Vigtigste > De Bedste Svar > Specialiseret roubaix 2018 anmeldelse - hvordan man løser

Specialiseret roubaix 2018 anmeldelse - hvordan man løser

Kan du køre en specialiseret Roubaix på grus?

Detroubaixer et godt valg tilgrus hvisdet er ikke for klodset.Duvil bestemt ikke skade rammen. Mens tendensen er mod bredere dæk,du kanhar en betydelig fordel på nogle baner, der kører smallere dæk, når alle andre kører stort.28. maj 2020





Du har ikke brug for en gruscykel for at køre grus. Folk har altid gnides racercykler i snavs. Men hvis du kører meget grus eller vil køre mere grus, kan det være en god ide at bare få din landevejscykel, så du kan føle dig mere komfortabel og have det sjovere at forlade Tarmac.

Det, der er afgørende, er dog, at du hurtigt og nemt kan omdanne den til en racercykel uden permanent skade. (Rockmusik) Den første investering, du skal overveje, er i bredere dæk. Tommelfingerreglen er at passe det bredeste dæk, som du sikkert kan passe ind i din ramme og fæstning.

Du kan selvfølgelig køre grusveje på et 23 mil bredt dæk, men du bliver sandsynligvis nødt til at pumpe det op, så det er hårdt for at minimere risikoen for nedbrud, og på det tidspunkt kører du meget langsommere og meget mindre behagelig. Så på en almindelig landevejscykel vil du sandsynligvis være i stand til at bevæge dig rundt som et klem på et 28 mil bredt dæk, der er perfekt bredt nok til at håndtere pæn grusurance-cykel med skivebremser, du kan måske få en 32 in, og så er du virkelig i spillet. For at sætte det i en sammenhæng på en ud-og-ud-gruscykel kunne du sandsynligvis montere en 40-tommer cykel, måske endda et 45 millimeter bredt dæk på den.



På denne, som er en rigtig racercykel, har jeg tilfældigvis et monster-dækafstand. Så jeg skal bare se, om jeg kan gøre det stort. (Rockmusik) Dernæst vil vi forsøge at beskytte vores cykler så meget som muligt, fordi grus betyder sten.

Og sten betyder ridser på vores smukke lak og muligvis endda buler på vores sarte rammer. Men der er en hurtig løsning, og de ting kaldes et frame tape eller helikopter tape stuff. Nu stjal jeg det bogstaveligt talt fra mountainbike-fyrene.

Dette er et særligt slidstærkt sort mastiksbånd fra 3M. Og det er helt perfekt til kædestænger, for bortset fra den faktiske påvirkning og påvirkning fra klipper vil bumpene også betyde, at du får flere kædesvingninger. Så dette beskytter det følsomme kulstof der og fungerer som en bonus for allierede ved at stoppe eller dæmpe støjen lidt.



Derefter kan du få klar tape ud over de tykke sorte ting, og jeg vil bruge det frit på nedrøret for at beskytte mod stenflis fra forhjulet. Og faktisk forbliver indersiden af ​​dit sæde her og bag sæderøret. Jeg lægger også i Terrain siger altid, at enderne af mine krumtap virkelig er gnides af sten, og så kan du faktisk investere noget gummi på kofangere, der går over enderne.

Så hvis du vil holde dem i uberørt stand, kan det også være et godt ry. Dernæst taler vi om gearforholdet. Da det er sværere at køre på grus, har det en tendens til at være langsommere, så du virkelig kan klare dig med mindre gear.

Generelt er det hurtigste, nemmeste og billigste at bytte din bageste patron ud til en større. Men du skal være lidt forsigtig, fordi dine bagskiftere begrænser dig til den størrelse kassette, du kan bruge. I dette tilfælde med en Dura Ace bageste trekant ailleur kan jeg sætte en 11 til 30 derinde.



Ofte med Shimano-burskiftere i mellemlængde eller faktisk store bure, kan du få en 11 til 32, måske endda en 11 til 36 der. Men der er en sej lille ting, at Wolf Tooth sælger komponenter kaldet en vejforbindelse. Og det forlænger dybest set din derailleur-bøjle, så du kan køre en 11 til 40 kassette, der er helt massiv.

Den anden ting, du selvfølgelig kan gøre, er at skifte kæderingen foran. Men jeg har allerede et kompakt kædesæt på det, så 5034 kædelængde. Så jeg kan ikke få en mindre indre ring, medmindre jeg bytter hele krumtappen til en super kompakt en.

Men hvis jeg lavede meget grus, kunne det være en investering, jeg vil foretage mig. Racercykler er ret robuste, men et område, du potentielt kan se et dyrt mekanisk problem i, er dine hjul. Ikke fordi de ikke er stærke nok, bare fordi når du kører på grus, er du mere tilbøjelige til at ramme store eller store klipper og efterlade dig med et fladt dæk og en mulig ting i fælgen.

Med et alufælge kan det løses, hvis det ikke er så slemt. Men på en kulstofcykel kan det vise sig at være fatalt. Ikke fordi cyklen ikke er stærk, bare på grund af kulfiberens egenskaber.

Alligevel en god en. Så hvis du har pengene, er ideen at investere i et uovertruffen dyrt sæt hjul. Ikke som jeg sagde, fordi de er stærkere, men kun fordi du ikke behøver at bekymre dig om hver sten, der ser forbi dine smukke hjul.

Som en ekstra bonus kan du altid lade det andet sæt hjul være med dine fede grusdæk og din fede gruskassette, hvilket betyder, at dit andet par kan blive tilbage med dine vejdæk og din vejkassette. Derfor kan du skifte mellem din gruscykel og din racercykel ved blot at bytte dine hjul, ingen dikkedarer, ingen besvær. (Jazzmusik) Vores sidste ændring er at bruge mountainbike sko og mountainbike pedaler.

Af den enkle grund, at du kan få mountainbikesko af og gå, fordi de er gået på grus, nu behøver du ikke at gå af og gå, men du kan selvom det bare er for en selfie. Og hvis du træder på grus på dine carbon-sole vejsko, kan du meget hurtigt finde ud af, at de bliver utroligt ridsede. Så mountainbikesko er en bonus.

hej abs

Jeg vil hellere tilbringe tid i sadlen med racercykelpedaler end mountainbike-pedaler, men hvis du bruger mountainbikesko, kan du ikke montere vejknopper, så du har også brug for mountainbike-pedaler. Men der er en bonus, de er dobbeltsidede, hvilket gør det let at klippe ind. Nå, der er min modificerede racercykel.

Bredere dæk, forskellige hjul, jeg skiftede pedaler og skiftede sko. Jeg har andre gear der, og jeg brugte rammebånd til at beskytte det så meget som muligt. Den eneste ændring forlod mig.

Som Kelly Fritz engang sagde som en værdsat journalist, er baggies faktisk en sindstilstand. Og det er, tror jeg, bæltetasker m, ikke kun klar til grus, jeg er også trendy. Alt hvad jeg behøver er et skæg.

Men jeg kunne muligvis vente et helt liv på en af ​​disse på GCN. Der er en anden artikel til dig, Rock on, Gravel! (Jazzy musik)

Er den specialiserede Roubaix en god landevejscykel?

Specialiseret RoubaixSportsanmeldelse: hurtig og behagelig, dette er den ultimativelandevejscykelallrounder. Du får muligvis dyrere komponenter på rivaler med samme pris, men dette er en af ​​de mest komfortable og teknologisk gennemførte rammer for pengene. Det er en af ​​vores foretrukne 'kom ud og kør'landevejscykler.

Er specialiseret Roubaix kulfiber?

Detkulfiberrammer på disse cykler har flere forskellige funktioner, der kan give dig nogle cykelfordele under dine forlystelser. Nogle almindelige elementer iSpecialiseret Roubaix kulstofcykler inkluderer: Vægt -Kulfiberer et af de letteste materialer, du finder i cykelindustrien.

SAM BENEDICT: Velkommen til SBCU, vi skal tale om Roubaix, og hvorfor vi mener, at jævnere er hurtigere. Det er sjovt at køre, og det er forbandet hurtigt. Roubaix er den mildeste tur, vi har.

Dette er vigtigt, for i slutningen af ​​turen vil du føle dig frisk. Du havde en god tur, du vil være behagelig. Og vi får det fra tre steder på Roubaix.

Den første er geometri. Dette er meget unikt for Roubaix, og hvis du ser på et par nøglepassager, vil du se, at vi har et højere hovedrør. Dette er ca. 20 til 30 millimeter højere end for eksempel en konventionel cykel.

Dette giver dig en lidt mere opretstående tur, tag noget pres fra ryggen på de lange miles. Du vil ende med at føle dig frisk. Bundbeslaget, bare en smule dybere end du normalt ville se på de fleste cykler.

Dette vil være en mere selvsikker tur, der får dig til at føle dig godt i det lange løb. Og så kædelængderne, lidt længere end du ville se på dine traditionelle cykler, vil dette være mere behageligt og stabilt over de lange miles. Den anden del af denne cykels glathed er rammeanvisningen.

Nå, hovedrør og gaffel, dette er en vigtig forbindelse. Du vil se en masse vibrationer og en masse input fra vejen her. Vi har faktisk størrelsesspecifikke hovedrør og gafler på disse cykler på de mindre cykler, du har kuglelejer med mindre diameter, så det er ikke så groft og hoppende, og på de større cykler - for de større, tungere kørere - får du faktisk en større pejling Det er vil være lidt stivere for disse ryttere, der er så specifikke for størrelsen på rytteren og størrelsen på den ramme, du har.

Og med konstruktionen bagpå også her, får du en masse overholdelse ud af rammen; det er dets evne til at bevæge sig op og ned og acceptere de bump og vibrationer, du får fra vejen, og det er vigtigt, at når du monterer toprøret, C-røret og sædet forbliver, så de passer sammen. Bring overholdelsen ud af rammen, så den kører behageligt og jævnt. Den sidste del af det er zerz.

Du vil se zerz på siddepladserne her i ryggen og på gaflerne. Og hvad det gør, det absorberer vibrationer. Der er en masse vibrationer, der kommer ud af vejen gennem dine hjul, og til sidst bliver disse overføre din bum i dine hænder, og disse vil trætte dig i det lange løb.

Du vil ikke bemærke det de første par minutter, men efter lang tid på gaden vil dette gøre dig mere træt og træt, og det ønsker vi ikke. Så Zertz, det absorberer disse vibrationer, tager dem væk fra dig, holder dig i gang hele tiden Frisk som en daisy dag. Så lad os også huske, at Roubaix er hurtigere.

Denne cykel er kongen af ​​brosten. Det har vundet Paris-Roubaix løbet så mange gange. Denne ting ønsker at rejse sig og gå, ligesom en behagelig cykel.

cykling chafing

Tjek de tre steder, hvor vi kan give denne cykel hastigheden. For det første er det ret darn let. 925 gram i S-Works, der flyver op ad bakke, super let.

Og når du ser på cykelens konstruktion, er det den tipede top, det bedste vi kan gøre. Dette er en FACT IS-konstruktion, toprør, hovedrør, nedrør, alt i ét stykke. Du har din BB-kædestag i ét stykke, dit C-rør, så disse kan alle bygges individuelt.

Hvor har du brug for vægten Hvor har du brug for stivhed? Hvor vil du have cykelens fleksibilitet? Og så er den sidste del sædeophold. Vi ønskede at ændre dette lidt. Disse er lidt mere lige end nogensinde, lidt bredere stativ, så mere trianguleret.

Det giver dig en stivere bagende, så hvis du stopper på pedalerne, vil den rejse sig og gå, men stadig kompatibel i slutningen af ​​dagen. Så lad os tale om nogle af mine yndlingsstykker af Roubaix. Den første er transmission.

Denne cykel, langdistance, store, lange stigninger, du skal have det rigtige gearforhold på din cykel. Så dette er din kompakte gearkasse, 50/34, masser af tænder for at få den hastighed, du har brug for til en sprint, men et godt og lavt gear til at komme dig over de store bakker. Den anden del på nogle af cyklerne er C-GR sadelpind, forbandet strålende design, der giver dig 18 millimeter sag.

Dette vil bevæge dig op og ned, holde dig pæn og behagelig, og det ser også godt ud. Og den sidste del er, hvad C-GR knytter sig til, BodyGeometry-sadlen. Lang dag i sadlen fyre, du er nødt til at lade blodet strømme for at bære blod, der skal strømme, vi vil have tingene at være i dag og vil fungere i fremtiden.

Body Geometry sadler vil gøre dig glad. Dette er Roubaix. Hvis du vil gå længe, ​​vil du gøre det stort, have det godt på din cykel, men også have god ydeevne, dette er din cykel.

Hvor meget koster en specialiseret Roubaix-vægt?

7,27 kg

Hvad er det største dæk, du kan sætte på en Special Roubaix?

DetRoubaixer i stand til at passe op til 33 mmdæk.4. feb 2020

Er 32 mm nok til grus?

Bredde og slidbane

Hvis størstedelen af ​​turen går på asfalten med nogle fågrussektorer, sigter mod noget mellem 28-32 mm. Hvis vi taler 50/50grus-to-asfalt, mellem 32-36mm ser ud til at fungere ret godt for os. Alt, hvad der er flertalgrus, 36 mm og derover vil være billetten.
4. maj 2021

Hvor mange hastigheder er en specialiseret Roubaix?

Shimano Tiagra ser klassisk ud, og håndtagene føles som 105. Du er ikke klar over, at det kun er 10-fartdet meste af tiden, skønt jeg med de store forhold 50/34 og 11-34 fandt jeg et par gearhopp, der føltes lidt brede.5. maj 2018

Hvad er forskellen mellem Roubaix Comp og ekspert?

SpecialistenRoubaix CompogRoubaix-eksperter begge udholdenhedscykler i carbonramme med hydrauliske skivebremser DetRoubaix Comphar aluminiumshjul, mensRoubaix-eksperthar kulhjul og bedre komponenter.

Er Roubaix hurtigere end asfalten?

Men medRoubaixnuhurtigereog meget lettereendfør, og Specialist hævder endda, at det erhurtigere end asfaltenSL6, denRoubaixtræder ind i et større spotlight og kan bare ende med at give mest mening for en endnu større gruppe cyklister.

Er specialiserede cykler pengene værd?

Generelt,Specialisereter et velrenommeret mærke, der producerer høj kvalitetcyklerdog er der et eller to punkter at huske på, hvis du tænker på at sprøjte ud på en. Som de fleste topcykelproducenter producerer de et meget dyrt top-end-sortiment, hvor du kan forvente at få en hel delcykeltil dinpenge.

Er Trek bedre end specialiseret?

Der er ikke en klar vinder. Begge tilbyder lignende cykler og komponenter i samme prisklasse.Trekhar et bredere udvalg af cykler at vælge imellem i forhold tilSpecialiseret. På entry-level får du lidtbedredele, når du går medSpecialiseret.

Hvordan vurderes den specialiserede Roubaix sportscykel?

Specialiseret Roubaix Sport 2018 Road Bike scorede 93% i vores prisrangeringskontrol, hvilket placerer det lige deroppe i de øverste få produkter i kategorien Cykling. At tage en kombination af kundeanmeldelser fra de førende forhandlere, såsom Evans Cycles.

Hvad gør Specialized Roubaix-ekspert Ultegra Di2 2018?

Specialists Roubaix Expert Ultegra Di2 2018 kombinerer ydeevne FACT 10r carbonfibre med et Shimano Di2 gruppesæt og revolutionerende Future Shock-teknologi til at skabe en af, hvis ikke de bedste udholdenhedsfokuserede racercykler. Stødteknologi, der giver dig en super jævn tur, derfor en hurtig tur!

Hvilken er den letteste model af Specialized Roubaix?

Roubaix-rammen fra 2017 var blandt de letteste, som Specialized nogensinde har lavet, hvad enten det er FACT 10r carbonfiber fra Elite-, Comp- og Expert-modellerne til det øverste niveau FACT 11r carbon på S-Works-cyklen, og det er den samme historie for 2018.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Cykeldemonstration - en løsning på

Hvad er demo-cykler? En demo er en cykel, som en cykelbutik låner eller lejer til potentielle købere. Typisk er de godt vedligeholdt og kan være en god mulighed. At købe et syn uset er en risiko, ligesom alt brugt købt på den måde. 2012 г.

Kvindecykling - hvordan beslutter du dig

Hvordan ændrer cykling en kvindes krop? Cykling bygger muskler Modstandselementet ved cykling betyder, at det ikke kun forbrænder fedt: det bygger også muskler - især omkring glutes, hamstrings, quads og kalve. Muskler er slankere end fedt, og folk med en højere procentdel af muskler forbrænder flere kalorier, selv når de er stillesiddende. 2 нояб. 2020 г.

Cykling i varmt vejr - svar på problemerne

Er det dårligt at cykle i varmt vejr? Men sommercykelture kommer med en lang række udfordringer, herunder dehydrering, der kan føre til bonking, nedsat ydeevne og nogle gange desværre nogle alvorlige varmeforhold som farer som sygdom eller endda død. Når det er sagt, skal lidt solskin eller fugtighed ikke holde dig væk fra din cykel. 2021.

Cykelbaseret træningsplan - anførte spørgsmål og svar

Hvor mange timer om ugen skal jeg cykle til træning? Pro-cyklister kører ofte 20-30 timer om ugen. Ryttere, der træner til ultramarathonbegivenheder, kan logge endnu mere. Fritidscyklister (kategori 3, 4, 5 og mestre) lægger normalt ca. 10 ugentimer, selvom nogle klarer sig på 5 eller 7 kvalitetstimer, hvis deres begivenheder er korte.

Trail of tear cykeltur - holdbare løsninger

Kan du cykle sporet af tårer? Cyklister gennemfører 1.000 km tur for at spore Trail of Tears Efter at have rejst næsten 1.000 miles har cyklister fra Cherokee Nation og Eastern Band of Cherokee afsluttet deres tur for at spore den nordlige rute af Trail of Tears i Tahlequah, Oklahoma.

Cyklist gavekurv - almindelige spørgsmål

Hvad køber du en kvindelig cyklist? 21 julegaver til landevejscykling Kvinder Stofvandflaske. Vil du ikke rod på din cykel med overskydende bagage? Castelli Viva Donna pandebånd. Cinelli Mike Giant styretape. Svelte armopvarmere. Chapeau! Podiumbukser. dhb Blok Macro Roubaix langærmet trøje til kvinder. Strava Premium-medlemskab.