Vigtigste > De Bedste Svar > Salsa warbird anmeldelse - listede spørgsmål og svar

Salsa warbird anmeldelse - listede spørgsmål og svar

Hvor meget koster en salsa Warbird vægt?

Warbirder vores grus racercykel, designet til at give jævn ydeevne på de hårdeste overflader. Det blev bygget af mange års erfaring med at køre i nogle af landets førende grusbegivenheder som Almanzo 100, Dirty Kanza 200 og 340 km Trans Iowa.
...
Målinger baseret på:
Vægt
FramesetVægt4 lb 2 oz - 57,5 ​​cm

Gruscykler er enormt populære, fordi de er en type cykel, der giver dig mulighed for at nyde en række terræner, fra singletrack til asfalt og næsten alt imellem. I dag sætter vi to af vores yndlingscykler hoved mod hoved: Salsa Warbird og Cannondale Topstone Lefty. (Orkestermusik) (rockmusik) Hvis du vil vide mere om disse cykler, tilføjede vi links til anmeldelserne i beskrivelsen, men nu kommer vi til, hvordan hver cykel nærmer sig grus. (Rockmusik) Warbird blev introduceret i 2013 og er en klassisk gruscykel, der kan bruges på forskellige måder: fra grusløb til cykelpacking-eventyr, der varer flere dage.

Den er let, nippy, lydhør og føles som en udholdenhedscykel med fede dæk, og den har også stor lodret overensstemmelse på grund af klasse 5-vibrationsreduceringssystem kaldet VRS, udviklet af Salsa. Det kombinerer bærearmformet sædeophold med flade kædestag for at eliminere vibrationer bagved. Warbird er kompatibel med alle ophængte grusgafler og 650b-hjul, der er tilgængelige på markedet.

Men den konstruktion, vi tester i dag, har en stiv gaffel og 700c hjul på lager. (Rockmusik) Cannondale mener, at grusens fremtid er rejse, og Topstone Lefty tager en helt anden tilgang til en 30 mm gaffel og 30 mm bageste rejse målt ved sadlen. Takket være dets kingpin-affjedringssystem, der er afhængig af en konstrueret flex i rammen i stedet for et spjæld og afbøjningssystem.

Resultatet er mere komfort og trækkraft på baghjulet, når du sidder, og maksimal pedaleffektivitet uden for sadlen. Vores Topstone er en rigtig løber på en cykel, der er super dygtig på enkeltstier og ujævnt terræn med tæt, men forudsigelig håndtering, der skal lade os se på ydeevne på stigninger, fortove og enkeltstier. Først tager jeg hende op ad en brandvej for at se, hvad der er hurtigere op ad bakke.

Uret lyver ikke, og jeg forventer at se nogle store forskelle. Jeg vil også være opmærksom på overholdelse af hver cykel, når jeg kører på de forskellige overflader på brandvejen. Så skal jeg se, hvordan disse cykler ser ud, og jeg vil køre en vejstrækning, der har hurtige sving og bølgende bakker.

Jeg får se, hvordan de snurrer hurtigt, og hvordan de har det, når de klatrer på glatte veje. Endelig vil jeg ramme stierne og se, hvordan disse cykler fungerer på enkeltstier. Tiden bestemmer den ultimative vinder, men jeg vil også se, hvor stabil de føler sig i hastighed, og hvordan de håndterer stramme sving og grove stier. (Rockmusik) Det var 3 minutter og 54 sekunder på stigningen; der var nogle ret uslebne pletter, må jeg sige, på nogle vaskebrætsten.

ømhed i benene

Salsa sparkede mig bestemt lidt rundt. Glattere grus, jeg kunne komme i gang. Det føltes ret godt og lige på den sidste tonehøjde, hvor tingene glattede lidt ud, kunne jeg accelerere og få en anstændig hastighed over toppen.

Samlet set følte cyklen god klatring. Grove ting var lidt hakket, men jeg kunne godt lide den følelse. (Rockmusik) 4:06.

Det var 12 sekunder langsommere. Føles ikke som en stor forskel, men når du tæller det over en meget større stigning, bliver disse 12 sekunder ret store, temmelig hurtigt. Jeg må dog sige, suspensionen, topstens overholdelse føltes rigtig god på denne stigning.

Det var bestemt langsommere, men trækkraften var overlegen både ind og ud af sadlen. På steder, hvor jeg bestemt måtte sætte mig ned på Warbird, fordi jeg ville miste mit baghjul, hvis jeg rejste mig. Det er ikke tilfældet her med Topstone.

Så Topstone vandt bestemt spillet med hensyn til overholdelse, men jeg kunne virkelig mærke den ekstra vægt. (Rockmusik) Så topstenen imponerede mig virkelig på fortovet. Jeg havde ikke store forhåbninger for det, fordi det er lidt sværere.

Den har affjedringen, den har de tykkere dæk, men for at være ærlig har den virkelig skarp og livlig håndtering. Topstone tog hjørnerne med høj hastighed meget bedre, end jeg forventede Line up for Criterion på denne cykel? Nej. Men ved lange vejoverførsler mellem grusstrækninger var denne cykel rigtig god.

Warbird overvældede mig faktisk. Jeg forventede, at det ville overgå Topstone, da det ikke har nogen suspension. Det har større hjul og smalle dæk, men det var lidt kedeligere.

De kvaliteter, der gør denne cykel god på singletrack, har faktisk skadet kvaliteten af ​​turen på asfalten. I dette skød vil jeg faktisk give Topstone gevinsten, fordi den har en meget skarpere håndtering og er meget mere livlig, og jeg føler mig ude af sadlen. (Popmusikinstrumenter) Som de fleste af jer forventede jeg, at topstenen var rigtig god i ned ad bakke.

Denne singletrack er ru, den er stenet, har et par huller, og Topstones suspension var fantastisk. De federe dæk hjalp mig også meget. Jeg følte, at jeg kunne håndtere switchbacks bedre.

Interessant nok var jeg kun 31 sekunder hurtigere på den ene og en halv kilometer sektion på Topstone end at være hurtigere på Salsa-sten, jeg forventede, at den skulle gå meget hurtigere. Så salsaen imponerede mig ved ikke at halte så langt bagud. Faktisk kunne 31 sekunder over 5 minutter let være et par dårlige linjer, ikke så langt væk. (Popmusikinstrumenter) Vi testede to cykler, der har radikalt forskellige tilgange til at erobre grus.

I første omgang var salsaen på stigningerne mærkbart bedre ikke nok til at overvinde 4 pund vægtstraff. I omgang to satte vi af sted, og dette overraskede mig. Jeg forventede, at salsaen skulle være den klare vinder, men overraskende var topstenen meget mere adræt og livlig på fortovet, salsa super på grov grus gjorde det faktisk lidt trægt på vejen.

Vi ramte endelig single trail og ingen overraskelse her: Topstone var den klare vinder. (blød musik) Warbird er den ordsprogede allround-gruscykel; den klatrer hurtigt og er meget lydhør over for pedalerne. Det er en fantastisk cykel til grusløb og også et godt valg til flere dages cykelpacking-eventyr, da den leveres med ekstra monteringer til tasker og flasker.

Topstone er hård og eventyrlystne på fortovet; det er ikke den hurtigste op ad bakke, men suspensionens ekstra modstandsdygtighed giver forbløffende trækkraft på baghjulet; Det er en behagelig og legende tur og et godt valg for de eventyrlystne fyre, der er mere interesserede i at være opmærksomme på hastighed. Kan du lide klassikeren? Alsidighed ved Salsaor Hvor finder du Topstones robuste natur mere tiltalende? Hvilken cykel vil du gerne se i din garage? Fortæl os i kommentarerne og abonner på Cykling for flere artikler.

Hvor er Salsa Warbird lavet?

Efter at have designet alle aspekter af vores rammer i Minnesota, er de fleste af vores rammer detbyggeti Taiwan. Beargrease Carbon rammer erfremstilleti Kina.

Er Salsa-cykler gode?

Ja,Salsa cyklerer megetgodt. Dette er top-of-the-line cykler med højkvalitetShimano og SRAM dele og holdbare rammer. De er lavet til at håndtere en masse misbrug under barske terrænforhold.31. maj 2021

Jeg kan godt lide mad, der får mig til at føle mig godt. Så som små hamburgere og sådanne små ting. - Ja. - Jeg spiser alle mine middage med en pickle gaffel. (Joy Music) Hej gutter, jeg er Mike Levy, vi er tilbage i felttestartiklen, og dette er Salsas helt nye 140 mm rejse, Blackthorn 29 eller trailcykel, som de siger var bygget til at gå overalt med selvtillidskørsel, det er grunden til, at jeg vil tage det til voldsomme ting, antager jeg, at jeg bare laver trailridning i stedet.

Lad os først tale om suspensionen, og du finder et delt drejningssystem på bagsiden af ​​denne salsa. Det er af Dave Weigeland Salsa har brugt dette i årevis, og hvad det er, det er en koncentrisk bagakseljournal, der gør det muligt at rotere koncentrisk omkring bagakslen, mener jeg. Spjældet leverer sine 140 millimeter fjederbevægelse via en vippearm og et gaffelhoved, der vikles rundt om sæderøret.

Der er en interessant detalje her, som Salsa gør, og det er, at de bruger de samme forreste og bageste rammer til denne længere rejsecykel og Cassidy ved at udskifte klokkens krumtap og gaffel og spjæld, de kan fra Go 140 millimeter med 165 millimeter med Cassidy . En sidste ting ved suspension. Salsa har tilføjet et geometrijusteringssystem heroppe, et flip-chip-system.

Så du vender det, og det gør cyklen stejlere. Lad os nu komme til disse tal om et øjeblik. Lad os først dække nogle rammedetaljer.

Salsa klikkes på alle trailcykelkasser Denne helt nye ramme, inklusive et sted at fastgøre et rør. Heroppe er det hul, hvor du kan føre stroppen igennem. Og de er bestemt ikke de første til at gøre dette, men der er en gummibeskytter der for at beskytte røret og ethvert værktøj, du måtte have fastgjort til det mod at slibe ned på rammen.

Også på det øverste rør og toppen af ​​nedrøret finder du en hel række gevindhuller til alle typer opbevaring og vandflasker, en gevind- og bundbeslag og et antal IOCG-flige omkring t bundbeslagets skal, kabelføring er alt internt i kulstoframmen, og det er igennem. Så du skal være i stand til bare at skubbe det igennem, og det kommer op i den anden ende uden at miste temperamentet. Bageste navafstand, ja, det er super boost 12 ved 57, og det lader Salsa køre en rigtig kort 432 millimeter bageste trekant.

Disse korte kædestænger er lavet af aluminium på alle rammer. Der er også god rammebeskyttelse, herunder en klap foran hoveddrejepunktet, for at forhindre sten i at blive fanget mellem rammen og kædestængerne. Lad os nu tale om geometrien.

Og jeg er 1,70 meter høj. Dette er en stor Blackthorn med en rummelig rækkevidde på 490 millimeter, 64,6 grader fremad og en sædevinkel på 76,5.

Nu er disse tal alle på den lave slapindstilling. Jeg ved, du vil sætte det i og lade det være. Men hvis du vil løfte det lidt op, kan du stejle hovedvinklen med en tredjedel af en grad og bundbeslagets højde med fire millimeter, hvilket er omtrent så meget, og jeg nævnte de korte kædestænger. De er 432 millimeter brede i alle størrelser.

Dernæst gennemgår vi modeludvalget, og dette er de smarte bukser, den dyreste Blackthorn, men du behøver ikke bruge så meget. Det hele starter ved $ 3.200 amerikanske dollars for en aluminiumsramme, 12-trins duokomponenter, RockShox-affjedring og ordentlige Maxxis-dæk. I modsætning til de fleste mærker sælger Salsa faktisk aluminiumsrammen og spjældet til 2.100 $.

Jeg vil ikke bryde banken. Hvis du vil have en kulfiberramme og spjæld til $ 3.200. Denne meget lilla model er topmodellen med et XO1-drev.

Det koster $ 7.500. Du får også fabriksophæng fra Fox, inklusive denne 160 mm rejse 36 med håndtaget til spjældet til stempelkode RSC-bremser og i stedet for kulfiberhjul fra Reynolds. Okay, det er alle detaljerne og alle numrene på Salsas nye sorttorn.

Lad os tale om, hvordan denne ting kører. (God musik) Okay, lad os tale. Og som med alle cykler har vi vores kontroldæk på.

Dette er maksimalt DHF foran og 21 PSI og en dissektor bag 23 PSI uden indsatser. Der er en Fox 36 gaffel med et greb-til-patron. Og det er stort set indstillet til de anbefalede indstillinger for min vægt.

Ved du, når det kommer til den bageste affjedring, har jeg mellem 25% og 35% slap af min kørsel. (fræk musik) Hvad er historien, når det kommer til klatring, når du er på Blackthorn, og når du taler om trailcykler, er Blackthorn bestemt i den større ende af skalaen lidt rejse, især fronten, og det er en ganske lang cykel, og det er sådan, det føles, når du er på sporet. Jo mere teknisk afstamning, jo mere tid og plads skal du give dig selv.

Så de stramme switchbacks, du kunne blive lidt bredere, og du kunne tage en lidt langsommere linje og planlægge mere fremad, det føles som om der er meget af cyklen foran bundbeslaget og ikke meget bagved. I de strammeste sektioner kan det faktisk føles som om du drejer tingene rundt på den bageste trekant. Og når du tager denne tilgang til stien, fungerer den ret godt, meget trækkraft, og du kan gøre alle mulige ting op.

Med hensyn til pedalkraft, det føles ærligt lidt i gåafstand på Blackthorn, især sammenlignet med motorcykler som denne, specialiserede Stumpjumper og den nye Giant med den levende ventilophæng i den, ja, det er næsten et snyderi. Cyklen har nu en pedalassistentafbryder. Og hvis du er den rytter, der kan lide at komme ud af sadlen og arbejde hårdt, vil du gerne nå ned og stryge det til de lukkede indstillinger, så cyklen ikke bevæger sig meget.

Når du er i sadlen og bare snurrer, er det en rimelig stille cykel, men den føles aktiv. Der er tydeligvis ingen klatrekontakt på denne Fox-gaffel. Og den slags definerer cyklens klatreegenskaber, du ved, sådanne cykler Mojo, den bruger en Fox-gaffel, der er patron kompatibel med pedalassistenten.

Så når du er væk fra sadlen, kan du bare nå ned, vende kontakten, vende det bageste stød, hvis du vil, og cyklen bliver til en raket. Med denne cykel har du kun det bagpå, ikke foran. Så endnu en grund til at blive siddende og blot hvirvle op ad stigningerne.

Så samlet set ikke en dårlig klatrer, men bestemt ikke i det sportslige spor efter kategori. Dette er for en person, der ikke er så ligeglad med at rejse sig. De vil bare tage derhen. (upbe musik) Okay, du kom dig selv op på toppen af ​​bjerget, du kommer tilbage, hvad er historien med Barney her? Nå, Salsa gjorde et rigtig imponerende job ved at kombinere færdighederne uden trailcyklen at miste fornemmelse, så cykler som Giant og Specialized og IV'erne har stadig lidt af den traditionelle lette, hurtige håndtering, smidige trailcykelfølelse.

Salsa har flere indbyggede funktioner, og meget af det kommer fra den geometri og 160 mm Fox 36 gaffel, frontenden. Og disse vinkler giver dig mulighed for at komme meget hurtigere i ting end på en traditionel trailcykel. Og de giver dig selvtillid til at køre på ting, som jeg tror ikke ville have været muligt for bare et par år siden på en såkaldt trailcykel, men når tingene bliver stramme og langsomme, bliver salsa ikke til et krydstogtskib .

Cyklen har en snappy, energisk tur, der virkelig puster liv i den gennem stramme hjørner, især når du prøver at komme igennem dem hurtigt. Hvis du er en, der kan lide at tage en hurtig drejning og snappe bagenden rundt, det gør det. Salsa gjorde et rigtig godt stykke arbejde med at opbygge en cykel, der stadig er sjov, når den er langsom og kræsne, og du skal virkelig tænke over, hvor du skal hen, men denne ting kan være dit krydstogtskib, når tiden er inde, bare læn dig tilbage og gå igennem det hele ? Det er en god balance mellem teknisk håndtering ved langsom hastighed og stabilitet ved høj hastighed t cykelens 140 millimeter splitpivot affjedring? Det er også imponerende, især i starten af ​​turen.

Det er meget, meget glat, og jeg tror, ​​det hjælper meget med trækkraft og vælger P pull med sit spiralfjedrede betonskud, salsaen var bestemt den mest aktive og vridende. Så hvis du vil gå lidt hurtigere, og du måske ikke føler dig så stor på stien, kan du gøre det med salsaen i den anden ende af navet, det er også godt. Jeg brugte den fulde rejse, men ikke noget vanskeligt.

Og du har plads i det til at placere en ekstra volumenafstand. Hvis du er en højere rytter og er bunden oftere. (glad musik) Lad os tale om timingen næste gang, så får vi salsa den fjerde hurtigste timing-stigning.

Det var cirka 30 sekunder bag den hurtigste cykel. Det var Giant TranzX igen med sin live ventilophæng. Halvdelen af ​​stigningen var blandet op, var et glat enkelt spor, og den anden halvdel var ret teknisk og temmelig stram.

Der var nogle klippeflader, og det var også ret vådt. Med hensyn til nedstigningen var den tredje af fem 12 sekunder tilbage fra P-toget, to sekunder tilbage fra den specialiserede stubjumper. Vores tidsnedstigningsvej er repræsentativ for, hvad jeg synes, en trailcykel skal være i stand til at håndtere.

Der er bestemt et par vanskelige, stejle, stenede og rodede sektioner, men også en masse traversering og nogle vanskelige vendende ting, denne Fox 36 med håndtaget på spjældet. Vi har dækket dette mange gange før, men jeg vil nævne det igen. Denne ting er så forbandet imponerende.

Du har ikke brug for alle disse urskiver, og du vil sandsynligvis aldrig røre dem, når du har fået dem, før du føler, hvordan du vil have dem, men de er effektive. Jeg er også en virkelig stor fan af, hvordan Code RSC-bremserne føles. Alle indstillinger betyder, at du kan indstille dem nøjagtigt, som du vil have dem til at være.

Og der er masser af modulering. En anden ting at nævne, de 170 mm TranzX sadelpind, jeg kommer fra Ime, når Dropper Posts, godt de arbejdede omkring en uge, og så stoppede de bare med at arbejde, men du havde brug for dem til kørsel. Det er så vigtigt de er.

Disse, ja, nu alle sammen, de fortsætter bare. Lad os tale lavt nu, og godt, jeg har virkelig ikke meget at klage over. Så jeg bliver lidt kræsne her, og det er denne udvidede raseri scram kassette med 52 tænder tandhjul.

Det er ikke selve skiftet, det er problemet. Det er forskellen, der er 10 tænder. Hvis jeg har brug for det lavere udvekslingsforhold, som de 52 tænder giver, vil jeg langt hellere gå efter en mindre kædehjul, der er tilbøjelige til at springe over, mens skiftet er fint, der er sådan en forskel i gearforholdet, at jeg har det som om jeg går fra flytter til ikke bevæger sig så snart jeg gør. (Glædemusik) Det er tid til at tale om fordele og ulemper, men jeg har kun en fordel, men den er stor.

Salsa formåede at gøre Blackthorn utroligt godt - toppede det. Hvis du vil køre nogle blide, sjove strømningsstier, så går det fint. Du har det sjovt.

Hvis du vil køre noget super knudret. Hvis du vil lægge dig på en skitseret sten, der ruller, er den forbi den lodrette og fulde af spidse klipper i bunden, det vil den også. Salsa gjorde denne ting utrolig dygtig på alle typer stier. (optimistisk musik) Okay ulemper, og jeg har to til dig.

Den første, ja, lad os være lidt trivielle. Det er meget lilla, ikke? Du kan ikke få denne model i nogen anden farve. Og jeg har fået mange mennesker til at stille mig spørgsmål om denne cykel og kommentere, at den var så lilla.

Selv gaffelklistermærkerne er lilla, lilla overalt. Den anden, ja, det er ikke ligefrem en ulempe, det er en temmelig stor trailcykel, når det kommer til at rejse, 160 millimeter forhjul, 64,6 graders hovedvinkel.

Nå, Salsa gjorde et utroligt imponerende stykke arbejde med at gøre denne cykel sjov på virkelig let, let terræn. Stadig bør ryttere vide, at dette bestemt ikke er den trailcykel, du ville købe for at lave dine 50'ere. 60, 70 kilometer rejser på glatte stier. (optimistisk musik) Så hvor fører dette os? Blackthorn? Nå, de fleste forfattere kender sandsynligvis salsa bedre for deres touring og krøllede barcykler, men sandheden er, at de også meget klart ved, hvordan man sammensætter en morder trail cykel; det er utroligt afrundet, men det er også ekstremt kraftigt udefra Edgeof, som en trailcykel skal bruges til.

Så det er det for Blackthorn, abonner, så du ikke går glip af nogen kommende felttestartikelanmeldelser. (optimistisk musik)

Er salsa en god gruscykel?

Takeaway: ThesovsWarbird forbliver en afden bedste grusracecyklerpå udsalg. Det er designet og udstyret til at bære dig og alt dit udstyr fra start til slut over tykke, forrevne, mudrede veje både hurtigt og behageligt.14. jan. Feb 2020

Er salsa Cutthroat en gruscykel?

DetSalsa Cutthroathar været THEgruscykeltil bikepacking-sæt. Hvis du ser på sporten på et spektrum fra 'road +' til 'bikepacking', ligger 2020-modellen helt på den 'bikepacking' side af spektret.5. feb 2020

Kører salsa-cykler store eller små?

Dekøre småså jeg læner mig modstørrestørrelse. Jeg er uenig. Jeg har haft mange salsaer, og jeg vil sige, at jeg er i stand til at ride enstori ensovs(ved 6'2 '), mens jeg ville være på en XL i andre mærker som Specialized (i det mindste ældre) Santa Cruz, Yeti.3. apr 2020

Er Salsa Go på en gruscykel?

DetWowerSalsa'shvilken som helst vej, let touring maskine. Bygget til at tage både vej oggrusdetcykeler designet til at køre lastet til episke natten over eller aflæsset, mens den bevarer stålets livlige tur. Den fulde bygning har en kulstofgaffel, men bruger et Shimano GRX 600 gruppesæt for større alsidighed.9. sep 2019

Er Salsa Marrakesh en gruscykel?

Salsa MarrakeshAnmeldelse

... en turnécykelder kan gøre lidt af alt fortov,grus, hårdt pakket snavs og anstændigt vedligeholdte skovveje med lethed. Som en turnécykel, det gør det godt.

Er Salsa svenn en gruscykel?

All-road opdagelsesrejsende.Gruscykel. Alsidigheden designet tilRejserramme og gaffel giver ryttere utrolig stor fleksibilitet, når de vælger deres rejse, men det store antal muligheder forRejserryttere er ikke tilfældigt.19. aug 2019

Hvor meget koster salsa cutthroat?

Med Shimano GRX RX600 gruppesæt, GRX RX400 hydrauliske bremser, WTB ST i23 TCS 2.0 hjul og 29 x 2.2 ″ Teravail Sparwood holdbare dæk,Cutthroat vejer10,9 kg.16. okt 2020

stejle bakker klatrer

Hvilken slags cykel er salsa Warbird?

Og selvom det ikke var Salsas første gruscykel, var Warbird den model, der hjalp med at starte markedet for præstationsfokuserede cykler designet til at køre grus hurtigt.

Hvor meget koster et salsa Warbird carbon?

Andre modeller af Warbird Carbon starter fra US $ 2.599 (SRAM Apex), op til US $ 5.699 for GRX Di2-versionen. Warbird Carbon fås også som rammesæt til US $ 1.999. Warbird er en noget unik væsen blandt et marked med hurtige gruscykler.

Hvordan føles salsa Warbird på asfalt?

På asfalt føles kulstof Salsa Warbird mindre spræt end en cykel; men det er ingen overraskelse. Men på grusveje, der er en grundpille i New England-ridning, er det pludselig hurtigt og selvsikkert. En måde at beskrive det på er, at følelsen af ​​Warbird på snavs er meget tæt på følelsen af ​​min carbon-cykel på asfalt.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Pinot Tour de France - hvordan man opnår

Hvem vandt Tour de France i dag? Tour de France 2021 - samlet placering efter 13 af 21 etaperRgNameTeam1Tadej Pogacar UAE Team Emirates (UAD) 2Rigoberto Uran UranEF Uddannelse-Nippo (EFN) 3Jonas Vingegaard RasmussenJumbo-Visma (TJV) 4Richard Carapaz MontenegroIneos Grenadiers (IGD)

Motoriseret cykeltur i Frankrig - pragmatiske løsninger

Hvor meget koster en Tour de France cykel 2020? Det koster dig omkring $ 12.000. Tour de France er ikke kun årets største cykelløb, det er også den største etape for sponsorer og producenter til officielt at afsløre deres nyeste kulfiber-drømmemaskiner. 2018.

Tour de france watt - hvordan man løser det

Hvor mange watt genererer en Tour de France-rytter? Mens en gennemsnitlig cyklist kan producere 100 watt, kan en pro-cyklist gennemsnit 400 watt i løbet af den sidste time af en Tour de France-etape. Træningsintensitet er den hårdeste variabel at måle.

Tour de france nedadgående hastighed - hvordan beslutter du dig?

Hvor hurtigt kører Tour de France-kørere ned ad bakke? I downhill-sektioner i Tour de France kan de køre med hastigheder så høje som 110 km / t og endda miste motorcykelreporterne.

Adam yates tour de france - hvordan beslutter du dig?

Hvordan har Adam Yates det i Tour de France? Adam Yates sluttede niende i sidste års Tour de France og nød en periode i den ikoniske gule trøje efter en stærk start på cykelens mest berømte løb.