Vigtigste > De Bedste Svar > Gummibremseklodser - levedygtige løsninger

Gummibremseklodser - levedygtige løsninger

Er bremseklodser lavet af gummi?

Økologiskbremseklodser, der er standard på ca. 67% af nye køretøjer, der sælges i USA, erlavetaf en blanding af fibre og materialer såsomgummi, kulstofforbindelser, glas eller glasfiber, Kevlar og mere og er bundet sammen med harpiks.



I denne artikel skal vi udskifte bremseklodser på cykelfælgbremsesystemer. Udskiftning af bremseklodser er en del af vores artikelserie: Park Tool Guide til fælgbremser. Se denne artikel for at se, hvordan vi organiserede indholdet i serien.

Ellers lad os starte. Vi hjælper dig med at identificere bremseklodsen på din cykel og derefter lede dig gennem udskiftningsprocessen. Derefter henviser vi dig til en anden artikel for at foretage nogle endelige justeringer, så dine bremser fungerer bedst.

køb nye cykler

Lad os komme igang. Typiske værktøjer inkluderer unbrakonøgler til justering af bremseklodser og tykkelse, ringnøgler til justering af klodser og nåletang. Nu kommer elektroderne i alle forskellige former og størrelser, men der er tre grundlæggende systemer til fælgbremseklodser: vej, gevindbolt og glat stud, og vi viser dig, hvordan du identificerer det system, du har, og så kan du springe til passende proces.



Med det glatte boltsystem stikker stolpen ud af puden og fastspændes af en mekanisme i bremsekaliberen. Der er ingen tråd på sadelpinden. Racercykelbremsesystemet og det gevindskårne boltsystem ser ens ud.

De er begge fastgjort til tykkelsen i slutningen af ​​bolten. Den bedste skelnen mellem racercykel og gevindpinde er, at de gevindpinde har en række på to konvekse og to konkave afstandsstykker. En vejbremseklods har en tynd skive og måske endda en afstandsstykke, men den mangler parring af de to konvekse og to konkave afstandsstykker.

Alle tre af disse systemer fås enten i et stykke pude, hvor puden er fastgjort til pinden, eller i en patronstil, hvor puden glider ind og ud - hvis en cykelbutik eller forhandler ikke har den nøjagtige pude, der fører til dit Hvis patronsystemet passer, er det OK, skal du udskifte det med en pude eller en enhed i patronform. Lad os nu gennemgå processen for hvert system. Gå videre og spring til det afsnit i denne artikel, der er relevant for dig.



Vi starter med vejbremseklodssystemet og gennemgår processen med at udskifte hele klodsenheden. Denne proces bliver ikke lettere Uden hjulet skal du løsne pudeholderen og fjerne puden fra armen. Undersøg de nye puder for pile fremad og markeringer på venstre og højre side.

Hvis holderen har en lukket side og en åben side, er den lukkede side altid fremad. Installer belægningerne i overensstemmelse hermed. Hvis du kun udskifter pudemateriale på kassettepuder, skal du fjerne låseskruen eller klemmen og trække puden bagud for at trække den ud.

Kontroller de nye elektroder. Der er en rille på bagsiden af ​​puden for at rumme fastholdelsesskruen eller klemmen. Skub den nye pude helt på plads, og monter låseskruen eller clipsen.



Gentag processen på den anden side. Dette afslutter processen med at udskifte elektroderne på en racercykel, men du bliver nødt til at foretage yderligere justeringer for at bremserne fungerer korrekt. Afhængigt af typen af ​​tykkelse, du arbejder med, har vi disse artikler og de tilsvarende starttider, der hjælper dig med de endelige justeringer.

Jeg gennemgår udskiftning af gevindpindeudskiftning, og jeg viser dig processen med at udskifte hele pudeenheden først. Men inden vi starter, skal vi forstå mellemrumsvalg. På denne anden cykel har vi en skydearm med korrekt og forkert valg af afstandsstykke Bredde og smalle afstandsstykker hjælper med at placere tykkelsesarmen, når bremseklodser rammer fælgen.

Ideelt set vil vi have, at skydearmen skal være næsten lodret, når bremseklodsen rammer fælgen. På venstre side af føreren kan vi se, at denne brede afstandsstykke er indeni, og at Kalip-armen er vinklet udad. Til denne cykel ønsker vi vores smalle afstandsstykke indeni.

Tilbage på vores eksempelcykel kan vi se en svag vinkel indad. Installation af en ny pude med mere materiale bringer den linje tættere på lodret. Vi planlægger at holde den samme afstandsretning. Vi fjerner hjulet bare for at få det af vejen, og vi starter med at fjerne monteringsmøtrikken, afstandsstykkerne og bremseklodsen fra tykkelsesarmen til afstandsholderen, hvis de løsner sig.

Undersøg de nye puder for retningspile, der indikerer, hvilken side det nye fortov skal installeres på. Hvis holderen har en lukket side og en åben side, går den lukkede side altid fremad. Installer det nye fortov efter afstandsretningen.

Gentag processen på det andet fortov. Hvis du kun udskifter pudemateriale på kassettepadser, skal du fjerne holdeskruen eller clipsen og trække puden bagud for at trække den ud. Tjek de nye puder og se efter kurven på puden.

Kurven skal matche kurven for. Der er en rille på bagsiden af ​​puden for at rumme fastholdelsesclipsen. Skub puden helt ind, og fastgør holdeklemmen.

Dette afslutter processen med at udskifte elektroderne med gevindbolte, men du bliver nødt til at foretage yderligere justeringer for at bremsen fungerer korrekt. Afhængigt af typen af ​​tykkelse, du arbejder med, har vi disse artikler og de tilsvarende starttider, der hjælper dig med de endelige justeringer. Lad os nu fokusere på at udskifte klampeklodserne jævnt. Jeg gennemgår processen med at udskifte hele bremseklodsenheden.

Denne proces er ofte lettere uden hjulet. Undersøg tykkelsesarmen og pudebolten, og notér afstandsstykkets retning. Der er ofte konvekse og konkave skiver, der muliggør justering af puden, og de skal geninstalleres korrekt.

Brug en unbrakonøgle til at holde skruehovedet på plads, og løsn monteringsmøtrikken med en skruenøgle for at frigøre bolten. Bemærk hver 'fremad' pil, der angiver, hvilken side den nye bremseklods skal installeres på, en lukket side mod holderen og en åben side, hvor den lukkede side altid vender fremad. Skub den nye pudeenhed på plads.

Gentag processen for den anden pad. For at udskifte pudematerialet med kassettepuder skal du først finde et beslagsklemme eller skrue på bagsiden af ​​puden og fjerne det, derefter trække puden tilbage for at skubbe det ud af patronholderen. Undersøg de nye puder og se efter en rille i bag på puden for at acceptere fastholdelsesclipsen, tryk bremseklodserne helt på plads og fastgør clipsen. Dette afslutter processen med glat udskiftning af klodsforingen, men du bliver nødt til at foretage yderligere justeringer for at bremsen skal fungere korrekt.

For glatte bremseklodser, se denne artikel på det passende starttidspunkt med de endelige indstillinger. Tak fordi du så vores artikel om udskiftning af fælgbremseklodser. Hvis du ikke har set det før, skal du se denne artikel for at se Da vi organiserede Park Tool Guide til fælgbremser, skal du sørge for at abonnere på de nyeste artikler om Park Tool.

Hvilken type cykelbremseklodser er bedst?

Bedste cykelbremseklodserAnmeldelser og anbefalinger 2021
  • BedstSamlet set. Swiss Stop FlashPro Original SortBremseklodser.
  • BedstVærdi. AlritzCykelbremseklodserSæt.
  • Bedsttil Casual Riders. SHIMANO 2 par diskBremseklodser.
  • Bedsttil vejCyklerPangda RoadBremseklodser.
  • Bedsttil MountainCykler. Kool Stop Dual Compound MountainPads.
13. nov. Dec 2019

Så jeg er tilbage for at besvare dit tekniske problem, spørgsmål eller spørgsmål her på GCN Tech Clinic - Konstantin vil vide, 'Bremseklodser.' Jeg ved, at fælge hurtigt kan slidte kulfrie bremseklodser, men ville også fungere omvendt? Er det sikkert at træne på alufælge med kulstofspecifikke bremseklodser? også til fælgtyper, også vejrtyper. Men lad os holde fast i disse kulstofspecifikke gummier.

Så de fungerer godt på carbonfælge, da de generelt er hårdere forbindelser, så de fungerer bedre, fordi du generelt genererer mere varme med en carbonfælge. En ting at huske på er, at hvis du bruger dem på en aluminiumskant, vil du ikke bremse så godt, når du bremser med små stykker aluminium i disse elektroder. Så når du går tilbage til at bruge dine kulstofhjul, kan de små små skår af aluminium være kunststykker, der slides på din bremseflade.

Du bemærker muligvis ikke det med det samme, men det vil over tid, så grundlæggende for de lave omkostninger ved et nyt sæt bremseklodser vil jeg virkelig bare bruge nogle specifikke klodser til jobbet. Her er et spørgsmål fra Rob Jones, der spørger, 'Hej John,' Jeg har i øjeblikket 52 til 36 med en 11-28 kassette. 'Kunne han sætte en 34 ramme i stedet for 36, eller er det bedre at skifte kassette? Og han har Di2.

Den gode nyhed, Rob, er, at jeg prøvede dette i workshoppen tidligere, så du kan takke mig i kommentarerne. Seriøst, ja du kan, så du kan skære en 52 eller en 50 ned til en 34. Skiftning vil ikke være strålende for at være ærlig, men det er muligt og vigtigst af alt, som de siger, har du en Di2-skifter.

For mange år siden, da jeg spillede rundt, prøvede jeg nogle gange at montere nogle af de ovale kæderinge, som jeg fik en gang som en gave. Jeg endte med at klemme og knuse så mange skiftekabler ved at rote rundt og bare flytte fronthalsen op og ned for at prøve og få det til at gøre rigtigt. Jeg gav op til sidst, men den gode nyhed er, at du har denne Di2 mech, så du kan lege rundt og bevæge dig op og ned på front mech'en for at få det perfekte eller så tæt som muligt perfekte skift at nå.

En ting at huske på er dog, at hvis du bruger den lille kædekæde og en af ​​de mindste bageste kædehjul 11 ​​eller 12, kan kæden være lidt lang. Så du vil virkelig ikke have det, fordi det gnider og ikke rigtig giver dig optimal ydelse alligevel, så undgå denne kombination af gear. OK, næste er et spørgsmål fra Toasty Bear, 'Med hensyn til Di2 10/11 speed shifter kompatibilitetsproblemet,' Jeg kan forstå, at du får brug for en ny skifter til at gå 'til 11 hastighed, sandsynligvis en længere bur,' gå, men gearskiftere er faktisk bare knapper, og hvis de ikke har programmering, betyder det ikke, at du bare kan få en ny? Gearhåndtag, 'men kan du holde håndtagene?' Helt korrekt, i modsætning til den gamle Shimano 7970, tror jeg det var gruppesæt.

Det var den første udgave af Dura-Ace Di2. Det brugte et fem-leder signal, så der havde fem små ledninger i den ene store ledning. Alt andet har brugt et andet system siden da, så det er helt kompatibelt med hinanden, og alligevel er I døde lige der.

Jeg bruger faktisk 11-speed 9150 Dura-Ace Di2rear bagskiftere derhjemme, og det er parret med nogle Ultegra 6770 10-speed shifters, og det fungerer helt fint. Så ja, du kan kombinere det. Der er nogle kompatibilitetsproblemer med 11-speed front derailleurs og 10-speed front derailleurs, de fungerer ikke, du vil begynde at ændre ting, bare husk at du dybest set også skal opgradere til en 11-speed front derailleur.

Næste op er Chris Poyser: 'Hej fyre, fantastisk show som altid.' Når jeg køber en ny stilk til en gruscykel om vinteren, 'Hvordan finder jeg ud af, hvilken grad af fald jeg har brug for' for at replikere positionen på min sommercykel? 'Hej Chris, det er et rigtig godt spørgsmål, for generelt vil din vintercykel eller gruscykel indtage en lidt mere afslappet position end sommercyklen, som sandsynligvis vil have en aggressiv racerposition. Du vil, selvom jeg ikke er en trigonometri geni, jeg er slet ikke et geni, men der er et websted, som jeg tidligere har brugt til faktisk at hjælpe med stilkevinkler og længder for at sikre denne rækkevidde.

Så linket til det er lige nu på skærmen og også i beskrivelsen nedenfor, så se dig omkring og leg lidt rundt, og du skal være i stand til at replikere den position. Dernæst har vi et spørgsmål fra Nooksak, der spørger: 'Bruger en ny kæde på en gammel slidt kassette ødelægger kæden? 'Du vil oprette en gammel balance cykel som en balance cykel, men ikke ønsker at ødelægge din kæde. Dette er faktisk en god idé at have et andet hjul til din træner, så du faktisk kan bruge et af de specielle turbo-træner-dæk på den måde.

Jeg købte faktisk en vandrefælg eller en hybridfælg, så det er lidt bredere at passe til dækket, fordi de til tider kan være lidt besværlige. Nu grundlæggende ja, hvis du bruger en ny kæde på en gammel kassette, fungerer den ikke godt, og kæden slides for tidligt. Så jeg vil generelt anbefale at få en low-end kassette fra samme producent, så du skal bare bruge den på denne indendørs cykel.

Så du skal beholde disse skarpe gearskift, og dybest set betyder det ikke noget, at det er en lavere komponent, da du ikke bruger det udendørs, så der er intet ned ad bjerget at slæbe rundt. Derefter vil Kristinn gerne vide, 'kunne jeg' montere Shimano 105-bremser med Sora-skiftere? 'eller er der faktisk en forskel i at trække i armen? en anden trækkraft end de andre. Faktisk gør de alle det, ellers kunne alle bare blande og matche.

Så i det væsentlige fungerer dine Shimano-håndtag med en anden Shimano-bremsekaliper. Nu kan de trække lidt anderledes afhængigt af hvor mange kabler der faktisk går gennem det ydre kabel og til selve tykkelsen, men det vil ikke være helt inkompatibelt, og forskellen vil være ret lille, i det store og hele er det godt at gå. Det, du ikke ønsker at gøre, er dog at blande SHRM-kalibre med Shimano-håndtag eller Campagnolo-kaliber med SHRM-greb og omvendt.

Så prøv at holde dig til den ene producent, så har du det godt. Et andet spørgsmål om Dæk, jeg er plaget af dækproblemer af en eller anden grund, nu vil Humberto Leandro vide, 'Hvis profferne har en punktering på deres indre rør,' kastes de væk efter et fladt dæk, 'eller kan de være repareret og brugt igen? ' Det er interessant. Generelt smider de dem bare væk.

Årsagen er, at sponsoren stiller nok til rådighed, så de bare kan fortsætte med at bruge nye. Det er ikke specielt. Det kan være godt for miljøet, men jeg tror, ​​at holdet kun tænker på løbsgevinster og resultater.

Nu er det muligt bare at ordne dem, og jeg tror, ​​i løbet af de sidste par år, holdet ville hente dem og derefter lappe dem op og derefter give dem til en chauffør, og de kunne bruge dem i praksis. Imidlertid træner de fleste professionelle i disse dage ikke længere på rørformede dæk, fordi clincher-dæk er så udsatte. Som jeg lige sagde, er det muligt at rette dem, men det er ikke særlig let eller tidsbesparende, da du trækker det rørformede bundbånd af, løsner sømmen på dækets slagtekrop, fastgør røret, sy alt sammen igen , og så skal det passere basebånd.

Ikke hvad du virkelig vil gøre ved siden af ​​vejen, jeg er sikker på, at du er enig. Asy Threlfall vil vide, 'Hej Jon.' Virkelig en stor fan af serien. 'Det er kæreste for dig.' Jeg spekulerede på, om der er nogen fordele eller ulemper ved multi-shifting med Di2, tak. 'Hej Asy, jeg er en stor fan af Shimano's Di2, lige siden jeg var, så jeg prototyper af det i 2007 og Di2 multi-shift-funktionen, hvilket grundlæggende betyder, at du kan trykke på en af ​​gearknapperne og har flere gearskift på samme tid.

Nu tænker jeg ikke rigtig på store fordele ved det, for det sker ikke ofte, at du vil skifte så mange gear på samme tid. Det eneste tilfælde, jeg kunne tænke på, ville være, hvis du bogstaveligt talt kørte på en rutsjebane, så virkelig ned og derefter op igen, virkelig stejl, og så pludselig virkelig, meget stejlt ned, så helt tilbage i et højere gear. Så der er ikke rigtig nogen fordele ved det.

Ulemper, jeg kan tænke på et par. Det ene ville være, at hvis du holder fingeren på knappen for længe, ​​kan du skifte flere gear, end du ønskede, så du ikke har det ideelle gear på dette tidspunkt, men du ved, det er let nok at prøve, så tæt Tilslut din cykel til YouTube-softwaren og leg rundt. Hvis du ikke kan lide det, kan du bare vende tilbage til standardskiftet.

OK næste, Ha mish McDonald, han fik nogle nye cykler og kørte dem grundlæggende til første gang i kraftig regn og bemærkede, at de holdt vand. 'Er det almindeligt, er der noget at bekymre sig om?' , Disse nye cykler behandles med kraftig regn på deres første udflugt, det er ikke særlig venligt for dig, men de fleste dybdebane cykler har tendens til at samle lidt vand i dem. Det forsvinder dog, det gør jeg ikke, jeg ved ikke hvor.

Du kan sætte cyklen på en avis for at berolige dig selv for at sikre, at vandet løber ud. Nogle fælge har faktisk små drænhuller, så se dig omkring, og du kan. Hvis du har clincher-dæk og stadig er meget bekymret for at få vandet ud, skal du bare tage dækkene af, fjerne fælgbåndet og hælde det ud.

Eller du kan placere cyklen i nærheden af ​​en radiator, der kan absorbere den. Garry Street vil vide, 'Jon, vær venlig at hjælpe.' Jeg spiste en Roubaix i 2017 med en glidestolpe. 'Han fjernede det, rensede det og anvendte grebsmassen uden held.

Han ønsker ikke at stramme boltene for meget, da dette er Roubaix-rammen, hvor sædeklemmen er monteret lavere for at muliggøre mere overholdelse. 'Nogle ideer? 'Okay, først og fremmest fantastisk, at du bruger både denne grebsmasse og en momentnøgle, fordi mange mennesker derude ikke gør det, og jeg kan ikke understrege vigtigheden af ​​at gøre det, hvis det er muligt, prøv at bruge nogle kaliber for at måle den nøjagtige diameter af både sadelpind og ramme. De går i trin på 0,2 millimeter, og det ville ikke være første gang, jeg kendte nogen, der har den forkerte størrelse stolpe i deres ramme, og 0,2 millimeter kan faktisk gøre en enorm forskel i deres grænseflade, så tjek det faktisk.

Noget andet, du kan prøve, er lidt af et hack, eller er det en botch, set på forhånd, selv på en professionel cykel, var en lille smule aluminiums sodavand. De skar det forsigtigt, og de pakkede det op, afmonterer sadelpinden, sætte den i, trak sædeklemmen op, alt var godt. Noget hacket, noget skævt.

I bund og grund skal du tage det til din lokale butik og få det tjekket ud som muligt. Kunne faktisk være noget med den ramme, der forårsager dette problem. Denne uges sidste spørgsmål er fra Max Grass, der spørger: 'Bruger fagfolk fugemasser i deres rørformede dæk?' Og han vil også vide: 'Er der fagfolk, der bruger et slangeløst dæk? Opsætning, eller er det hele rørformet? 'Okay, okay, for at resumere, kan du faktisk sætte et tætningsmiddel i et rør, dæk eller rørformet, og ideen bag dette er, hvis du laver en punktering, at fugemassen faktisk danner en tætning i hullet, sådan som du ikke mister ikke dæktryk eller en meget lille mængde.

Fordele, der bruger det, ikke så vidt jeg ved. Årsagen til dette er, at de begynder at tilføje rullemodstand til et hjul, der tilføjer den ekstra vægt, når de ikke rigtig har brug for det, fordi de generelt har en holdbil i nærheden, som de let kan nå og køre via radio og hurtigt få et reservehjul. Et løb, som det kunne være meget, meget nyttigt i, er Paris-Roubaix, så i dette løb har du ikke rigtig ofte en holdbil, der lukker, fordi løbet har tendens til at blive delt op over en temmelig lang periode på grund af terræn.

Så dette kan være et ideelt løb, hvor en rytter kunne bruge det i deres rørformede. Hvad angår ryttere, der faktisk bruger rørformede opsætninger, så vidt jeg ikke ved, tror jeg, at et hold brugte dem for et par år siden, jeg tror, ​​der var et par Hutchinson-dæk, jeg er ikke sikker, men jeg vil beholde din øjnene åbner, og jeg giver dig besked, hvis jeg ser nogen, det er det, vi er her i slutningen af ​​showet. Glem ikke at efterlade dine tekniske forespørgsler, spørgsmål og problemer til mig i kommentarerne nedenfor overalt på sociale medier med hashtagget #ASKGCNTECH.

Husk nu at lide denne artikel og del den også med dine venner, så giv den store tommelfinger og fortæl dine venner om den. Hvis du har et problem, kan du også lade det være dernede for mig. Husk at også besøge GCN-butikken på shop.globalcylcingnetwork.com, du kan købe sådanne ting og også for at se det nyeste GCN tech show skal du blot klikke nedenfor.

Hvilken type bremseklodser holder længst?

KeramiskBremseklodser

Og devare længst. Keramiskpudergiver også en fasterebremsepedal end organiskpuder. De klarer sig ikke helt så godt som andrepuderi ekstrem kulde og er ikke velegnet til ydeevne. Men keramikbremseklodserer stille, behagelige og holdbarepuder, fremragende til daglig kørsel.
23. jan. Feb 2020

aero-cyklus

Jimmy spør hej Scotty hvilke bremseklodser der holder længst, de har haft forskellige typer bremseklodser gennem årene, de kan ikke bruge asbest længere, fordi det forårsager lungekræft, så de har prøvet alle mulige ting, nu generelt de keramiske pads holder længst, hvis du ikke kan lide lyden, hvis din bil kom med keramik, har udskiftning af keramik, eller de laver meget støj, men uanset hvad din bil oprindeligt havde, hvis du ikke kan lide lyden, er det den ene Akebono, et japansk firma, fremstiller de de bedste all-round puder, så længe de holder uden støj, er der pads, der teknisk set varer evigt. Jeg bruger dem hele tiden, når jeg går til autozonen, de har de guldpuder, de har i en levetid, garanterer deres fremragende påfyldninger. De laver generelt ikke nogen lyd, men de giver dig en livstidsgaranti. Når de slides, og selvfølgelig alle bremseklodser slides på et eller andet tidspunkt, selvfølgelig lidt af det hver gang, bare små dele, men på et tidspunkt over hundreder af tusinder af bremsetider bliver de tyndere, og så skal du udskift dem, men Autozone erstatter dem gratis.

Jeg havde biler som min '94 Celica, og da puderne var slidte, tog jeg bare de gamle med til Autozone, de gav dig nye gratis, så de holder faktisk evigt, de bliver ved med at udskifte dem gratis nu, de koster ikke noget men du ved, hvis du vil have de absolut bedste gummier, der holder længst og giver mindst mulig støj, Akebono gummier er virkelig de bedste krumtapaksler, når du køber en brugt bil, fortæller jeg mig altid, at du har en mekaniker til at se på dette , det er en god idé, men hvordan får jeg folk til, at jeg tager en bil til en mekaniker, ja hvis ikke, køb ikke bilen i tide, du ved, at køb af en brugt bil kan være en reel smerte, der ikke kan nægtes, men enhver ærlig person, der er seriøs med at sælge den, kører med dig i bilen til mekanikeren, jeg har oftere end ikke haft, at sælgere kommer til mig med dem mt, Idon er ligeglad, jeg ser bare på sælgeren og siger Jeg har ikke brug for nogen information, du ved, jeg mener ikke at være uhøflig, men tal ikke med mig, jeg analyserer fyren bil for bare for ærlighedens skyld at sige jeg kender dig, sidde derovre på min lænestol og så kan jeg tale med kunden uden at fyren lytter, for hej, jeg tager ikke socialt pres fra jeg er ligeglad , Jeg får betalt for at fortælle personen sandheden om, at Auto skal sige, og hvis det er en klump, siger jeg det, fortæl dem, at det er en no brainer, og når sælgeren spørger, siger jeg, at her er problemerne, lalalala, og det er det, jeg finder jeg fik endda en fyr til at ringe til ham, og jeg sagde, se, bilen var i et vrag, og sælgeren viser mig Carfax, og den står, se, den er aldrig i stykker, jeg sagde, det er et stykke papir, her er bilen, se , det brød her, en idiot kan se det, så hvis hun ikke lærer mekanikerkontrollen? Stol ikke på nogen, når du køber en brugt bil undtagen mekanikeren som mig, der griner af uanset en fyr, der arbejder på jaguarer, han vil have dig til at købe denne jaguar, så han kan tjene penge på at rette det for at gå til nogen som mig, der fungerer på alle slags biler og fortæller også sandheden, heyScotty er det rigtigt at antage, at en fire? -Cylinder Camry har en længere levetid end V6, begge er gode motorer, der kan vare længe. På den anden side er der flere dele, hvis du bare kører en normal driver, de fire cylindre holder længere, har bedre gas kilometertal. Ofte når du trækker og trækker alle mulige ting, holder V6 længere, fordi den har mere magt til at trække og trække, skal du forstå strømmen til et normalt drev derinde de 4 cylindre, jeg har set 4 cylindre, der havde fem hundrede tusind miles på det, Nick Donny godmorgen, jeg leder efter en 05 Infinitig35 Coupe med en seks-trins manuel gearkasse, hvad synes du om det, okay, jeg er ikke fan af brugte uendelighed, de kan forvandle sig til endeløse pengegruber når de bliver ældre, men et af deres største problemer er automatgearkassen, så du har en 6-trins manuel gearkasse, så du ikke behøver at bekymre dig, disse ting er katalysatorerne, der fortsætter med at gå dårligt, det eneste der får dem til bestå testen er køb OEM, der bærer katalysatorer fra forhandlere, men det koster dig tusinder af dollars at udskifte dem alle på denne bil og næsten alle, jeg nogensinde har arbejdet med. De er en alder eller ældre, som katalysatoren brød, og det kostede en masse penge, så jeg ville stadig sige ja, hvis den bestod testen, lægger mekanikeren i scanningsværktøjet og siger nej, det er i ret god form nu, og du vil have et legetøj at rode med i weekenden, hvorfor ikke hvis du kan få det billigt nok, betaler du ikke en masse penge, fordi de bliver uendelige penge kæledyr af mange grunde, når de bliver ældre, og ja det har ikke en automatisk transmission, så det er en bedre, men har stadig alle de te uh dyre Infiniti ting på den, stor kærlighed til alle siger Scotty, hvad er den bedste primer til en ny Toyota 4runner, der vil bo i New England, du behøver ikke en, det er allerede gjort og når de bygger de moderne biler, er det dybest set Toyotas, de siger, at de sætter dem rammer og ting sammen, og så sender de dem til denne enorme tank, der er elektrostatisk malet, malingen har en polaritet og derefter at Bilens karosseri har en anden polaritet, du har ikke brug for en primer, min mor stadig bor i Buffalo og hun har en 14 årig Corolla, der er ingen rust på den, fordi de gjorde det dengang, de havde belægningen, og de har ret, de ved hvad de gør, når de bygger biler, i det mindste i disse dage gør Toyota at du ikke får rust som noget andet, hvis du bor i et område, der bruger meget salt, vil du stadig skylle gulvet, for hvis du får chips her og der, vil der naturligvis opstå problemer, så du stadig ønsker at få det af, men du behøver ikke betale ekstra penge for nye, de er pæne, især en Toyota spilder ikke dine penge på noget lignende, det er pænt alt i det, mor siger scotty do i virkelig brug for en? Oliefanger til min LS2-motor, det er ikke direkte brændstofindsprøjtning, nej ikke rigtig, de er opsat godt nok.

Årsagen til at du anbringer dem på direkte indsprøjtningssystemer er, at de direkte injektorer sprøjter brændstof direkte ind i cylinderen, andre bilers portindsprøjtning. Injektorerne er et indsugningsmanifold, og når de sprøjter, sprøjter de den gas, der trækkes ind i motoren, når indsugningen ventilen åbnes, så de sprøjter rå benzin over indsugningsventilerne. Rå benzin er et meget godt opløsningsmiddel, der holder det nok fra kulstof. Med direkte indsprøjtning kommer der nu kun luft ind og den olie og den forurenede masse, der kommer gennem PCV-systemet, så læg en oliepande oven på en direkte injektor for at forhindre dette at olie og forurenende stoffer kommer på ventilerne, og at de brænder og forårsager problemer, det behøver du ikke gøre på din ls2, Johnny John 333 Jeg prøver at finde ud af det, jeg har en høj skrigende lyd i min bilåbning motorhjelmen og drejer den op, så kan du høre med dine ører, men ofte har det noget at gøre med kileremmene, så du kan tage alle kileremmene af en motor og lade den køre alligevel og derefter se om lyden stopper, når den stopper, du ved, at det er noget, en af ​​remmene kører, tag derefter hver remskive om igen, drej den, se om den vakler eller slib, og så kan du Kan du sige okay, ja, ssystems har et problem, det er det ikke, og det giver stadig lyden, og du tager stropperne af og kontrollerer derefter bremserne, laver en masse skrigende støj s, bed det ikke kan lide det Inde i motoren eller indersiden af ​​gearkassen, som er en masse penge, siger saftjuice hvad er formålet med en jordledning tilsluttet kroppen og motorblokken, k okay, hele din bil er negativ elektricitet alt, hvad der er ud Metal er negativ elektricitet, og så er alle strømkabler positiv elektricitet, for at jævnstrøm skal fungere, skal du have strøm og jord, det er sådan, det fungerer bare, så du skal altid sørge for, at disse jorden ledninger er fra batteriet til rammen, og fra batteriet til motoren er gode, du tager dem af og til og renser dem rigtig godt med elektrisk rengøringsmiddel, buff dem for at få dem til at skinne, så skru dem på igen, og hvis du vil have dig kan sprøjte endda lægge noget korrosionsbeskyttelse på dem, efter at du har skruet dem på, ikke før, jeg kendte engang en fyr, der sprøjtede alle skruerne og derefter satte dem sammen med belægningen, og så fungerede det ikke engang, men du skal have elektricitet, og du skal have jeg t Jord, så du skal sørge for, at disse jordledninger er gode, og i gamle biler bliver jeg rusten og korroderet meget, så hvis de er som du sagde, skal du rense dem eller bare udskifte dem, skynd dig, jeg leder efter en brugt bil budget Hvis du har en 2014 Lancer, nej, ikke smid dine penge til en kæmpe, kan du sandsynligvis få en temmelig god brugt Camry eller en rigtig god brugt Corolla eller Oncivic, hvis du ville have lidt af en snappy lille bil, gå videre og køb den ikke denne Lancer, de har pengegrop, du vil ikke købe noget lignende, du vil bare ikke smide dine hårdt tjente penge til noget lignende, 718 Cayman SI har ikke en Audi A4 fra 1995, den er dårlig, læderpolstring inklusive sæderne vand og eddike, okay vandeddike er et godt rengøringsmiddel, du bruger det til alle mulige ting, men på selve skoene har jeg set resultaterne af god læderplejesæt Jeg bruger disse engelske firmaer, jeg husker ikke engang navnet nu, de sendte mig en kuffert, og jeg har et par tilbage af dem, kommer med med et rengøringsmiddel, så kommer det med et konserveringsmiddel, der bevarer læderet, og det er den bedste måde at gå på. At lave lædersæder, fordi læder er den døde dyreskind, du vil rense det op, og derefter vil du overmale det, rigere ting, der bevarer det, og bare rent vand, jeg mener, jeg bruger det til at rengøre det ligesom mine læderjakker på motorcykler, jeg renser dem med vand og sådan, men jeg bruger også konserveringsmidler, jeg bruger de samme sæt til læderjakkerne, jeg har stadig en læderjakke, di e Jeg bar det som teenager, og denne brystvorte er stadig bøjelig, for hvis du gjorde det i årevis, før jeg havde disse lædersæt til bilsæder, brugte jeg bare denne minkolie, og den fungerer godt, se minkolie er virkelig slimet gnider på dine hænder, du tørrer det hele vejen rundt, og det er også skånsomt for læderet, men du vil ikke gøre det på et lædersæde, fordi det efterlader lidt snavs, jeg var ligeglad med en læderjakke, jeg bare hængt op for at tørre og efter et stykke tid ville prøve det, de læderbeskyttelsessæt, de laver kun lædersæder er dit bedste valg.

Så hvis du aldrig vil gå glip af nogen af ​​mine nye bilreparationsartikler igen, skal du sørge for at ringe

Er det billigere at udskifte bremseklodser selv?

Så når alt taget i betragtning, påtager du dig arbejdet medudskiftningdin egenbremserkunne spare dig to til tre gange det beløb, du ville betale med enreparationbutik. Men i det mindste når du får dinudskiftningsbremseklodsog rotorjob udført hos en professionelreparationshop, detreparationvil blive dækket af garantien.11. apr 2020

Skru op for dine motorer, Curtis siger hej Scotty, hvad er den mærkeligste hjemmelavede reparation, du var nødt til at rette tak. Tak, jeg må sige, at det mærkeligste var, at nogen gjorde et bremsejob på deres bil og satte den baglæns, og selvfølgelig når de gjorde det de stoppede, fordi de er i samme form, men i stedet for at bremseklodsmaterialet komprimerer rotorerne, er det metalbagsiden, der komprimerer dem, og selvfølgelig måtte jeg også udskifte rotorerne, da metal-på-metal spiste alt har, jeg må sige, at det sandsynligvis var den mærkeligste ting, nu er det gennemførligt, du ved, du kan sætte dem på hovedet, fordi de er i samme form, kun den ene side har bremseklodser, og den anden har massivt metal, så du vil have noget lignende aldrig gøre på en? Køretøj, du omarbejder dig selv, Westy testy siger, at jeg burde vænne mig til disse er helt nye dæk, jeg har brug for alle fire nye dæk, jeg anbefaler at købe nye dæk, nu er det her, når du taler om brugte dæk, hvorfor vendte personen sig væk fra dem? Dækkene kommer først først, fordi de er gamle og revne og slidte. Hvis du bor nu i et område, der har nogle rige mennesker og nogle skæve mekanikker, hej måske kan du få gode brugte dæk, jeg havde en klient, og hun arbejdede cpa, og en af ​​hendes klienter var denne rige fyr, millionæren var, og han havde en Volvo og han satte den på de mekanikere, der var samlede skurke, denne Volvo havde 18.000 miles på den, og de solgte ham allerede tre sæt bremseklodser, på ingen måde! kan slidte dem så hurtigt og tre sæt dæk, ja, hvis du kunne få de brugte dæk fra denne fyr, er jeg sikker på at de var i rigtig god form, men normalt slipper folk for dækkene, fordi de har problemer, og de knækker eller er slidt, og du ikke ønsker at købe et af de brugte dæk, men hvis du kan finde en skæv mekaniker, der tager bilerne af bilerne, sælger dem nye dæk og sælger dem, så gå straks igennem, siger hr. Anaconda, hvilken bil er mere pålidelig af en Grand Am, 3400 eller g6 med 3.50 0, 3400 var en mere pålidelig motor, 3400 var virkelig en af ​​de mest pålidelige motorer, GM har lavet.

De er ret gode motorer, du ved, jeg mener resten af ​​bilen, jeg ikke er forelsket i, deres automatiske transmissioner var uønskede, når du bliver ældre, deres elektriske apparater har en tendens til at blive skør, men ellers var 3400 faktisk en ret god motor, bare resten af ​​dem Køretøjer var ikke så varme, og du ved, de laver dem ikke, de har ikke lavet Pontiac i årevis nu besluttede GM at stoppe med at lave dem for at holde omkostningerne nede, frisk Fiz siger Scotty, jeg tænker på, en 2002 At købe en BMW m3 med 60.000 kilometer, hvad synes du, okay, M-serien var en speciel serie af biler, og det er sjovt at køre, og hvad? 60.000 miles er som 32.000 miles, det er ikke mange miles, hvis du ikke behøver at betale for meget, nu er det samleobjekter, så du skal betale et bestemt beløb, men hvis du kan lide denne type bil, og du ikke ' t få tung kilometertal på den lå, sig, at det bliver dit weekendlegetøj, de kan være en meget sjov bil, jeg har en kunde hos en, der elsker bilen, han er vild med det, så du ved, at hans kæreste kører noget, jeg tænker på , det er en Toyota Highlander, og de bruger det, når de kører rundt, og det er m3 for legetøj, og det kan være sjovt, ved du bare ikke betale mange penge for det, men du skal betale, fordi de er samleobjekter Alexander Dierker siger, at Scottys 03 Corolla har flere fejlfejlkoder og spytter væske ud af udstødningen, jeg har aldrig set det, hvad kan det være, ja desværre er det ofte en blæst hovedpakning, når væske når den kommer ud, løber den ikke ordentligt det er næsten altid en blæst hovedpakning, nu kan du nemt kontrollere selv. Jeg har en artikel om, hvordan jeg fortæller jeg f din cylinderhovedpakning er sprængt, og du kan få testkittet fra amazon til omkring $ 30 og teste det selv, og hvis det er tilfældet, kan du overveje at slippe af med køretøjet, fordi det vil koste en masse penge til at tage fra hinanden og samle denne motor, og meget få mennesker ved virkelig, hvordan man gør en i disse dage Motorer genopbygget, da jeg var yngre, det var meget lettere, det var enkle motorer, man kunne tage dem fra hinanden og samle dem igen på fire eller fem timer men de nye er meget komplekse, gør denne test først, Andy Tran-episoden siger, at Scotty har nogen billige bilmodifikationer derude til et interiør for at gøre det lidt mere unikt, kan lime alt i, der får det til at se unikt ud, at forskellige farver og alt foregår, eller du kan få dig selv farvede LED-pærer og bare sætte forskellige pærer, hvor du vil, og der er nogle meget smarte mattsystemer, som jeg sætter i en Lexus, som min kone har, den har en dejlig læderunderlag og klik derefter på måtter inde, og det løser virkelig en slidt ca rpet-system, fordi det dækker alt, der er nogle ting, du kan gøre uden at bruge en formue, som du nemt kan gøre selv f, så hvis du ikke er ny i mine nye bilreparationsartikler, du vil gå glip af, skal du huske at ringe på klokken!

Er Toyota-bremseklodser bedre end eftermarkedet?

Svar: OEM står for 'producent af originalt udstyr', så OEMbremseklodserer de samme som dem, der fulgte med køretøjet. Friktionsmaterialet påbremseklodserkan være organisk, semi-metallisk eller keramisk. Mærke navnpads til eftermarkedeter lige så gode - og nogle gangebedre-endOEM.4. feb 2018

Hvor meget koster en bremseklods?

Detgennemsnitlig bremseklodsudskiftningomkostningeromkring $ 150 pr. aksel, men disseomkostningerkan stige til omkring $ 300 pr. aksel afhængigt af dit køretøjsbremseklodsmaterialer. Den billigstebremseklodserbrug organisk materiale.

Hvordan vælger jeg bremseklodser?

Du skal overveje, hvor længepuderer designet til at holde lige så godt som rotoren, når den går i indgreb medbremseklodser. Støj og vibrationer: Du vil overveje, hvor meget støj, vibrationer og endda pedal, der føles, når du trykker ned påbremseklodsvil forårsage. Støvniveauer:Bremseklodserkan samle støv, der derefter klæber til dit hjul.13. december 2018

Er goldfren bremseklodser noget godt?

Registreret. Jeg kører muligvis ikke på en kniv i øjeblikket, men med hensyn til dine kommentarer omGoldfren puder, Jeg har brugt dem næsten 20 år nu. Jeg finder dem fremragende i både slid og stopkraft. de efterlader ikke en grim sort rest omkring kaliberne somnogle pudergør.12. feb 2016

Kan bremseklodser vare 100 km?

Mekanik og producenter er løst enige omkilometertalspænder fra omkring 30.000 til 70.000Tusinder, men historier ompudervarer kun 100Tusindertil en fantastisk100.000 tusindeksisterer også.14. apr 2014

Hvor længe holder billige bremser?

Hvor mange kilometerGør bremserSom regelSidstTil dit køretøj? Som regel,bremseudskiftningskulle gernefinder sted efter 50.000 til 70.000 miles, men i nogle tilfælde kan det være så lavt som 25.000 miles.8. jan 2018 nov.

Hvilken er den bedste gummibremsepedalpude?

DORMAN 20731 HJÆLP! Kobling og bremsepedalpude. . DORMAN 20771 PEDAL-UP! Bremsepedalpude. .

Er der bremseklodser, der kan udskiftes?

Vi har et væld af pedalpads, der er direkte erstatning for revnede, slidte eller manglende pads, så du kan gendanne en sikker gribeoverflade til bremsepedalen for sikkerhed og komfort. Vores udskiftningsfunktion: Få udskiftning af bremsepedalpads - hurtigt!

Hvad sker der, når du bruger dine bremseklodser?

Denne friktion bæres også på overfladen af ​​dine elektroder, hvilket reducerer tykkelsen på det friktionsmateriale, der rører ved rotorerne, når pedalerne trykkes ned. Slidte bremseklodser kæmper for at stoppe din bil, og de kan endda skade dine rotorer. Stop et stop for at beskadige vejen med nye bremseklodser fra AutoZone.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Sådan sættes en cykelkæde på igen - løsninger på problemerne

Hvordan sætter du en kæde tilbage på en cykel uden gear? Start med at lægge kæden rundt om det lille gear på cykelens bagaksel. Derefter placeres noget af kæden rundt om det store gear ved pedalerne på den side, der vender mod sædet. (Denne side skal vende nedad, da cyklen er på hovedet.) Hold den ene hånd på kæden for at styre den, og begynd langsomt at træde på cyklen.

Van rysel-cykler - anførte spørgsmål og svar

Hvilken gruscykel? Vi testede disse gruscyklerMærkeModelPrisMeridaSilex + 6000Testbogstav2949 EuroTiticiA-GR 012990 EuroRoseBackroad GRX RX8102999 Euro * StorckGrix ProTestbogstav 2.999 Euro

Cykelulykke Las Vegas - typiske svar og spørgsmål

Hvem blev de 5 cyklister dræbt i Vegas? Fem døde på motorvejen, og flere andre blev såret, anklagere sagde. Cyklisterne, der blev dræbt, blev af myndighederne identificeret som Erin Michelle Ray, 39; Michael Murray, 57; Aksoy Ahmet, 48; Thomas Chamberlin Trauger, 57; og Gerrard Nieva, 41,9 år. 2021 г.

Cykleregistreringslove - søg efter løsninger

Er der en cykellov i Filippinerne? Cykling er en alternativ måde at træne på, som længe er blevet fremmet ikke kun i Filippinerne, men globalt. I henhold til dette lovforslag skal alle hovedveje og motorveje være forsynet med cykelstier eller cykelveje, der er identificeret af Local Bikeways Office (LBO).

Cykel velgørenhed - Komplet vejledning

Hvilken velgørenhed tager gamle cykler? Sådan donerer du en cykel i Los Angeles Los Angeles Bicycle Kitchen Donations. En fantastisk mulighed tager ødelagte cykler og gør dem hele igen. Donationer fra Burbank Bike Angels. Orange County Cykeltrædonationer. Californien Bike Match. Hold hjulene rundt med donationer og genbrug af cykler. Los Angeles Cykel lov.23. 2020.

Fordele ved elektriske cykler - enkle svar på spørgsmål

Hvad er fordelene ved en elektrisk cykel? E-cykler bruger genopladelige batterier, der kan køre op til 25 til 45 km / t, meget hurtigere end de fleste mennesker ville cykle, hvilket får dig til din destination hurtigere og i bedre form. Kort sagt tilbyder de billige, energieffektive og emissionsfri transport, som også har fysiske og sundhedsmæssige fordele.