Vigtigste > De Bedste Svar > Sram red review - løsninger på problemerne

Sram red review - løsninger på problemerne

Er SRAM RED bedre end Dura-Ace?

Ud over kosmetiske ændringer omarbejdede Shimano begge mekaniskeHårdt-Esderailleurs for forbedret funktionalitet. DetNet22 bagskifter med et mellemstort bur kan håndtere kassetter i 11-32t rækkevidde.SRAM Rød22's skiftere er stadig væsentligt lettereendden nyeHårdt-Es(280g til 365g for parene).29. juni. 2016 g.





(Rumble) - For lidt over tre år siden rystede STRAM cykelverdenen, da den lancerede sin Red eTap Wireless Groupset. Nu ønsker de at opnå en lignende effekt med denne næste generation af Red eTap Access. Hvis udseendet betyder noget, vil de helt sikkert gøre det.

Men dette handler om meget mere end bare æstetik. Vi starter med et par højdepunkter. (Upbeat music) For det første bygger den på veletableret trådløs eTap-teknologi.

Du kan nu oprette forbindelse til den nye Access-smartphone-app via Bluetooth for at justere funktionaliteten. Det lover bredere udvekslingsforhold og mindre spring mellem gear, som de kaldte X-Range. Derudover har SRAM tilføjet et ekstra 12. bageste tandhjul og også ændret kædestørrelsen foran.

kulhydrater og søvn



Vi redesignede kæden ved at tilføje en flad top, som ifølge SRAM gør den mere støjsvag og stærkere, på trods af at den er lidt smallere som første gang på eTap, en ad gangen. Der er en integreret effektmåler. Der er en fælgbremseversion såvel som denne skiveversion, og den starter samme dag som Mountain Bike Eagle Access-versionen, inklusive dropper-post, som alle bruger den samme trådløse protokol.

Trådløs RockShox Reverb Få også adgang til dropperposten på din gruscykel, hvis du vil. (upbe musik) det er naturligvis travlt, så lad os gå tilbage til begyndelsen, da eTap først kom ud, folk begejstrede for forestillingen, enkelheden, den intuitive skift. Ønskede at være mere uundgåelige, lidt mere forsigtige med de trådløse elementer, både fra et hackingsperspektiv og fra et pålidelighedsperspektiv, men nu tre år senere ved vi, at disse to bekymringer er helt ubegrundede.

Det virker super pålideligt. Mit eget sæt har arbejdet fejlfrit i tre år. Sådan fungerer det nu, at bagskifteren fungerer som master i dette system, du parrer den derefter med skifterne og skifteren via SRAMs eget kabel, så det er ikke AMP Plus, og det er ikke Bluetooth.



Nu har så meget været det samme, at det stadig er trådløst og stadig bruger den samme protokol, men hvorfor er det så anderledes? Nå, jeg mener, du ser det til at begynde med, ikke? Og det skriger, jeg er anderledes, men hvorfor ser det ud, som det ser ud? I sidste ende kommer det ned til oversættelserne. Lyder ikke sexet, det gør det sandsynligvis ikke, men de er super vigtige for at få det rigtige udvekslingsforhold rigtigt og giver dig mulighed for at træde komfortabelt i begge super stejle stigninger og på den anden side afrivning. Så SRAM har udvidet kassetteområdet bagpå og derefter reduceret kædestørrelsen foran og indsnævret afstanden mellem dem.

De holdt det konstant på 13 tænder på tværs af alle muligheder, så nu i stedet for 53, 39; 52, 36 eller 50, 34, du har 50, 37; 48, 35 eller 46, 33. Nå, for en hård cyklist som mig lyder det lidt underligt. Det er bestemt mindre, men da området for kassetten er større, har du stadig et højere overgear end en traditionel kassette, fordi du nu har et mindre tandhjul med kun 10 tænder i modsætning til 11.

Se, jeg sagde dig, det var ikke sexet, men det er stadig cool. I sidste ende skal du huske, at du har et lettere lavere gear, fordi kædehjulet er mindre foran, du har et højere øverste gear, fordi du har et 10-tand tandhjul bagved, og fordi du har et 12. tandhjul der, faktisk har mindre Spring mellem gangene bagpå end med en konventionel kassette. Nu har du tre muligheder med hensyn til størrelser.



De har en 10 til 26, en 10 til 28 og en 10 til 33, som er den største kassette, som dette gadeudstyr holder. Kassetten passer stadig i samme rum som en 11-trins kassette, så for at få det ekstra 12. tandhjul, så er hullerne mellem dem blevet smallere. Det betyder, at der ikke er nogen ny hubafstand, men for at få 10-tandhjulet på det fungerer en old-school-gratis hub-krop ikke.

At skulle bruge en XDR-driver er ikke nyt, så der er masser af muligheder, når det kommer til at vælge hvilke nav, der skal bruges. Nu hvor disse huller mellem kædehjulene er blevet strammere, har du naturligvis brug for den redesignede kæde, men SRAM sagde, at de snarere end tænkte bagefter, at de faktisk designet det til at være hjertet i systemet og derefter startede derfra. Tanken er, at ved at tage en holistisk tilgang kan du forbedre skiftkvaliteten, forbedre holdbarheden og gøre drivlinjen endnu mere støjsvag.Det gjorde du ved faktisk at gøre kædepladerne smallere, og på trods af de mindre mellemrum er der endnu mere plads på kassetten , siger de på begge sider af kæden, og det er en af ​​de vigtigste torsinegenskaber, der reducerer støj.

Og de har også givet de indvendige led i kæden en hård kromfinish, hvilket øger holdbarheden. Da det er smallere, tilføjede SRAM det ekstra materiale oven på kæden, og jeg synes, det ser rigtig sejt ud, det gør også kæden stærkere. Nu, efter at have startet denne kæde, går de ud for at se på tænderne, og de er blevet formet og formet for at forbedre holdbarhed og effektivitet, siger de.

Det er mest indlysende på kæderinge, som nu er en gadeversion af dem fra Eagle mountainbike-grupperne. Med nogle undersøgelser om dette ser den forbedrede holdbarhed ud til at være en af ​​de store fordele der, og tilsyneladende hjælper designet med at fordele kædebelastningen mere jævnt rundt om kædehjulet. Ud over det fuldstændigt redesignede af kæderinge har de to bykæde ringe også et nyt design.

Det første punkt er, at der ikke er nogen kædebolte, og det er det, fordi den store ring og den lille ring begge er lavet af det samme materiale. Nå før vi tænker, det kan være ret svært at erstatte i betragtning af at SRAM tilbyder en forbedring på 50% i holdbarhed. Og når det er tid til at udskifte, når du kommer i kontakt, skal du få en til halv pris og genbruge din gamle.

Ideen bag designet er, at det for det første taber sig og også øger stivhed, hvilket er en anden fabrik, der kan ses i den forbedrede skiftkvalitet af skifteren. Kæde med stivhed har massiv eksponering. Samlet set har det nye design nu omkring tabt 80 gram sammenlignet med det forrige kædesæt, denne, som du kan se, har denne integrerede effektmåler, og jeg mener virkelig integreret, fordi den også er fræset af det samme materiale.

bycykelstativ

Spændingsmålere sidder her i edderkoppen, som ikke længere ligner en edderkop, men kun tilføjer 36 gram i alt. Nu er der to muligheder, en med en effektmåler og en uden, men SRAM designet dem, så en uden let kan opgraderes til Quarqpower-måleren, hvis du ønsker det. Da det er på edderkoppen, betyder det, at du nøjagtigt kan måle din samlede effekt og ekstrapolere dine venstre og højre ben.

Lad os nu komme til bagskifteren, som overraskelse, overraskelse også er blevet næsten fuldstændig redesignet. Jo hurtigere skift, husk og også Orbits kædestyringssystem. Men hvis du ikke har noget imod det, hvis vi taler om det, kan vi tage et spin? (livlig musik) Dejlige veje, men lidt koldere i bjergene end ved kysten.

Under alle omstændigheder er koblinger i bagskiftere ikke nye. SRAM startede deres første på en mountainbikegruppe tilbage i verden i 2012, da de også debuterede en af ​​dem. Nu er ideen, at de holder din kæde under kontrol og giver dig en næsten lydløs kørsel på ujævn jord, og de gør dette ved at modstå den fremadgående bevægelse af skifterarmen, når den reagerer på stød, men med meget mere væk fra belastningen på drivlinjen Modstand, så den faktisk ikke trækker sig tilbage.

Derfor har SRAM kun nogensinde designet det til brug med et grebsæt, da du kan føle lidt ekstra modstand, når du skifter kædehjul med en koblingsskifter, Orbit, er anderledes, fordi den ikke har en rullekobling. Den har et væskedæmpningssystem, der gør det muligt for skifterarmen at bevæge sig frit ved lavere hastigheder, som når du skifter gear, men når den bevæger sig hurtigere, dvs. reagerer på bump, oplades den med yderligere modstand, hvilket sætter din kæde under kontrol forbliver . Mange af jer troede sandsynligvis aldrig, at du havde brug for en kobling på en racercykel, men jeg formoder, at det sandsynligvis er lidt som skivebremser, hvis du prøver, vil du ikke rigtig gå tilbage.

Og lad os indse det, mange, mange racercykler i disse dage har en tendens til grus, for ikke at nævne de tonsvis af gruscykler, som denne gruppe er designet til begge dele, det er naturligvis fornuftigt at komme med en slags kæde ledelsessystem til slut. Det giver dig mulighed for at køre asfalt næsten lydløst, for ikke at nævne dit malearbejde. Meget cool også.

Nu, som jeg nævnte tidligere, med en unik kædehjul på kan du bruge den samme bagskifter og køre en enkelt kæde ringopsætning uden frygt for, at din kæde løsner. Nu vil seerne vide, at jeg er en stor fan af enkeltkredsløb, så det er jeg meget begejstret for. Nu når du har lyst til, at kredsløbet føjer til følelsen af ​​stilhed, du får fra denne drivlinje, ikke på glat asfalt som dette, selvfølgelig, men hver gang du rammer et hul eller bump, er der bestemt ikke noget velkendt. Som jeg nævnte tidligere, er baner er ikke de eneste ting, SRAM gjorde på bagskifteren, de siger, at de fremskyndede skiftet. d siger nej til enten. Appar faktisk gjorde de det ved at skifte chips i gearskifterne såvel som bagskifteren og også motoren.

Faktisk er det ikke kun bagskifteren, der får den samme behandling på forskifteren. Vi fremskyndede opskiftet. Selvfølgelig har vi de stivere kæderinge, og vi har også den mindre afstand mellem kædestørrelserne, så fra 16 tænder til kun 13 tænder. Fordi du har dette Orbitchain-styringssystem, har SRAM udviklet en skifter, der kan bruges på en gruscykel, så med federe dæk.

Du kan faktisk presse et 42 millimeter bredt dæk ind i det, så du kan gå to på en gruscykel med en stille kæde. (upbe musik) Jeg er klar over, at vi brugte meget tid på at tale om holdbarhed, men vi er stadig nødt til at tage fat på en af ​​de andre store historier, Access-appen, der lever videre på smartphone. Dybest set forbinder du alle fjerncomponenterne på din cykel til din telefon ved blot at trykke på adgangsknappen, og den opretter forbindelse via Bluetooth.

Du godkender derefter kommunikation med masteren i systemet, husker koblingsudstyret, og det er det på din telefon? Nå, mange ting faktisk. For det første kan du ændre kredsløbet, så der er en sekventiel knap, hvilket betyder, at du kan give kontrol over din derailleur til Access. Så du skal bare huske at skifte til lettere eller hårdere gear, og det styrer, hvad det skifter, og hvornår.

Eller hvis du stadig vil have kontrol over din skifter, men ønsker at uddelegere de små afbalanceringskredsløb, som du skal gøre, hver gang du skifter kædering, kan du sige dette for at gøre netop det og vælge, om du vil have et kompensationskredsløb eller to. Og det er virkelig meget klogt, fordi du skal fortælle det nøjagtigt, hvilken patron du bruger, og den vil derefter justere nøjagtigt, hvordan den fungerer med dens sekventielle kredsløb. Du kan også c Konfigurere kontrollerne og ændre, hvad hver knap faktisk gør.

På din racercykel vil du for eksempel bruge det højre håndtag til at skifte til lettere snarere end hårdere gear. Nu bruger du muligvis ikke denne funktion meget ofte, men husk at den nye mountainbike-adgangsplatform også er blevet lanceret og deler den samme protokol, som åbner en hel verden af ​​fascinerende muligheder perfekt til den nye generation af racercykler med drop-styr . Så du kan parre en Access Eagle bagkassettering og kæde, og du har super lave gear.

Og husk, der er også en Rockshox Reverb Access Dropper Post, og du kan vælge hvilken knap på dit styr, der trækker den. Det er en modig ny verden, jeg lyver ikke SRAM kalder denne nye race af blandede racercykler, fordi det er forretning foran og fest i ryggen, noget jeg personligt er uenig med. Nå, hvad er der ellers at sige? Ja, mere, ville du tro SRAM DUB-bunden BH cket-standard, som de introducerede til mountainbikes, overføres nu også til vejen.

Ideen bag dette er, at SRAM først har kontrol over spærringer og så videre for at forbedre holdbarheden, siger de, men også for at gøre tingene lettere. Så en gevindakselstandard skal passe, BB30, PF30, PF86, BB Right, BB386, sandsynligvis mere, selvom du tror, ​​der er så mange standarder derude, at de stadig producerer den gamle GXP-diameter for at få Treks BB90 og for italiensk gevind bundbeslag betyder, at din gamle eTap ikke er kompatibel med den nye eTap, så du kan ikke bruge dine gamle gearstænger med den nye bagskifter eller omvendt. Jeg har ikke talt om bremserne endnu og med god grund, fordi de ikke rigtig har ændret sig på dem bortset fra disse nye diskrotorer, der ser ret uhøflige ud.

Gearskiftehåndtagene har også stort set været uændrede internt, der er lidt ekstra tekstur på kontrolpanelet og også på gummihåndtagsdækslet. Kun vægte og priser skal nævnes. SRAM giver 2553 gram til skivebremseversion med effektmåler og 2139 gram til fælgbremsversion med effektmåler.

cykelbegivenheder 2020

Husk, at effektmåleren kun tilføjer 36 gram, hvilket er ret forbløffende for at være ærlig. Nå prisen. Dette er bestemt et premiumprodukt, det koster $ 4.158 for skivebremseversionen med effektmåler, det er $ 510 billigere uden effektmåleren, og fælgbremseversionen er $ 3.488 pr. Gruppe, men jeg må sige, at jeg kan lide det meget godt, ingen omkostninger blev sparet i produktudvikling.

Skub virkelig konvolutten, uanset pris. Og jeg kan godt lide det meget, fordi cykelindustrien gang på gang har bevist, at vi drager fordel af trickle-down teknologi; teknologi, der blev introduceret til de højeste priser, når derefter også mere overkommelige priser. Og SRAM sagde, at de udvikler en Force eTap Access-gruppe for at få hjælp, men jeg tror, ​​vi får mere information i april.

Så hold dig opdateret. I mellemtiden, hvis du har spørgsmål om dette, er du velkommen til at deltage i kommentarfeltet nedenfor for at besvare dem bedst. Og selvfølgelig giver du denne artikel selvfølgelig store tommelfingre.

Hvis du kan lide det, du ser med dette nye gruppesæt, vil jeg alligevel pege det op, giv store tommelfingre op. Hvis du vil have mere information om bremserne, som jeg siger, at vi ikke rigtig har rørt ved, så er de de samme som da de blev lanceret i 2016, og vi har en artikel om disse gruppesæt om hvorfor så klik ikke på det lige nu.

Er SRAM RED god?

Det virkergodt, men kun når det er korrekt opsat, hvilket kan tage lidt ekstra tid og dygtighed.Netkrumtap fortsætter med at bruge normalt udseende edderkopper og femboltede kæderinge. Jeg kan godt lide, at kassetten ikke spreder sig i en million stykker, når den fjernes fra et hjul. Gruppen er let, enkel og fungerergodt.20. mar 2018

Er SRAM Red AXS det værd?

Den skifter hurtigere end nogen anden elektronisk drivlinje. Det er den nemmeste at installere ethvert drivsystem på markedet. Og frem for altNeteTapAXSfortsætter bare med at køre bil efter 1000 brutale miles af snavs, grus, singletrack og fortov. Ja, det er dyrt, men det er derforKrafteTapAXSeksisterer.20. nov. Dec 2019

Er SRAM eller Shimano bedre?

ShimanoogSKAMbegge fremstiller kvalitetsprodukter, men deres tilgang og stilarter er forskellige. Ser man på det aktuelle komponentlandskab, kan det sigesShimanoer generelt den mere konservative af de to. I løbet af det sidste årtiSKAMhar forfulgt drivkraft innovation mere aggressivt.06.09.2019

cykel med fast gear

Hvordan sammenligner SRAM med Shimano?

Hovedforskellen mellemSKAMogShimanogruppesæt er den skiftende aktivering - afstanden mellem skifti forholdtil løftestangsindekset.Shimano's1: 1-forhold betyder, at kablet og skifteren bevæger sig længere under hvert skift.SKAMfungerer på en strammere tolerance for et forhold på 2: 1.10.30.2018

Hvilken er bedre Shimano eller SRAM?

ShimanoogSKAMbegge fremstiller kvalitetsprodukter, men deres tilgang og stilarter er forskellige. Ser man på det aktuelle komponentlandskab, kan det sigesShimanoer generelt den mere konservative af de to. I løbet af det sidste årtiSKAMhar forfulgt drivkraft innovation mere aggressivt.6. sep 2019

Er eTap bedre end Di2?

Til at begynde med, UltegraDi2er i øjeblikket billigereendKrafteTapAXS, omkring £ 300 mindre, når man sammenligner priser i den virkelige verden. Jeg føler også, at UltegraDi2udseendebedresamlet setenddens rival, på trods af at den ikke tilbyder pænheden af ​​et trådløst gruppesæt.7. jan. Feb 2020

Hvorfor er SRAM-kassetter så dyre?

DetSRAM-kassetterer lettere på grund af manglen på edderkopper, der forbinder de forskellige tandhjul, og den mindre driver. Derfor er deså dyrt også. og i det mindste den højeste ende ting (som ørn, muligvis nogle af 11spd ting) er bearbejdet fra et enkelt stykke og er ikke en samlingskomponent.13. mar 2017

Ejes SRAM af Shimano?

SKAMCorporation er en privatholdtcykelkomponentproducent med base i Chicago, USA.SKAMer et akronym, der omfatter navnene på dets grundlæggere, Scott, Ray og Sam.Shimano, Inc. er en japansk multinational producent af cykelkomponenter, fiskeredskaber og roning udstyr.

Er SRAM værre end Shimano?

ShimanoogSKAMbegge fremstiller kvalitetsprodukter, men deres tilgang og stilarter er forskellige. Ser man på det aktuelle komponentlandskab, kan det sigesShimanoer generelt den mere konservative af de to. I løbet af det sidste årtiSKAMhar forfulgt drivkraft innovation mere aggressivt.06.09.2019

Hvilken er bedre SRAM RED 22 eller original rød?

SRAM Red 22 er lettere original rød ved 1741g, det er også mere støjsvagt, og for et top-end 11-trins gruppesæt bryder det ikke banken. Derudover kan du få en integreret effektmåler. Hvad siger du til det, Italien og Japan?

Hvor meget koster en SRAM Red Bike?

Forvent at betale mellem $ 3.000 og $ 8.000 for en rødudstyret cykel. Den RØDE kassette er fremstillet af en enkelt stålblok. SRAM lancerede Red (opkaldt efter virksomhedens firmafarve) i 2007, og det har været virksomhedens førende vejgruppe lige siden.

Hvilken er SRAM RED 22 vejgruppen?

SRAM Red 22 er lettere original rød ved 1741g, det er også mere støjsvagt, og for et top-end 11-trins gruppesæt bryder det ikke banken. Derudover kan du få en integreret effektmåler. Hvad siger du til det, Italien og Japan? SRAM Red 22-vejgruppen har tre bremsemuligheder: standard mekanisk plus hydraulisk fælg og hydrauliske skivebremser.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Krankarmslængde - levedygtige løsninger

Hvilken længde af krumtaparm skal jeg bruge? Fælles bevægelsesområder vil afhænge af lårbenet, skinnebenet og fodlængden, som varierer (normalt) i forhold til din højde. Så i enkle vendinger og forudsat at vi alle har lignende proportioner, kan vi bruge vores 172,5 mm krumtap og 1,778 m højde til at antyde, at krumtaplængder skal være 9,7% af vores højde.

Spiderman crunches - en løsning på

Hvad er en Spiderman-crunch? Kom i en høj plankeposition med dine skuldre direkte over dine håndled. Løft din venstre fod for at bøje dit bøjede knæ og bringe det mod din venstre albue. Bring din højre fod tilbage til startpositionen. Dette er en rep. Fortsæt med at skifte sider i otte til 12 reps.

Stumpjumper vs camber - omfattende håndbog

Hvad er forskellen mellem Specialized Camber og Stumpjumper? De væsentligste forskelle er, at en stock Camber har mindre vandring foran og bagpå (120 mm sammenlignet med 140 mm for en Stumpjumper FSR), og der er ingen carbonfiberramme eller hjernestødmuligheder i Camber-serien. г.

Spring over morgenmadstudie - handlingsorienterede løsninger

Hvad sker der, hvis vi springer morgenmaden over? Øget risiko for hjertesygdomme. Ved regelmæssigt at springe over morgenmåltider er du mere modtagelig for vægtøgning og med en øget risiko for åreforkalkning, hjertesygdomme, forhøjet blodtryk, diabetes, fedme og højt kolesteroltal (10, 6, 11, 12).

Handcykelracing - handlingsorienterede løsninger

Hvor hurtigt kan en håndcykel gå? En liggende håndcykel, lånt fra cykelindustrien, kommer normalt i et valg mellem tre eller syv hastigheder, hvilket naturligvis begrænser hastigheden til mindre end 15 mph. De er lette at overføre ind og ud fra en kørestol og har et naturligt styresystem af gaffeltypen.

Hvor meget koster det at tage en cykel på et fly - hvordan man løser det

Kan jeg medbringe min cykel på et fly? Flyselskaber giver dig mulighed for at kontrollere din cykel og placere den i flyets lastrum under rejsen, selvom nogle kræver, at du placerer cyklen i en taske eller andet kabinet. Hvis din cykel ikke falder inden for luftfartsselskabets kontrollerede taskevægtskrav, vurderer flyselskabet ekstra gebyrer for den ekstra vægt.