Vigtigste > De Bedste Svar > Spinning rutiner gratis - hvordan man tackler

Spinning rutiner gratis - hvordan man tackler

Er der nogen gratis online spin-klasser?

Tilmeld digtil7-dagesLedigTrial ved hjælp afStudioSWEAT onDemand-tjeneste, og du får ubegrænset adgang til hundredvis afSpin klasserplus masser af forskelligeklassersom TRX, Yoga, Bootcamp, HIIT, Pilates og mere. Og du kan afspille dem på din foretrukne mobile enhed eller tv.10. maj 2019

fedt dæk elektrisk cykel



Benji Jones: Denne cykel koster $ 2.000 og tager cykelverdenen med storm. Det sælges af Peloton-firmaet, som angiveligt har flere kunder end endda spinggiganten SoulCycle. Men hvad der virkelig adskiller det fra er cyklens bekvemmelighed, du kan tage en spinning klasse hvor som helst og ifølge virksomheden få en træning i studiekvalitet.

Det lyder ret godt nu, men er det virkelig værd at hype? For at finde ud af fik jeg en pelotoncykel til et spin, jeg lavede en 45-minutters pelotonklasse hver dag i to uger. Og hvordan gik det? Nå, lad os bare sige, jeg bliver sandsynligvis aldrig mere fit Første ting først: For at finde ud af, hvor god det er af en træning, som jeg ville få, besøgte jeg sportstræner Sean Kuechenmeister før min første klasse. Sean: Forhåbentlig vil du finde ud af din grundlæggende fitness specielt til cykling.

Benji: Sean arbejder på New York Sports Science Lab på Staten Island, og det er her, han vurderer den fysiske ydeevne hos professionelle atleter. Og nu mig, din gennemsnitlige fitnessbesøg. Okay fint.



Vi startede med at tage nogle grundlæggende målinger som vægt og kropsfedt. Dernæst var der nogle ikke så grundlæggende målinger; Jeg har lyst til at gøre det, som et ejektorsæde. Det er en isokinetisk maskine til lemmer.

Det måler styrken på mine quads. Derefter testede vi benstyrken, Sean: Hop. Benji: Mobilitet og noget, der kaldes en muskelkørsel.

Sean: Så ville køre hvor meget elektrisk strøm du får fra hjernen gennem disse nerver. Musklerne er virkelig som det tankeløse kød. Nerverne bestemmer, hvor effektivt musklerne bevæger sig. - Men den sværeste test af alle? Et mål for den såkaldte VO2 max. Søn: Årsagen til, at VO2 max er så relevant for motorcyklister, er et mål for, hvor godt din krop bruger det ilt, du tager i, når du trækker vejret.



Jo bedre du bruger ilt, jo mere transporteres det gennem din krop, og jo mere effektivt vil du være i stand til at bevæge dig og udføre den øvelse, du laver. Benji: Jeg klarede mig under gennemsnittet i VO2 max i 47. percentilen, hvilket var en skam. Men generelt var jeg i ret god form, og med vurderingen bag mig var det tid til at køre.

Heldigvis uden gasmaske denne gang. Starten var temmelig ujævn, fordi jeg ikke rigtig kom på cyklen i starten. Jeg følte bare ikke musikken, ligesom oldies eller som rock, jeg er ikke ved at ride min cykel ud til rock, jeg endte med at gå til en indspillet klasse og jeg troede jeg ville være rigtig god til det Afskåret klassen, og så kiggede jeg og så, at jeg var på 589. plads, tror jeg.

Til min ære var der omkring 2.500 mennesker i denne klasse, hvilket fik mig til at føle mig temmelig gennemsnitlig, hvilket er helt fint. Mine quads er allerede begyndt at mærke det. Jeg kan helt sikkert mærke en forbrænding i dag, se på det. 2.136.



Placer ud af 10.000. Jeg mener, ikke forfærdeligt! Jeg var træt næsten fra starten, men dagene gik hurtigt og snart var jeg en Wir ek i. Jeg er stolt over at kunne sige, at jeg gjorde det syv dage i træk! Men jeg har ikke rigtig set meget fremskridt, i stedet havde jeg faktisk smerter.

Jeg begynder bestemt at føle lidt smerte på min højre side, du ved, for at være ærlig ser alle mine statistikker i dag ud som de gjorde på min første tur. Jeg forbrændte lidt over 500 kalorier pr. Klasse, uanset hvor udmattet jeg følte mig i målstregen, men jeg ville ikke stoppe, især da Sean forudsagde nogle ret skarpe resultater at se frem til. Sean: Jeg tror, ​​hvis du taber fedt og derefter potentielt forbrænder dig i nogle muskler, måske ser vi dig gå fra 143 til omkring 141, 140, um, men jeg forventer, at din udholdenhed vil stige, og jeg forventer, at dette tal går fra retfærdigt til godt med din VO2 max.

Benji: Jeg øgede det til min ottende tur. I stedet for at køre hjem, gik til Peloton-studiet på Manhattan, hvor klassen bliver filmet. Jeg var nysgerrig efter at se, om jeg ville prøve mig hårdere foran en lærer, og i nærværelse af det ser det ud til at være en af ​​de spændeste og mest attraktive i New York City.

Det var en god tid. Det er dagen før Valentinsdag, så der var mange breakup-sange, hvilket var fantastisk. Men som det viste sig, er alle cykler kalibreret forskelligt, så min skærm på min cykel i studiet var meget anderledes end på den cykel, jeg har derhjemme.

cykeludstyr

Der var sandsynligvis forskel på 200 kalorier. Så jeg prøvede hårdere i studiet. Min gennemsnitlige puls var 10% højere end derhjemme, men måleren på min studiecykel viste, at min præstation og kalorieindhold var min laveste nogensinde.

Så fair advarsel, kalorietælleren kunne være anderledes, hvis du ikke kører på den samme cykel hver gang i midten af ​​den anden uge, begyndte min præstation endelig at blive bedre. Jeg har det ret godt At miste kropsfedt, føle at mine ben sandsynligvis er tusind gange stærkere. Forhåbentlig er det tilfældet.

Jeg brød også 600 kalorier på en tur i dag, hvilket betyder at jeg bliver bedre på vej til styrke på cyklen. Hvad er det, rejse til styrke? Sidebemærkning: hvis jeg skulle kritisere Peloton mod slutningen, er det ikke kvaliteten af ​​træningen

yoga for cyklister

Lærer: Når du tænker på noget i form af energi Benji: Det er det sprog, lærerne bruger til at motivere. Det kan være en personlig ting, men det føles bare så uautentisk. Dette er en øvelsestime, alligevel ingen terapi. et par dage senere kom det øjeblik, jeg ventede på slutningen! woo! 14 klasser! ja, det føles rigtig godt at være færdig, sandsynligvis fordi jeg nåede mit mål, dels fordi jeg er så begejstret for ikke at føle mig så udmattet og ikke behøver at cykle hver dag.

Ikke at det ikke var det værd, det er bare åbenlyst, at der er masser at gøre hver dag. Lad os se, 14 træningsprogrammer, 10 1/2 timer, 194 miles, 7.745 kalorier, det var den bedste præstation, jeg nogensinde har opnået. Jeg brød også 600 kalorier på en tur i dag, hvilket betyder, at jeg er bedre, og du kan se, at jeg startede ret stærkt og derefter dykkede lidt og derefter begyndte at arbejde igen den næste dag, jeg vendte tilbage til min opfølgende undersøgelse tilbage til laboratorium.

Sean: Din første måling var 143,5. Du er 142 i dag sammen med det punkt nul, men din magre kropsmasse, det er dine muskler, dine knogler, du ved, det forbundne væv var 125,2 første gang.

Anden gang er det 125,4, så alt hvad du har mistet er fedt. Du har dine muskler.

Faktisk fik du 0,2 pund muskelmasse i løbet af hele denne tid. Interessant nok endte alle de nye muskler, jeg fik, kun på ét sted: mit venstre ben.

Kan du huske smerten i mit højre knæ, som jeg talte om? justeret ved at stole mere på min venstre side, når jeg træder, hvilket resulterer i, at jeg bygger muskler der. Jeg har faktisk mistet muskelvægt overalt i min krop. Sean: Du tog torsoen af.

Du tabte dig på din venstre arm, og du tabte dig på din højre arm. Benji: Og det er fordi jeg kun lavede en type aktivitet om dagen, men den største ændring var i min VO2 max. Træner: Så det var det hans oprindelige, og dette er hans nye, hvor han nu kun rangerer 79%.

Filmfotograf: Det er utroligt! Dekan: 47 til 79. Benji: Så jeg er bedre end de fleste mennesker? Sean: Ja. Du er værre end de fleste mennesker fik meget bedre end de fleste. Benji: Wow.

Det er fantastisk wow! OK, så flere muskler i mit venstre ben, mindre overalt og meget mere udholdenhed. Hvad med styrken? Sean: Du har faktisk mistet styrke med hensyn til din udholdenhed med hensyn til aerob kapacitet, men med hensyn til anaerob kapacitet bruger vores krops system, der bruger mere sukker, glykogen, som vi bruger til at opbygge styrke og styrke til at producere, du har faktisk er faldet. Benji: Og hvad angår forsøg på at forstå disse tal i to uger, er det en ret stor ændring? Sean: Åh ja, bestemt.

Jeg tror, ​​at de fleste læger anbefaler, at omkring et pund pr. Pund og en fjerdedel fedt pr. Måned er en sund sats for at tabe fedt, så du er faktisk langt fremme, så jeg tror, ​​hvis du fortsatte sådan, ville du sandsynligvis - du ville tabe mere fedt, hvis du kunne opbygge lidt mere muskler, men på et tidspunkt ville der være et punkt, hvor tilbagevenden falder, hvor vi er nødt til at ændre noget i rutinen. Benji: Roger, OK. Sean: Det var godt i en to ugers udfordring, men jeg synes, det er ikke særlig bæredygtigt i det lange løb.

Benji: OK, og det er en god ting, fordi tanken om at cykle allerede er ret forfærdelig. Åh, hvis jeg nogensinde går igen har brug for at tabe mig og løbe ind i et bjerg af kontanter, er jeg overbevist om, at to ugers intens cykling som denne vil være nok.

Er der nogen gratis spindende apps?

Den bedste hjemmeSpin-appsDet gør din stue tiltilCykelstudio
  • Peloton (normalt $ 13 / måned i øjeblikketledig)
  • Forskellige ($ 40 / måned)
  • AARMY (Ledigpå Instagram Live)
  • Mistet cyklus (Ledigpå Instagram Live)
  • CycleBar GO ($ 20 / måned)
  • CycleCast ($ 10 / måned)
  • Zwift ($ 15 / måned)
8. apr 2020

fuld krops modstand bånd træning

Er 30 minutters spin nok?

30 minutteraf træning kan forbedre dit helbred markant

Ja det er! De fleste mennesker tror, ​​at hvis de kun kan passe ind30 minutteraf motion vil det ikke værenok, især sammenlignet med en 45-minut spinklasse eller en 1 times yogaklasse. Imidlertid,30 minutteraf motion er mere endnoktid til at komme i en god træning.
14. apr 2021

Hvilke muskler fungerer spin-klassen?

Detarbejderop underkroppenmuskelgrupper som hamstrings, glutes, kalve, quadriceps og rygmuskler. Imidlertid,spindingalenegørikke dække overkroppenmuskler. Således er en vis kreativitet og opfindsomhed nødvendig for at gøre denne øvelse til en total kroptræning.

Er centrifugering godt for vægttab?

Først og fremmest en enkeltspindingklasse kan forbrænde mindst 500 kalorier, hvilket kan hjælpe dig med at kaste pundene. At lave denne klasse så lidt som to gange om ugen kan øge din kalorieforbrænding og hjælpe dig med attabe sig.

Reducerer spinding mavefedt?

Ifølge sundhedseksperter hæver cykling ikke kun din puls, men har også kapaciteten til atbrændebetydelige mængder kalorier. Udfører denne øvelse dagligtviljehjælpe digbrændeflere kalorier, hvilket betyder, at du kantabe fedtopbevares i din kropfed, inklusive dinabdominal fedt.4. juni. 2018 nov.

Er Spinning bedre end at løbe?

Mens rutinekørerkan hjælpe dig med at tabe sig og forhindre fedme, viser forskning, at du muligvis kan forbrænde flere kalorierspinning versus løb. Faktisk en særlig stor effektSpinningklasse kan bruge op til 1.000 kalorier i løbet af 60 minutter. I enSpinningklasse, kan kernemuskler også udvikles.

Fungerer spinding abs?

Ud over de store benmuskler arbejdede i løbet af enSpinningklasse får mavemusklerne også træning. Bevægelsen fra en let bøjet position og fra side til sidearbejderbåde de centrale abdominale muskler og dem langs siden af ​​dine underliv.18. apr 2018

Kan du tabe dig ved at træne 30 minutter om dagen?

Forskere fandt moderat overvægtige mænd, der udøvede hårdt nok til at svede for30 minutter om dagenmistede i gennemsnit 8 pund over tre måneder sammenlignet med et gennemsnitvægttabpå 6 pund blandt mænd, der arbejdede i 60minutter om dagen. Den samledetabi kropsmasse var den samme for begge grupper, næsten 9 pund.24. aug 2012

Hvor lang tid tager det at se resultater fra spinding?

Hvor lang tid vil det tagefor mig atse resultater? I cirka 2-3 uger digviljebemærker en stigning i din kardioudholdenhed, energiniveau, øget styrke i underkroppen og bemærker ændringer i din kropsform og / eller vægt.

Er der gratis 20 minutters spin-træning?

Gratis 20-minutters spin-træning for begyndere og erfarne ryttere (del 1) af Studio SWEAT onDemand! - YouTube gratis 20-minutters spin-træning til begyndere og erfarne ryttere (del 1) af Studio SWEAT onDemand! Hvis afspilning ikke starter kort tid, skal du prøve at genstarte din enhed.

sardine fiskeolie

Er der en 30-minutters spin-klasse på YouTube?

30 minutters spin-klasse - (Intens online-spin-klasse-GRATIS!) - YouTube 30-minutters spin-klasse - (Intens online-spin-klasse-GRATIS!) Hvis afspilningen ikke begynder kort tid, kan du prøve at genstarte din enhed.

Hvilken er den bedste træning til en spin-klasse?

Intervaller og HIIT-træning er grundlaget for de fleste spin-klasser, fordi du kan få din Riders-puls op hurtigt og sikkert på kort tid og gennemføre en fantastisk træning, der er lige så gavnlig for din kardio og anaerob kraft på meget kort tid .

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Kortlæg min brug af dataforbrug - levedygtige løsninger

Hvor meget data bruger Map My Run pr. Time? omkring 2,19 MB

Grusveje over Amerika - svar på problemerne

Kan du køre over USA på grusveje? Ja, der er en grusvejsrute fra øst til vest over USA, og den er næsten dobbelt så lang som Great Divide Mountain Bike Route. Vær ikke overrasket, hvis du ikke har hørt om det.

Indgroet hår i muldvarp - en løsning på

Kan der dannes en bums under en muldvarp? Bumser kan dannes på enhver overflade af huden, der har hårsækkene, inklusive muldvarpe. Disse bumser kan vokse dybt inde i muldvarpen som en knude eller tættere på overfladen som hudorme, whiteheads, pustler eller papules. Hvis en bums er inde i en muldvarp, kan du føle, at den er hævet og øm at røre ved. 14 сент. 2020 г.

Stigning i træning - hvordan man tackler

Er det godt at løbe op ad en bakke? Bortset fra muskelopbygning, styrke og hastighed hjælper løb op ad bakke også med at regulere det kardiovaskulære system, arbejder muskler, der er vanskelige at træne, forlænger kalve, fremmer løbestilling - dybest set alle de vigtige ting, løbere har brug for at komme videre, hvorfor vi besluttede at dybt ned i det hele og give dig en

Token hjul - finde løsninger

Er symbolhjul noget godt? Token har produceret nogle fremragende sæt i årenes løb, og Prime Ventous Carbon Disc Road hjulsættet er ingen undtagelse. Bygningskvalitet er fremragende, de ser godt ud, fungerer rigtig godt og er også ret gode.