til en snavset overflade. Tør nu hjulene, og lad os gå til trin to for trin to, vi skal bruge vores metalforstærkede fyldstof til at udfylde eventuelle ridser. Fjern dybe riller i vores hjul, men inden vi bruger vores metalforstærkede fyldstof, er vi nødt til at slibe overfladen af hjul, men inden vi overhovedet gør det, skal du tage dine beskyttelsesbriller på for at få øjenbeskyttelse og tage en støvmaske på, fordi det bliver os, der sliber alt, hvad du ikke vil trække vejret, nu skal vi hoppe med 80 sandpapir og derefter 320 sandpapir med sandkorn hopper vi lidt fra 80 til 320, men jeg vil åh, hvorfor når det kommer til slibende sand på sandpapir, jo højere antal, jo finere sandpapir, jo mindre aggressivt er det, så 80 sand er virkelig aggressivt, du vil få meget med det Fjern materiale og skabe dybe ridser 320 kornet er mindre aggressivt og vil skabe mindre ridser, start nu Vi går med 80 korn, fordi vi vil have noget, som kittet kan holde fast i og virkelig holder fast ved, og vi vil fjerne alle ridser og alle t riller og alt kantstenudslæt og glat dem bare lidt ud, lad os starte med det, brug bare det 80 sandpapir på de beskadigede områder, som du fylder med kitt, og placer dette område på det blotte metal på kanten.

Der er nogle mørke pletter på kantudslæt, og det er snavset, som du gerne vil rengøre med dit sandpapir. Hvis du har et af disse drejeværktøjer med det egerede hjul på, gør det meget lettere og hurtigere at rengøre kantsten udslæt nu, Jeg ville bare vise dig, at dette roterende værktøj vil spare dig noget tid, men bemærk, at alle har en, så jeg vil bruge sandpapir til nu. Slib alle områder, der er fyldt med kit, ned, og sørg for, at du kommer ned til det bare metal.

Hvis kantstenbørsten og ridserne ikke er dybe, kan du bare sende dem væk, og nu er det pænt og glat og behøver ikke kitt. Så efter at du har slibet alle skaderne, vil der være meget støv, så brug en bladblæser eller trykluft til at blæse støvet væk, nu er vi næsten færdige med at bruge vores metalforstærkede kittkniv som næste trin, før Spartelkniven dækker hele hjulet med det. Tørr af sprit, du vil gøre dette så rent som muligt, når du kan tørre hjulet med et rent håndklæde og ikke opfange snavs, påfør vores spartel nu når vi kommer til del, hvor vi skal blande vores metalforstærkede fyldstof, så er det med dette fyldstof også en hærder her, og du skal få en ordentlig andel, jeg viser dig, hvordan du gør det Nu er det virkelig nemt, før vi åbner vores krukke fyldstof, du vil have noget, som du skal blande fyldstof på, du kan ikke på noget porøst som pap, så jeg skal faktisk pakke dette stykke pap med noget pergamentpapir og pakke det op, og du gør det ikke ønsker at bruge noget porøst, fordi vi skal tilføje denne hærder, der er en væske, og hvis du får noget af t hathærder i den porøse pap, så har du det forkerte forhold, og det hærder ikke ordentligt, så brug noget som glas, metal, plast, ikke-porøst, og inden du begynder at gøre noget, skal du sørge for at læse instruktionerne og have alt klar. Hvis vi hælder bondo fra en cirkel med en diameter på 3 tommer, der er en halv tomme tyk, tager vi 35 dråber hærder, nu kan vi åbne den, og lågene vil være nyttige, fordi vores låg er tre inches i diameter, hvad er der i retningerne givet for at måle det rigtige forhold mellem fyldstof og hærder, og du behøver virkelig ikke for meget af de ting, jeg kan se, at dette er omkring halvdelen af ​​låget og en halv tomme højt.

Så da vi bruger halvdelen af ​​låget med en diameter på 3 tommer, behøver vi ikke alle 35 dråber, vi har brug for halvdelen af ​​det, så vi bruger 18 dråber, og når du tilføjer hærderen, har du cirka fem minutter til at gå med det Bondo skal arbejde, indtil det bliver bunnsolid 16 17 18 Okay, nu skal vi blande hærderen grundigt, og der er en metode, hvor du har brug for hærderen i bondo, så du ikke indfører luft i blandingen, så få din gummiskraber og rul den op, saml bondo og flad den, saml og flad den og gentag denne proces i ca. 20 sekunder for at sikre, at du spreder hærderen overalt, og jeg ved at blande fyldstof og hærder sammen kan være skræmmende, men det er let, bondo er meget tilgivende, og selvom du vil stræbe efter nøjagtighed, hvis forholdet er lidt for lille, vil det stadig være hårdt, og du vil stadig blive stort, få anstændige resultater, så lad os ikke skræmme, vi har ikke meget tid til arbejde med, så lad os få det på den cykel, vi skal ordne det beskadigede område først, og hvad du vil gøre er at lægge et stort pres og kraft på det. At bringe bondo ind i skaden, dette vil skubbe luften ud og bringe fyldstoffet dybt ind i skaden, så kan du bygge fyldstoffet. Jeg bruger faktisk min fingre til at forme og glatte det ud og sørg for at opbygge det, fordi du altid kunne sende det videre senere og bare prøve at bygge bondo i form af fælgen bare sådan, og igen for denne bilbørste er jeg tving bondo ind i skaden og bygg den derefter op efter fælgens form og ville du se på dette for eventuelle flade områder, du kunne bruge med gummiskraberen, men gør ikke noget rod, hvilket er præcis hvad jeg laver . Forsøger du kun at holde bondo i de beskadigede områder? Område eller det tager mere arbejde at fjerne senere, og det er alt. Det er som at lege med play-doh eller skulpturel keramik, du har næsten lyst til en kunstner, der gør dette, men jeg tror, ​​karrosseri er en form for kunst, perfekt trin 2 med at bruge den metalforstærkede kitt til at fjerne eventuelle små ridser. Påfyldning på overfladen er færdig her , så det næste trin bliver slibning, men vi er nødt til at lade det tørre i ca. 20 minutter, før vi begynder at slibe, så det er cirka 20 minutter, og det er helt tørt nu, at vi vil pakke vores 80 korn, og jeg har det faktisk på en slibeblok, så den er flot og flad, fordi vi skal lave disse flade overflader her, her havde vi denne dybe rille, og alt hvad du gør er at slibe den ned, opad svarer den til resten af ​​hjulet, når du løber med fingeren over området skal der ikke være en læbe, og det skal føles så glat godt nu går jeg rundt og slibe alle de pletter, der bruger fyldstoffet, og jeg gør det endda med resten af ​​hjulet, så alle vores overflader her er pæne og glatte.

Vi er alle udtyngede, du kan se, hvor hakket var fint og glat. Jeg kan ikke engang mærke det med min finger. Nu skal vi bare sætte fælgen op, og så er vi klar til at male, nu med fælge, vi bruger ikke længere en slibeblok, fordi den har en buet overflade, så vi bruger bare et stykke sandpapir, som vi bøjer rundt om kanten og bare lader sandpapiret glide over hele kanten og ikke fokusere på et sted, når du virkelig er færdige, for at kontrollere for bump, og når du har lyst til at slibe det, indtil det er glat nu, bliver det fantastisk, kan du se kanten her med alle pletter udfyldt af den grå bondo. Der plejede at være små pits, kantsten udslæt, men nu er det dejligt og glat. Jeg kan ikke engang mærke det med min finger, når jeg lukker øjnene og prøver at føle, at det føles glat, hvilket er perfekt vores indrykning herovre, du kan gøre det ser, fordi det er fyldt igen fra bondo. Luk øjnene Jeg kan ikke engang føle det perfekt, så det var på vores 80 grus nu skal vi hoppe til 320 grit, og så sprøjter vi det med primer, så vi er næsten færdige med trin 3, så nu vi vil have det hele Sand ned på hjulet med vores 320 korn, vi vil bare slippe af med en af ​​de 80 korn og bare gøre hjulet meget glattere end det er nu.

Du behøver ikke at gøre overfladen perfekt glat med denne 320 grus. Vi prøver bare at fjerne de virkelig dybe 80'ers grusridser, grunden til at vi ikke behøver det. Et perfekt resultat er, fordi vores primer er et primer-fyldstof, så det for det meste udfylder disse 80'ers ridser.

Så fokuser på at fjerne de dybere, og så er vi klar til at male, okay, vi er færdige med 320 grus, vi vil tørre hjulet ned og sørg for at rengøre hjulet grundigt, inden vi går mod springet over sidste trin, hvor vi maler, der er noget som glasur og spartelmasse, som sandsynligvis er overkill for et hjul, men jeg vil hurtigt vise dig, hvad det gør, det er ligesom Askim Coat er alt, hvad du skal gøre, anvende det lag over eventuelle mindre ufuldkommenheder, du ser, og derefter glat påfør det med 320 grus 30 minutter senere, og du kan se kittet udfylde mindre ridser og ufuldkommenheder. Nu kan du slå rattet med lidt luft og tørre fælgen en sidste gang ned med alkohol, og nu er vi klar til vores sidste trin, trin 4, hvor vi skal male fælgen, vi skal bruge det grå primer fyldstof, der vi bruger alle udfylde små ufuldkommenheder og primer også overfladen af ​​fælgen til vores sølvmaling efter primeren, vi bruger et farveunderlag efter farveunderlaget, vi bruger et klart lag Nu skal jeg male både forsiden af fælgen og bagsiden af ​​fælgen, men jeg vil ikke give dig, hvordan du maler baghjulet, da det er den samme proces. Så lad os starte med denne primer nu til det første lag, du vil have en let frakke.

Så rolig med at dække hele hjulet, bare spray væk fra hjulet og bevæg dig derefter over hjulet og stop derefter med at sprøjte væk fra hjulet, dette giver dig en bedre maling finish, og det er lag en nu hende et par minutter og nu vi sprøjtes fra lag til lag for at være tykkere og dækker mere af fælgen, og sørg for at du bevæger dig rundt om hjulet og sprøjter i forskellige vinkler for at få fuld dækning, vi kan lade dette tørre i et par minutter nu, og vi er på tredje lag af vores sidste lag med denne frakke, vi ønsker fuld dækning. Så sørg for, at du ikke efterlader noget metal. Sørg også for at bevæge dig rundt om hjulet igen for at få det i forskellige vinkler, og det ser godt ud nu, vi må vente cirka en time på, at det tørrer, før vi slib det ned, mens vi venter på, at det tørrer, arbejd på de andre hjul nu ca. en time senere ventede faktisk halvanden time, primeren er helt tør, og vi skal slibe med 600 sandpapir, vi bliver normalt ikke vådslibende, hvis du har en 600 grus, vil du slibe den våd, men jeg gør ikke ' t ønsker at få noget vand her, og du vil sikre dig, at det er helt tørt, når du maler det, vi laver et let 600 kornstativ.

Husk, at hvis dit sandpapir bliver indkapslet, skal du bare tørre det af med fingeren, og hvad du vil gøre, er bare at glatte hele overfladen og sende den af ​​med den 600 korn, hvilket gør den klar til at male nu. Hvad du vil gøre er bare føler dig omkring og kig efter områder, der stadig er lidt ru. Alt, hvad du måske har overset, og du også vil se efter alt, hvad der har kryds og ridser, fordi alt hvad du kan se visuelt lige nu er Vil dukke op i maling og det ser godt ud Årsagen til, at du fik din 600 grus Hvad skal du bruge til at slibe primeren off er, at primeren efterlader en ru tekstur på overfladen, fordi den bygger sig op i disse ridser, og du bare vil blive så glat, så du ikke kan se det i dit malearbejde, men se det godt, få nu din fnugfri håndklæde og noget af den alkohol, du brugte før, og vi tørrer dette hjul ned, inden vi maler det på en sølvmetallic, der stort set matcher vores fabriksfarve, hvis du vil have et sølvhjul, dette er en rigtig smuk maling, der har lidt metallisk flager, og når du bruger en metallisk maling, skal du sørge for at ryste den rigtig godt med metalliske malingskørsler, der viser dig virkelig lys, så du ønsker at have malingstrøg og flere lag maling skal ikke bekymre dig om fuld dækning, lyscoats giver dig det bedste resultat t Når du sprøjter, er de glatte overflader lette at komme til, men sørg for at få noget af det Fokuser sprayen på de stramme områder mellem egerne. Glem ikke at gøre fælgen, så cirka fem minutter senere sprøjter vi på vores tredje frakke, og dette vil være vores sidste frakke, fordi dette ser godt ud Sølvmetallcoatet, dette hjul ser godt ud, jeg er så begejstret for at have det på Jaguar, men vi kan ikke gøre det endnu, vi skal lade det tørre i cirka 30 minutter, og så skal vi bruge noget klart lag og stål, denne baselak er inde, så den holder i lang tid, og den er klar pels gang vi bruger et specielt klart lag, især til hjul til det første lag, vil du bare have en let lak, gør det ikke tykt, og dette klare lag er modstandsdygtigt over for o syreindholdet i bremsestøvet samt slagfast mod alle sten og andet ting, der kunne knække åbent og er varmebestandigt igen, skal du sørge for at gå rundt om hjulet og dække hele hjulet med klart lag, og så vil det tredje lag være dit tykkeste lag, som du ikke får det dryp du ikke får Jeg vil ikke løbe, men du vil have det tykkere, så der er mindre appelsinskal, og det ser godt ud og vi er færdige, det var vores sidste skift, og vi lod det tørre i mindst en time okay, jeg er begejstret, se på vores cykel, det er alt sammen, det har været en time, det er dejligt og tørt nu på dit sted, jeg ville vente en dag eller to, før du tager dette til en dækbutik, så du kan kurere malingen ordentligt og lade den hærde, men med redigeringskraften skal du tjekke den ud, og jeg har også noget ved skrotgården, det er en af ​​de Jaguarcenter-hætter, og det bare sprang ind.

Nu ser dette hjul ud som en officiel kontrol, lad os nu rense denne bil. Jeg er begejstret for at se, at her er vores før og tjek denne transformation hellig røg. Disse fælge ser så meget bedre ud på denne Jaguar, og det bedste er, at de har blevet løst fik jeg dem selv restaureret til at være nye, og du kunne gøre det samme, og det er bare en følelse, der ikke kan slå, og så gendan dine hjul med metalforstærket fyldstof, forhåbentlig er denne artikel nyttig, og hvis du ikke abonnerer, skal du som lignende artikler som altid abonnerer, og alle de produkter, jeg brugte i denne artikel, er linket i beskrivelsen, så du nemt kan finde dem

Skal du lade vejudslæt tørre ud?

Efter et par dagedumåske villadeditvejudslætluftuddagligt efterdubrusebad for at forhindre, at det bliver for klæbrigt. Sommerfugletape er til dybere snit, der ikke helt har brug for sting. Igen, skyludsåret med masser af rent vand, pattørog tape det.

I denne uges artikel deler jeg fem enkle tip til at hjælpe dit sår med at komme sig hurtigere efter operationen. Jeg har for meget at gøre med det. Dette er noget, som din læge eller sygeplejerske vil spørge dig om som en del af din opfølgning efter operationen. rådes.

Hvad jeg vil give dig nu er diæt og livsstilsråd, der ofte overses af mange patienter og faktisk kan forsinke hæmninger og endda komplicere sårheling, så lad os starte med tip 1 hydrering nu, uden jeg ved, det ved, det lyder måske simpelt, men tænk Husk, at denne dehydreret hud er mindre elastisk, mere skrøbelig og mere tilbøjelig til nedbrydning. Dehydrering reducerer også effektiviteten af ​​vores blodcirkulation, så mindre ilt og næringsstoffer kan komme ind i såret, som det hurtigst muligt har brug for. For at undgå dehydrering er det ret let. Sig til seks til otte glas vand om dagen, medmindre din læge har anbefalet andet. Tip nummer to protein Når du ikke får nok protein, kan det faktisk forstyrre ombygnings- og genopbygningsfaserne i sårhelingsprocessen.

Det kan også påvirke kollagenproduktionen, hvilket betyder, at såret er svagere og også kan øge risikoen for infektion. Fødevarer med højt proteinindhold er nu kød, kyllingetofu, bønner og meget mere, men rolig, jeg går igennem alle tipene og fortæller dig alt hvad du behøver at vide, men er slutningen på artiklen Jeg vil efterlade en virkelig meget nyttigt link i nedenstående beskrivelse, der forklarer, hvor meget man skal spise, hvad man skal spise og forskellige andre informationer til sund kost Tip tre energi Din vigtigste energikilde nu er kulhydrater og fedt, men kollagenproduktion tager nu meget energi. kompleksitet og størrelse på dit sår, skal du muligvis faktisk øge dit kalorieindtag, men din læge vil fortælle dig det, og om nødvendigt tager de sig af en ernæringsekspert.

Grunden til at du har brug for de tilgængelige kulhydrater og energi er, at hvis du ikke gør det, vil din krop bruge de dyrebare proteiner til energi, som vi nævnte tidligere, og vi vil ikke have, at enten de fedtstoffer, der er tilgængelige for din krop, skal gøre cellemembraner Fedt er også nyttige igen, fordi de forhindrer din krop i at bruge proteiner til energi. Sårheling kræver undertiden tilskud, som en ernæringsekspert nu tager de essentielle vitaminer til sårheling er vitamin A, vitamin B og det vigtigste C-vitamin, C-vitamin er faktisk nødvendigt for kollagenproduktion, netværksdannelse og endda dannelsen af ​​nye blodkar ved stedet for såret, der heler såret, og C-vitamin findes i en række forskellige fødevarer, kun appelsinbroccoli Jordbær Kiwier, faktisk vil jeg efterlade en liste i beskrivelsen nedenfor r fødevarer, der indeholder disse vitaminer. Jeg tror, ​​de er nu mere nyttige med hensyn til mineralerne zink, kobber og jern og de vigtigste involveret i sårheling. Nu skal du være i stand til at indtage alle disse i en varieret og afbalanceret diæt meget let, hvis du nu spekulerer på, hvilke fødevarer der er i, vil jeg nu give dig en komplet liste i nedenstående beskrivelse til venstre for deres virkning.

Zink spiller en nøglerolle i protein- og kollagenproduktion i vævsvækst og sårheling, og jern er en del af systemet, der iltes såret. Tip nummer fem Rygning Hvis du ryger, så prøv at holde op eller holde op helt. Det er sandsynligvis bedst, hvis du forsøger at holde op med at ryge inden operationen faktisk forsinker sårheling. Det reducerer faktisk mængden af ​​ilt, der leveres til såret, det øger dit blodsukker, og det har endda vist sig at reducere smerten ved såret stedet forstærkes, og ingen vil have det nu, husk, hvis du nogensinde er bekymret for et sår, eller hvis du bare vil blive kontrolleret for at sikre, at det er okay.

Det er altid bedst at kontakte sygeplejersken eller apoteket, så de kan give tilstrækkelig rådgivning. Jeg efterlader flere oplysninger i beskrivelsen nedenfor, der skal være meget nyttige, og nu er dette slutningen af ​​denne uges artikeluge. Jeg ved, at disse tip kan være ret vanskelige at følge, især hvis du ikke har det godt, men prøver. Gør dit bedste og forhåbentlig skulle du være på vej til bedring Jeg glemte ordet (LAG) Jeg ved virkelig ikke hvorfor jeg gør dette, men jeg troede det ville se lidt anderledes ud (LAG) Tip tre kollagen nr. ..

Hej gutter, tak for at se denne uges artikel, klik på Likefollow eller Abonner nu for at holde dig opdateret om nye ugentlige artikler

cykler for at tabe sig

Kan jeg brusebade med vejudslæt?

TILbrusebadvære smertefuld, når du har detvejudslætmen det er en hurtig måde at skylle hele området fuldt ud på. Skrub snavs ud - Skrub forsigtigt de sårede områder for at rense snavs og snavs. Ingen masochistisk skrubning er nødvendig! Brug om muligt en vaskeklud, men en ren tee-skjorte eller et håndklæde fungerer godt, hvis du ikke er hjemme.27. jul. 2015 g.

Er peroxid godt til udslæt?

Sårplejepraksis plejede at være at rense det med brintperoxidog lad det skrubbe. Av! Udover at være smertefuld er det ineffektivt. Den nye hud skal tunneles under skurven, så såret kun kan heles fra kanterne ind.25. aug 2011

Hvorfor oser mit vejudslæt gul?

Når du får en skrabe eller en slid, kan serøs væske (som indeholder serum) findes på helingsstedet. Serøs væske, også kendt som serøs ekssudat, er engul, gennemsigtig væske, som hjælper helingsprocessen ved at give et fugtigt, nærende miljø, som huden kan reparere.24. jul Okt 2018

Hvorfor gør mit vejudslæt ondt så meget?

Detsymptomer påvejudslætvil afhænge af hvor dybtdetskade er. Selv med milde slid dergørikke gåmegetdybere enddetøverste lag af hud eller epidermis, er der normaltsmerteog blødning. Faktisk,vejudslætkan være meresmertefuldend et punkteringsår, da det påvirker flere nerveender.15. sep 2020

Hvordan bruser du med udslæt?

Vaskgrundigt - Brug sæbe og rent vand til forsigtigtvaskskraber og udskæringer. ENbruserkan være smertefuldt, når du har detvejudslætmen det er en hurtig måde at skylle hele området fuldt ud på. Skrub snavs ud - Skrub forsigtigt de sårede områder for at rense snavs og snavs. Ingen masochistisk skrubning er nødvendig!27. jul. 2015 g.

Hvad betyder det, når du får vejudslæt?

Vejudslæt er den almindelige betegnelse for hudafskrabning - et område på kroppen, hvor huden er skrabet af. Skaden forekommer sandsynligvis i udendørs aktiviteter, der udføres på tjære overflader, som f.eks. Skateboarding. Ved vejudslæt ser det berørte område normalt rå ud og kan blø lidt.

Er der en 64 bit version af Road Rash?

Svar: Road Rash 64-bit version var specielt designet til 64-bit Windows-operativsystemer og fungerede meget bedre på dem. Road Rash 32-bit versionen var oprindeligt beregnet til 32-bit Windows-operativsystemer, men den kan også køre på 64-bit Windows-operativsystemer.

Hvad er den bedste måde at slippe af med Road Rash?

Skyl vejudslæt. Skyl vejudslæt med sæbevand - måske under lidt pres for at hjælpe med at få alt snavs og snavs ud af såret. Det kan hjælpe med at suge såret i sæbevand, inden du prøver at fjerne snavs, og du skal muligvis forsigtigt børste stædigt snavs ud af vejudslæt.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Nyc-cykling - almindelige svar

Er New York City cykelvenlig? Hvis vejen er for smal til, at en cykel og en bil kan køre sikkert side om side, har du ret til at køre midt i kørebanen. Cykling er tilladt på alle hovedgader og lokale gader i hele byen, selv når der ikke findes en bestemt rute.

Udholdenhedscykling - hvordan man løser det

Hvad er en udholdenhedscykling? Enhver tur på cirka en time eller mere i et samtaletempo er en udholdenhedstur. Overbelaste. For at forbedre din udholdenhed skal du køre længere ture, end du er vant til.

Sådan repareres en bulet cykelfælg - hvordan man håndterer

Hvor meget koster det at fastgøre en bøjet cykelfælg? Hvis hjulet kan fastgøres - det ser generelt godt ud, men har en wobble - kan du forvente, at din lokale cykelbutik opkræver $ 20 - $ 30 for at sande det ved hjælp af professionelt udstyr som en truing-stativ til den perfekte linje og rundhed. 10 авг. 2019 г.

Fitbit og cykling - hvordan man håndterer det

Kan Fitbit banecykling? Mens de cykler, kan brugerne se deres afstand, varighed, gennemsnitshastighed, puls og forbrændte kalorier. På skrivebordet kan brugerne se et kort over deres rute og sammenligne statistikken fra tidligere forlystelser for at se, hvordan de klarer sig over tid. г.

Cyklistben - hvordan løser du det?

Hvilken cykling gør med dine ben? Benstyrke Cykling forbedrer den generelle funktion i underkroppen og styrker dine benmuskler uden at overbelaste dem. Det retter sig mod dine quads, glutes, hamstrings og kalve. 21. januar 2020

Vaast-cykler - hvordan man løser det

Er magnesiumcykler gode? Magnesium kan bruges til at konstruere cykelrammer, der er lettere end aluminium og samtidig opretholde høj trækstyrke og dæmpningsevne. Alt dette fører til en meget glattere og mere effektiv tur. Magnesium kommer også ind til et lavere prispunkt end populære letvægtsmaterialer som kulfiber.8 авг. 2018 г.